Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Έπαιξα σε ενα live τελευταία και βρέθηκε ένας τύπος και μου είπε ότι στις κιθάρες μλπεκόνταν οι συχνότητες.Οι δυο κιθάρες είχαν είπε τις ίδιες συχνότητες και ακουγόταν βαβούρα.(Μια ΙΒΑΝΕΖ σε PEAVEY μια FENDER σε έναν Fender, τρανζιστορ και οι 2)Απορία:Θα μπορούσε να συμβαίνει αυτό;Πραγματι ο ήχος μας δεν ήταν καθαρός.Και αν ναι πώς αντιμετωπίζεται ενδεχόμενο πρόβλημα συχνοτήτων;O ίδιος τυπος είπε οτι πρέπει η μια κιθάρα να συμπληρώνει την αλλη συχνοτικα.Απορία 2:Ναι αλλα έτσι δε θα είχαν πολυ διαφορετικό ήχο η μια με την άλλη;(Σε live dvd δεν εχω παρατηρήσει μεγαλη διαφορά στον ήχο των κιθάρων.Συγνώμη για την έκταση) You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Μικρός χώρος,και μικρό πατάρι οι ενισχυτές προς τον κόσμο και είναι για monitor.Δώσε μου ενα παράδειγμα αν η μία κιθάρα είναι High:6 Mid:4 Bass:7 η άλλη πως θα έπρεπε να είναι; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Πριν ασχοληθείς με τι κιθάρες, τι ενισχυτές και αν έφταιγε ο χώρος, θα πρέπει να αναρωτηθείς τι έπαιζαν οι 2 κιθάρες. Το πρόβλημα δημιουργείται συνήθως όταν και οι δύο παίζουν τα ίδια ακόρντα στις ίδιες θέσεις και ιδιαίτερα όταν το μουσικό ύφος απαιτεί strumming. Χωρίς να ξέρω βέβαια αν είναι έτσι στην περίπτωση σας, στις περισσότερες των περιπτώσεων θα ξεκινούσα να βρώ τη λύση από εκεί. Δηλαδή προσέχουμε την ενορχήστρωση. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Αν συμβαίνει αυτο που λες πως αντιμετωπίζεται;Προσπαθούμε να παίξουμε διαφορετικά πράματα;Δηλαδή το συχνοτικό πρόβλημα δεν έχει να κανει με τις ρυθμίσεις της κάθε κιθάρας; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Καταρχήν o Υameth έχει δίκιο σε αυτό που λέει.Υπάρχουν πολλά γκρούπ που χρησιμοποιούν σχεδόν ίδιες κιθάρες οι 2 κιθαρίστες τους αλλα παίζουν ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ (οι απόλυτοι ΘΕΟΙ σε αυτό είναι οι Stones π.χ.) Συνήθως 2 κιθάρες με humbuckers είναι πολλές για ένα γκρούπ... Καλύτερα δύο κιθάρες με μονούς ή μια με μονούς μια με humbuckers. Παντως το σημαντικότερο είναι να μην παίζει ο ένας πάνω στον άλλο (και να προσέχει και την ΕΝΤΑΣΗ στην οποία παίζει) Ενας καλός τροπος είναι τα διαφορετικά "πιασίματα" ακκόρντων,η αποφυγή full μπαρέδων και τα inversions. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Δηλαδή το συχνοτικό πρόβλημα δεν έχει να κανει με τις ρυθμίσεις της κάθε κιθάρας; Οι ρυθμίσεις στο EQ και στους διαφορετικούς μαγνήτες κλπ, κλπ, ωχριούν μπροστά στη συχνοτική διαφορά που έχει για παράδειγμα η χαμηλή Μι με τη Μι καντίνι. Γι αυτό όταν για παράδειγμα (πάλι... :roll:) παίζετε ακόρντα "γεμάτα", να χρησιμοποιείτε μετατροπίες, (inversions) όπως πολύ σωστά λέει ο superfunk. Δηλαδή άλλες θέσεις. Έτσι θα απλωθείτε στο φάσμα και θ' αφήσετε και χώρο και στη φωνή. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Betty The Raccoon Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Συνήθως 2 κιθάρες με humbuckers είναι πολλές για ένα γκρούπ... Καλύτερα δύο κιθάρες με μονούς ή μια με μονούς μια με humbuckers. Παντως το σημαντικότερο είναι να μην παίζει ο ένας πάνω στον άλλο (και να προσέχει και την ΕΝΤΑΣΗ στην οποία παίζει) Oι Metallica πως το λύνουν το πρόβλημα πχ που έχουν και οι 2 humbuckers και πολλές φορές παίζουν το ίδιο riff;Παίζουν σε διαφορετικές εντάσεις; You are wrong f**ked and overatted... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2004 Βέβαια υπάρχουν και φορές που χρειάζεται να παίζουν και οι δυο τα ίδια και στην ιδια ένταση όταν επιδιώκουμε πολυ παχύ ηχο. (κατι σαν live doubling δηλαδή :wink: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 24 Νοεμβρίου 2004 Δεν ξέρω αν είναι περιττό αλλά επειδή κάποια χρόνια πριν παίζοντας με ένα φίλο κιθαρίστα σε κάποιο live ένοιωθα κάτι να πάει συνεχώς άσχημα θα γράψω τι συμπεράσματα έβγαλα . Φεύγοντας από το live ένοιωθα απίστευτα χάλια.Ήξερα ότι μουσικά τα πράγματα ήταν σφιχτά προβαρισμένα και δουλεμένα στη λεπτομέρεια. Στην επόμενη πρόβα πήρα ένα κουρδιστήρι και κοίταξα τα όργανα κανένα δεν ήταν ρυθμισμένο σωστά (ούτε καν το δικό μου) :oops:.Μετά από αυτή την εμπειρία και ατελείωτους καβγάδες με τα παιδιά θα γράψω κάποιες σκέψεις. Πριν από το live : 1.Έχουμε αλλάξει χορδές 1-2 μέρες νωρίτερα και είμαστε σίγουροι ότι όλα τα όργανα έιναι σωστά ρυθμισμένα ώστε να είμαστε κουρδισμένοι 2.Κάνουμε soundcheck για κάθε κανάλι του ενισχυτή που θα παίξουμε και κάθε πετάλι που θα χρησιμοποιήσουμε (δεν παίζουμε με τις ρυθμίσεις του σπιτιού ή του studio κάθε χώρος έχει τα δικά του χαρακτηριστικά) Ειδικά για όσους χρησιμοποιούν πεταλιέρες μην αντιμετωπίζετε τις παραμέτρους των μηχανημάτων σαν το equalizer του winamp(σχεδόν κανείς δεν το αλλάζει) 3.Τα καλώδια είναι όσο σημαντική είναι και η κιθάρα σας στην αλυσίδα του ήχου δοκιμάστε αν δουλέυουν ένα απλό πολύμετρο αρκεί (αντίσταση κάτω από 0,5 ohm είναι αποδεκτή). 4.Αν είναι δυνατον χρησιμοποιήστε το δικό σας εξοπλισμό. 5.Αν χρησιμοποιείται πολλά κουρδίσματα αποφύγεται να τα έχετε στην ίδια κιθάρα αν πάλι αυτό δεν είναι δυνατόν κάντε μικρά διαλλείματα και προσαρμόστε έξυπνα το set ώστε να υπάρχουν οι ελάχιστες αλλαγές. Υ.Γ Ίσως όλα αυτά φαίνονται άσχετα με το να υπάρχει χημεία στις κιθάρες αλλά πολλές φορές η άγνοια,ο ενθουσιασμός και η τεμπελιά είναι δυνατόν να χαλάνε ωραίες στην βάση μουσικές καταστάσεις ειδικά στα πρώτα χρόνια ενασχόλησης με τη μουσική :( :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση