Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13.573


  2. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      805


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.685


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/04/2022 σε όλα

  1. Το κομμάτι είναι πάρα πολύ καλό πραγματικά. Ηχητικά όπως αναφέρθηκε ήδη βρίσκω και εγώ προβλήματα που αξίζει να διορθωθούν. Και η ενορχήστρωση είναι πολύ πλούσια σε κάποια σημεία και τα πολλά delay αν ακούω καλά σκεπάζουν πολύ, θέλει καλύτερο διαχωρισμό νομίζω στη στερεοφωνία και λιγότερα εφφέ. Τέλος πάντων θεωρώ πως σε αυτόν τον τομέα θέλει διορθώσεις. Πάντως η συνεργασία είναι εξαιρετική, είναι όμορφο, εμπνευσμένο και με μια καλύτερη επιμέλεια για πιο .... στακάτο/ρυθμικάτο/καθαρότερο αποτέλεσμα θα είναι TOP. Θα πάρει 5 αστέρια. Του βάζω όμως τώρα 4 στην κριτικήχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μπράβο σας πάντως, σας θαυμάζω, σας αγαπώ, πάντα τέτοια!!!!
    2 βαθμοί
  2. συμφωνώ σε όλα. Εκτός ίσως τόσο με το 1. σ.σ. αν ήμουν ο Donald Fagen του Noiz θα έπαιρνα τον μάστρο Φώτη για μια δοκιμή, σε δεύτερη φάση θα δοκίμαζα ένα vocoder
    2 βαθμοί
  3. Καλό! Θεωρώ πως το κομμάτι είναι ωραίο, έχω όμως να κάνω τα παρακάτω σχόλια που μπορείτε απλά να τα αγνοήσετε: τα τύμπανα ίσως ήθελαν ένα κάτι (hihat?) να ξεκολλήσουν το ρεφρέν. το τραγούδι του Γιώργου είναι σαν να διαβάζει τον στίχο. Του λείπει μια καλύτερη ερμηνεία που ξέρω πως μπορεί να αποδώσει και ίσως να έλεγε και κάποια σημεία μια οκτάβα πάνω ή σε άλλο τόνο; Το eq-εφέ στη φωνή είναι αρκετά σκληρό και μεταλλικό για ένα τέτοιο τραγούδι. Λιγότερα πρίμα και ίσως λιγότερο και πιο dark βάθος ή άλλο με pre delay. Άποψης είναι αυτές και δεν θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά αντιθέτως νομίζω πως είναι όμορφη και μπράβο για τη συνεργασία.
    2 βαθμοί
  4. Εξαιρετικοί ήχοι, ενορχήστρωση, και κομμάτι στο σύνολο του. Τα φωνητικά έδεσαν τόσο καλά που δεν μπορώ να το φανταστώ με άλλη φωνή. Πραγματικό διαμάντι βαθιά συναισθηματικό που θές να το ακούς ξανά και ξανά.
    2 βαθμοί
  5. ευχαριστη εκπληξη- συνεργασία. το feel που βγαινει απο την μουσικη παλετα μου αρεσε πολύ. και το φλατ τραγουδισμα του Γιώργου μου άρεσε. Το μόνο που θα άλλαζα είναι να δώσω ένταση με οποιονδήποτε τρόπο σε κάποια σημεία, Να υπάρχουν σημεία όπου υπάρχει δλδ ένα pick συναισθηματικό είτε αδειάσματος, είτε γεμίσματος, είτε με κρουστά, οτιδήποτε. Κι αυτό γιατί έχουμε δυο κουπλέ, 2 ρεφραίν πολύ ωραία χωρίς όμως ένα σημείο που να ναι το σημείο g του κοιμματιού.( καταλάβατε δεν εννοώ δυναμικές ντε και καλά gain. overdive κλπ.). Και πάλι μπράβο παίδες.
    1 βαθμός
  6. Το κομμάτι είναι πάρα πολύ καλό πραγματικά. Ηχητικά όπως αναφέρθηκε ήδη βρίσκω και εγώ προβλήματα που αξίζει να διορθωθούν. Και η ενορχήστρωση είναι πολύ πλούσια σε κάποια σημεία και τα πολλά delay αν ακούω καλά σκεπάζουν πολύ, θέλει καλύτερο διαχωρισμό νομίζω στη στερεοφωνία και λιγότερα εφφέ. Τέλος πάντων θεωρώ πως σε αυτόν τον τομέα θέλει διορθώσεις. Πάντως η συνεργασία είναι εξαιρετική, είναι όμορφο, εμπνευσμένο και με μια καλύτερη επιμέλεια για πιο .... στακάτο/ρυθμικάτο/καθαρότερο αποτέλεσμα θα είναι TOP. Θα πάρει 5 αστέρια. Του βάζω όμως τώρα 4 στην κριτικήχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Μπράβο σας πάντως, σας θαυμάζω, σας αγαπώ, πάντα τέτοια!!!!
    1 βαθμός
  7. Εύγε κύριοι, πολύ ωραία συνεργασία!
    1 βαθμός
  8. Η TC Electronic που ανήκει στην Behringer κυκλοφόρησε έναν νέο ελεγκτή ηχείων. Το Monitor Pilot προσφέρει δύο στερεοφωνικές εισόδους, συνδέσεις για έως και τρία ζεύγη ηχείων και μια έξοδο ακουστικών. Όλα αυτά μακριά απο την επιφάνεια του τραπεζιού σε μια απλή μαύρη θήκη και τηλεχειριστήριο με περιστροφικό volume σε τιμή μικρότερη από 150 EUR. To Monitor Pilot αποτελείται από δύο μέρη. Όλες οι συνδέσεις βρίσκονται σε μια επιτραπέζια μονάδα, στην οποία είναι συνδεδεμένο ένα τηλεχειριστήριο με ένα καλώδιο. Το κουτί είναι ειδικά σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από ένα τραπέζι. Η τροφοδοσία γίνεται από ένα εξωτερικό τροφοδοτικό που περιλαμβάνεται. Στο τηλεχειριστήριο, τα τρία κουμπιά επιτρέπουν την εναλλαγή μεταξύ των συνδεδεμένων ηχείων ενω το χειριστήριο έντασης έχει επίστρωση αλουμινίου. Η κύρια μονάδα προσφέρει δύο στερεοφωνικές εισόδους. Υπάρχουν δύο είσοδοι γραμμής balanced στις υποδοχές XLR και μία είσοδος γραμμής για στερεοφωνικό βύσμα. Μπορούν να συνδεθούν έως και τρία ζεύγη ηχείων μέσω των έξι εξόδων XLR. Διατίθεται επίσης έξοδος ακουστικών (με βύσμα 6,35 mm). Με τα τρία ποτενσιόμετρα, μπορεί να ρυθμιστεί η ένταση εξόδου για κάθε ζεύγος ηχείων. Αν θελετε να καθαρίσετε την επιφάνεια που δουλεύετε και ψάχνετε για ένα monitor controller χωρίς Bluetooth, mono summing και talkback για 150 ευρώ, μπορείτε να προπαραγγείλετε το Monitor Pilot που θα είναι διαθέσιμο τον Μάιο.
    1 βαθμός
  9. Τις προαλλες που λετε γρατσουνουσα unplugged μια ηλεκτρικη κιθαρα που προσφατα ηρθε στα χερια μου. Η συγκεκριμενη κιθαρα εχει θα ελεγα αρκετα χαρακτηριστικο ηχο και μου εκανε εντυπωση ποσο εμφανη ηταν (στα αυτια μου τουλαχιστον) καποια καιρια χαρακτηριστικα αυτου ηχου της ακομα και unplugged. Που αν το σκεφτεις, δεν ειναι και πολυ περιεργο. Προφανως ο συνδυασμος μαγνητων και ενισχυτη καθοριζει σε καιριο βαθμο τον ηχο, ειδικα απο ηχοχρωματικη αποψη. Ποσα μεσαια ή πριμα ή μπασα εχει ο ηχος μας, αν ακουγεται ‘μοντερνος’ και high-output ή ζεστος και woody ειναι προφανως παραγοντες που επηρεαζονται περισσοτερο απο το ηλεκτρικο κομματι της αλυσιδας (μαγνητες/ενισχυτης). Αλλα δεν ειναι μονο το συχνοτικο περιεχομενο ο ηχος που ακουμε – ειναι και η ατακα, το decay της νοτας και χιλια αλλα δυο nuances τα οποια συχνα οφειλονται στην κατασκευη της κιθαρας και στην ακουστικη της συμπεριφορα. Ολοι πχ φανταζομαι εχουμε μια ιδεα σχετικα με το τι διαφορες μπορουμε να περιμενουμε μεταξυ 2 κατα τα αλλα πανομοιοτυπων οργανων, μετο Α να εχει 24.75’’ scale ενω το Β 25.5’’. ‘Η την διαφορα που κανει μια αλλαγη υλικου στην γεφυρα, ή στο βαρος του σωματος κλπ. Λογικο δεν ειναι αυτα τα χαρακτηριστικα του ηχου, που οφειλονται καθαρα στην μηχανικη κατασκευη του οργανου, να ειναι παρωντα και στον ακουστικο του ηχο, ποσο μαλλον οταν ειμαστε τοσο συνηθισμενοι να τα διακρινουμε και να αναγνωριζουμε την συμβολη τους στον ηλεκτρικο ηχο? Οπου βεβαια ηλεκτρικο ηχο εδω εννοω εναν “απλο” καθαρο ηχο, γιατι παραπερα περιπλεκεται υπερ του δεοντως το θεμα. Μου ηρθε λοιπον η ιδεα, καθαρα απο περιεργεια, να κανω μερικες δοκιμες και ηχογραφησεις με τις 4 ηλεκτρικες κιθαρες που εχω στην κατοχη μου αυτη τη στιγμη, προσπαθωντας να δω κατα ποσο (και αν) υπαρχει εμφανης συσχετιση μεταξυ του ηχογραφημενου ακουστικου και ηλεκτρικου ηχου. Καθαρα για χαβαλε βεβαια, προφανως δεν κοτπομαι ιδιαιτερα να βρω και να επαληθευσω οποιοδηποτε συμπερασμα, και ουτε και θα μπορουσα απο αυτο το χαζο-τεστ. Σε κουβεντα να γινεται πνευμα λοιπον, σας παραθετω το παρακατω συγκριτικο κουιζ/χασιμο χρονου. Εχω ηχογραφησει 8 μικρα κλιπ, οπου παιζω πανω κατω τα ιδια πραγματα με 4 διαφορετικες κιθαρες και οπου για καθε κιθαρα εχω ηχογραφησει ενα ακουστικο unplugged clip και ενα “κανονικο” στον ενισχυτη. Συγκεκριμενα: - Ολες οι κιθαρες φορανε Ernie Ball Slinky 10αρες χορδες, φρεσκοπερασμενες πριν το τεστ. - Η ακουστικη και η ηλεκτρικη ηχογραφηση για καθε κιθαρα γινανε σε 2 χωριστα take, και για πρακτικους λογους και για να μην υπαρχει ταυτοποιηση ευκολα μεσω παιξιματος. - Η ακουστικη ηχογραφηση εγινε με ενα Rode M3 να κοιταει χοντρικα προς το neck joint της κιθαρας. Η ηλεκτρικη ηχογραφηση εγινε παλι με το Rode M3 τοποθετημενο off-axis απο τον μεγαφωνο του ενισχυτη. - Ο ενισχυτης ειναι ενας Award-Session Sessionette:75 στο καθαρο του καναλι, με σχετικα φλατ eq και λιγο reverb. Δεν ειναι απαραιτητα ο πιο κολακευτικος καθαρος ηχος, αλλα προσπαθησα να βγαλω οτι πιο “αχρωματιστο” μπορουσα με τον εξοπλισμο μου καθαρα για το σκοπο του κουιζ. - Ολες οι κιθαρες παιζουνε στον neck μαγνητη με τα vol/tone πληρως ανοικτα. - Και τα 8 κλιπ περασανε ενα αυτοματο normalisation για ενταση αλλα κατα τα αλλα δεν εχουν πειραχτει. Το πρωτο κλιπ (Acoustic mixdown) περιεχει τα 4 ακουστικα takes, και θα ονομασουμε τις κιθαρες ως Κιθαρα 1, Κιθαρα 2 κλπ κατα σειρα εμφανισης στο ακουστικο αυτο κλιπ. Ακολουθουν τα 4 ηλεκτρικα clip, labelled A, B, C, D, με σειρα εμφανισης των οργανων προφανως ανακατεμενη. Για να δουμε λοιπον, ποια πιστευετε ειναι η αντιστοιχια? Υπαρχει καποιο στοιχειο, αν οχι για ολες εστω για καποιες, που θα σας εκανε να πειτε με σχετικη βεβαιοτητα οτι πχ η Κιθαρα 2 αντιστοιχει στο clip C? Για αρχη λεω να μην σας πω τι κιθαρες ειναι, δεν θα επρεπε να εχει και αρκετη σημασια εν τελει. Ας αρκεστουμε στο οτι ειναι και οι 4 αρκετα διαφορετικες μεταξυ τους, για αυτο και σκεφτηκα οτι ισως εχει ενδιαφερον το πειραμα (τι ακρη να βγαλεις πχ με 4 παρομοιες στρατ). Go! Acoustic 1 Acoustic_1.mp3 Acoustic 2 Acoustic_2.mp3 Acoustic 3 Acoustic_3.mp3 Acoustic 4 Acoustic_4.mp3 Electric A Electric A.mp3 Electric B Electric B.mp3 Electric C Electric C.mp3 Electric D Electric D.mp3
    0 βαθμοί
  10. Μια "φιλόδοξη" ροκ μπαλάντα με στίχους του Πάνου Λαπούση (PAL). Τον ευχαριστώ για την προθυμία και την άμεση εξυπηρέτηση! lyrics: When the morning sun will just rise and wake you and your skin will shine I will be by your back Will you please remember my name When the night will come and you ll have to pay back all the youth and dreams I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be When you ll fall asleep and no matter how far I may be from you I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be
    0 βαθμοί
  11. Είπα να γράψω και κανα τραγουδάκι και ο @gkourmoul1 ειπε να βάλει ενα χεράκι λαρυγγάκι Τον κούρασα λιγάκι αλλά τα λέει ωραία και στα ελληνικος
    0 βαθμοί
  12. Ένα κομματάκι μου..
    0 βαθμοί
  13. Δεν μιλάω για solid body αλλά για semi ή σκάφος. Αυτός εδώ έχει μικρόφωνο μέσα στο σώμα της semi του και δίνει σε δύο ενισχυτές. Η κιθάρα είναι αυτή.
    0 βαθμοί
  14. Εγώ έχω δάσος από μικρός στα αυτιά. Ψάχνω να τα βρω να τα καθαρίσω σκέψου. Μόνο κοτσίδα στα αυτιά δεν έχω κάνει ακόμα.
    0 βαθμοί
  15. Σε μένα φταίνε τα γεράματα. https://www.onmed.gr/ygeia-eidhseis/story/328699/giati-megalonoun-ta-aftia-mas-oso-gername
    0 βαθμοί
  16. Ή έχουμε ακούσει τόσα πολλά που το αυτί μας έχει γίνει βιονικό.
    0 βαθμοί
  17. Εντάξει αυτόν τον δίσκο (κι όχι μόνο αυτόν του JJ) τον έχω λιώσει ρε Στράτε...αλλά πέρα από τις maj7's δεν ακούω κάτι που να μοιάζει τρελά! Ρε σεις ή ζηλεύετε το ταλέντο μου ή και οι δυο σας χρειάζεστε βοήθεια... ακούτε πράγματα που δεν υπάρχουν, πράγματα μες το μυαλό και τα αυτιά σας!!
    0 βαθμοί
  18. Όπως είπε πιό πάνω ο @Superfunk, είναι μία χαρά, ειδικά από οικονομικής πλευράς. Απλά κοίταξε και την χρονολογία κατασκευής, εάν σε ενδιαφέρει, για παράδειγμα: Boss GT-1 (2016) €205 ◄ Boss GX-100 (2022) €611 ◄ Καταλαβαίνω πως η διαφορά τιμής είναι η τριπλάσια αλλά είπα μήπως σε ενδιαφέρει αυτός ο παράγοντας.
    0 βαθμοί
  19. Αγάντα ήρωα! Έχεις την αμέριστη συμπαράσταση μας.
    0 βαθμοί
  20. 0 βαθμοί
  21. Ακόμα ένα χαλαρό κομμάτι πρόσφατης παραγωγής. Ελπίζω να σας αρέσει .
    0 βαθμοί
  22. Ένα εμβληματικό κομμάτι του Sco από τα 80s, εδώ σε μια φανταστική live εκτέλεση (πρέπει να είναι 88 με 90), με μπάντα που σπέρνει. Jim Beard - πλήκτρα Sco - κιθάρα Gary Grainger - μπάσο Dennis Chambers - τύμπανα Προσέξτε τον διάλογο του Sco με τον Beard προς το τέλος του κομματιού, καθώς και τις διφωνίες.
    0 βαθμοί
  23. Ich möchte einen größeren Push/Push-Schalter für Les Paul.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου