Προς το περιεχόμενο

Πρώτη προσπάθεια για ηχογραφιση


andro79

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά, είναι η πρώτη μου προσπάθεια να γράψω ένα τραγούδι. Το κομμάτι λέγεται "μπαρούτι" και θα ήθελα αν μπορούσε κάποιος να μου κάνει αντικειμενική κριτική για συμμόρφωση και αν είναι δυνατόν βελτίωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Υ.Γ. είμαι αρχάριος στο είδος (μη πυροβολείτε όλοι μαζί!!)

Μπαρούτι.mp3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D μια χαρά σε βρίσκω ,λίγη παραπάνω προσοχή στα φωνητικά ,πιστεύω πως τα έχετε ,απλά δεν τα προσέξατε όσο έπρεπε .

Το άκουσα με απλά ηχειάκια ,ακούγεται μια χαρά για πρώτη εγγραφή και φυσικά πάνω απ' όλα μου άρεσε και το άσμα  ;)

 

Πες μας μερικά πράγματα είσετε μπάντα ? έγραψες μόνος? Με τι μέσα?

Μπράβο ,δώσε άσματα στο πεινασμένο λαό  ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακυρο! Παιζει μια χαρα!

Λοιπον! Θα σου πω απλα τη γνωμη μου σαν ακροατης! Ουτε ειδικος ειμαι ουτε κανενας συνθετης ουτε ηχοληπτης! Αν και δεν ειναι του γουστου μου σε μερικα σημεια θελει καλυτερο συγχρονισμο και σε αλλα λιγο διορθωση στον ηχο γιατι ακουγετε λιγο βαβουρα και δεν βγαζεις τα λογια! Πιστευω οτι αν διορθωθουν αυτα θα ειναι μια χαρα! Εμενα παντως η πρωτη προσπαθεια θαφτηκε στον κηπο οποτε εισαι σε πολυ καλο δρομο! Κατσε να μιλησουν και οι ειδικοι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D μια χαρά σε βρίσκω ,λίγη παραπάνω προσοχή στα φωνητικά ,πιστεύω πως τα έχετε ,απλά δεν τα προσέξατε όσο έπρεπε .

Το άκουσα με απλά ηχειάκια ,ακούγεται μια χαρά για πρώτη εγγραφή και φυσικά πάνω απ' όλα μου άρεσε και το άσμα  ;)

 

Πες μας μερικά πράγματα είσετε μπάντα ? έγραψες μόνος? Με τι μέσα?

Μπράβο ,δώσε άσματα στο πεινασμένο λαό  ;D

 

Ευχαριστώ κατ αρχήν για το σχόλιο ;D ;D

Μόνος είμαι και το έγραψα στον υπολογιστή με ακουστική και usb μικρόφωνο. Τα drums είναι έτοιμα εννοείται!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες