Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.682


  4. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.153


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/05/2022 σε όλα

  1. Μας έχετε πεθάνει με τον αλγόριθμο. Το ακούω σαν buzzword τελευταία από φερόμενους γνώστες του ίντερνετ με δίπλωμα στο Facebook/Instagram, που αποδίδουν όλα τα κακά του κόσμου σε αυτούς τους αλγόριθμους. Καλό είναι να καταλάβουμε πως ότι βλέπουμε μας προτείνουν. Και όσο πιο συγκεκριμένος είσαι στα βίντεο που παρακολουθείς τόσο θα βλέπεις ενδιαφέροντα πράγματα για εσένα για να επισκέπτεσαι τη σελίδα συχνότερα (που τους αφορά) και όχι Μουτσινάδες που λες, που μάλλον δεν σε ενδιαφέρουν. Το τι κάνει ο καθένας με μέσα σαν το youtube, είναι δική του υπόθεση. Μαθαίνει ή περνάει την ώρα του, ποτέ δεν είχαμε τόση χρήσιμη πληροφορία στα χέρια μας απο την πολυθρόνα του σπιτιού μας. Κάποιοι παίρνουν και πτυχία και κάποιοι σπουδάζουν μιας και υπάρχουν αναρτημένα ολόκληρα courses που είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα για αυτόν που έδωσε πανελλήνιες και χρειάζεται βοήθεια αλλά και σε αυτόν που βρίσκεται στο Malawi και δεν έχει καν σχολείο ή ωδείο.
    2 βαθμοί
  2. Εγώ θα μείνω σ' αυτό, για να πω ότι το ΥΤ ήταν πάντα ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, social media δηλαδή, instagram, facebook, κλπ, και έτσι το αντιμετωπίζω. Όμως το ότι μπορώ να βρω σ' αυτό κάποια (το λιγότερο) ενδιαφέροντα πράγματα το θεωρώ ένα μεγάλο συν, και μου φτάνει. Προσωπικά δεν βλέπω καμία φούσκα, αν κάποιος το αντιμετωπίσει γι' αυτό που είναι, εργαλείο δημοσιότητας/προώθησης για επαγγελματίες και ερασιτέχνες, για ψώνια, καιροσκόπους, αλλά και πραγματικούς/σοβαρούς επαγγελματίες. Δεν τα πηγαίνω καλά με τα social, δεν τα χρησιμοποιώ, δεν με ενδιαφέρουν. Το ΥΤ το θεωρώ το καλύτερο για τα γούστα μου.
    2 βαθμοί
  3. Έχουν ειπωθεί πολύ ωραία πράγματα στο thread, ας ξεκινήσω από εκεί. Θέλω όμως και να διευκρινίσω κάποια πράγματα, γιατί ίσως παρεξηγήθηκα. Δεν πρότεινα στον αρχάριο που μπορεί να μας διαβάζει να πιάσει το YouTube και να αφήσει τον δάσκαλο ή το ωδείο. Θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από έναν καλό δάσκαλο για έναν αρχάριο, όχι μόνο λόγω του διδακτικού σκέλους, αλλά και λόγω του παιδαγωγικού σκέλους, της ψυχολογικής υποστήριξης που μπορεί να σου παρέχει όταν κολλάς, κλπ. Αυτό που είπα είναι ότι αν κάποιος έχει πάρει τις βάσεις από δάσκαλο, ωδείο, προπτυχιακό, whatever, τότε ναι, μπορεί να μπει στο YouTube και να κερδίσει πολλά. Χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου σημείο αναφοράς, θα πω ότι μέσα από το YouTube έμαθα να μαγειρεύω, να καθαρίζω το σπίτι μου, να ξεβουλώνω τον νιπτήρα και άλλα τέτοια που ήμουν πολύ ακαμάτης για να μάθω όσο έμενα με τους δικούς μου. Μέσα από το YouTube πήρα την ενθάρρυνση που έψαχνα για να ασχοληθώ με άλλα είδη μουσικής, που μέχρι πρότινος μου φαίνονταν βουνά ατελείωτα. Μπορεί να μη μπορώ να διδάξω αρμονία σε προπτυχιακούς φοιτητές, αλλά η κατανόηση που έχω πλέον δε συγκρίνεται με πριν ένα χρόνο. Μπορούμε να γκρινιάξουμε για ένα κάρο πράγματα του YouTube, αλλά είναι επαναστατικό μέσο με συνολικά θετικό πρόσημο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος, αλλά στην αρχική μου πετάει κατά 90-95% απολύτως σχετικά πράγματα με τις αναζητήσεις μου. Μπορεί να υπάρχει και κάτι "ενοχλητικό" ή άκυρο, αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Σε εκείνες τις περιπτώσεις απλά πατάω "Not Interested" και τελειώνει η ιστορία.
    1 βαθμός
  4. Update: Το Free-Way 5B5-01 switch που φαίνεται και στο βίντεο, το οποίο χωρίς να αλλάζει την εμφάνιση της Strat ή S-τύπου κιθάρας που έχεις, προσφέρει άλλους 5 συνδυασμούς μαγνητών. Συγκεκριμένα... Στους 5 κλασικούς συνδυασμούς: 1) neck 2) neck + middle (parallel) 3) middle 4) middle + bridge (parallel) 5) bridge Προσθέτει και τους 5 παρακάτω (σε αντίστοιχη σειρά): 6) neck >> middle (series) 7) neck + bridge (parallel) 8) neck >> bridge (series) 9) neck + middle + bridge (parallel) 10) middle >> bridge (series) Το θεωρώ εξαιρετικά καλοφτιαγμένο τόσο από θέμα λειτουργικότητας (το συνηθίζει πολύ εύκολα το χέρι και η σειρά των συνδυασμών είναι σωστά διαμορφωμένη) όσο κι από θέμα εμφάνισης (δεν αλλάζει τίποτα στο πώς δείχνει η κιθάρα, μέχρι και απαρατήρητος περνάς), και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους λατρεύουν το όργανο που ήδη έχουν, και απλά θέλουν να εμπλουτίσουν την ηχητική παλέτα αυτού για ειδικές περιστάσεις. Αναφορικά με τις νέες θέσεις, η (6) είναι κάτι σαν neck humbucker, οπότε προσφέρεται για πιο σκοτεινούς και ογκώδεις καθαρούς ήχους ή Les Paulικά γκάζια, η (7) είναι λες και ακούς Tele στη μεσαία θέση, η (8) είναι κάτι σαν μεσαία θέση μιας LP, η (9) είναι μάλλον αυτή με το λιγότερο χαρακτήρα, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμη σε αρπίσματα και γενικά καθαρά παιξίματα, ενώ η (10) πλησιάζει την αίσθηση ενός bridge humbucker, ό,τι πρέπει δηλ. για γκάζια με λίγο παραπάνω όγκο. Προσωπικά ο λόγος που το αγόρασα ήταν επειδή πού και πού ένιωθα να μου λείπει ένας humbucker στο bridge, αλλά ταυτόχρονα δεν ήθελα και να χάσω κανέναν από τους υπάρχοντες 5 ήχους από τους εξαιρετικούς low output Alnico 5 μαγνήτες της Cutlass. Με τη θέση (10) έχω ακριβώς αυτό, ενώ επίσης γουστάρω πολύ και με τη θέση (7) για funky T-style ρυθμικά, αλλά και με την (6) για γλυκά γεμάτα καθαρά άλλου τύπου.
    1 βαθμός
  5. Παρόλο που είναι παλιά τα κομμάτια, ακούγονται αρκετά φρέσκα. Φαντάζομαι ότι τα μέσα που υπήρχαν διαθέσιμα το 2001 για "bedroom" παραγωγές ήταν πολύ περιορισμένα. Είναι άθλος το τελικό αποτέλεσμα, συγχαρητήρια! Κακώς που δεν το κυνηγήσατε και τις επόμενες χρονιές...
    1 βαθμός
  6. Διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ. 1ον το Youtube δεν είναι τηλεόραση, μόνο και μόνο γιατί δεν είναι 100% ελεγχόμενο όπως αυτή. στην τηλεόραση υπάρχουν οι καναλάρχες, μάνατζερς, ΕΣΡ, και άλλοι τόσοι που ελέγχουν σε αηδιαστικό βαθμό τα πάντα πριν προβληθούν. Ναι οκ και στο YouTube, μπορεί να αναφερθεί ακραίο περιεχόμενο, ή να κρυφτεί λόγω αλγορίθμου, αλλά υπάρχει, είναι ανοιχτό, δωρεάν και προσβάσιμο, σε όλους και χωρίς να ελέγχουν το χρήστη. Και εκεί έρχομαι να διαφωνίσω στο επόμενο που λες, ότι δε θα μάθεις κάτι παραπάνω από την τηλεόραση. Αυτά τα κρυμμένα διαμάντια είναι φτιαγμένα από ανθρώπους που λατρεύουν την τέχνη τους, είτε αυτό είναι η μουσική, είτε επιστήμη, κτλ. Προφανώς υπάρχουν και σκουπίδια, αλλά υπάρχουν και διαμάντια. Μη τα βάζουμε ολα σε ένα σακί. Εγώ κατάφερα να γίνω επαγγελματίας εικονογράφος μέσα σε 2 χρόνια μόνο μέσω του YouTube, και δεν είχα ιδέα πώς να ζωγραφίζω μια απλή γραμμή. Άλλοι έχουν καταφέρει περισσότερα. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Το YouTube, τα σόσιαλ, και οτιδήποτε υπάρχει εκεί έξω, είναι εργαλεία. Όπως λέει και ο Bill, σημασία έχει το πώς τα χρησιμοποιείς. Και το σφυρί, και το μαχαίρι εργαλεία είναι, για να κάνουν τη δουλειά μας πιο εύκολη. Το αν θα διαλέξεις να σφυροκοπίσεις μια πρόκα ή ένα κεφάλι, είναι στο χέρι του καθένα, κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    1 βαθμός
  7. Οι κιθαρίστες συνήθως διαμαρτύρονται που δεν βγαίνουν πιά νεωτερισμοί στην κιθάρα. Αυτό είναι ένας νεωτερισμός, τέτοιες προσπάθειες, ασχέτως του αρχικού αποτελέσματος, αξίζουν...
    1 βαθμός
  8. Στο "stop" φαντάζομαι τον Tom Jones να τραγουδά και να τρέμουν οι τοίχοι. Πολύ ωραία τα κομμάτια. Συγχαρητήρια, έστω και 20 χρόνια καθυστερημένα... Επίσης, ο τραγουδιστής είναι εξαιρετικός. Δεν τον ξέρω, αλλά μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση για το όλο ύφος του. Μοίαζει να μπορεί να τραγουδήσει πολλά πράγματα (pop, jazz, rock, blues, soul κλπ)
    1 βαθμός
  9. Εγώ αν δε δω review απο @gkourmoul1δεν πιστεύω τίποτα!
    1 βαθμός
  10. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν χρησιμοποιούν την ιδέα και στα μπράτσα, αφού δεν είναι set neck. Βάλε c shape jumbo frets, 12άρι radius rosewood, βγάλε v shape medium frets, 9.5 radius maple δηλαδή. Όχι βίδωνε ξεβίδωνε, με κλιπς, καρφωτό σε ειδική υποδοχή. Να έχεις απ' όλα.
    1 βαθμός
  11. Ξέρετε να γράφετε hits κύριε, να σας ακούμε πιο συχνά κι ας είναι και throwbacks.
    1 βαθμός
  12. Φανκιές (και όχι μόνο βέβαια) ζόρικες άκουσα και φχαριστήθηκα. Κατά την γνώμη μου παραείναι καλά (ειδικά ενορχηστρωτικά) για γιουροβίζιον (έστω και της εποχής), και γι' αυτό πιστεύω ότι δεν θα διακρίνονταν αν πήγαιναν τελικά. Αλλά δεν είμαι και κανένας γνώστης, δεν την παρακολουθώ, οπότε μπορεί να λέω μπούρδες. Μπράβο ρε Γιάνναρε. Ξεκίνα να γράφεις από τώρα για την γιουροβίζιον του 2050, μπας και πάρουμε κανένα βραβείο ασούμε.
    1 βαθμός
  13. τι είναι το συνθι στο fire στο ρεφραιν? Μου αρέσει πολύ. Πάντα, και ποτέ δεν έμαθα τι είναι Ωραίο το stop. Εχει ωραία πραματάκια μέσα. Βεβαια για γιουρο είναι το rain or shine. Τοτίζει. Εχει και ολίγη απο σόλο μέσα, έτσι να σκαλώσει στο δόντι. Παρατήρηση το σόλο είναι λίγο πριμαριστό για τα γούστα μου. Το δε One shot ξεσηκωτικό. Και σαν χιτ μακράν το καλύτερο. Και μαζί με το rain τα καλύτερα ηχοληπτικά/παραγωγικά. Κι οι καλύτερες κιθάρες. Μπράβο αρχηγέ. Δεν σε είχα για συνταγές επιτυχίας. Χαραμίστηκες με τα νοιζ
    1 βαθμός
  14. Είναι πολύ πιθανό να έχει πιάσει την συζήτηση το μικρόφωνο του Google search. Κάνουμε τυφλά accept σε όλους τους όρους χρήσης του google, Microsoft, Apple και μεταξύ άλλων δίνουμε και την συναίνεση μας για την χρήση των προσωπικών δεδομένων μας. Πάει περίπατο το gdpr χωρίς να το παίρνουμε χαμπάρι.
    1 βαθμός
  15. στη γωνία περιμένω να 'ρθεις με πραμάτεια μυστική απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης κρίνα με έμβολα, σήματα, όλα τα λάθος μηνύματα συντροφιά απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης κι όλο ξεχνώ τα ονόματα κι όλο συγχέω τα αρώματα με τα καλά απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης Έλα κάτσε μαζί μας πιες το κρασί μας βρες μια ζωή Έλα παίξε μαζί μας μισή χαρά δική μας τ' άστρο σου ζει θυμάρι και δυόσμο όνομα δωσ’ μου δωσ’ μου ψυχή και εσύ βασιλιάς και εσύ ποιητής
    0 βαθμοί
  16. Τον κατάφεραν να πάρει επιτέλους τον PaoBC; Sorry, συνεχίστε...
    0 βαθμοί
  17. Γιατί απορείς, θυμήσου τι έγινε με το TS-10.
    0 βαθμοί
  18. Έχω χρησιμοποιήσει το youtube 1. Για computer trableshooting (με διαφορά υπερέχει από ό,τιδήποτε άλλο) 2. Για music production- για music performance- για filmaking - για photography 3. Για παρουσίαση πραγμάτων που θέλω να αγοράσω 4. Για DIY μαστορέματα. 5. Για πρόγραμμα γυμναστικής - διατροφή. Βασικά για τα πάντα που θέλω να δοκιμάσω χωρίς ρίσκο . Και φυσικά για διασκέδαση. Βασικά για διασκέδαση βλέπω ΜΟΝΟ youtube (αν εξαιρέσω τις ταινίες) Στο 99% των περιπτώσεων βρήκα λύση. Δωρεάν. Μπορεί να είδα π.χ. 5 videos , και να μην ήταν το πρώτο, που μου έδωσε τη λύση αλλά την βρήκα στο τέλος. Αν ήθελα να βγάλω λεφτά από skills που απέκτησα από του youtube (π.χ. φωτογραφία) έβγαζα άνετα....αλλά βαριέμαι το full time τρέξιμο ή δεν με αφορά π.χ. να πάω σε γάμους.. Βγάζω part time...επιλεκτικά , όταν μου αρέσει και το αντικείμενο. Το youtube για εμένα είναι ό,τι καλλίτερο, με διαφορά μάλιστα, έχει να προσφέρει η νέα τεχνολογία στον τομέα internet.
    0 βαθμοί
  19. Ήμουν 25 χρονών, είχα μόλις πάρει πτυχίο Οικονομικών, και αποφάσισα να το κορνιζάρω και να το ξεχάσω. Επειδή όμως ζούσα σε ένα πολύ φτωχό περιβάλλον, έπρεπε κάτι να κάνω. Είχα ένα φίλο από Ρουμανία που δούλευε στο gaming industry σαν animator. Ζήλευα και είπα, τι θα μπορούσα να κάνω στο gaming? Να ζωγραφίζω ίσως? Ε μου τη βίδωσε και είπα θα το πάω επαγγελματικά όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ξεκίνησα από το απόλυτο μηδέν, δεν ήξερα πραγματικά ούτε ένα stick figure να κάνω. Τα γράμματά μου ήταν (και ακόμα είναι) χειρότερα από γιατρού, δε μπορούσα να τραβίξω μια ίσια γραμμή. Δεν είχα ποτέ το "χέρι" που λένε, ούτε ζωγράφιζα μανιωδώς μικρός. Το μόνο που είχα ήταν ο υπολογίστής μου, αλλά έπρεπε επιτέλους να ανεξαρτητοποιηθώ, όσο πιο γρήγορα γινόταν, οπότε ήταν μια διέξοδος στο να γίνω αυτόνομος. Πίεσα τον εαυτό μου να γίνει σχεδόν full-time μαθητής, μέσω YouTube, ναι. Μέσα από συγκεκριμένα κανάλια που ανέβαζαν 100% μαθητικό περιεχόμενο, καλύτερο από αυτά που μπορεί να συναντίσει κάποιος σε ιδιωτικές σχολές και πανεπιστήμια. Κάποιοι ήταν και καθηγητές. Θα έλεγα κατά 90% ήταν μέσω YouTube. Αφήνω ένα 10% για συμβουλές που πήρα αρκετά αργότερα από δω και από κει, συν κάποια φανταστικά ebooks που διάβασα, αλλά ακόμα και αυτό το 10% θα ήταν άχρηστο αν δεν υπήρχε κάποιος να μου μάθει πώς να αξιωποιώ όλες τις υπόλοιπες πηγές που συναντώ. Τo YouTube όμως ήταν αυτό που έκανε όλη την πραγματικη δουλειά. Και όλα αυτά τα έκανα δωρεάν. Δε πλήρωσα ποτέ ούτε ένα ευρώ. Δεν είχα καν χρήματα. Προγράμματα, και ebooks τα κατέβαζα πειρατικά, γιατί με το ζόρι είχαμε χρήματα για φαγητό. Γι αυτό και τα πρώτα χρήματα που έβγαλα σαν εικονογράφος τα έκανα donate σε αυτόν που εγώ αποκαλούσα "καθηγητή" μου, που ήταν ένας τύπος που ανέβαζε ταπεινά βιντεάκια στο YouTube. Θυμάμαι είχα ζητήσει από τον πελάτη μου 150 δολάρια, και μου έδωσε 170 γιατί του άρεσε πολύ, και τα έκανα όλα donate. Το εισόδημα τους πρώτους μήνες δεν ήταν τεράστιο φυσικά, αλλά δεν είχα το κοινό ακόμα. Το επίπεδό μου ήταν (και ίσως είναι ακόμα) πολύ πάνω από άλλους που εβγάζουν χιλιάδες ευρώ. Η εικονογράφηση είναι ακριβοπληρωμένο επάγγελμα, γιατί δεν εξαρτάσαι από το ελλαδιστάν. Ένας καλός εικονογράφος μπορεί να βγάζει άνετα 3-5 χιλιάρικα το μήνα. Εγώ χρέωνα μέχρι 300 ευρώ το κομμάτι, γιατί τα είχα ανάγκη και ήθελα να είμαι ανταγωνιστικός, αλλά θα μπορούσα να χρεώνω 600-1000, κάτι που το φτιάχνω μέσα σε μια βδομάδα το πολύ. Ξεκίνησα Απρίλη του 2015, και αποφάσισα να σταματήσω Οκτώβρη του 18, γιατί κατάλαβα ότι πίεσα τον εαυτό πολύ για κάτι που εν τέλει δεν μου άρεσε πραγματικά, δε το απολάμβανα. Γι αυτό και γύρισα πίσω στη μουσική. Παρ΄όλα αυτά, επειδή είχα πάλι ανάγκη χρήματα, το 2020 από σπόντα ξεκίνησα να δουλεύω σαν γραφίστας σε μεγάλη εταιρεία εδώ στην Αθήνα, και βγάζω πολύ καλά χρήματα. Θα μπορούσα άνετα να υποστηρίξω μια οικογένεια, και φαντάσου δουλεύω μόνο 2 χρόνια, που να δούλευα 10. Σε περίπτωση που είσαι περίεργος, εδώ είναι κάποια από τα κομμάτια που έκανα: https://www.artstation.com/nunbul Όσο δουλεύω στην εταιρεία, παλεύω να κυνηγήσω επαγγελματικά τη μουσική σύνθεση. Ακόμα και σε αυτό τον κλάδο έχω μάθε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πολλά πράγματα μέσω του YouTube, ειδικά αν μιλάμε για τεχνικά θέματα, όπως μείξη, παραγωγή και διαχείριση DAW, vst, κτλ. Ήξερα μουσική θεωρία επειδή πήγα σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα δεν είχα ιδέα. Πού τα έμαθα? 100% YouTube. Μη κατηγορούμε τα εργαλεία. Δεν φταίνε ποτέ αυτά. Οι άνθρωποι φταίνε, για όλα. Τώρα για παραδείγματα για άλλους που ίσως να κατάφεραν περισσότερα, θυμάμαι υπήρχαν ολόκληρα groups που έβαζαν στόχους τα 2 χρόνια και μοιραζόντουσαν το progress τους σε facebook groups, reddit, discord servers και άλλες πλατφόρμες. Αν ακούσεις για κάποιον νεο-αυτοδίδακτο καλλιτέχνη, να είσαι σίγουρος ότι το YouTube έχει παίξει μεγάλο ρόλο.
    0 βαθμοί
  20. Με μια μικρή καθυστέρηση 20 ετών, κυκλοφόρησε χτες στα digital stores ένα mini άλμπουμ του project που είχαμε κάνει με τον Giorgos Frantzeskakis στη φωνή και την Catrine Doverholt στους στίχους, το 2001 με αφορμή το nomination για τη συμμετοχή στη Eurovision. Δεν καταφέραμε να προκριθούμε στους προκριματικούς (και πήγε ο ανταγωνιστής @Terry RoscoeBeck5 τελικά) αλλά στη διαδικασία γράψαμε 4 κομμάτια πάνω στο ύφος που επιλέξαμε τότε και τα οποία πέραν του Fire που συμμετείχε στον διαγωνισμό, δεν κυκλοφόρησαν ποτέ μέχρι σήμερα. Την παραγωγή είχα κάνει στο home studio - γραφείο μου και φέρει σφραγίδα vintage 2001. Κυκλοφόρησε χτες με τίτλο Project '01. Spotify, Apple Music, i-Tunes, Youtube Music κ.α.
    0 βαθμοί
  21. Σοβαρολογείς, ή το γράφεις για να ξαναζωντανέψει το θέμα; Γιατί αν θεωρείς ότι μπορείς να βρεις κάτι τέτοιο στην τηλεόραση και ΔΩΡΕΑΝ, τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. Τον κάθε τυχάρπαστο guitar gear reviewer μπορεί και να τον βρεις σαν vibe στην τηλεόραση, αλλά σίγουρα όχι για guitar related content. Ελπίζω να μη κατάλαβα τι θες να πεις. Ότι ο Beato έχει ουσιαστικό content για ένα χρόνο; Θεωρείς δηλαδή ότι τα μαθήματα θεωρίας, αρμονίας, film scoring, παραγωγής, αλλά και οι συνεντεύξεις με μουσικούς που δε θα τους καλούσε κανένα τηλεοπτικό κανάλι, είναι κάτι που έχει καλύψει σε ένα χρόνο και από τότε επαναλαμβάνεται απλά για το χρήμα; Αλήθεια ελπίζω να μην καταλαβαίνω καλά.
    0 βαθμοί
  22. Ακριβώς αυτό κάνει. Τραγουδάει τα πάντα. Ποτέ όμως δεύτερη φορά! Δεν εξασκεί το επάγγελμα αυτό αλλά του δημοσιογράφου. Εξ άλλου σαν outsider πήγαμε τότε στη Eurovision, χωρίς όνομα στη πιάτσα των δισκογραφικών ως μουσικοί, που έστελναν εκείνες. Αλεξίπτωτα. Αλλα αυτή είναι η μαγεία του home recording.
    0 βαθμοί
  23. Όταν υπόγραψες το συμβόλαιο για μοδεράτορας Βασίλη, βλέπω ότι διάβασες και τα μικρά γράμματα κάτω κάτω περί θετικού vibe στα μουσικά πονήματα του boss..... Πέρα από την πλάκα... όντως τα "fire" & "one shot" με κάποιες μικρές αλλαγές σίγουρα θα μπορούσαν να γίνουν hit's την σήμερον ημέρα!
    0 βαθμοί
  24. Αν αναφέρεσαι στο μπάσο (γιατι είναι το μόνο συνθ) είναι ένα software synthesizer εποχής, αφαιρετικής σύνθεσης (μάλλον απο το Reason). Παίζεις με resonance και VCF και θα το πετύχεις. Όσο για το σόλο, αυτός ήταν ο ήχος της PRS, δεν τον λες και Tele... Να προσθέσω πως όλη η διαδικασία έγινε με πενιχρά μέσα για τα σημερινά δεδομένα, in the box κυρίως και onboard κάρτα ήχου 16bit. Με μεγάλη πλάκα όμως στην ηχογράφηση της φωνής, όπως ακούτε και απο το αποτέλεσμα. Όλα ήταν one take. Βέβαια έκτοτε δεν τα ξαναείπε...
    0 βαθμοί
  25. Θα κανει δικη του ΕΣΣΔΟΒΥΖΙΟΝ ο Πουτιν, θα συμμετεχουν ομως μονο δημοκρατικες χωρες οπως Β.Κορεα,Κινα,Βιετναμ,Κουβα κτλ. και για παρουσιαστη θα εχει αυτον αν νικησει δε στις επομενες εκλογες αυτος που νικησε τον εαυτο του στις προχθεσινες θα παμε και εμεις του χρονου με τον Θωμα Μπακαλακο
    0 βαθμοί
  26. Μετα θα του στειλουν προτασεις για να παρει σφουγγαροπανο
    0 βαθμοί
  27. Πολύ ενδιαφέρον θέμα όπως και όλες οι απόψεις που διάβασα. Η γνώμη μου είναι ότι το youtube οδήγησε σε μια μικρή επανάσταση τον κόσμο της επικοινωνίας, αφού κατάφερε να τραβήξει κόσμο από την τηλεόραση. Πλέον έχεις απευθείας επαφή με τον δημιουργό και μπορείς να τον κριτικάρεις όπως θέλεις. Αυτό έχει καλά και κακά: το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένας ενδιάμεσος που να κρίνει και να φιλτράρει την ποιότητα του υλικού αφενός μεν οδηγεί σε περισσότερη ελευθερία αφετέρου δε και σε περισσότερη σαβούρα. Όσον αφορά τα βίντεο που σχετίζονται με την μουσική εγώ το βλέπω θετικά. Καταρχάς πριν είκοσι χρόνια δεν υπήρχαν τέτοια και όχι "τότε δεν ήτανε πιο αγνά". Όταν ήθελες ένα πχ πετάλι πήγαινες στο τοπικό μαγαζί και αγόραζες ό,τι είχε και μπορούσε να σου πλασάρει. Πλέον μπορείς να δεις ένα βίντεο (ακόμα και με φτιαγμένο ήχο) ώστε να πάρεις μια ιδέα. Η πληροφόρηση είναι διάχυτη, από τα νέα προιόντα στην αγορά, ακόμα και το πως τα χρησιμοποιείς. Δλδ αγόρασε ποτέ κανείς ένα delay και έμαθε μόνος του άμεσα και γρήγορα πως να το χρησιμοποιεί ή όλες τις δυνατότητες του;; Δεν το πιστεύω. Για την πτώση του ενδιαφέροντος και της ποιότητας διαφωνώ. Σίγουρα υπάρχει μια αναμόχλευση των θεμάτων, δλδ ό,τι κάνει ένας, το κάνουν όλοι αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Βγήκε το Line 6 catalyst; ε πρέπει να το παρουσιάσουν όλοι, είναι λογικό. Από εκεί και ύστερα υπάρχουν διάφορα θέματα (συνεντεύξεις παιχνίδια κ.α.) για να γεμίζουν τα κανάλια, οπότε δεν χρειάζεται να τα βλέπουμε όλα. Η οπτική ποιότητα ανεβαίνει (καλύτερος ήχος, εικόνα κ.α.) και ίσως μειώνεται η πρωτοτυπία. Το sponsoring και το clickbait είναι αναμενόμενα. Αυτό όμως που ξεχνάμε είναι η δύναμη ως θεατές: υπάρχει και dislike, υπάρχει και hide και υπάρχει τεράστιος όγκος βίντεο για όλα τα γούστα.
    0 βαθμοί
  28. Περιμένοντας με τη sister τον Στέφανο να βγει στο Παλλάς. Ένας είναι ο Στέφανος!! Ε? #StefanosKorkolis για πάντα δούλος σου!!! Σε αγαπάω!!! Όλο το noiz το ξέρει. Έχω διασκευές σου βάλει!!! Στέφανε!!! Κοίτα, λιώνω για εσένα my mentor, πεεεεφτωωωω!!!! Χαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  29. Εχεις απολυτο δικιο,ξεχασα να "ακουω" με την καρδια.
    0 βαθμοί
  30. Ενώ καταλαβαίνω σε ποιους YouTubers αναφέρεσαι και σχετικά με αυτούς συμμερίζομαι αρκετές από τις σκέψεις σου, θα διαφωνήσω με το συνολικό πνεύμα το post. Εξακολουθούν και υπάρχουν φανταστικά κανάλια με μουσικό περιεχόμενο, μπορεί να μην ενδιαφέρουν εσένα προσωπικά οι θεματολογίες τους, αλλά υπάρχουν. Πέρα από τους γνωστούς Beato, Tim Pierce, κλπ, που ναι μεν έχουν click baits και διαφημίσεις, αλλά βγάζουν και πολύ ωραία βίντεο, υπάρχουν και μουσικοί άλλων ειδών που ανεβάζουν πολύ ωραίο content, για μένα πάντα. Μερικά παραδείγματα που μου ήρθαν με μια πρόχειρη σκέψη: Θέλουν όλοι όσοι πόσταρα να σου πουλήσουν κάτι, έμμεσα ή άμεσα; Ναι, ασφαλώς, δε χωράει καμία αμφιβολία και συζήτηση. Έχει αξία το content που παράγουν; Για μένα προσωπικά ναι. Καταλαβαίνω την ενόχληση σχετικά με την εμπορευματοποίηση της πλατφόρμας, αλλά έτσι κινείται αυτή τη στιγμή το Internet γενικά. Συμφωνώ πώς υπάρχει πολύ σκ@τό εκεί έξω, αλλά υπάρχουν και διαμάντια. Πέστε να με φάτε, αλλά θεωρώ ότι στις μέρες μας ένας αρχάριος με τα βασικά από δάσκαλο μπορεί ανετότατα να δει τεράστια βελτίωση αποκλειστικά μέσα από διδακτικό υλικό του YouTube. Αυτό από μόνο του για μένα δίνει τεράστια αξία στην πλατφόρμα και δικαιολογεί την ύπαρξη, την εξέλιξη αλλά και την επένδυση που βλέπουμε.
    0 βαθμοί
  31. Δεν έχω ελπίδες βρε φίλε. Δεν με θέλει. Όταν συναντιόμαστε στην είσοδο μου λέει “Θέλετε κάποιον?” Και όταν της λέω ότι μένω εδώ απαντάει «Συγνώμη Δημήτρη, δεν σε αναγνώρισα με τη μάσκα» ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΗΜΗΤΡΗ - ΟΧΙ, ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΔΗΜΗΤΡΗ
    0 βαθμοί
  32. Πλάσματα μικρά Μετά από πέντε κορίτσια ήμερα ένα αγόρι περίμενα Για να ριζώσει τ’ ονομά μου Μετά από πέντε ξενύχτια άγρια πως καρτερούσα πως υπέμενα Πολλά τα νυφικά πια, φτάνουν Αφήνω το χωράφι και ξεκινώ κοιτώ με εγκαρτέρηση τον ουρανό Πολλά τα νυφικά πια, φτάνουν Μα κάτω απ’ την εικόνα της Παναγιάς και όπως τρεμοπαίζει ο ίσκιος μας Πράγμα, δύσμορφο, στρεβλό Ραγίζει την καρδιά μου Είναι σκληρή η Γη για πλάσματα μικρά, κυρά το αγόρι σου ισχνό και θα υποφέρει Και πες πως έφυγε μαζί με το αγέρι, όπως σκορπούν τα ροδοπέταλα στη γη Κυρά μην κλαις και μη ρωτάς πια το γιατί, και αν το σκέπασα καλά να μην κρυώνει Η κάθε ανάσα του μου ανοίγει μια πληγή, θα μας κοιτά απ’ του Παραδείσου το μπαλκόνι Στα χρόνια που περνούν σαν καταιγίδα, ζεύω το βόδι μου μα αυτό άγρια με κοιτά Σκύβω να πιώ νερό μα στάζει αίμα, πικρός καρπός τη γη μου σπαταλά Οι πέντε κόρες μου αργοπεθαίνουν, και ένα στίγμα τους τρώει τα σωθικά Χλωμή η κυρά μου ουρλιάζει « φέρτον πίσω », μα πως να δέσω δέρμα σε σκιά Σκληρή η Γη για πλάσματα μικρά Σκληρή η Γη για πλάσματα μικρά
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου