Προς το περιεχόμενο

Προσοχή στις αγοραπωλησίες σας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Ψάχνω κάποιον κύριο Μιγκλή Δημήτριο από την Αττική για μια επιστροφή χρημάτων (σε μένα) από ένα πεντάλ Yamaha Flying Dragon direct drive που πουλούσε στο noiz πριν περίπου 1 μήνα. Το πεντάλ δεν μου ήρθε ποτέ, ο κ. Μιγκλής δυστυχώς δεν έχει διαθέσιμο τον αριθμό αποστολής για να διερευνηθεί τι απέγινε το πεντάλ και ενώ ήμασταν σε συνεννόηση για την επιστροφή των χρημάτων μου, εδώ και 2-3 μέρες δεν απαντάει στα μηνύματα μου, σύμφωνα με τον ίδιο έχει μετακινηθεί στη Ρόδο για τη θερινή σεζόν.

Μήπως τον γνωρίζει κάποιος από το forum να τον ενημερώσει ότι τον ψάχνω? Ήρεμα ρωτάω...

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε κ οι δύο δίκιο, το ποσό ήταν σχετικά μικρό και αποφάσισα να πάρω το ρίσκο.

Σε περίπτωση που ο κύριος δεν εμφανιστεί (το πιθανότερο) απλά ήθελα να προειδοποιήσω τους υπόλοιπους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να πω δυό απλές συμβουλές μια και τον τελευταίο χρόνο μπήκα στην διαδικασία ξεφορτώματος και διαχειρίστηκα ως πωλητής (αλλά και ως αγοραστής για κάποια απο αυτά που πούλησα και ξαναεπένδυσα) για αρκετά πράγματα.

1. επικοινωνία μόνο μέσω πλατφόρμας όταν είναι διαθέσιμη

2. ξεψάχνισμα του πωλητή ή αγοραστή με κατάλληλες ερωτήσεις που να φανερώνουν την πραγματική του επιθυμία να πουλήσει ή να αγοράσει και γνώση του αντικειμένου που πωλείται.

3. Αγοραστές αδιάφοροι (θέλω το προιόν, ξενόγλωσσοι, μη ενδιαφερόμενοι για την κατάσταση κλπ, που ρωτάνε πράγματα που ήδη περιγράφονται) αποφεύγονται

4. Ελέγχουμε την διεύθυνση αγοραστή στο google street αν ισχύει

5. Προτιμάμε χέρι χέρι. Προτιμάτε να έχετε και κάποιον μαζί σας, ως μάρτυρα, ποτέ δεν ξέρετε. Μου έχουν έρθει αγοραστές με φίλους κάποιες φορές.

6. αλλιώς αντικαταβολή 

7. Αν γίνει αποδεκτή η αντικαταβολή σε πώλησή μας, ζητάμε απαραίτητα πριν στείλουμε το δέμα, κατάθεση σε λογαριασμό μας του ποσού της αντικαταβολής Χ2 περίπου. Μου έτυχε δυό φορές μέσα σε ένα χρόνο να μην παραλάβουν και να χρεωθώ τα έξοδα συν τον κόπο και χρόνο για την διαδικασία. Αν δεν συμφωνούν ....ξύδι. Το να στείλεις με ελτά πχ μπορεί να θέλει μισή ώρα. Εννοείται δεν συζητάμε για ανθρώπους που γνωρίζουμε πχ σε ένα φόρουμ, αλλά και πάλι....

8. Αν είστε πωλητές προσέχετε τους πολύ πρόθυμους να σας πληρώσουν / καταθέσουν σε λογαριασμό σας ένα ποσό πχ 600 (όχι τυχαίο νούμερο) και τα υπόλοιπα να τα πληρώσει γνωστός τους κατά την παραλαβή. (απάτη με "λεφτά στο λεπτό")

9. Αποφεύγουμε εξωτερικό ως πωλητές (δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με "δεν ήρθε / δεν παρέλαβα" εύκολα) και ως αγοραστές από πωλητές χωρίς feedback άνω του 99%

10. Αν είστε πωλητές ζητάτε οπωσδήποτε ένα τηλέφωνο κατα προτίμηση σταθερό.

  • Like 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Εγω παλι εχω δυο απλους κανονες:

 

 1) Πωληση μονο σε γνωστους, ποτε αγγελια, δεν αντεχω την παρανοια.

 

 2) Αγορα μονο απο κοντα, και εφοσον υπαρχει δυνατοτητα εκτενους δοκιμης.

 

 Και ολα μελι γαλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, manosx είπε

  Εγω παλι εχω δυο απλους κανονες:

 

 1) Πωληση μονο σε γνωστους, ποτε αγγελια, δεν αντεχω την παρανοια.

 

 2) Αγορα μονο απο κοντα, και εφοσον υπαρχει δυνατοτητα εκτενους δοκιμης.

 

 Και ολα μελι γαλα.

υποθέτω εχεις υπόψη ότι το νόιζ υπάρχει χάρη στην παράβαση του πρώτου απλού κανόνα

  • Χαχα 1

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dimsonic είπε

να πω δυό απλές συμβουλές μια και τον τελευταίο χρόνο μπήκα στην διαδικασία ξεφορτώματος και διαχειρίστηκα ως πωλητής (αλλά και ως αγοραστής για κάποια απο αυτά που πούλησα και ξαναεπένδυσα) για αρκετά πράγματα.

1. επικοινωνία μόνο μέσω πλατφόρμας όταν είναι διαθέσιμη

2. ξεψάχνισμα του πωλητή ή αγοραστή με κατάλληλες ερωτήσεις που να φανερώνουν την πραγματική του επιθυμία να πουλήσει ή να αγοράσει και γνώση του αντικειμένου που πωλείται.

3. Αγοραστές αδιάφοροι (θέλω το προιόν, ξενόγλωσσοι, μη ενδιαφερόμενοι για την κατάσταση κλπ, που ρωτάνε πράγματα που ήδη περιγράφονται) αποφεύγονται

4. Ελέγχουμε την διεύθυνση αγοραστή στο google street αν ισχύει

5. Προτιμάμε χέρι χέρι. Προτιμάτε να έχετε και κάποιον μαζί σας, ως μάρτυρα, ποτέ δεν ξέρετε. Μου έχουν έρθει αγοραστές με φίλους κάποιες φορές.

6. αλλιώς αντικαταβολή 

7. Αν γίνει αποδεκτή η αντικαταβολή σε πώλησή μας, ζητάμε απαραίτητα πριν στείλουμε το δέμα, κατάθεση σε λογαριασμό μας του ποσού της αντικαταβολής Χ2 περίπου. Μου έτυχε δυό φορές μέσα σε ένα χρόνο να μην παραλάβουν και να χρεωθώ τα έξοδα συν τον κόπο και χρόνο για την διαδικασία. Αν δεν συμφωνούν ....ξύδι. Το να στείλεις με ελτά πχ μπορεί να θέλει μισή ώρα. Εννοείται δεν συζητάμε για ανθρώπους που γνωρίζουμε πχ σε ένα φόρουμ, αλλά και πάλι....

8. Αν είστε πωλητές προσέχετε τους πολύ πρόθυμους να σας πληρώσουν / καταθέσουν σε λογαριασμό σας ένα ποσό πχ 600 (όχι τυχαίο νούμερο) και τα υπόλοιπα να τα πληρώσει γνωστός τους κατά την παραλαβή. (απάτη με "λεφτά στο λεπτό")

9. Αποφεύγουμε εξωτερικό ως πωλητές (δεν μπορείς να βγάλεις άκρη με "δεν ήρθε / δεν παρέλαβα" εύκολα) και ως αγοραστές από πωλητές χωρίς feedback άνω του 99%

10. Αν είστε πωλητές ζητάτε οπωσδήποτε ένα τηλέφωνο κατα προτίμηση σταθερό.

Συμφωνώ με όσα λες, βέβαια το εκπληκτικό είναι ότι την πάτησα ως αγοραστής :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dimsonic είπε

υποθέτω εχεις υπόψη ότι το νόιζ υπάρχει χάρη στην παράβαση του πρώτου απλού κανόνα

 Μα και ο δευτερος κανονας υπαρχει χαρη στην παραβαση του πρωτου κανονα😆 

 

 Δεν εχουμε ολοι τους ιδιους κανονες ομως, οποτε λειτουργει η φαση.

 

 Ειναι θεμα αντοχων, οι δικες μου προφανως ειναι χαμηλες 😆

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου