Προς το περιεχόμενο

Push/Push pot αντί για pickup selector. Γίνεται? HELP PLEASE


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

 

Πρόσφατα τσίμπησα από το banzai αυτά εδώ

http://www.banzaimusic.com/Push-Push-NSH-KN-25k-log.html

 

Τα οποία σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω σαν volume control και σαν pickup selectors για 2 EMG.

Για να βλέπω λοιπόν την επιλογή που κάνω σκεφτόμουν να τοποθετήσω 2 πολύ μικρά led σε κάθε ένα μαγνήτη μιας και δεν θα είναι δυνατόν να καταλάβω με άλλο τρόπο πέραν του ηχητικού με ποιο μαγνήτη θα παίζω κάθε φορά.   

Το βασικό θέμα είναι ότι δεν μπορώ να σκεφτώ τρόπο να τα συνδέσω όλα μαζί.

 

Κάθε βοήθεια δεκτή........

 

Παρεμπιπτόντως είμαι άσχετος στο να σχεδιάσω ένα wiring diagram αλλά μπορώ να εκτελέσω ένα έτοιμο.  ;D ;D ;D   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 23
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γίνεται, με κάθε push-push μπορείς να ενεργοποιείς-απενεργοποιείς τον κάθε μαγνήτη. Σχεδιάγραμμα δυστυχώς δεν έχω, αν μπορεί κάποιος να σχεδιάσει ένα...

 

Για να βάλεις όμως led θέλεις και μια μπαταρία αλλά δεν χρειάζεται να βάλεις led, θα μπορείς να ξέρεις ούτως ή άλλως ποιος μαγνήτης παίζει με μια ματιά στα push-push.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι λιγο tricky να εχεις τον p/u selector πανω στο volume?

Μπορει να γινει κατι απο τα δυο χωρις να το θελεις... δηλαδη πατωντας το pot για να αλλαξεις μαγνητη ενδεχεται να γυρισει (εστω και λιγο) και το volume.

 

Εναλλακτικα υπαρχει και το απλο push/push switch που εχει η Fender Deluxe Players Strat για να αλλαζεις επιλεγμενο μαγνητη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι σκληρο το push pull δε θα εχει θεμα...

Εγω χρησιμοποιουσα το συγκεκριμενο οταν ειχα ενα διπλο ,ενα μονο και ενα volume...

Το κακο ειναι οτι δε παιζουν και οι δυο μαζι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες