Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      5.457


  2. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.268


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Κβαντική Διεμπλοκή

    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1.513


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/10/2021 σε όλα

  1. o κόσμος πάντα ήθελε κάποιον να του πει τι να ακούσει. Κάποτε υπήρχαν ραδιόφωνα και dj. Σήμερα υπάρχουν κανάλια στο διαδίκτυο. Όπως υπάρχουν εκατομύρια μουσικοί που παράγουν και "διαθέτουν" μουσική υπάρχουν χιλιάδες κανάλια που δυστυχώς δεν έχουν μεγάλη εμβέλεια. (δεν μιλάω για πληρωμένους κολοσσούς. Και οι μικροί που μας φαίνονται δηλ μικροί πληρωμένοι είναι αλλά τα μεγέθη είναι άλλα). Επίσης σε όλα αυτά τα μέσα η μουσική διατίθεται off line. Αυτό σημαίνει ότι ο ακροατής δεν είναι υποχρεωμένος να την ακούσει ώς το τέλος για να ακούσει το επόμενο κ.ο.κ. Μπορεί να ακούσει 15 δλ και πάει αλλού. Συνεπώς ζούμε όλη την κατάρα του διαδίκτυου μαζί με τα καλά του. Ποιά είναι η κατάρα? α. το loudness, δηλ όποιος είναι πιό δυνατός πατάει τον άλλον β. η πρώτη εντύπωση, δηλ το αρχικό (ή και το τελευταίο που προμοτάρει το επόμενο) capture του κάθε βίντεο, με την γκριμάτσα γ. ο παραπλανητικός ή κλικαδόρικος τίτλος που 9 στις 10 φορές δεν λέει τίποτα από αυτό που διαφημίζει δ. η δυνατότητα να τα ακούσεις όλα (και ουσιαστικά τίποτα καθώς μπορείς να το σταματήσεις για να πας παρακάτω - πχ σε ένα βίντεο που σε προδιαθέτει από την αρχή ότι στο τέλος υπάρχει έκπληξη ή δώρο ή αναγγελία μπορείς να το προχωρήσεις και να μη δεις ό,τι προηγείται) ε. η ποσότητα (παλιά έπαιρνες μια γεύση στο ράδιο και μετά πλήρωνες για να το αποκτήσεις. Σήμερα όλα είναι "δωρεάν" στ. η ποιότητα του streaming. Παλιά είχες μια μέτρια ποιότητα στα ΑΜ, και πολύ καλύτερα στα FM και ηχογραφούσες το πολύ σε μια κασέτα μαζί με τα λόγια του εκφωνητή. Αρα έπρεπε να πληρώσεις για να αγοράσεις ένα βινύλιο. Από τη στιγμή που όλα έγιναν ψηφιακά και κοπιάρονται, παρά τους αλγορίθμους κλειδώματος σήμερα με ένα κατεβαστήρι έχεις ό,τι θες και με τα mp3 δεν είσαι πολύ μακρυά από το 16/44 ζ. Η real time επαφή και επικοινωνία με τον παραγωγό παρουσιαστή. Σε μιά ζωντανή εκπομπή ραδιοφώνου (πάλι γι αυτό μιλάμε) μπορούσες να τηλεφωνήσεις πχ και να διαμορφώσεις και συ το πρόγραμμα και να το ζήσεις. Σήμερα μπορεί να βάλεις ένα σχόλιο και να σου απαντηθεί μετά από 2 μέρες ή 2 χρόνια ή ακόμα και σε Live podcasts όπου τρέχουν τα σχόλια στην οθόνη, πάλι υπάρχει ένας ωκεανός από σχόλια που περνάνε μπροστά σου σαν τραίνο. Γενικά αυτή η υπερ-προσφορά, δηλαδή στα "δίνω" όλα είναι το πιό δύσκολο για τον ακροατή αλλά και για τον παραγωγό. Εχοντας σήμερα στη δυνατότητά μου όλη τη μουσική του κόσμου και πληρώνοντας συνδρομές στο spotify και στο tidal τελικά σπάνια ακούω από αυτά (μόνο ψάχνω αν χρειαστεί κάτι άγνωστο) και προτιμώ να ακούσω τι θα μου προτείνει ένας φίλος, ένας φίλος από το νοιζ, ή κάποιος που ξέρω ότι η γνώμη μου μετράει. Ψάχνοντας επίσης κάποιους που με ακολουθούν στο soundcloud (θεωρώντας ότι υπάρχει κάτι κοινό) βρίσκω ενδιαφέροντα πράγματα, αλλά.....θα το ακούσω μια φορά και....τέλος. Ασχολήθηκα με την υπόθεση ("ασχολήθηκα") για κάποια χρόνια, με δοκιμαστικά βίντεο, με youtube, soundcloud, facebook, και είδα τι ζόρι είναι. Βασικά περισσότερο για να αποκρυπτογραφήσω τα μυστικά τους. Όχι για να κερδίσω "ακροαματικότητα". Από το 1975 που άρχισα να παίζω μουσική για άλλους κυρίως έπαιζα πρώτα για μένα. Ετσι είχα κοινό μετρημένο. Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα και δεν με ενδιαφέρει. Συνεπώς όταν κυκλοφορήσω στις πλατφόρμες (ή θα χρηματοδοτήσω μόνος μου την έκδοση κάποιων cd ή και...βινυλίων) θα γίνει μόνο για λόγους legacy, δηλαδή να καταγραφούν κάπου σε συμβατική μορφή και όχι άυλα σε ένα σύννεφο για τις επόμενες γενιές, όσο και να ακούγεται αυτό ρομαντικό και ουτοπικό. Γι αυτό το λόγο δεν με απασχολεί καθόλου το σε τί μορφή θα κυκλοφορήσω, όταν, και εάν, αυτό γίνει.
    1 βαθμός
  2. Είμαι κάπως σκεπτικός με αυτά που διαβάζω. Σαφώς, δεν είμαστε ειδικοί στο συγκεκριμένο κομμάτι, και όποια συμβουλη δίδουμε, δε σημαίνει ότι είναι η ενδεδειγμένη. Μπορεί σε κάποιον να δουλεύει πχ η διαλειματική και να χάνει κιλά, αλλά σε κάποιον άλλο μπορεί να μη δουλέψει, ή να δουλέψει έχοντας και επιπτώσεις στην υγεια του. Βίντεο που το εξηγεί επιστημονικά, δε μου λένε και κάτι, καθώς τα περισσότερα δεν είναι έγκυρα. Είναι καλό να επισκεπτόμαστε έναν ειδικό για τόσο σημαντικά θέματα υγείας. (Αυτό το γράφω για όσους μας διαβάζουν και πιθανόν να θέλουν να δοκιμάσουν). Με λίγα λόγια, δεν γνωρίζω εάν είναι καλό για την υγειά μας να ακολουθούμε τόσο δραστικές δίαιτες. Χρειάζεται η συνδρομή ειδικού. Η άποψή μου, χωρίς να είμαι ειδικός, είναι ότι εάν κάποιος θα μείνει πολλές ώρες νηστικός, και ξεκινήσει να αθλείται, τότε σίγουρα να αρχίσει να καίει πολύ λίπος. Όμως, μαζί με το λίπος θα ξεκινήσει να καίει και μυϊκό ιστό. Και γενικότερα το σώμα του θα σοκαριστεί. Oi 1500 θερμίδες, μπορεί να είναι αρκετές για κάποιον και πολύ λίγες για κάποιον άλλον. Για παράδειγμα, πριν λίγο καιρο έτρωγα πάνω απο 3000 θερμίδες ημερησίως, έτρωγα ανα 2,5-3 ώρες, ακολουθώντας το εβδομαδιαίο πρόγραμμα διαιτολόγου. Σε συνδυασμό με γυμναστική (3-4 φορές τη βδομάδα όργανα, και λίγη ποδηλασία), έχασα κοντά 20 κιλά καθαρού λίπους μέσα σε 6-8 μήνες, αυξάνοντας κατά 3 κιλά τον μυικό μου ιστό (κάθε 15 μέρες έκανα λιπομετρήσεις ωστε να ελέγχω). Περιττό να πω ότι δεν πείνασα ποτέ, καθώς είχα 5 γεύματα την ημέρα. Επισκεφτείτε/εμπιστευτείτε τον διατροφολόγο της γειτονιάς σας.
    1 βαθμός
  3. Νομιζω οτι μετα τα απο αυτα που φτιαξατε με τον matawan εχεις βαλει μια εξτρα δοση και αρωμα Americana στα δικα σου.Μου αρεσει αυτο. Επισης το οτι ειναι μικρο σε διαρκεια,οσο ακριβως επρεπε. Γενικως,το ολον με εφτιαξε.
    1 βαθμός
  4. Για να μην παρεκτραπεί το νήμα κι επειδή κάποιος μπορεί να μην έχει διαβάσει το αρχικό post, το ζητούμενο είναι η καλύτερη προσέγγιση ενός δεδομένα μικρού ακροατηρίου που μπορεί να ενδιαφέρεται. Ούτε διασημότητες, ούτε λεφτά με ουρά. Θα παραθέσω εδώ και μία απάντηση που μου δόθηκε σε ένα άλλο forum στο οποίο έθεσα το ίδιο θέμα και μου φάνηκε εύστοχη: Εάν έτσι κι αλλιώς δεν προορίζεται το υλικό για να κάνει πολλές χιλιάδες views στο ΥΤ ή στο TikTok ή στο whatever, ένα album έχει το πλεονέκτημα ότι ακόμη και αν πουλήσεις 200 κομμάτια που λέει ο λόγος, βγαίνουν κάποια μικροέξοδα, συμβάλει στη βιωσιμότητα της φάσης. Πχ, με 5 ευρώ κέρδος το κομμάτι μαζεύεται ένα μικρό budget για κάποιο αξιοπρεπές βιντεάκι, με το οποίο μπορείς να προωθήσεις την όλη φάση κλπ. Ίσως από αυτή τη σκοπιά, έχει ακόμη ένα μικρό νόημα το album και μάλιστα και σε physical format για να μπορεί να προωθηθεί και σε live κλπ. Ίσως. Εγώ πάλι πιστεύω πώς ελλείψει παραγωγών, promoters κλπ, οι μουσικοί είναι αναγκασμένοι να έχουν και αυτόν τον ρόλο. Οι περισσότερες μεγάλες μπάντες έτσι κι αλλιώς, από τους Beatles μέχρι τους SOAD δεν νομίζω ότι θα είχαν φτάσει και πολύ μακριά αν δεν ειχαν από πίσω όλο αυτό το κομμάτι της βιομηχανίας. Πιθανότατα δε θα τους ήξερε ούτε η μανα τους εδώ που τα λέμε.
    1 βαθμός
  5. Ο μόνος τρόπος να γίνει γνωστή η μουσική σου είναι τα live.Και έπειτα μπορείτε να βγάλετε κάποιο άλμπουμ. YouTube και τέτοια είναι απλά για να υπάρχει κάπου η μουσική σου.
    1 βαθμός
  6. Ένα παλιό μου κομματάκι.. Γράφτηκε και ανεβάστηκε εδώ τον Σεπτέμβρη του 2015.. Μετά από καινούρια μίξη, κάποιες μικρές διορθώσεις στα όργανα και καινούριο mastering (bandlab...) είπα να το ξανανεβάσω.. Οι αλλαγές των μερών σήμερα μου ακούγονται λίγο "άτσαλες", αλλά δεν τις αλλάζω λόγω του ότι έχω συνηθίσει έτσι το κομμάτι....
    0 βαθμοί
  7. Ένα πραγματικά ενδιαφέρον νέο ...: (που σηκώνει μεγάλη κουβέντα !) [copy paste από Newsbeast.gr : https://www.newsbeast.gr/technology/arthro/7866579/i-techniti-noimosyni-oloklirose-ti-10i-symfonia-tou-betoven ] Η τεχνητή νοημοσύνη ολοκλήρωσε τη 10η Συμφωνία του Μπετόβεν Θα παρουσιαστεί το Σάββατο σε μια παγκόσμια πρεμιέρα στη Βόννη Όταν ο Λούντβιχ βαν Μπετόβεν πέθανε το 1827 άφησε πίσω του ορισμένα κομμάτια χαρτιού γεμάτα με νότες και κομμάτια από μελωδίες που κάλλιστα θα μπορούσαν ν’ αποτελούν μέρη από το τελευταίο μεγαλούργημά του. Αλήθεια, τί θα έλεγε αν ήξερε πως δύο αιώνες μετά, μια σκεπτόμενη μηχανή θα έπαιρνε αυτά τα κομμάτια και ολοκλήρωνε τη δουλειά του; Ένα πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης «ανοικοδόμησε» τη μισή από τη 10η Συμφωνία του συνθέτη. Το έκανε, δε, με τόσο πειστικό τρόπο ώστε επαγγελματίες μουσικοί και μελετητές του έργου του δεν μπορούν να πουν ξεκάθαρα πού τελειώνει το αυθεντικό έργο, τα σκέλη, δηλαδή, που έγραψε ο ίδιος ο Μπετόβεν και πού αρχίζουν τα κομμάτια που δημιουργήθηκαν από τον αλγόριθμο. Στη γιορτή των 250 χρόνων από τη γέννησή του Όπως και να ‘χει το επόμενο Σάββατο αυτές οι νότες – οι αυθεντικές και εκείνες που παράχθηκαν με τη βοήθεια του υπολογιστή – θα παρουσιαστούν σε μια παγκόσμια πρεμιέρα στη Βόννη. Αυτό θα είναι ένα από κεντρικά δρώμενα στη γιορτή των 250 χρόνων από τη γέννηση του ευφυούς καλλιτέχνη, στην ιδιαίτερη πατρίδα του στη δυτική Γερμανία. Είναι η πρώτη φορά που ένας αλγόριθμος αναπαράγει το έργο ενός κλασικού συνθέτη σ’ αυτό το βαθμό. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για να γραφτεί μουσική εμπνευσμένη από τις μελωδίες του Μπαχ και του Μότσαρτ. Ωστόσο, η προσπάθεια να παρουσιάσει ένα ολόκληρο 40λεπτο κοντσέρτο του Μπετόβεν έχοντας για αρχή τις 250 μπάρες από νότες που έχουν διασωθεί από τη 10η Συμφωνία, είναι ένα ασύγκριτο εγχείρημα. Το πρότζεκτ άρχισε από δύο χρόνια με πρωτοβουλία της Deutsche Telekom, της γερμανικής εταιρίας τηλεπικοινωνιών. Ζήτησε τη βοήθεια του Αυστριακού τεχνολόγου της μουσικής, Ματίας Ρέντερ. Η τεχνητή νοημοσύνη σχεδιάστηκε από τον Αχμέντ Ελγκαμάλ, καθηγητή της επιστήμης των υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Ράτγκερς του Νιού Τζέρσεϊ των Η.Π.Α. Εκείνος προηγουμένως είχε φτιάξει ένα σύστημα που μπορούσε να μιμηθεί τη δουλειά καλλιτεχνών όπως ο Πικάσο και άλλων ζωγράφων του κινήματος των Ιμπρεσιονιστών. Μάλιστα, το έκανε τόσο καλά που μπορούσε να ξεγελάσει και τους ειδικούς. «Επειδή η φύση της μουσικής του Μπετόβεν είναι δομημένη και ιδιαιτέρως μαθηματική πίστεψα πως η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να καταλάβει πως θα συμπεριφερόταν όταν έγραφε κάποιο νέο κομμάτι», υποστήριξε ο Ελγκαμάλ. Έτσι εκείνος και η ομάδα του τροφοδότησαν την τεχνητή νοημοσύνη με έργα του Μότσαρτ, του Χάυντν και του Μπαχ και άλλους συνθέτες της ίδιας εποχής με τον Μπετόβεν. Έπειτα, της δόθηκαν κομμάτια του Μπετόβεν και οι προγραμματιστές τη δίδαξαν να προβλέπει τί θα ακολουθούσε στη συνέχεια. Όταν πια ανέπτυξε ένα ακριβές μοντέλο του τρόπου που δούλευε ο Μπετόβεν, την άφησαν να επεξεργαστεί τη 10η Συμφωνία. Ο Ρέντερ ανέφερε πως είναι εντυπωσιασμένος με τα αποτελέσματα. «Όσον αφορά στη μουσική είμαι απόλυτα χαρούμενος», δήλωσε και πρόσθεσε: «πιστεύω πως αν ο Μπετόβεν ζούσε σ’ αυτή την εποχή θα χρησιμοποιούσε παρόμοιες τεχνολογικές εξελίξεις κι ο ίδιος».
    0 βαθμοί
  8. Ανεπιβεβαίωτες φήμες λένε ότι έχουν εμφανιστεί και στο Σύνταγμα (όχι στο θεμελιώδη νόμο της χώρας, στην πλατεία). Θα μας πηδήξουν στο τέλος, να μου το θυμηθείτε.
    0 βαθμοί
  9. 0 βαθμοί
  10. ...και στην Αριστοτέλους τρέχει..
    0 βαθμοί
  11. Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, Το αγριογούρουνο αντέχει.
    0 βαθμοί
  12. 0 βαθμοί
  13. Ενα "short & sweet" κομμάτι που εγραψα πρόσφατα
    0 βαθμοί
  14. Εγώ το λέω, όποιος και να ναι δεν παθαίνει τίποτα. Αν το κάνει με μέθοδο θα έχει ωφελη. Μην ανησυχείτε. Ο φυσιολογικός άνθρωπος αντέχει και 40 μέρες χωρίς φαΐ. Χωρίς νερό μην κάνετε μαλακιες γιατί δεν αντέχει 3 μέρες και άμα δεν ενυδατώνεται καλά γενικά μακριπροθεσμα είναι που μαλλον θα έχει επιπλοκές
    0 βαθμοί
  15. Ο @matawanείναι καλός αλλά μου έχει αρχίσει κάτι κομμουνιστικα (8ωρο,5ημερο,δικαιώματα του εργάτη, ένσημα και άλλες μπούρδες) και έχουμε προσωρινά σταματήσει την παραγωγή. Σύντομα όμως θα συνέλθει και θα ξαναβάλουμε μπρος τα αμερικανοκαπιταλιστικα μας ασθματα. :):)
    0 βαθμοί
  16. To κυρίως πρόβλημα με τη συμμετοχή στο noiz είναι το ότι σου μεγενθύνει το GAS σε επίπεδα μη ανθρωπίνως έλεγξιμα. Στον αντίποδα, σου προσφέρει επιλογές ευχαρίστησης που δεν είχες διανοηθεί Herman Miller Aeron και Secretlab Magnus - εξαιτίας του νήματος - Ευχαριστω noiz
    0 βαθμοί
  17. Τώρα με την ενεργειακή παγκόσμια κρίση, την οικονομική, των τσιπς, των θεσμών κλπ. θα δούμε ακόμα περισσότερο τα ευεργετικά αποτελέσματα, του παρατεταμένου fasting μάλιστα που θα διευρυνθεί αναγκαστικά. Θα έρχεται η νοικοκυρά στο σπίτι με το άδειο της καλάθι και θα λένε τα παιδιά. - Μαμά! και σήμερα fasting θα κάνουμε?
    0 βαθμοί
  18. ωχ.... ειναι μεσα στα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απαγορευμενα.... γιατι ρε συ το κανεις αυτο στον εαυτο σου?
    0 βαθμοί
  19. νομίζω ότι αυτά τα διλήμματα αφορούν καλλιτέχνες που έχουν καθιερωθεί και με κάποιο σχετικά μεγάλο following. τι σημασία έχει αν ένα album θα ακουστεί από 30, 100, 200 μοναδικούς ακροατές; το αποτέλεσμα είναι το ίδιο από εμπορική / οικονομική σκοπιά, δλδ μηδαμινό. αυτό όμως που δεν είναι μηδενικής σημασίας είναι ότι ο καλλιτέχνης έχει σήμερα την δυνατότητα να εκφραστεί με ίδια μέσα και αυτοβούλως, να προσθέσει στο βιογραφικό του μια κυκλοφορία με προσωπικό υλικό που ίσως του κλείσει μια άλλη δουλειά ή συνεργασία στο μέλλον. θα έλεγα ότι είναι κρίμα να έχει μια μπάντα έτοιμο ένα album και να μην το κυκλοφορήσει για λόγους attention span κτλ.. αστεία πράγματα για εμένα.
    0 βαθμοί
  20. Καλημέρα στο forum. Θα παραθέσω κάποιες πληροφορίες που αφορούν δέματα απο U.K. ύστερα από επικοινωνία που είχα με το αρμόδιο τμήμα της UPS που η κοπέλα που μιλήσαμε ήταν εξυπηρετικότατη να πω. Ρώτησα για κιθάρα που ψήνω να χτυπήσω απο ebay απο ιδιώτη που δεν εκδίδει τιμολόγιο ή απόδειξη. Γενικά αυτό που ισχύει είναι το εξής : Κάθε πακέτο που εισέρχεται απο UK περνάει πλέον απο τελωνείο. Αν η αξία του είναι έως 150€ συνολικά μαζί με τα μεταφορικά, το επιπλέον κόστος είναι 24% επί του συνόλου + 50€ αμοιβή του εκτελωνιστή. Αν υπερβαίνει τα 150€ το επιπλέον κόστος είναι 32% + 80€ έως 100€ που περιλαμβάνουν την παραπάνω αμοιβή + έξοδα αποθήκης. Η διασταύρωση των στοιχείων γίνεται με την προσκόμιση αποδ.πληρωμής paypal. Αν είναι κάτω απο 150€ δεν ζητείται τίποτα . Ρώτησα πώς προκύπτει για το τελωνείο το κόστος (για το αν υπερβαίνει τα 150€) και μου είπα πως το βλέπουν σε μια φόρμα που συμπληρώνει ο αποστολέας όπου και περιγράφει την είδος και την αξία του προϊόντος. Ελπίζω να είναι χρήσιμο σε όποιον ψάχνεται,καλή συνέχεια σε όλους και καλές αγορές! (μιλάμε για gas όχι αστεία !).
    0 βαθμοί
  21. χοντρα,χοντρα και υπεραπλοποιημενα...τα ΠΑΝΤΑ ειναι ΙΝΣΟΥΙΛΙΝΗ...οσο δεν τρως ΔΕΝ την τριγκαρεις και καις (μετα τις 10-12 ωρες νηστειας, οσο περισσοτερο κινείσαι και αθλεισαι τοσο πιο γρηγορα ερχεται η "καυση λίπους" ) ΜΟΝΟ λιπος.....οσο τρως συχνα τοσο την τριγκαρεις και μαζευεις λιπος... 20/4: 20 ωρες δεν τρως τιποτα (μονο νερο,και σκετο τσαϊ ή καφε) και 4 ωρες τρως (υποχρεωτικα 1500 θερμιδες) 16/8 : 16 ωρες δεν τρως τιποτα (μονο νερο,και σκετο τσαϊ ή καφε) και 8 ωρες τρως (υποχρεωτικα 1500 θερμιδες) το φαγητο πρεπει να ειναι REAL FOOD χωρις επεξεργασμενους υδατανθρακες (τυρογαριδακια και τσιπς οχι δηλ ...) για ΠΟΛΥ γρηγορα αποτελεσματα (massive fat loss) που κατα τη γνωμη μου δεν ειναι sustainable πρεπει να τρως 70% λιπος,20% πρωτεϊνη και 10% υδατανθρακες. (το εκανα την πρωτη εβδομαδα και εχασα 3 κιλα λιπος αλλα ζοριστηκα) εγω προτιμω κατι που να μπορω να κανω σε ολη μου την ζωη οποτε τρωω με μετρο τα παντα αλλα παντα ποιοτικο φαγητο (χανω σταθερα 1,5 κιλο λιπος την εβδομαδα) βασικα τρως οπως ειναι ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ να τρωει ο ανθρωπος και οχι οπως ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΖΜΟΣ και η υπερκαταναλωση τον υποχρεωσε..... Για να μαθεις τα ΠΑΝΤΑ με επιστημονική εξηγηση δες τον δασκαλο :
    0 βαθμοί
  22. ψώνισα λοιπόν αυτήν https://zaxosmusic.gr/product/minotaur-suede-camel/ και ξεκίνησα τα b-bender μαθήματα. Το μυστικό της υπόθεσης (για όσους ασχοληθούν με μπιμπέντερ-χλωμό το κόβω) είναι η ζώνη να είναι σουέντ και να την βάλεις ανάποδα, δηλαδή η καλή μερά του σουέντ να ακουμπάει στον ώμο σου. Ιδίως με πουκάμισο κοτλέ που φοράω τώρα, γραπώνει και είναι ακλόνητη. Οπότε ανεβοκατεβάζεις μέχρι να κουλαθείς. Εβαλα και τον κατάλληλο δίσκο από τον πρώτο διδάξαντα και ....Nashville....εεεερχομαι! (καλά μην το παίξετε στο στοίχημα οι φανατικοί)
    0 βαθμοί
  23. ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΗΧΟΙ ΤΟΥ PERSEVERANCE ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ.
    0 βαθμοί
  24. Δύο είναι οι ερωτήσεις: 1) Ποιο είναι το κοινό σου? 2) Ποιος είναι ο "σκοπός" του κομματιού/τραγουδιού/άλμπουμ? Τα singles γενικά σήμερα είναι πολύ πιο εύκολο να προωθηθούν και να ακουστούν. Άμα δει ο άλλος album, δύσκολο να κάτσει να το ακούσει όλο. Ειδικά αν δε σε ξέρει, παίζει να βαρεθεί μόνο στην ιδέα. Το είδα και γω με το δικό μου album που ήταν μόλις 30 λεπτά, και ακόμη και φίλοι μου δεν έκατσαν να το ακούσουν. Το ίδιο πρόβλημα παίζει και με τα κομμάτια μεγαλύτερης διάρκειας, ιδιαίτερα αν μιλάμε για πιο progressive καταστάσεις, με κομμάτια που έχουν πολλές αλλαγές σε ρυθμούς και μουσικά θέματα. Δεν είναι τυχαίο που τα pop είναι πάνω κάτω στα 3 λεπτά, και οι DJ παίζουν το πολύ ένα κουπλέ και ένα ρεφραίν. Πιστεύω ότι το album είναι απαραίτητο όταν η ιδέα είναι "μεγάλη" ή/και τα κομμάτια που περιέχει μοιράζονται κάποια κοινά στοιχεία. Αυτά θα μπορούσαν να είναι από τον ίδιο ήχο, μέχρι μια ιστορία που έχει συνοχή (concept album). Θα πω επίσης ότι τα album αρκετές φορές είναι παγίδα. Τα περισσότερα album έχουν 1-2 καλά κομμάτια, και τα υπόλοιπα ξεχνιούνται στο χρόνο γιατί απλά ίσως δε φτιάχτηκαν με την αγάπη που έπρεπε, αλλά με σκοπό το να γεμίσει το album. TLDR: Αν θες να πεις την ιστορία σου, τότε πες την όπως είναι καλύτερο για αυτήν και για σένα, όχι για το κοινό. Αν θες να πάρεις views, τότε single.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου