Προς το περιεχόμενο

H Κλασσική λαβή VS τεχνικών στο youtube


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα

το ερώτημα αυτό το έχω απο τοτε που έχω αρχίσει να βλέπω video για να δω κάπια περάσματα σε κομμάτια και έτσι.

Το ερώτημα είναι το εξής: τα κοπέλια που ανεβάζουν video (μιλάω για τους τύπους που δεν είναι επαγκελματίες) ξέρουν απο τεχνική? γιατί τώρα τελευταία βλέπω πολλούς τυπάδες να πιάνουν την μπακέτα

έτσι δηλαδή με την παλάμη να κοιτάει δεξιά ή αριστερά και όχι κάτω όπως ξέρω (πριν αρχίσετε να με βρίζεται αν λεω μ@λ@κί@ δεν έχω κάνει μαθήματα drums σαν drums ή έκανα αλλα δεν προλάβαινα... είμαι ανωτέρα σε ευρωπαϊκά κρουστά και drums κάνω με τον δάσκαλό των κρουστών μιας και ήταν σε μια μπάντα όταν ήταν νιάτο... τώρα δουλεύει στην φιλαρμονική της ΕΡΤ)... anyway τα πρώτα 2 χρόνια με τον δάσκαλό μου όποτε η παλάμη μου δεν κοίταζε κάτω δεν  προχοράγαμε αλλά καθόμασταν σε όλο το μάθημα για να φτιάξουμε τεχνική... ΟΛΟ το μάθημα και μπορεί και το επόμενο και βλέπω αυτους το χέρι τους να πηγένει δεξιά αριστερά... ξέρω ότι υπάρχει τέτοια τεχνική  (γαλλική νομίζω ότι λέγεται) αλλά δεν τη διδάσκουνε γιατί έχει προβλήματα...νομίζω... δεν έχω ασχοληθεί και δεν ξέρω... ρώτησα τον δάσκαλό μου και τους λεει καραγκιόζηδες οπότε δεν πήρα ικανοποιητική απάντηση.

απόψεις παρακαλώ και αμα λέω μπούρδες πείτε το ευγενικά. :-[

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω ΤΊΠΟΤΑ από ντραμς αλλά ξέρω πως υπάρχουν τρεις βασικές λαβές (γερμανική, γαλλική και αμερικάνικη νομίζω? ) και σε μία απ'αυτές κοιτάνε κάτω οι παλάμες...σε άλλη κοιτάζονται...και στην τρίτη είναι σε 45μοίρες μεταξύ τους....

τώρα καραγκιόζηδες επειδή κρατάνε "κάπως" τις μπαγκέτες.... :-\

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο συγκεκριμένος έχει κάπως άτσαλη τεχνική. Σκοπός της τεχνικής είναι να καταφέρνουμε περισσότερα, χρησιμοποιώντας λιγότερη ενέργεια και αποφεύγοντας τυχόν τραυματισμούς. Λίγο που είδα το βίντεο, πρόσεξα πως δεν δίνει και πολύ σημασία στον καρπό, και απλώς κοπανάει.

 

Υπάρχουν τώρα 2 ειδών λαβές, αφήνοντας την traditional grip απ' έξω.

Όσον αφορά την... γαλλική τεχνική  ;D (french grip), αυτή απαιτεί παλάμες προς τα μέσα, όπως στο βίντεο, αλλά και κίνηση στα δάχτυλα, κυρίως, και μετά στον καρπό.

Η german grip απο την άλλη, που είναι και η πιο διαδεδομένη, απαιτεί παλάμες κάτω, όπως έχεις μάθει και εσύ, και κίνηση πρώτα στους καρπούς και μετά στα δάχτυλα.

Όλα αυτά βέβαια είναι λεπτομέρειες και δεν νομίζω κανείς να παίζει μόνο με την μία ή μόνο με την άλλη.

Προσωπικά χρησιμοποιώ και τις δύο, ανάλογα με την... περίσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον περισσοτερο για αμερικανικο grip φαινεταισ το video..

Το αμερικανικο είναι κατι μεταξυ γερμανικου(παλαμες κατω) και γαλλικου(αντιχειρας κοιτάει πάνω).

To γαλλικο ουσιαστικα βοηθαει καποιον που δεν έχει ασχοληθει ιδιαιτερα να χρησιμοποιησει τα δαχτυλα του..(finger technique) για να παιξει γρηγορα, για αυτο και βλεπεις πολλους πιτσιρικαδες να το χρησιμοποιουνε για να βαρεσουν γρηγορα μεταλλοπαιξίματα(skank beats,blast beats)...

Ειναι πιο δυσκολο να χρησιμοποιεις μόνο δαχτυλα σε γερμανικο grip και χρειαζεται περισσοτερη υπομονη...

Ουσιαστικα το german grip μαζι με το american grip είναι όλα οσα χρειάζεσαι για να παιξεις ότι θελεις ακόμα και σε μεγάλες ταχυτητες..(προσωπικη μου αποψη)..Εκτος περιπτωσεων οπως σε jazz παιξιματα που παιζουν shuffles με γαλλικο grip στο ride.

O δασκαλος σου που σου λεει ότι υπαρχει μονο ένας τροπος για να κρατησεις την μπαγκετα, κοιταξε τον με δυσπιστια καλυτερα...Σαν γενικη κατευθυνση, έχει δίκιο να επιμενει για γερμανικο, καθως ηθελε να σου μαθει να ενεργοποιησεις τους καρπους σου, καθως όταν παιζεις γαλλικο οι καρποι δεν ανταποκρινονται το ιδιο καλα όπως με το γερμανικο..

Αλλα στο ότι είναι απολυτος είναι προσωπικα για εμενα λαθος, χανει πολλα.

Tι θελω να πω...

 

Π.χ.

Πολλες φορες οταν κινεισαι στο drumset και θελεις σε γρηγορo τεμπο να βαρεσεις snare/βαθυ, απλα εναλλασεις γαλλικο grip sto βαθυ και γερμανικο στο snare.Όλα γίνονται, απλά με εναλλαγη γερμανικου σε γαλλικο.

 

Εργαλεία είναι ολα τα grip, οπως και οι διαφορες τεχνικες, και ετσι θα πρεπει να αντιμετωπιζονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά έχω πει ότι ο δάσκαλος μου δεν είναι drummer απλα εφαρμώζει απο τα ορχηστρικα στην drums εκεί μάλλον υπάρχει μόνο ο γερμανικός ίσως γιατί δεν παίζουν τίποτα που να είναι πάνω απο το ύψος του αγκώνα. τέσπα. γιατί ομως χρειάζεσαι το αμερικάνικο ok οταν κοπανάς το china που είναι πάνω απο το κεφάλι σου (συνήθως) είναι άβολος ο γερμανικός αλλά εγώ πλέον δεν μπορώ να παιζω με άλλον τρόπο. πιστεύεις ότι θα έχω πρόβλημα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nosi ο πιο ενδεδειγμενος τροπος ειναι ο μικτος(αυτος που περιγραφει ο nordic ) αν θες να παρεις μαθηματα τεχνικης απο videos δεν νομιζω οτι θα κανεις σωστα ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει καποιος να σου διορθωσει την λαβη (grip) η οτι αλλο κανεις λαθος(ανθρωπινα τα λαθη) ετσι κι αλλοιως αν δεν κανεις λαθος δεν μαθαινεις το σωστο. Εγω παζω περιπου 38 χρονια και πολλες φορες νοιωθω οτι χανεται η "τεχνικη " μου λογω του μη καθημερινου παιξιματος πλεον.Τοτε αναγκαζομαι να κατσω στο σετ και να εξασκηθω πανω σε αυτα που εχω μαθει (μερικες φορες βελτιωνοντας τα ).Καλυτερα να εχεις ενα δασκαλο ντραμμερ διοτι οι  κλασικοι κρουστοι εχουν αλλες μεθοδους &τεχνικες .αν σπουδαζεις κλασσικα κρουστα -συμφωνικης ορχηστρας εισαι τυχερος γιατι μπορεις να χρησιμοποιησεις οτι αποκομισεις σε γνωσεις πανω στο drumset ( κυριως

ρυθμικη αγωγη) Η τεχνικη ομως ειναι θεμα επιβλεψης απο δασκαλο τουλαχιστον τον πρωτο καιρο.

Νομιζω οτι εγραψα αρκετα ,καλη μελετη και μπραβο που την ψαχνεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά έχω πει ότι ο δάσκαλος μου δεν είναι drummer απλα εφαρμώζει απο τα ορχηστρικα στην drums εκεί μάλλον υπάρχει μόνο ο γερμανικός ίσως γιατί δεν παίζουν τίποτα που να είναι πάνω απο το ύψος του αγκώνα. τέσπα. γιατί ομως χρειάζεσαι το αμερικάνικο ok οταν κοπανάς το china που είναι πάνω απο το κεφάλι σου (συνήθως) είναι άβολος ο γερμανικός αλλά εγώ πλέον δεν μπορώ να παιζω με άλλον τρόπο. πιστεύεις ότι θα έχω πρόβλημα???

 

Για να κινηθεις στο σετ σιγουρα θα έχεις.Εξαρταται κατα ενα μεγάλο βαθμό το πως τοποθετεις τα διαφορα πιατίνια και γενικα ολα τα τυμπανα γυρω σου..Ακόμα απο τις ενορχηστρωσεις που κάνεις πανω στο σετ(ειδικα σε μεγαλα τεμπο)...

Το γαλλiko grip χρησιμοποιειται από όσο γνωρίζω πολυ sto french timpani(δεν ξερω πως ονομάζεται στα ελληνικα), και τα χερια ειναι ακριβως παραλληλα μεταξυ τους...

Πειραματίσου με γαλλικο και γενικα κρατα το μυαλό σου ανοιχτο.

Δες σε καθε περιπτωση τι σε βολευει και ακου το σωμα σου όταν καθεσαι πισω απο το drumset..Δεστα και τα 3 grip σαν επιλογές και οχι με την απολυτη εννοια σωστού και λάθους.

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nosi ο πιο ενδεδειγμενος τροπος ειναι ο μικτος(αυτος που περιγραφει ο nordic ) αν θες να παρεις μαθηματα τεχνικης απο videos δεν νομιζω οτι θα κανεις σωστα ο λογος ειναι οτι δεν υπαρχει καποιος να σου διορθωσει την λαβη (grip) η οτι αλλο κανεις λαθος(ανθρωπινα τα λαθη) ετσι κι αλλοιως αν δεν κανεις λαθος δεν μαθαινεις το σωστο. Εγω παζω περιπου 38 χρονια και πολλες φορες νοιωθω οτι χανεται η "τεχνικη " μου λογω του μη καθημερινου παιξιματος πλεον.Τοτε αναγκαζομαι να κατσω στο σετ και να εξασκηθω πανω σε αυτα που εχω μαθει (μερικες φορες βελτιωνοντας τα ).Καλυτερα να εχεις ενα δασκαλο ντραμμερ διοτι οι  κλασικοι κρουστοι εχουν αλλες μεθοδους &τεχνικες .αν σπουδαζεις κλασσικα κρουστα -συμφωνικης ορχηστρας εισαι τυχερος γιατι μπορεις να χρησιμοποιησεις οτι αποκομισεις σε γνωσεις πανω στο drumset ( κυριως

ρυθμικη αγωγη) Η τεχνικη ομως ειναι θεμα επιβλεψης απο δασκαλο τουλαχιστον τον πρωτο καιρο.

Νομιζω οτι εγραψα αρκετα ,καλη μελετη και μπραβο που την ψαχνεις .

 

Περικλη, μου θυμιζει την διαφορετικη φιλοσοφία που έχουν ολοι οι υπολοιποι κρουστοι απο τους drummers(drumset).

Σε marching καταστασεις πολλες φορές βλεπεις πως κυριαρχεί το απόλυτο...

Σφιχτα grip, όλα καρπός και πολλες φορές στην προσπαθεια τους να συνγχρονιστουνε απόλυτα μπορει και να μην χρησιμοποιούν επαναφορα..

Και μετά βλεπεις την σχολή jazz με ντελικάτα παιξίματα και πως όλα ρέουν φυσικά και αναπνεουν από αποψη κινησιολογίας.

Kαι ουσιαστικα βλεπεις 2 διαφορετικούς κόσμους.

Το καλυτερο είναι να παιρνεις στοιχεία απο παντου και να τα προσαρμοζεις προς οφελός σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ NORDIC ,αλλα οπως εγραψα παιρνουμε οτι χρειαζεται η μας αρεσει απο ολες τις ''σχολες'' και προχωραμε ακαθεκτοι σ'αυτο που θελουμε να κτισουμε .ΑΝ καταλαβα καλα το vιδεο με τον ''αμερικανικο τροπο '' ειναι δικο σου και παρα πολυ σωστο ,εγω ετσι ακριβως χειριζομαι τις μπακετες + traditional  .Τα υπερ του ειναι σαφη τα εχουμε ξαναπει (οι αμερικανοι δεν ειναι τοσο βλακες οσο θελανε να μας τους παρουσιαζουν κατι δικοι μας (και οχι μονον ) εξυπνακηδες .Στο συγκεκριμενο σημειο ειναι ΔΙΑΝΑ .Δεν χρειαζεται περαιτερω αναλυση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου