Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Waterfall-K είπε

"Ούτε για αστείο."

- Waterfall-K - Mahavishnu Orchestra's fan

 

Τελικά δεν βγήκες εσύ για ποτό...; Άμα το ήξερα θα είχα κάτσει λίγο περισσότερο...

Τέλος πάντων, δεν ήξερα ότι και οι πέντε που ακούνε MO στην Ελλάδα, έχετε συνδικαλιστεί και ότι βγάλατε και πρόεδρα (εσένα δηλαδή).... που να τολμήσω εγώ τώρα να ζητήσω να γίνω μέλος του σωματείου... ίσως να βοηθήσει ότι ξέρω τι σημαίνει Mahavishnu από τα Σανσκριτικά που έχω διδαχθεί... ναι, αυτό ίσως βοηθήσει, απ΄την άλλη έγραψα καλά λόγια για το "Ζάρι" οπότε ίσως με κάνετε δόκιμο μέλος για πέντε χρόνια και μετά - άμα ζω - βλέπουμε....

-

To 1981 ο Vic Garbarini έκατσε στο ίδιο τραπέζι τον Joe Strummer (των Clash, άλλοι αυτοί που δεν θα τους άκουγαν οι οπαδοί τζαζ-ροκ της Ελλάδος, από εδώ και πέρα ΟΤΡΕ) και τον Robert Fripp, τον ισόθεο των King Crimson που πάλι δεν πολυ-ακούνε οι ΟΤΡΕ, παρ'ότι δεν τολμούν να πουν κάτι κακό εναντίον του βέβαια.

 

Πως το σκέφτηκε ο Garbarini;  Επειδή ήθελε να μιλήσει με δύο πρόσωπα που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην πεποίθηση ότι η μουσική μπορεί να έχει σημαίνοντα ρόλο στην προσπάθεια για προσωπική και κοινωνική αλλαγή. Θαρραλέο παιδί ο Vic, αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν ότι δέχθηκαν, μάλιστα ο Strummer (που θεωρείτο και πιο δύσκολος στο να δεχθεί) είπε "Ας το δοκιμάσουμε, σε τελευταία ανάλυση ο Φριπ είναι πιο κοντά σε αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, από οποιονδήποτε άλλον μπορώ να σκεφτώ".

 

Τέτοιο είναι το μεγαλείο των... μεγάλων - αντιλαμβάνονται ότι η μουσική είναι ένα διαρκές ρεύμα και βρίσκουν κοινό τόπο ακόμη και σε υλικό που απλώς δεν σχετίζεται καθόλου, δηλαδή κάποιος θα έλεγε τότε (και θα υπέγραφε) ότι ως λάτρης των King Crimson σας διαβεβαιώνω ότι κανείς μας δεν θα άκουγε ποτέ Clash και άλλα τέτοια και μουσικές των δύο ακκόρντων.

 

Σε εκείνο το τραπέζι θα ήθελα να είμαι οποιοσδήποτε από τους τρεις, όχι ο τύπος στο διπλανό τραπέζι που ίσως / μάλλον δεν θα καταλάβαινε τι κάνουν αυτοί οι τρεις μαζί.

 

(https://www.elephant-talk.com/wiki/Interview_with_Robert_Fripp_and_Joe_Strummer_in_Musician)

 

Υ.Γ. Πριν κάποιος σκεφτεί να το γράψει, δεν λέω πουθενά ότι η Σάττι ή οποιοσδήποτε άλλος είναι παρόμοιο φαινόμενο με τους Clash. Αν αυτό που κάνουν οι σημερινοί, θα έχει διάρκεια, επιρροή κλπ, είναι κάτι που θα μάθουν οι μελοντικοί ακροατές. Οι ΟΤΡΕ και παρόμοιοι όχι, αυτοί θα συνεχίσουν να ψάχνουν όρια και στεγανά ανάμεσα στις δεκαετίες, θα γκρινιάζουν για το ότι η μουσική πάει από το κακό στο χειρότερο, θα αποκαθηλώνουν, και γενικώς θα κρίνουν.

  • Like 1

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
32 λεπτά πριν, cos_dr είπε

Και ένα καλύτερο βιντεοκλίπ, θα είχαμε περισσότερες ελπίδες για καλή θέση.

Το βίντεο κλιπ δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο. Η εικόνα που βγει στις τηλεοπτικές οθόνες στα τρία λεπτά που θα είναι στην σκηνή είναι τα πάντα 😉

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, trolley είπε

Clash και άλλα τέτοια και μουσικές των δύο ακκόρντων.

 

Σε καταγγέλλω ως πσΕφτι.

Στο , υπέροχο, άρθρο** που παραθέτεις για το οποίο σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ από καρδιάς, αναφέρεται ΚΣΕΚΑΘΑΡΑ ότι οι Clash χρησιμοποιούν ΤΡΙΑ ακκορντα 

 

Έτσι λοιπόν δεν είναι ΟΡΙΑΚΑ καλύτεροι των DP αλλά ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτεροι.

 

 

**Μόνο για το παρακάτω που δείχνει ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες δεν έχουν τσίχλα στο μυαλό αξίζει κάποιος να το διαβάσει:

 

 

Reporter: I got the new Ellen Foley record recently and I noticed that you and Mick wrote most of the tunes, and that you all (the Clash) back her up on the record. I played it for a few people and asked "now, who do you think this is?" Most people thought it was Abba...

Strummer: That's a compliment!

Fripp: Abba are very, very good.

Επεξεργασμένο από Superfunk
.
  • Like 1
  • Συμφωνώ 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, trolley είπε

Τέτοιο είναι το μεγαλείο των... μεγάλων - αντιλαμβάνονται ότι η μουσική είναι ένα διαρκές ρεύμα και βρίσκουν κοινό τόπο ακόμη και σε υλικό που απλώς δεν σχετίζεται καθόλου

Εκτιμώ ότι δεν είναι θέμα μεγαλείου. Δεν νομίζω ότι υπάρχει δημιουργός που να μην σκέφτεται έτσι.

Υπάρχουν ακροατές με οπαδικά χαρακτηριστικά και πάντα υπήρχαν. Εάν σε εκείνο το τραπέζι ήταν fans των καλλιτεχνών και όχι δημιουργοί δεν θα ήταν ίδια η κατάληξη.

Ίσως είναι μια βασική διαφορά στην αντίληψη μεταξύ δημιουργών και θαυμαστών τους.

Φαντάζεσται μία συζήτηση σε κάποιο forum σιξτάδων για τον Kanye West;

Ε, ο McCartney μια χαρά συνεργάστηκε μαζί του

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Το βίντεο κλιπ δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο. Η εικόνα που βγει στις τηλεοπτικές οθόνες στα τρία λεπτά που θα είναι στην σκηνή είναι τα πάντα 😉

Όλα παίζουν ρόλο. Και η παραμικρή λεπτομέρεια. Είμαι ειδικός και ξερόλας σε όλα. 😀🤣

  • Χαχα 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Αρχή Διαλόγου said:

Δηλαδή το κομμάτι αυτό πιο πολύ ταιριάζει σε ανθρώπους που ακούνε Μahavishnu παρά Οικονομόπουλο? Σοβαρά μιλάς? Σιγά μην πρόκειται να διδαχθεί στο μέλλον και στο Berklee. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι αυτό της φαστ φουντ μουσικής που ακούνε και Οικονομόπουλο.

Αναφέρομαι στον υπερσυντηρητισμό, τη σοβαροφάνεια και την έλλειψη ανοιχτού πνεύματος. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με την ηλικία, ούτε με την εκπαίδευση και συναντάται σε όλους τους χώρους.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Jimmy87 είπε

Αναφέρομαι στον υπερσυντηρητισμό, τη σοβαροφάνεια και την έλλειψη ανοιχτού πνεύματος. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με την ηλικία, ούτε με την εκπαίδευση και συναντάται σε όλους τους χώρους.

 

μια απο τις ΜΕΓΑΛΕΣ πληγες (ενταξει εχουμε βεβαια και πολλες αλλες εξισου μεγαλες) που μας εχουν καταντησει εδω που μας εχουν καταντησει ως χωρα..... 

 

επαθε η μιση χωρα ταρακουλο για το...image της ΕλλαδΟσ και την..αισθητικη της... επειδη ειδαν ενα τζατζικι και μια περικεφαλαια στο βιντεο της Σατι ....αποΜπροσπαρθαινακεαποπισομπενουντρενα που ελεγε και ο παππους μου.... 

Επεξεργασμένο από Superfunk
  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εμένα οι ενστάσεις μου δεν βρίσκονται ούτε στο οτι αισθάνομαι πως εκπροσωπουμαι από την τραγουδιστρια (δεν το έχω αισθανθεί ούτε με αθλητάς....ούτε καν με πολιτικούς). Ούτε στο οτι δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα γι αυτό (ούτως ή άλλως όλα τα έξοδα του δημοσίου στον κουβά πάνε).

Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά (υπό το πρίσμα του συγκεκριμενου θεσμού πάντα)....και το πόνημα αυτό πάσχει...οπτικοακουστικώς και εν συνόλω.

  • Συμφωνώ 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
53 λεπτά πριν, LK είπε

Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά

Εεεε;;;  Που νομίζεις ότι πας κ. συνήγορε, στο Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο... Σκάλα Μιλάνο... που;

Γουροβιζιόνες είναι 😄

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
11 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Εεεε;;;  Που νομίζεις ότι πας κ. συνήγορε, στο Φεστιβάλ του Σαν Ρέμο... Σκάλα Μιλάνο... που;

Γουροβιζιόνες είναι 😄

Παλιά η eurovision δεν ήταν έτσι. 

Τα τελευταία χρόνια την ξεφτίλισαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου