Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      9.461


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      47.217


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      6.292


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/11/2020 σε όλα

  1. Ωραιο ακουσμα. Μπαινω στη διαδικασια του σχολιασμου και δεν βαζω απλα ενα like, για να γραψω καποιες παρατηρησεις και επειδη αξιζει το κομματι σου να ασχοληθουμε περισσοτερο. Σαν να ημουν πχ ο παραγωγος σου και κανω προτασεις. Οπως και να το κανουμε, τα "μοτιβα" (επαναληψεις) ειναι το μεγαλο οπλο για να κανουμε τον ακροατη της λαικης μουσικης (εννοω popular μουσικες και οχι για εξειδικευμενα κοινα prog κλπ) να "χωνεψει" την συνθεση μας και γενικοτερα να ισορροπησει μεσα του το πραγμα. Επισης να κοιταξουμε το στρογγύλεμα της δομης αλλα και των μετρων του κομματιων, οσο περισσοτερο μπορουμε και επιτρεπει η συνθεση. Εδω λοιπον εχεις ενα 8 μετρο στην αρχη και βαζεις το main theme να ξεκιναει στο 3ο μετρο. Αυτο απο μονο του ακουγεται βιαστικο. Eχεις λοιπον 2 μετρα intro και 6 μετρα πρωτο μερος του main theme main theme. "Ανωμαλο" "κουτσο". Αν σου φαινοταν πολυ τα 4 μετρα για intro και σε κουραζαν, θα μπορουσες να "εμπλουτιζεις" σταδιακα το intro μεχρι να φτασεις τα 4 μετρα και μετα να μπεις στο Main theme. Αναποφευκτα λοιπον το main theme μενει ελλειπες (6μετρο) και ο ακροατης νιωθει να μπαινει στο επομενο μερος νωριτερα απο οτι περιμενει. Σε αυτο συναινει και το γεγονος οτι εχει την αισθηση 12μετρου chord progression με την αλλαγη απο το Μι στο Λα. Παμε στα θεματα. Εχεις ωραια θεματα και παιξιματα, αλλα μερικες στιγμες ξεφευγεις και σκεφτεσαι σαν κιθαριστας και οχι σαν συνθετης. Σαν κιθαριστας πρεπει να σκεφτεσαι μονο στα μερη που ειναι για σολο κιθαρα. Στα κυριως θεματα θα σκεφτεσαι σαν συνθετης. Δηλαδη το θεμα που φτιαχνεις να εχει μελωδια που τραγουδιεται ή που θα παιζοταν κάλλιστα και απο ενα brass section και που ισως να περιεχει μια καθαρη προταση απο το κυριως οργανο (που θα μπορουσε να ειναι φωνη πχ σε ενα μη instrumental κομματι) και απαντησεις απο αλλα οργανα τα οποια μπορουν να παιξουν και μπουρδου μπουρδου αν θελεις. Οποτε οπως το ακουγα το σολο πχ της κιθαρας θα το εβαζα σε αλλο μερος. Απο το 0.43 μεχρι το 0.51 ειναι περιττο το μερος. Νωρις για σολακια. Επρεπε κατευθειαν, στο κεφαλι αλυπητα πριν προλαβει να βαρεθει ο ακροατης να μπει το φανταστικο ρεφρεν σου. Απο το 1.09 - 1.25 περιττο .... εκτος αν το θεωρησεις 2ο intro (outro ουσιαστικα του κυκλου) ή κλεισεις παλι με το main theme κολλητα. Πρεπει δλδ να εχει νοημα, ουσια το μερος. Και δεν εχει . Ενα καλο ριφ ας πουμε. Το οποιο λειπει και στο πρωτο ελλειπες 2μετρο intro. Ετσι λοιπον να μπαινεις και βγαινεις με τον ιδιο τροπο στο βασικο κυκλο του κομματιου. Το brake (αδειασμα) στο τελος του κυκλου εκει που ηρθε (1.25) ηταν σουπερ. Μπαινεις μετα (1.43) ωραια στο Λα με ωραιες φρασεις και εκει (1.54) που πρεπει να ανεβεις κι αλλο (μελωδικα) και να τα χωσεις (σαν κιθαριστας πλεον) το κατεβαζεις και το κλεινεις και μενει αδειο το επομενο μερος. Εγω θα το γυριζα με καποιο τροπο στο κυριως θεμα σαν κλεισιμο του σολο. Μετα βλεπουμε. Επισης η πρωτη φραση του main theme κατι θελει. Η δευτερη φραση που ανεβαινει οκκταβα ειναι τελεια, αλλα η πρωτη χανεται. Η ενταση θελει ανεβασμα? Kατι θελει. Ειναι "θολη". Δεν "δηλωνει" κατι με εμφαση. Η ενταση της κιθαρας θελει γενικα πιο πανω. ΕΙναι η "φωνη" στο κομματι. Ενα κατα κλειδι τα μερη ειναι σουπερ (οπως πχ το σολο στο 2.45), η δομη με "φρεναρει". Απλα η αποψη μου. .
    9 βαθμοί
  2. Το site Coursera.org διαθέτει περί τα 100 online σεμινάρια δωρεάν. Μια ευκαιρία για δημιουργικό χρόνο όσο είμαστε κλεισμένοι μέσα αλλά και όχι μόνο γι αυτό. Εδώ μια λίστα που σε παραπέμπει σε links: https://www.itspossible.gr/το-coursera-δίνει-δωρεάν-αυτά-τα-100-online-μαθήματα-ω/?fbclid=IwAR27yHuQoE8M14lnSG2aVOzD-yYYI3ixraCIxbtRQdYFWgyzsu0iC9fVVe0 Εχει και για μουσική: https://www.coursera.org/learn/music-theory?edocomorp=free-courses-high-school&ranMID=40328&ranEAID=EHFxW6yx8Uo&ranSiteID=EHFxW6yx8Uo-VTUjSK4.Gv6FQN41b7_NPA&siteID=EHFxW6yx8Uo-VTUjSK4.Gv6FQN41b7_NPA&utm_content=10&utm_medium=partners&utm_source=linkshare&utm_campaign=EHFxW6yx8Uo και για κιθάρα για αρχάριους: https://www.coursera.org/learn/guitar?edocomorp=free-courses-high-school&ranMID=40328&ranEAID=EHFxW6yx8Uo&ranSiteID=EHFxW6yx8Uo-piaulNpiT.Tot48wF9bZSg&siteID=EHFxW6yx8Uo-piaulNpiT.Tot48wF9bZSg&utm_content=10&utm_medium=partners&utm_source=linkshare&utm_campaign=EHFxW6yx8Uo αλλά και για πάρα πολλά άλλα ενδιαφέροντα.
    7 βαθμοί
  3. Ενα βιντεάκι σχετικά με το πως έφτιαξα το κομμάτι μου με τίτλο Spaces στον τελευταίο διαγωνισμό noizlock
    6 βαθμοί
  4. Όντως ειναι μεγαλη κουβέντα αρκεί να μη γινεται με αφορισμούς και επιθετικότητα. Σε ό,τι με αφορά δεν τσουζει-όπως λες-καθόλου η HB ή η καθε κιθαρα των 100€, εμένα, αλλά αυτον που θα την πάρει. Με χαρά αντι-προτείνω όργανα των 250/300€ ως αξιόπιστα ακομη και για επαγγελματική χρήση. Αυτοί οι οργανοποιοί που απαξιώνουν αυτά τα όργανα βρισκονται σε άρνηση και δεν βλέπουν τι γίνεται γύρω τους. Είναι ένα αναλώσιμο προϊόν, εχουν περάσει εκατοντάδες τέτοια από τα χέρια μου. Στοχεύει εκεί ακριβώς που ανέφερα στο προ-προηγούμενό μου post. Η δε διαφορά τους με τα όργανα των 250-300€ ειναι χαώδεις, εκτός αν θεωρείς ότι όταν χτυπάς ξύλο, ακούγεται ήχος ξυλου, οπότε ναι, αν αυτο περιμένεις, αυτό έχεις. Έχεις το attitude τύπου "shut up and play the damn thing" και μαζί σου, συμφωνώ σε πάμπολλες περιπτώσεις και κανένα προβλημα αν αρνείσαι να καλύψεις τη διαφορά από τα 150 στα 3000€. Πάντως δεν είναι ηλίθιοι ούτε αυτοί που αγοράζουν/κατέχουν όργανα των 3000€ αλλά ούτε και αυτοί των 150. Και ούτε απατεώνες αυτοί που πουλούν/φτιαχνουν όργανα των 3000. Η διαφορά στον ήχο και η ευτυχία που αντλούν κάποιοι από τον ήχο αυτό καθεαυτό και την ευφορία που προκαλεί ένα ποιοτικό χαρακτηριστικό του ήχου, δυστυχώς δεν περιγραφεται. Το ίδιο και η ανταπόδωση/αλληλεπίδραση αυτού με το αντικειμενο που τον παράγει. Ειτε αυτό ειναι των 100, ειτε των 10000€. Πολύ ευχαρίστως να μαζευομασταν και να τα λέγαμε δια ζώσης συχνά πυκνά. Άλλοι με τους πυκνωτές, άλλοι με τα ποτενσιόμετρα, άλλοι με τα κσύλα, άλλοι με τα alnico vs ceramic και μπορώ να συνεχισω ως το βράδυ. Είναι ωραίο πράμα οι κιθάρες
    5 βαθμοί
  5. Λίγο αργό βγήκε, αλλά το κατάλαβα αφότου έγραψα όλες τις κιθάρες και τη μισή φωνή. creep.mp3
    4 βαθμοί
  6. ...οι τσικουδιές δεν έχουν ώρα...
    3 βαθμοί
  7. To Reverb, com ετοιμάζει φιλμ για την ιστορία των κιθαριστικών -κ όχι μόνο, εφέ. R. Keeley, Mike Analog Man, JHS και λοιπός εκλεκτός κόσμος συμμετέχει. Ενδιαφέρον; Αυτό είναι το τρέιλερ
    3 βαθμοί
  8. Εγώ είμαι στο Coursera από τον Σεπτέμβρη, μιας και μέσω του ReGeneration είχε τα περισσότερα τζάμπα για νέους μέχρι 29, μέχρι τέλη Σεπτέμβρη που αργότερα έγινε τέλη Οκτώβρη. Νομίζω βέβαια έπρεπε να κάνεις εγγραφή με συγκεκριμένο σύνδεσμο (τον οποίο μου τον έστειλε η εταιρία που δουλεύω). Έχω κάνει πάρα πολλά courses, μου και μου μένουν άλλα 3. Σας γράφω για την άποψή μου σε ότι έκανα: Το Musicianship είναι κυρίως γύρω από Blues και ελάχιστα Jazz, και ξεκινάει με απλή μουσική θεωρία και ελάχιστη αρμονία. Είναι πολύ καλό γιατί έχει τεστάκια τύπου ντικτέ, ακούς διαστήματα και συγχορδίες και διαλέγεις το σωστό. Στο τέλος σου ζητάει να γράψεις το δικό σου κομμάτι, τύπου 12-Bar Blues. Tα Guitar courses ήταν αρκετά καλά, αλλά για πολύ αρχάριους, ειδικά τα πρώτα 3. Στο 4ο έχει κάτι ωραίες ασκήσεις, κάπως προχωρημένες που σίγουρα θα δυσκολέψουν έναν αρχάριο. To Music Business είχε αρκετό ενδιαφέρον, αλλά εντελώς νομικού τύπου, και 100% βασισμένο στα δεδομένα των ΗΠΑ. Μαθαίνεις πολλά για τα copyrights, πώς δουλεύει το σύστημα, κτλ. Το Music Production II (The Technology of Music Production) είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. Σου μαθαίνει πάρα πολλά τεχνικά κομμάτια που κάθε παραγωγός πρέπει να ξέρει, και τα αναλύει πολύ καλά. Τα υπόλοιπα είναι χρήσιμα για κάποιον που μόλις ξεκινάει. Οι ασκήσεις είναι από το να φτιάχνεις κομμάτια, μέχρι να φτιάχνεις 'μαθήματα' σύμφωνα με αυτά που έμαθες. Το Arranging for Songwriters είναι ψιλομούφα, εκτός αν πιστεύεις ότι χρειάζεσαι κάποιο βοήθημα. Η άσκηση είναι να γράψεις ένα κομμάτι και να το εξελίξεις. Είναι μόνο 1 course, δεν ανήκει σε κάποια κατηγορία. Δε το προτείνω ιδιαίτερα. Το Jazz Improvisation είναι ίσως το καλύτερο που έχω κάνει. Είναι και αυτό μόνο του. Εγώ προσωπικά έπαθα πλάκα. Σε βάζει βέβαια στα βαθιά και δεν είναι για αρχάριους. Από την πρώτη βδομάδα σου ζητάει να κάνεις improvise σε ένα jazz κομμάτι. Σκληρό. Τώρα κάνω το Introduction to Classical Music. Το μόνο που πήρα από άλλη σχολή. Όλα ήταν μέχρι τώρα Berklee, ενώ αυτό είναι από Yale. Και όπως, ο καθηγητής είναι φοβερός, και έχει μεγάλα αποσπάσματα από πραγματικές συνεδρίες της σχολής. Ξεκινάει να σου λέει πολύ βασική μουσική θεωρία και αργότερα συνεχίζει να αναλύει κάθε εποχή μουσικής, από μεσαιωνική μέχρι σήμερα. Είμαι λίγο πριν τη μέση αλλά αν ενδιαφέρεστε έστω και λίγο να μάθετε κλασσική μουσική, το προτείνω φουλ! Γενικά για το Coursera: Ο τρόπος "εξέτασης" είναι σχετικά γελοίος, και τα μαθήματα μπορείς να τα προχωρήσεις. Επίσης μπορείς να κάνεις όσα θες, όποτε θες, και τα deadlines δεν είναι καθόλου αυστηρά. Το Specialization είναι ένα extra "χαρτί" παραπάνω, αν τελειώσει κανείς τα 4 courses που χρειάζονται. Μπορείς να τα κατεβάσεις σαν pdf, και μπαίνουν με verified κωδικό στο linkedin.
    2 βαθμοί
  9. Με την πρώτη ευκαιρία θα σου έρθω για καφέ και τσικουδιά... εδώ είσαι... creeplive.mp3
    2 βαθμοί
  10. Καλησπέρα Μαρίνα, Συμφωνώ με όσους λένε squier classic vibe, είναι αξιοπρεπής κιθάρα και επειδή έχει καλό όνομα θα κρατήσει και κάποια αξία εάν αποφασίσεις να την πουλήσεις. Επειδή την έχω, υπάρχει πιθανότητα κάποια στιγμή να σου ζητήσει 1-2 πράγματα αλλά είναι φτηνές αναβαθμίσεις. Έχοντας αυτά στο μυαλό σου, θα πρότεινα να πας σε κάποιο κατάστημα και να δεις τι υπάρχει, να ακούσεις διαφορετικά όργανα και ενισχυτές και να δείς τι άλλο έχουν να σου προτείνουν. Εάν βρίσκεσαι στην Αθήνα μια βόλτα απο τον Νάκα στη Ναυαρίνου θα ήταν καλή για χάζι και αν έχεις χρόνο εκεί γύρω υπάρχουν αρκετά μαγαζιά να επισκεφθείς. Ο ενισχυτής είναι αντίστοιχης σημασίας με την κιθάρα και καλό θα ήταν να ακούσεις μερικούς συνδυασμούς. Για τιμές, πάντα έχε στο μυαλό σου οτι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη είναι αυτό https://www.thomann.de/gr/index.html Οι περισσότεροι από εμάς ελέγχουμε με αυτό σαν σημείο αναφοράς, τα περισσότερα καταστήματα το γνωρίζουν και έχουν αντίστοιχες τιμές αλλά καλό είναι να γνωρίζεις. Για όποια απορία έχεις είμαστε εδώ. Καλή αρχή.
    2 βαθμοί
  11. Καλώς ήρθες.νομιζω σε αυτή την τιμή θα έπαιρνα https://m.thomann.de/gr/fender_classic_vibe_50s_strat_mn_whb.htm η εάν έχεις παίξει με les paul και σου άρεσε https://m.thomann.de/gr/epiphone_les_paul_classic_honeyburst.htm λίγο πιο ακριβη.κοιταξε και στις αγγελίες του noiz
    2 βαθμοί
  12. Με κίνδυνο να ακουστώ πολύ μαλάκας (και αφού συμφωνήσω στις παρατηρήσεις σας με αντοχή, playability, attention to detail) αλλά δεν με νοιάζει, εννοείται ότι ΚΑΙ ο ελιτισμός παίζει ρόλο. Κάνω (υπό κανονικές συνθήκες) πάνω από 100 gigs τον χρόνο, δεν θα πάω με κινέζικη κιθάρα. Γιατί είμαι ο Lord_Goumis και ο Lord_Goumis δεν παίζει με κινέζικες γιατί έτσι . Μου έχει τύχει πολλές φορές να με ρωτήσουν τουρίστες ''is this a real Gibson?'' ''Yes'' ''Wow, it's pretty'' (λες και κρατάω κανα τίμιο ξύλο ξερω'γω). Δεν είναι τυχαία τα slogan ''only a Gibson is good enough'' ή ''make History'' με τις Fender. Και καλά ''με τις Fender γράφτηκε η Ιστορία, όχι με τις HB, οπότε γράψε και εσύ την δική σου''. Το μάρκετινγκ δεν είναι τυχαίο. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι στις συνθήκες που παίζουμε, ούτε εγώ ούτε το κοινό θα καταλάβαινε την διαφορά με μια κινέζικη. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι υπάρχουν παιχταράδες που παίζουν με HB ένα εκατομμύριο φορές καλύτερα από μένα (έχω έναν Ιταλό διαδικτυακό φίλο σρεντερά που όλο με την HB ανεβάζει κλιψ και φώτος, και ο τύπος έπαιξε support στους Megadeth... έχει και φωτό με Mustaine). Aπό την άλλη, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα κράξω τον Janick Gers ο οποίος βγήκε στην σκηνή σε κομμάτι με drop D με την epiphone les paul custom των 400 ευρώ μην τυχόν και κλαίει τα λεφτά του αν την σπάσει με τα ακροβατικά του. Σε λάιβ των maiden είσαι ρε γύφτοοοοοοοο παίξε με original black beauty και άσε τα χορευτικά και τα καραγκιοζιλίκια ρεεεεε (εννοείται ότι μια χαρά κιθάρα είναι η Epi LP Custom). (λογικά θα φάω πολύ κράξιμο γι αυτό το ποστ, αλλά ρε παιδιά για ένα ψώνιο ζούμε όλοι, και πέρα από το ''value for money'' υπάρχει και το eye candy του πράγματος )
    2 βαθμοί
  13. Αυτο ειναι θρυλικο custom shop μοντελο με ταστιερα maple ebony mix?
    2 βαθμοί
  14. Εμένα μου άρεσε η προσέγγιση σου φίλε Γιωργο. Ειχε ευαισθησια και εσωτερικότητα.
    2 βαθμοί
  15. Τι, δεν παίζουν 10-38; Μ@!@&€$.
    2 βαθμοί
  16. Καλήμερα .Η πρώτη μου απόπειρα στο να γράψω ένα funk κομμάτι.Ένα funk instrumental κομμάτι με Blues και Rock επιρροές.Ελπίζω να σας αρέσει.Καλή ακρόαση!
    2 βαθμοί
  17. Συγχαρητήρια για τη δουλειά! Συμφωνώ και επαυξάνω στα πολύ εύστοχα και χρήσιμα του @Spyros Delta. Και τι δεν θα ΄δεινα να κάνει το ίδιο στα δικά μου. Ξεκολλάει ο εγκέφαλος! Να προσθέσω δυο πράγματα που μου τράβηξαν την προσοχή και κατα τη γνώμη μου αφαίρεσαν απο το funk της υπόθεσης. Η μπασογραμμή είναι χαρακτηριστικά ροκ με αίσθηση όγδοων και έμφαση στο 1. Το funk είναι το μπάσο του. Πολλές φορές είναι οι παύσεις και άλλες τα syncopations που το κάνουν funk. Ενω οι κιθάρες παίζουν ακόρντα φανκ, η μια ακυρώνει την άλλη. Εν ολίγοις είναι πολλές σε πολλά σημεία για να κάνουν εντύπωση. Δηλαδή στο συνολικό άκουσμα, άκουσα έναν κιθαρίστα να παίζει ακόρντα αισθητικής φανκ με μια μπάντα ροκ. Άκουσε το κομματι άλλη μια φορά και αν πιάσεις τον εαυτό σου να κουνάει το κεφάλι σε τέταρτα, είναι ροκ. Αυτό βέβαια δεν αφαιρεί καθόλου απο το συνολικό αποτέλεσμα καθως ο καθενας μας λέει τη δική του ιστορία. Κι αυτή είναι ωραία.
    2 βαθμοί
  18. Χε χε χε Νο2... Τό'χω κι εγώ αυτό...απλά είναι στο πατρικό μου σπίτι και δεν έχω την δυνατότητα τώρα για φωτό.
    2 βαθμοί
  19. O Boss cs3 αν πιανει το χερι σου και του κανεις μερικες mods μετατρεπεται σε εναν απο τους καλυτερους κομπρεσσορες τις αγορας. Επισης ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ και λιγοτερο παρεμβατικος και καπως πιο "ζεστος" ο παλιος Boss cs2.
    2 βαθμοί
  20. Αυτοι που αναφερει ο Στρατος ειναι ολοι πανω κατω "εντονοι" σαν τον BOSS με εξαιρεση τον Keeley & τον Wampler (που ομως ειναι εκτος του budget σου) O JHS παντως φαινεται καλη φαση (δεν τον εχω ακουσει απο κοντα)
    2 βαθμοί
  21. Σε προσκαλώ να έρθεις στο εργαστήριο για μία εβδομάδα να παρακολουθήσεις πώς βγαίνει μια κιθάρα και πόση δουλειά χρειαζεται για να στηθεί και να παρουσιαστεί σωστά ένα μέρος του οργάνου σε μικρή, τοπική κλίμακα. 6 μέρες x10 ώρες. Καλό είναι να μην αφορίζουμε ούτε να γενικεύουμε. Θα έπρεπε να προσβληθώ κανονικά, αλλά θα σου δώσω ένα δίκιο, ως προς τον ελιτισμό και το κοινό στο οποίο στοχεύουν ορισμένοι κατασκευαστές. Ρίξτε λίγο τους τόνους. Αυτό δεν είναι review. Αυτό είναι μίσος για όλες τις κιθάρες πλην τις low budget.
    2 βαθμοί
  22. https://www.jeffperrinmusic.com/blog/string-gauges-of-50-legendary-guitar-players/ interesting...
    1 βαθμός
  23. Καλωσόρισες στην παρέα του Noiz! Εδώ θα ακούσεις πολύ τη λέξη Tele, Telecaster, τη θεά, Fender, και άλλα πολλά. Επίσης βλέπω πολύ Thomann να πέφτει αλλά αφού είπες ότι δε ξέρεις ακόμα τι μπορεί να σε βολεύει, θα σου πρότεινα να περιμένεις λίγο να τελειώσει το lockdown και να κάνεις μια βόλτα στα μαγαζιά, και να κάτσεις να παίξεις ότι βρεις στις τιμές που ψάχνεις. Τα περισσότερα καταστήματα έχουν πλέον πάνω κάτω ίδιες τιμές με το Thomann. Αν βρείς κάτι που σου αρέσει εκεί, προσπάθησε να βρεις κάτι παρόμοιο για να πας να το δεις από κοντά. Έχοντας αγοράσει πρόσφατα (από Thomann και γω), σου προτείνω τα παρακάτω: - Κοίτα να σου αρέσει εμφανισιακά, γιατί πρέπει όταν τη βλεπεις να μη θες να την αφήσεις. - Άγγιξέ τη, παίξε τη, νιώσε το feeling της ταστιέρας και του λαιμού, που είναι ίσως το πιο σημαντικό, γιατί ουσιαστικά είναι το μόνο κομμάτι της κιθάρας που ακουμπάς όταν παίζεις. - Δες πώς κάθεται στο πόδι σου. Γλιστράει? Είναι βαριά? Έχει μεγάλο όγκο? κτλ - Άκουσέ την, εννοείται, αλλά να ξέρεις ότι εφόσον ΔΕΝ πάρεις ακριβώς τον ίδιο ενισχυτή που θα ακούσεις στο μαγαζί, δε θα έχει τον ίδιο ήχο σπίτι σου. - Μη σε ξεγελάσει το "Αυτή έχει 5 μαγνήτες ενώ η άλλη έχει 2", δε λειτουργεί έτσι. > Οι μαγνήτες αλλάζουν αργότερα > Μη σε νοιάζει αν το ξύλο είναι σπάνιο. Προφανώς δε θα είναι. > Ότι και να πάρεις, πρόσεχέ το, καθάριζέ το, άλλαζε χορδές όποτε πρέπει, και πάνω απ'όλα, εξάσκηση!
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. Μπράβο Γιώργο, παρα πολύ καλό! Το ευχαριστήθηκα! Σου πάει πολύ ο αγγλικος στίχος!
    1 βαθμός
  26. Και το ego εχει blend. Ακόμα και το μινι.
    1 βαθμός
  27. Το κομμάτι είναι πάρα πολύ ωραίο, νομίζω το είχα σχολιάσει και τότε. Πολύ ωραία σύνθεση. Το βίντεο, είδα μόνο λίγο στην αρχή. Γενικά, δεν βλέπω τέτοιου είδους βίντεο.
    1 βαθμός
  28. Μπράβο για το βίντεο, Δημήτρη. Δεν το είδα, αλλά είμαι σίγουρος ότι έκανε πολύ καλή δουλειά. Το κάθε "υλικό" έχει το "κοινό" του. Αυτός που πρέπει να το δει, θα το δει, αλλιώς θα προσπεράσει. Είναι φυσιολογικό. Μοίρασου και εμάς την σοφία σου!!
    1 βαθμός
  29. εγώ έχω να πω πως μου αρέσει να βλέπω ιδιαίτερα φίλους του φόρουμ πως δουλεύουν στη μουσική και να μιλάνε γι αυτό. Μπορείς να συγκρίνεις με τη μέθοδό σου, να πάρεις ιδέες και πολλά άλλα. Ακόμα και να λύσεις απορίες. Εγώ από την έκθεσή μου στο φόρουμ ανά καιρούς με διάφορους τρόπους έχω πάρει πολλά πράγματα, έχω μάθει πολλά πράγματα, έχω αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση, αν και δεν ήταν αυτό ποτέ το πρόβλημα μου, είμαι ψώνιο και είμαι ο καλύτερος (έτσι λέω γιατί άμα κάτσω να σκεφτώ όπως έχω πει αλλιώς δεν θα έκανα τίποτα ιδιαίτερα στη μουσική, δεν θέλει φόβο, θέλει θάρρος σαν να ξέρεις κάποια πράγματα και να πας να πλακωθείς με έναν καλύτερο στο δρόμο που το ξέρεις οτι είναι καλύτερος, το βλέπεις. Αμα το σκεφτείς και φοβηθείς τελείωσες, ενώ στην αντίθετη περίπτωση το σκέφτεται και αυτός και φοβάται και αυτός,. πιστέψτε με) και το κυριότερο, έχω γνωρίσει πολλούς καλούς μουσικούς στην πραγματική ζωή, ακόμα και καθηγητές που με έχουν γεμίσει εφόδια, με έχουν κατευθύνει, αναφέρω τον Μάκη και τον Πέτρο ιδιαίτερα, τον Νίκο (Οχι τον @Superfunk, αυτόν για τη μουσική λιγότερο αν και μου έχει δώσει πολύτιμα tips ανα καιρούς και για τη μουσική δημιουργία και την μίξη, κυριως για την οικονομία) τον Γιάννη που μου είπε ένα θεϊκο πριν 8-10 χρόνια που άλλαξε ριζικά τον τρόπο που φτιάχνω ενορχηστρώσεις για να ακούγονται σωστά και για να μην μακρηγορώ τα λέω αυτά γιατί πιστεύω πως αξίζει ιδιαίτερα σε μια κοινότητα που είσαι μέλος να κάνεις τέτοια βίντεο. Τώρα για την εν γένει αναγνωρισιμότητα και προώθηση, δυστυχώς σε όλα αυτά νομίζω πως πρέπει να έχεις άρτιο εξοπλισμό και να επενδύσεις πολύ χρόνο και να αποκτήσεις γνώσεις για να φτιάχνεις επαγγελματικά βίντεο με διάφορα κόλπα που να προσελκύουν και κάνουν οι youtubers και οι bloggers. Πρέπει να ρίξεις λεφτά και μετά και λεφτά μπορείς να βγάλεις και χορηγούς να έχεις. Αλλά τα πράγματα είναι άκρως ανταγωνιστικά και πολλοί έχουν επιτελείο ολόκληρο αν και φαίνεται πως απλά κάνουν τέτοιο βίντεο. Πάντα βέβαια το ουσιαστικό περιεχόμενο μετράει και ελκύει. αυτή είναι η άποψή μου. Νιαρρρρχχχχχχχχχχ (σηκώνει 40 κιλα για δικέφαλους μετά το διάλειμμά) χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  30. δεν θυμάμαι να άλλαξα φωνή τελευταία κοίτα μη χάσεις καμιά νότα...! (εκτός αν σε εμπνέει έτσι)
    1 βαθμός
  31. Εμενα μου αρεσε φωνητικα.Τονικα δεν ακουσα κατι λάθος.Και το φαλτσετο τρομερο μου αρεσε πολυ.Λιγο η προφορα θελει μαζεμα.αφου σου βγηκε αργο ισως δεν ηθελε strumming αλλα αρπισμα και καποιο organ η κατι ωστε να παει τελειως αλλου. Ευγε! Πολυ....τσικουδια ακουω. Ειναι κανεις Χανια να τον κερασω μια;(οταν δεν μας βλεπει ο Χαρδαλιάς)
    1 βαθμός
  32. Παρτε ΜΠΑΣΟΓΡΑΜΜΗ, υποψιάζομαι Ζηκογιάννη
    1 βαθμός
  33. Παρτε ΜΠΑΣΟΓΡΑΜΜΗ, πάρτε και ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ..
    1 βαθμός
  34. πολυ ωραίο, ορε που τον βρισκεις τον χρ...... (χτυπησε το τηλέφωνο!)
    1 βαθμός
  35. ο Dimebag έπαιζε με 10άρες χρόνια ψάχνω τον ήχο του. Παντως αν η πλειονότητα των γραφομένων έχει βάση, σε αντίθεση με την κοινη δασκαλίστικη αντίληψη, δεν βλεπουμε πολλούς μαζόχες να παίζουν με υπερβολικά χονδρες χορδές...
    1 βαθμός
  36. ουτως η αλλως και ο ιδιος απο ενα σημειο και μετα σε 11αρες πηγε.. ο SRV ηταν one of a kind σε καθε επιπεδο οποτε καθε προσπαθεια αντιγραφης-μιμησεως συνηθως πεφτει στο κενο(ειδικα στο θεμα χορδες).. η ιστορια δειχνει οτι πολλοι "μεγαλοι" ηχοι γραφτηκαν με "παιδικες" χορδες!!! εγω θα ρωτησω τωρα..του keef ειναι με την μπασα ΜΙ η οχι;;
    1 βαθμός
  37. Καλως την κοπελια! Για στρατ, παρε οποιαδηποτε squier classic vibe ή fender made in mexico. Σου προτεινω να εχει διπλο μαγνητη στην γεφυρα. Εαν θελεις να αγορασεις les paul, τοτε μπορεις να δεις για epiphone les paul standard, αν και προσωπικα θα αγοραζα vintage v100. Καλη αρχη!
    1 βαθμός
  38. Αν θέλεις με τρέμολο , πήγαινε στις Fender Squier. https://www.thomann.de/gr/search_dir.html?filter=true&manufacturer[]=Fender&sw=squier Αν δεν θέλεις τρέμολο, πήγαινε στις Εpiphone. https://www.thomann.de/gr/epiphone_guitar_sets.html?filter=true&manufacturer[0]=Epiphone&oa=pra Ακόμη κι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να τις πουλήσεις για να αναβαθμίσεις σε κάτι καλύτερο, δεν θα δυσκολευτείς, σε αντίθεση με άλλες μάρκες. Σε αυτή τη φάση, μείνε μακριά από οτιδήποτε γράφει επάνω Harley Benton (ούτε κουρδιστήρι μην πάρεις).
    1 βαθμός
  39. Κατάλαβα τι σκέφτεσαι για εμένα λολ Το βλέπω τώρα το βίντεο. Έχει αλλάξει το interface του cubase λίγο, από ότι θυμάμαι (από τα 17 χρόνια που το χρησιμοποίησα για τελευταία φορά). Είχα χρησιμοποιήσει και λίγο το 5. Εμένα μου αρέσει το βίντεο. Μου αρέσει η αφήγηση, ελεύθερη και οικεία, μου αρέσει προσωπικά.
    1 βαθμός
  40. Αν τα παρακάτω που είπες σε κάνουν μαλάκα και ψώνιο, τότε είμαι κι εγώ. Θα μου πεις "ποιος είσαι εσύ ρε Bill Trantos να θες και οργανάρες για να παίξεις;!" και ίσως να έχεις δίκιο, αλλά αυτά μ'αρέσουν, αυτά εμπιστεύομαι. Με μία κιθάρα έχω μείνει κι αυτή είναι μια high end Tokai, το προτίμησα από το να έχω 3-4 του σορού. Κανένα θέμα και με τις πολύ οικονομικές κιθάρες, είναι πολύ καλό να υπάρχουν ώστε η αρχή της μουσικής περιπέτειας κάποιου να γίνεται όσο πιο εύκολα γίνεται. Πέρα από αυτό όμως, για μένα δεν κάνουν. Ναι, υπάρχουν 1 στις 10.000 που "παίζουν". Καλύτερα να παίξω Κίνο. Είναι αρρώστια για μένα η μουσική, θέλω να έχω καλά όργανα και καλό εξοπλισμό, ακόμα και σε techno production VSTs που αγοράζω τελευταία. Το αν μια κιθάρα των 300 έχει δεκαπλάσια διαφορά με μία των 3000 δεν είναι ερώτημα που να δικαιολογεί τη διαφορά τιμής. Υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που τους αφήνουμε συχνά απ'έξω γιατί μας βολεύει. Προσωπική εκτίμηση, καλύτερα λίγα και καλά, ή καλύτερα υπομονή για κάτι που αξίζει.
    1 βαθμός
  41. To "υπομονετικός" στο προφίλ σου δεν είναι τυχαίο. Δεν διστάζεις να αφιερώσεις χρόνο εξηγώντας ένα πολύπλοκο project. Είσαι εργατικός σαν μερμήγκι. Θα το ήθελα πιο μαζεμένο αλλά με ξέρεις εμένα. Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν θα γραφτεί στον τάφο μου. Εδω ενοχλούμαι με τους ρεπόρτερ στα δελτία ειδήσεων που αυτοσχεδιάζουν, αντι να βγουν προετοιμασμένοι όταν έχουν να μεταφέρουν ένα γεγονός. Επαγγελματικό βίτσιο, παλιό. Εσυ έχεις άλλη προσέγγιση και στη μουσική σου. Σίγουρα πάντως όσο αποκτάς πείρα στα βίντεο, θα το κουμαντάρεις.
    1 βαθμός
  42. Live streaming απο το Μέγαρο σήμερα στις 20:30. Όποιος το δει δε θα χάσει. Ο Δημήτρης Κούντουρας είναι φαινόμενο https://www.megaron.gr/event/ex-silentio-sto-fthinoporo-tou-buzantiou/?fbclid=IwAR0D4A8hEpbU2Q-YWngsJcIhh9si_Ml7eYAlI8Cel71A8VGjRi4oJ_uzEAA
    1 βαθμός
  43. του εχω δωΚει Pyramid pure nickel οποτε αν τις βαλει μια 20ετια την βγαζει .... εγω στο μπασο τις εχω πλεον 10 χρονια....
    1 βαθμός
  44. Πολύ σωστά.Δεν υπαρχει κομπρεσορας χωρις ,εστω και λιγο, θορυβο ,μοιραια ανεβαζοντας την ενταση (που θα το κανεις για να ισορροπήσεις την απωλεια σηματος λογω compression) ερχεται και αυξημενο noise floor
    1 βαθμός
  45. Παλιά που έπαιζα με μεγάλους ενισχυτές είχα μανία με τους κομπρεσορες και είχα άλλαξει δεκάδες. Ο καλύτερος όλων ήταν αυτός με διαφορά. Και αφού δεν θες να είναι συμμαζεμενος δεν θα έχεις και προβλήματα με τον όγκο του... αλλιώς ΜΗ ΤΟΝ ΑΚΟΎΣΕΙΣ γιατί όλοι οι άλλοι θα σου φανούν λίγοι...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου