Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Έχω αρχίσει να έχω second thoughts... 

Μήπως τελικά είναι πολύ... Βαλκάνιο κιτς αφτό που στείλαμε; 🤔

 

Χμμμ... προβληματισμός 😄

 

 

 

Kι όμως...Έτσι φτιάχνεις ένα σωστό τραγούδι παρωδία για Eurovision.Κάργα βουκολικό background,μπόλικο σανό,γαλακτώδη μαστάρια και ηχητική πινελιά Rammstein.

 

To δικό μας τι;Ακόμα προσπαθούμε να διαβάσουμε ανάμεσα στις γραμμές.

...Δεν το καταφέρνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
1 λεπτό πριν, Grey είπε

 

Kι όμως...Έτσι φτιάχνεις ένα σωστό τραγούδι παρωδία για Eurovision.

Αυτό είναι πάντως φωτογραφικά σωστά σουταρισμενο.

Άσχετα από το κονσεπτ.

Δεν φαίνεται σαν να έδωσες σε εναν για πρώτη φορά κάμερα και....πάμε όπου βγει.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνετε τα βίντεο της Σάττι (γενικώς) με τα λοιπά βίντεο στην Ελλάδα;

Ποιος δηλαδή κάνει καλά βίντεο στη χώρα;

 

Ίσως πρέπει να δείτε και τα άλλα βίντεο της.

Όπως έγραψε και ο Harilatron, αυτό που βλέπουμε στο βίντεο είναι προϊόν άποψης, όχι ανεπάρκειας.

 

Άμα θέλετε όμως να πάει η όποια κουβέντα σε βίντεο φάση, δεν ξεκίνά(μ/τ)ε με πέντε βίντεο που να αρέσουν στον καθένα, ώστε να δείτε αυτό που ήδη ξέρω (όχι διότι είμαι μάντης αλλά διότι το έχω διαπιστώσει σε παρόμοιες συζητήσεις 50.000 φορές), ότι δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να βρείτε/βρούμε κοινό τόπο (μακάρι να κάνω λάθος, αλλά στην Ελλάδα ο οπτικός μας αναλφαβητισμός είναι μεγαλύτερος από τον ηχητικό).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
32 λεπτά πριν, Grey είπε

To δικό μας τι;Ακόμα προσπαθούμε να διαβάσουμε ανάμεσα στις γραμμές.

Ενδεχομένως και στο "noiz.hr" - δεν νομίζω ότι υπάρχει- κάποιοι χρήστες (ή η κοινή γνώμη τέλος πάντων) να εκφράζει τους ίδιους προβληματισμούς: Για τα... κοτόπουλα, τους " Rammstein από τα Lidl", τα σεμεδάκια, το ρεφρέν που είναι σαν να είναι από άλλο κομμάτι, κλπ... 

Το "καλό" με τα τραγούδια της Γιουροβιζιόνες είναι ότι σχεδόν πάντα μπορούν να δώσουν πάτημα για... πάσης φύσης "κριτική"- για να το πω ευγενικά 😄

Αλλά για μια ακόμη φορά θα επαναλάβω: Είναι απλά η Eurovison, όχι το τέλος του κόσμου 😉

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, trolley είπε

...μακάρι να κάνω λάθος, αλλά στην Ελλάδα ο οπτικός μας αναλφαβητισμός είναι μεγαλύτερος από τον ηχητικό).

 

Όχι μόνο δεν κάνεις λάθος αλλά είσαι ακριβώς to the point...Kαι αν στον ηχητικό τομέα μπορείς πιο εύκολα να σερβίρεις την περίφημη κολοκυθόπιτα,στον οπτικό τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα και μπορείς κάλλιστα να αναδείξεις την κακογουστιά που μας δέρνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κάθισα και το είδα το βίντεο.. σα σπουδή στο σύγχρονο μουσικό μάρκετινγκ είναι, δε μου άρεσε. Μακάρι να πετύχει και να βοηθήσει τη Μαρίνα να συνεχίσει τη διεθνή καριέρα που είχε και πριν, με την αναγνωρισιμότητα της Eurovision. Σε αντίθεση με τους περισσότερους εκεί, έχει και το μουσικό περιεχόμενο να το κάνει. Στη χειρότερη άντε και κριτής στα τηλεπαιχνίδια στην τηλεόραση (με πενταψήφιους μισθούς..). 

 

Αναρωτιέμαι γιατί η πολύ κακή μουσική είναι τόσο δημοφιλής στις μέρες μας. Είναι σαν ο κόσμος να έχει βαρεθεί τη μουσική γενικά, η να προωθείται εσκεμμένα η ασχήμια, η απλά να ταιριάζει με την καθημερινότητα των περισσοτέρων. 

 

Το τελευταίο που με εντυπωσίασε είναι το πόσο σταθερά αγενείς, ακαλλιέργητοι και άσχετοι είναι οι Έλληνες. Τόσες ύβρεις παντού μόνο για ένα τραγούδι, από ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν γιατί είναι φτιαγμένο έτσι, τι προσπαθεί να καταφέρει το τιμ, γιατί πουλάει το στυλ που πουλάει (με το οποίο η Μαρίνα δεν έχει απολύτως καμία σχέση στην πραγματικότητα) κτλ. 

  • Like 4
  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
27 λεπτά πριν, Alter είπε

Αναρωτιέμαι γιατί η πολύ κακή μουσική είναι τόσο δημοφιλής στις μέρες μας

Μακάρι να ήταν το μόνο- η κακή μουσική. Ζούμε σε εποχές "καθεστωτικής βλακείας" σε πολλά επίπεδα. Και θεωρώ (μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά), ότι τα social media έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο- και είναι ο λόγος που τα σιχαίνομαι. 

  • Συμφωνώ 2

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
10 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

- και είναι ο λόγος που τα σιχαίνομαι. 

Αχα!

Γι αυτό δεν μου κάμεις like στο FB! 😁

  • Χαχα 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Μακάρι να ήταν το μόνο- η κακή μουσική. Ζούμε σε εποχές "καθεστωτικής βλακείας" σε πολλά επίπεδα, Και θεωρώ (μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά), ότι τα social media έπαιξαν τον καθοριστικότερο ρόλο- και είναι ο λόγος που τα σιχαίνομαι. 

 

Ούτε εσύ κάνεις λάθος...Μα τι γίνεται σήμερα;Μελετήσατε το Σ/Κ;😁

Tα social media ήρθαν(και θα μείνουν) επειδή εξυπηρετούν υπερθετικά την αρχαιότερη μη βιολογική ανάγκη του ανθρώπινου είδους...Το κουτσομπολιό και το ανάθεμα.

 

Παλιά έπρεπε να πάρεις σβάρνα τους δρόμους για να το κάνεις.Όχι και τόσο παλιά μπορούσες απλά να σηκώσεις το ακουστικό...Υπήρχε όμως μια ειδοποιός διαφορά και με τις δύο αυτές περιπτώσεις σε σχέση με τα sm.Ο άλλος ήξερε ποιος είσαι.

 

Τώρα μπορούμε επιτέλους να το κάνουμε όπως πάντα θέλαμε.Άμεσα και ανώνυμα.

  • Συμφωνώ 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Grey είπε

Ο άλλος ήξερε ποιος είσαι.

 

Και τώρα ξέρει ποιος είσαι, απλά κοιτάζει να δει τι άλλο γράφεις.

Αλλά και εγώ δεν τα συμπαθώ, μόνο στο noiz έχω οποιαδήποτε συμμετοχή.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου