Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Ετους
1 Νοεμβρίου 2023 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Μήνας
1 Οκτωβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Εβδομάδας
25 Οκτωβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Σήμερα
1 Νοεμβρίου 2024 - 31 Οκτωβρίου 2024
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
03/05/24 - 03/05/24
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/05/24 σε όλα
-
@Apostol. Κατ΄αρχάς η Starclassic και γενικά η Tama πολύ μικρή σχέση έχει σαν ήχος με την Pearl Session ή τα Mapex Saturn ή τα Gretsch Catalina (που είναι και πολύ οικονομικότερη κατηγορία) τα οποία έχουν αναφερθεί. Ίσως κάποια σετ της Yamaha είναι πιο κοντά, και πάντα μιλάμε για Birch. Η καλές σειρές της Tama είναι πολύ πιο μαζεμένες και focused. Eίναι πολύ καλύτερα recording sets απ' ότι είναι live sets, ειδικά τα birch. Περίπου όπως και τα Yamaha δηλαδή. Συνήθως τα αντίστοιχα Tama έχουν λίγο περισσότερα μπάσα και είναι λιγότερο "καθαρά" απ' τα Yamaha. Επίσης οι μπότες της Tama είναι εντελώς άλλη κατηγορία για rock παιξίματα, πολύ δύσκολα τiς αγγίζει η Pearl ή η Mapex ή η Yamaha απ' όσα έχω ακούσει. Δεν έχω ακούσει τη συγκεκριμένη 22x14, οπότε δεν μπορώ να την προτείνω με τόση ευκολία. Αν ήταν τουλάχιστον 22x16 θα έλεγα όρμα. (Αν τελίκά θες Tama ήχο γιατί δεν έχω καταλάβει).2 βαθμοί
-
Βρε να δεις τι μου θυμίζει αυτό... Α, ναι, αυτό που κάνουμε (στο περίπου) με τον @Superfunk Έβλεπε μπροστά αυτό το αγόρι -2 βαθμοί
-
Δεν ξέρω αν έχω διαλέξει τη σωστή κατηγορία, και δε ξέρω για πόσο θα είναι διαθέσιμο το συγκεκριμένο. Για εσάς που παίζετε με το Kontakt (ακόμα και με την δωρεάν έκδοση) μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το παρακάτω library. https://www.native-instruments.com/en/products/komplete/vocal/jacob-collier-audience-choir/ Το δοκίμασα χτες. Θέλει λίγο (έως πολύ) EQing αλλά έχει αρκετό ενδιαφέρον λόγω της φύσης του ήχου. Νομίζω ότι αν κάνει κανείς layering με άλλη μια χορωδία, δίνει ενδιαφέρον αλλάζοντας την υφή του ήχου, και το ζωντανεύει λίγο.1 βαθμός
-
Zoom recorders ? Είναι αξιόλογα μηχανήματα και έχουν πέσει οι τιμές τους https://www.thomann.de/gr/zoom_portable_recorders.html1 βαθμός
-
Εδώ μιλάμε όμως για μια νομοθεσία που δεν έχει σκοπό να περιορίσει ή να απαγορεύσει ή να λογοκρίνει την καλλιτεχνική έκφραση. Για εμένα είναι ξεκάθαρος ο στόχος και πιστεύω πως θα έχει θετικά αποτελέσματα και θα δώσει κίνητρο για την ελληνική μουσική αναδεικνύοντας και τον ελληνικό πολιτισμό, δίνοντας ώθηση για νέες ελληνικές δημιουργίες και ελληνικά κλασσικά και μοντέρνα χαρακτηριστικά. Εμένα μου αρέσει. I love it! Εγώ αν και τεμπέλης, πάντα τη βρίσκω την άκρη1 βαθμός
-
Απ' ότι φαίνεται θα περάσει καθώς το στηρίζουν και οι καλλιτέχνες. Το πρόβλημα είναι ότι οι καλλιτέχνες θεωρούν ότι θα παίζουν τα τραγούδια τους και θα έχουν μερίδιο από τα δικαιώματα, αλλά όπως όλοι ξέρουμε είναι απίθανο να παίζουν πυξλάξ στο μπιτσμπαρ για να λικνίζονται οι οπτασίες. Πολύ φοβάμαι ότι θα έχουμε remix "μουσικής" με το κιλό, δηλαδή ένα preset μπιτάκ 5 λεπτά, ένα σαμπλ της Ελευθερίας Αρβανιτάκη 2 μέτρα και πάλι beat 5 λεπτά. Και όλο αυτό με το κιλό για να καλύπτεται το 45%. Να μη σας πω ότι θα δούμε και συμβάσεις "Σύνθεσης, παραγωγής και ηχογράφησης Ελληνόφωνου μουσικού περιεχομένου υψηλής αισθητικής για το διεθνή αερολιμένα Αθηνών. 650.000 πλέον ΦΠΑ (για 4 ώρες μπιτ και κλαρίνο πατσ με reverb) με αναδοχο τον DJ Cos_Dr" κλπ Γιατί η Γαλλία είναι Γαλλία (από εκεί αντέγραψαν το νομοσχέδιο) και η Ελλάδα είναι Ελλάδα και τα πράγματα γίνονται αλλιώς.1 βαθμός
-
Λοιπόν... Εγώ συμφώνησα με τον @fenderiarhs, τα είπε εξαιρετικά και πάνω- κάτω αυτή είναι και η δική μου άποψη. Όμως... Το θέμα λόγω της (εν δυνάμει πολιτικής) φύσης του είναι εύκολο να ξεφύγει. Οπότε προσεκτικά, χωρίς αφορισμούς, flaming κλπ, γιατί το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα είναι κρίμα να έχουμε... άλλα. Αυτά τα ολίγα και θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις που παραθέτονται.1 βαθμός
-
Aυτο το αεροπλανο ειναι παλιο μοντελο και ο λογος που μπορει και πεταει με ενα φτερο ειναι οτι ειναι λαμπατο.Τωρα τα αεροπλανα ειναι ψηφιακα και αν χασουν ενα φτερο δεν μπορουν να πεταξουν..Απλα πραματα1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Χαίρετε, Χαίρετε, Προσφάτως διάβαζα ένα άρθρο για τις κιθάρες Danelectro και μπήκα στο youtube για να ακούσω κάποια κλιπ. Όταν είδα τη συγκεκριμένη κιθάρα μου φάνηκε σαν «παιχνίδι», αλλά όταν άκουσα τον ήχο... έπαθα τη πλάκα μου. Η τιμή είναι ελκυστική, ο ήχος γοητευτικός. Έχεις κάνεις στη κατοχή του Danelectro? Αξίζει η αγορά μιας τέτοιας κιθάρας; https://youtu.be/QlhjYc8nLSw0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το κατέβασα, το έχω βάλει κάτω και το σφάζω Για δωρεάν ωραίο είναι και όχι μόνο. Έχω και καλύτερα choir αλλά αυτό είναι ωραίο, παίζω λίγο μαζί του, πλάκα έχουν και τα effects που βαράνε τα πόδια και φωνάζουν Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Επ ευκαιρία έκανα και υpdates για το native access και το komplete0 βαθμοί
-
Το ακόλουθο είναι με βάση την ποσόστωση 45%, δια την ακρόαση εις δημοσίους χώρους ελληνικής μουσικής0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Από το σχέδιο νόμου του υπουργείου πολιτισμού «Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού και την προστασία και διάχυση της ελληνικής γλώσσας, στο πλαίσιο της διαφύλαξης και ανάδειξης της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς -Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό της εμπορικής πολιτικής του Οργανισμού Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Πολιτισμού».ββ) της εφαρμογής ποσοστού υποχρεωτικής μετάδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνου τραγουδιού σε ορισμένους από τους κοινόχρηστους χώρους των ξενοδοχειακών και σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων, των εμπορικών κέντρων, καζίνο, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους χώρους αναμονής επιβατών αεροδρομίων και λιμένων και βγ) της εισαγωγής υποχρέωσης για τη χρήση συγκεκριμένου ποσοστού ελληνόφωνων τραγουδιών και ορχηστρικής μουσικής απόδοσης ελληνόφωνων τραγουδιών σε ελληνικές οπτικοακουστικές παραγωγές και κινηματογραφικές ταινίες που χρηματοδοτούνται από τον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.Και από την απάντηση του ΣΑΠΟΕ: «Η προτεινόμενη διάταξη παραπέμπει σε άλλες εποχές ή κοινωνικούς σχηματισμούς, όπου το πατερναλιστικό ή αυταρχικό κράτος είχε λόγο για την καλλιτεχνική δημιουργία, αξιολογώντας την αξία της πνευματικής δημιουργίας και συγκαθορίζοντας την τελική μορφή της. Είναι αυτονόητο, ότι το άρθρο αυτό δεν μπορεί να έχει θέση σε ένα σύγχρονο δημοκρατικό κράτος δικαίου εντός της ΕΕ και μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης, όπως η Ελλάδα. Υπενθυμίζουμε πως το άρθρο 16 του ελληνικού Συντάγματος και το άρθρο 13 του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ κατοχυρώνουν την ελευθερία της Τέχνης, και μάλιστα ανεπιφύλακτα. Δεν αφήνουν χώρο σε κράτος- λογοκριτή. Η καλλιτεχνική δημιουργία δεν αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση κρατικών σκοπών, όσο θεμιτοί και εάν μπορούν να χαρακτηριστούν αυτοί. Υπάρχουν άλλοι φορείς και άλλα μέσα για την προώθηση του ελληνόφωνου τραγουδιού, που δεν παραβιάζουν ευθέως το Σύνταγμα και όλα τα διεθνή κείμενα προστασίας ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων.» - Σαβίνα Γιαννάτου0 βαθμοί
-
Έπρεπε να χρησιμοποιήσεις μια φωτογραφία με μεγαλύτερη μπάλα για να είναι πιο ευδιάκριτο το QR0 βαθμοί
-
+ ΝΟΧΖΕΜΑ + κάποιο BALSAM Όλα τα υπόλοιπα είναι σαν να λέμε για αναλογικά σύνθια στην εποχή των VSTI :-)0 βαθμοί
-
Gillette Blue II Ξυραφάκια μιας Χρήσης με 2 Λεπίδες (το παλιό, το καλό, το "μπακιρένιο" χωρίς λιπαντική ταινία) Τι να πει κανείς γι' αυτό το ξυραφάκι; ...ότι και να πει λίγο θα 'ναι! + Brut After Shave Original 100ml Το βάζω πάνω από 25 χρόνια και δεν το αλλάζω με κανένα. Κάποτε ένας καλός φίλος μου το έκανε δώρο στα γενέθλια μου, είχα πρόβλημα ακμής όταν ήμουν νέος και παρατήρησα ότι όποτε έβαζα αυτό μετά το ξύρισμα δεν έβγαζα ποτέ ακμή. ενώ με άλλα μετά από 2-3 ημέρες πάντα έβγαζα και μια ακμή, δεν ξέρω αν είναι πλασέμπο ή όχι αλλά συμβαίνει ακόμα και σήμερα, έχω λιπαρό δέρμα. Σαπουνάκι ότι τύχει, αλλά με καλό τρίψιμο-μασάζ πριν το ξύρισμα..0 βαθμοί
-
Τσέκαρε και τα παρακάτω - Mapex Armory, Birch/Maple. Στην έκδοση Rock έχει κάσσα 22x18, ενώ στη Studio έχει 20x16 - Ludwig Continental, Maple/Agathis core όπως το θες αλλά έχει μόνο ένα tom 12x08 - PDP Concept Classic, Maple, με 22x16 αλλά με ένα μόνο 13x09 tom - Pearl Crystal, Aκρυλικό, με κάσσα 22x16, αλλά το floor είναι 16x15.0 βαθμοί
-
https://www.trimis.com.gr/ntrams-krousta/ntrams/set-ntrams/set-ntrams-tama-mp42zs-ddb.html Αυτή πάντως είναι στα 2.670€ και μάλιστα την είχε και προσφορά black Friday στα 2.200, θα την είχα αγοράσει σε εκείνη την τιμή αλλά την έβαλε όντως για μια μέρα και δεν την πρόλαβα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όλοι αυτοί καλό θα ήταν κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην παραγωγή και όχι στην κατανάλωση.0 βαθμοί
-
Εδω νομιζω κρυβεται και το ολο ζουμι της υποθεσης και εξηγειται και η υποστηριξη των, συνηθως αντιστασιακων με τον ανθρωπο κ.λ.π, καλλιτεχνων στο νομοσχεδιο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πράξαμε ορθώς που πλαισιώσαμε τις τάξεις των α) Ριζα Χ & 2)Επίθεση του έρρινου ηχου.0 βαθμοί
-
Ανεξάρτητα από την όποια Αιτιολογική - Εισηγητική έκθεση σχεδίου νόμου , πάντα κάτι άλλο υποκρύπτεται. Οι αιτιολογικές εκθέσεις είναι γλαφυρές προτάσεις, που συνήθως βρίσκουν τους πάντες σύμφωνους. Εν προκειμένω δεν υποκρύπτεται και κάτι μυστηριώδες . Μια παροχή στους Έλληνες δημιουργούς είναι υπό την έννοια ότι από το Χ ποσό που θα πληρώνουν όλοι αυτοί σε δικαιώματα , το 45% της πίτας θα πάει στους Έλληνες δημιουργούς. Ούτε πρόκειται να εφαρμοστεί εν τοις πράγμασι μια τέτοια διάταξη , ούτε να ελεγχθεί η εφαρμογή της. Δεν πρόκειται για καμία Βόρεια Κορέα, αλλά για μια παροχή προς μια συντεχνία (όπως σε πολλές άλλες).0 βαθμοί
-
Νομίζω περί αυτού πρόκειται. Σιγά μην κάηκαν για την ελληνική δημιουργία.0 βαθμοί
-
Με το ίδιο σκεπτικό που επικαλείται το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, προτείνω το 45% των ανδρικών ενδυμάτων να αποτελείται από φουστανέλες. Πέραν της πλάκας, υπάρχουν φυσικά πολιτικές και ιδεολογικές προεκτάσεις, οι οποίες όμως ξεφεύγουν από τα πεδία ενδιαφέροντος αυτού του χώρου. Από καθαρά καλλιτεχνική / μουσική σκοπιά η γνώμη μου είναι πως η μουσική ως σοβαρή τέχνη πάντα χρειαζόταν προστασία για να επιβιώσει. Από τους κλασικούς συνθέτες μέχρι τις μεγάλες ορχήστρες και από τους προστάτες ευγενείς της αναγέννησης και του διαφωτισμού μέχρι τους χορηγούς της εποχής μας. Αλλά το να προστατεύεται η μουσική που ανήκει στην διασκέδαση, είναι κάτι που με βρίσκει εντελώς αντίθετο. Δηλαδή αν κάποιος τέχνη δεν κάνει και δεν διασκεδάζει και κανέναν, ίσως θα έπρεπε να βρει κάτι άλλο για να βιοπορίζεται, να γίνει κι αυτός χρήσιμος στη κοινωνία αντί να προσπαθεί να επιβιώσει με νομοθετικές ρυθμίσεις, Ήδη θεωρώ ότι το καθεστώς που δίνονται επιδοτήσεις στους καλλιτέχνες είναι εντελώς λανθασμένο. Χωρίς κανένα σοβαρό κριτήριο, όποιος ιδρύει ένα σχήμα ή μια ΚΙΝΣΕΠ, ΜΚΟ κλπ, στέλνει ένα σχέδιο και μοιράζεται το κομμάτι του προϋπολογισμού που του αντιστοιχεί σύμφωνα με μια απλή διαίρεση. Αυτό έχει οδηγήσει στο να υποβάλλει ο κάθε τυχάρπαστος μια μπούρδα για να τσεπώσει και στερεί τη δυνατότητα από πραγματικά καλλιτεχνικές προτάσεις με όραμα και ανάγκη στήριξης την κατάλληλη χρηματοδότηση. Γιατί από τη στιγμή που έχουν φτάσει να υποβάλλουν κάθε χρόνο πάνω από χίλιοι "καλλιτέχνες", το ποσό που τελικά φτάνει να αντιστοιχεί σε κάθε σχήμα είναι από πεντοχίλιαρο μέχρι δεκαχίλιαρο που δεν επαρκεί στο να γίνει κάποια σοβαρή παραγωγή με πρόβες κλπ. Μιλάμε λοιπόν για 5 έως 10 εκατομμύρια φόρων κάθε χρόνο πεταμένα στα σκουπίδια.0 βαθμοί
-
Πολύ ταιριαστό νομοσχέδιο, τώρα που καταργείται και επίσημα η δωρεάν παιδεία και υγεία στη χώρα, δείχνει ότι υπάρχει concept.0 βαθμοί
-
Μια καλή ιδέα θα ήταν να οριστούν και λαογραφικά στοιχεία π.χ. μέσω του ποσοστού χρήσης των κλιμάκων που καθορίζουν την ελληνική μουσική, για ανημιτονικές κλίμακες, για δρόμους αντίστοιχους στη μιξολύδια, δωρική, να παίζει ρόλο ποια παραδοσιακά όργανα ακούγονται. Πέραν του τράπ θα πρέπει μέσω των δημοσίων χώρων αλλά και των τουριστικών μονάδων να αναδείξουμε, να αναβιώσουμε και να συντηρήσουμε τα νησιώτικά, τα μοιρολόγια, τα ρεμπέτικα και μοντέρνες τους ακόμα και progressive-fusion εκδόσεις σε συνάρτησή τους με το ελληνικό ρόκ του 80 και του 90 ή και του 70, καταλαβαίνετε που το πάω, έτσι ? Η ποσόστωση θα πρέπει να καθοριστεί με ανάλογα κριτήρια και αντίστοιχα, γιατί όχι και η πριμοδότηση, πέραν από τα πρόστιμα.0 βαθμοί
-
Οι περισσότεροι σταθμοί στην Ελλάδα που βγάζουν χρήμα και έχουν τις περισσότερες διαφημίσεις είναι σταθμοί που παίζουν ελληνικά (από έντεχνα μέχρι σκυλάδικα) γιατί αυτά ακούει η πλειοψηφία και εκεί είναι το χρήμα., οπότε για τα ραδιόφωνα δεν υπάρχει λόγος για μια τέτοια πρωτοβουλία. Προφανώς θέλουν να μεγαλώσουν με το έτσι θέλω την πίτα επεκτείνοντας την είσπραξη ποσών για δικαιώματα από ξενοδόχους, καζίνο, εμπορικά κέντρα κτλ δηλαδή μιλάμε για αρκετά εκατομμύρια εισπράξεων/μήνα παραπάνω.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
9 άτομα-συνθέτες για να γράψουν ένα κομμάτι για τη Euroivision? Κάνα 40λεπτο Prog έπος θα γράψανε, να μου το θυμηθείτε...0 βαθμοί