Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      47.144


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      13.583


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/11/2019 σε όλα

  1. Ένα κομμάτι προσθέτω στην συλλογή του noiz, που προέκυψε τυχαία εχθές, παίζοντας και ηχογραφώντας για να περάσει η ώρα. Χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή τα εξης όργανα: Οmnisphere Roland V-Synth NI Damage Το κομμάτι αφιερώνεται στον γιό μου με αφορμή τα πολλά victory που έχει κάνει και πανηγυρίζει στο video game Fortnite παρά το σχετικά μικρό της ηλικίας του. Να μου ζήσεις παλικάρι μου!!!!!! Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο! ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗ Λιγο καλύτερη μίξη κάποιων στοιχείων, ιδιαίτερα των κιθάρων σολο που μάλλον έβγαιναν πολύ μπροστά. Νομιζω πως πετυχα το sweet spot τελικα στην τελευταία αναθεώρηση. Αυτό ειναι. Ναι!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    5 βαθμοί
  2. Το internet θα το ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ για ΠΑΝΤΑ ΠΩΣ ρε ανθρωπΑ θα ενημερωνεσαι για τα μουσικα ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ που βγαινουν? Να για παραδειγμα αν δεν ειχες ιντερνετ ΠΩΣ θα ζουσες χωρις αΦτο το ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ? (100% επηρεΑΖμενο απο Django & Christian )
    3 βαθμοί
  3. Πρόσφατα μου ζητήθηκε, για λογαριασμό φίλου, να κάνω μία έρευνα σχετικά με εκπτώσεις τιμών από συγκεκριμένο κατάστημα. Συγκεκριμένα, μου ζητήθηκε να βρώ από κάποια brand name κάποια προϊόντα με σχετικά "μεγάλη έκπτωση" από την προτεινόμενη τιμή καταλόγου. Από την έρευνα αυτή προέκυψαν κάποιες... συμφέρουσες τιμές;;; Παραθέτω ορισμένες από τις τιμές αυτές και ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες. Akai MPD 218, από 119.99 μόνο 79, έκπτωση 34%. Akai MPX8, από 119.99 μόνο 75, έκπτωση 37%. Alesis Multimix 10 Wireless, από 419.99 μόνο 277, έκπτωση 34%. Alesis Multimix 4USB FX, από 143.99 μόνο 89, έκπτωση 38%. Behringer Amp800, από 86.87 μόνο 44, έκπτωση 49%. Behringer B-1, από 138.04 μόνο 77, έκπτωση 44%. Behringer B112W, από 390.32 μόνο 205, έκπτωση 47%. Behringer B205D, από 264.18 μόνο 122, έκπτωση 53%. Behringer Xenyx 1002FX, από 138.04 μόνο 66, έκπτωση 52%. beyerdynamic DT-150, από 185 μόνο 129, έκπτωση 30%. beyerdynamic DT-250/80, από 195 μόνο 139, έκπτωση 28%. Βοss DD-200 Digital Delay, από 419 μόνο 255, έκπτωση 39%. Boss EQ-200 Graphic Eq, από 419 μόνο 245, έκπτωση 41%. Boss MD-200 Modulation, από 419 μόνο 255, έκπτωση 39%. Boss OD-200 Hybrid Overdrive, από 419 μόνο 245, έκπτωση 41%. Fender Monterey BLK BT Speaker, από 349,99 μόνο 155, έκπτωση 55%. Fender Newport BLK Bluetooth Speaker, από 219,99 μόνο 98, έκπτωση 55%. IK Multimedia iRig Keys 25, από 73.19 μόνο 44, έκτωση 39%. IK Multimedia iRig Keys Pro, από 178.49 μόνο 89, έκπτωση 50%. IK Multimedia iRig Mic, από 73,19 μόνο 35, έκπτωση 52%. IK Multimedia iRig UA, από 121.99 μόνο 70, έκπτωση 42%. Korg Grandstage 73, από 2579 μόνο 1750, έκπτωση 32%. Mackie DL32R, από 2497.81 μόνο 1538, έκπτωση 38%. Mackie PROFX4v2, από 177.31 μόνο 109, έκπτωση 38%. Mackie SRM150, από 410.55 μόνο 259, έκπτωση 37%. Roland WPM-10 Wear Pro, από 104 μόνο 10.40, έκπτωση 90%. Roland RD-2000, από 2629 μόνο 1899, έκπτωση 27%. Roland TD-25KV V-Drum Set, από 2839 μόνο 2159, έκπτωση 24%. Roland Cymbal Holder for CY-5, από 69 μόνο 40, έκπτωση 42%. Shure SM 48 LC, από 79 μόνο 48, έκπτωση 39%. Zoom B1on, από 94.01 μόνο 49, έκπτωση 47%. Zoom F-Control FRC-8, από 474.81 μόνο 279, έκπτωση 41%. Zoom F4, από 831.81 μόνο 444, έκπτωση 46%. Zoom Multi Stomp MS-60B, από 141.61 μόνο 85, έκπτωση 40%. Zoom R16, από 534.31 μόνο 329, έκπτωση 38%. Zoom H4n Pro, από 296.31 μόνο 195, έκπτωση 34%. Σημείωση: Επειδή συχνά γίνονται διαφοροποιήσεις, μπορεί οι παραπάνω σύνδεσμοι να αλλάξουν καθώς και οι τιμές των προϊόντων.
    2 βαθμοί
  4. Λάθος μου τότες. Apologies Για το διαζύγιο θα το ξανασκεφτώ Επίσης με χαρά θα έκανα ανάγνωση των 50 καλύτερων/σημαντικότερων/σπουδαιότερων/επιδραστικότερων κιθαριστών οποιουδήποτε μέλους του φόρουμ. Είμαι σίγουρος ότι θα μάθαινα τουλάχιστον 20 ονόματα τα οποία αγνοούσα ή προσπερνούσα.
    2 βαθμοί
  5. 0,14 ευρω ανα watt. Εαν ειναι solid state watt εχει εκπτωση 60%, διοτι τα watt ειναι ψοφια.
    2 βαθμοί
  6. Λίστα του Rolling Stone είναι ρε σεις, τι θέλετε να έχει; Από τη μια γκρινιάζουμε ότι χάνουμε το τρένο της κιθαριστικής μουσικής και όλη η πιτσιρικαρία ακούει trap από τα κινητά της, κι από την άλλη έχουμε την απαίτηση να εντάξουμε σε μια λίστα με go-to κιθαρίστες όλων των εποχών, intellectual progressive και math rock. E πως θα τσουλήσει το πράμα;
    2 βαθμοί
  7. Eγώ είμαι ο Hugh πάντως. Κάπου λέει και για το internet. Armando Ianucci στα καλύτερά του.
    2 βαθμοί
  8. Ντροπή... Το ότι έπαιζε την βασική ροκ ρυθμική κιθάρα δεν τον κάνει λιγότερο τεράστιο δεδομένου ότι ΑΥΤΟΣ την ΕΦΗΥΡΕ. Είναι σαν να μην παραδέχεσαι τον υδραυλικό που εφηύρε τη βρύση το ΝΕΡΟ της οποίας πίνεις κατά τα άλλα για... λίστα μια χαρά είναι η λίστα... ειδικά αν αναφέρεται σε ΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ κιθαρίστες και όχι σε ζονγκλερ
    2 βαθμοί
  9. αλλη μια λιστα λοιπον....απλα εχω την εντυπωση οτι αυτη εχει αρκετο ενδιαφερον: 1)γιατι δεν περιοριζει το στυλ(οπως πολλες που βλεπουμε κατα καιρους)..εχει απο rosseta thorpe μεχρι slash 2)εχει και γυναικες(ισως η μοναδικη "αναμεικτη"λιστα) 3)εχει κατα την ταπεινη μου γνωμη μουσικους που αλλαξαν την πορεια της μουσικης η (και) πρωτοπορησαν σε καποια φαση της ζωης τους(les paul,zappa,robert johnson,edge,django rheinhart κτλ,κτλ) 4)εχει μεσα james burton και steve cropper επιτελους!!!!(αυτο ειναι προσωπικο απωθειμενο) 5)γενικως εχει μεσα πολλους που θα θελαμε να εχει μια τετοια λιστα 6)σιγουρα δεν εχει αλλους τοσους που θα θελαμε να εχει τελος μου εδωσε την αισθηση οτι αυτοι που την εκαναν το εψαξαν αρκετα και κυριως στο πως επηρρεασαν αυτοι οι κιθαριστες τα μουσικα ιδιωματα τους..και δεν εγινε με μοναδικο σκοπο να παρει πολλα like και views https://www.udiscovermusic.com/stories/best-guitarists-in-music-history/?utm_source=ka&utm_medium&utm_campaign=FB%3A100+Years+of+the+Blues-Lists&utm_term=c68dcc42-b849-4594-88ab-a7e7ce048b86&fbclid=IwAR3ty-KjFeP7pU_57kdHtsozz7Wb3Ldt29ufMuFiJrbSXM3UGm_6xVWztxc
    1 βαθμός
  10. Προσωπικα προτιμω 100% το οργανο χωρις ηλεκτρικα, για να βαζω τα ηλεκτρικα και την προενισχυση που θελω εγω. Ποτε δεν εχασα ετσι. Ενω σε αντιθετη περιπτωση, πληρωσα τσαμπα καπελο γιατι κατι (για ηλεκτρικα μιλαω) που δεν μου αρεσε και τοσο και που βασικα δεν αναβαθμιζεται ευκολα, αλλα και που ισως δεν χρειαζεται καποιος αν δεν εχει σκοπο να την παρει σε λαιβ. Η συγκεκριμενη Martin εχει πολυ καλο ηχο για σολο και fingerstyle (το κλασσικο, οχι αυτο που παιζουν τωρα και κοπανανε την κιθαρα κλπ) Πολυ focus και in your face ηχος. Δεν κανει τοσο για strumming-συνοδεια. Πεφτει πανω στις συχνοτητες της φωνης. .
    1 βαθμός
  11. H πιο γνωστή που κυκλοφορεί είναι, από την οποία ξεπατικώθηκαν οι 50 της λίστας του OP. Δεν καταλαβαίνω κι εγώ γιατί πρέπει να το βλέπει ο καθένας από τη σκοπιά της αυθεντίας. Εγώ τέτοιες λίστες τις διαβάζω για να μαθαίνω και όχι για να κρίνω. Η σειρά δεν εξυπηρετεί άλλο σκοπό από το να σκρολάρει κανείς μέχρι το τέρμα. Πραγματικά σκηνές ζηλοτυπίας σε αντρόγυνα μου θυμίζουν αυτά με τις -αντιδράσεις για τις- λίστες των "καλύτερων"
    1 βαθμός
  12. το ευκολόπαικτο είναι υποκειμενικό. Καθενός το χέρι αλλιώς βολεύεται σε διάφορα specs. Η ποιότητα είναι ίδια σε γενικές γραμμές, ίσως-μια τρίχα πιο πάνω η Martin συνολικά σαν κατασκευή/στήσιμο λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας/εξοπλισμού (Plek Machine κλπ). Η Μartin είναι περισσότερο no-frills όργανο, χωρίς φτιασίδια, χωρίς καλοδιαλεγμένα ξύλα (καλά ποιοτικά αλλά χωρίς ιδιαίτερη διαλογή αισθητικά) και χωρίς διάκοσμο (bindings, ροζέτες, ματ φινίρισμα). Επίσης, αν δεν κάνω λάθος έρχεται χωρίς on-board electronics, μια μετατροπή που κοστίζει πολλαπλάσια έξω από το εργοστάσιο. Σίγουρα δεν είναι all around όργανο λόγω full mahogany ηχοχρώματος αλλά αν σου κάτσει το μαόνι, τύφλα να 'χουν τα αλπικά και τα Alaskan έλατα.
    1 βαθμός
  13. Καλός είναι, αλλά φήμες λένε ότι μελετούσε cheap trick στα νιάτα του.
    1 βαθμός
  14. H cort άγνωστη μάρκα? Αν σου πω ότι η "fender" που θες στα 119 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της cort?
    1 βαθμός
  15. Αυτό που για μένα έχει ενδιαφέρον σε τέτοια θέματα και το έχω ξαναγράψει, είναι το γιατί ΠΑΝΤΑ αυτές οι λίστες αφορούν ηλεκτρικούς κιθαρίστες (άντε και μια στα δέκα χρόνια, τους ροκ ντράμερ) ενώ δεν μπαίνουν καν στον κόπο να το ξεκαθαρίσουν ότι μιλούν για ηλεκτρική κιθάρα. Οι λίστες καθεαυτές και γενικώς οι λίστες που επιχειρούν ποσοτική τοποθέτηση και δεν έχουν να κάνουν με απόλυτες τιμές, με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Εν ολίγοις θα καταλάβαινα λίστα ηλεκτρικών κιθαριστών ανάλογα με τις πωλήσεις που έχουν κάνει στην καριέρα τους. Θα καταλάβαινα επίσης λίστα ηλεκτρικών κιθαριστών με σειρά ύψους (οι 50 ψηλότεροι) ή μέσου βάρους (οι 50 χοντρότεροι). Αλλά γιατί βρισκόμαστε μονίμως σε κουβέντα για τους ηλεκτρικούς κιθαρίστες; Αυτό είναι το όποιο θέμα προκύπτει και μπορεί να έχει κάποιο ζουμί στην όλη ιστορία. Τα υπόλοιπα είναι φλούδια από καθαρισμένα φρούτα που έχουμε φάει και ήδη χωνέψει (wtf?).
    1 βαθμός
  16. Μην παρεις κιθαρα με τρεις μονους μαγνητες ή δυο διπλους. Προτιμησε HSH ή HSS. Η αλλη μεγαλη διαφορα ειναι το μανικι με τα ταστα. Προσωπικα, θα επαιρνα squier ή καποια ibanez ισως.
    1 βαθμός
  17. Ποιός είναι ο Johnny Marr;; Δεν την άνοιξα την λίστα (ούτε και προτίθεμαι), όμως για να γίνονται πιο σοβαρές συζητήσεις επι του θέματος, πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε στο μυαλό μας πως αυτές ΔΕΝ είναι λίστες με κιθαρίστες που γουστάρουμε, η έστω υποκειμενικά τους θεωρούμε σημαντικούς. Υπάρχουν -λίγο η πολύ- τρόποι να "μετρηθούν" κάποια πράγματα, σχετικά αντικειμενικά. Οι πωλήσεις, η διάρκεια, η εφευρετικότητα και η προσθήκη καινοφανών προσεγγίσεων, η τεχνική, η συνθετική δεινότητα, η επιδραστικότητα σε νεότερες γενιές και πάει λέγοντας. Κανένας δεν θα μείνει πλήρως ικανοποιημένος όταν πρέπει να επιλέξει 50 η 100 ονόματα απο όλο το φάσμα (σχεδόν) των μουσικών ειδών που είναι αγαπητά σε κοινό, εταιρίες και ΜΜΕ. Μπορεί να υπάρξει μια κάποια λογική σε τέτοια εγχειρήματα, συνήθως όμως απουσιάζει, όχι κατ' ανάγκην εκ του πονηρού.
    1 βαθμός
  18. παντα θα ειναι υποκειμενικες λοιπον..οσο καλοπροαιρετες και αν ειναι.. απλα εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι κραζουμε και μηδενιζουμε τους γραφοντες τις λιστες..οταν δεν ειναι του γουστου μας!ενω θα μπορουσαμε πολυ ανετα να δουμε τον καθε ενα παικτη της λιστας ξεχωριστα(τι εκανε,τι προσφερε κλτ,κτλ)και οχι συγκριτικα με τους αλλους 49 (δεν νομιζω να υπαρχει μετρο συγκρισης αναμεσα σε wes,edge,slash,blackmore κ λοιπους..)απλα ειναι κορυφαιοι(νουμερο 1) στο ειδος τους και ειναι και η αιτια που πολλοι απο εμας ασχολουμαστε με τη μουσικη και συζηταμε,διαφωνουμε,συμφωνουμε.
    1 βαθμός
  19. Επειδη δεν θα βγαλουμε ακρη με αυτο το θεμα (λογικο και αναμενομενο) και αφου προτεινει λιστα κι ο καθε πικραμενος ας προτεινω κι εγω μια 1 Jimi Hendrix 2 χάος
    1 βαθμός
  20. https://www.elta.gr/el-gr/υπολογίσωκόστος.aspx Πρέπει να τα πακετάρεις και να τα ζυγίσεις για να υπολογίσεις. Το βάρος χρεώνουν. Ρίξε μια ματια στο λινκ.
    1 βαθμός
  21. 2 τι δεν ειναι; και μου το κρυβετε τοση ωρα; συνωμοσια του συμπαντος....
    1 βαθμός
  22. Και η πλάκα είναι ότι .... δεν βλέπω τσόντες. Ξέρω, με δουλεύετε τώρα, αλλά είναι αλήθεια. Ποτέ δεν μου άρεσαν. Τις παλιές ελληνικές (Γκουσγκούνης, Τέλης Σταλόνε, κλπ) δεν τις θεωρώ τσόντες. EDIT: Λέτε αύριο στο Τότεναμ - Ολυμπιακός να χρειαστεί να αποδείξω ότι είμαι πάνω από 18 χρονών?
    1 βαθμός
  23. Ο Gilmour θα είναι στην 51η θέση, γι' αυτό δεν είναι στους 50. Και στην 52η θέση ο Holdsworth.
    1 βαθμός
  24. Για τους άλλους δεν ξερω. Εγω κάνω
    1 βαθμός
  25. Το Θεϊκό ειναι ότι παλιά ,τη χρηση της πιστοτικης καρτας τη θεωρούσαν τεκμηριο (και σε φορολογουσαν εξτρα γι αυτό-πλασματικά) . Αναγκαζεσαι να καταφυγεις σε θεωρίες συνωμοσιας , διότι απλα το ότι ειναι τόσο ανοπητοι, ΔΕΝ μπορει να το χωρεσει ο νους σου.
    1 βαθμός
  26. Ε τοτε στειλτο στην Deutsche Welle μηπως και ξανα-γινει ΚΑΤΟΧΗ ωστε να το ΑΚΟΥΜΕ.....
    1 βαθμός
  27. Τα παλαιότερα χρόνια ήταν πιο ανέμελα γιατί ήμουν μικρός και ήξερα και με απασχολούσαν λιγότερα. Πάντα όμως μου άρεσε να τηρώ τις συμφωνίες μου και κατα συνέπεια τους νόμους, όπως και οι περισσότεροι τότε. Οσο για την ιδιωτικότητα μου σήμερα είναι τόσο αυστηρά ή χαλαρά φυλαγμένη όσο θέλω και επιτρέπω εγώ. Και ισχύει για όλους μας. Παλαιότερα ο κόσμος ήταν πιο προφυλαγμένος γιατί μιλούσε δημόσια λιγότερο. Αλλά πολλοί ήταν ωρολογιακές βόμβες. Ηταν λιγομίλητοι και άρα σοβαροί... μέχρι να ανοίξουν το στόμα τους! Δυστυχώς η ενηλικίωση δεν φέρνει πάντα ωριμότητα και αν το'χει κάποιος μπορεί να γίνει σούργελο σε χρόνο dt με τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης. Κάτι που δεν γινόταν παλιά. Δυστυχώς δεν μπορεί κανένας τρίτος να προφυλάξει ένα άτομο απο τον εαυτό του. Οσο και αν προσπαθούν με τους νόμους, βλέπε GDPR.
    1 βαθμός
  28. Συμφωνώ με τη θεώρηση σου Γιάννη, αλλά δεν παίρνεις ξακάθαρη θέση. Για πες μου (μας) εσύ, που τυγχάνεις πιο μεγάλος (από εμένα) και εζησες κάποια χρόνια πιο ανέμελα (όσο τα θυμάμαι εγώ) . Στην Ελλάδα ειδικά, μετά το 1974.....μην σου πω το 1983 (διότι θέλουμε δεν θέλουμε έγιναν τομές τότε.....ουσιαστικές νομοθετικές....καταργηση μοιχείας.....ισότητα φύλων κ.λ.π) Και παγκοσμίως, πρίν της 11/09/2001 , πότε ένοιωθες ότι εχεις πιο πολλές ελευθερίες , πότε αισθανώσουν ότι η ιδιωτικότητά σου ήταν πιο προστατευμένη τότε....ή τωρα; Τη Δεκαετία του 80; ή τωρα; Τη δεκαετία του 90 ή τωρα;
    1 βαθμός
  29. Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους δημιουργούς. Ο μοναδικός Steve Coleman. Αντιμετωπίζει την μουσική τελείως διαφορετικά, ψάχνοντας συνέχεια "νέα γλώσσα" γι' αυτήν. Πολυρυθμίες, χτίσιμο της αρμονίας στηριγμένο σε "περίεργους" τρόπους αντιμετώπισης της οκτάβας, των τονικών κέντρων και ανάλογες μελωδίες. Τεράστιο κεφάλαιο ο Steve και οι μουσικές του αντιλήψεις. Όταν ο αυτοσχεδιασμός συναντάει την σύνθεση.
    1 βαθμός
  30. Θα διαφωνήσω και εγώ στα περί βελτίωσης των ονομάτων των φθόγγων. Η παραδοσιακή/ κλασσική σημειογραφία αφορά την "παραδοσιακή" μουσική και τις κλασσικές κλίμακες. Από αυτή προήλθε, για αυτή φτιάχτηκε και σε αυτήν έχουν γραφτεί τα αριστουργήματα του παρελθόντος. Θα έπρεπε να την ξέρουμε μόνο και μόνο λόγω όλων αυτών των διαμαντιών, όμως έτσι και αλλιώς η περισσότερη μελέτη γίνεται πάνω στην επτάτονη ματζόρε/ μινόρε, λογικό λοιπόν να έχουμε εφτά φθόγγους/ ονόματα. Επίσης, όταν ξεφεύγουμε από τα διατονικά διαστήματα, με την τυπική σημειογραφία αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό και κατανοητό. Οι χρωματικές αλλοιώσεις βρίσκονται δίπλα από τις αντίστοιχες νότες και όχι στον οπλισμό, αυτό χτυπάει στο μάτι βοηθάει τόσο στην εκτέλεση όσο και στην ανάλυση. Όπως ήδη ειπώθηκε το Λα ύφεση- Ντο είναι σταθερότατο π.χ. στη Λα ύφεση ματζόρε ως 3η μεγάλη. Το Σολ δίεση- Ντο στη Λα μινόρε όμως, ως 4η ελαττωμένη έχει ένα πιο ασταθές άκουσμα. Αν τα ονόματα των φθόγγων ήταν ίδια, δε θα ήταν πολύ πιο δύσκολο να καταλάβει κάποιος τι παίζει; Τώρα, η θεωρία ακολουθεί και βοηθάει την πρακτική, και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για άλλου τύπου μουσικές. Στο επτάτονο περιβάλλον όμως, που στην τελική αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία της μουσικής, τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο ασαφή χωρίς τα πολλαπλά ονόματα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου