Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47.060


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6.284


  4. Giorgos rockstep

    Giorgos rockstep

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      282


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/08/2020 σε όλα

  1. Η απομυθοποίηση ακριβού εξοπλισμού έρχεται μόνο όταν σου δωθεί η ευκαιρία να πληρώσεις τα ίδια λεφτά για μια αμερικάνικη και μια κινέζικη strat πχ. κι εσύ διαλέγεις την κινέζικη. Επίσης, τι ειναι ακριβό; Για ρωτήστε έναν πιανίστα, έναν κοντραμπασίστα ή έναν φαγκοτίστα. Η ρε ξεκουρδίζει περισσότερο απο τη σολ στις Gibson. Αλλα υπάρχει ενα πραγμα που λέγεται προκατάληψη και όλοι αναφέρουμε τη σολ. Περιμενουμε επισης από ένα όργανο που εχει φτιαχτεί στην άλλη άκρη του κοσμου, και ίσως για πολύ καιρό ΔΕΝ εχει συντηρηθεί να ειναι τσίτα. Όλες οι 3+3 κιθάρες ξεκουρδίζουν λόγω γεωμετρίας. Με λίγη εξτρα φροντίδα στρώνει. (Δεν μπορεί εκατομμύρια κιθαριστες σε όλο τον κοσμο να είναι λάθος) Ο καθένας πορεύεται και βολεύεται ανάλογα με τις οικονομικοκοινωνικες προτεραιότητές του και καλώς πράττει. Τώρα όλα αυτα περί απομυθοποίησης περισσότερο περσινά ξινά σταφυλια μου φαινεται, αλλά αν έβρισκα κάτι να πω αυτό είναι το απίστευτο hype αλλά και το "καπέλο" που διέπει τα κιθαριστικα παρελκόμενα με κατι πυκνωτές των 50€, κάτι fossil mammoth ivory κόκκαλα, κάτι brazilian κσύλα, κάτι nitro και δε συμμαζεύεται, πράγματα δηλ. που αγγίζουν τα όρια της ανοησίας. Προσωπικα δεν έχω αγοράσει ποτέ πολύ ακριβή κιθάρα, ταβάνι ήταν η US std Τele, not much of a guitar όταν ούτως η άλλως δεν υπήρχαν many guitars. Ό,τι ακριβό έχω παίξει άξιζε τα λεφτά του το καθένα για τους δικούς του λόγους.
    7 βαθμοί
  2. Νομίζω ότι πραγματικά ακριβός εξοπλισμός χρειάζεται και δεν απομυθοποιείται εάν παίζεις ακουστικό όργανο πχ κλασική κιθάρα.Στον ηλεκτρικό ήχο μπορείς να έχεις καλό αποτέλεσμα και με λιγότερα χρηματα
    3 βαθμοί
  3. Από τη δική μου εμπειρία, το 50% του εξοπλισμού που έχω δοκιμάσει και συγκρίνει, επαληθεύει τη ρήση "ότι πληρώνεις παίρνεις". Το 15% είναι λίγο πιο ακριβό από αυτό προσφέρει. Το 15% είναι λίγο πιο φτηνό. Το 5% είναι ανεξήγητα πολύ ακριβό. Και ένα 15% είναι ανεξήγητα πολύ φτηνό. Κάτι που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις τιμές που επικρατούσαν πριν το 2000 Όπου δεν υπήρχε vfm εξοπλισμός. Στην καλύτερη περίπτωση είχες ένα 20% "ότι πληρώνεις παίρνεις". Και το υπόλοιπο 80% ήταν από ακριβό έως ανεξήγητα πολύ ακριβό. Οι Κινέζοι και ο Τόμαν έβαλαν τάξη στην αγορά.
    2 βαθμοί
  4. Δεν έχω φάει φόλα ποτέ (ίσως μια vintage 62 ήταν πιο πρίμα απ' ότι ήθελα). Θα μου πεις γιατί αγοράζεις, αλλάζεις, πουλάς κλπ. Γιατί θυμάμαι τη ρήση του παππού μου "το καινούργιο κόσκινο το κρεμάς πιο ψηλά".
    2 βαθμοί
  5. Όχι όλες. Η prs που έχω δεν ξεκουρδιζει.
    2 βαθμοί
  6. Γεια χαρα στην παρεα θα ηθελα εφοσον φυσικα δεν εχει επαναληφθει κατι αναλογο να δωσουμε ολοι την εμπειρια και την αποψη μας πανω σε ακριβο για καποιους απιαστο εξοπλισμο.στην ουσια οχι το ποσο καλος ηταν αλλα τα αρνητικα τα οποια συναντησαμε στην αρχη η στην πορεια μας με ενα οργανο ενισχυτη κλπ. Εχοντας κι εγω κανει εναν κυκλο απο πολυ ακριβο εξοπλισμο εχω κανει λαθη η για καποιο εξοπλισμο δεν ημουν ετοιμος παικτικα η δεν ειχα το αυτι κι εχω καταληξει σε λυσεις κατω του χιλιαρικου και 500αρικου κι εχω βρει την υγεια μου.ωστοσο θα ηθελα να μεταφερουμε οι πιο παλιοι αρνητικες λεπτομερειες για καποια προιοντα ετσι ωστε μην κανουν και οι νεες γενιες οι νεοι κιθαριστες τα ιδια λαθη η τουλαχιστον να μη χαζευουν ολη μερα εξοπλισμους κ ιστοριες και χανουν ολο το νοημα.γιατι με το gas θα χαθει ολη η μαγεια.και φυσικα επειδη δν υπαρχουν πολλα μηχανηματα για ντεμο στην ελλαδα και οι αγορες ειναι αρκετες φορες τυφλες νομιζω θα τους βοηθουσε αρκετα αυτο το θεματακι που ανοιξε.μολις μαζεψω ολες τις δικες μου πληροφοριες αρχιζω σιγα σιγα με προσωπικες εμπειριες
    1 βαθμός
  7. Τρίχες. Πριν το ντερνετ ΟΥΔΕΙΣ είχε πρόβλημα με το 7,25". Για αυτό άλλωστε ΟΛΟ το ροκ με 7,25" έχει γραφτεί. Από τη στιγμή που ο Danny Gatton,o Keith Richards,o Brent Mason,o Vince Gill, ο Hendrix,o Gallagher,o Gilmour,o Clapton,o Edge,o Johnny Marr,o Page, o Blackmore και χιλιάδες άλλοι υπερπαικτες δεν είχαν πρόβλημα με το 7,25 " δεν θα έχεις και εσύ Επίσης,για να είμαστε και σοβαροί, καμμιά από τις δύο δεν έχει πραγματικά παχύ μπράτσο ,δηλ 1" στο πρώτο ταστο. Απλά η 50s εχει μεσαίο μπράτσο και η 60 s λεπτό ,σαν αυτό που έχουν όλες οι μοντέρνες Fender. Και οι δύο είναι μια χαρά, προσωπικά επειδή προτιμώ τα jumbo frets, θα έπαιρνα την mod.
    1 βαθμός
  8. ναι επαιξα και με τα 2 μοντελα.εξ'αρχης εψαχνα παχυ μπρατσο,οποτε +1 ειχε η απλη 50ς.πιο "ευκολοπαιχτη" μου φανηκε με την πρωτη πενια!! η modified(λογω του 9.5 radius και medium jumbo ταστα που ειχα παντα μεχρι τοτε)και πιο ευελικτη σιγουρα λογω του wiring των μαγνητων.(ηχητικα το mod ακουγεται ωραια εχει αυτο greeny ηχοχρωμα αλλα και αρκετο volume drop) την τελικη αποφαση την πηρα την ωρα του ταμειου..τα 999της modified μου φανηκαν υπερβολικα εναντι των 820 της απλης.τελικα προτιμησα την απλη και μεχρι τωρα μου εχει κατσει κουτι.το mod δεν ειναι κατι που μου εχει λειψει να σου πω την αληθεια.
    1 βαθμός
  9. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι βαφτίζουμε overprized κάτι που εμάς δεν μας άρεσε/αρέσει/βολεύει κι όχι κάτι που όντως είναι έτσι. Kαι υπό αυτό το πρίσμα δεν βοηθάει καθώς οι απαιτήσεις και οι δυνατότητες τιυ καθενός, απεχουν πολύ. Πρόσφατα ειχα την ευκαιρία να δοκιμάσω κιθάρα με Tom Holmes επάνω. (600-700$/set μεταχειρισμένοι). Ήταν οι καλύτεροι PAFs που άκουσα ποτέ; Ναι. Είναι οι καλύτεροι PAFs στον πλανητη; Δεν ξέρω, δεν έχω παίξει με όλους. Είναι 300€ καλύτεροι από ένα σετ Bare Knuckles? Όχι. Είναι overhyped? Θα έλεγα όχι, αφού επιλέγει να φτιάχνει μαγνήτες με συγκεκριμένο ρυθμό την ώρα που έχει περισσότερη ζήτηση από αυτή που μπορεί να καλύψει.
    1 βαθμός
  10. Φίλως το τύλιγμα είναι μεγάλη τέχνη. Και είναι και τα υλικά που παίζουν ρόλο φυσικά. Εδώ κακό τύλιγμα, χάλια υλικά .... Κι εδώ σωστό τύλιγμα με υλικά της προκοπής ....
    1 βαθμός
  11. 1 βαθμός
  12. Το thread θα έπρεπε να κλείσει με την ανάρτηση του Τζινιερη αλλά δεν μπορώ να μην το επισημάνω μια ακόμα https://www.youtube.com/watch?v=Csb89hqJQ8o&lc=UgzxBb5vF-NOQ9I3UN94AaABAg γιατί στην συντριπτική πλειοψηφία δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς ποτέ με το υλικό που συγκεντρώνουν αλλά κάποια στιγμή κάποιος θα την πατήσει. Και στην αντίπερα όχθη η προφανής δήλωση του MuseScore When you create something original, you own the copyright for it, and your work is protected by law. https://musescore.com/community-guidelines αφού το λέει άλλωστε, open source, αυτό είναι το θέμα όχι ότι είναι free
    1 βαθμός
  13. Παιδιά συγχωρήστε με που επιμένω, αλλά βλέπω εδώ μια χαμένη ευκαιρία για δυο παιδιά που αξίζουν και σπάζομαι. Ναι λοιπόν το φτιάξατε για να γουστάρετε, και να γουστάρουμε κι εμείς μαζί σας. Όμως εδώ ίσως η συναστρία, ίσως η τύχη, δεν ξέρω, τα έφερε να έχετε ένα διαμαντάκι που μπορεί να σας πάει παραπέρα. Γιατί να πείτε όχι σε μια προσπάθεια? Τι έχετε να χάσετε? Οι περισσότεροι που έκαναν χιτ σε ροκ κοινό, για να γουστάρουν το έγραψαν στην αρχή. Και για να δείτε ότι μιλάω σοβαρά, θα πω τούτο, και δώστε προσοχή. Το κομμάτι έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά για να "γίνει", ίσως σε υπερβολικό βαθμό. Όλα εκτός από ένα. Το πιο απαραίτητο. Ρεφραίν. Κάτσε λοιπόν κυρ Φώτη μου που είσαι ο στιχουργός, και βρες δυο φράσεις (όχι παραπάνω) που να επαναλαμβάνεις την απαγγελία τους σε κάθε ρεφραίν. Κάτσε κι εσύ κυρ Γιώργο μου και βρες (μαζί με τον Φώτη ίσως που έγραψε την γέφυρα) μια μικρή αλληλουχία ακκόρντων που να επαναλαμβάνεται μέσα στο κομμάτι σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μετά το δίνετε για mix και mastering σε κάποιον ειδικότερο. Στην ανάγκη, φτιάχνετε ακόμα και μπάντα για live/σπρώξιμο αν σας ζητηθεί. Μετά ..... ο ένας θα έχει ότι ενισχυτή και κιθάρα γουστάρει, και ο άλλος .... την πόντια να τον παρακαλάει να αφήσει τις γκόμενες, και θα πλένει αυτή τα πιάτα κάθε μέρα. Και ΜΙΛΑΩ ΣΟΒΑΡΑ! EDIT: Ακόμα και η γέφυρα, μπορεί να γίνει ρεφραίν.
    1 βαθμός
  14. gvour ελα ρε φιλε μια μερα στο chill στον χολαργό να μιλήσουμε με το παληκάρι που το έχει, μιλάμε θα σε αγαπήσει δεόντως, μπας και παίξει κανα λάιβ (εννοείται οτι εγω θα πίνω grinbergen και θα σε ακούω).
    1 βαθμός
  15. Εχω καταλήξει πως περισσότερο ρόλο παίζει το μεγάφωνο - καμπίνα - ηχείο παρα το λάμπα - τρανζίστορ, όταν μιλάμε για καθαρό ήχο. Μια καλή καμπίνα με ένα 12" ευαίσθητο μεγάφωνο είναι όλα τα λεφτά. Φυσικά ο ενισχυτής πρέπει να έχει κάποιο εύρος. π.χ. δανείστηκα την κεφαλή Ibanez TS15 που σύνδεσα στην καμπίνα Mesa Lonestar που έχω και το καθαρό του κανάλι δεν υπολοιπόταν απο αυτό του Mesa Lonestar Special θα έλεγα. Αλλά και οι δύο ενισχυτές παίζουν χαμηλά άψογα παρα τις λάμπες. Εχουν γραμμική συμπεριφορά στην ένταση σαν τρανζίστορ. Η Ibanez έχει πετύχει αυτό που δεν μπορεί η Fender στα κλασικά της μοντέλα και απαντάται κυρίως σε μονάδες των 2,000 και βάλε. Κατα τ' άλλα έχω παίξει σε live Roland Jazz Chorus 77 και ευφράνθηκε η καρδιά μου απο τα 2Χ10" μεγάφωνα του. Ενταση, headroom, όγκος, καθαρό σήμα. Οπότε μια καλή καμπίνα της αρεσκείας μου θα έπαιρνα πάλι (για σπίτι ή live) και ακόμα και μια κεφαλή DV Mark ή Quilter ή Boss θα έκανε τη δουλειά μου στα καθαρά με κάποια πετάλια ή όχι, στο 1/4 της τιμής ενος αντίστοιχου λαμπάτου. Μην παρεξηγηθώ. Απολαμβάνω τον Mesa Lonestar Special στο σπίτι και τα αυτάκια μου είναι σε νιρβάνα αλλά κοστίζει και 2900 ευρώ μόνο το κεφάλι.
    1 βαθμός
  16. Δύο λεπτά δουλειά στο nut δηλ. Δεν υπάρχουν "κιθάρες που ξεκουρδιζουν" . Υπάρχουν: 1.Κιθαρες με όχι τέλεια κομμένο nut (η συντριπτική πλειοψηφία όλων των κιθαρωνΕ στα μαγαζιά σε όλα τα εύρη τιμών) 2.Κιθαρες με λάθος πέρασμα χορδών 3.Κιθαρες που έχουν και το 1 και το 2. Τωρα Les Paul Custom και.... ελαφριά είναι σαν να ψάχνεις αδύνατη γυναίκα από τα νησιά Σαμόα Νομίζω είσαι λίγο υπερβολικά αυστηρός
    1 βαθμός
  17. Λεφτά πολλά μόνο για ενισχυτές έχω δώσει και φυσικά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Δεν έχω συναντήσει ούτε έναν ακριβό handwired/point to point ενισχυτή που να μην τρώει για πρωινό οποιαδήποτε φτηνή μεξικανοασιατικη ή χαμηλού κόστους ευρωπαϊκή ή αμερικανική πλακέτα της σειράς τόσο από πλευράς ήχου όσο και από αντοχή και διατήρηση αξίας. Κιθάρα καινούργια δεν έχω αγοράσει ποτέ στη ζωή μου οπότε δεν κΣερω. Όσες μεταχειρισμένες αμερικανικές Fender / Gibson έχω πάρει πάντως μια χαρά κιθάρες ήταν και η ακριβότερη ,non vintage,κιθάρα μου ,μια ιαπωνική Gretsch White Falcon είναι πραγματικά έργο τέχνης και θα έπρεπε να πωλείται τα διπλά από όσα κάνει. Τις βασικές κιθάρες μου τις έχω φτιάξει μόνος μου όμως και εκεί η επιλογή κορυφαίων και ακριβών parts μόνο σε καλό μου βγήκε. Όποτε πήγα να φτιάξω κιθάρα με φτηνά parts δεν έμεινα ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Edit... Τώρα που το σκέφτομαι αν κάποια στιγμή δεν με είχε πιάσει μανία με τα μπουτικοπεταλα και παρέμενα στα ταπεινά και πιστα μου Boss δεν θα είχα χάσει και τίποτα.... ή μάλλον θα είχα εξοικονομήσει αρκετά νΤαλαρς Ηχητικά θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτά... βέβαια μπορεί και να φταίει το γεγονός ότι πάντα είχα καταπληκτικους ενισχυτές που ότι και να τους έβαζες επάνω ακούγονταν.... καταπληκτικά
    1 βαθμός
  18. Σε παιρνει μονοτερμα,τον ακους και προσπαθεις να του πεις ομορφα και ωραια οτι δεν εχει δικιο. Αλλα δε σταματαει με τιποτα,συνεχιζει. Σκεφτεσαι να του δωσεις μπουνια. Τελικα τον διακοπτεις αποτομα και του λες,"η σειρα μου τωρα" και τον αρχιζεις και εσυ χωρις σταματημο. Ξερεις οτι δε βγαζει καπου,ετσι ειναι και το αποκατω. Δεν εχει νοημα και σταματημο. Απο το να τον βαρεσεις ομως.....καλυτερα.
    1 βαθμός
  19. Γεια σας Μια απο τις σημαντικότερες αρμονικές σειρές στην jazz ειναι το I VI II V . Το συναντάμε στα Rhythm changes και σε πάρα πολλά standards. Σας παρουσιάζω ένα πίνακα με ολες τις πιθανές αντικαταστάσεις του I VI II V. Έχοντας ως βασική αρχή τις τριτονες αντικαταστάσεις βλεπουμε ότι τη βαθμίδα Ι μπορούμε να την αντικαταστήσουμε με την ΙΙΙ και την bVII. Τη βαθμίδα VI με την bIII Τη βαθμίδα II με την bVI Τη βαθμίδα V με την bII Και προκύπτει αυτός ο πίνακας Βαθμίδες του μικρού κύκλου I VI II V III VI II V bVII VI II V I bIII II V III bIII II V bVII bIII II V I VI bVI V III VI bVI V bVII VI bVI V I bIII bVI V III bIII bVI V bVII bIII bVI V I VI II bII III VI II bII bVII VI II bII I bIII II bII III bIII II bII bVII bIII II bII I VI bVI bII III VI bVI bII bVII VI bVI bII I bIII bVI bII III bIII bVI bII bVII bIII bVI bII Ηχογράφησα ένα δείγμα με το μετρονόμο στο 2 4 σε bb i_vi_ii_v.mp3
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου