Προς το περιεχόμενο

Ερωτησεις σχετικα με το playability της jazzmaster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

η διάσταση του νατ δεν πάει πακέτο με το μπράτσο?

δεν πιάνω ακριβώς το πρόβλημα.

Τι ακριβώς γίνεται...

Nut width είναι το πλάτος του μπράτσου στο πρώτο τάστο (άρα και του nut)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανώς....

;D

 

το πρόβλημα...?

H e γλιστράει εκτός της ταστιέρας. Οπότε ή θα βάλει καινούριο nut/γέφυρα με ποιο στενό string spacing ή θα πάει σε τεχνικό να κοιτάξει αν κάθεται καλά το μπράτσο στο neck pocket, αν υπάρχει κάποιο κενό εκεί, ακόμα και χιλιοστών αν το φέρει στα ίσια θα δει διαφορά.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρώ ότι μπράτσο και νατ είναι υπολογισμένα για να μην συμβαίνει αυτό.

ΥΚΣ

Αν συμβαίνει μπορεί να ισχύουν διάφορα τινα.

Πχ τεχνική (δεν θέλω να θίξω το φίλο, ούτε καν τον γνωρίζω)

Κακό ή πρόχειρο κόψιμο

Πολύ λεπτές χορδές.

Λάθος ευθυγράμμιση μπράτσου (να κάνει γωνία στο δέσιμο

Λάθος συνήθεια bending (το παθαίνω και εγώ).

Δηλαδή θεωρώ ότι σε σωστά φτιαγμένη κιθάρα και σωστό παίξιμο δεν υφίσταται.

 

Για αυτό επέμενα. :D

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Kλασσική περίπτωση διαιωνίζουσας ακαμψίας. ;D (για τη Φέντερ τα λέω αυτά, που επιμένει να κάνει πλούσιους mastery και staytrem)

 

http://intl.fender.com/en-GR/series/artist/troy-van-leeuwen-jazzmaster-bound-rosewood-fingerboard-oxblood/

 

Ακόμα και στο επίσημο site, η Ε καντίνι δείχνει να μην 'παίζεται" ;D

 

Κλασσική περίπτωση προβληματικού σχεδιασμού (γέφυρες jg και jz) όπου και το ύψος και το εύρος (56mm) καθιστούν το "βαρύ" πάιξιμο και δεξιού και αριστερού χεριού δύσκολο (ή και ακατόρθωτο για κάποιους). Σε συνδυασμό με τη μεγάλη καμπύλη, το να πεταχτείς ή να γλιστρήσεις εκτός ταστιέρας είναι, ούτε μισού ημιτονίου δρόμος.

 

 

Το shimming δεν είναι ντροπή και το συνιστώ ανεπιφύλακτα (θα βελτιώσει αλλά δεν θα εξαλείψει το πρόβλημα).

 

Πιο ανεπιφύλακτα, συνιστώ την επένδυση σε staytrem όπου με ένα απλό upgrade λύνεις ταυτόχρονα δύο θέματα. Το φλερτ με το frexit ( >:D και τη μόνιμη απορία "τι διάολο κουδουνίζει".

 

Η αλλαγή μανικιού δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, εκτός αν δεν μπορείς να συμβιβαστέις με το 7,25" και τη συνθήκη συμβιβασμού στο action που, λόγω γεωμετρίας, έχει. (Θα μπορούσε να βελτιωθεί πολύ με ένα στοχευμένο fret levelling ή σε ένα μελλοντικό refret). Όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι θα παίξεις με σηκώματα άνω του τόνου από το 10-12 τάστο και πάνω ( προς το 21ο). Αν όχι, ούτως ή άλλως μπορείς να σετάρεις και πιο χαμηλά. Επίσης παίζουν ρόλο και τα τάστα. Είναι μικρά/ψηλά/ φαρδιά/κοντά; Ένα κοντό τάστο "παίζει" πιο δύσκολα σε βιμπράτο και σηκώματα όσο χαμηλώνουμε action.

 

To buzz stop βελτιώνει το θέμα με τα "πηδήματα" και τα κροταλίσματα, αλλά αλλάζει το χαρακτήρα του οργάνου τα μάλλα (αφαιρεί overtones και συμπαθητικό resonance). Να φανταστείς, περισσότερο κι απ' το να είχε maple ταστιέρα... >:D >:D

 

Προσωπικά, ομιλώντας, δεν μπορώ να παίξω με vintage strat γέφυρες και με jazz/jag που έχουν spacing 56mm. Nιώθω να ακροβατώ μεταξύ τάστου και αταστίας. Έχω βαρύ και δεξί και αριστερό. Επίσης το βιμπράτο μου το κάνω με όλο μου το σώμα, οπότε θέλω "ψωμί" στα άκρα. Kαι δεν μου αρέσει να νιώθω ότι με περιορίζει το όργανο, ακόμη κι αν η τεχνική μου είναι λάθος.

 

Με άλλα λόγια, ο γιαλός είναι μεν στραβός, αλλά στην περιπτωσή σου ισιώνει.

 

 

Hλιθιούθιερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρώ ότι μπράτσο και νατ είναι υπολογισμένα για να μην συμβαίνει αυτό.

ΥΚΣ

Αν συμβαίνει μπορεί να ισχύουν διάφορα τινα.

Πχ τεχνική (δεν θέλω να θίξω το φίλο, ούτε καν τον γνωρίζω)

Κακό ή πρόχειρο κόψιμο

Πολύ λεπτές χορδές.

Λάθος ευθυγράμμιση μπράτσου (να κάνει γωνία στο δέσιμο

Λάθος συνήθεια bending (το παθαίνω και εγώ).

Δηλαδή θεωρώ ότι σε σωστά φτιαγμένη κιθάρα και σωστό παίξιμο δεν υφίσταται.

 

Για αυτό επέμενα. :D

 

οχι φιλε μπορει να μην ειμαι πεχτουρας αλλα εχω πιασει κι αλλες κιθαρες στα χερια μου και δεν ειχαν αυτο το θεμα.

 

απο τις ερωτησεις σου καταλαβαινω οτι δεν γνωριζεις αρκετα βασικα γυρω απο το σετ απ....ΜΗΝ αλλαξεις το μπρατσο  ;D..πηγαινε την κιθαρα σε εναν επαγγελματια να στην σεταρει σωστα....

 

καλα δεν εχεις αδικο, τωρα τα μαθαινω και θελω να προσπαθησω να τα φτιαξω μονος μου για να μπορω να βοηθησω κι αλλους μετα ή μεσου αυτου του thread ή και πιο αμεσα στο τελος αν δε τα καταφερω θα παω μαλλον.

 

Η αλλαγή μανικιού δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, εκτός αν δεν μπορείς να συμβιβαστέις με το 7,25" και τη συνθήκη συμβιβασμού στο action που, λόγω γεωμετρίας, έχει. (Θα μπορούσε να βελτιωθεί πολύ με ένα στοχευμένο fret levelling ή σε ένα μελλοντικό refret).

 

το fret leveling δεν ειναι πανάκριβο?

 

Προσωπικά, ομιλώντας, δεν μπορώ να παίξω με vintage strat γέφυρες και με jazz/jag που έχουν spacing 56mm

 

για την ακριβεια ειναι 55mm καλα και μενα με εχει τρελανει αυτο ειδικα οταν παιζω arpeggiated chord με πενα.

 

 

τι να πω ρε γαμωτο ειναι η μοναδικη κιθαρα που μου εκανε κλικ, θα την δαμασω ομως που θα παει! :P

 

προς το παρων  το κοβω για αλλαγη γεφυρας σε staytrem, νομιζω πως ειναι αναποφευκτο και σε shim neck

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω πως ειναι αναποφευκτο και σε shim neck

 

η κιθαρα κατα 90% θα ειναι ηδη shimmed.Shimmin κανεις μονο αν δεν μπορεις να χαμηλωσεις αλλο τη γεφυρα αλλοιως δεν υπαρχει λογος να το κανεις.

 

παρε τη Staytrem....σωζει ζωες  ;D

 

το fret leveling δεν ειναι πανάκριβο?

 

οσο 10 Freddo Espresso  ;D

 

Επίσης παίζουν ρόλο και τα τάστα. Είναι μικρά/ψηλά/ φαρδιά/κοντά; Ένα κοντό τάστο "παίζει" πιο δύσκολα σε βιμπράτο και σηκώματα όσο χαμηλώνουμε action.

 

vintage frets εχει....δυστυχως ..προσωπικα θα τα αλλαζα με Medium Jumbo...οποτε το εχω κανει η κιθαρα ανεβαινει 5 level και σε ανεση παιξιματος και σε ηχο.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά στη δικιά μου έβαλα αυτά

http://www.thomann.de/gr/graph_tech_tusq_saddle_jazzmaster.htm?ref=search_rslt_jazzmaster+saddles_232685_33

μιας και τα saddles της mustang γέφυρας δεν ρυθμίζονται καθ' ύψος. Έβαλα και τεφλόν στα bushings για να μην είναι rocking, έβαλα κι ένα ωραίο shim από τηλεκάρτα, και η κιθάρα παίζει μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε μια mastery (δεν θα την αλλάξω ποτέ) ή μια staytrem (διαβάζω πολύ καλά σχόλια),

αν πάλι δε μείνεις ικανοποιημένος, αφού την έχει σετάρει κάποιος που ξέρει (όταν πήγα

τη δικιά μου το 07 για set up με κοιτούσαν σαν εξωγήινο), έχει σημασία να έχει δουλέψει

ο μάστορας αρκετές και να έχει γνώση της συγκεκριμένης κιθάρας, δώσε τη, δεν είναι όλες

οι κιθάρες για όλους. Καθαρά προσωπική μου γνώμη.

www.facebook.com/pulsedot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

vintage frets εχει....δυστυχως ..προσωπικα θα τα αλλαζα με Medium Jumbo...οποτε το εχω κανει η κιθαρα ανεβαινει 5 level και σε ανεση παιξιματος και σε ηχο.

 

λες? ???

 

έχει σημασία να έχει δουλέψει

ο μάστορας αρκετές και να έχει γνώση της συγκεκριμένης κιθάρας

 

στειλτε αν μπορειτε PM με μαστορες που σκαμπαζουν απο jazzmaster μην τρυγυρναω σαν τρελος και ρωταω: ξερεις απο βεσπα??? :P (αθηνα μενω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου