Προς το περιεχόμενο

Ο Πλάτων και ο αριθμός 5.040


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άραγε πώς θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε την αγνότητα και τα καταμεριστικά πλεονεκτήματα του αριθμού 5040 για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας, αλλά και για να γίνουμε καλύτεροι ως άνθρωποι;

 

Το ότι δίνει λιγώτερα παράσιτα σημαίνει προφανώς πως μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στις τηλεπικοινωνίες, από κει και μετά όμως οι δικές μου τουλάχιστον ιδέες στερεύουν.... Οπότε στρέφω το βλέμμα με απέραντη προσμονή προς το πρόσωπο του Καθηγητή Σπυρίδη... Έχει προτείνει κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Νομίζω ότι στο βιβλίο του "Η πυρηνική φλογέρα και οι επιπτώσεις της θεωρίας της σχετικότητας στο γυφτοτσιφτετέλι" ασχολείται με αυτό το φλέγον ζήτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στα μαθηματικά το παραγοντικό ενός φυσικου αριθμού ν συμβολίζεται με ν!, διαβάζεται νι παραγοντικό, και είναι το γινόμενο όλων των θετικών ακεραίων μικρότερων ή ίσων με ν.

 

Για παράδειγμα, το πέντε παραγοντικό ισούται με 120:

 

5! = 5 × 4 × 3 × 2 × 1 = 120

 

Τώρα το επτά παραγοντικό ισούται με 5.040:

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10 = 5.040

 

όπως και :

 

1 × 2 × 3 × 4 × 5 × 6 × 7 = 5.040

 

 

 

 

Συγνώμη αλλά τώρα που το πρόσεξα

 

7! = 1x2x3x4x5x6x7

 

και όχι

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10

 

δηλαδή δύο-τρία στοιχεία παραθέτεις κι αυτά ανακριβή.

 

Το ξεχωριστό δεν το βρίσκω κάπου στα στοιχεία σου.

 

Το Σπυρίδη καθηγητή (μάλλον τον ίδιο εννοούμε τον Μπάμπη έτσι στην θεσσαλονίκη),

τον είχα καθηγητή στο ΑΠΘ στην ηλεκτρακουστική, μια χαρά ήταν ο άνθρωπος. Δεν είμαι σε θέση να τον κρίνω, καθότι οι γνώσεις μου φτωχότατες :)

 

Ίσως λοιπόν να μας παράθετες κάποια στοιχεία πιο εντυπωσιακά και θεμελιωμένα για τη χρησιμότητα του αριθμού. :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αλλά τώρα που το πρόσεξα

 

7! = 1x2x3x4x5x6x7

 

και όχι

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10

 

δηλαδή δύο-τρία στοιχεία παραθέτεις κι αυτά ανακριβή.

 

Το ξεχωριστό δεν το βρίσκω κάπου στα στοιχεία σου.

 

Το Σπυρίδη καθηγητή (μάλλον τον ίδιο εννοούμε τον Μπάμπη έτσι στην θεσσαλονίκη),

τον είχα καθηγητή στο ΑΠΘ στην ηλεκτρακουστική, μια χαρά ήταν ο άνθρωπος. Δεν είμαι σε θέση να τον κρίνω, καθότι οι γνώσεις μου φτωχότατες

 

Ίσως λοιπόν να μας παράθετες κάποια στοιχεία πιο εντυπωσιακά και θεμελιωμένα για τη χρησιμότητα του αριθμού.

 

 

το ίδιο πράγμα είναι αυτό που γράφεις (με άλλα παραδείγματα)

 

7! = 1x2x3x4x5x6x7

 

είτε έτσι

 

7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

είτε έτσι

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10

 

είτε το αντίθετο πάλι

 

η ποιό κοινή γραφή είναι αυτή όμως 7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

υπάρχουν και άλλα παραδείγματα να συμβολίσεις τον παραγοντικό αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας ξέρεις.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άραγε πώς θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε την αγνότητα και τα καταμεριστικά πλεονεκτήματα του αριθμού 5040 για να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας, αλλά και για να γίνουμε καλύτεροι ως άνθρωποι;

 

Τα πλεονεκτήματα καταμερισμού του αριθμού 5040 έχουν κυρίως πολιτική κατεύθυνση δεν έχουν σχέση με ιδιότητες όπως η αγνότητα που αναφέρεις. το να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι είναι κάτι γενικό διότι περιέχει μια ποικιλία προβλημάτων που πρέπει να φέρουμε εις πέρας. Όμως τα ερωτήματα που θέτεις  έχουν κάποια σχέση από την πλευρά του αν μπορούν να γίνουν πράξη η μένουν στην σφαίρα της ουτοπικής κοινωνίας το οποίο το έχω αναφέρει ήδη σε ένα σχόλιο πριν.

Οι  θεωρίες  από όποιον και αν προέρχονται δεν είναι πανάκεια ακόμα και αν προέρχονται από τα γραπτά του Πλάτων.

 

Το ότι δίνει λιγότερα παράσιτα σημαίνει προφανώς πως μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε στις τηλεπικοινωνίες, από κει και μετά όμως οι δικές μου τουλάχιστον ιδέες στερεύουν.... Οπότε στρέφω το βλέμμα με απέραντη προσμονή προς το πρόσωπο του Καθηγητή Σπυρίδη... Έχει προτείνει κάτι;

 

Ξεκαθαρίζω ότι η λέξη παράσιτα δεν την χρησιμοποίησα κυριολεκτικά γι΄ αυτό την έχω και σε παρένθεση, αν θες μια εμπεριστατωμένη δική μου άποψη πάνω στο θέμα θα στην δώσω μετά τις γιορτές διότι τώρα φεύγω για δυο μερούλες   ;D, και είναι μεγάλο θέμα, δεν θέλω να γράψω ασυναρτησίες του ποδαριού γιατί έχω λίγο χρόνο τώρα.  ;)

 

Ως αναφορά τις θέσεις του Σπυρίδη είναι πραγματικά πολύπλοκες και δεν μπορούν να αναλυθούν εδώ γι' αυτό και παράθεσα το site του εκτός του κύριου θέματος για όποιον ενδιαφέρεται να ψαχτεί. Αν θες πήγαινε στην υποκατηγορία σεμινάρια διαλέξεις και κατέβασε από τις διαλέξεις το pdf ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΕΝΕΣΙΝ ΨΥΧΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΥ ΤΙΜΑΙΟΥ και θα καταλάβεις γιατί δεν μπορούμε να αναπτύξουμε τα θέματα του εδώ έτσι όπως αυτός τα αναλύει.

 

Αν θες παρ' όλα αυτά μια πολύ μικρή γεύση δες εδώ, είναι στα αγγλικά όμως.

 

 

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=Ox6O59QNHJo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

το ίδιο πράγμα είναι αυτό που γράφεις (με άλλα παραδείγματα)

 

7! = 1x2x3x4x5x6x7

 

είτε έτσι

 

7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

είτε έτσι

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10

 

είτε το αντίθετο πάλι

 

η ποιό κοινή γραφή είναι αυτή όμως 7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

υπάρχουν και άλλα παραδείγματα να συμβολίσεις τον παραγοντικό αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας ξέρεις.

 

Πολύ καλά έκανες και το διευκρίνισες, όντως το παραγοντικό του αριθμού  Α ορίζεται ως το γινόμενο των ακέραιων από το 1 ως και τον Α, ή, εναλλακτικά, το γινόμενο των αριθμών από το Α ως και το 10. Που είναι το ίδιο. Αυτό. Ακριβώς. Απλά έχει επικρατήσει η πρώτη γραφή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

το ίδιο πράγμα είναι αυτό που γράφεις (με άλλα παραδείγματα)

 

7! = 1x2x3x4x5x6x7

 

είτε έτσι

 

7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

είτε έτσι

 

7! = 7 × 8 × 9 × 10

 

είτε το αντίθετο πάλι

 

η ποιό κοινή γραφή είναι αυτή όμως 7! = 7x6x5x4x3x2x1

 

υπάρχουν και άλλα παραδείγματα να συμβολίσεις τον παραγοντικό αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας ξέρεις.

 

 

Οκ σόρυ πάω πάσο, δεν το θυμόμουν. Όντως φαίνεται ότι βγάζει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν θες παρ' όλα αυτά μια πολύ μικρή γεύση δες εδώ, είναι στα αγγλικά όμως.

 

[flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=Ox6O59QNHJo

 

Το ζουμί του  παραπάνω διαφωτιστικού βίντεο βρίσκεται στο 2:22-2:28.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Food for thought: Χ!=1*2*.....*Χ

 

Το ότι βολεπσε το αποτελεσμα του 7! να ειναι ίσο με το αποτελεσμα σ πραξης 7*8*9*10 does not an axiom make.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου