pericles Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Μια και πηρα φορα ας ανεβασω αλλους δυο Χαρακτηριστικους ρυθμους που οσοι εχουν δουλεψει σε μπουζουκια - λαικα -πανυγυρια -χορους -γαμους τους εχουν παιξει κατα κορον. Η πεμπτη παραλλαγη του καλαματιανου ειναι λιγο ''εξεζητημενη'' γιατι παιζεται σε τετραμετρο αλλοιως δεν εχει νοημα. Καλη μελετη.''Ελπιζω'' αλλα δεν βλεπω :-[ κιολας κινηση και ενδιαφερον απο αλλα μελη :-\ δεν ξερω αλλα πολυ heavymetal εχει πεσει στο section :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Κατ αρχας συγχαρητηρια για το μοιρασμα. Σιγουρα ειναι ρυθμοι που θα χρειαστουν στον σημερινο κρουστο που θελει να ανταπεξελθει στις συνθηκες του συγχρονου λαικου τραγουδιου. Οι σκεψεις μου πανω σε ολο αυτο ειναι οτι αρκετοι ρυθμοι απο αυτους, οταν μεταφερονται στα τυμπανα, αλλοιωνουν πραγματικα την αισθητικη του κομματιου. Μιλαω συγκεκριμενα για την παραδοσιακη μας μουσικη, και οχι για (ο θεος να τα κανει) τραγουδια που ακουγονται σημερα στις πιστες, παλκα, δυστυχως σε πολλα παραδοσιακα πανηγυρια κτλ. Επι παραδειγματος, οταν παιρνεις μια ομορφη ρουμπα, ενα νησιωτικο, και του βαζεις μποτες, ταμπουρα, open hi-hat, καμπανα απο ride και παει λεγοντας, τοτε καταστρεφεις τα παντα. Με ενα τουμπερλεκι, ή ακομα καλυτερα ενα τουμπακι, με αυτον τον ρυθμο που αφιερωσες χρονο να γραψεις και να ανεβασεις, μπορει να αποδοσει καποιος το κομματι οπως πρεπει να ειναι. Ειναι τεραστιο θεμα, το ξερω. Ειμαστε ολοι συνυπευθυνοι σ αυτο, μουσικοι, ακροατες, μαγαζατορες και δεν εχει τελειωμο η ιστορια. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στο μεγαλυτερο μερος της ελληνικης μουσικης δεν χωρανε τυμπανα. Τυμπανα με την εννοια ντραμς :P Πιθανως καποιος να πει οτι ειναι επαγγελματιας, ζουνε αυτος και η οικογενεια του απο αυτο και οτι γραφω μπουρδες. Δεν εχω απαντηση σ αυτο, ισως να χει και δικιο. Συγχωρεσε με για το Off topic, οπως ειπα και πριν η προσφορα σου με τις παρτιτουρες αυτες ειναι εντελως επιθυμητη, το μονο που με προβληματιζει ειναι αποδοση του ρυθμου στα τυμπανα. Σαφως και σε πολλους σιγουρα θα χρησιμευσουν τα scans. Εις το επανιδειν :) ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 13 Μαρτίου 2012 Τα εχω παιξει απειρες φορες με διαφορους μουσικους καλους και κακους .Αλλοι με κοιταζαν με μισο ματι και αλλοι με ''σπρωχναν'' να παιζω πιο ''μοντερνα'' Ολα ειναι σχετικα εξαρταται ::)απο το που παιζεις για ποιους παιζεις αλλα κυριως με ποιον παιζεις .Ολα χωρανε παντου αρκει να ειναι παιγμενα με γουστο και groove . ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chrisvek Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2012 Πήρα το θάρρος να το "δανειστώ" και να το ισιώσω λιγάκι,μήπως γκρινιάξει κανείς :P.Ορίστε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαρτίου 2012 τhanks Chris. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chrisvek Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 τhanks Chris. Δεν κάνει τίποτα!Παρακαλώ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 Περικλη πολυ χρησιμη η παρτιτουρα και μπραβο σου που την μοιραστηκες μαζι μας. ;D ;D ;D ;D ;D Καθως δεν υπαρχει αρκετη πληροφορια εκει εξω οσον αφορα Ελληνικους ρυθμους.. Μπορεις λιγο να περιγραψεις το backround των ρυθμων αυτων?Δηλαδη την φιλοσοφια πισω απο την υιοθετηση των ρυθμων αυτων απο τα κρουστα στο drumset? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 18 Μαρτίου 2012 μηπως καταλαβες λαθος;Δεν ειναι για κρουστα για τυμπανα ειναι. Εξηγω :τα Χ πανω απο το πενταγραμμο ειναι η ενδειξη του hihat σε ογδοα .Οπου > σημαινει ισχυρο.Τα στιγματα με την μαγκουρα στο 2ο διαστημα ειναι το ταμπουρο ,και στο τεταρτο διαστημα ειναι η κασα,Αυτο που ειναι σε παρενθεση αν θες το παιζεις μπορει να μην σου βγαινει καλα στο αυτι η στο χερι .(ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ) ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ειναι και οι αλλοι ρυθμοι οσον αφορα την εμφανιση τους στην παρτιτουρα . ΑΝ ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΣΑ ΚΑΛΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ. Μια παρατηρηση ακομα :πληροφορηση υπαρχει ειτε απο δασκαλους ειτε απο παλιους (καλη ωρα σαν εμενα) μουσικους .Οποιος θελει βρισκει ...απλα ενδιαφερον δεν υπαρχει στους περισσοτερους τυμπανοκρουστες ( το οτι καποια στιγμη θα τα βρουνε μπροστα τους δεν τους απασχολει γιατι ισως παιζουν για την πλακα τους η νομιζουν οτι θα βγαλουν νυκτοκαματο με τα metal ,Jazz, funk κλπ.) Για μενα ο επαγγελματιας πρεπει να τα παιζει ολα τουλαχιστον στις βασικες τους παραλλαγες ...ενταξει δεν λεμε να παιζουμε salsa η samba οπως οι Βραζιλιανοι αλλα τους δικους μας τουλαχιστον ρυθμους πρεπει να τους κατεχουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2012 Περικλη επετρεψε μου να γινω συγκεκριμενος. Π.χ.Το son clave ειναι ενα συγκεκριμενο 2μετρο pattern σε 8α που παιζοταν με claves. Oταν καποιοι το μετεφεραν στο σετ το συγκεκριμενο pattern παιζοταν στο στεφανι του ταμπουρου ασχετως τι παιζανε στο hi hat ή στην κασσα. Συμβαινει κατι αντιστοιχο και εδω? Δηλαδη υπαρχει καποιο χαρακτηριστικο ostinato στο καλαματιανο ή στο ζειμπεκικο που περασε απο τα κρουστα στο σετ ή απλα οι ρυθμοι αυτοι δημιουργηθηκαν εκ νεου για τα τυμπανα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
After_Hours Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2012 Share Δημοσιευμένο 19 Μαρτίου 2012 Π.χ.Το son clave ειναι ενα συγκεκριμενο 2μετρο pattern σε 8α που παιζοταν με claves. Oταν καποιοι το μετεφεραν στο σετ το συγκεκριμενο pattern παιζοταν στο στεφανι του ταμπουρου ασχετως τι παιζανε στο hi hat ή στην κασσα. Συμβαινει κατι αντιστοιχο και εδω? Δηλαδη υπαρχει καποιο χαρακτηριστικο ostinato στο καλαματιανο ή στο ζειμπεκικο που περασε απο τα κρουστα στο σετ ή απλα οι ρυθμοι αυτοι δημιουργηθηκαν εκ νεου για τα τυμπανα? Μια μικρη παρεμβαση. Η ολη μεταβαση απο τα κρουστα στα τυμπανα για την ελληνικη μουσικη, εγινε στα πλαισια της ολης ξενομανιας που μας διακατεχει τα τελευταια χρονια. Οι χωροι μεγαλωσαν, ο ηχος ηλεκτριστηκε, αφου ηλεκτριστηκε ας βαλουμε και ενα synthesizer για το εφε, αφου μπηκε κι αυτο ενα ηλεκτρικο μπασο θα εδινε ''γκρουβα'' στο χορο, ηλ. μπασσο χωρις μποτιες και κρασαρισματα γινεται; Δε γινεται... Δεν δημιουργηθηκαν εκ νεου ρυθμοι για τα τυμπανα, απλα προσαρμοστηκαν. Οπου π.χ στο τουμπερλεκι υπηρχε ''ντουμ'' (μπασσο χτυπημα με τη παλαμη) αυτο αντικαταστηθηκε με τη μποτα, ενω αντιστοιχα το ''τεκ'' (χτυπημα με τις ακρες των δακτυλων), αντικαταστηθηκε απο το ταμπουρο. Hi-hat και ride απλα γεμιζαν και κραταγαν τα ισα. Ομοιως και σε περιοχες οπου χρησιμοποιουσαν νταουλι, που το βαθυ σε συνδιασμο με τη μποτα και καμια ταμπουρια πηρε τη θεση αυτου. ‘You gotta be willing to die for the motherf@cker.’ -Elvin Jones Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση