Προς το περιεχόμενο

Yπάρχει αξιοκρατία στον χώρο της μουσικής;


mr_davidoff

Προτεινόμενες αναρτήσεις

θέλω να πω κατα την γνώμη σας κάποιος μπορεί προόδευσει μέσα στο χώρο της μουσίκης (οτι και αν ειναι αυτό ,σεσσιον,με το δικο του συγκρότημα κτλπ) με μόναδικο γνώμονα οτι είναι καλός σε αυτό που κάνει ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αν και δεν γίνεσαι πολύ συγκεκριμένως και δεν καταλαβαίνω πού το πας, πιστεύω ναι ότι στο χώρο της μουσικής υπάρχει αξιοκρατία.

 

[move]κοίτα, βέβαια μην ξεχνάς ότι μέρος της μουσικής είναι και ο ηχολήπτης...[/move]  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω να πω κατα την γνώμη σας κάποιος μπορεί προόδευσει μέσα στο χώρο της μουσίκης (οτι και αν ειναι αυτό ,σεσσιον,με το δικο του συγκρότημα κτλπ) με μόναδικο γνώμονα οτι είναι καλός σε αυτό που κάνει ??

Αναλογα τι ειναι αυτο στο οποιο ειναι καλος.

Δεν φτανει ενα πραγμα μονο.

Οπως και σε ολες τις περιπτωσεις, δεν ειναι μονοδιαστατη η ενασχοληση με τη μουσικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά τη γνώμη μου όχι και ως απόδειξη περί αυτού είναι όσοι καλλιτέχνες αναγνωρίστηκαν μετά θάνατο.

Ούτως ή άλλως η έννοια αξιοκρατία δε συνάδει και τόσο με την τέχνη, όπου τα κριτήρια είναι διαφορετικά και πολλές φορές άκρως υποκειμενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Το ερώτημα τίθετε με εντελώς λάθος βάση!

 

Το να προοδεύσει κανείς, μόνο επείδη είναι "καλός" είναι λάθος, δε θα έπρεπε να συμβαίνει, και νομίζω ότι εξαιρετικά σπάνια συμβαίνει.

 

Το να κάνει κανείς καριέρα έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, κάποιοι εκ των οποίων είναι ελεγχόμενοι (ώρες δουλειάς, κλπ), ενώ κάποιοι άλλοι όχι (τύχη, being at the right place at the right time, κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα τίθετε με εντελώς λάθος βάση!

 

Το να προοδεύσει κανείς, μόνο επείδη είναι "καλός" είναι λάθος, δε θα έπρεπε να συμβαίνει, και νομίζω ότι εξαιρετικά σπάνια συμβαίνει.

 

Το να κάνει κανείς καριέρα έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, κάποιοι εκ των οποίων είναι ελεγχόμενοι (ώρες δουλειάς, κλπ), ενώ κάποιοι άλλοι όχι (τύχη, being at the right place at the right time, κλπ).

Η δικη μου η απαντηση παντως εχει να κανει με την προοδο και οχι την καριερα  ;)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι εννοεις λεγοντας τιθεται σε λαθος βαση ? και γιατι ειναι λαθος να προοδευει καποιος επειδη ειναι "μονο καλος" ?

 

οταν λεω να πετυχει δεν εννοω προφανως να βγαζει πολλα λεφτα επειδη δουλευει σε σκυλαδικο με τον τοπ σκυλα αλλα να αποκτησει σεβαστο ονομα στον χωρο που τον ενδιαφερει .

 

τον ηχοληπτη τον βαζω στις ευθυνες/δεξιοτητες του μουσικου .καλως ή κακως μεσα στις ικανοτητες του πρεπει να ειναι και η συννενοηση με οχι και τοσο καλους ηχοληπτες για να βγαινει σωστο το αποτελεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θέλω να πω κατα την γνώμη σας κάποιος μπορεί προόδευσει μέσα στο χώρο της μουσίκης (οτι και αν ειναι αυτό ,σεσσιον,με το δικο του συγκρότημα κτλπ) με μόναδικο γνώμονα οτι είναι καλός σε αυτό που κάνει ??

 

Το θέμα είναι να δίνεις πάντα το καλύτερο σε αυτό που κάνεις είτε παίζεις Live είτε ηχογραφείς. Το αν θα προοδεύσεις, εξαρτάται από τι μουσική παίζεις. Στην Ελλάδα υπάρχει ζήτηση τρομερή για σκυλομουσικούς. Αν είσαι καλός και ασχοληθείς σοβαρά, υπάρχουν μαγαζιά που έχουν στηθεί με εκατομμύρια ευρώ για να παίζουν ντιριντάχτα και θέλουν καλούς μουσικούς.

Αν παίζεις rock υπάρχει μία πιθανότητα στο δισεκατομμύριο να μπορέσεις να ζήσεις από αυτό.

Αν παίζεις hip-hop, μπορείς να βάλεις μια γκόμενα μπροστά ντυμένη gaga, να βάλεις εσύ λίγο φούμο και κάτι μπορεί να γίνει πάλι.

Αν παίζεις jazz μπορεί και να φτιάξεις όνομα. (έχω δει πάντως σοβαρό σαξοφωνίστα που έχω συνεργαστεί σαν ηχολήπτης στο παρελθόν μαζί του, να παίζει σε έκθεση μόνος του με backing track για αστείο λόγο - θλιβερή εικόνα).

 

Anyway, παραμιλάω.. το μόνο σοβαρό που ήθελα να σου πω βρίσκεται στην πρώτη πρόταση. Μόνο αν δίνεις πάντα τον καλύτερό σου εαυτό θα ξέρεις που πατάς και πόσο πρέπει να εξελιχθείς για να πετύχεις τους στόχους σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

τι εννοεις λεγοντας τιθεται σε λαθος βαση ? και γιατι ειναι λαθος να προοδευει καποιος επειδη ειναι "μονο καλος" ?

Ο καλύτερος πιανίστας του κόσμου αν είναι σαν τον Κουασιμόδο, φέρεται σαν γουρούνι, μυρίζει, και ακυρώνει τα 2/3 των συναυλιών του θα μπει στη μαύρη λίστα αρκετά γρήγορα (αν μπορέσει αν είναι καν σε λιστα). Εδώ έχουμε το πολύ απλό, πρόσφατο, παράδειγμα της Amy Winehouse. Δεν την λες άσχημη, ταλεντάρα, φωνάρα και... τελικά να πεις ότι κάνει ακόμη κάτι... δεν το λες.

 

Αυτό εννοώ. Θέλεις μια ομάδα ικανοτήτων, μαζί με τύχη, γνωστούς, κλπ, για να κάνεις κάτι. Το ταλέντο μόνο δε φτάνει, η δουλειά μόνο δε φτάνει, η ομορφιά μόνο δε φτάνει, κλπ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ έχουμε το πολύ απλό, πρόσφατο, παράδειγμα της Amy Winehouse. Δεν την λες άσχημη....

Τελικά σε τούτο τον ντουνιά, υποκειμενικά είναι όλα, θεός σχωρές τη ψυχούλα της.

 

και... τελικά να πεις ότι κάνει ακόμη κάτι... δεν το λες.

Τι λες ρε μεθυσμένε πρωϊνιάτικα;

 

Να και ένα πιο ενδιαφέρον ερώτημα...

Υπάρχει άραγε μουσική στο χώρο της αξιοκρατίας;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου