Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4.443


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      46.990


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 24/01/2020 σε Άρθρο Σχόλια

  1. Μπράβο Βασίλη για το άρθρο. Ασχολούμενος τελευταία πολύ με amp sims, ανακάλυψα ακριβώς αυτό που αναφέρεις ότι δηλαδή η ένταση του input του οργάνου στην κάρτα είναι μάλλον ο σημαντικότερος παράγοντας στον τελικό ήχο. Και πραγματικά ο τρόπος που βρίσκουμε τη χρυσή τομή/τιμή στο input, δεν είναι ότι ανεβάζουμε το knob στο όριο που ο ήχος δεν κλιπάρει. Στη δική μου κάρτα π.χ. και για τα sims που χρησιμοποιώ, ο καλύτερος ήχος βγαίνει με το input αρκετά παρακάτω από το όριο. Και ναι, συχνά το σήμα είναι πολύ χαμηλό με αποτέλεσμα στο daw το audio κανάλι να μην μπορεί να φτάσει την απαιτούμενη ένταση αλλά εκεί έχουμε άλλους τρόπους να επέμβουμε. Αν το αρχικό μας σήμα είναι εκεί που πρέπει, ο ήχος θα βγει όπως πρέπει. Επίσης να πω ότι πάμπολλα βίντεο στο youtube που "διδάσκουν" πώς να ξεκινήσει κανείς να χρησιμοποιεί amp sims, αναπαράγουν αυτή τη λάθος πληροφορία με το input της κάρτας όσο πιο πάνω γίνεται πριν το clipping.
    2 βαθμοί
  2. Όλοι λίγο πολύ πάσχουμε από οφτοπικίαση. Αν θεραπευτούμε ποτέ από αυτό θα πιάσουμε αράχνες εδώ μέσα.
    2 βαθμοί
  3. Πριν καν το διαβάσω .... προσκυνώ. RESPECT ρε φίλε. Εσύ πρέπει να γράφεις τέτοια άρθρα επαγγελματικά.
    2 βαθμοί
  4. @mpamps Δες τα βίντεο κάποια στιγμή. Πρώτα τα 30κατι πρώτα λεπτά του shull . Μετά του cordy κ αφού έχεις καταλάβει τι παίζει, δες το βίντεο με specs (κ τον πίνακα) του Ed S
    1 βαθμός
  5. Μπάμπη μου, το σήμα της κιθάρας, επηρεάζει το input level της κάρτας. Μόνος σου λες, ότι με κιθάρα που έχει πιο high output μαγνήτες, χαμήλωνες το gain της κάρτας. Οπότε η standard τιμή στο input level της κάρτας, έχει ήδη λάβει υπόψιν της το σήμα της κιθάρας. Πχ αν υποθέσουμε ότι η τιμή στην κάρτα πρέπει να είναι 0db, και το ρύθμισες με κάποια κιθάρα. Αν βάλεις κιθάρα με πιο δυνατούς μαγνήτες, το input level στην κάρτα θα πάει πάνω από 0db (πχ 2db λόγω πιο δυνατού σήματος), και θα πρέπει να χαμηλώσεις το gain έτσι ώστε να δείχνει πάλι 0db.
    1 βαθμός
  6. Thank you! Παντως, ενω για τα κομματια θα διαφωνησω (νομιζω μια χαρα ειναι αρκετα αν και οχι του γουστου μου), για τον αμιγως ακουστικο ηχο των rubber bridge θα συμφωνησω σε ενα βαθμο - δεν ειναι προφανως σοβαρος ακουστικος ηχος, το ενδιαφερον του κατ'εμε ειναι καθαρα ως βαση για ηλεκτρικο ηχο. Την βλεπω δηλαδη περισσοτερο σαν μια εναλλακτικη στην ηλεκτρικη κιθαρα σε μια ενορχηστρωση παρα στην ακουστικη.
    1 βαθμός
  7. Πάντως Οdis13 είσαι ωραίος που κάνεις τον κόπο και φτιάχνεις κατατοπιστικά ποστ με μπόλικες πληροφορίες για ακουστικές κιθάρες τόσο καιρό.
    1 βαθμός
  8. Με το Α συμφωνώ 100%. Για το Β, εγώ έχω την απλή έκδοση, που δεν έχει σύστημα ηλεκτροακουστικής. Αλλά και πάλι. Η ακουστική για τέτοια πράγματα είναι άλλο σπορ, αν κάποια στιγμή ασχοληθώ σοβάρα, ίσως τσιμπήσω μία Recording King να βγάλω γούστα. Μου αρέσουν πολύ τα χαμηλοκουρδίσματα για αυτά τα παιξίματα.
    1 βαθμός
  9. Όχι όλοι , αλλά νομίζω είναι κατατοπιστικός του τι βρισκεις
    1 βαθμός
  10. Πολύ καλή και διαφωτιστική παρουσίαση. Εξαιρετικοί όλοι οι ήχοι
    1 βαθμός
  11. Λοιπον Λαβε 2 κλιψ διαφορετικωνε Νταμπλοειδων Το πρωτο ειναι προφιλ απο κλωνο της Ceriatone. Στην αρχη με 2x10'' vobrolux IR κ μετα απο 15αρι Vibroverb. Ηθελα να δω πως το ιδιο λουπ με τα ιδια amp settings αντιδρα με αλλη καμπινα. Η διαφορα ειναι εντονη. Απ'οτι ακουω το προφιλ αυτο ακομα κ στα καθαρα του, σπαει ελαχιστα Dumble Clone.mp3 Το δευτερο κλιπ ειναι απο Dumble Overdrive special (λεει). Με την 2x10 καμπινα απο πανω. Ειχα σβησει τη λουπα αλλα ξαναεπαιξα περιπου τα ιδια. Αυτος ειναι πολυ πιο καθαρος. Πιο Νταμπλ μου ακουγεται απο τον κλωνο στο πρωτο προφιλ Dumble .mp3 Κ στα δυο ανεβασα πολυ το output ν'αποκτησει χαρακτηρα. Στο 5 ειναι ψοφιο κ generic, ο,τι καθαρο προφιλ κ να βαλεις
    1 βαθμός
  12. Ειναι. Αλλα ειναι κ τοσο σημαντικο βημα στην εξελιξη των πραγματων, που λεω θα κατσω να τα οργανωσω ολα κ να βγαλω σωστα συμπερασματα. Πολυ δουλεια, αλλα το αξιζει Θενξ για το λαθακι!
    1 βαθμός
  13. Αν ήταν όλα φορτωμένα και έκανα audition με 1 κλικ, ίσως περνούσα λίγο παραπάνω χρόνο. Το παρόν workflow μου φάνηκε λίγο αγγαρεία. Σου έφτιαξα και το λαθάκι που ανέφερες με τα ρυθμιστικά του Kemper.
    1 βαθμός
  14. ευχαριστούμε για το άρθρο... κατατοπιστικότατο σαφές και χρήσιμο... ΥΓ. πήρα το θάρρος και πρόσθεσα μια φωτο του interface (ελπίζω να μην το θεωρήσεις παρέμβαση)...
    1 βαθμός
  15. Πολύ ωραία παρουσίαση, με έμφαση στα χαρακτηριστικά που ενδιαφέρουν τον χρήστη. Απλά, κατανοητά, και to the point. Ευχαριστούμε.
    1 βαθμός
  16. Πολύ ωραία παρουσίαση, τα λες (και τα παίζεις) πολύ ωραία. Εμένα στην παρούσα φάση δε με βόλεψε/έφτιαξε καθόλου, αλλά το παρακολουθώ με ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  17. Αυτό πάλι είναι βαριά μια κιθάρα ποτέ δεν το κατάλαβα. Κιθάρα είναι ωρε... πόσο βαριά να ναι. Στο γυμναστήριο γρήγορα για πάγκο γιατί μου γίνατε λουλουδες μου φαίνεται.
    1 βαθμός
  18. Έξω από την πλακα οι τελε είναι γενικά ελαφριές κιθάρες,με εξαίρεση κάποιες late 70s που είναι άγκυρες οι περισσότερες είναι γύρω στα 7,5 pounds
    1 βαθμός
  19. Έγινες αυτόματα 100% πΓιο κουλ. Άσε που με το που την πήρες έχασες και δέκα κιλά. Για πες πλΕροφοριες. Ξέρεις,μάρκα, μοντέλο,χρώμα,ΑΜΚΑ,ΑΦΜ κτλ.
    1 βαθμός
  20. Εντυπωσιακή ανάλυση και περιγραφή ήχων - Ευχαριστούμε Η ταπεινή μου γνώμη όμως παραμένει - blues junior είναι αυτός που έχει τα μεγάφωνα της μάνας του Οι άλλες 20 παραλλαγές είναι 20 διαφορετικοί ενισχυτές
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Καλημερα . Χρήσιμο θα ήταν και ένα απλο μάθημα για κούρδισμα σε κιθάρες με floy rose , kahler κ.λ.π. από ειδήμονες του είδους, μπας και ξεκινήσουμε να αλλάζουμε πιο συχνά χορδές καλή συνέχεια
    1 βαθμός
  23. namaste πάλι εδώ στην ζούλα (βρίσκομαι και σε φάση δομικής ανακαίνισης παλιού σπιτιού για να μετακομίσω εν μέσω πανδημίας, οπότε καταλαβαίνετε) και όσο πιο απλά μπορώ, ας προσπαθήσω να μιλήσω λίγο για το panning χωρίς να σας μπερδέψω περισσότερο (λέμε τώρα )... χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του… αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά… καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό… είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του… επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής …. anyway και παμ’ παρακατ’… επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο… τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών)… ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της audioμαρκίας… αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου… κάποιες φορές και συγκλονιστικές… όσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα… στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique)… αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου… αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές)… κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”… κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της… τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση… δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη» ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή… επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή)… εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας… αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα) περί σπιτικής κολοκυθόπιτας και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν… άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'... π.χ. θέτε το μπάσο δεξά?... no prob… Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου… απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου… στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode… στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά)… κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις... εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend)… ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σε κάποιο βαθμό έστω και επιφυλάσσομαι... _________ ΥΓ. στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι... σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master... επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz... https://goodhertz.co/panpot/ μπα αυτός τεμπελάκος είναι... το μυαλό σου είναι υπερδραστήριο και τον τηλεκινεί ανάλογα τα κέφια του... τα ερωτήματα δεν τελειώνουν ποτέ ευτυχώς για την δημιουργία...
    1 βαθμός
  24. Αυτή παίζει να είναι η πιο χρονικά off απάντηση στην ιστορία του site! Συγνώμη για την καθυστέρηση, τώρα το είδα. Για να φανεί καλά όλο αυτό στην πράξη θα ήθελε παρτιτούρες και ήχο, ναι, σίγουρα. Το βλέπουμε. Ίσως γίνει ανανεωμένη παρουσίαση των αντικειμένων αυτών με pdf και ήχο, εφόσον τα σηκώνει το site. Το βλέπουμε!
    1 βαθμός
  25. Η δική μου πρόταση είναι συνδιασμός Roland noise eaters και μια πλατφόρμα με σαμπρελες ποδηλάτου στα (5 psi) εις διπλούν. Κόστος περίπου 130 ευρώ
    1 βαθμός
  26. Από φυσικά ή on-line καταστήματα που πουλάνε ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
    1 βαθμός
  27. Ας αποδεχτουμε οτι η μουσικη ( η ιστορια, η πολιτικη, το σινεμα, η αντιληψη του κοσμου γυρω μας, η γνωση) δεν κατεχει εξισου εξεχουσα θεση στη ζωη ολων, οπως κ η εμβαθυνση κ η θεληση για σοβαρη ενασχοληση κ εις βαθος μελετη δεν ειναι ιδια για ολα τα κομματια του πληθυσμου. Μαλλον μικρες μειοψηφιες ψαχνονται και αναλυουν σε βαθος τον καθημερινο κοσμο.....αλλα καπου εδω ακουγομαι σαν γερος του μαπετ σοου.
    1 βαθμός
  28. Γιώργο το πρόβλημα ουσιαστικά είναι στο ήδη υπάρχον gain που έχουν οι κάρτες ήχου, που οι περισσότεροι δίνουν λίγο παραπάνω για να φτάσουν λίγο πριν το κόκκινο, ενώ τα amp simulators έχουν φτιαχτεί με άλλες βάσεις. Συνεπώς η λύση είναι να έχεις την κάρτα ήχου στο 0 extra gain, και αν φαίνεται ελλιπές το σήμα, να το ανεβάζεις από το software input gain του κάθε simulator.
    0 βαθμοί
  29. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Επειδη εγραψα μια ανακριβεια σπευδω να διορθωσω Απο το maximum input volume της καρτας αφαιρουμε το level που θελει να βλεπει το πλαγκιν. Aς το πουμε plugin expected headroom (εγω πριν ειπα το αντιθετο) Ας παρουμε ως παραδειγμα 2 καρτες κ το maximum input volume τους Α) Audient ID22: 16db B) Audient ID24: 12db (Για να λυθει κ η απορια του @mpamps που εχει την τελευταια) Κ ας υποθεσουμε πως θελουμε να τις ρυθμισουμε για καποια σουιτα της Neural DSP, ωστε η τελευταια να βλεπει σωστο σημα. Τα Neural θελουν να βλεπουν -12,2 db Οποτε αφαιρουμε απο τις αντιστοιχες τιμες στα Α κ Β το 12,2 κ αυτο που περνουμε ειναι η ρυθμιση του gain στο instrument in της αντιστοιχης καρτας. Τα αποτελεσματα ειναι: Α) Audient ID22: 3.8db B) Audient ID24: -0.2db Αυτο σημαινει πως εκτος απο την ID22 που μπορουμε να εχουμε το gain στο 3,8, στην ID 24 θα το βαλουμε αναγκαστικα στο 0
    0 βαθμοί
  30. Ευχαριστώ @fusiongtr και @ex - v27, bk27 για τις διευκρινίσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει ακριβώς, αλλά θα τη βρω την άκρη.
    0 βαθμοί
  31. Στα πολύ ωραία και χρήσιμα που αναφέρουν Στράτος και Βασίλης παραπάνω, να προσθέσω έναν μπακαλίστικο τρόπο, αν κανείς δε θέλει να μπλεχτεί με db range και τεχνικές λεπτομέρειες της κάρτας ήχου κλπ. Αφού συνδέσουμε την κιθάρα στην κάρτα, ανεβάζουμε το volume των ακουστικών αρκετά έως πολύ. Σε αυτή τη φάση δε μας ενδιαφέρει το volume των ακουστικών να αντιπροσωπεύει το output του plugin αλλά να μπορούμε άνετα να ξεχωρίζουμε λεπτομέρειες στον ήχο, χωρίς να κάνουμε όμως ζημιά στ' αυτιά μας φυσικά. Ξεκινάμε να ανεβάζουμε το gain της εισόδου της κάρτας από το 0. Η δική μου κάρτα δεν έχει τιμές πάνω στο gain οπότε εμπειρικά ξεκινάω 9 o' clock με single coils. Παίζουμε, ακούμε ενώ παρακολουθούμε στο plugin τα levels των input και output. Δίνουμε ελάχιστο gain στην κάρτα κάθε φορά ώσπου να μας ικανοποιήσει απόλυτα ο ήχος. Εκεί σταματάμε. Μόλις φτάσουμε στο επιθυμητό ηχητικό σημείο και αν το output στο sim είναι πολύ χαμηλά, το αυξάνουμε μέσα από το sim ώσπου στα δυνατότερα παιξίματα ίσα να φτάνει στα 0db. Τέλος ρυθμίζουμε την ένταση των ακουστικών ξανά εκεί που μας βολεύει. Συμπερασματικά: ξεχνάμε το λαμπάκι της κάρτας που δείχνει καλό σήμα ή clipping και χρησιμοποιούμε τα αυτιά μας και μόνο.
    0 βαθμοί
  32. Επίσης να πω πως κατάφερα πάνω σε προσπάθεια να ανανεώσω τη σελίδα χρησιμοποιώντας κινητό, να πατήσω αξιολόγηση για το άρθρο που εγώ ξεκίνησα.... Αν αυτό φαίνεται... τι να πω; ήταν ατύχημα, αλήθεια
    0 βαθμοί
  33. Εγώ το σκέφτομαι πως αφού ψάχνουμε να δούμε ποιες είναι οι ιδανικές ρυθμίσεις στην κάρτα (λαμβάνοντας υπόψιν ποιο πλαγκιν χρησιμοποιούμε κάθε φορά) , ώστε αυτό το αμπ σιμ να συμπεριφέρεται όσο πιο κοντά στον πραγματικό ενισχυτή που μοντελοποιει, να περιμένουμε κιόλας να συμπεριφέρεται κ πιο κοντά σε κανονικό ενισχυτή. Δε θα συμπεριφέρεται κ η τελε ας πούμε του Μπάμπη κ η Esp με τον ίδιο τρόπο μπροστά από έναν ενισχυτή. Το καλό είναι πως αν μας τελείωσει το headroom (του virtual ενισχυτή αυτή τη φορά, όχι το headroom του πλαγκιν) επειδή πχ συνδέουμε την esp σε έναν , deluxe reverb πχ, μπορούμε εν γνώση μας να χαμηλώσουμε το ινπουτ του πλαγκιν για να πάρουμε καθαρό ήχο, ενώ σε πραγματικό σεταπ το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε, είναι να χαμηλώσουμε το βολιουμ knob της κιθάρας
    0 βαθμοί
  34. Έχεις απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι ότι ουσιαστικά από την στιγμή που μείωνε το gain στην κάρτα όταν άλλαζε κιθάρες, "προσπαθούσε" να τις έχει όλες με παραπλήσιο output, οπότε δεν ευθύνεται το plugin για την ομοιότητα στην συμπεριφορά του ήχου τους. Όταν λοιπόν έχουμε μια σταθερή ρύθμιση στο input level της κάρτας (λίγο πριν το κλιπάρισμα, άρα είναι περίπου σταθερή), οι διαφορετικού output κιθάρες μας, θα τείνουν να έχουν περίπου ίδια συμπεριφορά όσον αφορά στο gain τους.
    0 βαθμοί
  35. Πολύ ενδιαφερον Βασιλη. Δεν έχω δει τα βίντεο ακόμα, αλλά έχω μια ερώτηση. Το output του μαγνήτη δεν παίζει ρόλο σε όλο αυτο; Κι εγώ μέχρι τωρα οριζα το input gain της κάρτας λίγο πριν clipάρει. Αλλά κάθε φορά που άλλαζα κιθάρα πχ από την τελε στην Esp, αναγκαζομουν όπως είναι λογικό να μειώσω δραματικά το gain στην κάρτα. Σε αυτή τη νέα προσέγγιση βλέπω μια standard τιμή στο input gain της κάρτας (αναλογα με το sim) αλλά χωρίς να αναφέρει πουθενα για το σήμα που φτάνει από την ίδια την κιθάρα. Εκτός κι αν το χω καταλάβει όλο λάθος.
    0 βαθμοί
  36. Μου δημιουργήθηκε η εντύπωση, ότι το προσπαθεί σαν stand alone, και όχι μέσα από DAW.
    0 βαθμοί
  37. Έτσι φέρεστε εσείς στους επισκέπται? Ούτε ένα γλυκό, μια πορτοκαλάδα, κάτι ... Μάλιστα. Δεν θα ξανάρθουμε βρε, αφού δεν μας θέλετε.
    0 βαθμοί
  38. Ως λάτρης της ακουστικής κιθάρας και μόνο της ακουστικής & των archtop βρίσκω το αποτέλεσμα αποκρουστικό, εξαιρετικά άψυχο, αδιευκρίνιστο, αδιάφορο και αυθεντικά φτηνιάρικο, ότι πρέπει για τα τραγούδια που συνοδεύει στα βίντεο παραπάνω. Το να γίνει και trend είναι θλιβερό, εύχομαι να ξεχαστεί σύντομα . Κωλοhipster μόνο σάλτσα πουλάνε χωρις φαγητό απο κατω, είναι όλοι τους για σάπιες ντομάτες και κλούβια αυγά.
    0 βαθμοί
  39. Δεν το έθεσα σωστά! Εννοούσα όλο το σετ απ, με flat χορδές, μαγνήτη, κλπ.
    0 βαθμοί
  40. Μωρε γενικα μιλωντας γινεται, αλλα α) δε ξερω κατα ποσο αξιζει τον κοπο το βαλε βγαλε και β) πιο σημαντικο, ισως να μην ειναι η καλυτερη ιδεα το βαλε βγαλε σε κιθαρες με πιεζοκρυσταλο κατω απο το saddle, νομιζω και η Taylor του Bill τετοια ειναι. Σε καθε περιπτωση, ειδικα αν εισαι κεντρικη Ευρωπη δε θα δυσκολευτεις να βρεις καμια παλια παρλορ για ψιχουλα αν θελησεις ποτε να πειραματιστεις. Και οι Recording Kind Dirty '30s ειναι ετοιμες στον Thomann για 150 ευρα, can't go wrong. Εγω οπως ειπα εκανα ενα πρωτο πειραμα χτες το βραδυ, θελω να δοκιμασω κανα δυο εναλλακτικες οταν βρω χρονο και θα επανελθω με λεπτομερειες.
    0 βαθμοί
  41. Μου αρέσει! Αν είχα ακουστική, χαλαρά θα το έκανα...για την ακρίβεια ο λόγος για τον οποιον δεν εχω ακουστική είναι επειδή δεν μου αρέσει αυτή η πρίμα μεταλλικίλα που βγάζουν (όσες φορες και όσες πήρα, πουλήθηκαν μετά από λίγο διάστημα), σαν ακουστικό ήχο προτιμώ τις κλασσικές κιθάρες. Αυτό ειναι κάτι διαφορετικό, ακουστική χωρίς αυτά που με ενοχλούν. Ακουστική χωρίς τουάνγκ, I am all for it!
    0 βαθμοί
  42. Άστους ρε συ στην άγνοια τους. Δεν φτάνει που γράφουν στο 98% των θρεντς του ΝΟΙΖ, θες τώρα να μας κουβαληθούν και στο "Πιάνο, Πλήκτρα & Synthesizer"?
    0 βαθμοί
  43. Μα δεν ειναι θεμα ηχων. Ειναι θεμα αισθησης στο χερι, το οποιο εμπεριεχει κ το υποκειμενικο κ το αντικειμενικο κομματι. Σιγουρα καποια στιγμη θα γραψω το πως νιωθω εγω τη συγκριση. Απλα μετα απο μια εβδομαδα στησιματος κ κατεβασματος... βαριεμαι να σεταρω κ το S-Gear τωρα με τα νεα IR
    0 βαθμοί
  44. Ωωωω, ναι. Να τα βάλεις δίπλα δίπλα, και να μας κάνεις κοινωνούς.
    0 βαθμοί
  45. Σκεψου ο,τι σε ενα πλαγκιν που δεν ξερω, ζητας ενα νταμπλ, βρισκω στα γρηγορα 2 σε αυτα που εχω κατεβασει (ενα κανονικο κ ενα κλωνο), φορτωνω το directory με τα IR κ απλα διαλεγω ενα φεντεροειδες (ενταξει τα IR ειναι York Audio, οποτε ειναι ολα διαλεγμενα) κ σε 30 δευτερολεπτα απ'την ωρα που ανοιξα το daw εχω βγαλει αυτο τον ηχο, χωρις να το εχω πολυψαξει... Το δευτερο οντως σκοτωνει. Κ ειναι κ στα χερια λουκουμι Στρατο, χ&στ#κ@ αν ειναι φωτογραφια με το συμπαθειο. Αν πετυχεις καλο προφιλ δε συγκρινεται με τα αλλα amp sims στην αισθηση. Θελω να τα βαλω διπλα με το S-Gear (που ειναι το καλυτερο μου σε αυτον τον τομεα) να μη μιλαω στον αερα, αλλα εχω εντυπωσιαστει (Αν αναρωτιεσαι μα καλα το S-Gear δε το εχεις τοσο καιρο? δεν το ξερεις σε αισθηση? Ναι μεν.. αλλα χτες πηρα τα York Audio IR's κ μου φαινονται μια κλαση πανω σε αισθηση κ τοποθετηση απο OwnHAmmer που ειχα τοσο καιρο, απλα πρεπει να το δω κ με αυτα. Κατι ξερει ο Σκοτ Χεντερσον που τα εκθειαζει τα Γιορκ Οντιο) Ξεχασα να πω πως παιζω με SG κ δαχτυλα. Ειπαμε με πενα κ το ταυρακι ... δεν την πολυπαλευω
    0 βαθμοί
  46. Το θέμα είναι ότι είναι "φωτογραφίες" και δεν ξέρουμε με τι settings τις πήρε αυτός που έφτιαξε τα προφίλ. Το 2ο σκοτώνει πάντως. Βέβαια αν τσιτώσει κάποιος λίγο ακόμα τον ενισχυτή, ίσως ο ήχος να είναι καλλίτερος, όμως εδώ δεν μπορεί να το κάνει. Ευχαριστώ πολύ Βρασίλη μου.
    0 βαθμοί
  47. Μπορεί να έκανες καλά από άποψη γενικότερου ήχου, αλλά έτσι δεν ακούσαμε εντελώς καθαρούς/"μαμά" τους ενισχυτές βρε. Επίσης, να το δοκιμάσεις το Klon, αλλά όχι πάνω στον Dumble, και ειδικά πριν τον ακούσουμε σκέτο. Έκανες ιεροσκυλία.
    0 βαθμοί
  48. Επισης για οποιον δεν το εχει παρει χαμπαρι, η Nembrini Audio δινει δωρεαν αυτα τα πολυ χρησιμα καλουδια: https://www.nembriniaudio.com/collections/free Τα εχω κατεβασει τα περισσοτερα, αλλα δεν εχω προλαβει να τα δοκιμασω ολα. Δοκιμασα τα drive της κ ειναι σουπερ Την ωρα που γραφω ειδα το μηνυμα του @fusiongtr Στρατο τα screamer τα βαζω με το ντραιβ στο 0 k unity level για να συμμαζεψω τα μπασα να τα κανω πιο tight. To Κlon το εβαλα μαλλον για να δω το ιδιο το Klon που μολις ειχα κατεβασει. Ειναι τα Nembrini που ελεγα πιο πανω Τα 2 τελευταια ειναι ριφ εντελως για σουπερστρατ οποτε αφου δεν εχω... επαιξα με Στρατ Δε μπορω την SG στο δεξι γι'αυτο (κι ας εχει διπλους). Εχει κ νοιζ γκεητ που δεν το ανεβασα στα σεττινγκζ. Κακως. Σε προτζεκτ μεσα θα το ανεβαζα Δεν πειραξα τιποτα "ηχοληπτικα" επιτηδες. Ο,τι εκανα ειναι καθαρα το κιθαριστικο κομματι της αλυσιδας. Τα ηχοχρωματα ειναι οντως πιστα, ετσι οπως τα ακουω θα εχουν κ παρουσια στο μιξ κ...κουρευονται ευκολα. Πιστευω θα ερχονται σχετικα ευκολα σε κατι πιο "θελκτικο" στο αυτι. Διαλεξα ηχους απο το κατεβατο, που εκεινη τη στιγμη μου αρεσανε, κυριως με κριτηριο το πως αντιδρουν στα χερια. Πολυ πιο amp like απ'οτι εχω δοκιμασει σε vst Στα free της Nembrini υπαρχει κ ενα πολυ χρησιμο vst host, ωστε να φτιαχνετε τη δικη σας αλυσιδα με vst χωρις ν'ανοιγετε daw
    0 βαθμοί
  49. Τώρα που έκατσε λίγο η σκόνη ... - Να ρωτήσω, εσύ έβαλες τα screamer και το Klon πάνω στους προ και στους ενισχυτές, ή υπήρχαν στο "patch"? Αν ναι, γιατί? - Κακώς βρε Βρασίλη μου έπαιξες με strat τα πιο distorted, γιατί βγάζουν θόρυβο οι μονοί. - Δεν μου άρεσαν όλοι οι ήχοι (θέλουν πείραγμα με eq, κλπ), οφείλω όμως να αναγνωρίσω, ότι τα ηχοχρώματα είναι αρκετά πιστά σε αυτό που έχω στα αυτιά μου και το μυαλό μου για τους συγκεκριμένους ενισχυτές και προενισχυτές.
    0 βαθμοί
  50. Λεω κ εγω τι λειπει... τι λειπει? Μια φωτογραφια απο αυτο το πανεμορφο ιντερφεης ξεχασα Ευχαριστω npap!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου