Προς το περιεχόμενο

Συνέντευξη του πειραματιστή τσελίστα Νίκου Βελιώτη


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προ καιρού είχαν ανοίξει κάποιες κουβέντες σχετικά με το θόρυβο και τη χρήση του στη μουσική. Με αφορμή αυτές λινκάρω τη συνέντευξη του τσελίστα Νίκου Βελιώτη στη lifo.

 

http://www.lifo.gr/mag/features/3208

 

Οι απόψεις του Βελιώτη δεν αφορούν μόνο το θόρυβο, αλλά γενικά τη μουσική τέχνη. Είναι ανατρεπτικές αλλά και ευφυείς. Δεν τις παραθέτω σαν τη μοναδική συνταγή για να κάνει κανείς μουσική, αλλά σαν κάτι ενδιαφέρον και διαφορετικό, που δίνει τροφή για σκέψη (για όποιον πεινάει βέβαια! ).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 38
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έχουμε αποφανθεί επί του συγκεκριμένου εκτενώς... ;)

http://www.noiz.gr/index.php?topic=167611.0

 

αλλά σαν κάτι ενδιαφέρον και διαφορετικό, που δίνει τροφή για σκέψη (για όποιον πεινάει βέβαια! )

...είμαστε μορφωμένοι εδώ μέσα...τι μας πέρασες!! :P

 

ΥΓ. Φαίνεται ότι ο τύπος ξαναπήρε άλλο όργανο και τρώγεται να το καταστρέψει κι αυτό....

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΥΓ. Φαίνεται ότι ο τύπος ξαναπήρε άλλο όργανο και τρώγεται να το καταστρέψει κι αυτό....

 

Ίσως από τις τραυματικές εμπειρίες μετά από...δέκα χρόνια ωδείο!  :o ;D

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Thx Μάραθον! Θα το διαβάσω (αν και τεράστιο).

 

Από μια διαγώνια ανάγνωση είδα ότι το νήμα εκείνο περιστράφηκε κυρίως γύρω από την προκλητική κίνηση με το σπάσιμο του τσέλου ενώ εγώ προσωπικά περισσότερο στάθηκα σε άλλα πράγματα όπως διάβαζα την πρόσφατη συνέντευξη:

 

-Αν η μουσική πρέπει να έχει θεωρία

-Αν η μουσική πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία

-Αν πρέπει να κολλάμε σε ορισμούς και παγιωμένα συμπεράσματα ή είναι καλύτερο να αναρωτιόμαστε διαρκώς για τα πράγματα (στις τέχνες και γενικότερα).

Και άλλα τέτοια.

 

Ο Βελιώτης μου κίνησε το ενδιαφέρον όχι λόγω του κονιορτοποιημένου τσέλου του αλλά μετά τις 2 δουλειές του με τον Αγγελάκα, την Ανάσα των Λύκων και το Πότε θα φτάσουμε εδώ. Ιδίως στη δεύτερη κάποιες στιγμές με ενέπνευσε ο τρόπος που παίζει το τσέλο του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Αν η μουσική πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία

Για ρώτα τον Νέστορα...είναι η μόνιμη "διαμάχη" μας! ;) ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Βελιώτης μου κίνησε το ενδιαφέρον...

Το άρθρο που διάβασες, από ότι βλέπω, είναι χθεσινό...αλλά μου κάνει (λίγο) εντύπωση η αναθέρμανση -ξανά- από το Lifo...με σχεδόν τα ίδια κείμενα... ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Αν η μουσική πρέπει να έχει θεωρία

 

Πολύ ενδιαφέρον θέμα συζήτησης...

 

 

-Αν πρέπει να κολλάμε σε ορισμούς και παγιωμένα συμπεράσματα ή είναι καλύτερο να αναρωτιόμαστε διαρκώς για τα πράγματα (στις τέχνες και γενικότερα).

 

Ρητορικό το ερώτημα...

 

 

-Αν η μουσική πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία

 

:)

 

 

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ρητορικό το ερώτημα...

Όχι και τόσο ρητορικό για κάποιους που προτιμούν να υπηρετούν μία φόρμα κλασική και καθιερωμένη.

Όσο για το ρυθμό και τη μελωδία, είμαι ανοιχτός και σε στιγμές ή σε επιρροές μη ρυθμικής/μελωδικής μουσικής, αν και  προτιμώ το τελικό περιτύλιγμα να είναι σε κάποιο βαθμό εύληπτο και όχι πολύ ελιτίστικο.

 

Το άρθρο που διάβασες, από ότι βλέπω, είναι χθεσινό...αλλά μου κάνει (λίγο) εντύπωση η αναθέρμανση -ξανά- από το Lifo...με σχεδόν τα ίδια κείμενα... ;)

Και μένα, μάλλον είναι δημοσιογραφική ξεπέτα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-Αν η μουσική πρέπει να έχει θεωρία

-Αν η μουσική πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία

-Αν πρέπει να κολλάμε σε ορισμούς και παγιωμένα συμπεράσματα ή είναι καλύτερο να αναρωτιόμαστε διαρκώς για τα πράγματα (στις τέχνες και γενικότερα).

Και άλλα τέτοια.

 

 

Αναφερόμαστε στο πλαίσιο μιας

-Καλπάζουσας πειραματικής σκηνής όπου η μουσική λειτουργεί ως όχημα της φιλοσοφικής σκέψης?

-Μιας μουσικής που γράφεται προς τέρψη μιας μεγάλης έκτασης ακροατηρίου? Μιας "ελιτ"? μιας μικρής αλλα αφοσιωμένης?

-Μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας?

 

 

Beauty is in the ear of the beholder.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου