Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.573


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47.128


  4. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      805


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/04/2022 σε όλα

  1. Άλλο ταμπούρο, λίγο πιο μαφλαρισμενο,πιο βαθύ και πιο σφιχτό. Θέλει και 5 db τουλάχιστον κάτω στο mix.
    1 βαθμός
  2. Πολύ καλό. Άψογος ήχος στις κιθάρες. Ωραίο intro και σολιές.
    1 βαθμός
  3. Απλοι καθημερινοί άνθρωποι σαν και εμάς δηλαδή.
    1 βαθμός
  4. καλό. Λίγο δουλειά θέλει στη φωνή. Εννοώ ότι είσαι πιό δυνατός στη σύνθεση ενορχήστρωση. Το μέρος που μπαίνει το μπεντιρ, έρχεται λίγο άκομψα και εκεί η απαγγελία δεν ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο. Όμως έχει πολύ καλά στοιχεία που σίγουρα θα τα μάζευε ένας παραγωγός.
    1 βαθμός
  5. Μου άρεσε πραγματικά πάρα πολύ, ωραίο το εναλλακτικό γύρισμα με τα rhymes σου και εντάξει. Με τρελαίνεις. Ελάχιστες διορθώσεις χρειάζονται στις εντάξεις στην παραγωγή για το άριστο και θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο με άλλον ένα κύκλο.
    1 βαθμός
  6. Από τα καλύτερα σου κομμάτια που έχω ακούσει. Μου άρεσε πραγματικά πάρα πολύ, ωραίο το εναλλακτικό γύρισμα με τα rhymes σου και εντάξει. Με τρελαίνεις. Ελάχιστες διορθώσεις χρειάζονται στις εντάξεις στην παραγωγή για το άριστο και θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο με άλλον ένα κύκλο. Στην δική σου περίπτωση επειδή με ικανοποίησε η ιδέα σου, η εκτέλεση σου κλπ. παραβλέπω τις ελάχιστες ηχητικές/παραγωγικές ατέλειες, κυρίως η φωνή που βγαίνει λίγο μπροστά στη μίξη και λίγα άλλα και θα το βαθμολογήσω στην κριτική μου με 5 αστέρια. Μπράβο φίλε μας!!! Πάντα τέτοια!!! Είσαι ταλέντο!!!!!
    1 βαθμός
  7. Σκοπός μου είναι όλη η 1η σελίδα του "music" να περιέχει μόνο δικά μου άσματα, γι'αυτό και το τωρινό μου κομμάτι... Που θα πάει κάποια στιγμή θα το καταφέρω... Το κομματάκι ανέβηκε εδώ δυο φορές, μία το 2014 (που γράφτηκε) και μια το 2016. Είναι ένα κολάζ 3 μερών άσχετα μεταξύ τους, αλλά τότενες έτσι έγραφα..προγκρέσιβ το λένε κάποιοι εδώ μέσα! Έγιναν κάμποσες αλλαγές, όχι στα έγχορδα αλλά μόνο στα τύμπανα, έγινε κοπτοραπτική, καινούρια μίξη και online mastering. Υ.Γ. Το κομμάτι αλλάχτηκε με άλλη βερσιόν του, με μόνη αλλαγή το ταμπούρο.
    0 βαθμοί
  8. Καλημερα παιδια! Ενα συντομο drum song που εφτιαξα πριν 1 χρονο στην καραντινα Thnaks 4 watching οποιοδήποτε σχολιο κλπ ευπροσδεκτο
    0 βαθμοί
  9. 5 ώρες βίντεο γύρω απο τα σόλο του Holdsworth. Εξαντλητική δουλειά με transcriptions και σχόλια με μπόλικο ζουμί για όλους αυτούς που τον θαυμάζουν.
    0 βαθμοί
  10. Στην κιθάρα ο cigaret13. Weeping, wanting, howling in the moonlight keep ourselves in darkness through the fall Hail to all our kings painted just right Baby, have I seen this dream before? Sleeping, eating, melting in the sunlight living in a house of solid gold Baby, is there another way to go? Νύμφη με τα ξανθά μαλλιά Νύμφη με τα λευκά σου χέρια Μη μ' αφήνεις να χαθώ σε μακρινά αστέρια Νύφη με τα ξανθά μαλλιά Νύφη με τα πολλά σου δώρα Κόρη του ήλιου να σε δω μέσα στην άγρια μπόρα
    0 βαθμοί
  11. Σε ευχαριστώ πολύ Απόστολε. Είπα να γράψω κάτι για το "ρηξικέλευθες ιδέες", αλλά το άφησα έτσι...
    0 βαθμοί
  12. Ενα κομματι για να μας εισαγει στις θειες μερες του Πασχα
    0 βαθμοί
  13. Μια χαρά λοιπόν είναι η καμπίνα που σου πρότεινα, το Celestion Vintage 30 είναι από τα industry stds. Δώσε του μόνο λίγο χρόνο για να στρώσει.
    0 βαθμοί
  14. Εφόσον παίζεις βρώμικα, δεν θα σε ικανοποιήσει το απλό HB μεγάφωνο. Επίσης, ενημερωτικα, είναι πολύ λίγα db (λογικά κάτω από 95), και η καμπίνα είναι μεγαλύτερη σε σχεση την G112 vintage. Κοινώς, να προτιμησεις καμπίνα με celestion... Μια εναλλακτική, θα ήταν αυτή, η οποία είναι από plywood. https://www.muziker.gr/soundking-tg112
    0 βαθμοί
  15. όνειρο ήταν και πάει...
    0 βαθμοί
  16. αν δεν χρειαζόμουν 16Ω μεγάφωνο δεν θα άλλαζα το 8άρι που έχει μέσα
    0 βαθμοί
  17. κι η απλή που κάνει 60τόσα με το ΗΒ μεγάφωνο μια χαρά είναι. Την έχω. Πολύ καλή ποιότητα
    0 βαθμοί
  18. Μια χαρά https://www.thomann.de/gb/harley_benton_g112_vintage_b_stock.htm Και δεν χρειάζεται και αλλαγή το μεγαφωνο Από την τωρινή σου καμπίνα, του ενισχυτή δηλ,που είναι φτιαγμένη από...πεπιεσμένο χαρτί είναι σαφώς αναβάθμιση.
    0 βαθμοί
  19. Δεν έχει παραπάνω αστέρια να βάλω δυστυχώς. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
    0 βαθμοί
  20. Η υπόθεση Όλα ξεκινούν ένα φθινοπωρινό βράδυ στις δέκα, όπου βρέχει καταρρακτωδώς. Στην απομονωμένη βίλα του εφοπλιστή Νέστορα Βρεττού (Αλέξης Δαμιανός) στο μικρό ιδιόκτητο νησί του κάπου στο Αιγαίο, βρίσκονται ο ίδιος, η κατά 25 χρόνια νεότερη σύζυγός του Έλενα (Νόνικα Γαληνέα), η κόρη του Μυρτώ (Ελένη Ερήμου), ο μνηστήρας της, Νίκος Κάρλος (Γιάννης Ευαγγελίδης) και οι υπηρέτες Θωμάς (Βασίλης Τσάγκλος) και Ντίνα (Μαρία Κωνσταντάρου). Η βραδιά κυλά γεμάτη πλήξη, με τη Μυρτώ να παίζει πιάνο, το Βρεττό και το Νίκο να έχουν αφοσιωθεί σε μια παρτίδα σκάκι και την Έλενα να ξεφυλλίζει διάφορα περιοδικά και να νιώθει εγκλωβισμένη σ’ ένα κόσμο που δε θέλει. Ξαφνικά, μια σκιά εμφανίζεται στο παράθυρο και την τρομάζει. Τη στιγμή που άπαντες προσπαθούν να την πείσουν ότι έκανε λάθος, ακούγονται έντονα χτυπήματα στην πόρτα. Ο Θωμάς ανοίγει και βρίσκεται μπροστά σ’ ένα νεαρό κι άγνωστο άνδρα (Αλέκος Αλεξανδράκης), ο οποίος είναι μουσκεμένος ως το κόκαλο και προφασιζόμενος ένα ατύχημα με το αεροπλάνο του, ζητά να μείνει εκεί για ένα βράδυ. Όπως είναι φυσικό, το γεγονός ότι αρνείται να πει το όνομά του και γενικότερα οτιδήποτε τον αφορά, αναγκάζει τους κατοίκους της βίλας να τον βλέπουν με δυσπιστία. Παρόλα αυτά, ο Βρεττός του δίνει την άδεια να μείνει για μια νύχτα στο καμαράκι του Θωμά, παρά τις αντιρρήσεις των υπολοίπων, που φοβούνται μήπως έχει έλθει με κακό σκοπό, δηλαδή να τους ληστέψει ή να τους σκοτώσει. Επιπλέον, τις υποψίες τους ενισχύει ο χαρτοφύλακας-βαλίτσα που κρατά και είναι δεμένος με αλυσίδα στον καρπό του χεριού του… Η Μυρτώ είναι εκείνη που από την αρχή θα τον υποστηρίξει, καθώς φαίνεται να γοητεύεται από τον άγνωστο κι αινιγματικό άνδρα, τον οποίο θ’ αποκαλεί εφεξής «παράξενο ταξιδιώτη». Τον επισκέπτεται και του κάνει συντροφιά, μέχρι όμως που αντιλαμβάνεται ότι εκείνος ξέρει πολλά για το παρελθόν της, μέσα από διάφορα υπονοούμενα που αναφέρει στα λόγια του. Συγκεκριμένα, η Μυρτώ όταν βρισκόταν για σπουδές στην Ιταλία, είχε κατηγορηθεί ότι δολοφόνησε τον αρραβωνιαστικό της Μαρτσέλο -διάσημο οδηγό αγώνων αυτοκινήτου- δίνοντάς του ναρκωτικά, με αποτέλεσμα να πέσει με το αμάξι του στο γκρεμό, ενώ η ίδια είχε βγει απ’ αυτό λίγα λεπτά πριν. Το τραγικό γεγονός, είχε ως αποτέλεσμα να πάθει ισχυρό σοκ και ολική αμνησία η αδερφή του Σύλβια, διάσημη τραγουδίστρια, που δεν είναι άλλη από την Έλενα, νυν κυρία Βρεττού. Η κατάθεση του Νίκου έσωσε τη Μυρτώ τότε, ωστόσο την «υποχρέωσε» σ’ έναν αρραβώνα που δεν ήθελε, καθώς εκείνος πλέον την κρατούσε στο χέρι. Ωστόσο, αμφότεροι φοβούνται μήπως η Έλενα ανακτήσει τη μνήμη της και θυμηθεί τι έγινε εκείνο το βράδυ. Στην πορεία της σειράς, ο Νίκος θα συλληφθεί για εμπορία ναρκωτικών, ενώ η Μυρτώ αρχικώς θα εξαφανιστεί και προς το τέλος της σειράς θα μαθευτεί ότι έπεσε στο γκρεμό με το αυτοκίνητό της και σκοτώθηκε… Ο Νίκος από την αρχή είναι αρνητικά διακείμενος έναντι του ξένου και του φέρεται απότομα κι εχθρικά. Όμως, ο Βρεττός προσπαθεί να τον προσεγγίσει και να μάθει ποιος είναι, με σκοπό να τον αφήσει να φύγει αμέσως. Όλα αλλάζουν όταν βλέπει στα χέρια του επισκέπτη μια ταμπακιέρα. Είναι εκείνη που είχε βάλει μέσα στο σεντόνι με το οποίο τύλιξε τον τότε δίχρονο γιο του κατά τη διάρκεια της Κατοχής, αφήνοντάς τον στα χέρια του λοχαγού Νικολάου Αρσένη, προκειμένου να τον γλιτώσει από βέβαιο θάνατο. Ο ίδιος, προσπάθησε και τελικώς κατάφερε να ξεφύγει από τα πυρά των Γερμανών, αλλά το παιδί του δεν το είδε ποτέ έκτοτε και δεν ήξερε το παραμικρό για την τύχη του. Πιστεύει λοιπόν ότι ίσως αυτός ο ξένος γίνει αφορμή να μάθει τι απέγινε ο γιος του. Όταν τον ρωτά, εκείνος του απαντά ότι η ταμπακιέρα ήταν του πατέρα του κι ότι του την κληροδότησε. Ο Βρεττός του λέει την ιστορία του χαμένου παιδιού του κι αρχίζει ξανά να ελπίζει μετά από τόσα χρόνια ότι θα καταφέρει να βρει την άκρη του νήματος. Έτσι, αποφασίζει να κρατήσει κοντά του τον ξένο, παρά τις αντιρρήσεις των υπολοίπων… Οι μέρες περνούν, συμβαίνουν διάφορα περιστατικά και ουδείς καταφέρνει να μάθει ούτε ποιος είναι ο επισκέπτης, ούτε τι ψάχνει. Παράλληλα, δείχνει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ότι ξέρει πολλά και δε συμφέρει σε κανένα να τον διώξει, ή να τον σκοτώσει. Κάποια στιγμή, πλησιάζει την Έλενα και προσπαθεί να την κάνει να θυμηθεί το παρελθόν της. Στην αρχή, εκείνη για κάποια δευτερόλεπτα φέρνει στο νου της εικόνες απ’ αυτό, αλλά μένει εκεί. Όμως, ένα χτύπημα στο κεφάλι από άγνωστο χέρι, θα γίνει η αφορμή σιγά-σιγά να φέρει στο μυαλό της τα πάντα. Πέραν του θανάτου του αδερφού της και την εμπλοκή της Μυρτώς και του Νίκου, αποκαλύπτεται ότι σε ηλικία 17 ετών παντρεύτηκε κι έκανε ένα παιδί με τον ξένο που φιλοξενεί ο άντρας της, ο οποίος ήτανε πιλότος και μετά από ένα αεροπορικό ατύχημα, απολύθηκε από την εταιρεία που εργαζόταν κι έγινε αλκοολικός. Η Έλενα (Σύλβια στην πραγματικότητα) τον χώρισε κι απομακρύνθηκε απ’ το παιδί της, καθώς το «χτίσιμο» της καριέρας της στο τραγούδι απαγόρευε να είναι παντρεμένη και μητέρα. Εκείνος, βρέθηκε στο Κέιπ Τάουν της Νότιας Αφρικής σε κλινική απεξάρτησης κι έπειτα από χρόνια προσπάθεια, κατάφερε να σταματήσει το ποτό… Στο μεταξύ, στο νησί του Βρεττού κρύβονται δύο μεγάλα μυστικά. Το ένα αφορά αρχαιοκαπηλία, καθώς διάφοροι ψαράδες βρίσκουν αρχαία ευρήματα και τα κρύβουν σε μια σπηλιά με σκοπό να τα πουλήσουν και το άλλο, μιαν ιστορία που έχει τις ρίζες της στην Κατοχή. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει έλθει στο νησί ο ξένος, καθώς θέλει να βρει τον προδότη που οδήγησε στο θάνατο τον πατέρα του (όπως πιστεύει), λοχαγό Αρσένη. Όμως, δεν είναι ο μόνος που ψάχνει. Υπάρχουνε και κάποιοι που αναζητούν επτά κούπες, που περιέχουν κάτι πολύτιμο. Γι’ αυτές θα γίνουν απαγωγές, απόπειρες δολοφονίας και θα σχηματιστεί ολόκληρο δίκτυο για να φτάσουν στα χέρια εκείνων που θέλουν ν’ αξιοποιήσουν το περιεχόμενό τους. Ποιο είναι αυτό όμως; Κατά τη διάρκεια της Κατοχής, ο Βρεττός ήταν επικεφαλής μιας αντιστασιακής ομάδας με την επωνυμία Κ-13. Μέλη της ήταν ακόμα έξι άνδρες και αποστολή της, η φυγάδευση και διάσωση πατριωτών από τα γερμανικά πυρά. Κάποτε, έσωσαν ένα μεγάλο Ιταλό επιστήμονα ονόματι Φακέτι (που ήταν ο πατέρας της Έλενας ή Σύλβιας) κι εκείνος για να τους το ανταποδώσει, χάρισε από μια κούπα στον καθένα, στη βάση της καθεμιάς από τις οποίες υπήρχε ένα στοιχείο από το χημικό τύπο μιας μεγάλης επιστημονικής ανακάλυψής του. Αυτό λοιπόν είναι «το μήλο της Έριδος»… Υπάρχει όμως και μια βαριά σκιά μεταξύ των μελών της Κ-13. Κάποιος πρόδωσε τις κινήσεις του λοχαγού Αρσένη και τον οδήγησε στο θάνατο. Τόσο ο Βρεττός, όσο και ο ξένος ψάχνουν να βρουν ποιος είναι, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Το κουβάρι θ’ αρχίσει να ξετυλίγεται όταν ο εφοπλιστής θα κλειδώσει τον άγνωστο επισκέπτη στο υπόγειο της βίλας του, όπου αποκαλύπτεται ότι δεν είναι μόνος του. Εκεί, βρίσκεται κλεισμένος κι ένας μεγάλος σε ηλικία άνθρωπος, ο οποίος δε φαίνεται να έχει ιδιαίτερη επαφή με το περιβάλλον. Είναι ο Μάνθος Κιούσης (Θάνος Κωτσόπουλος, που έπαιζε διπλό ρόλο ως δίδυμος αδελφός του Μάνου Κιούση), μέλος κι αυτός της Κ-13. Ο ξένος θα προσπαθήσει να του εκμαιεύσει την αλήθεια, όμως δε θα τα καταφέρει σε πρώτη φάση… Κάποια στιγμή, ο Βρεττός θα καλέσει όλα τα μέλη της ομάδας στο σπίτι της Ελίζας (Καίτη Λαμπροπούλου), προκειμένου να συζητήσουν και τελικώς ν’ ανακαλύψουν ποιος είναι ο προδότης. Εκτός του ίδιου και του ξένου, παρίστανται ο τελώνης Αλεξάκης, ο δάσκαλος Ρέππας (Νίκος Κούρος), ο καπετάν Μουγγρής (Σπύρος Καλογήρου) και οι δίδυμοι αδελφοί Μάνθος και Μάνος Κιούσης. Ο δεύτερος, είναι ένας πάμπλουτος επιχειρηματίας, ο οποίος μετά την Κατοχή βρέθηκε ξαφνικά με αμύθητα πλούτη, χωρίς ποτέ να εξακριβωθεί με ποιο τρόπο τα απέκτησε… Η συζήτηση ξεκινά και όσο προχωρά, η «ετικέτα» του προδότη συνεχώς αλλάζει «κάτοχο», καθώς για όλους υπάρχουνε στοιχεία που επιβαρύνουν τη θέση τους. Φτάνουνε στο σημείο να κατηγορήσουν ακόμα και το Βρεττό, τον τότε αρχηγό τους και μάλιστα, αποφασίζουν ν’ απονείμουν δικαιοσύνη σκοτώνοντάς τον. Ωστόσο, την τελευταία στιγμή φτάνει ένα ανώνυμο γράμμα, που αναφέρει ότι ο προδότης είναι ο Μάνος Κιούσης. Εκείνος αρνείται κάθε κατηγορία, αλλά στην πορεία αποκαλύπτονται συντριπτικά στοιχεία εναντίον του. Έκλεψε 4.000 λίρες από τον Αρσένη που τις προόριζε για ενίσχυση του αγώνα εναντίον των Γερμανών, τον πρόδωσε σ’ εκείνους και με βάση αυτά τα χρήματα, ξεκίνησε την επιχειρηματική δραστηριότητά του… Ωστόσο, δεν πλήρωσε ποτέ για το έγκλημά του. Και τούτο, γιατί στη θέση του δέχτηκε να «θυσιαστεί» ο δίδυμος αδελφός του Μάνθος, καθώς ο Μάνος ήδη είχε οικογένεια κι ένα παιδί. Οι Γερμανοί κυνήγησαν το Μάνθο πιστεύοντας ότι είναι ο αδελφός του και ο Βρεττός τον έσωσε, κρύβοντάς τον για σχεδόν 30 χρόνια στο υπόγειο της βίλας του… Αφού λοιπόν αποκαλύπτεται ο προδότης, έρχεται και η ώρα και για τον ξένο να φανερώσει το όνομά του. Λέγεται Αλέξης Αρσένης και είναι γιος του νεκρού λοχαγού. Η απόφαση θανάτου για τον ένοχο δεν αλλάζει κι έτσι, ο Βρεττός βγάζει ένα όπλο κι ετοιμάζεται να πυροβολήσει το Μάνο Κιούση. Εκείνος, στην προσπάθειά του ν’ αμυνθεί, αρπάζει ένα πορτατίφ για να το πετάξει στον επίδοξο δολοφόνο του. Ωστόσο, το καλώδιο του φωτιστικού ακουμπά σε μέταλλο, προκαλεί βραχυκύκλωμα και ο Κιούσης πεθαίνει από ηλεκτροπληξία, πριν ο Βρεττός προλάβει να τον σκοτώσει… Μετά από όλα αυτά, αρχίζει η τελευταία φάση της σειράς, με την αναζήτηση του γιου του Βρεττού. Ο εφοπλιστής γνώριζε από τον ίδιο το λοχαγό Αρσένη ότι δε μπορούσε να κάνει παιδιά, λόγω ανικανότητας. Συνεπώς, αποκλείει το να είναι παιδί του ο Αλέξης κι έχοντας στο μυαλό του και την ταμπακιέρα που είδε, σχεδόν βεβαιώνεται ότι είναι δικό του. Συναντάται με τον αδελφό του λοχαγού, το Χριστόφορο Αρσένη (Νίκος Χατζίσκος), ο οποίος επιμένει ότι ο Αλέξης είναι ανιψιός του και φτάνει στο σημείο ακόμη και ν’ απειλήσει με θάνατο το Βρεττό. Όμως, η αλήθεια βγαίνει στο φως. Το πιο τρανταχτό στοιχείο, είναι ένα φυλαχτό που έχει στην τσέπη του ο Αλέξης, το οποίο του έδωσε ο θείος του. Το δείχνει στο Βρεττό κι εκείνος τρέμοντας από συγκίνηση, του λέει ότι του το είχε δώσει η τροφός του για να τον φυλάει, λίγο πριν τον αφήσει δύο ετών στα χέρια του Αρσένη. Σε συνδυασμό μ’ ένα σημάδι στο στήθος που έχει ο Αλέξης, διαλύονται και οι τελευταίες αμφιβολίες ότι είναι ο χαμένος γιος του Βρεττού… Το πιο τραγικό πρόσωπο όλης αυτή την ιστορία είναι η Έλενα, καθώς πλέον καταλαβαίνει ότι παντρεύτηκε πατέρα και γιο και γέννησε ουσιαστικά το εγγόνι του Βρεττού, που ήταν ο δεύτερος άνδρας της. Το παιδί που έχει με τον Αλέξη είναι ο Τζιοβάνι, ο οποίος κρατείται σ’ ένα κότερο. Ωστόσο, οι αρχές καταφέρνουν να τον απελευθερώσουν και ο Αλέξης τον κρατά στην αγκαλιά του μετά από χρόνια. Όμως, η Έλενα δε μπορεί να κάνει το ίδιο, καθώς εκείνος έχει πει στο παιδί ότι η μητέρα του σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα. Και τούτο, για να μη πληγωθεί από την αποκάλυψη ότι το παράτησε για ν’ ακολουθήσει καριέρα τραγουδίστριας… Στο τέλος, ο Βρεττός αποφασίζει να σπάσει την κούπα που έχει στα χέρια του και που τόσα δεινά έφερε στον ίδιο και στην οικογένειά του. Πηγαίνει με τον Αλέξη στο υπόγειο, του αποκαλύπτει πού είναι κρυμμένη και τη στιγμή που πάει να τη σπάσει, εμφανίζεται ένα γαντοφορεμένο χέρι κρατώντας όπλο και του ζητά την κούπα, αλλιώς θα σκοτώσει τον Αλέξη. Ο Βρεττός δεν είναι διατεθειμένος να θυσιάσει το γιο του και σηκώνει ψηλά την κούπα για να τη σπάσει. Όμως, δέχεται τέσσερις σφαίρες και πέφτει νεκρός. Ο άγνωστος δολοφόνος χάνεται και ο Αλέξης θρηνεί το χαμό του πατέρα του, που δεν πρόλαβε να χαρεί. Μετά την κηδεία του, αποφασίζει να εγκαταλείψει το νησί και να φύγει μόνος, ξεκινώντας μια νέα περιπέτεια: Να βρει το φονιά του Βρεττού. Αποχαιρετά το παιδί του, αφήνοντάς το στον Αρσένη και μη αποκαλύπτοντάς του την αλήθεια, καθώς και την Έλενα και πηγαίνει στο λιμάνι, ώστε να πάρει το καΐκι για απέναντι. Στην τελευταία σκηνή, ο Μάνθος Κιούσης θρηνεί πάνω από τον τάφο του Βρεττού, σπάζοντας τη γεμάτη συμφορές και θανάτους κούπα. Και η τραγική ειρωνεία: Αυτή που είχε ο Βρεττός, ήταν απλώς ο «οδηγός». Ο χημικός τύπος, ήτανε στις υπόλοιπες έξι…
    0 βαθμοί
  21. Ίσως Σίγουρα με παραγγελία κάποιου decal ... Πιο πολύ κοστίζει να μασκάρεις το λογότυπο παρά να αγοράσεις καινούργιο. Δεν είναι πάντως δουλειά του μάστορα τα decals. Λογικά πρέπει να το έχεις εσύ/
    0 βαθμοί
  22. Μιμης, Χολαργός, δαγκωτό, στα ξύλα-ηλεκτρικά #1, ο τεχνικός του σχωρεμένου του Σπάθα.
    0 βαθμοί
  23. Thanks για το comment! Ναι, αυτο ειναι πιο κουλτουρα drum video, ενω το αλλο ειναι λιγο πιο drum orientated. Σε αυτο το vid εχω 2 room και snare, kick mics. Και παλι ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!
    0 βαθμοί
  24. Θα συμφωνήσω... Και το πρώτο ήταν κοντά, αλλά αυτό είναι πολύ πιο μέσα στο πνεύμα του ήχου του κομματιού. Και θα συμφωνήσω απόλυτα με την τόσο παραστατική περιγραφή του Σπύρου
    0 βαθμοί
  25. Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει με τον Σπύρο σε αυτά που λέει πιο πάνω. Ακόμα και τα υλικά να έχει κανείς, είναι δύσκολο να τα "μαγειρέψει". Εγώ τα έχω κάμποσο καιρό διαθέσιμα, και μόλις τώρα αρχίζω και μπορώ τα διαχειρίζομαι και να ξέρω τι να κάνω με αυτά. Θεωρω, όμως, ότι το κέρδος μπορεί είναι πολλαπλό από τέτοια νηματα. Μπορεί κάποιος να μην τον ενδιαφέρει ο συγκεκριμένος ήχος, αλλά βλέποντας τη σειρά στην αλυσίδα, να του κατέβουν ιδέες. Ή βλέποντας ποια εφέ χρησιμοποιησα, να μπορεί να ξέρει ποιο ήταν το "υλικό" που δεν μπορούσε να βρει. Είναι σημαντικό να κατανοήσει ένας κιθαρίστας, στα πρώτα του βήματα, ότι όλοι οι επιθυμητοί ήχοι μπορούν να φτιαχτούν με απλά και ταπεινά υλικά, χωρίς να χρειάζεται να ξοδευτεί μια περιουσία. Πριν 3-4 χρόνια δεν μπορούσα να σταυρώσω καλό ήχο, παρόλο που είχα πολυ διαθέσιμο εξοπλισμό. Δεν είχα ιδέα πως να τον χρησιμοποιήσω. Τώρα τα μαγειρεύω στο μυαλό μου, και απλά εφαρμόζω πριν παίξω. Απολυτα σωστό. Πρέπει να εχει μεγάλη τριβή καποιος, με κάθε υλικό ξεχωριστά, και πρέπει να γνωρίζει τι μπορεί να πάρει από αυτό και πως να το πάρει. Χρειάζεται υπομονή.
    0 βαθμοί
  26. Κι εγώ αλλά κρατιέμαι, για να φάω σε λίγο που θα πεινάω περισσότερο.
    0 βαθμοί
  27. Ξεκινωντας να διαβαζω την απαντηση του Σπυρου σκεφτομουν ποσο δικιο εχει (ασχετο με το αν ο ηχος κ το παιξιμο του gkoyrmoul-η μου αρεσαν). Στην πορεια για καποιον ακατανοητο λογο πεινασα!! παω να φαω..
    0 βαθμοί
  28. Ο μερακλής ο άνθρωπος φαίνεται από μακριά. Και ο έμπειρος στα καλά φαγητά επίσης.
    0 βαθμοί
  29. H αποψη μου ειναι οτι με αυτα μπερδευονται περισσοτερο. Πολλοι καθονται και εξεταζουν ενα ηχο απο το τελος προς την αρχη. Δηλαδη ακουνε τον ηχο "ετοιμο" και βλεπουν τι εχει μπει για να φτιαχτει. Ετσι ουτε μαθαινεις να φτιαχνεις ηχο, αλλα ουτε θα εχεις και τον ηχο ακομα και αν τα ρυθμισεις παπαγαλια ακριβως με τις οδηγιες. Σαν να προσπαθεις να μαθεις να μαγειρευεις, βαζοντας μπροστα σου μια φωτο με ενα πιατο μουσακα και συνταγη πως να τον μαγειρεψεις. Δεν θα αγορασουν ομως ολοι την ιδια μελιτζανα. Αλλες φορες πιανει το αλατι, αλλες οχι. Αλλο χυμο ντοματας θα βαλει ο ενας, αλλο ο αλλος. Μπορει στο δικο μου χυμο να θελει και λιγο ζαχαρη. Δεν εχουν ολοι τον ιδιο φουρνο, αλλη θερμοκρασια εσενα οι 180, αλλη θερμοκρασια σε αλλον φουρνο οι 180. Μαθε πρωτα τι ειναι η μελιτζανα, τι γευση εχει μονη της, κανε δοκιμες μεχρι να την πετυχεις, μετα την πατατα, μετα τον κιμα, μετα την μπεσαμελ, μαθε τα μικρα μυστικα με την τριμμενη φρυγανια, με την ποσοτητα και το ειδος του τυριου, και μετα κανεις μια προσπαθεια να τα βαλεις ολα μαζι στο ταψι. Δες το αποτελεσμα. Κατανοησε τι χρειαζεται για να διορθωθουν αστοχιες. Ξαναδοκιμασε. Βασικο οτι πρεπει πρωτα να ξερεις τι γευση πρεπει να εχει αυτο που τρως (το ιδιο και με τον ηχο, να ξερεις τι θελεις να ακουσεις). Πως αλλιως θα φτασεις στο επιθυμητο αποτελεσμα, οταν δεν ξερεις ποιο αποτελεσμα επιθυμεις? Η πλακα ειναι οτι ακομα κι αν τους δωσεις την κιθαρα σου, τα πεταλια σου και τον ενισχυτη σου ετοιμα ρυθμισμενα, και παιξουν ... θα ακουστουν αλλιως. Δεν πειραζει ομως. Ας δουμε που θα βγει για τον καθενα.
    0 βαθμοί
  30. Ιδανικά θέλω να παω για κατι τέτοιο. Ναι τέτοιος είμαι.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου