Προς το περιεχόμενο

Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή


Άγιος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator
Μόλις τώρα, LK είπε

Το αισθητικό δείχνει πολλά, αυτό προσπαθώ να  πω .

Tο είπε και με άλλα λόγια ο @fenderiarhs

Και άλλοι έβγαλαν τους ποπους τους ή ότι άλλο έβγαλαν αλλά δεν έκαναν τέτοιες μπούρδες. Οπότε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς το αισθητικό και να αναζητήσω αλλού τα αίτια.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
25 λεπτά πριν, Terry RoscoeBeck5 είπε

Και άλλοι έβγαλαν τους ποπους τους ή ότι άλλο έβγαλαν αλλά δεν έκαναν τέτοιες μπούρδες. Οπότε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς το αισθητικό και να αναζητήσω αλλού τα αίτια.

Το αισθητικό ή μάλλον ΟΛΟ το προτζεκτ ήταν μια σύμπραξη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς σε συνεργασία με την ποινική τραπ ακροδεξιά....βρωμούσε πολιτικς από την αρχή, αλλά μάλλον δεν το έβλεπες (ούτε και η ΕΡΤ).

Δεν τους έκανε να στείλουν μια Φουρέιρα, να πάρουμε μια θέση στην 5αδα να τελειώνουμε 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήθελα να εκφράσω με μία πρόταση αυτό που δίνει η Μαρίνα με το performance της και την επιλεγμένη σκηνοθεσία θα έλεγα.

 

 Είναι συγκλονιστικό που η εσωτερικότητά της εκφράζεται με τόση εξωστρέφεια.

 

 Μπράβο Μαρίνα και προχωράμε για τον τελικό αύριο.

 Σου ευχόμαστε μια εκτέλεση που θα μείνει στην ιστορία και ελπίζουμε στο θαύμα της πρωτιάς.

  • Like 1

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
12 λεπτά πριν, LK είπε

Το αισθητικό ή μάλλον ΟΛΟ το προτζεκτ ήταν μια σύμπραξη της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς σε συνεργασία με την ποινική τραπ ακροδεξία....βρωμούσε πολιτικς από την αρχή, αλλά μάλλον δεν το έβλεπες (ούτε και η ΕΡΤ).

Έχεις ένα point, αλλά καθώς το θέμα εμπίπτει στα no-no των κανονισμών του forum μας, θα βάλω τελεία...

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Κβαντική Διεμπλοκή είπε

Νομίζω σε μια διοργάνωση γεμάτη τραβελια η Σάττι και κάποιοι άλλοι ήταν όαση. 

Μόνο τον Johny Logan είδα στους άλλους. 

  • Like 2

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
Μόλις τώρα, Terry RoscoeBeck5 είπε

Έχεις ένα point, αλλά καθώς το θέμα εμπίπτει στα no-no των κανονισμών του forum μας, θα βάλω τελεία...

Να βάλεις τελεία.

Με έκανες να το γράψω , γιατί (έκανες) ότι δεν καταλαβαίνεις 😁

  • Χαχα 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι βέβαιο ότι κάθε αντιπροσωπεία λαμβάνει αναλυτικά schematics για τον χώρο και τις τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες, προκειμένου να προετοιμάσουν την παρουσία τους. Εκεί υπάρχει χώρος, εκεί όχι, εκεί μπορούν να μπουν props, εκεί όχι, εκεί μπορεί να πάει μία κάμερα, εκεί όχι, εκεί φαίνεται το κοινό στην αρένα, εκεί όχι κλπ.

 

Είναι επίσης βέβαιο ότι αυτό γίνεται μήνες πριν το main event.

 

Είναι επίσης βέβαιο ότι τους διατίθεται software για να στήσουν γραφικά, φωτισμούς, θέσεις κάμερας κλπ.

 

Τέλος, είναι βέβαιο ότι η ελληνική αντιπροσωπεία (και όχι μόνο φέτος) όλα τα παραπάνω τα αγνοεί, προετοιμάζοντας κάτι κατάλληλο για τη σκηνή του Τριανόν.

Όχι μόνο δεν κατάφεραν να προεκτείνουν το ύφος του βίντεο κλιπ, αλλά πρακτικά το κατήργησαν.

 

Στο βίντεο κλιπ είχαμε κοριτσόπουλα να χορεύουν, στη σκηνή είχαμε μαυροφορομένους τυπάδες.

 

Στο βίντεο κλιπ είχαμε την iconic φούστα, στη σκηνή είχαμε τσίτια.

 

Στο βίντεο κλιπ είχαμε ζουρνάδες και παρείτσες και θείτσες, στη σκηνή είχαμε ... τίποτε σχετικό.

 

Τα light effects ήταν μάλλον από το demo gallery που "τρέχει" το σύστημα φωτισμού, κάποιος πρέπει να σκέφτηκε, "ρε, ας βάλουμε καμία ταράτσα από Αθήνα", έτσι στο άσχετο, μόνο που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι από οποιαδήποτε πόλη στο Near East, και βέβαια δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν ένα σωστό scaling για να φαίνεται ότι η Σάττι είναι ξαπλωμένη σε μία από τις ταράτσες.

 

Κοντολογίς, μη-προσπάθεια.

Δεν συγχωρώ.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator
7 λεπτά πριν, trolley είπε

Στο βίντεο κλιπ είχαμε ζουρνάδες και παρείτσες και θείτσες, στη σκηνή είχαμε ... τίποτε σχετικό.

Το θέμα είναι όμως ότι στην σκηνή επιτρέπονται μόνο έξι άτομα, οπότε δεν μπορούσαν να υπάρξουν αυτά. Βέβαια, εδώ είναι θέμα Ευαγγελινού να έστηνε το πανηγύρι με αυτά τα άτομα, αλλά δεν το έστησε

Βέβαια, όπως το έθιξες και νωρίτερα, το θέαμα σε σχέση με τις δυνατότητες της παραγωγής υστερεί. 

7 λεπτά πριν, trolley είπε

Είναι βέβαιο ότι κάθε αντιπροσωπεία λαμβάνει αναλυτικά schematics...

Εννοείται αυτό και τα υπόλοιπα που λες.

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα με εξίταρε που το οπτικοακουστικό όλων των συμμετοχών άγγιζε την ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.

 Εγώ αυτό θέλω να δηλώσω, πως από ήχο, εικόνα, σκηνοθεσία και εν γένει ροή ως τηλεθεατής σε home cinema κατενθουσιάστηκα και θα ήθελα να το δω από κοντά. Θεωρώ πως είναι εμπειρία ζωής.

 

 Προσωπικά μου άρεσε, με ικανοποίησε το μονοπλάνο, μονόπλανο πως το λένε, όλες οι επιλογές της αποστολής μας ήταν καλές, ταιριαστές και το αποτέλεσμα της πρόκρισης τους δικαιώνει. Ο κόσμος διασκέδασε, το κομμάτι το μάθαμε, το συνηθίσαμε, το αγαπήσαμε μετά πρώτη πικρή αίσθηση που είχαν οι περισσότεροι. Μια υγιέστατη συμμετοχή και απόδοση παρόλο που  η Μαρίνα αρρώστησε.

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου