Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      9.375


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.070


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/08/2020 σε όλα

  1. Μια συνεργασία (τηλεφωνικά και απ'το messenger...) με τον Γιώργο. Μου έστειλε ένα ριφάκι και κάποιες ιδέες του, έγραψα κάποια στιχάκια, έβαλα μια γέφυρα και έτοιμο. Γιώργος: μπάσο, ρυθμική και σόλο κιθάρα. Φώτης: ρυθμικές κιθάρες και φωνή. Edit: Επειδή η "κόλληση" της γέφυρας με τα προηγούμενα parts δεν ήταν και η καλύτερη (όπως επισήμανε κι ο Dimsonic), έκατσα και έκανα κάποιες αλλαγές σε εκείνο το σημείο. Δοθείσας της ευκαιρίας έκανα και μια κάποια αναθεώρηση στην μίξη του άσματος όπως και κάποιες μικρές αλλαγές εδώ κι εκεί στα όργανα.... Το κομμάτι έχει αλλαχθεί στο Soundcloud και στο συνημμένο του Noiz. Στο youtube βαρέθηκα να το αλλάξω τώρα, οπότε εκεί υπάρχει η παλιά έκδοση... Edit No2...: Μου έστειλε ο Γιώργος την ρυθμική του κιθάρα χωρίς reverb οπότε κι εγώ έκανα μια καινούρια μίξη με αυτήν (με δικό μου βάθος). Το κομμάτι είναι ξαναμανά αλλαγμένο (3η φορά..) στο Soundcloud και στο συννημένο στο noiz. Στο youtube υπάρχει η πρώτη βερσιόν.
    7 βαθμοί
  2. Θα αναστέναξε από ανακούφιση η γυναίκα σου, που δεν άκουσε το γνωστό "καινούρια κιθάρα θέλω".
    3 βαθμοί
  3. Δύο λεπτά δουλειά στο nut δηλ. Δεν υπάρχουν "κιθάρες που ξεκουρδιζουν" . Υπάρχουν: 1.Κιθαρες με όχι τέλεια κομμένο nut (η συντριπτική πλειοψηφία όλων των κιθαρωνΕ στα μαγαζιά σε όλα τα εύρη τιμών) 2.Κιθαρες με λάθος πέρασμα χορδών 3.Κιθαρες που έχουν και το 1 και το 2. Τωρα Les Paul Custom και.... ελαφριά είναι σαν να ψάχνεις αδύνατη γυναίκα από τα νησιά Σαμόα Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικά αυστηρός
    2 βαθμοί
  4. Ημουν ξαπλα στον καναπε με την κιθαρα, βραδακι. Εκει που τη γρατζουνουσα, αρχισα να παιζω αυτο το ριφ. Σταματω, πεταγομαι σφεντονα ορθιος (η γυναικα μου με κοιτουσε με απορια) και παω στο pc. "Καινουριο κομματι" της λεω....
    2 βαθμοί
  5. Tον σοφο γεροντα τον ξερω απο μικρο παιδι,πριν ακομα βγαλω μουσια. Μερικες φορες οι αποψεις μας ταυτιζονται απολυτως. Μια απο αυτες ειναι και τουτη. Οτι ακριβως εγραψε παραπανω. Ακριβως ομως. Και ριφαρα. Το ακουσα χτες που το βαλατε,το ακουσα και σημερα. Καμια διαφορα στις εντυπωσεις που μου αφησε. Σε οτι αφορα τις συνεργασιες σας ειναι το καλυτερο σας,κατα τη γνωμη μου. Μπραβο ρε γιγαντες.
    2 βαθμοί
  6. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΗ ΣΕ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ: Πες ότι έχεις μια ηχογράφηση στην οποία ακούγεται μόνο μια νότα ενός φλάουτου. Αν υποθέσουμε ότι η νότα ακούγεται συνέχεια ΑΚΡΙΒΩΣ με τον ίδιο τρόπο, τότε, μπορείς να περάσεις την αρχική κυματομορφή από "Μετασχηματισμό Φουριέ" (έτσι λέγεται) - ο οποίος μάλιστα θεωρείται και μια λειτουργία που χρειάζεται πολλή επεξεργαστική ισχύ - και στη συνέχεια θα δεις το φάσμα συχνοτήτων της αρχικής κυματομορφής (spectogram), ουσιαστικά τις αρμονικές του φλάουτου! Η θεμελιώδης συχνότητα είναι η νότα του φλάουτου που παίζεται! Τα υπόλοιπα είναι αρμονικές σε πολλαπλάσιες συχνότητες. Σε αυτή την περίπτωση η μόνη δυσκολία είναι η υλοποίηση του Μ. Φουριέ. Στον πραγματικό κόσμο, όμως: - οι αρμονικές "κινούνται" συνεχώς συναρτήσει του χρόνου, ο ήχος του φλάουτου είναι "ζωντανός"! Όσο υπάρχει μόνο μία νότα που ακούγεται, δεν πειράζει πολύ. Τη νότα θα την καταλαβαίνεις από τη θεμελιώδη συχνότητα. - αν το φλάουτο παίζει μια μελωδία, τότε, μετά το Μ. Φουριέ θα πρέπει να τροποποιήσεις τον αλγόριθμο ώστε να μπορεί να δουλεύει τμηματικά και να αντιλαμβάνεται σωστά το κάθε τμήμα (ήδη αυτό δυσκολεύει πολύ τα πράγματα). - έξτρα δυσκολίες προκύπτουν ΑΜΕΣΩΣ από το articulation των φυσικών οργάνων (vibrato, glissando κλπ.) το οποίο μεταβάλλει με άτακτο τρόπο τη θεμελιώδη συχνότητα. Ήδη εδώ γίνεται χαμός ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΜΑ! - Φανταστείτε στην ηχογράφηση να υπάρχει reverb ή εξωτερικοί θόρυβοι.. ΧΑΜΟΣ! - Σε περίπτωση που ακούγονται πολλές νότες μαζί και μάλιστα από διαφορετικά όργανα... καταλαβαίνετε τις δυσκολίες... με κάποιες συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν κάποιοι υπολογισμοί κατά προσέγγιση και πάλι συνήθως το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο.. Στην ουσία χρειάζεται μια πολύ περίπλοκη εφαρμογή AI για να τα βγάλει πέρα (δεν υπάρχει ακόμα, και δεν θα υπάρξει για πολύ καιρό ακόμα). - Το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να το κάνει αυτό πολύ εύκολα με κάποια εξάσκηση και με λίγους περιορισμούς.. Το παράδοξο είναι ότι η αντίστροφη διαδικασία, δηλαδή η μετατροπή νοτών σε κυματομορφή, δηλαδή η δημιουργία λογισμικού VST Instruments, είναι τάξεις μεγέθους ευκολότερη στην υλοποίηση!
    2 βαθμοί
  7. Δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Από ένα γρήγορο ψάξιμο που έκανα, δε φαίνεται άσχημο για δωρεάν πρόγραμμα. Ίσως να υστερεί σε μεγάλα και πολύπλοκα project, αλλά δε μπορώ να ξέρω. Τώρα για το Audio to Score - Δε το έχω κάνει ποτέ, δε μου χρειάστηκε. Δες το AnthemScore, αλλά νομίζω στο βγάζει σε spectogram, και μετά σε Midi. Λογικά μπορείς να περάσεις το midi info στο Musescore. Είδα στα γρήγορα ένα βίντεο που το δείχνει. Όσο πιο περίπλοκο το audio track, τόσο λιγότερη ακρίβεια θα έχεις, φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να το κοιτάξω παραπάνω.
    2 βαθμοί
  8. Αν είσαι μάγκας, θέλω να τη βρεις μέσα σε μπουκάλι μπύρας.
    2 βαθμοί
  9. Αυτη δεν κρυβεται, και μεσα στο νερο να βουτηξω το μεγαφωνο....
    2 βαθμοί
  10. > Guitar Prο: Μη σε ξεγελάσει το όνομα. Είναι φοβερό για να γράφεις παριτούρες αλλά και guitar tabs. Έχει keyboard visualiser και φυσικά τάστα κιθάρας. Οι καινούργιες εκδόσεις έχουν και πιο "ρεαλιστικούς" ήχους για playback. Υπάρχει πάντα και το απλό midi. Είναι λίγο πιο "φορτωμένο" σαν πρόγραμμα επειδή είναι φτιαγμένο για να προσελκύει κιθαρίστες που θέλουν να διαβάζουν tabs. > Finale: Ένα παμπάλεο πρόγραμμα που έχω ακούσει από πολλούς ότι έχει θεματάκια, αλλά όσο το χρησιμοποίησα στο σχολείο (μουσικό σχολείο) δούλευε πολύ παρόμοια με το Guitar Pro. Έχει κανονικό playback (νομίζω με midi πιάνο, χωρίς να είμαι σίγουρος). > Sibelius: Nομίζω είναι το "industry standard" που λένε. Είναι της AVID (αυτή που κάνει και το Pro Tools) και το χρησιμοποιούν όλοι οι επαγγελματίες, αυτοί που θέλουν να γράψουν μουσική και να τη δώσουν σε ένα μαέστρο και στην ορχήστρα του. Δε το έχω χρησιμοποιήσει αλλά το "ακούω" πολύ συχνά. > Notion: Αυτό είναι της PreSonus και γίνεται integrate μέσα στο Studio One (το DAW της PreSonus). Λένε ότι είναι πολύ καλό, και νομίζω παίζει να κάνει αυτόματο generate βάσει του midi information που μπορεί να έχεις δώσει σε ένα virtual instrument. Η νέα έκδοση του Studio One (5) έχει νομίζω γράφει και αυτό αυτόματα από το midi (και το αντίθετο, από midi στο όργανο). > Logic Pro X: Μόνο για τα καταραμένα Mac... Είναι το DAW της Apple το οποίο έχει και αυτό δικό του σύστημα. Γράφεις σε midi και στο βγάζει σε παρτιτούρα. Όλα αυτά βέβαια κοστίζουν αρκετά...
    2 βαθμοί
  11. Εγω εχω καμια 50 τις ιδιες σε αναμονη (jazz 3). Σε καθε κιθαρα εχω και αλλη πενα πανω. Ζητημα να εχω χασει 2-3 τα τελευταια χρονια.
    2 βαθμοί
  12. Το καλύτερο σχόλιο ever in the face of earth. Λοιπόν παιδιά, σοβαρά τώρα, και χωρίς περιστροφές ..... Γ@ΜΕΙ ΑΣΧΗΜΑ. Πολύ άσχημα όμως .... Λες και είναι φτιαγμένο για την απαγγελία του Φώτη. Και τολμώ να πω, ότι είναι ο καλύτερος Φώτης που έχω ακούσει μέχρι τώρα. Φανταστική απαγγελία, φανταστική, "έφτυνε" τις λέξεις, ανατρίχιασα. Το ριφ φοβερό, και ότι πρέπει για το κομμάτι. Βασικά όλο το background τα σπάει, είναι όλα όπως πρέπει για να αναδείξουν το θέμα του κομματιού. Μόνο μια ένσταση. Οι χώροι. Πολύ delay/reverb στην μπάντα, και η φωνή in your face. Ναι, είναι άποψη, το καταλαβαίνω. Αλλά μερικά κλικ να ερχόταν μπροστά η μπάντα θα μου άρεσε περισσότερο. Και άλλο ένα σοβαρό .... Με σωστή προώθηση, το βλέπω ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΙΤ στο ελληνικό ροκ κοινό. Ίσως (ίσως λέω) είναι η ευκαιρία σας. Γιατί όχι? Το αξίζει/αξίζετε. Go for it. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!
    2 βαθμοί
  13. - Last hope - Paramore cover - ΓΝΩΜΕΣ!
    2 βαθμοί
  14. Εχω οργανα απο 100 μεχρι 1000 ευρω. Οχι κατι πολυ ακριβο. Η βασικη διαφορα ειναι το playability και η αισθηση που εχουν στο παιξιμο. Υπαρχουν μικροτερες διαφορες στα περιφερειακα οπως ηλεκτρικα, γεφυρες κλπ. Και δεν υπαρχει καμια ηχητικη διαφορα (που να μπορω να συλλαβω), εφοσον οι μαγνητες ειναι ιδιοι. Εχω ενισχυτες απο 70 μεχρι 500 ευρω. Και εχω δουλεψει και πολυ πιο ακριβους. Στην περιπτωση αυτη, περισσοτερα χρηματα σημαινουν και πιο καλος ηχος, καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια, περισσοτερα features κλπ. Αξιζει σαν επενδυση. Εχω πεταλια απο 30 μεχρι 200+ ευρω. Στην περιπτωση αυτη, και ειδικα στα od/dist/fuzz θα ελεγα πως ο,τι πληρωνεις παιρνεις. Και με λιγα χρηματα παιρνεις πεταλι με καλο ηχο, αλλα δεν θα εχει ολοκληρωμενο το πακετο (αξιοπιστια, features, και συμπεριφορα κατα το παιξιμο).
    1 βαθμός
  15. Ε μπράβο. Τι να πω. Εντυπωσιακό. Ωραίο concept, το εκτελέσατε κατά την ταπεινή μου γνώμη (είμαι ο καλύτερος χαχαχαχα) εντυπωσιακότατα σε όλα τα επίπεδα. Πραγματικά πέραν της σύνθεσης, δομής, το κουνστράκτσιον του κομματιού, η ερμηνεία και η εκτέλεση των riff, solo, φωνής είναι σε άκρως pro level. Πολύ δυνατό, πολύ εμπνευσμένο, από τα αγαπημένα μου και των δυο σας και σαν duet και σαν solo καλλιτέχνες. Η τελική μίξη κατά τη γνώμη μου έχει τσιμπήσει λίγο στα μεσουψηλά, περισσότερο για το ύφος και το στύλ του κομματιού, ίσως πρέπει να την αναθεωρήσετε λίγο συχνοτικά, ότι έχω ως reference για να ακούω στο σπίτι, μου το επισημαίνει. Αυτό αξίζει να το δώσετε κάπου να σας το μιξάρουν καλύτερα. Είναι πραγματικά κομμάτι που στέκεται εμπορικά πολύ.
    1 βαθμός
  16. οκ αλλά με 20 ευρώ μπορεις να έχεις θεϊκο νατ και με καμια 10 θεϊκό τζακ για πολλά πολλά χρόνια παιξίματος. Οσον αφορα τα τάστα αν είναι νικελίου κάποτε θα συμβεί. Παίξε ομοιόμορφα στην ταστιέρα και με μπεντς παντού και δεν θα χρειαστείς ποτέ leveling χεχεχε
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. Ασε, και εχω βρει εναν ενισχυτη στις αγγελιες που τον ψαχνω καιρο...
    1 βαθμός
  20. Συγκινηθηκα παιδια εχω να γραψω 16 χρονια στο φορουμ....εχω πρηξει τον superfunk πιτσιρικας ουκ ολιγες φορες.ελπιζω ολα τα παλια φιλαρακια να ειναι καλα superfunk,elavd,geokef(γιωργαρα μου ψυχαρα) ,fenderiarhs και πολλους αλλους... Πφ...γερασαμε...τεσπα ηθελα να πω κι ενα γεια με την ευκαιρια...
    1 βαθμός
  21. Και μη ξεχνάς, αρκετά paid προγράμματα έχουν free-trial, οπότε μη διστάσεις να δοκιμάσεις κάτι. Κάτσε 1-2 μέρες και λιώσε το, πέρνα το από όλα τα "τέστ" που μπορείς να σκεφτείς, ιδιαίτερα αυτά που θα έκανες σύμφωνα με το δικό σου workflow.
    1 βαθμός
  22. Για notation το musescore είναι αρκετά καλό. Για δωρεάν, μάλιστα, είναι σίγουρα πολύ καλό! Τα υπόλοιπα - για τα οποία πληρώνεις αρκετά χρήματα - είναι καλύτερα στα εξής: ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FREE: - Πιο καλοσχεδιασμένο User Interface (πιο εύχρηστα μενού, κουμπάκια και τα συναφή καθώς και η σχεδίασή τους, θέση τους κλπ.). - Περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά το notation το ίδιο (καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις συμβόλων, όχι ένα μεγάλο μέρος). - Περισσότερα και πιο δουλεμένα αρχικά projects (templates). - Διάφορες περισσότερο επαγγελματικές δυνατότητες που ο ερασιτέχνης πιθανόν να χρησιμοποιεί σπάνια. - Περισσότερες επιλογές στην Εκτύπωση. Καλύτερη ποιότητα Εκτύπωσης. - Περισσότερα και πιο αυστηρά τεστ πριν βγει το πρόγραμμα στην αγορά λογισμικού (πολύ βασικό!) - Καλύτερη χρήση του επεξεργαστή, του αποθηκευτικού χώρου, της μνήμης, κάρτας γραφικών, ήχου κοκ. - Πολύ καλύτερη υποστήριξη αν πάει κάτι στραβά. - Πολύ καλύτερο scaling (απόδοση σε υπερβολικά μεγάλα projects). - Συνήθως τρέχει σε περισσότερους υπολογιστές (συμβατό με περισσότερα Λειτουργικά, με περισσότερα κομμάτια hardware, συνεργάζεται με περισσότερες εφαρμογές κλπ.κλπ.) Κάποια από τα παραπάνω τα έχω δει με τα μάτια πολλές φορές, κάποια είναι πολύ συνηθισμένα όταν μεταπηδάς από free software σε αγορασμένο και μάλιστα κάπως ακριβό. Για εξειδικευμένα προγράμματα - που συνήθως είναι δύσκολο να μάθεις - εγώ προτείνω το εξής: βρες από την αρχή αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο, αγόρασέ το αν χρειάζεται, μάθε το πάρα-πάρα-πολύ καλά ώστε να είσαι αποδοτικός, κάνε πού και πού αναβάθμιση, μην ασχοληθείς με άλλο πρόγραμμα που κάνει το ίδιο πράγμα, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγος..
    1 βαθμός
  23. διαβάζω το αρχικό ποστ, ωραία ιδέα λέω και μερικές εύστοχες προτάσεις ''εχω κανει λαθη η για καποιο εξοπλισμο δεν ημουν ετοιμος παικτικα η δεν ειχα το αυτι'' ''να μη χαζευουν ολη μερα εξοπλισμους κ ιστοριες και χανουν ολο το νοημα'' και κάνω like συνεχίζω παρακάτω και διαπιστώνω ότι το θέμα είναι γιατί όχι την ''Μάλμστην scalloped'' και ξεπάτησα το like θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον ωστόσο
    1 βαθμός
  24. Υπεροχο παιδια μαστορες επί το έργον
    1 βαθμός
  25. Γειά και χαρά σε όλους! Ελπίζω να είστε όλοι καλά και ασφαλείς από Covid! Πρόσφατα ανέβηκε αυτό το όμορφο Jam, πιστεύω θα βρείτε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα/παιξίματα, προσωπικά λάτρεψα Sfogli και Eller!! Ελπίζω να σας αρέσει!
    1 βαθμός
  26. Σε αυτά τα θέματα δεν μπορούμε να κάνουμε σκοντο. Όποτε λερωθεί το μωρό.
    1 βαθμός
  27. Εγώ τις αλλάζω όταν τις χάνω.Εκτος από μια του YJM που την έπιασα σε μια συναυλία του και την έχω στο συρτάρι.
    1 βαθμός
  28. Θα συμφωνήσω 100%. Δεν ξέρω πώς το κάνατε παιδιά, αλλά .... υποκλίνομαι. Και επιμένω, σπρώχτε το στα ραδιόφωνα.
    1 βαθμός
  29. εγώ την έχω βγάλει με τη μια αλλά δεν ήταν κανείς μπροστά για να το μαρτυρήσει
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. Σοβαρά τώρα, σε κάθε κιθάρα παίζω με άλλη πένα, δεν μπορώ αλλιώς. Γενικά, δεν παίζω απότομα πάνω - κάτω.
    1 βαθμός
  32. Η αλλαγη στη γεφυρα βγάζει ματι... Αλλά είναι καλο γενικα. Θελει λιγο ακομα.
    1 βαθμός
  33. Στελνω ενα προσχεδιο του Φωτη, και του λεω "Φωτη θελω να απαγγελεις πανω". Μου λεει "εισαι τρελος? Αυτο το κομματι θελει βαρβατη φωνη να τραγουδαει". Του απαντω "οχι, θελει εσενα να λες πεντε ομορφες κουβεντες μες στον ρυθμο". Μεσα σε 2 μερες μου παρουσιασε το παραπανω φωνητικο αποτελεσμα. Ουτε εγω τον εχω ξανακουσει τοσο καλο. Εκανε το μεγιστο που θα μπορουσε να σηκωσει το κομματι, σε αφηγηση, και εκανε το κομματι 100% δικο του. Και μου εφτιαξε και μια γεφυρα διαμαντι, οπου μετα πηρε χαμπαρι οτι ηταν σε αλλη κλιμακα. Αλλα το γλυκο ειχε δεσει, καθως ειχα ηδη γραψει το σολο απανω. Reverb και delay ειναι δικο μου σφαλμα, και στην παρουσα φαση δεν μπορουμε να τα μειωσουμε.
    1 βαθμός
  34. Σας πληροφορώ ότι έχω δει εφιάλτη, ότι βλέπω όλες μου τις πένες σε υπόνομο, και δεν φτάνει το χέρι μου να τις πιάσω. Και είμαι κολλημένος με τις πένες. Αν χάσω αυτή που έχω, δεν μπορώ να παίξω.
    1 βαθμός
  35. Αν και δεν εχω παρακολουθήσει την κουβέντα, ειδοποιήθηκα για την σχετική αναφορά και προς υπεράσπιση του... γυναικωνίτη θα πω πως δεν ακούμε όλοι το ίδιο. Άλλοι είναι πιο ευαίσθητοι στ' αυτί και άλλοι πιο περήφανοι. (Δεν πέρασα 2 δεκαετιες αλώβητος απο tinitus, φορώντας τα ακουστικά του επαγγελματία, για να τα χαλάσω τωρα.) Και αυτό μεταφέρεται και στο ανάλογο παίξιμο που εχει άμεση σχέση με το είδος που προτιμά να παίζει ο καθένας. Επίσης δεν μπορώ να παίξω όταν οι γύρω μου είναι στα 115db και πρέπει να πάω στα 118 για να ακουστεί το σόλο μου. Χαλιέμαι. Γιατί τότε μονο η ταχύτητα θα σε κάνει να ξεχωρίσεις. Κι εγω είμαι χελώνα. Προτιμώ εντάσεις στα 100db μέχρι 110db το πολύ! Θέλω δυναμικό παίξιμο και γι αυτό ο ιδανικός ενισχυτής μου έχει headroom για τις κορυφώσεις και όχι για όλο το κομμάτι στην ίδια ένταση. Παράδειγμα το παρακάτω live video με το ανάλογο παίξιμο απο όλους!
    1 βαθμός
  36. Σε παιρνει μονοτερμα,τον ακους και προσπαθεις να του πεις ομορφα και ωραια οτι δεν εχει δικιο. Αλλα δε σταματαει με τιποτα,συνεχιζει. Σκεφτεσαι να του δωσεις μπουνια. Τελικα τον διακοπτεις αποτομα και του λες,"η σειρα μου τωρα" και τον αρχιζεις και εσυ χωρις σταματημο. Ξερεις οτι δε βγαζει καπου,ετσι ειναι και το αποκατω. Δεν εχει νοημα και σταματημο. Απο το να τον βαρεσεις ομως.....καλυτερα.
    1 βαθμός
  37. Τι άλλη περιγραφή ; Ο τίτλος αρκεί...
    1 βαθμός
  38. Δηλαδη εαν εγω παιξω εναν μαγνητη και δεν μου αρεσει, θα πρεπει να εκφρασω διαφορετικα την απορριψη μου αν θα ειναι μπουτικ και διαφορετικα εαν ειναι Fender CS? Δεν νομιζω. Δεν ειναι δα και πυρηνικη φυσικη ενας μαγνητης για να μετραμε και τα λογια μας, sorry κιολας.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου