Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.389


  2. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      797


  3. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      899


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/04/2022 σε όλα

  1. Και εμένα σαν άκουσμα με δυσκόλεψε λίγο... θα σταθώ λοιπόν στον για ακόμα μια φορά εξαιρετικό στίχο και στην αστείρευτη δημιουργικότητα την οποία θεωρώ σημαντικότατη σε ένα μουσικό. Πολλά μπράβο λοιπόν!
    1 βαθμός
  2. Θέλει γενικά ένα μαζεματακι αλλά έχει ουσία και λόγο ύπαρξης. Δυνατός όπως πάντα και γεμάτος ιδέες και δημιουργικότητα. Κάπως πρέπει όλο αυτό το χάρισμα που έχεις να "πακεταριστει" και να βγει εκεί έξω. Κρίμα που οι εποχές είναι τόσο φτωχές.....
    1 βαθμός
  3. Καλησπέρα. Έχω να πω και να επισημάνω πως εκτός του ότι ακούω ένα ακόμα υπέροχο κομμάτι σου που ως συνήθως είναι πολύ υψηλών στανταρ και αισθητικής, υπάρχει εδώ και πάρα πολύ καιρό μια τρομερή βελτίωση στην παραγωγή σε σχέση με παλαιότερα κομμάτια και όχι απλά βελτίωση. Για εμένα έχουν αγγίξει η και φτάσει οι μουσικές παραγωγές το pro αποτέλεσμα. Ναι ναι, το λέω άφοβα γιατί το ακούω και πραγματικά μπράβο σε αυτόν τον τομέα. Μπράβο για αυτή την βελτίωση που σε ολοκληρώνει σαν μουσικό/μουσικό παραγωγό ακόμα περισσότερο. Μπράβο φίλε μου, ΕΥΓΕ, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ χαχαχαχαχα!!!!
    1 βαθμός
  4. Πανέμορφο, εναλλακτικό κομμάτι. Λίγες λεπτομέρειες λείπουν για να αγγίξει το 100%. Εύγε Απόστολε!!
    1 βαθμός
  5. Πιστεύω ότι hihats και cymbals έχουν όπως και να έχει οξύ ήχο... οπότε και πολύ πίσω να πανε πάλι θα ακούγονται στη μίξη και λύνεις και το πρόβλημα στα ακουστικά ψείρες (μπορεί να κάνω και λάθος). Όσο αφορά τις δυναμικές εννοώ τα ισχυρά και ασθενή hits να έχουν μεγαλύτερο εύρος στο velocity.
    1 βαθμός
  6. Η εντελώς "φλατ" ερμηνεία μου, όντως, είναι "άποψη", και μάλιστα προσπάθησα αρκετά για να βγει αυτό το ύφος. Προφανώς, ο Νίκος θεώρησε ότι αυτό ταιριάζει στο κομματι, και συμφωνώ μαζί του. Προσωπικά, μου αρέσει περισσότερο με την κανονική χροιά μου, αλλά είναι μια χαρά και ετσι. Έχει ακόμα περισσότερη "άποψη" και εκκεντρικότητα, το αποτέλεσμα, κάτι το οποίο κάνει το κομμάτι να ξεχωριζει.
    1 βαθμός
  7. Θα έλεγα ότι είναι υπερβολικά στυλιζαρισμένο και αυστηρό για τα γούστα μου, και ηχητικά, και συνθετικά και εκτελεστικά. Όμως είναι καλό. Θα έλεγα ότι η ερμηνεία του Γιώργου μου φαίνεται περισσότερο σαν να είναι έτσι από άποψη.
    1 βαθμός
  8. ευχαριστη εκπληξη- συνεργασία. το feel που βγαινει απο την μουσικη παλετα μου αρεσε πολύ. και το φλατ τραγουδισμα του Γιώργου μου άρεσε. Το μόνο που θα άλλαζα είναι να δώσω ένταση με οποιονδήποτε τρόπο σε κάποια σημεία, Να υπάρχουν σημεία όπου υπάρχει δλδ ένα pick συναισθηματικό είτε αδειάσματος, είτε γεμίσματος, είτε με κρουστά, οτιδήποτε. Κι αυτό γιατί έχουμε δυο κουπλέ, 2 ρεφραίν πολύ ωραία χωρίς όμως ένα σημείο που να ναι το σημείο g του κοιμματιού.( καταλάβατε δεν εννοώ δυναμικές ντε και καλά gain. overdive κλπ.). Και πάλι μπράβο παίδες.
    1 βαθμός
  9. Ολοκληρωμένο τραγούδι, εξαιρετικό! Μπράβο σας!
    1 βαθμός
  10. Μια "φιλόδοξη" ροκ μπαλάντα με στίχους του Πάνου Λαπούση (PAL). Τον ευχαριστώ για την προθυμία και την άμεση εξυπηρέτηση! lyrics: When the morning sun will just rise and wake you and your skin will shine I will be by your back Will you please remember my name When the night will come and you ll have to pay back all the youth and dreams I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be When you ll fall asleep and no matter how far I may be from you I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be
    0 βαθμοί
  11. Μικρό Καράβι (Chorus) Της λησμονιάς μικρό καράβι που θες να πας αχνό σημάδι; Μέρα πικρή, μυαλού ουσία, και εσύ κοιτάς να φεύγουν πλοία. (Verse1) Το ένα φεύγει, το άλλο έρχεται, σαν τις ημέρες που διώχνουν τις νύχτες, σαν τον ήλιο που φυγαδεύει το φεγγάρι. Δείξε μου τώρα τον ωκεανό μου, να δω αν θα μάθω να επιπλέω. Θα μάθω να παλεύω με τον βυθό μου ή θα πνίγομαι σ' αυτόν. Θα αντικρίσω από μακριά την άλλη άκρη του κόσμου μου, Θα βγω έξω στην στεριά μόνος, πατώντας σε δικά μου, καινούργια βήματα. (Chorus) Της λησμονιάς μικρό καράβι που θες να πας αχνό σημάδι; Μέρα πικρή, μυαλού ουσία, και εσύ κοιτάς να φεύγουν πλοία. (Verse2) Το ένα κλαίει, το άλλο χαίρεται. Το ένα πατάει στο χώμα απέναντι, το άλλο αλλάζει γνώμη μεσοπέλαγα. Ποιο απ' όλα όμως κέρδισε και ποιο έχασε; Έχει νόημα η στεριά ή μόνο το ταξίδι; Και αν το ζητούμενο είναι το ταξίδι τι θα κάνεις όταν αυτό τελειώσει, θα ζητήσεις κι άλλο; Πες μου όμως πως θα πάρεις απαντήσεις αν η άγκυρα ποτέ δεν σηκωθεί και παραμείνει χωμένη βαθιά στου λιμανιού την λάσπη...
    0 βαθμοί
  12. Είπα να γράψω και κανα τραγουδάκι και ο @gkourmoul1 ειπε να βάλει ενα χεράκι λαρυγγάκι Τον κούρασα λιγάκι αλλά τα λέει ωραία και στα ελληνικος
    0 βαθμοί
  13. Ενώ όταν άρχισε το άσμα με το chorus ενθουσιάστηκα, με το verse όμως με "προσγείωσες" ρε Τόλη. Τι ωραία μελωδία, στίχοι και εκφραστική ερμηνεία... Θα μπορούσες το chorus να το κάνεις κουπλέ και να προσθέσεις κάποιο ρεφρέν σε μελλοντικό project.. Λέμε τώρα.. Φαντάζομαι κατάλαβες ότι δεν μου άρεσε το μιλητό... Ίσως σε άλλο κομμάτι εστιασμένο σε αυτό και σε ίδιο μήκος κύματος "μελωδίες", ενορχηστρώσεις, mood να μου άρεσε.., αλλά τώρα με το φανταστικό chorus σου μέσα στο ίδιο άσμα "χάνεται"... Άααα μην το ξεχάσω... γιατί στέρησες απ'το μπουζούκι διάρκεια; έ, γιατί;
    0 βαθμοί
  14. Και εγώ το ίδιο έκανα για τα δικά μου εδώ και πάρα πολύ καιρό και είμαι και εγώ μια χαρά. Δεν μου είπε κανένας πως ακούγονται μάπα οπότε προτιμώ το online mastering ηαηαηαηαη Εσύ δεν χρειάζεται να λες πως το κάνεις και να δίνεις τα εύσημα αλλού. Θα παίρνεις εσύ τα εύσημα, θα λες και στο mastering εγώ το κάνω καλύτερα, εγώ το έκανα χαχαχαχχαχαχαχαχχα
    0 βαθμοί
  15. Ένα κομματάκι μου..
    0 βαθμοί
  16. Κωνσταντίνε πέρα από την καλύτερη μίξη που κάνω τώρα πια, τα "εύσημα" για την βελτίωση της παραγωγής των κομματιών μου, όπως έχω γράψει και παλαιότερα, πρέπει να πάνε στην Bandlab και στο free online mastering που κάνουν. Όχι ότι είναι τέλειο, σηκώνει κι αυτό βελτίωση.. αλλά από το δικό μου απέχει παρασάγγας... Προσπάθησα να το κάνω εγώ, αλλά λίγο τα αυτιά μου, λίγο η έλλειψη εξοπλισμού (speakers monitors), λίγο οι ανύπαρκτες γνώσεις μου στην μουσική παραγωγή..., με οδήγησαν στο net.
    0 βαθμοί
  17. Ποιο ειναι το νοημα? Αν μας αρεσουν τα ιδια, να βαλουμε αλλα?
    0 βαθμοί
  18. Ανεβαζω και ενα mix με "normal" φωνη mia fora normal vox.mp3
    0 βαθμοί
  19. είναι πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου για μια ανάλογη σύγκριση... προσωπικά μου άρεσε πολύ και την βρίσκω ευφάνταστη... όμως δυστυχώς, για ένα δυνητικά ανάλογο ενδιαφέρον και ως προς το τεχνικό συμπέρασμα αποτέλεσμα, λείπουν δυο βασικά δεδομένα από την έτσι κι αλλιώς αξιέπαινη προσπάθειά σου να την υλοποιήσεις... πρώτον δεν φτάνουν οι ίδιες χορδές και η ίδια θέση, αλλά θα έπρεπε και όλες οι κιθάρες να φορούν κατ ελάχιστον και τους ίδιους μαγνήτες ώστε το κοινό reference να δυναμώσει μένοντας το δυνατόν μακρυά από πρωτογενείς ηχητικούς επηρεασμούς... και δεύτερον τα samples θα έπρεπε να έχουν την ίδια ένταση (το normalization σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζει εξισορρόπηση διαφορετικών δειγμάτων ως προς αυτήν και μικρές διαφορές της από μόνες τους, αρκούν ψυχοακουστικά ώστε να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα, όχι μόνο εδώ αλλά και σε οποιαδήποτε ηχητική σύγκριση)... παρά ταύτα (τιμώντας και τον κόπο σου) θα το δοκιμάσω σαν παιχνίδι για τον χαβαλέ όπως λες κι εσύ και προτείνω και σε άλλους να το κάνουν... λοιπόνε, με μια αυθαιρέτως αυθόρμητη εκτίμηση, έχουμε και λέμε: Acoustic 1 = Electric C Acoustic 2 = Electric D Acoustic 3 = Electric B Acoustic 4 = Electric A
    0 βαθμοί
  20. Επιτέλους σήμερα είπα να ασχοληθώ με την κιθάρα. Άλλαξα τα κλειδιά αρχικά. Μπήκαν τέλεια τα Kluson μόνο που είναι ασημί γιατι δεν βρήκα χρυσά και έτσι κι αλλιως δεν με πειράζει. Ξεκίνησα να βγάλω ρον μαγνήτη και επειδή βαριέμαι σκέφτηκα να μην πειράξω την καλωδίωση παραπέρα και ν' αφήσω τα pots ως έχουν. Έβγαλα φωτογραφία τα σωθικά και μου φάνηκαν ΟΚ. Παχύ το καλώδιο και δεν πρέπει να έχει απώλειες. Έλα όμως που άνοιξα το κουτί του Tonerider και έχει τετρακαλωδίωση... Θυμήθηκα επίσης πως έχω ένα push-pull ποτενσιόμετρο κάπου εδω γύρω και σκέφτομαι... μήπως να του κάνω split ή μήπως να τον κάνω series / parallel; ή μήπως να τον βάλω ως έχει να τελειώνουμε αφου δεν συνηθίζεται σε τζαζοκούτι;
    0 βαθμοί
  21. Δεν μιλάω για solid body αλλά για semi ή σκάφος. Αυτός εδώ έχει μικρόφωνο μέσα στο σώμα της semi του και δίνει σε δύο ενισχυτές. Η κιθάρα είναι αυτή.
    0 βαθμοί
  22. Επειδή είναι κομμάτι δύσκολο να αποφασίσω, θέλω να πω πόσο διαφορετικά είναι τα ακουστικά δείγματα απο τις κιθάρες που έγραψες... κατι που εξασκεί επάνω μια γοητεία και πάντα έχω μια ή περισσότερες ημι-ακουστικές ή κατι σαν τις Telecoustic που παίζω και επιθυμώ να ηχογραφώ με αυτό τον ήχο... βίτσιο. Ο μονος τρόπος πάντως για να αποφασίσει κανείς είναι να κατεβάσει όλα τα δείγματα και να τα ακούσει παράλληλα κάνοντας AB σε κάποιο DAW και μετά να δοκιμάσει την τύχη του. Δύσκολο κουίζ γιατι ξέρεις τι κάνουν οι μαγνήτες και πόσο μέρος του ήχου είναι. Θα βοηθούσε να ξέραμε και τις κιθάρες. Αν και τώρα που το σκέφτομαι κάπου έχεις ανεβάσει ένα σχετικό βίντεο. Οπότε... τρέχω να το βρω!
    0 βαθμοί
  23. Έτσι για πλάκα, θα πω ότι οι δύο μεσαίες στο ακουστικό κλιπ, είναι οι δύο τελευταίες στα ηλεκτρικά κλιπ. Να προσθέσω βέβαια, ότι η μπαταρία στα ακουστικά βαρηκοΐας μου, είναι στα τελευταία της.
    0 βαθμοί
  24. Μου άρεσαν αυτές οι 5-6 νότες της αρχικής μελωδίας της κιθάρας και είπα να φτιάξω ένα κομματάκι πάνω σ'αυτές. Κάθισα λοιπόν και έβαλα κάποια ακορντάκια πάνω της, έγραψα ένα δεύτερο μέρος, μια γέφυρα και το έκλεισα. Με παίδεψε λίγο η αρμονία, G# & F# μέσα στην Cmaj κλίμακα, αλλά αυτές τις νότες είχε η μελωδία μου και δεν ήθελα να τις αλλάξω. Γιατί Cmaj...; Μάλλον μου αρέσουν τα "δύσκολα" και η C lydian aug... Τώρα τι βγήκε; εσείς θα μου πείτε.... Υ.Γ. Κάποια σημεία του μπάσου θα αλλαχθούν κάποια στιγμή, γιατί σ'αυτά παίζω πολλά...
    0 βαθμοί
  25. Μιας και με ανέφερε ο @Terry RoscoeBeck5 να πω κι εγω την παπάρα μου. Έχω μια Yamaha ΑΕΧ502 που δεν θα βρεις παρα σε μεταχειρισμένα (εξαιρετική κιθάρα) και μια Les Paul Tribute σαν αυτή παραπάνω. Τη Gibson θα έπαιρνα μεταξύ των δυο που επέλεξες. Πρώτον για τη μεταπωλητική αξία γιατι η συγκεκριμένη Reverend δεν έχει ταυτότητα πέρα απο το κροκοδιλέ της headstock και δεύτερον γιατι οι μαγνήτες της είναι το σημείο αναφοράς κι αν ρυθμιστούν σωστά ως προς το ύψος, σκοτώνουν. Επίσης πολύ υποκειμενικά θα μου πεις αλλά είναι πολύ όμορφη κιθάρα και όλοι τη χαλβαδιάζουν όπως και στο βιντεο που κάναμε με τα ριφς για όποιον θυμάται.
    0 βαθμοί
  26. Χωρίς να έχω πρόθεση να δυσκολέψω την επιλογή σου, θα σου πρότεινα να ρίξεις άλλη μια ματιά στην Pac611. Τη δοκίμασα στο Νάκα και έχω να πω πως πρόκειται για εξαιρετικά καλοφτιαγμένο όργανο (Yamaha, κλασσικά) με λαιμό βούτυρο σε πολύ καλή τιμή. Ρίξε μια ματιά αν έχεις κοντά σου κάποιο σχετικό κιθαρομάγαζο, έχω την αίσθηση πως μάλλον θα την ευχαριστηθείς πιο πολύ από τις άλλες αν σου κάτσει καλά στο χέρι. (Και οι άλλες βέβαια είναι εξαιρετικές επιλογές, π.χ. έχω παίξει με την V100 με HH κι ήταν πολύ τίμια για τα χρήματα που κοστίζει).
    0 βαθμοί
  27. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    0 βαθμοί
  28. Δεν είναι στα 3/4, ούτε καν στα 2/3. Στο 62% είναι. Αλλά όντως είναι ακριβά, και δεν βλέπω τον λόγο να φύγει κάποιος από το dd-500 ή κάποιο eventide πολυεφφέ πχ H9 ή strymon. Ίσως έχει κάποιες νέες λειτουργίες δεν ξέρω.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου