Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με παλιό πικαπ


The Patient

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

 

Να πω καταρχάς πως είμαι άσχετη από πικαπ. Έχω ένα παλιό Hanping το οποίο απ'ο,τι καταλαβαίνω είναι direct drive. Η είκόνα του χωρίς το πλατώ είναι η εξής:

 

IMG_5161.jpg

 

Και το πλατώ απ'την ανάποδη

 

IMG_5162.jpg

 

 

Παίζει μια χαρά, αλλά το πρόβλημα είναι πως κάνει τον παρακάτω θόρυβο:

 

 

Παρατηρώ πως θόρυβο κάνει κι από μόνο του το μοτέρ, χωρίς το πλατώ

 

 

Επίσης κάνει θόρυβο και όταν περιστρέφω το πλατώ με το χέρι

 

 

Ενώ όταν ανασηκώνω το πικαπ, ο θόρυβος σταματάει, μέχρι να το ξαναξαπλώσω

 

 

Απ'όσο μπορώ να δω, το πλατώ δε βρίσκει κάπου, πέρα από τη ροδέλα του μοτέρ στην οποία και πρέπει να βρίσκει.

Υποψιάζομαι πως ο θόρυβος οφείλεται καθαρά στο μοτέρ και δυναμώνει/γίνεται πιο μεταλλικός όταν εφάπτεται στο πλατώ, επειδή αυτό λειτουργεί κάπως σαν ηχείο. Το γεγονός δε πως όταν γέρνει το πικαπ (επομένως απομακρύνεται το μοτέρ από το πλατώ υπό το βάρος του) δεν κάνει κανένα θόρυβο, μάλλον επιβεβαιώνει την υποψία μου.

 

Ποιά είναι η γνώμη σας? Επισκευάζεται το πρόβλημα? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω μόνη μου? Αν όχι, αξίζει να το πάω σε κάποιον τεχνικό?

Set the controls for the heart of the sun.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παναγια μου!!!αυτο δεν ειναι απλος θορυβος!!

παντως επειδη και γω τον τελευταιο καιρο διαβαζω διαφορα για πικαπ και τα σχετικα

καπου ειχε παρει το ματι μου οτι τα πικαπ οπου το μοτερ συνδεεται με το πλατω απευθειας (δηλαδη χωρις ιμαντα) αυτο ειναι κλασσικο προβλημα.

δοκιμασε να του βαλεις λιγο λαδι στο μοτερ μπας και γινει κατι!

κατι αλλο εγω δεν ξερω να σου πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι direct drive.

Στα στα direct drive o αξονας του μοτερ στηριζει το πλατο.

 

Σε αυτο το πικαπ, το μπρουτζινο αξονακι πανω στο οποιο ακουμπα η λαστιχενια ροδελα,