Προς το περιεχόμενο

Ο Πλάτων και ο αριθμός 5.040


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

 

Πάλι δεν σας καταλαβαίνω μάλλον θέλετε οπωσδήποτε κάτι να γράψετε και αυτό βέβαια δεν έχει ουδεμία σχέση με το αρχικό θέμα (γνωστή νεοελληνική τάση). ...

 

Όντως δεν καταλαβαίνεις.  :)

 

Τέλος πάντων, δεν θέλω να τον μειώσω τον άνθρωπο, μπορεί να μην έχει δημοσιεύσει τίποτα εδώ και 20 χρόνια αλλά όντως να είναι αξιόλογος.

 

Ας μην παρασύρω άλλο το θέμα εκτός συζήτησης.

 

Ισχύει επίσης:

71*71-1=5040

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

holyjoy, παρεθεσες την ιστοσελιδα ενος καθηγητη που δειχνει να "σπρωχνει" ιδιαιτερα την εικονα του ως μεγαλου ακαδημαικου (tab "Διεθνης Αναγνωριση" - οχι ιδιαιτερα subtle).

 

Οπως σου ειπε ο gdevelek, "οι ακαδημαϊκοί κρίνονται από τις peer-reviewed δημοσιεύσεις τους, και απο τα references προς αυτές από άλλες, άλλων ακαδημαϊκών". Οταν λεμε δημοσιευεις, εννοουμε δημοσιευεις σε εγκριτα επιστημονικα συνεδρια και περιοδικα με διεθνη αναγνωριση, και οχι "δημοσιευσεις γενικα".

 

Προσωπικα επειδη ο χωρος με ενδιαφερει ιδιαιτερα μπηκα να δω τη λιστα δημοσιευσεων (προτου ποσταρει ο Χαριλατρον) περιμενοντας να δω IEEE conferences, ισως και κανα δυνατο journal entry (JASA κλπ). Αντ' αυτου το μονο που ειδα στην τελευταια δεκαπενταετια ειναι αυτο-εκδωσεις σημειωσεων και δημοσιευσεις σε εντυπα εσωτερικης καταναλωσης (οπως οι Επετηριδες του εκαστοτε ιδρυματος).

 

Granted ο κυριος εχει γραψει εναν ογκο βιβλιων και σημειωσεων και δεν εχω κανενα λογο να αμφισβητησω την (οποια) αξια των συγγραματων αυτων. ΑΛΛΑ η εννοια του ακαδημαικου περιλαμβανει την επεκταση της ανθρωπινης γνωσης και διανοησης, τη novel συνεισφορα στην παγκοσμια επιστημονικη κοινοτητα. Ο κυριος και πιο εγκεκριμενος τροπος ειναι οι δημοσιευσεις που αναφεραμε παραπανω και με τις οποιες ο συγκεκριμενος ακαδημαικος δε φαινεται να ασχολειται. Και αυτο συνηθως θετει καποια πραγματα υπο αμφισβητηση.

 

 

Υ.Γ. Στο βιογραφικο του εχει link για φωτογραφικο υλικο απο οταν ηταν φανταρος επι Χουντας. WHYYYYYYYYY

 

Υ.Γ. 2.

 

Τέλος πάντων, δεν θέλω να τον μειώσω τον άνθρωπο, μπορεί να μην έχει δημοσιεύσει τίποτα εδώ και 20 χρόνια αλλά όντως να είναι αξιόλογος.

 

Ας μην παρασύρω άλλο το θέμα εκτός συζήτησης.

 

Συνυπογραφω, πισω στο 5040.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είδα λεπτομέρειες, αλλά είναι πάντως ενοχλητικό όταν βλέπω τέτοιους καθηγητάδες, να μην έχουν δημοσιεύσει (ουσιαστικά) τίποτα τα τελευταία 20 χρόνια.

 

Ίσως και να κάνω λάθος βέβαια...

 

Προφανώς δεν είδες το βιβλίο "Χ. Χ. ΣΠΥΡΙΔΗΣ, «Έρευνα του Χ. Σπυρίδη: βάσεις, ερμηνεία και προεκτάσεις», Εκδόσεις Χ. Χ. Σπυρίδη, Αθήνα 2010" και το άρθρο "Spyridis, Ch. Ch. (2013). The evolution and focus of the Spyridis theorems towards the evolution of music. Journal of the Spyridis Society of Applied Sciences 1, pp. 1-3.". Δεν πειράζει, σε συγχωρούμε επειδή το σφάλλειν ανθρώπινον.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

holyjoy, παρεθεσες την ιστοσελιδα ενος καθηγητη που δειχνει να "σπρωχνει" ιδιαιτερα την εικονα του ως μεγαλου ακαδημαικου (tab "Διεθνης Αναγνωριση" - οχι ιδιαιτερα subtle).

 

Οπως σου ειπε ο gdevelek, "οι ακαδημαϊκοί κρίνονται από τις peer-reviewed δημοσιεύσεις τους, και απο τα references προς αυτές από άλλες, άλλων ακαδημαϊκών". Οταν λεμε δημοσιευεις, εννοουμε δημοσιευεις σε εγκριτα επιστημονικα συνεδρια και περιοδικα με διεθνη αναγνωριση, και οχι "δημοσιευσεις γενικα".

 

Προσωπικα επειδη ο χωρος με ενδιαφερει ιδιαιτερα μπηκα να δω τη λιστα δημοσιευσεων (προτου ποσταρει ο Χαριλατρον) περιμενοντας να δω IEEE conferences, ισως και κανα δυνατο journal entry (JASA κλπ). Αντ' αυτου το μονο που ειδα στην τελευταια δεκαπενταετια ειναι αυτο-εκδωσεις σημειωσεων και δημοσιευσεις σε εντυπα εσωτερικης καταναλωσης (οπως οι Επετηριδες του εκαστοτε ιδρυματος).

 

Granted ο κυριος εχει γραψει εναν ογκο βιβλιων και σημειωσεων και δεν εχω κανενα λογο να αμφισβητησω την (οποια) αξια των συγγραματων αυτων. ΑΛΛΑ η εννοια του ακαδημαικου περιλαμβανει την επεκταση της ανθρωπινης γνωσης και διανοησης, τη novel συνεισφορα στην παγκοσμια επιστημονικη κοινοτητα. Ο κυριος και πιο εγκεκριμενος τροπος ειναι οι δημοσιευσεις που αναφεραμε παραπανω και με τις οποιες ο συγκεκριμενος ακαδημαικος δε φαινεται να ασχολειται. Και αυτο συνηθως θετει καποια πραγματα υπο αμφισβητηση.

 

 

Υ.Γ. Στο βιογραφικο του εχει link για φωτογραφικο υλικο απο οταν ηταν φανταρος επι Χουντας. WHYYYYYYYYY

 

 

Παράθεσα την ιστοσελίδα ενός καθηγητή που ασχολείται στενά με τα μαθηματικά στον Τίμαιο του Πλάτωνα, αν ανατρέξεις στην παράθεση μου τον αναφέρω σαν καθηγητή που ασχολείται με το θέμα που ανάρτησα του Πλάτωνα και του Πυθαγόρα, μέσα σε αυτή την μελέτη είναι και η θεωρία του 5.040.

 

Τώρα το πως σπρώχνει τον εαυτό του ο καθένας και το αν ήταν φαντάρος επι χούντας είναι ένα άλλο θέμα πιστεύω προσωπικό που δεν με ενδιαφέρει. Kai ο μέγιστος Martin Heidegger στα τρελό γεράματα έβαλε την φασιστική στολή αυτό δε αναίρεσε την εγκυρότητα του ως φιλοσόφου.

 

Αν τώρα ο καθένας θέλει ιδικά διαπιστευτήρια για να διαβάσει ένα βιβλίο αυτό είναι μια υποκειμενική θέση που μπορεί να την στηρίξει κόσμια χωρίς ειρωνείες και επιπόλαιες απαντήσεις, όπως η δική σου απάντηση (που είναι κόσμια) μην παρερμηνευτεί και αυτό!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι προφανες οτι το νοιζ παντως εχει πανω απο 5040 χρηστες.

 

ετσι αντι να συζητησουμε περι θεωριας αριθμων συζηταμε (δικαια ή αδικα) περι οχι peer-reviewed καθηγητων ή για οτι αλλο μας τραυματισε η ατιμη η ζωη....

 

 

φιλε holyjoy γνωριζεις  το http://math.stackexchange.com?

Εκει μπορεις να βρεις πολλα ενδιαφεροντα θεματα....

 

 

ps     

XCKD rul3z

 

 

 

 

purity.png.ef0c187b7b076330cd65b89f5d6119a3.png

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Το 5.040 θεωτείται ένας σημαντικός αριθμός σε ορισμένα συστήματα της αριθμολογίας όχι μόνο λόγω της σύνδεσης του με το πρόσωπο του Πλάτωνα π.χ. το άθροισμα των ακτίνων τόσο της Γης και της Σελήνης (σε μίλια) είναι 3960 + 1080 = 5040.

 

Ο λόγος της ακτίνας της σελήνης και της ακτίνας της γης είναι 1080/3960, η οποία απλοποιείται σε 3/11. Αυτή η αναλογία μπορεί επίσης να εκφραστεί ως (4 - π) / π, κατά τη χρήση 22/7 ως τιμή του π. Αυτό σημαίνει ότι τα μεγέθη της γης και της σελήνης σχετίζονται με μια απλή συνάρτηση της π.

 

Δεδομένου ότι η ακτίνα της σελήνης είναι 3/11 όπως και της γης, το άθροισμα των ακτίνων τους μπορεί να χωριστεί σε 3/14 (για την ακτίνα της σελήνης) και 11/14 (για την ακτίνα της γης). Περαιτέρω, το άθροισμα των ακτίνων τους σε μίλια είναι 5040, το οποίο όταν διαιρεθεί με το 14 μας δίνει το 360 (ο αριθμός των βαθμών σε κύκλο - μοίρες). Αυτό δεν θα συμβεί για ένα άλλο ζεύγος αντικειμένων με ακτίνες στην ίδια αναλογία - αυτό συμβαίνει μόνο όταν το άθροισμα των ακτίνων τους είναι 5040.

Αν μετρήσουμε τις ακτίνες σε χιλιόμετρα ή σε cm ή σε γιάρδες ή σε ναυτικά μιλιά ή σε έτη φωτός θα μας δίνουν άθροισμα 5040;

Μάλλον δεν πρόσεχες στο μάθημα όταν σας παρέδιδαν τις μονάδες στο σχολείο ;D

(Φιλικά έτσι;)

Επίσης ή ακτίνα της γης δεν είναι σταθερή έχει ένα εξόγκωμα στον ισημερινό.

Έχεις δει την ταινία "ο αριθμός 23";

'Οταν θέλουμε πολύ να δείξουμε ότι κάτι ισχύει ψάχνουμε στοιχεία που να μας οδηγούν εκεί όποια κι αν είναι αυτά

Καλημέρα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μετρήσουμε τις ακτίνες σε χιλιόμετρα ή σε cm ή σε γιάρδες ή σε ναυτικά μιλιά ή σε έτη φωτός θα μας δίνουν άθροισμα 5040;

 

Σίγουρα όχι, άλλωστε απ’ ο,τι παρατήρησες εγώ ο ίδιος έχω βάλει σε παρένθεση την λέξη μίλα οπότε  αυτό που λες το αφήνω να εννοηθεί. Αν είχες διαβάσει τα σχόλια από κάτω θα έβλεπες ότι απαντάω στον mamonu ότι αυτά είναι επιπλέον στοιχεία καθαρά επεξηγηματικά σχετικά με τον αριθμο, δεν θέλουν να υποδείξουν κάποια διαφορά, και συνεχίζω τώρα, άρα κάποια μπορεί και να αμφισβητηθούν. Επιπλέων προσθέτω στην ερώτηση του mamonu τι βασική θέση του Πλάτωνα που είναι αυτή και την ξανά μεταφέρω.

 

Ο  Πλάτων βασικά θέλησε να χρησιμοποιήσει τον 5.040 λόγω των πολλών ακέραιων που δίνει διαιρώντας τον. Αυτό σημαίνει εύκολη διαχείριση, κατανομή, μοιρασιά λιγότερα (παράσιτα) εν ολίγης. Τώρα το αν του είχε διαφύγει ότι τα (παράσιτα) έχουν και αυτά μέγιστη σημασία, αυτό είναι ένα άλλο θέμα ουτοπίας και πραγματικότητας, αυτό δεν αμφισβητείται είναι γεγονός.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι προφανες οτι το νοιζ παντως εχει πανω απο 5040 χρηστες.

 

Επίσης είναι προφανές ότι κανείς δεν σχολίασε το θέμα του καταμερισμού που είναι και η ουσία του 5.040 στον Πλάτωνα...

 

 

ετσι αντι να συζητησουμε περι θεωριας αριθμων συζηταμε (δικαια ή αδικα) περι οχι peer-reviewed καθηγητων ή για οτι αλλο μας τραυματισε η ατιμη η ζωη....

 

Πιστεύω όλοι διαθέτουμε την ελευθερία να έχουμε  άποψη για όλα, τώρα άλλοι την υποστηρίζουν διακριτικά μέχρι να δικαιωθούν ή να παραδεχτούν τα λάθη τους, άλλοι την υποστηρίζουν σπασμωδικά με ειρωνείες της συμφοράς και άλλοι υποτιμάνε την ίδια τους την νοημοσύνη περιμένοντας τα διαπιστευτήρια για να αποδεχτούν την εγκυρότητα που θα τους πασάρει η κάθε πολυεθνική που κάνει μελέτες στην πλάτη εκατομμυρίων θυμάτων.

 

Η θέση μου είναι ότι μας ακρωτηρίασαν το πνεύμα μέσω της εξειδίκευσης και αυτό δεν είναι παιδεία αλλά συμφορά. Η εξειδίκευση έχει πολλά ΕΓΩ ενώ η παιδεία έχει μια λέξη και αυτή είναι το ΕΜΕΙΣ, αν είχαμε παιδεία η γραφή μας θα ήταν διακριτική και ταπεινή έχουμε όμως εξειδίκευση και η γραφή μας κατάντησε σκληρή και απάνθρωπη προστατεύωντας πάντα ασυνείδητα τα όρια του ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ .

 

 

φιλε holyjoy γνωριζεις  το http://math.stackexchange.com?

Εκει μπορεις να βρεις πολλα ενδιαφεροντα θεματα....

 

Δεν το γνώριζα, θα το ερευνήσω όμως να είσαι σίγουρος

 

σε ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου