Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      47.174


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      11.686


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.442


  4. makam

    makam

    Guru


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      514


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 24/05/2020 σε όλα

  1. Εμενα για reference με quotαρες?
    4 βαθμοί
  2. Ισχύει τόσο όσο το "μια είναι η κιθάρα. Fender Telecaster."
    3 βαθμοί
  3. Ένα ανοιξιάτικο ανατρεπτικό κομμάτι. Ελπίζω να σας αρέσει.
    3 βαθμοί
  4. Εδω και λίγο καιρό ξεκίνησε στο soundcloud το beta testing για mastering στην ίδια την πλατφόρμα. Εχοντας δηλώσει ενδιαφέρον για beta tester εδω είναι η πρώτη δοκιμή. Βασικά δίνεις στην πλατφόρμα ένα κομμάτι σου όπου διαλέγεις ένα κλιπ πάνω στο οποίο η πλατφόρμα δοκιμάζει 4 αλγορίθμους με δυνατότητα ποσοστού επέμβασης απο 0-100. Όταν αποδεχτείς το αποτέλεσμα η πλατφόρμα ανεβάζει την master έκδοση, αντικαθιστώντας (και σώζοντας κάπου) την αρχική σου. Για να πάρω μερικές γνώμες, σε ένα κομμάτι που είχα ανεβάσει πριν 1-1.5 μήνα διατήρησα την δική μου master προσέγγιση, ανέβασα την έκδοση με το αρχικό mix και επίσης την έκδοση του soundcloud. Όσοι έχουν χρόνο και όρεξη μπορούν να συγκρίνουν τα αποτελέσματα. Εγώ δεν κάνω σχόλια, για να μην σας προκαταλάβω. Θα τα πούμε ενδεχομένως, αν και όταν τα ακούσουν και άλλοι. 1. Η δική μου master έκδοση 2. Η αρχική μίξη χωρίς καθόλου mastering 3. Το master by soundcloud βασισμένο στην (2.) (Μην σας μπερδέψει ο τίτλος, αυτό είναι διότι το soundcloud αντικαθιστά την έκδοση που επεξεργάζεται)
    2 βαθμοί
  5. 2 βαθμοί
  6. Νικ, παίζεις πολλά και ασυνάρτητα, χωρίς να χρειάζεται. Έτσι απλά κάνεις εμφανή τα όποια προβλήματα τεχνικής έχεις. Η συμβουλή μου ... Μικρές φράσεις μέχρι 4 - 5 νότες το πολύ. Αλλά πώς ... Βρες ΜΙΑ τέτοια φράση που να σου αρέσει. ΜΙΑ. Βάλε ένα backing track να παίζει. Παίξε την φράση σου σωστά πάνω από το backing track. Κάνε παύση και συνέχισε να ακούς το κομμάτι Στην συνέχεια του track, λίγο αργότερα ξαναπαίξε την φράση σου. Κάνε το ίδιο και με μια δεύτερη φράση. Ξανά παύση, μετά παίξε την πρώτη φράση, και μετά ξανά την δεύτερη. Λιτά φίλε, πες αυτά που έχεις να πεις παίζοντας. Λιτά και ελεγχόμενα. Έτσι κρύβονται και οι τυχόν τεχνικές ατέλειες. Εγώ είμαι σίγουρος ότι μπορείς. Μην νομίζεις πάντως ότι εγώ παίζω πιο καλά από σένα. Και για τους δυο μας τα λέω αυτά.
    2 βαθμοί
  7. Άρα ΟΝΤΩΣ ισχύει. Αλλά το λες λάθος αφεντικό το σωστό είναι "αν δεν γράφει Fender πάνω ΠΕΤΑ την! " Πάντως αφού το λέει ο master δεν μπορεί...θα... ισχύει...
    2 βαθμοί
  8. Διαφωνω με τις κατηγοριες αλλα δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε. Το θεμα ειναι οτι το "δεν υπαρχει αλλη ρυθμιση εκτος του τερμα volume και tone", δεν ισχυει.
    2 βαθμοί
  9. Για τελειως clean ενισχυτη σε μουσικο θεμα σαν του review μπορει να ισχυει, αλλα αν μας διαβαζει και κανεις, που μαθαινει, θα παει απατος. Παιξιμο κιθαρας χωρις συνεχη χρηση vol pot (με treble bleed απαραιτητως), ειναι ευνουχισμος. Επρεπε να διευκρινιστεί. .
    2 βαθμοί
  10. Ετσι ακριβώς Σπύρο! Αν έβαζα τις ρυθμίσεις που μου αρέσουν, θα ακούγονταν οι περισσότεροι ενισχυτές όμορφα αλλά παρόμοιοι... Εγώ πάντως ποτέ δεν βάζω τα ρυθμιστικά στη μέση, πόσο μάλλον που αυτή η ρύθμιση αδικεί πρωτίστως τους Mesa Boogie τους RIVERA και Peavey, ευνοεί όμως πολύ τους Fender που είναι mid-scooped. Για τον Super η εξήγηση που εγώ δίνω, είναι ότι το mic πιάνει τον ήχο από ένα 10" μεγάφωνο μόνο, ενώ εμείς ακούμε κανονικά τον ενισχυτή με τα τέσσερα μεγάφωνά του από μια απόσταση περίπου δύο μέτρων. Αλλος ήχος!
    2 βαθμοί
  11. Mega Amp review (part 1) Κατά την διάρκεια της καραντίνας εξ' αιτίας του covid19, ο χρόνος περίσσευε κι έτσι είχα την ευκαιρία να πραγματοποιήσω αυτό που εδώ και μήνες σκεπτόμουν! Ενα review με όσο το δυνατόν περισσότερους ενισχυτές κιθάρας και κάποιες εικονικές κιθάρες που θ' ακούγονταν μέσω αυτών. Το 1ο μέρος είναι λοιπόν έτοιμο και παρουσιάζεται εδώ, με πρωταγωνιστή την Gibson Les Paul Standard! Η έμφαση εδώ έχει δωθεί στα καθαρά -πως αλλιώς- και όλοι οι ενισχυτές έχουν τα tone controls στο κέντρο, όπως επίσης τα volume και tone controls της κιθάρας είναι full open. Το μικρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα SHURE sm57, τοποθετημένο off center δύο εκατοστά από την γρίλλια του ενισχυτή. Ανοίξτε ηχεία και monitors, φορέστε τα ακουστικά σας και κάνετε μια 1η ακρόαση. Φυσικά μια ακρόαση δεν φτάνει και θα παρατηρήσετε ότι σιγά σιγά ακούγοντας προσεκτικά, ο ενισχυτής είναι καθοριστικό στοιχείο του ήχου μας, τόσο όσο και η επιλογή της κιθάρας. Με χαρά περιμένω ν' ακούσω σχόλια και φυσικά θα επανέλθω με παρατηρήσεις, προτιμήσεις κλπ.
    1 βαθμός
  12. Better call tone! Πού να ολοκληρωθεί και με τα σωστά pots knobs κλπ!! Για τα γούστα μου είναι ό,τι πρέπει!
    1 βαθμός
  13. Δεν ξέρω, πως, μια μέρα ήρθε μήνυμα αν θέλω να γίνω beta tester. Το θέμα είναι ότι κανείς δεν ξέρει την δουλειά του σαν τον νοικοκύρη. Ακόμα και στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος διαλέγεις plugin και τα κάνεις όλα μόνος σου πάλι συνήθως το plugin κάνεις πράγματα που δεν ελέγχεις. Ο καλύτερος τρόπος είναι σίγουρα ένα mix όπως το θες και στη συνέχεια να εφαρμόσεις εργαλεία που σου αφήνουν το 100% του ελέγχου στα χέρια σου. Φυσικά για να το κάνεις πρέπει σίγουρα να περάσεις από έναν μακρύ δρόμο είτε χρησιμοποιώντας έτοιμα εργαλεία με κάποιο έλεγχο ή να κάνει τη δουλειά κάποιος άλλος.
    1 βαθμός
  14. Με προλαβες Του εκανα like ομως.
    1 βαθμός
  15. Εμένα δεν μ' έβαλε, οπότε δε λέω.
    1 βαθμός
  16. Ένα κομμάτι που μου βγήκε δουλεύοντας πάνω σε πλήκτρα που πήρα πρόσφατα Προτάσεις διορθώσεις συμβουλές απαραίτητες
    1 βαθμός
  17. busy busy busy work, i love work! αποψης παιδες, cos fusion yameth dimsonic
    1 βαθμός
  18. Guys είστε ωραίοι όλοι και σας ευχαριστώ! Θα κάνουμε το εξής: έχω μαύρο προς το παρόν 3-ply. Θα το βάλω να δω πως είναι. Αύριο θα έχω αλουμίνιο το οποίο θα δοκιμάσω επίσης. Θα δούμε αν πάει αν και όπως λέει η σύζυγος θα γίνει η κιθάρα λίγο militaire. Το Σάββατο 30.05.2020 θα πάρω ένα λευκό που θα προσπαθήσω να κάνω aged white. Θα δοκιμαστεί επίσης. Το anodised αλούμινουμ για firebird δεν βλέπω να πωλείται πουθενά σε ένα πρόχειρο websearch, οπότε λίγο χλωμο να το δοκιμάσω , αν και καταλαβαίνω κάποιους που το αγαπάνε, ο matawan το έχει και στη Τζαζζμάστερ του και της πάει πολύ, εγώ προσωπικά δεν έτυχε να είμαι ποτέ πολύ φίλος του, αν και βλέπω τη σύνδεσή του με ένα πράσινο μεταλλιζέ φινίρισμα. ...εδω ο JohnPs έχει μια ΩΡΑΙΑΟΤΑΤΗ strat να μοιραστεί σε φωτό αν θέλει, που δικαιώνει Matawan SF και τον ίδιο!
    1 βαθμός
  19. Άκουσα το ίδιο απόσπασμα, ο ήχος του αμιξάριστου μου άρεσε πολύ, το δικό σου μιξ το βρήκα λίγο too much και με ενόχλησαν κάποιες μεσαίες συχνοτητες - κυρίως στην κιθάρα, το μιξ του ρομποτ - με όλες τις μικρές παραχωρήσεις που μπορεί κάποιος να κάνει - μου άρεσε περισσοτερο, μπράητ λιγάκι αλλά πολύ ισορροπημένο, αυτό θα διάλεγα.
    1 βαθμός
  20. Εγώ είμαι ένας ακροατής και μου αρέσει το 3 Σε άλλον ακροατή μπορεί να αρέσει το 1 ή και το 2. Δεν βγάζεις άκρη. Τώρα το τι θα κάνεις εσύ είναι δικό σου πρόβλημα. χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  21. εμένα το 3ο μου αρέσει. Του soundcloud. Οπως μου αρέσουν και τα του emastering Γενικά αυτά τα αλγοριθμικά στα αυτιά μου τσιμπάνε λίγο τις υψηλές συχνότητες αλλά κάνουν καλή δουλειά με τις χαμηλές, τα μπάσα. Εκεί μάλλον γίνεται καλό compression.
    1 βαθμός
  22. Γιατρέ μου ΤΙ δεν καταλαβαίνεις ; Είπαμε : ανοδαιζντ Γκολντ :)
    1 βαθμός
  23. Να σε δω να παίζεις με κανα Marshall stack 4x4Χ12 εκεί τι θα κάνεις θα κόψεις λίγο και το volume και το tone αν έχεις να γλυκάνει ο ήχος
    1 βαθμός
  24. Οχι δεν υπάρχει. Αν όμως κάποιος - κατά λάθος - θέλησε να χαμηλώσει το σήμα και τό έκανε από την κιθάρα και όχι από τον ενισχυτή, θα δεί τα πρίμα να εξαφανίζονται και θα νομίζει πως φταίει ο ενισχυτής ή το μεγάφωνο! (εκτός αν η κιθάρα του έχει treble bleed κύκλωμα) όπως προανέφερα...
    1 βαθμός
  25. Κάτσε μάστερ Τζεντάι γιατί με μπέρδεψες τώρα. Υπάρχει και ΑΛΛΗ ρύθμιση εκτός από αυτήν;
    1 βαθμός
  26. Δεν είναι μόνο αυτό όμως, αν και το tube rectifier είναι μεγάλο μέρος της απόκρισης και του "sag" ενός λαμπάτου ενισχυτή. Ρόλο παίζουν και οι μετασχηματιστές, όπως και οι filter capacitors. Ακόμη και με solid state rectifier (πολλοί λαμπάτοι είναι έτσι), τα ρεύματα του κυκλώματος ανταποκρίνονται με εντελώς διαφορετικό τρόπο στις εισόδους, τις νότες δηλαδή που παίζεις, από τις μη λαμπάτες εκδοχές. Γενικά αυτή είναι και η μεγαλύτερη διαφορά στη φύση ενός λαμπάτου και ενός αναλογικού solid state κυκλώματος ενισχυτή, η απόκριση στη νότα, και όχι ο ήχος.
    1 βαθμός
  27. Μπραβο!πολύ ωραίο review.ευχαριστουμε για το χρόνο σου
    1 βαθμός
  28. Καλησπέρα, Έχω μια 2570 με fernandes sustainer εδώ και 13-14 χρονια, οπότε θα γράψω την εμπειρία μου και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε κάποια ερωτήματα σου. 1. Το σύστημα δουλεύει καλύτερα στη neck θέση. Για τη middle θα χρειαστεί να αυξήσεις την ευαισθησία άρα η μπαταρία θα κρατάει αισθητά λιγότερο (5 ώρες) 2. Το split θα σου πρότεινα να είναι στο tone αν το εντάξεις κάπως στον επιλογέα μόνο θα μπλέξεις. Τα γούστα αλλάζουν οπότε κράτα το simple 3. Φυσικά το sustainer δουλεύει και με emg. Τώρα πόση ενέργεια τραβάνε δεν ξέρω.. 4. Μπορείς να βάλεις μόνο μαγνήτη sustainer και δίπλα έναν sa και καθάρισες. Υπάρχουν διάφορες παγίδες σχετικά με το sustainer: Θέλει καλά ρυθμισμένη κιθάρα και αν έχεις συνηθίσει χαμηλό action μάλλον θα απογοητευτείς, εδώ μπορεί να χτυπάς μια νότα και το επόμενο ταστο να είναι πιο ψηλό και να ακούγεται η αρμονική της. Δεν μπορείς να κάνεις πολλά κόλπα με το floyd γιατί δεν έχεις buzz τριξιματα κλπ (ναι ξέρω όταν το κάνει ο Vai και ο Satriani γιατί ακούγεται γαμω;) Η μπαταρία δεν κρατάει τόσο πολύ όσο λένε και το τεσταρα με καινούργια αλκαλική σε real time: έπρεπε να γράψω οδηγούς για 10 κομμάτια και κράτησε η μπαταρία 8 ώρες. Μπορεί να φαίνεται ότι δεν είμαι ευχαριστημένος, κάθε άλλο, αλλά τελικα η 2570 δεν είναι η καθημερινή μου κιθάρα, είναι για καλά λαηβ και ηχογραφήσεις, αυτό το "βγάλε βύσμα, άλλαξε μπαταρία, τσεκαρε τη μπαταρία, ωχ τρίζει ένα ταστο και πετάει αρμονική σεταρε την παλι" με έχουν κουράσει.
    1 βαθμός
  29. Πολύ καλό review, όπως πρέπει να γίνεται (με τις ρυθμίσεις στην μέση). Προσωπικά έτσι χρησιμοποιώ πάντα τους ενισχυτές (εκτός από τον bassbreaker, που αναγκάζομαι να κατεβάσω ή να κλείσω σχεδόν τελείως το bass, γιατί διαφορετικά ο μπασίστας μας θα πάει για ψάρεμα, αφού δεν θα βγαίνει στην μίξη, και εκτός από τον Marshall που κατεβάζω λίγο το gain του καθαρού καναλιού για να μην βρωμίζει από την αρχή με humbucker κιθάρες) και πάντα έτσι ''δοκιμάζω'' για αρχή έναν ενισχυτή. Με την κιθάρα πάντα φουλ σε volume και tone. Το μόνο που ρυθμίζω με βάση τα γούστα μου είναι το tone των πεταλιών (overdrive, boost κτλ). Aπό εκεί και πέρα, ό,τι διαφορές θέλω περαιτέρω σε gain και tone θα χρησιμοποιήσω τα knobs της κιθάρας. Σε περίπτωση live που ενώ οι ρυθμίσεις μου αρέσουν, δεν ''βγαίνω'' καλά στην μίξη, μπορείς πάντα να πειράξεις και το EQ της κονσόλας... Δεν ξέρω αν αυτή είναι σωστή ή λάθος ''μέθοδος'' αλλά τόσα χρόνια έτσι έχω συνηθίζει και δεν το αλλάζω....
    1 βαθμός
  30. Ένα βιντεάκι από το duplicator σε δράση. Δεκτά σχόλια για βελτίωση της κατασκευής! Συνολικά η κοπη-ρουταρισμα και τρίψιμο του μορατσου, διάρκεσε 25 λεπτά. Στο τέλος του βίντεο φαίνονται κάποια θεματακια που προέκυψαν από ελλειπείς στερέωση του μπράτσου από mdf πάνω στο μηχάνημα. Enjoy!
    1 βαθμός
  31. Δεν είμαι ηλεκτρονικός, είμαι όμως ηχολήπτης και οι πιθανότητες να είναι πιστός ένας ενισχυτής με τις ρυθμίσεις του Trower ή του Green, είναι μηδενικες σε ένα passive κύκλωμα με κλειστό το ποτενσιόμετρο. Εκτός και αν οι περιοχές high και low pass του κυκλώματος, ξεπερνούν το φάσμα που καλύπτει το μεγάφωνο. Δηλαδή αν ρυθμίζεις τους 8 khz για high σε ένα μεγάφωνο που έχει βύθιση -12db στην περιοχή αυτή, φυσικά και δεν ακούς καμία αλλαγή. Γιατί δεν το αναπαράγει. Το ίδιο και για τα μπάσα. Αρα το μονο χρήσιμο eq θα είναι αυτό στα μεσαία. Και γι αυτό ακούγεται καλά. Αλλα δεν είναι flat ο ενισχυτής, που αν έμπαινε σε ένα άλλο μεγάφωνο πιο πιστό, θα ακουγόταν η διαφορά. Και έτσι ίσως μπορεί να έχει μια λογική αν υποθέσουμε πως μιλαμε για full range μεγάφωνα της εποχής. Μόνο έτσι μπορώ να το καταλάβω τεχνικά. Λάθος επιλογές στις συχνότητες ίσως, που αργότερα διορθώθηκαν και φυσικά παράλληλα εξελίχθηκαν και τα μεγάφωνα με ευρύτερο φάσμα.
    1 βαθμός
  32. Μου θύμισες κάτι...χρόνια πριν, διάβαζα μια συνέντευξη του Robin Trower, εκεί, εξηγώντας το wall of sound που έχει, διάβασα το εξής. Στους παλιούς βίντατζ ενισχυτές (Fender, Marshall) με 3 κοντρολ ποτς (treble/middle/bass) έκανε την εξης ρύθμιση: Τ>0, Μ>10, Β>0. Αυτό λένε πως είναι το φλατ του ήχου του ενισχυτή. Όταν συνδυαστεί με την ένταση στο 10, ο παραγόμενος ήχος έχει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που λατρεύουμε σε κλασικές ηχογραφήσεις. Άρπαγμα, τραγούδισμα, ευαισθησία στις δυναμικές, αρμονικές, διάρκεια. Και όλα αυτά χωρίς ποτέ να ξυρίζουν τα πρίμα η να θολώνουν τα μπάσα. Θα εκπλαγείτε. Στην πορεία μου το δοκίμασα άπειρες φορές με διάφορους λαμπάτους ενισχυτές. Όσο κι αν κάποιοι δε ανταποκρίθηκαν όπως θα περίμενα, σαν κανόνας ισχύει, για μένα δε είναι μια σχετικά ασφαλής μέθοδος στις συναυλίες για να βγάλω αξιοπρεπή ήχο απο ενισχυτές που δεν ξέρω και δεν έχω χρόνο για δοκιμές. Συγνώμη για την παρένθεση.
    1 βαθμός
  33. Κατ εμέ, έχουμε και λέμε 1st league (of gentlemen):Twin-Electradyne-Peavey-Subway 2nd league:F50-Chubste-Doce 3rd league:Super-Deluxe-Engl-Aer
    1 βαθμός
  34. Αφού είσαι σε θέση να διαβάσεις το manual καλό είναι να το κάνεις. Δεν είναι και πυρηνική φυσική... 1.Το input sensitivity θα το ρυθμίσεις ανάλογα με την προενίσχυση / κάρτα ήχου που θα τα συνδέσεις. -10 db συνήθως αν η κάρτα έχει unbalanced RCA συνδετήρες και +4 σε XLR ή balanced καρφί. Η κάρτα σου δίνει τα δεδομένα. 2.Το volume ρύθμισε το και για τα 2 ηχεία με ακρίβεια στο 7 περίπου, ώστε όταν του δίνεις maximum απο την κάρτα ήχου να μην παίζει στο 100%, για προστασία. Αν δεν σου αρκεί η ένταση ρύθμισε αναλόγως. 3. Οπως έγραψες παραπάνω είναι ήδη στρωμένα. Καλή ακρόαση και μεγειά!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου