Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9.405


  3. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      3.708


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/02/2023 σε όλα

  1. Γιατί να το κάνει αυτό? ΟΚ, είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για να κατανοήσει την έννοια του μετρου και του ρυθμού, αλλά εάν θέλει να μάθει σύντομα να παίζει κιθάρα, δεν θα τον ωφελήσει. Θα του τρώει χρόνο, και θα προχωρά με ρυθμούς χελώνας, κατι που δεν είναι στόχος του. Το έχω δοκιμάσει πρόσφατα, και απλά δεν ήταν για μένα. Το πεντάγραμμο είναι ο γραπτός λόγος την μουσικής γλώσσας. Όταν τον γνωρίζεις, μπορείς να γράψεις και δοκίμιο. Αλλά εάν έχεις στόχο να πάς ένα ταξίδι να βρεις την Ιταλίδα που γνώρισες το καλοκαίρι, και θες να μάθεις Ιταλικά, δεν πας σε φροντιστήριο ξεκινώντας από το Α junior. Δεν λέω οτι δεν είναι το σωστό να μαθει πεντάγραμμο. Προφανώς, έτσι θα μάθει σωστά τη μουσική, σε βάθος χρόνου. Έχει όμως αυτόν τον χρόνο να διαθέσει? Θα τον ικανοποιεί να διαβάζει στο πεντάγραμμο και να παίζει ένα απλό κομμάτι? Ή θα θέλει να κάνει περισσότερα με τα χέρια του, και όλη αυτή η "καθυστέρηση" θα τον αποθαρρύνει?
    5 βαθμοί
  2. Για μένα τα πράγματα είναι απλά. Ο δάσκαλος κιθάρας δεν είναι μόνο δάσκαλος κιθάρας. Είναι παιδαγωγός, δείχνει στον μαθητή τρόπους αντίληψης και επεξεργασίας κατ' αρχήν της πραγματικότητας και του περιβάλλοντος, και τρόπους αντίληψης και επεξεργασίας της μουσικής. Μαθαίνει στον μαθητή να ακούει, να επεξεργάζεται τους ήχους, να αντιλαμβάνεται το τι είναι μουσική, γιατί ακόμα κι αν είναι μεγάλος σε ηλικία ο μαθητής, δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να αντιληφθεί/ακούσει μουσική πίσω από την εξωτερική της επιφάνεια. Ο δάσκαλος κιθάρας, πρώτα απ' όλα μαθαίνει σε κάποιον μουσική, με μέσο την κιθάρα. Και πρέπει να έχει μεγάλη προσαρμοστικότητα και ευελιξία, γιατί κάθε μαθητής είναι διαφορετικός. Δεν μπορεί ο δάσκαλος να δείχνει σε όλους τα ίδια πράγματα με τον ίδιο τρόπο, πρέπει να προσαρμοστεί αυτός στον μαθητή και όχι το αντίθετο. Πρέπει να μπορεί να δώσει κίνητρο και να συνεχίσει να δίνει κίνητρο καθ' όλη την διάρκεια της διδασκαλικής διαδικασίας. Πρέπει να φουντώνει συνέχεια την φλόγα στον μαθητή. Εγώ όταν ήθελα να μάθω να παίζω τζαζ (από μπλουζ και μέταλ που έπαιζα) πριν καμιά 35αριά και κάτι χρόνια, πήγα σ' έναν δάσκαλο που έπαιζε ροκ. Αφού παίξαμε λίγο να δει τι κάνω και του είπα τι θέλω να κάνω, μου είπε το εξής ... "Παίζεις πολύ καλά κιθάρα. Εγώ δεν είμαι τζαζ κιθαρίστας, αλλά αυτό που μπορώ, είναι να σου μάθω να παίζεις μουσική. Άλλο πράγμα το παίζω κιθάρα, και άλλο το παίζω μουσική." Και μου έμαθε, και κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να αντιληφθώ πολύ σοβαρά πράγματα, κι ας έπαιζα καλά κιθάρα. Όταν λοιπόν απέκτησα αυτά τα εφόδια, τότε μπόρεσα μόνος μου να κάνω την υπέρβαση στην τζαζ φυσικά με την δική του βοήθεια και πάνω σ' αυτό το θέμα (κι ας ήταν ροκ κιθαρίστας, ήταν όμως πολύ καλός μουσικός). Ο δάσκαλος μου άνοιξε τον δρόμο, και εγώ έπρεπε μόνο να τον περπατήσω μετά. Γιατί άλλο καλός κιθαρίστας, και άλλο καλός μουσικός. Φυσικά το επιθυμητό είναι αυτά να συμπίπτουν.
    4 βαθμοί
  3. Αν εξαιρεσεις τον Μυστακιδη που ειναι κατι εντελως διαφορετικο (αυτος στην ουσια διδασκει στυλ 100% γιατι δε γινεται αλλιως) κ χωρις να διαφωνω 100% με αυτη τη λογικη, απο ενα σημειο κ μετα δε διαλεγουμε δασκαλο με βαση το ειδος που θελουμε να παιξουμε, αλλα με το σε τι πραγματα μπορει να μας ανοιξει το κεφαλι. Αυτο προυποθετει πως απο ενα σημειο κ μετα ρωταμε τον εαυτο μας καποιες ερωτησεις λιγο διαφορετικες απο το τι στυλ θελω να παιξω. Για να μην παρεξηγηθω για να παιξεις ενα στυλ που δεν απαιτει αυτοσχεδιαστικα skills, η αγορα εχει βελτιωθει, υπαρχει πολυ καλο ποσοστο φοβερα οργανωμενων καθηγητων που θα βοηθησουν πολυ. Αν θες να "ξεστραβωθεις" λιγο μουσικα , να μαθεις να αυτοσχεδιαζεις, με την ενοια να δημιουργεις μουσικη απο το πουθενα σε πραγματικο χρονο εστω κ πανω απο πιο απλες φορμες, χωρις να παιζεις μονο λιξ, να καταλαβαινεις τη σημασια της αρμονιας, ποσο εξαρταται η μελωδικη σου ιδεα τοσο απο την αρμονια οσο απο τον ρυθμο (μη πω περισσοτερο), πως να μελετας ρυθμο για να το βρεις μπροστα σου στον αυτοσχεδιασμο μετα, πως να αναπτυσσεις τις ιδεεσ σου κ πολλα ακομα, τοτε η σωστη επιλογη στενευει πολυ κ πρεπει να λαβεις υπ'οψιν πολλα πραγματα (βεβαια δεν εισαι πλεον αρχαριος οποτε εχεις καλυτερη κριση) Για την ακριβεια υπαρχουν 3 τεραστιες περιοχες στον τομεα μελετη, που αναλογα με το δασκαλο κ την προσεγγιση του θα επιβαλλουν αυτες το στυλ κ τον τροπο που παιζουμε κ μεχρι το που μπορουμε να φτασουμε. - Τεχνικη - Πως βλεπουμε την ταστιερα - Πως μελεταμε τα εργαλεια (κλιμακες, τριαδες, αρπεζ) που μαθαινουμε για να ειμαστε ετοιμοι να τα βαλουμε στο παιξιμο μας Ολα αυτα ΠΡΙΝ περασουμε στο δημιουργικο κομματι ετσι? -Αν την τεχνικη την βλεπουμε μονο ως τελικη ταχυτητα κ δεν καταλαβαινουμε πως στην πραγματικοτητα ειναι μηχανικη χεριων κ παραγωγη ηχου (κ πως τα bpm ειναι biproduct τεχνικης ) -Αν το πως βλεπουμε την ταστιερα περιμενουμε να μας την ορισει το caged κ το 3nps εντελως δογματικα κ δε καταλαβουμε πως πρεπει να μπορουμε να δουμε τα διαστηματα σε χρονο dt μεσα απο ο,τι κ να χρησιμοποιουμε - Αν μαθαινουμε κλιμακες κ αρπεζ με το κιλο κ τα μελεταμε πανω κατω κ μονο σε δυο οκταβες κ βαλε γιατι ετσι βολευει σε καθε θεση στην κιθαρα -Αν το μονο που μαθαινουμε για το πως παιζουμε πανω απο μια αρμονια ειναι licks..... .....Ε μετα αν θελουμε να μπουμε λιγο πιο σοβαρα στον αυτοσχεδιασμο μην απορουμε γιατι ακουγομαστε αρχαριοι. ενω εχουμε ''καλη τεχνικη'' κ ξερουμε τις θεσεις μας. Για την ακριβεια στην αρχη δε θα απορουμε καν, γιατι δε θα εχουμε καν το αυτι να το ακουσουμε κ γιατι ο δασκαλος που ειναι ο καθεαυτου αρμοδιος να μας το πει ακουγεται κι αυτος ετσι με ιδεες α δημοτικου απλως με καλυτερη τεχνικη κ πιο fancy δαχτυλοθεσιες. Οποτε καταληγουμε να διαλεγουμε δασκαλο με βαση το στυλ κ δε ξερουμε τι μας φταιει μεχρι να βρεθει ενας να μας πει πως πρεπει να αλλαξουμε προσεγγιση κ να κοιταξουμε προς αυτοσχεδιασμο (σοβαρα ομως μιας κ ολοι οι δασκαλοι τον αυτοσχεδιασμο βαζουν πως το διδασκουν στο ρεζουμε τους κ μετα σου δινουν λικ για οταν βυθιστει ο τιτανικος μηπως κ δεν πνιγεις) Οποτε η πρωτη κ σημαντικη ερωτηση ειναι: -Eχω τα θεμελια κ θελω να κοιταξω παραπερα προς αυτοσχεδιασμο, ή ουσιατικα διαλεγω να δουλεψω τεχνικη, θεσεις, κλπ κ διαλεγω το δασκαλο που μου τα προσφερει αυτα με επικαλυψη ενα στυλ που μπορει να μου τον κανει ακομα πιο αρεστο. Υπ'οψιν οτι δασκαλοι καλοι στην διδασκαλια τεχνικης κ στυλ σρεντ προσεγγισης μπορει να σου προσδοσουν συνηθειες που ενω ειναι απαραιτητες για το συγκεκριμενο ειδος (τονισμοι ντε φακτο στο 1 2 3 4, θεσεις τεραστιες κ ακαμπτες κλπ) μετα θα φτυσεις αιμα να τις βγαλεις απο το παιξιμο σου αν μελεταγες μονο με εναν τροπο για ποσα χρονια.. Τωρα για επιλογη στυλ σε καθηγητες jazz προσανατολισμου, ενταξει κ εκει δεν ειναι ολοι το ιδιο, αλλα ειναι μιλια μακρυα απο τους υπολοιπους στο πως να αναπτυξουν το παιξιμο σου αυτοσχεδιαστικα κ ακομα κ ενας μετριος θα σου δωσει πραγματα που δε θα μπορουσες να τα παρεις ποτε με την αλλη προσεγγιση. Ασε που καποια στιγμη αν θες πραγματικα να μαθεις πως φτιαχνονται οι μελωδικες γραμμες την bebop κ το trancription δε το γλιτωνεις οποτε.....
    3 βαθμοί
  4. Αυτο ακριβως. Αυτο ακριβως. Για αυτο μιλαω για ωδειο. Και να πω και το αλλο, πλεον ειμαστε τυχεροι γιατι υπαρχουν πλεονν παιδια που εχουν πιστοποιημενες γνωσεις καθαρα πανω στα ηλεκτρικα οργανα και τη μοντερνα- jazz κλπ θεωρια στην Ελλαδα, και αν καποιος ξεκιναει συνειδητα να μαθει ηλεκτρικη- ροκ- μεταλ- death και οτι αλλο κιθαρα, μπορει να απευθυνθεί εκει. Εγω δε θα το προτεινα βεβαια αυτο σε πολυ μικρες ηλικιες, γιατι 1ον) το παιδι δεν εχει διαμορφωσει ακομα τα ακουσματα και τις επιθυμιες του και 2ον) Οι βασεις στην κλασσικη προσέγγιση ειναι πραγματικα δυνατες, και ειναι πολυ ευκολοτερο να κανει τη μεταβαση στην πορεια στο μοντερνο παρα το αντιστροφο. Αλλα οπως και να εχει, η επιλογη πια του μοντερνου μπορει να γινει απο την αρχη σε στερεες βασεις, με δασκαλους που εχουν πιστοποιημενο και, το σημαντικοτερο, ουσιαστικο και δομημενο background. Πολυ τυχερα τα σημερινα παιδια, στον καιρο μου ηταν ελντοραντο, την π**νας γινοταν, εχω πικρη προσωπικη εμπειρια απο μ*λ*κες πουθεναδες που το παιζανε γκουρου του μοντερνισμου, και δεν το ευχομαι σε κανενα.
    3 βαθμοί
  5. Ωράια συνέργεια .Νοσταλγικό.
    2 βαθμοί
  6. Το πιο γρήγορα σε μένα κάνει 32 λεπτά...να φανταστείς...... Τζάμι. 16 λεπτά και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο....(από σκληρό)
    2 βαθμοί
  7. Για πες του dim πόσο δύσκολο είναι να το κάνεις με το macrium reflect. Ακόμα και ένας πίθηκος με γάντια του box μπορεί να το κάνει.
    2 βαθμοί
  8. Χαχαχα, δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου βρε. Να του το πεις, δεν είναι ντροπή να δυσκολεύεσαι στην κατανόηση της θεωρίας. Είναι φυσικό, λογικό, και πολύ συχνό. Και από αυτά που έγραψες, καταλαβαίνω ότι ίσως (ίσως λέω) δεν έχει δοθεί και από τις δύο μεριές (δική σου και δασκάλου) η απαραίτητη σημασία/χρόνος/χώρος για την κατανόηση/εμπέδωση της θεωρίας. Μεγάλη σημασία έχει να την χρησιμοποιήσεις βέβαια, αλλιώς σαν ξερή πληροφορία, και δεν θα την μάθεις/θυμάσαι, και δεν θα ξέρεις τι να την κάνεις.
    2 βαθμοί
  9. Ουάοοο... Τι γκαντεμιά να μην μένεις κοντά. Θα έγραφα δι εσέ και χωρίς τσίπουρα Σούπερ το τεμάχιο (ασχέτως μίξης). Άκρως εντυπωσιακό.
    2 βαθμοί
  10. Ναι, γιατί ως γνωστόν, εμείς εδώ στο νοιζ στήσαμε την κάμερα, σουταραμε το βίντεο....και μετά το ανεβάσαμε στο YouTube. Μέτα δε, το καναμε share στο νοιζ. Καταρχήν (και όχι καταρχάς) δεν είναι ούτε "κοριτσάκι"... ούτε "γκόμενα". Είναι μαθήτρια. Επιπροσθέτως, αν και δεν έγινε κανένα κακό σχόλια για τη μαθήτρια, το τυχόν όποιο ρίσκο της κριτικής στη δημόσια προβολή της είναι εσωτερικό θέμα που αφορά αυτή και τον καθηγητή της. Εξυπακούεται ότι προφανώς γνωρίζε ότι γυρίστηκε σε video. Ότι ενέκρινε το ανέβασμα στο YouTube.... και προφανώς συνήνεσε στο share στο nouz και σε όποια άλλη πλατφόρμα.... γνωρίζοντας ότι μπορεί να κριθεί.
    2 βαθμοί
  11. 1+1= 2 Τι ειναι το συμβολο 1; Ειναι το Ενα. Το Ενα γραφεται με 1. Αξιωμα Τι ειναι το συμβολο + ; Ειναι το Συν. Το Συν γραφεται με + Αξιωμα. = ειναι το ισον. 2 ειναι το δυο. Αξιωμα. Θα μπορουσε το ενα να γραφεται με 2 και το δυο με 1 σα συμβολο; Θα μπορουσε, και τοτε θα γραφαμε 2+2= 1 και θα ηταν σωστο. Δε γραφεται ετσι ομως, διοτι αποφασισαμε αλλιως. Η θεωρια της μουσικης λοιπον, η θεωρια δηλαδη που προηγειται της αρμονιας, ειναι ακριβως αυτο. Αξιωματα. Το ντο στο κλειδι του Σολ γραφεται στην πρωτη βοηθητικη γραμμη. Θα μπορουσε να γραφεται αλλου; Θα μπορουσε, αλλα αποφασισαμε ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑ να το βαλουμε ετσι. Βολευει βεβαια, υπαρχει λογος, οπως και το ενα, το 1 ειναι το πιο απλο σχημα, ξεκιναμε με αυτο, αλλα στην πραξη δε σε απασχολει, διοτι ακομα και αν δεις την ιστορια των γραμματων, η της παρτιτουρας κλπ, παλι στην ουσια καταληγουμε σε αξιωματα, που ομως εχουν μια ιστορικη και πρακτικη βαση. Θα κανεις λοιπον λιγο υπομονη να μαθεις τα αξιωματα, οπως εκανες υπομονη πιτσιρικας στο δημοτικο να μαθεις τα αξιωματα του τυπου 1+1= 2. Αν εχεις την υπομονη να το κανεις αυτο, θα αμειφθεις πλουσιοπαροχα οταν θα μπεις στις διαφορικες εξισ.... ε συγνωμη, στην αρμονια και την προχωρημενη θεωρια ηθελα να πω.
    2 βαθμοί
  12. Αλί αλί, πολύ ιδιαίτερη σύνθεση, κάθε φορά με εκπλήσεις όλο και περισσότερο! Ώς τα της μείξης, θα έλεγα ότι το πρώτο είναι καλύτερο. Θα φτιάξει αν πειράξεις λίγο τις ψηλές με high-shelf σε κάποια όργανα, όχι με το να βγάζεις μπάσες και μεσαίες συχνότητες. Δε μου ακούγεται να χτίζει κάπου σε σημείο να πω ΕΕΠ ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ CUT. Αν θες να πετύχεις αυτό το ελαφρώς κοφτερό και μοντέρνο σήμα, συστήνω high-shelf. Ίσως να θέλει και λίγο παραπάνω compression για να τονωθεί λίγο, και σε solo, και γενικά σε όλο το mix.
    2 βαθμοί
  13. Δύσκολο θέμα για γενικεύσεις ρε παιδιά. Τι ναι ο δάσκαλος, τι είναι το ζουμί του. Μακάρι όλοι μας πρώτα να παίρναμε ωδική στα 5 μας, να ήμασταν έτοιμοι μουσικοί στα 8 χωρίς όργανο, απλά να λέμε παπάδες με το στόμα. Και μετά να παίρναμε όργανο και να λέγαμε "χαα δύο οκτάβες κλίμακα πάνω κάτω τόσο εύκολα; Αστείον!" Όμως δεν είναι έτσι το πράγμα, και μπαίνουμε στο πρώτο όργανο κούρδοι αυτονομιστές. Ούτε ρυθμό ξέρουμε, ούτε διαστήματα, ούτε τονικό ύψος να διακρίνουμε, ιτς. Και μαθαίνουμε το όργανο σαν σκέιτμπορντ, σαν κόλπο. Όργανο που γίνεται μέσον. Με την ελπίδα να έρθει κι η θεωρητική γνώση που εξηγεί το κόλπο να κουμπώσει αργότερα. Θέλουν όμως χρόνο αυτά, και πρέπει και το ενδιαφέρον του μαθητή να διατηρείται, γι αυτό πολλοί μαθητές παίζουν λες κι αφοπλίζουν μπόμπα. Γιατί είναι υπερσυγκεντρωμένοι στον συντονισμό νου και σώματος, να βγει το κόλπο, το τρικ, το νούμερο, το φλιπ, γιατί αυτό τους δίνει την ντόπα της επιβράβευσης. Όταν η γνώση πλέον είναι αποθηκευμένη στο μαθητή και όχι στο όργανο, εκεί το πράγμα αλλάζει, και συζητάμε για επιλογές που καλείται ο καθένας να κάνει. Αλλά για τα πολύ αρχικά στάδια, δεν ξέρω. Εγώ τους λυπάμαι όλους τους δασκάλους.
    2 βαθμοί
  14. Στην Ελλάδα λόγω γενικής ατιμωρησίας και της θεώρησης ότι είναι νορμάλ να κινείσαι στην "γκρίζα ζώνη", υπάρχουν ακόμη και άτομα που το έπαιζαν γιατροί, άλλοι ήταν ακόμη και διορισμένοι για χρόνια.. Έχουμε και παράδοση στο παπατζηλίκι.. Νερό του Καματερού,Αγία Αθανασία του Αιγάλεω,φραπελιά και η λίστα δεν έχει τελειωμό.. Εγώ φεύγοντας στην απαρχή της κρίσης θυμάμαι γονείς να ψάχνουν το φθηνότερο (που ως ένα βαθμό το καταλαβαίνω) και να με ρωτάνε για κάτι αγγελίες τύπου: "Σε ένα μήνα θα παίζετε 30 τραγούδια, τιμή 10€/ώρα" Επίσης ακόμη και σαν μαθητής/σπουδαστής,μου ήταν ξεκάθαρο ότι καλός μουσικός δεν σημαίνει απαραίτητα και καλός δάσκαλος και το αντίστροφο. Τουλάχιστον όμως κάποιος που έχει περάσει μια διαδικασία εξετάσεων έχει πιστοποιήσει κάποιες γνώσεις. Εννοείται και πως αν θέλεις να μάθεις metal θα πας στον Αναστασάκη και όχι στο Γκέρτσο. Όπως και ότι αν θες να μάθεις λαϊκή κιθάρα θα πας στον Μυστακίδη και όχι στον Ζήρα. Αυτονόητα πράγματα..
    2 βαθμοί
  15. κάτι άλλαξε και οι ειδοποιήσεις σε πάνε στο πρώτο ποστ του νήματος, αντί στο ποστ που αφορά η ειδοποίηση...
    1 βαθμός
  16. πάρα πολύ μου αρέσει το κομμάτι... μου θυμίζει σαν ατμόσφαιρα το lp Sarabande του Jon Lord το οποίο και λατρεύω... ως παραγωγή δυστυχώς έχει αδυναμίες οι οποίες όμως μάλλον έχουν να κάνουν κυρίως με τον εξ αρχής λάθος τρόπο που αντιμετωπίζεις την επεξεργασία και σίγουρα όσο μένεις με ακουστικά (ακόμα και αν αλλάξεις τύπο όπως λέει ο Δημήτρης) δεν θα βελτιώσεις ιδιαίτερα τα πράγματα... τουλάχιστον όχι τόσο όσο να αξίζει τον κόπο μια επιπλέον επένδυση... δυστυχώς μόνο αν αποκτήσεις πρώτα μια σχετική εμπειρία με τον πραγματικό κόσμο (μέσω ηχείων) θα μπορούσες (πάντα εν δυνάμει) να μιξάρεις ικανοποιητικά μεταφράζοντας τις διαφορές στην αντίληψη με τα ακουστικά... οι εξαιρέσεις απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα... πχ στο εν προκειμένω ένα μεγάλο πρόβλημα όπως επισήμανε ο Στράτος είναι το paning που μπορεί απριόρι να εξηγηθεί λόγω της χρήσης (οποιουδήποτε τύπου) ακουστικών... ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αποκτήσεις επαρκή αίσθηση ενός δρώμενου που κανονικά το έχεις μπροστά σου όταν το ακούς πάνω από το κεφάλι σου... τα ψυχοακουστικά μοντέλα των διάφορων software αλγόριθμων προσπαθούν φιλότιμα να γεφυρώσουν την κατάσταση αλλά δυστυχώς ακόμα ΔΕΝ...
    1 βαθμός
  17. καλά σου είπε αλλά νομίζω πως πρέπει να το κάνεις. Γιατί πρέπει να επιβεβαιώσεις και στον πραγματικό κόσμο πως έγινε η δουλειά. Θα το φτιάξουμε ότι και να γίνει ποτέ, καλά να είμαστε και το ξαναστήνουμε, αλλά εγώ λέω κάντο. Για να δούμε πως έγινε η δουλειά. Λογικά και να μην το κάνεις θα έγινε. Τι να πω. Ότι θες. correktent
    1 βαθμός
  18. Όχι ρε είναι πολύ εύκολο. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που το χρησιμοποιω είχα κάνει και image τον κομπιούτερ πριν ένα χρόνο. Αμ πως.
    1 βαθμός
  19. και τώρα κάνε και την αλλαγή για να επιβεβαιώσεις πως δουλεύει Βγάλε τον ένα και βάλε τον άλλο πάνω.
    1 βαθμός
  20. Λοιπόν για να το λήξω από την δική μου μεριά. Η κοπέλα παίζει το συγκεκριμένο κομμάτι πάρα πολύ καλά για τους 9 μήνες που ασχολείται με την κιθάρα. Η κοπέλα επίσης είναι όμορφη και το ξέρει. Θα ήταν πολύ καλό να συνεχίσει να προοδεύει (και παιχτικά και μουσικά) με τον ίδιο καλό ρυθμό. Η κοπέλα είναι μέσα στο πνεύμα της εποχής, από την άποψη της σύγχρονης επιρροής της εικόνας στο χτίσιμο ενός image και φαίνεται να το δουλεύει προς τα εκεί. Να πάει στα λυμένα παρακαλώ.
    1 βαθμός
  21. Αρχικά, σύμφωνα με την εκδοχή που περιλαμβάνει το λεξικό του Μπαμπινιώτη, ο “γκόμενος” προκύπτει από το γαλλικό gommeux, από το ιταλικό gommeno, από το gomme (=γόμμα) ή από το ελληνικό κόμμι, το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από το αιγυπτιακό kmjt. Το “κόμμι” είναι μια κολλώδης αρωματική ουσία, που εκκρίνουν ορισμένα φυτά. Παρετυμολογούμε επομένως, υποθέτοντας ότι το -gomme εξηγεί και ερμηνεύει έναν άνθρωπο, άντρα ή γυναίκα, που περιποιείται την εμφάνισή του, αρωματίζεται, θέλει να είναι κομψός, ωραίος και θελκτικός για το άλλο φύλο. Με λίγα λόγια, εραστής ή ερωτεύσιμος.
    1 βαθμός
  22. Μου άρεσε πολύ το κομμάτι και ακόμα περισσότερο ο ήχος.
    1 βαθμός
  23. Πραγματικά απορώ που δεν έχει πέσει λουκέτο, από τις πρώτες ώρες κιόλας, μετά το 1ο ποστ. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχετε (οι Mod) αφήσει τη συζήτηση να φτάσει εκεί που έφτασε, και να τροφοδοτείται. Είχα την εντύπωση πως ενας mod έχει πιο ξεκάθαρο ρόλο, να και πολλές φορές η εξέλιξη της συζήτησης δεν είναι τόσο ξεκάθαρη. Πρέπει να προστατεύεται αποτελεσματικότερα η εικόνα του φόρουμ και θα ήταν καλό τα αντανακλαστικά σας να λειτουργούν λίγο καλύτερα. Με εκτίμηση προς όλους τους μοντεράτορες/αντμίν.
    1 βαθμός
  24. Σίγουρα ένας επαγγελματίας,ιδίος με hardware μπορει να το κάνει πιό pro,αλλά θα το πώ άλλη μία φορά,ολα είναι στην ηχογράφηση.Δέν είναι δικό σου λάθος.Ενα όργανο που γράφεις με "κακή" τοποθέτηση μικροφώνου και παραπάνω χώρο από αυτόν που θα έπρεπε να έχει για να βγεί πιό μπροστά σε μιά μίξη,δέν διορθώνετε με τίποτα.Παλεύω κάτι κιθάρες με παραπάνω distortion από ότι θα ήθελα για ένα κομμάτι που έφτιαξα.Δέν κάθονται στην μίξη με τίποτα.Αυτό μας κάνει αυτόματα φίλους,να ξέρεις.
    1 βαθμός
  25. Από τα πρώτα δευτερόλεπτα φαίνεται η διαφορά στο eq, ανάμεσα στα δύο.Το πρώτο είναι πολύ καλύτερο, καθώς ακούγεται πλήρες, συχνοτικά. Πολύ όμορφο άσμα και σούπερ οι κιθάρες!
    1 βαθμός
  26. προσωπικά από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω περισσότερο τη θεωρία και το πεντάγραμμο, ξεκλειδώθηκαν πολλά πράγματα που τα ήξερα μηχανικά (και αξιωματικά, για να αναφερθώ στα προηγούμενα) και άρχισα να καταλαβαίνω γιατί γίνονται και ότι δεν γίνονται απλώς για να γίνονται
    1 βαθμός
  27. Ετοίμαζόταν αντίστοιχη παράθεση κ για αυτό! Με λυπεί ιδιαιτέρως που υπήρξαν 2-3 άτομα που το πήγαν εκεί που το πήγαν με αντίστοιχους χαρακτηρισμούς. Θεωρώ πως έχει ξεφύγει αρκετές φορές η κατάσταση σε αυτό το νήμα με αρκετά που ειπώθηκαν με αποκορύφωμα τους χαρακτηρισμούς την μαθήτρια μου. Θα παρακαλούσα να ανακαλέσουν κ να μην επαναληφθεί κάτι αντίστοιχο από κανέναν.
    1 βαθμός
  28. Να πω και γω την άποψή μου. Καταρχάς, ΣΙΓΟΥΡΑ θα πρέπει να του πεις το ότι χάνεσαι στη θεωρία. Ας φάτε ένα μάθημα στα πολύ βασικά, κράτα σημειώσεις να μελετήσεις μόνος, και από το επόμενο μάθημα βάλτε τη μέσα σιγά σιγά, και θα έρθει κάποια στιγμή να δέσει. Δε χρειάζεται να του πεις κάτι συγκεκριμένο. Μπορείς όμως να αναφέρεις σε κάποια περίσταση, ότι - να, αυτό που μου δίχνεις εδώ θα ήθελα να το καταλάβω πιο βαθιά. Νομίζω ότι επειδή ίσως επειδή σε βλέπει πιο μεγάλο, να μη θέλει να σε μπλέξει με θεωρίες, γιατί καλώς ή κακώς οι περισσότεροι θέλουν απλά να μάθουν να γρατζουνάνε. Αρκετές φορές υπάρχει και μια έχθρα προς τη θεωρία, οπότε μπορεί να έχει "μάθει" να διδάσκει έτσι. Κατ' εμέ, σίγουρα δεν πρέπει να μείνεις σε tabs. Είναι πολύ περιορισμένα, και αν θες πραγματικά να κατανοήσεις - έστω και απλή - μουσική θεωρία, τότε θα πρέπει να πας στις νότες. Όχι γιατί πρέπει να βλέπεις νότες και να παίζεις prima vista, αλλά γιατί θα σε βοηθήσει στο να καταλάβεις τις σχέσεις και τη λογική μεταξύ όλων αυτών που παίζεις.
    1 βαθμός
  29. Το ότι λένε τη μαθήτριά σου "γκόμενα " δεν σε ώθησε να την υπαρασπιστεις ..... Εμείς πρέπει να κάνουμε αυτή τη δουλειά. Εσένα αυτό σε κόφτει.. ποιός παίζει καλά και ποιός όχι. Δεν το έκανα πριν ..αλλά θα το πω τώρα. Δεν κάνεις για δάσκαλος...και ποσώς με ενδιαφέρει αν ξέρεις να γρατζουνάς μια κιθάρα.
    1 βαθμός
  30. Όταν βαζουμε τόνο στη λήγουσα χρειάζεται να προσθέσουμε κάτι σαν του, της ή κάτι άλλο.
    1 βαθμός
  31. Παρε ενα καλο βιβλιο θεωριας για αρχη, τι διαλα, με μπακαλοτεφτερα θα τη βγαλεις;
    1 βαθμός
  32. Δοκίμασε με ένα άλλο ακουστικό. Τα 770 είναι αρκετά κλινικά. Δεν λέω παλιές παραγωγές, λέω παραγωγές βινυλίου που κόβανε τα χαμηλά για να στριμώξουν τις πλευρές. Εχω ακούσει και άλλα δικά σου και δεν ήταν έτσι. Αυτό για κάποιο λόγο ξεράθηκε. Εχει τόσα όργανα, δεν δικαιολογείται
    1 βαθμός
  33. ΝΤΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΡΝΤΙΑ ΜΟΥ. Σε θεματα μιξης δε μπορω να σε βοηθησω. Απο την αλλη παροτι ζητας να εστιασουμε εκει, μου ειναι δυσκολο να μην ακουω τη μουσικη κ να θαυμασω αυτο που εφτιαξες
    1 βαθμός
  34. 1. Αυτό είναι πρόβλημα. 2. You do that. 3. Πάναρε πνευστά αντίθετα από ούτι (πχ 50%-60% αριστερά το ένα και ισόποσα δεξιά τα άλλα.).
    1 βαθμός
  35. Συμφωνώ με τον Alex το πρώτο και για εμένα είναι καλύτερο. Δεν θα σου δουλέψει μάλλον αυτή η τεχνική που περιγράφεις, προσπάθησα να την κάνω και εγώ πριν πολλά χρόνια και όσο και αν επέμενα δεν έβγαλα ποτέ ένα καλό αποτέλεσμα. Δυστυχώς αυτό που δούλεψε σε εμένα ήταν άπειρες ώρες στην κονσόλα, tutorials άπειρα, ακρόαση σε πολλά και διαφορετικά μέσα, συζητήσεις με έμπειρους ηχολήπτες και κλέψιμο τεχνικών και μόνο τότε και μετά από χρόνια κατάφερα να βγάλω... μην φανταστείς τίποτα το ιδιαίτερο... απλά ένα αποτέλεσμα με μια σχετική αξιοπρέπεια. Πάντως Αλή είσαι μουσικάρα, οι συνθέσεις σου και ο τρόπος που τις υποστηρίζεις παιχτηκά ξεφεύγουν πέρα από κάθε συναγωνισμό, και είναι πραγματικά αξιοζήλευτες.
    1 βαθμός
  36. αυτό που έχω να πω είναι ότι και τα δυο ΔΕΝ μου αρέσουν εξ ίσου το ίδιο. Μετα βίας άντε να πω υπέρ του πρώτου με κάτι στο 53-54% το πολύ και αν. Δεν μπορώ να καταλάβω που έφτασες σ αυτό το αποτέλεσμα. Για μένα υπάρχει γενική ξεραϊλα και έλλειψη χαμηλών δηλαδή κάτω από 200. Μπορεί να είναι θέμα άποψης, αλλά μου θυμίζει mastering για βινύλιο εποχής 1970 στην Ελλάδα. Sonarworks γιατί? πως θα σε βοηθήσει παραπάνω σε ό,τι έκανες? btw με τι ακούς όταν μιξάρεις? το κομμάτι πολύ καλό.
    1 βαθμός
  37. Για να τελειωνουμε με τις μιξεις. Το πρωτο μου ακουγεται πολυ καλυτερο. Μοιζει για... ενιαιο, το δευτερο κατι εχει στο χαι εντ που με χαλαει. Δε νογαω να το εξηγησω περισσοτερο. Το κομματι ειναι αλλο επιπεδο (φιλια στον καβατζοξεδερφο). Παιρνεις ετσι οπως ειναι 5 παιχταραδες τους δινεις το σκορ κ πατε κ το παιζετε-ηχογραφειτε λαηβ. Επαθα πλακα Γιωργη. Πιο πολυ απο την πλακα που επαθα στα προηγουμενα. Σε λιγο θα φαινεται πως ο,τι ανεβαζεις κατευθειαν μπαινω κ λεω τα καλυτερα κ μ'αρεσουν ολα, αλλα δε το κανω παιδια επειδη ειναι φιλος μου, αληθεια α. 20 χρονια ποσες φορες μενω με ανοιχτο το στομα με αυτο τον ανθρωπα. Ακομα κ στις πιο αστοχες στιγμες του. Ε αυτη ειναι απο τις πιο ευστοχες!! Εισαι αλλη κατηγορια πως να το κανουμε! Η κιθαρα που ειπες ν'αγνοησουμε δεν ειναι κακη. Ισα - ισα ξεκιναει πολυ καλα. Μετα κανει λιγο κοιλια. Απο το 1:35 2:20 σουπερ (με εξαιρεση το λικ 1:52-1:56 κ αυτο οχι γιατι δεν ειναι καλοπαιγμενο). την κοιλια την κανει απο 2:20 μεχρι 3:07 κι αυτο γιατι εχεις ηδη παιξει σε αλλο λεβελ το πρωτο μισο σολο.
    1 βαθμός
  38. Αυτό ακριβώς που γράφεις, του το έχεις πει? Και αν ναι, τι σου απαντάει? EDIT: Πες αν μπορείς και ένα παράδειγμα πραγματικό (όχι με Α, Β, Γ) να καταλάβουμε τι εννοείς.
    1 βαθμός
  39. Κυρ Αλή μου, αυτό είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!! Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στον ήχο γιατί άκουγα την μουσική!!!! Λοιπόν στο 2ο υπάρχει όντως μείωση στις χαμηλομεσαίες. Όμως είναι πολύ ιδιαίτερη μείωση, μπορεί να ξεθολώνει, αλλά χάνει σε punch και όγκο. Κάτι άλλο χρειάζεται νομίζω. Διαχώρισε καλύτερα τα όργανα συχνοτικά και στο στέρεο φάσμα, ειδικά το sax και το ούτι. Μετά βάλε ένα high-pass με μύτη, και σάρωσε το κομμάτι να δεις που είναι οι προβληματικές χαμηλομεσαίες. Άσχετος είμαι και μπορεί να λέω μπούρδες βέβαια. Τι κομματάρα ρε Αλή-τη.
    1 βαθμός
  40. Για τα της παραγωγής δεν μπορώ να μιλήσω καθότι κουφός και άσχετος. Αλλά η ενορχήστρωση .... Αχ η ενορχήστρωση .... Μπράβο ρε Νίκο. Πολύ θα ήθελα να το άκουγα και τίγκα φορτωμένο, πριν τα σβήσεις όλα εκτός του όμποε.
    1 βαθμός
  41. Αυτο. Αλλα μεχρι να βρεθει καποιος να στο πει κ να στο δειξει πρακτικα (οπως κ στην δικη σου την περιπτωση), δε το ξερεις. 100% . Δε λεμε να καταλαβουμε πως τον δρομο μονοι μας θα τον περασουμε. Ο δασκαλος θα στον δειξει, θα σου πει -παληκαρι μου ασ'τον αυτο τον παραδρομο θα κανει 10 μερες περισσοτερο απο εκει, αλλα εσυ κ μονο εσυ ευθυνεσαι να τον περπατησεις-μαθεις.
    1 βαθμός
  42. Ωραιοτατο. Στο κλασσικο υφος.....
    1 βαθμός
  43. Ναι βρε Μανο μου απο τον αρχαριο... ειναι αλλο θεμα (μεγαλο εως τεραστιο) Εγω απαντησα στο δασκαλος για στυλ που μαλλον ειναι για intermediate παρα για αρχαριος. Κ για το τι λυσεις ψαχνουμε. Κ οπως ειπε κ ο Τζιμ ψαχνουμε λυσεις για να ειμαστε advanced στη βιτρινα κ αρχαριοι στο τι εχει μεσα το κουτι. Οποτε δε το συζητω πως διαφωνω σε αυτη την προσεγγιση. Το να αναφαρεται ο Γκερτσος στην ιδια λιστα με Ζηρα κ Αναστασακη ειναι αστειο. Ειναι αλλοι κοσμοι. Δε θα παει καποιος στο Γκερτσο για να βγαλει το trilogy στα 280 bpm. Θα μαθει ομως τοσα fundamentals που ο,τι ειδικευση κ να θελει μετα θα ειναι ετοιμος να την κανει χωρις τρυπες. Ξεχναμε πως το να αυτοσχεδιασεις, να παιξεις κατι δικο σου ειναι ενας τεραστιος κοσμος που ανοιγεται (κ επαγγελματικα κ μη) μπροστα σου κ κανουμε πως δε τον βλεπουμε μεχρι να φαμε τα μουτρα μας. Δε παιζουμε κλασσικη κιθαρα να μας ζητανε μονο ρεπερτοριο, ουτε το μονο πραγμα που θα κανουμε στη μουσικη μας ζωη ειναι note for note cover band
    1 βαθμός
  44. Άψογη παραγωγή όπως πάντα! Πολύ δυνατός παίκτης!
    1 βαθμός
  45. Η ενορχήστρωση είναι εξαιρετική, οι επιλογές των οργάνων και ο τρόπος που οι μουσικές φράσεις τους εξελίσσουν την ροή του κομματιού είναι καταπληκτικός, η μίξη και γενικά η παραγωγή πάρα πολύ καλή. Το κομμάτι αναπνέει υπέροχα, έχει υπέροχες δυναμικές που υποστηρίζουν άψογα τα συναισθήματα που προκύπτουν από τους στίχους. Ο ήχος σε κιθάρες, κρουστά και όμποε είναι για σεμινάριο. Και φυσικά να αναφέρω ότι η χροιά της φωνής είναι υπέροχη... αγκαλιάζεται και αγκαλιάζει πολύ όμορφα τα ηχοχρώματα του τραγουδιού. Άσχετο με το το θέμα που παρουσιάζεις σχετικά με την αφαίρεση και γενικά την χρυσή τομή στην ενορχήστρωση... ακούγοντας το κομμάτι οι πρώτες σκέψεις που μου ήρθαν στο μυαλό είναι... πως έφτασε η μουσική στην εγχώρια πραγματικότητα να κάνει ελεύθερη πτώση χωρίς δίχτυ ασφαλείας ενώ όλα αυτά τα χρόνια υπήρξαν πραγματικά διαμάντια στο μουσικό γίγνεσθαι που ασχολήθηκαν με σοβαρότητα και υπευθυνότητα με τα μουσικά πεπραγμένα. Ένα πραγματικό μυστήριο.
    1 βαθμός
  46. 1 βαθμός
  47. https://www.moutsioulis.gr/product-category/ilektronika/fis-trofodosias/230v-3pin/
    1 βαθμός
  48. https://www.aliexpress.com/item/10000154203224.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.50b345e8dlmf1V&algo_pvid=694b4f64-cf78-4c97-b997-48c17b5f2f35&algo_exp_id=694b4f64-cf78-4c97-b997-48c17b5f2f35-0&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"20000000128548239"}&pdp_npi=3%40dis!EUR!0.88!0.58!!!!!%4021227e5116775349582832300d06bf!20000000128548239!sea!GR!788041899&curPageLogUid=A3PJULbrSS1T https://www.aliexpress.com/item/32812898345.html?spm=a2g0o.productlist.main.5.5fa9100bpNM4TC&algo_pvid=d85ed0ea-7194-4ee8-84cd-acbadb9b970a&algo_exp_id=d85ed0ea-7194-4ee8-84cd-acbadb9b970a-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"64689196636"}&pdp_npi=3%40dis!EUR!10.37!10.37!!!!!%4021224cdb16775351944893822d0723!64689196636!sea!GR!788041899&curPageLogUid=0DLXdDQV2OhD
    1 βαθμός
  49. Θα διαφωνήσω κάθετα με την συλλογιστική αυτή (αν βέβαια την κατάλαβα σωστά και όχι λανθασμένα). Εμένα αυτό μου ακούγεται σαν noiz με παρέλαση διαφημιζομένων υπηρεσιών και μάλιστα χωρίς κριτικό σχολιασμό. Περάστε κύριε, αφήστε την κάρτα σας, διαφημίστε τις υπηρεσίες σας, και δεν θα σας ενοχλήσει κανείς. Αμανείναι έτσι, να παίρνουμε και ποσοστά από τις πωλήσεις ασούμε.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου