Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      12.215


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      5.235


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.287


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/11/2019 σε όλα

  1. Εγώ πάλι, κοινωνικά και παιδαγωγικά σκεφτόμενος (κάποιος θα μπορούσε να πει 'ωφελιμιστικά' αλλά θα ήταν κακεντρεχής, μισαλλόδοξος και, εν τέλει, παλιοχαρακτήρας), βλέπω μια καινούργια αγορά να ανοίγει. Είχα την προνοητικότητα να κρατήσω όλα τα τεύχη Διάβασέ Με, Ταρατατά, Τέρορ, Ορίμπιλε κ.λπ. από τη δεκαετία του '80, σε νίαρ μιντ κοντίσιον. Θα τα φωτοτυπήσω και θα πηγαίνω να τα πουλάω έξω από λύκεια. Θα είναι βέβαια λίγο downgrading για τα πιτσιρίκια που έχουν συνηθίσει να βλέπουν το "Οι Τρεις Μιλφ κι ο Μεγάλος Μαύρος Κόκορας" σε 4Κ, αλλά θα έχω φροντίσει να δημιουργήσω hype από πριν, ώστε να εκτιμήσουν το βίνταζ του πράγματος. Έτσι σκέφτεται ο επιχειρηματίας ο σωστός, ο πρόστυχος. ΥΓ1. Όποιος Ιλουμινάτι, Μπίλντεμπεργκ, Σόρος, Σώρρας κ.λπ. διαβάζει αυτές τις γραμμές, να ξέρει ότι αστειεύομαι. Δεν έχω κανένα τεύχος από τα προαναφερθέντα έντυπα, δεν είναι σε άψογη κατάσταση και δεν σκοπεύω να πουλήσω φωτοτυπίες τους σε ανήλικους προς 2 ευρώ τη μία (με έκπτωση 10%, αν αγοράσουν 10 τεύχη). Σας αφήνω τώρα για να πάω να ρωτήσω τα παλικάρια στο μαύρο βαν που μόλις πάρκαρε έξω απ' την πόρτα μου, αν θέλουν κανά καφέ. Αν χαθώ για λίγο απ' το φόρουμ, ανησυχήστε. ΥΓ2. Το πού τη βρίσκετε την όρεξη για εκτεταμένη, σοβαρή συζήτηση πρωί-πρωί, Κυριακάτικα, is beyond me.
    4 βαθμοί
  2. Καμία τεχνολογική ευκολία δεν είναι free of charge. Γενικότερα τίποτα που κάνει τη ζωή μας ευκολότερη δεν είναι. Τα πάντα έχουν ένα κόστος. Το θέμα είναι προς τα πού γέρνει η ζυγαριά "εσόδων-εξόδων¨. Στην προκειμένη περίπτωση, κερδίζεις π.χ. την απερίγραπτη ευκολία του gps και γενικότερα της θηριώδους online βάσης δεδομένων για οτιδήποτε μπορεί να χρειαστείς ή να σε ενδιαφέρει, από το πώς αλλάζεις λάστιχο σε semi truck μέχρι πώς να κάνεις τραχειοτομή με ένα στυλό ενώ λαμβάνεις real time οδηγίες από χειρούργο που βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου. Γενικά λόγω συνήθειας, ευκολίας πρόσβασης και ταχύτητας έχουμε ξεχάσει πώς είναι η ζωή χωρίς τεχνολογικές ευκολίες. Ακόμα περισσότερο, ήδη υπάρχουν ενήλικες γενιές που καν δεν ξέρουν. Από την άλλη χάνεις οποιοδήποτε δικαίωμα ιδιωτικότητας όταν βρίσκεσαι σε online περιβάλλον. Ο σκοπός δεν είναι ο έλεγχος των μαζών για την επιβολή ενός καθεστώτος τυρρανίας και απόλυτης επίβλεψης, τουλάχιστον όχι με αυτή τη γραφική απεικόνιση που παρουσιάζουν οι ταινίες. Το πρωταρχικό είναι το κέρδος με την απόλυτη γνώση των επιθυμιών και κατ' επέκταση με το μπαράζ στοχευμένων προτάσεων. Δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι αλλά ζούμε εποχή επανάστασης στην έννοια της διαφήμισης. Μέχρι τώρα, όλες οι διαφημίσεις ήταν ίδιες για όλους κι όποιον πάρει ο χάρος. Πλέον, βάση του προφίλ μας που είναι μια καταναλωτική (και όχι μόνο) απεικόνιση του εαυτού μας, βλέπουμε πολύ περισσότερο αυτά που θα έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα κλικ. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανένας μας που να έχει κάνει κλικ σε διαφημιστικό μπάνερ ή να έχει επισκεφθεί κάποιο εμπορικό σάιτ και κατόπιν να μην έχει φάει το αντίστοιχο σπαμ διαφημίσεων ανάλογων προϊόντων οπουδήποτε κι αν βρεθεί online. Προς το παρόν το "AI" της διαφήμισης είναι χαζό και λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό απλοϊκά. Όσο περνάει ο καιρός όμως γίνεται όλο και πιο οξυδερκές. Προσωπικά όλα τα παραπάνω με ενοχλούν μόνο στο επίπεδο της, για την ώρα, αστοχίας του συστήματος. Είναι χαρακτηριστικό (και είμαι σίγουρος ότι δε σας λέω κάτι καινούριο) ότι τον τελευταίο καιρό έχω φάει ένα απίστευτο σπαμ στο feed μου στο fb με διαφημίσεις για μονόκλ (!). Ο λόγος είναι ότι στην πρώτη που μου εμφανίστηκε, μπήκα στα σχόλια να δω τι γράφει ο κόσμος κι έγραψα κι εγώ ένα κοροϊδευτικό. Για το σύστημα προφανώς αρκούσε ότι έκανα κλικ. Φυσικά οι προεκτάσεις όλων των παραπάνω μπορεί να είναι πολύ σοβαρότερες από το τι διαφημίσεις βλέπουμε στα feed μας. Π.χ. δεν έχω καμία αμφιβολία ότι οι εργοδότες/εταιρίες κοιτάνε προφίλ πριν προσλάβουν. Και τουλάχιστον κάποιοι από αυτούς έχουν πλήρη πρόσβαση παρόλα τα κουτάκια που μπορεί να έχουμε τσεκάρει ή ξετσεκάρει σε διάφορες "ρυθμίσεις". Προς το παρόν αρκεί να είναι κανείς φειδωλός στην online παρουσία του. Δηλαδή όλο αυτό το απερίγραπτο trend με τη μανία δημοσιοποίησης οποιασδήποτε δραστηριότητάς μας, μόνο κακά αποτελέσματα μπορεί να έχει πιστεύω. Πάντως kateme και τουλάχιστον για την ώρα, η ζυγαριά κλίνει προς την πλευρά του οφέλους.
    4 βαθμοί
  3. To τελευταίο μου single. Ένα αντιπολεμικό φανκυ τραγουδι. Music - George Avramidis & The Invented Memories Lyrics - Elina Tasioula Produced By Tasos Korkovelos and George Avramidis Recorded, Engineered and Mixed by Tasos Korkovelos Mastered by Christos Megas Recorded at AMS Studios Artwork by Achilleas Mesaikos George Avramidis - Trumpet Alexandra Sieti - Vocals Tasos Korkovelos- Keyboards Alex Archodis - Drums Chris Pappas - Electric Bass Giannis Vakaloudis - Electric Guitar Lyrics: raised in cockteil bars full of drunken scars singing celebrating a-nother country's own slaying people passing by waving their goodbyes preachin waiting long to spot wheels of chariots screeching raise it up and we get right on it short of luck cause u know we aint flying sunny days in a cynical world war parades those fists aint for nothing who is telling our stories now that we're dying took that burden on yeah, there is no denying count your blessings cause all the vultures are prying took that burden on yeah, there is no denying had enough till there ain't no nothing more to snuff, now we live for dying (dy-ing) /(here) bullet's out (a) glass filled up to behave it's wearing off clocks ain't ticking, not today walked through (the) masses and no one's standing out today speeches sounding of nobodies on replay raised in cockteil bars full of drunken scars singing celebrating a-nother country's own slaying
    3 βαθμοί
  4. Την είχα αρκετό καιρό στο μάτι και το αποφάσισα. Ο λόγος για τη Yamaha Revstar 720b. Σας παραπέμπω στη σειρά μοντέλων Revstar καθότι έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη τώρα, αντιγράφω technical features: Construction: set-in Scale Length: 628 mm (24 - 3/4") Neck: Mahogany Neck Profile: medium Fingerboard: Rosewood radius: 350mm (13 - 3/4") Frets: Jumbo Body: Flamed Maple / Mahogany Body Cut : Top & Back Tuners : Diecast Hardware Color: Satin Nickel Nut / Width: plastic / 43 mm Bridge: Tune-O-Matic Tailpiece: Bigsby B-50 Pickguards: Black 3-ply Pickups: Filtertron style Humbucker Controls: Master volume/ tone Additional Function: Dry-switch (push-pull) Finish on Top: Steel wool Δε θέλω να κουράσω με πολλά τεχνικά γιατί δεν τα ξέρω κι όλας. Ακολουθούν φωτογραφίες και κλιπ σε κάθε θέση των μαγνητών. Να συμπληρώσω ότι δεν έχω γράψει με coil split (tone push-pull) καθότι δε με ενθουσίασε ο ήχος και αυτά τα θεωρώ και λίγο worst of two worlds. Δηλαδή αφού πάμε σε διπλούς θα ακούσουμε διπλούς. Τέλος να πω ότι οι χορδές είναι οι στοκ (noname) και ειδικά οι τυλιχτές ακούγονται τελειωμένες. Δεν τις έχω αλλάξει ακόμα. Να πω ότι το μαλλί πήγε γύρω στα 750 από Νάκα, με έκπτωση καθότι πρόκειται για εκθεσιακό μοντέλο πλην όμως σε άψογη κατάσταση. Επιφυλάσσομαι για κλιψ με βρώμικο ήχο, προς το παρόν Deluxe Reverb clean. Revstar 720B.mp3
    2 βαθμοί
  5. Αυτό λοιπόν που μας φοβίζει δεν είναι η δυνατότητα γνώσης των στοιχείων μας (ή του αριθμού της πιστωτικής μας κάρτας) από έναν τυχαίο άνθρωπο (π.χ. τον υπάλληλο της τράπεζας) αλλά η δυνατότητα συστηματικής καταγραφής και ανάλυσης των δεδομένων μας. (Εκτός από την ταυτότητα, θυμάστε παλιά που σκανάραμε την πιστωτική μας σ' εκείνα τα χαρτιά και μετά βάζαμε και υπογραφή?) Συμφωνώ ότι υπάρχει ζήτημα, απλά αναφέρω το παράδειγμα με τις ταυτότητες στα μπαρ/εστιατόρια για να σχολιάσω ότι κοινωνίες όπως της Αμερικής είναι κάπως πιο εξοικειωμένες με την ιδέα της απόδειξης της ηλικίας μέσω επίδειξης ταυτότητας.
    2 βαθμοί
  6. Ναι πρακτικο μεν αυτο που λες, αλλα ΑΛΛΟ η ματαιοδοξια (και αν πρεπει αυτη να τιμωρειται) και άλλο πραμα η ασφαλεια δικαιου.
    2 βαθμοί
  7. Φούζιε ο τίτλος σου είναι προβοκατόρικος . Προφανώς και δεν τελειώνει η τσόντα στο διαδίκτυο ούτε θα τελειώσει ποτέ. Ούτε η τσάμπα τσόντα τελειώνει. Το μόνο που μας λέει το άρθρο ουσιαστικά είναι ότι στη Μεγάλη Βρετανία, οι χρήστες που είναι subscribed σε τσοντοσάιτ, θα καλούνται να αποδεικνύουν ότι είναι άνω των 18 με κάποιο έγγραφο και ότι αυτό σκέφτονται να ακολουθήσουν κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οπότε μη φοβάστε για τίποτα. Το ανώνυμο free τσοντοσέρφινγκ είναι τόσο επικερδές που κανένα regulation δε στέκει ούτε πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ. Το πολύ πολύ να απαγορευτεί το κάπνισμα την ώρα που βλέπεις τσόντες.
    2 βαθμοί
  8. Μόλις έτυχε να διαβάσω αυτό. https://www.ogdoo.gr/diskografia/spania-ntokoumenta/mageia-akykloforito-kommati-tou-jimi-hendrix
    2 βαθμοί
  9. Κουρδάς εσύ με κουρδιστήρι, και στο ξεκουρδάει το modulation πετάλι λέμε.
    2 βαθμοί
  10. cigaret13 Καθόλου off topic. Θα σου πω μια ιστορία......για την "εξέλιξη" και το political correctness. Με το ΠΡΩΤΟ walkman, το Sony TC-50 του 1968, η NASA εξόπλισε κάθε αστροναύτη της με δαύτο, προκειμένου να κρατούν και να ηχογραφούν τα αρχεία της αποστολής τους. Επαναλαμβάνω το 1968. Το συγκεκριμένο walkman δουλεύει με μπαταρία NiCd ήτοι μπαταρία νικελίου-καδμίου , δηλαδή ένας τύπος επαναφορτιζόμενης μπαταρίας που χρησιμοποιεί υδροξείδιο οξειδίου του νικελίου και μεταλλικό κάδμιο ως ηλεκτρόδια. Η μπαταρία αυτή…..με βάσει τους ΗΛΙΘΙΟΥΣ κανονισμούς του 2019 απαγορεύεται να «πετάξει». Δηλαδή , αν σου στείλει κάποιος κάτι , π.χ. από την Ιαπωνία, που δουλεύει με αυτή την μπαταρία , θα σου έρθει....χωρίς μπαταρία. Πέταξε στο διάστημα το 1968…..και τώρα δεν μπορεί να πετάξει ΠΟΥΘΕΝΑ . Μοντέρνους καρούς ζούμε…λίγο πιο συντηρητικούς από τον Μεσαίωνα. Υ.Γ. Σου στέλνω φώτο από το dashboard του αυτοκινήτου μου......1983 μοντέλο AE80 Toyota Corolla , My pride and joy ....να γουστάρεις. Υ.Γ.2 Παλιά τα αυτοκίνητα είχαν manual που σου έλεγαν πως να ρυθμίσεις το καρμπυρατερ και τα σημερινα manuals σου λενε "ΜΗΝ ΠΙΕΙΤΕ ΤΑ ΥΓΡΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ" . ΖΟυμε απλά στηςν πιο ηληθια εποχή...ευτυχώς γευτικα ελάχιστα 70's, 80's και 90's.
    2 βαθμοί
  11. Έτσι κι αλλιώς δουλειά από αγγελία (άσχετα με το fb), είναι σαν να ψάχνεις γκόμενα μέσω αγγελίας, αλλά δεν υπάρχουν και πολλοί τρόποι.
    1 βαθμός
  12. Δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι το να βρεις δουλεια μεσω FB ενέχει τους ίδιους κινδυνους με το να βρεις γκόμενα μεσω FB
    1 βαθμός
  13. Xactly, Επίσης ΜΕΓΑΛΟ θεμα είναι και το ποιός συλλέγει τα δεδομένα μας. Το δημόσιο ή καποια αρχη, που εχουν τουλάχιστον ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ τα εχέγγυα ή καποιος ιδιώτης ;
    1 βαθμός
  14. Γιώργο μου, δεν παίζεις metal, γι'αυτό τα λες αυτά. Έχω δοκιμάσει όλες τις λύσεις του εμπορίου, πολλά watt λάμπα με 2x12 V30s, πολλά watt λάμπα με 1x12 Greenback, λίγα watt combo με 1x12, πολλά watt με power scaling/attenuation, πολλά watt σε loadbox με Impulse Responses και Studio Monitors. Όοοολα αυτά ακούγονταν τραγικά στο σπίτι, πάντα μιλώντας για metal και επίσης τις ώρες που μελετάω (μετά τη 1:00), ήταν αδύνατο να χρησιμοποιηθούν. Εξαίρεση ήταν η χρήση loadbox, που ακουγόταν φανταστικά και έπαιζα ό,τι ώρα ήθελα, αλλά τουλάχιστον 50% της εμπειρίας "λαμπάτος ενισχυτής" είναι στον αέρα της καμπίνας. Οπότε ο φίλος πιο πάνω καλά τα λέει, βέβαια δε μπορούμε εδώ να ασκήσουμε βέτο σε κανέναν σχετικά με το τι θα κάνει και πώς θα ξοδέψει τα χρήματά του, μόνο εμπειρίες μοιραζόμαστε. Μακάρι να τον βολέψει τον φίλο και να βρει τον ήχο που ψάχνει. Εγώ έχω 100% αντίθετη εμπειρία.
    1 βαθμός
  15. Αντιλαμβανεσαι Χαρη ότι αλλο να επιδείξεις απλως σε εναν σερβιτορο την ταυτότητα σου (και τι να προλάβει να συγκρατήσει. ...αριθμό κ.λ.π.) και αλλο να την σκαναρεις και να την ανεβάσεις και να εχουν προσβαση σε αυτή ποιος ξερει πόσοι και ποιοί . Η τελευταία αυτη περίπτωση ισοδυναμεί με απώλεια ταυτότητας και καλο θα ταν να ακυρωθεί. Μια απο της στανταρ διαδικασίες οταν απωλεσεις ταυτοτητα ,περαν των αλλων, ειναι να ενημερώσεις γραπτώς και τον Τειρεσία. . μηπως και με αυτην (την ταυτοτητα που έχασες) εγκριθεί καποιο δάνειο.
    1 βαθμός
  16. Αν δεν σε πειράζει (οχι εσυ γενικα) μπορείς πχ να ανεβάζεις ποιον γιατρο επισκέπτηκες και γιατί. Καποιοι το κανουν ηδη στο φβ για να κερδισουν συμπόνια ή προσοχή, οπως σωστα παρατήρησες πιο πάνω την έξαρση αμετροέπειας μερικών. Εγω δεν ανέχομαι να ξερει κανείς τριτος σε ποιον γιατρό ή δικηγόρο..ή τσαγκαρη πηγα.Εκτός αν θελω νσ το πω εγω.
    1 βαθμός
  17. Ολα τα νομοθετήματα απο την ηθική ξεκινούν και γίνονται νόμοι. Την τρέχουσα ηθική και το εθιμο, το οποίο υποτίθεται οτι αποαποτυπωνουν. Βασικα τα ιδια λεμε μάλλον με . αλλα λογια. Στο θεμα του pos το κρίσιμο ειναι κυριως η γνώση του θέματος απο τον τριτο ασχετο τραεζικο υπάλληλο
    1 βαθμός
  18. Μπράβο κι από μένα μια χαρά φαίνεται Κάνε μερικά live και περιμένουμε την άποψη σου γιατί τα όργανα εκεί φαίνονται
    1 βαθμός
  19. Αυτό δεν είναι τίποτα. Πού να κρυβόμασταν άμα θεσπιζόταν ως τεκμήριο ο μουσικός εξοπλισμός και γίνονταν δεκτά ως αποδεικτικά στοιχεία φωτογραφίες και βίντεα. Όλοι με τη μολότωφ ανά χείρας θα ήμαστε.
    1 βαθμός
  20. Εγω λοιπον, είμαι ψωνιο, για να συνδυάσω τις δυο τελευταιες μου απαντησεις, και οπως ξερετε πολυ καλα ΔΗΜΟΣΙΑ αναρτω φωτογραφιες μου στο FB με αυτοκινητα. Θα κληθω λοιπον με βασει τη λογικη αυτη , να πληρωσω τελη κυκλοφοριας για ολα αυτα; Θα προστεθουν οοοοοολαα αυτα τα αμαξια....στο τεκμαρτο μου εισόδημα; Και νταξ για ολα τα αλλα, για την dodge charger σκαω που ειναι 4.500 κ.εκ
    1 βαθμός
  21. Οχι το Ειρηνοδικειο Αθηνων ηταν. Απερριψε την υπαγωγη της στον νόμο 3869/2010 για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά Δες και το σκεπτικο της αποφασης με το οποιο διαφωνω ΚΑΘΕΤΑ "Στο σκεπτικό της απόφασης του το δικαστήριο σημειώνει ότι οι φωτογραφικές ή κινηματογραφικές αναπαραστάσεις, φωνοληψίες και κάθε άλλη μηχανική απεικόνιση που προσκομίζεται ως αποδεικτικό μέσο σε πολιτική δίκη και αφορά σε ιδιωτική επαφή και συνομιλία εν αγνοία και χωρίς τη συναίνεση ενός εκ των συμμετεχόντων, καθίσταται απαράδεκτο αποδεικτικό μέσο. Ποια όμως είναι τα απαγορευμένα αποδεικτικά μέσα, τα οποία δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν στα πλαίσια της δίκης; «Οι εκτυπώσεις που αποτυπώνουν αναρτήσεις στις οποίες προέβη κάποιος χρήστης στο «προφίλ» του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης «facebook» ώστε να είναι ορατές μόνο από τους «φίλους» του στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης» λέει η Ειρηνοδίκης και υπογραμμίζει για την περίπτωση της εν λόγω δανειολήπτριας. «Όταν η ιδιωτική ζωή έχει ευρέως δημοσιοποιηθεί παύει να είναι άξια προστασίας από τον νόμο περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, καθώς «όταν τα δεδομένα του ατόμου είναι γνωστά σε ένα σχετικά μεγάλο αριθμό προσώπων ή μπορούν να γίνουν από αυτούς εύκολα αντιληπτά και θεωρούνται εξακριβωμένα, τότε δεν προσβάλλεται το δικαίωμα για πληροφορική αυτοδιάθεση και στην ιδιωτική ζωή». Σύμφωνα με την απόφαση, στην περίπτωση Facebook, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προβεί σε ρυθμίσεις ιδιωτικότητας στο προφίλ του, εάν επιθυμεί να περιορίσει τον κύκλο των προσώπων που έχουν πρόσβαση σε αυτό, στις φωτογραφίες του και γενικότερα στις αναρτήσεις του, δηλαδή να προβεί σε ρυθμίσεις περιορισμού προσβάσεως στις πληροφορίες του. «Ακόμη όμως, έχει τη δυνατότητα να καταστήσει δημόσια κι ελεύθερα προσβάσιμα σε όλους (ακόμη και σε χρήστες του διαδικτύου που δεν έχουν λογαριασμό στο «facebook») τα στοιχεία αυτά, με την καταχώρισή τους στον εν λόγω ιστότοπο χωρίς ρυθμίσεις ασφαλείας. Πληροφορίες, όμως, οι οποίες αναρτώνται από το υποκείμενο των δεδομένων σε δημόσια πρόσβαση στο διαδίκτυο δεν συνιστούν προσωπικό δεδομένο και δεν εμπίπτουν στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2472/1997», αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση. Με αυτό το σκεπτικό το δικαστήριο δέχθηκε τα προσκομισμένα από τις αναρτήσεις στοιχεία με το σκεπτικό ότι τέθηκαν σε δημόσια πρόσβαση και δεν αποτελούν προσωπικό δεδομένο." Αλλα πραγμα αυτό, ότι φορολογουνται οι δωρεες χρημάτων , και δεν ενδιαφερει το παρον δικαστηριο. Επίσης, αν σου παρω εγω δωρο στην εορτή σου....πρεπει να το δηλωσω και στη ΔΟΥ; ..Ελά ΗΜΑΡΤΟΝ!
    1 βαθμός
  22. Ετσι ειναι, οπως τα λες Σπυρε. Το πρόβλημα ομως για εμενα ξεκιναεί, οταν ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ να χρησιμοποιείς αυτην την τεχνολογια. Παράδειγμα pos. Καταγραφονται λοιπόν όλες οι κινησεις του πελατολογιου μου, με πρόσχημα την μη φοροδιαφυγη, αλλά "ξεχναν" ότι ετσι αποκαλυπτεται και ο εντολέας μου, η φυση της υποθεσης του....και παει περιπατο το δικηγορικό απορρητο.
    1 βαθμός
  23. Εγω , υστερα από εικοσι και πλέον χρόνια μαχομενης δικηγοριας, μπορώ πολυ ευκολα να καταλάβω, γιατι θεσπίζεται ένας νόμος.......ποια θα ειναι η αιτιολογική του έκθεση (για τα μάτια του κοσμου- για την επιφαση νομιμότητος) .......και για ποιους πραγματικά λογους θεσπίζεται. Ουτε εγω ειμαι συνωμοσιολόγος....αλλά ουτε και βλάκας, να μην ξερω τι γινεται. ΟΛΟΙ οι νομοι (αν εξαιρέσω τις 10 εντολές του Μωυση-που ρυθμισαν την κοινωνικη συμβιωση) ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ εξυπηρετουν, οπότε η συνωμοσιολογια ειναι εκ των ων ουκ ανευ. Εμ τι ειναι;
    1 βαθμός
  24. Το χω ξαναγραψει. Με την επίφαση ενός υπέρτατου σκοπού και την "προστασία" του (ανήλικοι -περιβάλλον- δημόσια υγεία. .......κ.λ.π) επιβάλλοντα όλες οι απαγορεύσεις.
    1 βαθμός
  25. Καθόμουν και σκεφτόμουν, πως ζούμε στο "μέλλον". Εμείς που είμεθα λιγο πιο μεγάλοι, είδαμε το "μέλλον" όταν ήμασταν μικροί, μέσα από ταινίες sci-fi....και πλέον το ζούμε. ΟΜΩΣ....για τη λογική μου....το πραγματικό μέλλον....η μετάβαση......έγινε κυριως στα 80's . Η πραγματική φουτουριστική εποχή (σχεδιαστικά σιγουρα- αλλά και λειτουργικά εν μέρει) ήταν τα 80'ς Η φηφιακή εποχή, που κυρίως σε εκείνη την εποχή εγινε πιο "καταναλωτική" , μας έδωσε πρόσβαση σε τεχνολογια .....μελλοντική Έκτοτε , 40 χρόνια μετά, φυσικά η τεχνολογια απογειώθηκε, αλλά η δυναμική εκείνης της μετάβασης , που έλαβε χώρα στα 80's , νομίζω είναι ανυπέρβλητη....μέχρι να γίνει στο μέλλον κάτι εξίσου δυνατό. Ακολουθούν 3 παραδείγματα.....μπορώ να σκεφτώ άλλα 100....για να σας δώσω να καταλάβετε τι εννοώ. Τα παραδείγματα των 80's δεν είναι ακραία , αλλά budget προιόντα .....άρα απευθυνόταν στον μέσο χρήστη: Παράδειγμα 1: Ρολόι χερός: 1989 VS 2019 Αυτοκίνητο: 1984 VS 2019
    1 βαθμός
  26. Εξαιρετικό φρέσκο βίντεο από το κανάλι του Tim Pierce με καλεσμένο τον John Tucci, έναν απίστευτα ευχάριστο και down to earth επαγγελματία. 5 αστέρια από εμένα, μικρό (20min), ευχάριστο, περιεκτικό, επιμορφωτικό. Ακόμη και τα διαλείμματα με παίξιμο κιθάρας είναι μικρά σεμινάρια φρασεολογίας. Γκουρμέ!
    1 βαθμός
  27. Tim Pierce εγγύηση. Ο αγαπημένος μου "Youtuber" μαζί με Pete Thorn.
    1 βαθμός
  28. Έτσι είναι. Τα 80's ήταν εποχή ορόσημο όταν η αλματώδης εξέλιξη της τεχνολογίας που συνέβη μέσα στον 20 αιώνα βρήκε εμπορεύσιμη εφαρμογή στο κοινό. Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί από τότε, όπως λέει ο Λάκης. Δηλαδή έκτοτε γινόμαστε μάρτυρες της εξέλιξης των ήδη υπαρχόντων ειδών και πολύ λιγότερο βλέπουμε εντελώς καινούρια πράγματα. Προσωπικά θεωρώ ότι επίσης από αισθητικής άποψης και όσον αφορά κυρίως το design χώρων (από το εσωτερικό αυτοκινήτων μέχρι διαμερίσματα και επαγγελματικούς ορόφους), τα 70's και τα 80's ήταν ό,τι ωραιότερο έχει γίνει ως τώρα στον τομέα.
    1 βαθμός
  29. +1 ωραια τα ντιλέγια και τα λούπε αλλά αμα είναι αν σου επαναλαμβάνουν ξεκούρδιστες νότες.....φιλάκια. Σίγουρα αν δεν έχεις θέμα με το κούρδισμα (ναί καλά) το ντιλέει είναι πολύ χρήσιμο και εργονομικό όπως ακριβώς το παρουσίασε ο @ggsaxman
    1 βαθμός
  30. Και το βρώμικο κλιπ σε κάθε θέση όπως υποσχέθηκα. Α επίσης άλλαξα χορδές για πρώτη φορά σε κιθάρα με bigsby. Η ανωμαλία είναι σε πολύ μεγάλα επίπεδα, παίζει να μου πήρε κανά μισάωρο. Revstar 720b dirty.mp3
    1 βαθμός
  31. Εφοσον ο ενισχυτης ΔΕΝ εχει τον ηχο που επιθυμει ο παιχτης, τοτε ενα καλο overdrive ειναι απαραιτητο. Εφοσον ο ενισχυτης εχει τον ηχο που επιθυμει ο παιχτης, ενα καλο delay ειναι το αμεσως πιο σημαντικο και επιδραστικο στον ηχο. Εχω πολλα πεταλια. Ολα ειναι αναλωσιμα εκτος απο το βασικο μου delay, και περα απο 2-3 overdrives που μου φερνουν τον ηχο στα ισα. Ολα τα αλλα δεν τα χρειαζομαι. Αυτο, ομως, που θα εδινα πρωτο πρωτο και χωρις να το πολυσκεφτω, ειναι το looper pedal. Δε λεω, εχει τη χρησιμοτητα του, κανει ολα αυτα που αναφερονται στο βιντεο, αλλα για τον μεσο κιθαριστα δεν προκειται για πεταλι "πρωτης γραμμης". Ουτε καν δευτερης γραμμης. Μια πολυτελεια ειναι που σου διδει τη δυνατοτητα να γινεις δημιουργικος και να κανεις λιγο παιχνιδι παραπανω.
    1 βαθμός
  32. Έχουν ανοιχτεί πολλά τέτοια θέματα, τύπου "θέλω ενισχυτή για metal στο σπίτι". Για να σώσω λίγο από το χρόνο και το χρήμα σου, θα σου πω ότι λάμπα+metal+σπίτι, πολύ απλά δε γίνεται, είναι ένα όνειρο θερινής νυχτός με άπειρους συμβιβασμούς τύπου attenuator, loadbox, studio monitors και ένα κάρο τεχνολογίες, με τις οποίες εν τέλει φτάνεις να ξεχνάς ότι παίζεις λαμπάτο ενισχυτή. Been there, done that, που λένε και στο χωριό μου. Αν δε ζεις ανησυχητικά μόνος, οτιδήποτε λαμπάτο πάνω από 1w ξέχνα το. Μιλάω πάντα για metal, για άλλα είδη που έχουν ως βάση τους καθαρό ήχο, αλλάζουν δραματικά τα πράγματα.
    1 βαθμός
  33. Για τη φθινοπωρινή μελαγχολία, που έλεγε χθές ο @fusiongtr.
    1 βαθμός
  34. Έξω ρίχνει βροχούλα. Δρόσισε. Φθινόπωρο, και κάθε τέτοια εποχή, με πιάνει κάτι σαν εσωστρέφεια. Κάποια φθινοπωρινά κομμάτια όπως εγώ τα αισθάνομαι. Καληνύχτα βροχή, αύριο θα είσαι πάλι εδώ να σε μυρίσω, να αγγίξω τις σταγόνες σου, να τυλιχτώ στην ομίχλη σου, να αισθανθώ την υγρή σου αύρα, καληνύχτα βροχούλα.
    1 βαθμός
  35. Κάποτε είχα την ευκαιρία να φτιάξω μουσικά θέματα για ένα θεατρικό θρίλερ, ερασιτεχνικού θιάσου με πολύ κέφι. Μάλιστα σε όλη την διάρκεια της παράστασης υπήρχε τεχνική βροχή για να γίνεται περισσότερο βαριά η ατμόσφαιρα.... Ο σκηνοθέτης έδωσε τόσο καλές οδηγίες που τα θέματα ήταν σαν να φτιάχτηκαν μόνα τους. Τότε κατάλαβα ότι ο σκηνοθέτης πρακτικά έχει το αποτέλεσμα συνολικά στο κεφάλι του και προσπαθεί να το περάσει στους συντελεστές. Στο θέμα της μουσικής όμως δεν μπορεί να σου πει ούτε ηχοχρώματα ούτε μελωδίες ούτε αρμονίες, μπορεί όμως να σου πει τι αίσθηση θέλει να βγάλει. Ωραία εμπειρία. Μιλώντας πριν λίγα χρόνια με τον Alexandre Desplat, τον ρώτησα: τι είναι πιο εύκολο; Να γράφεις ελεύθερα μουσική ή να επενδύεις μουσικά μία ταινία; Η απάντηση ήταν κάθετη: ΦΥΣΙΚΑ το δεύτερο, γιατί δεν ξεκινάς από το μηδέν. Όπως διάβασα παραπάνω, πρέπει να προχωρήσεις παράλληλα με τον σκηνοθέτη. Έτσι, η άσκηση ίσως είναι περισσότερο να βρεις τι θέλει ο σκηνοθέτης παρά τι ταιριάζει στην ταινία. Εκτιμώ ότι καταλαβαίνοντας την απαίτηση μετά η έμπνευση θα έρθει μόνη της. Α, και κάτι τελευταίο: να θυμάσαι πάντα τη σημασία του ηχητικού κενού και της σιωπής, ειδικά σε δραματικές ταινίες. Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία. Εύχομαι να ευχαριστηθείς την κάθε στιγμή του επόμενου καλλιτεχνικού σου βήματος! ΥΓ Για τι ύφους ταινία λέμε;
    1 βαθμός
  36. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη wide και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός. Με την παντοφλίτσα, τον καφέ κάτω από τις αφίσες των AC/DC και του Moby, γρατζουνάω την κιθάρα και την ηχογραφώ ακόμα και το Πάσχα που είναι όλα κλειστά. Τι χρειάζομαι λοιπόν για αυτή τη Νιρβάνα; Πολύ κοινά αλλά σωστά επιλεγμένα πράγματα. Ας τα πάρουμε ένα -ένα. Ο Υπολογιστής Το σημαντικότερο μέρος του σημερινού στούντιο είναι ο υπολογιστής. Οι προδιαγραφές αλλάζουν καθημερινά καθιστώντας το περσινό, παλιό. Για να γράψω μουσική, καλό θα είναι να είναι όσο πιό σύγχρονος γίνεται με τελευταίας γενιάς επεξεργαστή και Windows 10 - 11, 64bit. 16 Gb μνήμη RAM είναι ικανή για σοβαρή δουλειά αλλά σαν κανόνας όσο περισσότερη τόσο καλύτερα για να σηκώνει μεγάλα αρχεία. Ιδανικά ας υπάρχουν 2 δίσκοι. Ένας Solid State SSD NVMe για τα προγράμματα και το λειτουργικό και ένας μεγάλος HDD 7200 rpm με αρκετό χώρο για να σώνω τα αρχεία ήχου και τις τεράστιες ηχοθήκες samples. Σαν αναφορά, ένα τετράλεπτο stereo κομμάτι στα 16-bit, 44.1 Khz = 40 mb και όσο αυξάνεται ο ρυθμός δειγματοληψίας αυξάνεται και το μέγεθος του αρχείου. To motherboard καλό είναι να έχει τελευταίας τεχνολογίας chipset και όλες τις χρήσιμες πόρτες σύνδεσης USB 3, Ethernet, κ.α. Η κάρτα γραφικών μπορεί να είναι μια απλή onboard καθώς τα μουσικά προγράμματα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις στην εικόνα όπως τα games και επιπλέον θέλουμε να αποφύγουμε τους θορυβώδεις ανεμιστήρες που αυτές διαθέτουν και το σοβαρό κόστος τους που αναλογεί όσο άλλο ένα PC σχεδόν. Και επειδή έχει αποδειχτεί πως το να ρίχνεις εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών σε ένα κουτί δεν κάνει απαραίτητα έναν γρήγορο και λειτουργικό υπολογιστή (λόγω διαφόρων ασυμβατοτήτων), θα κοίταζα για έτοιμες λύσεις απο εταιρίες HP, Dell, κ.α. που το κάνουν καλά αυτό. Στα laptop φυσικά είναι μονόδρομος αυτή η επιλογή, αν δεν σας περιορίζει το μέγεθος της οθόνης. Μία σχετικά μεγάλη οθόνη 24-27" HD ή 4K wide (ίσως και 2) αφού καλό και εύχρηστο είναι να υπάρχει σε θέα το timeline, τα plug-ins (εφέ και όργανα) και ο μείκτης σε μια ματιά. Καλό είναι να κρατώ το σύστημα μου όσο πιό καθαρό και ελαφρύ γίνεται χωρίς περιττές εγκαταστάσεις «δοκιμαστικών» προγραμμάτων, γιατί το βαραίνουν και καθυστερεί μέχρι κάποιο αναπόφευκτο format μετά απο λίγο καιρό ανεμελιάς. Εαν προτιμούσα Apple θα πήγαινα σε iMac και πάνω αν και η δουλειά γίνεται σχεδόν ανέμελα και με MacMini. Το software Για να γράφω θέλω ένα πολυκάναλο recorder και μαζί μια κονσόλα για να μιξάρω τα κανάλια. Φυσικά σε software. Παλαιότερα τα προγράμματα αυτά χωρίζονταν σε audio εγγραφείς και midi sequencers. Τώρα δεν υπάρχει διακριτή διαφορά και ένα sequencer γράφει δεδομένα midi και ήχο πλάι – πλάι και αποκαλείται DAW (Digital Audio Workstation). Ταυτόχρονα επειδή αυτά τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε σουίτες virtual studio, προσφέρουν και software εκδόσεις οργάνων (πιάνα, μπάσα, synths, drum machines), τα λεγόμενα VST instruments (VSTi) ή TDM ανάλογα με την πλατφόρμα. Επίσης προσφέρουν κάθε λογής εφέ 'οπως reverb, delay, chorus, compressors και ότι περάσει από το νού του φαντασιόπληκτου και δημιουργικού καλλιτέχνη, σε μορφή plug-in. Επειδή μια από αυτές τις σουίτες θα γίνει το περιβάλλον που θα γράφω μουσική, θα πρέπει να το μάθω καλά για να εκμεταλλευτώ τις τεράστιες δυνατότητες του, που σημειωτέον απευθύνονται σε ειδικούς και ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις του μέσου χρήστη. Στόχος είναι να αφοσιωθώ στο να γράφω μουσική και να μην καταντήσω περιπλανώμενος νομάς απο εταιρία σε εταιρία. Κάτι που συχνά συμβαίνει σε όσους δεν διαβάζουν το manual, αποδίδοντας την δική τους άγνοια σε αδυναμία του software. Οι προτάσεις είναι πολλές. Ableton Live, Cubase Pro, Reason, Reaper, Bitwig Studio, Samplitude, Sonar, Logic Pro, Pro Tools, κ.α. Τα προγράμματα αυτά είναι τεράστια και πέρα απο χρήμα απαιτούν γνώσεις μουσικής τεχνολογίας, που για τις ανάγκες κάποιου που θέλει να γράψει 10 κανάλια ήχου και να βάλει βάθος και delay, είναι σαν να παίρνει ολόκληρη νταλίκα για να πάει στο περίπτερο για τσιγάρα. Αν διαθέτω τις γνώσεις ή την υπομονή να μάθω μελετώντας ολοκληρωμένες λύσεις, είναι το Sonar πλέον δωρεάν και το Reaper με συμβολικό ποσό. Υπάρχουν εκδόσεις light για σχεδόν όλα τα γνωστά DAW που κοστίζουν κάτω από 100 ευρώ όπως τα Sequel, Cubase Essential, Sonar Essential, Live Intro, που περιορισμοί τους όπως τα maximum 64 κανάλια ηχογράφησης δεν θα επηρεάσουν αρνητικά ποτέ έναν ερασιτέχνη μουσικό και θα λειτουργήσουν σαν βάση αν θέλετε να εξοικειωθείτε με κάποιο απο αυτά και αργότερα να αναβαθμίσετε αν χρειαστείτε περισσότερα εργαλεία. Φυσικά υπάρχουν και δωρεάν προτάσεις σοβαρών προδιαγραφών όπως το Garage Band που προσφέρεται απο την Apple, το Krystal για Windows και το Ardour για όσους προτιμούν Linux. Η κάρτα ήχου Η είσοδος και έξοδος στον μουσικό υπολογιστή. Μου δίνει ποιότητα ήχου, αθόρυβη εγγραφή, MIDI για να ελέγχω και να συνδέω εξωτερικά keyboards και synthesizers και επιλογές διασύνδεσης. Να μπορώ να συνδέω όποια εξωτερική συσκευή έχω, στον υπολογιστή δηλαδή. Φροντίζω να υποστηρίζει τεχνολογίες ASIO, κ.α. με εργοστασιακούς οδηγούς/drivers ώστε να μπορώ να κάνω real-time χρήση των VST instruments και plug-in. Έτσι όταν πατάω ένα πλήκτρο στο κλαβιέ, ο ήχος θα ακούγεται σύγχρονα και όχι αργότερα. Latency είναι η λέξη που πρέπει να αποφύγω. Η καθυστέρηση δηλαδή που προκύπτει όταν δεν είναι εγκατεστημένοι οι ειδικοί ASIO drivers Οι κάρτες ήχου είναι το σημείο που θα συνδέσω το μικρόφωνο και τα όργανα μου. Γι αυτό υπάρχει ποικιλία εισόδων και εξόδων (αναλογικές, ψηφιακές, πολυκάναλες με ADAT optical και MIDI). Επιλέγω βάσει των αναγκών που υπαγορεύονται απο τον αριθμό των πηγών (οργάνων) που θα ηχογραφώ ταυτόχρονα. Για έναν τραγουδοποιό π.χ. μια stereo κάρτα είναι συνήθως αρκετή, αφού θα γράφει ένα όργανο ή μια φωνή ή και τα δύο τη φορά. Υπάρχουν εκδοχές εξωτερικών καρτών που συνδέονται στον υπολογιστή με Thunderbolt και USB που είναι τα σημαντικά πρωτόκολλα σήμερα. Μικρόφωνα Τη δουλειά μου για ένα demo την κάνω και με το δυναμικό μικρόφωνο που χρησιμοποιώ στα live. Το Shure SM-58. Στο κάτω-κάτω την έμπνευση της στιγμής θέλω να πιάσω! Αν όχι... και θέλω να το στείλω στην κατανάλωση, ίσως να χρειαζόμουν κάτι πιο πιστό. Ένα πυκνωτικό μικρόφωνο, που πλέον με τα κινέζικα στην αγορά, αρχίζουν απο την ίδια τιμή και είναι καλύτερη επιλογή για το στούντιο αλλά πιο ευαίσθητο στην κακομεταχείριση και τις εντάσεις. Γι αυτό χρειάζομαι έναν αθόρυβο προενισχυτή μικροφώνου στην κάρτα μου, με τροφοδοσία ρεύματος 48 volt (phantom power) για να το συνδέσω. Συνήθως περιλαμβάνονται και στην πιο προσιτή κάρτα ήχου αλλά όσο ανεβαίνει η τιμή ανεβαίνει και η ποιότητα τους. Εναλλακτικά υπάρχουν και standalone προενισχυτές σε άπειρες εκδοχές με 1, 2 ή 8 εισόδους, με Equalizer, compressor, κύκλωμα λυχνίας αν επιθυμώ και έξοδο με Analogue to Digital (A/D) converter. Ηχεία Για να έχω ένα σημείο αναφοράς, καλό είναι να επενδύσω σε ένα σετ active monitors, (δηλαδή ηχείο με ενισχυτή στο ίδιο κουτί). Όταν λέω σημείο αναφοράς εννοώ ότι θα πρέπει να ακούω σωστά, χωρίς χρωματισμούς ώστε όταν μεταφέρω το “αριστούργημα” μου στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του φίλου μου, να ακούγεται σχεδόν το ίδιο. Δηλαδή να μην ακούω μόνο το ταμπούρο και το hi-hat και να είναι χαμένα τα μπάσα ή το arpeggio του 303... και αντίστροφα. Ενα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορώ να τα διορθώνω. Αυτά πάντως δεν είναι τα ηχεία που πήρα με τον υπολογιστή προς €30. Θα βρώ μεγάλη ποικιλία, στα σχετικά μουσικά καταστήματα ενώ ένα αξιοπρεπές ζευγάρι κοστίζει από €250 και πάνω. Χρήσιμο θα είναι και ένα σετ καλών ακουστικών. Μπορεί να κοιμάται το μωρό ή ο κύριος Αλέκος δίπλα... ή να με απειλεί η Στέλλα με το πιστολάκι της, μετά τις 173 επαναλήψεις του κουπλέ που ακούει τις τελευταίες εβδομάδες. Για πολύωρη χρήση, ένα σετ ημι-ανοικτού τύπου είναι σωστό και ξεκούραστο, ενώ για υψηλές εντάσεις απαιτούνται κλειστού τύπου που συνήθως όμως έχουν χαμηλότερη πιστότητα. Η αλήθεια είναι ότι με λιγότερα χρήματα βρίσκεις καλύτερα ακουστικά από ότι σωστά ηχεία. Τα ακουστικά βέβαια δεν αντικαθιστούν τα ηχεία. Controllers Controller λέγεται το μέσον (πέρα από το ποντίκι) που ελέγχει το software. Μπορεί να είναι πλήκτρα πιάνου, pads για να παίζω τύμπανα με τα δάχτυλα ή επιφάνειες εργασίας για να ελέγχω τα fader του virtual μείκτη. Υπάρχει ποικιλία πλήκτρων, από 2 οκτάβες μέχρι 7, βαρυκεντρισμένα και μη, με σύνδεση στον υπολογιστή από τη θύρα MIDI ή την USB. Συνδέω και παίζω. Τόσο απλά. Επίλογος Μ’ αυτά και μ’ αυτά στήνεις μια πολύ σοβαρή βάση για να γράψεις μουσική. Αν μιλάμε για synthesizer και loop-based φάσεις δεν χρειάζεται να πάμε παραπέρα. Αυτά θα χρειαστώ από εργαλεία. Αν μιλάμε για πιό ροκ κι ακουστικές καταστάσεις είναι αρκετά για να στηθούν τα σημαντικότερα όπως κιθάρες, μπάσα, πλήκτρα και φωνές. Τα τύμπανα; Ε... και τι θα κάνουν τα επαγγελματικά στούντιο; Κλέφτες θα γίνουν; Θα μεταφέρω τη δουλειά που έκανα στο σπίτι σε ένα κατάλληλο χώρο για να γράψω ντραμς και να τα μειξάρω με τη σημαντική βοήθεια του επαγγελματία ηχολήπτη. Γίνεται απλά και γρήγορα. Μα πάνω απ’ όλα όμως χρειάζεται να ξέρουμε τα εργαλεία μας. Η μουσική δεινότητα σε συνδυασμό με την τεχνική κατάρτιση δίνει το σωστό αποτέλεσμα. Ικανό φυσικά και για κυκλοφορία. Γιάννης Μεθενίτης
    1 βαθμός
  37. https://www.pagenews.gr/2019/11/23/kosmos/telos-to-eleuthero-porno-sto-internet/ Μάλιστα κύριοι. Μετά το τσιγάρο μας κόβουν και την τσόντα. Μόνο η ποταπαγόρευση έχει μείνει να έρθει πλέον. Έχω πολλά σχόλια να κάνω επί του θέματος, αλλά θα ήθελα να ακούσω τα δικά σας πρώτα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου