Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      36

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      35

    • Αναρτήσεις

      5.235


  3. Haris

    Haris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      34

    • Αναρτήσεις

      3.334


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      27

    • Αναρτήσεις

      47.146


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 29/10/2018 σε Track

  1. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    16 βαθμοί
  2. Καλημέρα σας κυρίες και κύριοι, Ένα teaser από το επερχόμενο άλμπουμ των 16 Strings, που πρόκειται να βγει στον 'αέρα΄, σε ψηφιακή κατ' αρχήν μορφή, μέσα στις επόμενες μέρες. Βαγγέλης - 'Vagtanplan' - Παπάζογλου: Φωνή Σπύρος - 'Jazzjoker' - Χατζηαντωνίου: Κιθάρα Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα Στράτος Αργυρίου: Μπάσο Χάρης - 'ο υποφαινόμενος' - Κούνουπας: Ντραμς Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου Ηχογραφημένο live στο στούντιο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ακρόαση. Θα δούμε αν θα σας ευχαριστήσουμε εκ των υστέρων για την κριτική...
    16 βαθμοί
  3. Εντάξει, πανκ δεν το λες αλλά μια ...πανκοσύνη τη βγάζει. Πριν από κανα-δύο χρόνια ξεκίνησε η προσπάθεια για την ηχογράφηση ενός δίσκου με κομμάτια του Γιώργου Γιαννόπουλου - γνωστός εδώ ως Johnny T. - η οποία δεν ολοκληρώθηκε ακόμα γιατί είμαστε πιο ψείρες κι απ' τους Steely Dan (όπερ μεθερμηνευόμενον, το κωλοβαράμε). Αυτό είναι ένα απ' τα κομμάτια που - μάλλον - τελείωσαν. - Γιώργος Γιαννόπουλος: τα πάντα όλα εκτός από - Overplayed ντραμς: ο γράφων (που για κάποιο λόγο θεώρησε - ο βλαξ - ότι το να κάνει δύο μέτρα fills 16ων ήταν ότι πρέπει για ένα απλό, ροκ εντ ρολ κομμάτι) - Μείξη, mastering: Γιώργος 'Longshadow' Δούκας. Ηχογράφηση οικιακή. Ντισκλέιμερ: Μετά το intro δυναμώνει απότομα και πολύ, οπότε ΜΗΝ τσιτάρετε την ένταση για το καλό των ηχείων σας και της ψυχικής σας υγείας.
    16 βαθμοί
  4. Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.
    14 βαθμοί
  5. Καλησπέρα σε όλους. Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το νέο cd μου με τϊτλο «Origins». Όπως και τα προηγούμενα cd έτσι και αυτό έγινε καθαρά από αγάπη στην μουσική και με σκοπό την επικοινωνία με τούς μουσικούς που συμμετείχαν και με τούς ακροατές της. Όχι πάντως για εμπορικούς σκοπούς . Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μου, καθώς και μεγάλη επιθυμία από παλιά,ήταν η συμμετοχή και τριών πολύ αξιόλογων μελών και μουσικών του noiz του Yameth του gvour και του fusiongtr στο cd. Πρόκειται για καταπληκτικούς μουσικούς με πολύ μεγάλη γνώση και εμπειρία και συνάμα ταπεινούς σε ότι κάνουν. Τοϋς ευχαριστώ πολϋ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Τρομπετίστα Στέλιο Ιατρίδη από την Θεσσαλονίκη που δέχθηκε να συμμετάσχει σε τέσσερα κομμάτια μετουσιώνοντας τις μουσικές γραμμές αλλά και βάζοντας και προσωπικά ιδιαίτερα στοιχεία. Επϊσης τον Σπύρο Πανουργιά που έκανε την μίξη το mastering και επέβλεψε και σε θέματα ηχογράφησης συμμετέχοντας παράλληλα σε δυο κομμάτια το ένα μάλιστα με την ιδιόχειρη ηλεκτροκλασική του κιθάρα. Τέλος τούς μουσικούς Στάθη Παπαλάμπρο,Γιάννη και Θωμά Βλάχο,Δημήτη Ματσώτα και τον δεκαεννιαχρονο σαξοφωνίστα Αλέξανδρο Λίβα. Καλή ακρόαση. Scherzo Latìno – Yameth ηλ. κιθάρα !
    14 βαθμοί
  6. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    13 βαθμοί
  7. Ένα μικρό θέμα με σκέτη κιθάρα που πηγαινοερχόταν στο κεφάλι μου τις τελευταίες μέρες του 18 και αποφάσισα να γράψω σήμερα. Έχω χαλασμένα monitor κι έχω ξεχάσει τα ακουστικά μου στο στούντιο (καταστροφή) οπότε δεν ξέρω σχεδόν καθόλου τι έπιασαν τα μικρόφωνα ως αποτέλεσμα.
    13 βαθμοί
  8. κάτι που ταιριάζει με τον μουντό και βροχερό καιρό των ημερών....με φανερές κάποιες επιρροές σε σημεία για τους παρατηρητικούς
    13 βαθμοί
  9. Ανεβάζω κάτι νέο (?) από το καλάθι του παρελθόντος. Το "γιατί όχι" ήταν το κλασικό άνοιγμα των a priori πίσω στα τέλη του 70. Φτιάχτηκε σαν μια απόκλιση από τις πιό χαλαρές και αυτοσχεδιαστικές μας δομές. Η έκδοση που ακούτε προέρχεται από μια προσπάθεια που κάναμε (τα εναπομείναντα μέλη) το 2011 να ηχογραφήσουμε μερικά κομμάτια στο στούντιο. Η προσπάθεια τελικά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Από την ηχογράφηση εκείνη σ αυτό που ακούτε ίδια είναι τα τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα και μία κιθάρα. Τα υπόλοιπα τα πρόσθεσα τις τελευταίες μέρες.
    11 βαθμοί
  10. Παιζοντας πανω στην τζαζ εκδοχη της φορμας των μπλουζ. Η κιθαρα ειναι μια Elferink Tonemaster, και παιζει πανω σε εναν Aer compact 60, που τον ηχογραφησα direct στην καμερα. Το λουπερ ειναι ενα Boss Rc-3.
    10 βαθμοί
  11. https://superfunk12.bandcamp.com/album/lighter-than-light Ελπίζω να σας αρέσει!
    10 βαθμοί
  12. Η πρώτη κυκλοφορία των Είμαι είναι η διασκευή του αθάνατου άσματος ‘Μια Γριά Μπαμπόγρια’. Όχι δεν το κάψαμε καθόλου!
    10 βαθμοί
  13. έχοντας "συνταξιοδοτηθεί δημιουργικά" προ αμνημονεύτων σε ότι έχει να κάνει με την τραγουδοποιία, ζουλεύω (θαυμάζοντας παράλληλα φυσικά) φίλοι... γι αυτό επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ εδώ συμβολικά, ένα ακόμα χαριτωμένο (θέλω να πιστεύω) ντεμάκι από τα νιάτα μου, αναπολώντας (πιο) ξέγνοιαστες εποχές...
    10 βαθμοί
  14. ένα κομμάτι (αγαπημένο μου) από μια παλιότερη δουλειά του μουσικού alter ego του φίλου γλύπτη Γιώρη Παπακωνσταντίνου που είχα ενορχηστρώσει και μιξάρει προ αμνημονεύτων... άσχετο βέβαια μα τα συνήθη ακούσματα μας εδώ αλλά έτσι για ποικιλία... αφιερωμένο στο αγαπημένο του νησί που αποτελούσε συχνό καλοκαιρινό του προορισμό, πηγή έμπνευσης του και τόπο από τον οποίο άντλησε πάρα πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιεί στα έργα του...
    8 βαθμοί
  15. Βασικά δεν ξέρω τι να πω για το κομμάτι. Το τελευταίο διάστημα είχα ελάχιστο χρόνο για να παίξω μουσική, οπότε αντί να μελετάω κλίμακες και να κάνω ασκήσεις είπα να προσπαθώ λίγο λίγο να γράψω κάτι. Ούτως ή άλλως το είχα βάλει στόχο, από το 2019 να αρχίσω να γράφω σιγά σιγά ό,τι μου 'ρχεται στο κεφάλι. Από hard rock έως post metal όπως το παρόν κομμάτι. Απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί άρτιο, πείτε το demo αν θέλετε αντί για κομμάτι, αλλά είναι το πρώτο ολοκληρωμένο, οπότε είπα να το ανεβάσω εδώ που υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι με ακούνε να γρατζουνάω από τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι. Αυτά τα λίγα, κάθε σχόλιο δεκτό. Drums και μπάσο ελπίζω κάποια στιγμή να τα ξανακάνω από την αρχή με πραγματικό εξοπλισμό και όχι με τεχνάσματα και κοπτοραπτικές.
    8 βαθμοί
  16. O διαγωνισμός τελείωσε, και τώρα που καταλάγιασε η αδρεναλίνη της δημιουργίας των προηγούμενων ημερών μπορούμε ίσως να δούμε πιό ψύχραιμα τι φτιάξαμε. Αρχικά είχα σκοπό όπως είπα να κολλήσω τις λούπες σε κάτι παλιότερο, αλλά τελικά στο δρόμο όλα άλλαξαν. Μιά δυό από τις λούπες (ιδίως στα τύμπανα όσες δεν θύμιζαν ηλεκτρονική τριπ χοπ και δεν ξέρω τι άλλο) μου άρεσαν σαν βασική δομή. Ξεκίνησα λοιπόν και βρήκα κάποιες άλλες έτοιμες λούπες στο μπάσο που με βόλεψαν. Αυτές αποφάσισα να είναι η βάση μου. Το κομμάτι ξεκινάει με την κουρτίνα από τα δεδομένα που είναι περασμένη 4 φορές, με μιά μικρή διαφορά φάσης, σε reverse και hard panned και μιά φορά προς το τέλος κανονική. Η τέταρτη reverse έχει ένα echo repeat. Στην πορεία διαπίστωσα ότι η τονική αίσθηση της κουρτίνας ήταν μισό τόνο πιό πάνω από την πρώτη μου μπασο λούπα, αλλά μου άρεσε αυτό το κατέβασμα. Μπαίνουν οι μαράκες, η λούπα με τα τύμπανα των δεδομένων και η πρώτη μου λούπα στο μπάσο. Η λούπα αυτή είναι muted και γύρω στο 0.22 αποφάσισα να την ανεβάσω μια οκτάβα ώστε να την ντουμπλάρω σαν muted κιθάρα πλέον (στο στυλ που ντουμπλάρει ο Becker το μπάσο πχ στο Jossie), κάτι που γίνεται hard panned δεξιά και αριστερά. Την ίδια ώρα για ατμόσφαιρα μπαίνει το B3 με leslie...και το μπάσο αλλάζει σε μιά άλλη μπασολούπα που βρήκα γύρω στο 0.30. Την λούπα αυτήν την ντουμπλάρισα με κιθάρα και με B3 (με το fishman) φτιάχνοντας το αντίστοιχο κιθαριστικό θέμα. Στο 0.46 έρχεται η 3η μπασολούπα η οποία με βόλεψε για να γράψω το βασικό θέμα σε στυλ Wes (περισσότερο θα έλεγα Ritenour copying Wes) σε οκτάβες και τα σχετικά ακορντάκια πάλι με το Fishman. Στο ίδιο σημείο έχω αλλάξει τα τύμπανα των δεδομένων με κάτι πιό αεράτο από ezdrummer. Γύρω στο 1.00 υπάρχει ένα μικρό αυτοσχεδιαστικό μέρος (όλα με την dot μέχρι στιγμής) στο ίδιο ύφος. (το Rhodes που συνοδεύει είναι η strato με το fishman) Στο 1.34 επαναλαμβάνεται το θέμα με προσθήκη άλλων δυο φωνών που μας οδηγεί σε μια μετατροπία με το εισαγωγικό μέρος του σόλου στο Rhodes για 8 μέτρα όπου το σόλο είναι πιό ανάλαφρο με την αλλαγή επίσης στα κρουστά. Στο 2.06 γυρνάμε στην κανονική τονικότητα και συνεχίζεται το σόλο στο Rhodes (Fishman / strato) με την προσθήκη του ντεφιού για πιό 70ς ατμόσφαιρα. Κάπου ανάμεσα έχουμε μερικά ακορντάκια με την στρατο. Στο τέλος σε ένα τυπικό outro σβήσιμο, έχουμε δυό B3 με leslie με ένα υποτονικό γρατσούνισμα στην στρατο, σε πιό αεράτο θέμα στα τύμπανα πάλι από το ezdrummer γιατί το σφιχτό δεδομένο τέμπο δεν ταίριαζε με τίποτα. Στο φινάλε έχουμε πάλι την λούπα της κουρτίνας των δεδομένων σε reverse όμως αυτή τη φορά κατεβασμένη μισό τόνο ώστε να κλείσουν όλα μαζί. Πάνω κάτω αυτό ήταν, χρησιμοποίησα τα βασικά εργαλεία του cubase συν πρόσθετα κάποια CLA compressors σε pluggins, όπως και κάποια mastering pluggins της waves, όπως και multiband limiters. Κάποιοι ίσως πουν ότι το κομμάτι το πουσάρισα αρκετά σαν τελικές στάθμες, όμως αυτό έγινε για δυό λόγους. Ο πρώτος ήταν ότι καθώς έρχονταν οι υποψηφιότητες στον διαγωνισμό έβλεπα καθε φορά όλο και υψηλότερες στάθμες και δεν ήθελα να υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ο δεύτερος ήταν ότι σαν βάση (αναφορά) για την συνολική μίξη ήταν αυτό το κομματι του Marcus Miller Cousin John, καθώς και κάποια του Lee Ritenour από το δίσκο Wesbound. Επίσης η διάρκεια του κομματιού έμεινε στα 3 λεπτά, διότι θεωρώ ότι όταν λέμε περίπου 3 λεπτά είναι περίπου 3 λεπτά. Ούτε 2 ούτε 5. Στην πορεία αφέθηκε περισσότερο ελεύθερος ο χρόνος, αλλά ήδη ο βασικός σκελετός είχε φτιαχτεί στα 3 και κάτι και έδωσα από ένα σημείο και πέρα βάση στην παραγωγή. Στο κομμάτι επένδυσα αρκετό χρόνο και θεωρώ ότι καλό θα ήταν να πάει στο mix και να μην μείνει απλώς ως ένα από τα 115 τόσα κομμάτια. Απόψεις..... Ευχαριστώ για το όποιο ενδιαφέρον! (εάν διαβάσατε ως εδώ και αν ακούσατε παράλληλα με τις σημειώσεις.) πιο κάτω η ηχητική αναφορά (σίγουρα πιό πουσαρισμένη ακόμα!)
    8 βαθμοί
  17. 8 βαθμοί
  18. Νυχτερινή στιγμή ενδοσκόπησης. Πιανίστας δεν είμαι, αλλά το διασκεδάζω κι αυτό περνάει προς τα έξω. Οι παράξενοι θόρυβοι εδώ κι εκεί είναι ο υπολογιστής που προσπαθεί να μου πει πως το Steinway sample του έχει πέσει κάπως βαρύ. Τους άφησα όμως γιατί μου θυμίζουν παλιό βινύλιο. Έτσι πρόκειται για μια νυχτερινή στιγμή vintage ενδοσκόπησης. Ή ίσως για vintage νυχτερινή στιγμή ενδοσκόπησης. κλπ κλπ.
    7 βαθμοί
  19. Κατάλαβα λοιπόν πως ο βασικός λόγος για τον οποίο δεν έχω γίνει ακόμα διάσημος και πάμπλουτος είναι πως αυτά που γράφω δεν έχουν λόγια. Ορίστε λοιπόν. Με λόγια. Στην Αγγλική, φυσικά, καθότι το πλάνο είναι διεθνή καριέρα (diethnh kariera). Two Poems κείμενα/μουσική: Σπύρος Τυρέας φωνή: Roxann Vaos
    7 βαθμοί
  20. Κάτι πρόχειρο για να αποχαιρετήσω κι εγώ τη χρονιά που φεύγει. Είχα σχεδιάσει κάτι άλλο, αλλά -αν θέλετε το πιστεύετε-ζήτησα από- ξέρετε- ποιον να μου γράψει τύμπανα. Μπορείτε όλοι μαζί να με μουτζώσετε-πότε θα μάθω, πότε? Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά, με υγεία. Να είστε γεροί, να παίζετε τις μουσικές σας και να τσακώνεστε για τα μαόνια. ps Η κιθάρα στη λούπα είναι κουρδισμένη αλά Joe Beck.
    7 βαθμοί
  21. Ένα κομμάτι του Νίκου που του έκανα μια κάποια κοπτοραπτική, μια κάποια άλλη μίξη και έβαλα κάνα δυό κιθάρες, με λίγα λόγια του άλλαξα την πίστη..... Ελπίζω να μην του το χάλασα του ανθρώπου... Όπως πάντα η μίξη και το μάστεριγκ έγιναν με ακουστικά, οπότε κάποια λαθάκια στον ήχο είναι αναπόφευκτα.... Ευχαριστώ τον Νίκο που μου "εμπιστεύτηκε" το κομμάτι του.
    6 βαθμοί
  22. Καλή αρχή κι από μένα στο mix.... Ένα παλαιότερο κομμάτι μου λοιπόν, σε στίχους του Charles Bukowski που για μένα ήταν και είναι πρόκληση στην μίξη και στην παραγωγή του. Μιλάω για τα πιάτα από την drums, την Φωνή, το "άδειο" που προσπάθησα να δώσω στο 1ο και στο 2ο μέρος του και φυσικά το ταίριασμα των στίχων του Mr Bukowski με την μουσική μου. Το άσμα το έχω αλλάξει πολλές φορές, αλλά μάλλον τώρα με αυτήν την βέρσιον καταστάλαξα..... Και όπως παρατηρήσατε, υπογράφω πλέον με το όνομα μου!
    6 βαθμοί
  23. Ένα μικρό θεματάκι που συνέθεσα για τη μουσική στο μενού επιλογών ενός scifi game με σκοπό να λουπάρει επ' άπειρον μέχρι ο παίχτης να πατήσει start, load κλπ.
    6 βαθμοί
  24. Η Superfunk12 productions αποχαιρετα το 2018 με ενα αισιοδοξο και χαλαρο κομμάτι που θα σας κρατησει συντροφια τις επομενες κρυες ημέρες μπροστα στο τζακι και πινοντας eggnog
    6 βαθμοί
  25. Μια παμπάλαια "ιχνηλασία" με κλασική και ακουστική κιθάρα. Η κλασική ήταν μια (μάλλον) Fender, πασπαρτού, και η ακουστική ίσως κάποιο σοβιετικό πείραμα με ύποπτης προέλευσης laminates, απευθείας απ' τα μπουντρούμια του μετρ Αφουξενίδη. Ένα take μια κι έξω, ένα μονοφωνικό raw track... και σε δεύτερο χρόνο οι σωτήριες επεμβάσεις του φίλτατου @longshadow μας φέρνουν σε αυτό που ακούτε. Στην κλασική, αλλά και στο μεγαλύτερο μέρος της σύνθεσης, ο Ορέστης Τσίναλης. Στην ακουστική εμού του ιδίου.
    5 βαθμοί
  26. Βαρέθηκα να γράφω μελωδίες των 30 δευτερολέπτων και έστρωσα τον κώλο μου να τελειώσω κάτι. Αλλαξα το αρχικό μπάσο σε λιγάκι πιο groove(αν και δεν κατάφερα ποτέ να το παίξω σωστά,να είναι καλά το editing :D)και πέταξα μερικούς αυτοσχεδιασμούς πάνω στο ριφφακι και ναμαι! Τα ντραμς είναι ετοιματζίδικα,τα λοιπά παίχτηκανε με το midi keyboard.
    5 βαθμοί
  27. Ενα κομματακι με ακουστικη κιθαρα και ενα λουπερ..
    5 βαθμοί
  28. Ιδού ένα μικρό σαφλ το οποίο προοριζόταν για άνοιγμα/παρουσίαση μελών της μπάντας στα live αλλά απορρίφθηκε από τα υπόλοιπα μέλη (προφανώς και δεν έχουν αισθητική τα παιδιά οκ το καταλαβαίνουμε όλοι νομίζω) οπότε σκέφτομαι σοβαρά να το μετονομάσω σε Σιχτήρ'ς Σαφλ μια και πλέον αποτυπώνει καλύτερα τα συναισθήματα του δημιουργού. Πιο πολύ το ανεβάζω γιατί μου άρεσε ο ήχος του bridge μαγνήτη της στρατ (57/62).
    5 βαθμοί
  29. Ενα desert style-funk κομματι μεσα στα Χριστουγεννα δεν εβλαψε ποτε κανεναν
    5 βαθμοί
  30. Το κύκνειο βιντεοκλίπ του μεγάλου μαέστρου/πληκτροσυνθέτη/παραγωγού cos_dr Με αυτό κλείνει οριστικά ένας κύκλος videoclip που έφτιαχνα για πλάκα χαχαχαχαχχαχα Λιγα τεχνικά για το μουσικό μερος Δημιουργήθηκε με το Roland V-Synth και στοιχεία του NI Komplete 10 Το Roland V-Synth χρησιμοποιήθηκε για τις κιθάρες/κιθαροεφφε και για τους lead ήχους synth. Από το NI Komplete χρησιμοποιήθηκαν το Massive και το Αbsynth 5 για τα synth pads/bass, το Damage καθώς και το Abbey Road 70's Drummer για τα κρουστα. Η παραγωγή έγινε στο SONAR X3 Producer Απολαύστε το! Όποιες παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες.
    4 βαθμοί
  31. Πρώτη σύνθεση και γνωριμία με το δώρο του διαγωνισμού Komplete 12. Φανταστικά εργαλεία και βιβλιοθήκες, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω λίγο απ όλα στο κομμάτι. Κύριο ρόλο κατέχει το Santur από την την India Discovery Series. Δεν βρήκα κάποια βιβλιοθήκη για μεγάλα ορχηστρικά τύμπανα και έτσι χρησιμοποίησα τα toms του studio drummer, τα οποία χωρίς πολύ επεξεργασία κάθισαν ωραία πιστεύω.
    4 βαθμοί
  32. Από τον τέταρτο προσωπικό δίσκο «Παράλληλο Σύμπαν» (Μάιος 2018) Στίχοι – Μουσική | Γιώργος Οικονόμου https://www.giorgosoikonomou.gr Τύμπανα | Αλέξανδρος Αρχοντής Μπάσο – Κιθάρες – Πλήκτρα | Κώστας Ευαγγέλου Πιάνο | Γιώργος Οικονόμου Τσέλο | Θοδωρής Παπαδημητρίου Ηχοληψία | Αστέρης Παρταλιός Μίξη | Κώστας Ευαγγέλου Mastering | Απόστολος Σιώπης (Odeon Mastering) Ενορχήστρωση | Κώστας Ευαγγέλου - Γιώργος Οικονόμου Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο “Magnanimous” στη Θεσσαλονίκη. Κινηματογράφηση | Θανάσης Κωνσταντόπουλος https://www.tkproject.gr Βοηθός Φωτογραφίας | Ιάσων Ναάς Μακιγιάζ | Σοφία Βουλαλά Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Έπαιξε ο ηθοποιός Βασίλης Παπαδημητρίου και η Χρυσή Γαλιγαλίδου Special thanks to P2 Photography https://www.p2photography.gr/ Label | GO Music Productions Powered by Final Touch (distributed by MLK)
    4 βαθμοί
  33. Καλησπέρα εδώ ένα τραγούδι από την τελευταία μου δισκογραφική εργασία. Η ηχογράφηση έγινε με σκοπό να ενώσει το Ρεμπέτικο με το ροκ ήχο. Περιμένω Απόψεις, ευχαριστώ. Στιχοι : Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης Μουσική - ενορχήστρωση : Θεοδωρος Κουέλης Ερμηνεία : Βάλια Τσιργιώτη - Θεόδωρος Κουέλης
    4 βαθμοί
  34. Χαίρετε και πάλι αγαπητοί συνάδελφοι. Παραδοσιακά προς τα τέλη κάθε χρονιάς, γράφω μια μπαλάντα (συνήθως οργανική) και η οποια στη συλλογή μου σημαδεύει κατά κάποιον τρόπο τη χρονιά που φεύγει. Το παρόν κομμάτι ήθελε να γραφτεί, υπό την έννοια ότι μου είχε κολλήσει στο μυαλό για αρκετές μέρες και δεν έφευγε μέχρι που έγινε σχεδόν ενοχλητικό. Επειδή ήξερα ότι πρόκειται περί ακουστικής μπαλάντας τουτέστιν κιθάρα-φωνή, το απέφευγα γιατί με την ηχογράφηση ακουστικών κιθαρών δεν τα πάω καθόλου καλά. Αλλά πριν μερικές μέρες αποφάσισα να το επιχειρήσω κυρίως για με αφήσει ήσυχο . Έφαγα ένα απογευματόβραδο με άπειρες προσπάθειες και κατάφερα μια τρύπα στο νερό. Τι δοκίμαζα μικρόφωνα, τι άλλαζα χωροταξία, τι προσπάθησα να παίξω strumming, πένα, δάχτυλα, τα πάντα όλα ακούγονταν χάλια. Το πυκνωτικό δεν έπιανε τίποτα κι αν το ανέβαζα σε επίπεδα που να παίρνει καλό σήμα μάζευε απίστευτο θόρυβο του χώρου αλλά κι από έξω, παράσιτα από τον σκληρό δίσκο και τα ρεύματα και διάφορα άλλα πανέμορφα. Το ξανάπιασα την επόμενη μέρα και απλά κάρφωσα την ακουστική (το μαγνήτη της δηλαδή) στο interface, κότσαρα ένα amp sim από το cakewalk, πείραξα ρυθμίσεις να φέρνει όσο γίνεται σε ακουστικό ήχο και αφού έβαλα και το πυκνωτικό μου για τη φωνή μόνο (και πάλι έχει αρκετό θόρυβο), έκατσα κι έκανα αυτό το take. Θα ήθελα άλλον ήχο στην κιθάρα αλλά δεν τα κατάφερα παρόλο που συνέχισα τις δοκιμές και μετά την ηχογράφηση του παρόντος. Τεσπά πολλά είπα πάλι. Ιδού Tell Me Mama για το τέλος του 2018.
    4 βαθμοί
  35. Γεια χαρά σε όλους! Η μουσική είναι από το 1ο cd του τζαζ γκρουπ μας Another Tale Quartet με τίτλο "Paradox Ways". Περισσότερα θα δείτε και στο προφίλ μου.
    4 βαθμοί
  36. Λίγα εισαγωγικά... Το κομμάτι αυτό γράφτηκε το 1984 από τον Γιώργο Κωνσταντινίδη για τους Α priori. Παίχτηκε δημόσια μία και μόνη φορά τον Δεκέμβρη της ίδιας χρονιάς στο Α Διεθνές Φεστιβάλ Τζαζ και αυτοσχεδιαζόμενης μουσικής όπου ως Α priori είχαμε την τύχη να εμφανιστούμε μαζί με τεράστια ονόματα της μουσικής σκηνής που ακόμα και σήμερα η σκέψη μου προκαλεί ζάλη. Υπάρχει μια πρόχειρη ηχογράφησή του στο διαδίκτυο. Εγινε άλλη μια απόπειρα να το ξαναπαίξουμε το 2010 σε μια εμφάνιση στη μνήμη του Γιώργου που έφυγε ένα χρόνο πρίν. Ξεκίνησα με σκοπό να "αντιγράψω" με φρέσκο ηλεκτρικό ήχο την πρόχειρη ηχογράφηση (η οποία σημειωτέον σώζεται από ηχογράφηση από ραδιοφωνική εκπομπή...) Υπολόγισα τα bpm και έφτιαξα ένα tempo track όπου συγχρόνισα την παλιά ηχογράφηση. Μετά ακολούθησε μια επίπονη διαδικασία να ταιριάξω τα τύμπανα που είχε παίξει τότε ο Σ. Αναδολής με το ezdrummer. Στη συνέχεια ηχογραφήθηκαν τα βασικά όργανα βάσει της παρτιτούρας μετη βοήθεια του fishman 3ple play και...heavy editing. Στην πορεία το project εξελίχτηκε σε υπερπαραγωγή καθώς προσπαθώντας να τηρήσω τις γραπτές οδηγίες του Γιώργου έβαλα αρκετά μή ηλεκτρικά όργανα. Ετσι υπάρχει η απόκλιση από την αρχική ηχογράφηση προς το "ορχηστρικό". Στο τέλος πέρασα τα μέρη της κιθάρας με την squier tele. Ισως καταλαβαίνετε ότι έχει πολλές ώρες δουλειάς και επειδή δεν πρόκειται να σταματήσω να το σκαλίζω αποφάσισα να το ανεβάσω μπας και κάνω και τίποτα άλλο εκτός απ αυτό... Αφιερώνεται στη μνήμη του Γιώργου που ελπίζω να με συγχωρέσει από εκεί που είναι που δεν κατάφερα με τίποτα να παίξω το "απλό" σόλο του και να το αναθέσω σε μια ..βιόλα.
    4 βαθμοί
  37. A composition of mine from the CD Anaflexis (2006) with the band Pyros Ether Dimitris Korontzis-guitar,composition Dimitris Kollias-tenor sax Pantelis Benetatos-keys Kostas Kostantinou-el.bass Grigoris Melakis-drums https://www.facebook.com/pyrosetherpr... https://dimitriskorontzis.bandcamp.co...
    3 βαθμοί
  38. Lynch και ατμόσφαιρα προσέγγιση "παλιού" ήχου enjoy
    3 βαθμοί
  39. Στην αρχή ήθελα απλά να δοκιμάσω τις νέες μου χορδες στην strat...αλλά μετα μου προεκυψε ασΘμα
    3 βαθμοί
  40. Πρώτο άσμα για το 2019. Ελπίζω να μας πάει καλά.....
    3 βαθμοί
  41. Full metal band με αράβικα strings και κρουστά. Ένα παλιό (8ετίας) demo δίκής μου σύνθεσης και παραγωγής για ένα προτζεκτάκι που σκεφτόμουν να κάνω αλλά ποτέ δεν βρήκα τα άτομα να το στελεχώσουν. Εκτός από την κιθάρα που ηχογράφησα "αληθινά" και τα κρουστά που είναι έτοιμες λούπες, όλα τα υπόλοιπα όργανα είναι γραμμένα με διάφορα VSTi.
    3 βαθμοί
  42. Η πρώτη μου απόπειρα γραψίματος σε black metal ύφος, με αρκετές prog και post επιρροές. Παίξιμο, ηχογράφηση και μίξη οργάνων απο εμένα σε home studio. Οι κιθάρες και το μπάσο περάστηκαν απο διάφορα amp sims και impulses. Για τα τύμπανα χρησιμοποιήθηκαν 4 μικρόφωνα , 2 Ribbon BIV-1μπροστά απο το kit, SM57 στο ταμπούρο και M400 στην μπότα.
    3 βαθμοί
  43. Η συμμετοχή μου για το διαγωνισμό της ADAM Audio. Μουσική επένδυση φωτογραφίας με χρονικό περιορισμό τα 30 δευτερόλεπτα. Μια χορωδία, ένα σύνολο εγχόρδων και drumbeats... Photo by Tobias Zielony, The Opening, 2005
    3 βαθμοί
  44. Βγάζω το Billy Gibbons από μέσα μου και γκρουβάρω σε στυλ metal κοτέτσι Groove for days λέμε !!! Enjoy
    2 βαθμοί
  45. Soundcloud: Bandcamp: https://sixteenstrings.bandcamp.com/releases Το πολυαναμενόμενο album των 16 Strings. Και ναι, 'πολυαναμενόμενο', προς τι η απορία; Αν θέλετε να ξέρετε, μας το ζητούν εκατομμύρια φανς από όλες τις γωνιές του πλανήτη εδώ και χρόνια. Πριν καν φτιαχτεί η μπάντα! Μας έχουν παρακαλέσει, μας έχουν απειλήσει, μας έχουν τάξει λεφτά και αξιώματα... Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Elon Musk, που μας χάριζε την SpaceX την Tesla και την Hyperloop αρκεί να "βγάλετε επιτέλους αυτό το γ@μημένο το άλμπουμ!". Αλλά εμείς εκεί, βράχοι. "Όταν θα έρθει η ώρα" ήταν η πάγια απάντησή μας. "Δεν πουλιόμαστε στις πολυεθνικές εμείς . Έχουμε αρχές εμείς, δεν είμαστε τίποτα τυχαίοι εμείς. Κουβαλάμε πολύ βαριά κληρονομιά για να κάνουμε προχειροδουλειές επειδή δεν έχετε μάθει ότι η υπομονή είναι αρετή". Και η ώρα ήρθε. Και η αναμονή άξιζε τον κόπο (όποιος πει "άσε να το κρίνουμε εμείς αυτό φιλαράκι" θα μάθω που μένει!). Λοιπόν, γουιδάουτ φέρδερ αντού σας παρουσιάζουμε το 'About Time'. Συντελεστές: Βαγγέλης Παπάζογλου: Φωνή Σπύρος Χατζηαντωνίου: Κιθάρα (φωνή στο '700 Lives') Νίκος Κουρομιχελάκης: Κιθάρα Στράτος Αργυρίου: Μπάσο Χάρης Κούνουπας: Ντραμς Στίχοι, μουσική: Σπύρος Χατζηαντωνίου Ηχογραφημένο ζωντανά στο στούντιο. Ηχογράφηση, μίξη, μάστερινγκ: Νίκος Παπαδόπουλος στο στούντιο Soundflakes.
    2 βαθμοί
  46. Από τον τέταρτο προσωπικό δίσκο «Παράλληλο Σύμπαν» (Μάιος 2018) Στίχοι – Μουσική | Γιώργος Οικονόμου https://www.giorgosoikonomou.gr Τύμπανα | Αλέξανδρος Αρχοντής Μπάσο – Κιθάρες – Πιάνο – Φωνητικά | Κώστας Ευαγγέλου Πλήκτρα | Γιώργος Οικονόμου Φωνητικά | Βασίλης Παπαδόπουλος Ηχοληψία | Αστέρης Παρταλιός Μίξη | Κώστας Ευαγγέλου Mastering | Απόστολος Σιώπης (Odeon Mastering) Ενορχήστρωση | Κώστας Ευαγγέλου - Γιώργος Οικονόμου Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο “Magnanimous” στη Θεσσαλονίκη. Video by GO Photography Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Label | GO Music Productions Powered by Final Touch (distributed by MLK)
    2 βαθμοί
  47. Από τον τέταρτο προσωπικό δίσκο «Παράλληλο Σύμπαν» (Μάιος 2018) Στίχοι – Μουσική | Γιώργος Οικονόμου https://www.giorgosoikonomou.gr Τύμπανα | Αλέξανδρος Αρχοντής Μπάσο – Κιθάρες – Πλήκτρα | Κώστας Ευαγγέλου Πιάνο | Γιώργος Οικονόμου Τσέλο | Θοδωρής Παπαδημητρίου Ηχοληψία | Αστέρης Παρταλιός Μίξη | Κώστας Ευαγγέλου Mastering | Απόστολος Σιώπης (Odeon Mastering) Ενορχήστρωση | Κώστας Ευαγγέλου - Γιώργος Οικονόμου Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο “Magnanimous” στη Θεσσαλονίκη. Κινηματογράφηση | Θανάσης Κωνσταντόπουλος https://www.tkproject.gr Εκτέλεση Παραγωγής | GO Productions Label | GO Music Productions Powered by Final Touch (distributed by MLK)
    2 βαθμοί
  48. Γεια σας, Είμαι ο Μάνος και έχω το προσωπικό project "Iris Manta". Το Canvas electron που παραθέτω εδώ είναι το πρώτο track από το δεύτερο μου άλμπουμ "Kilonova". Η μουσική που παίζω είναι ηλεκτρονική, θα έλεγα κλίνει προς το synthwave, κυρίως Instrumental με αναλογικα synths κατά κύριο λόγο και χρήση εδώ και εκεί vocoder. Το ''Kilonova" γενικότερα είναι μια προσπάθεια κωδικοποίησης αστρονομικών γεγονότων σε μουσική. Κάθε κομμάτι αντιπροσωπεύει μια διαδικασία που συμβαίνει εκεί έξω όπως για παράδειγμα το ομώνυμο κομμάτι του δίσκου που αναφέρεται σε μια βίαιη σύγκρουση αστέρων νετρονίων, ή το Stellar Sculptures που αναφέρεται στα εντυπωσιακά κατάλοιπα που αφήνει η έκρηξη ενός σουπερνόβα. Το παραπάνω άλμπουμ βρίσκεται στο διαδίκτυο καθώς και το πρώτο. Ακούστα τα εδώ : https://irismanta.bandcamp.com/
    2 βαθμοί
  49. Ένα μουσικό θέμα που γράφτηκε με σκοπό να θυμίζει τη μουσική που είχαν τα παιχνίδια στο DOS. Όλοι οι ήχοι είναι από ενα Roland SC-88 του 1994.
    2 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου