Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      4.443


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. fenderiarhs

    fenderiarhs

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      3.379


  4. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2.346


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/05/2022 σε όλα

  1. Έχουν ειπωθεί πολύ ωραία πράγματα στο thread, ας ξεκινήσω από εκεί. Θέλω όμως και να διευκρινίσω κάποια πράγματα, γιατί ίσως παρεξηγήθηκα. Δεν πρότεινα στον αρχάριο που μπορεί να μας διαβάζει να πιάσει το YouTube και να αφήσει τον δάσκαλο ή το ωδείο. Θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από έναν καλό δάσκαλο για έναν αρχάριο, όχι μόνο λόγω του διδακτικού σκέλους, αλλά και λόγω του παιδαγωγικού σκέλους, της ψυχολογικής υποστήριξης που μπορεί να σου παρέχει όταν κολλάς, κλπ. Αυτό που είπα είναι ότι αν κάποιος έχει πάρει τις βάσεις από δάσκαλο, ωδείο, προπτυχιακό, whatever, τότε ναι, μπορεί να μπει στο YouTube και να κερδίσει πολλά. Χωρίς να θεωρώ τον εαυτό μου σημείο αναφοράς, θα πω ότι μέσα από το YouTube έμαθα να μαγειρεύω, να καθαρίζω το σπίτι μου, να ξεβουλώνω τον νιπτήρα και άλλα τέτοια που ήμουν πολύ ακαμάτης για να μάθω όσο έμενα με τους δικούς μου. Μέσα από το YouTube πήρα την ενθάρρυνση που έψαχνα για να ασχοληθώ με άλλα είδη μουσικής, που μέχρι πρότινος μου φαίνονταν βουνά ατελείωτα. Μπορεί να μη μπορώ να διδάξω αρμονία σε προπτυχιακούς φοιτητές, αλλά η κατανόηση που έχω πλέον δε συγκρίνεται με πριν ένα χρόνο. Μπορούμε να γκρινιάξουμε για ένα κάρο πράγματα του YouTube, αλλά είναι επαναστατικό μέσο με συνολικά θετικό πρόσημο κατά τη γνώμη μου. Δεν ξέρω πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος, αλλά στην αρχική μου πετάει κατά 90-95% απολύτως σχετικά πράγματα με τις αναζητήσεις μου. Μπορεί να υπάρχει και κάτι "ενοχλητικό" ή άκυρο, αλλά είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Σε εκείνες τις περιπτώσεις απλά πατάω "Not Interested" και τελειώνει η ιστορία.
    2 βαθμοί
  2. Πολύ καλά έκανε και παραιτήθηκε. Διότι όταν "δεν σε ενδιαφέρει να αποδείξεις τίποτα ούτε στον admin ούτε στους άλλους εδώ (εμάς)". Όταν δε "αλλωστε ξέρουμε πως περνάει από τα μέρη μας μόνο όταν έχει χρόνο να "κάψει"." .... ΤΟΤΕ Πατάς το "κουμπί" "αποσύνδεση" ....και δεν ασχολείσαι. Δεν χρειαζόταν να γίνει με τυμπανοκρουσίες.
    1 βαθμός
  3. Εγω πάλι σαν άσχετος με τα διαδικτυακά δεν κατάλαβα το πνεύμα του παρα τα τεκμήρια που παρέθεσα απο το Youtube σε αντίθεση με εκείνον που απλά έλεγε πως γίνεται χωρίς στοιχεία. Αλλά δεν έχει σημασία και ας μην μιλάμε για κάποιον που δεν έχει λόγο και βήμα να απαντήσει απο επιλογή.
    1 βαθμός
  4. Δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάμε, μακάρι να είχα τον χρόνο να ασχοληθώ με όλα τα θαυμαστά πράγματα που υπάρχουν εκεί έξω, χρειάζομαι καμιά εκατοστή ζωές για να αξιοποιήσω όλες τις πληροφορίες που αφορούν μόνο τα όργανα που παίζω. Είναι όλο το υλικό καλό; Σίγουρα όχι, αφού ο καθένας με ένα κινητό μπορεί να κάνει τον δάσκαλο, αλλά να γκρινιάζουμε; Επειδή υπάρχει πλουραλισμός; Τι είναι αυτό που ψάχνεις και δε βρίσκεις; Οι δημιουργοί έχουν στερέψει πια, έχουν ειπωθεί τα πάντα, ειδικά γύρω από τη θεωρία της μουσικής και τα "παραδοσιακά" όργανα. Τι μπορεί να έχεις να πεις κάθε βδομάδα; Μετά από εκατοντάδες ώρες βίντεο. Και ναι, ο αλγόριθμος τους οδηγεί να βγάζουν σταθερά υλικό για να μη χαθούν. Και βλέπεις κάθε τόσο "το πιο χαρούμενο σόλο", "η πιο περίεργη μπασογραμή" κλπ. Εντάξει μια χαρά είναι για το χ3σιμο Τι να κάνουν κι αυτοί;
    1 βαθμός
  5. Εγώ πάλι, όταν έφυγα από την Αμερική (20 χρόνια πριν!), είχα κάνει την ευχή να υπήρχε ένα μαγικό παράθυρο ώστε να μπορώ να βλέπω συναυλίες εκεί! Τότε δεν υπήρχε το YouTube ακόμη! :D Η ευχή μου πραγματοποιήθηκε! Άπειρες συναυλίες online, από ότι γκρουπ θέλεις, και δωρεάν. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο για ίντερνετ. Από κανάλια κιθάρας, μου αρέσουν μερικά σχετικά με gear, που κάνουν εκ των πραγμάτων διαφημίσεις/παρουσιάσεις. Η εποχή του ανεξάρτητου τύπου, συντάκτη ραδιοφωνικού/τηλεοπτικού/ιντερνετικού παραγωγού έχει περάσει ανεπιστρεπτί δυστυχώς. Διαφημίσεις επί πληρωμή δεν είναι μόνο αυτά που ανεβαίνουν στο ίντερνετ, αλλά και η πλειοψηφία των άρθρων (όχι μόνο των διαφημίσεων!) σε περιοδικά, εφημερίδες, κτλ. Όπως και τα περισσότερα που ακούγονται και προβάλλονται σε ράδιο τηλεόραση κτλ. Τα κιθαριστικά κανάλια δεν μπορώ να πω ότι με συγκινούν ιδιαίτερα, προτιμώ να βλέπω λάιβ.
    1 βαθμός
  6. Εν οίδα Στέφανε, ότι οίδα πως είσαι μεγάλος καλλιτέχνης, μεγάλος μουσικός, μεγάλος συνθέτης, ενορχηστρωτής, μεγάλος σολίστ, τραγουδοποιός, soundtracker, δάσκαλος. Σε αποκαλώ Στέφανε γιατί ξέρω πως έτσι θες, είμαι ένας από τους φίλους σου, τα φιλαράκια σου που λες αλλά για εμένα εσύ είσαι τόσα παραπάνω. Ευχαριστώ και εγώ τον θεό που κάποτες με έσπρωξε στο πιάνο, τη μουσική, τη μουσική τεχνολογία να παιδευτώ για να μπορώ να καταλάβω πιο καλά πόσο αξίζεις, πόσο σημαντικός, πόσο αναγεννησιακός, πόσο τεράστιος, υπερμέγιστος και υπερταλέντο είσαι. Όπως από την αρχή που άκουσα το έργο σου, άκουσε Στέφανε, δεν θέλω να προσέχω τι γράφω γιατί είμαι κουρασμένος, σε ΑΓΑΠΩ, θέλω να σου πω για πεντηκοστή χιλιοστή φορά τι σημαίνεις για εμένα, σε αγαπάω, σε νιώθω, σαν ρεύμα ηλεκτρικό περνούσε μέσα μου από μικρό παιδί το μουσικό σου έργο και με ιντρίγκαρε, το μελετούσα, το έπαιζα, αυθόρμητα και διασκέδαζα και γέμιζα, στο πιάνο στα συνθεσάϊζερ, γιατί είσαι είπαμε λέμε τρομερός, απίστευτος, ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ και αυτό μου έδειξες για άλλη μια φορά που σε είδα εχθές στο ΠΑΛΛΑΣ στη συναυλία σου, δεν θα σταθώ στο υπόλοιπο υπέροχο σχήμα που σε συμπλήρωσε και σε ανέδειξε ακόμα περισσότερο, θα σταθώ σε εσένα. Έκλαιγα Στέφανε, έκλαψα πολλές φορές, ο θαυμασμός, οι αναμνήσεις, η ανατριχιαστική, συγκλονιστική σου εκτέλεση, έλαμπες στέφανε, παρόλο που περνούν τα χρόνια ακμαίος και ίσως και πιο παθιασμένος από ποτέ, αν και σε έχω δει πολλές φορές στο παρελθόν, ναι, να γράφεις ιστορία. Γιατί ο κόσμος διασκεδάζει και θαυμάζει Στέφανε και ο καθημερινός και πιστεύω κανένας μουσικός δεν μπορεί να μείνει ασυγκίνητος. Δεν είναι δυνατόν. Δεν μπορείς να μην το αναγνωρίσεις, δεν μπορείς να μην το κοινωνήσεις. Ναι, η αγάπη του κόσμου, πόσο το έδειξε, πόσο και πόσες φορές σε αποθέωσε, πόσο συμμετείχε και δεν ξέρω αλλά αυτή τη φορά σαν να το είχε ανάγκη, να τον ξύπνησες και να σε εκτίμησε ακόμα περισσότερο γιατί φαινόταν πως τα έδινες όλα και το έκανες από αγάπη. Φαινόσουν ΑΛΗΘΙΝΟΣ, ΠΡΟΣΙΤΟΣ, ήσουν ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ. Δεν θέλω να γράψω και να αναλύσω άλλο, δεν μπορώ, θέλω να κοιμηθώ, είμαι κουρασμένος αλλά από εχθές δεν ξέρω τι έγινε, νιώθω καλύτερα και σε ευχαριστώ. Δεν θα σταθώ στους άλλους συντελεστές, ακόμα και στην ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μούσα σου, που ΚΑΘΗΛΩΣΕ τον ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ Θα σταθώ στα πλήκτρα, στο άξιο παιδί αυτό και ακορντεονίστα και θα πω πως άκου Στέφανε, θα μιλήσω όμως γι εμένα, όχι γι αυτόν, και εγώ Θεός των Πλήκτρων είμαι είμαι φοβερός, απίστευτος, ο καλύτερος, το ξέρω , το ξέρουν όσοι με ξέρουν και όσοι με ακούν και σε ξέρω Στέφανε, ξέρω τα κομμάτια σου, ξέρω να σε ακολουθήσω και σου λέω το εξής. Αν ποτέ χρειαζόταν για εσένα, αν κάτι γινόταν και χρειαζόσουν, για εσένα θα ερχόμουν να βοηθήσω τσάμπα, εθελοντικά, δεν θα το χρειαστείς ποτέ το ξέρω, αλλά εγώ το λέω και θα το έκανα με αγάπη για να σε βοηθήσω ΣΤΕΦΑΝΕ. Μόνο γι αυτό. Είσαι ΘΕΟΣ ΣΤΕΦΑΝΕ. ΗΣΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ήταν ακόμα μια υπέροχη ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ μαζί σου, είσαι ένας από αυτούς που με ενέπνευσαν να αγαπώ τη μουσική, το πιάνο και τη μουσική τεχνολογία και να ασχολούμαι. ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΖΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ και στο ΕΔΕΙΞΑΝ, ΥΠΕΡΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ, ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ. Σε είχα δει παλιότερα, σε είχαν φέρει μπροστά μου και έχασα τη μιλιά μου γιατί κάποιες φίλες ήξεραν τότε πόσο σε θαυμάζω και σε φέραν να σε δω και ήσουν καταβεβλημένος. Τώρα ήσουν καλά, δυνατός και πάντα να σαι. Θα έρθω να σε ξαναδώ. Έκλαιγα από συγκίνηση αγαπημένε ΣΤΕΦΑΝΕ σε αγαπώ. Βάζω αυτό το βίντεο για εσένα από εχθές. ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ LIVE, Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΗΤΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ###ayto to video htan oraio san tribute alla paidia den htan tipota, pragmatika sto ypoloipo programma egine o xamos, dika toy kai diaskeyes rock, pop, blues apisteyta apisteytes erminies, hxos, ola #loveStefanosK!!!!! Και αυτό από κάτω το συνημμένο για εσένα Στέφανε, μια παλιά ενορχήστρωση μου στο κομμάτι σου που παίζω και παράλληλα τραγουδώ (λέμε τώρα δεν φημίζομαι νομίζω για την τραγουδιστική μου ικανότητα,ΣΕ ΑΓΑΠΩ και σε ΠΡΟΣΚΥΝΩ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΕ ΜΕΝΤΟΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καληνύχτα και αν ηρεμήσω μπορεί να γράψω και μερικά πράγματα για τους άλλους συντελεστές της παράστασης, να μην επικεντρωθώ μόνο στο ΙΝΔΑΛΜΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟ!!!!!!!!!!!! "Νεκρός ή ζωντανός, λιώνω για εσένα μόνο, μισώ το καθετί που αγγίζεις και δεν είμαι εγώ, σκόνη και θρύψαλα να γίνομαι μαζί σου, ο άγγελός μου, ο άνθρωπός μου. Στέφανε, σε αγαπώ!!!" cos_dr Θαυμαστής του Μεγάλου Μαέστρου Στέφανου Κορκολή SKONH KAI THRYPSALA.mp3
    0 βαθμοί
  7. στη γωνία περιμένω να 'ρθεις με πραμάτεια μυστική απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης κρίνα με έμβολα, σήματα, όλα τα λάθος μηνύματα συντροφιά απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης κι όλο ξεχνώ τα ονόματα κι όλο συγχέω τα αρώματα με τα καλά απ' τα πέρατα απ' τα βάθη της γης Έλα κάτσε μαζί μας πιες το κρασί μας βρες μια ζωή Έλα παίξε μαζί μας μισή χαρά δική μας τ' άστρο σου ζει θυμάρι και δυόσμο όνομα δωσ’ μου δωσ’ μου ψυχή και εσύ βασιλιάς και εσύ ποιητής
    0 βαθμοί
  8. Έτσι όμως θα χάσει την αποζημίωση (οικειοθελής αποχώρηση). Έπρεπε να περιμένει να τον απολύσουν.
    0 βαθμοί
  9. Αυτό μόνο αποσύρω. Δεν είμαι άξιος για να σταθώ στην σκηνή μαζί Του. Είμαι σκουπίδι γι Αυτόν.
    0 βαθμοί
  10. 0 βαθμοί
  11. Αμ αυτος ο Phil Rudd?...επρεπε να ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η παρακολουθηση σεμιναριου για το ΠΩΣ και ΤΙ δεν παιζει απο οποιονδηποτε θελει να λεγεται "rock drummer"
    0 βαθμοί
  12. Ένα update μιας και ζωντανεψε το νήμα... Κιθάρες ακουστικές: Yamaha FG5 Κιθάρες ηλεκτρικές: Gibson 57 Historic, Aged με Voodoo 59 bridge και Kloppmann 60 neck Gene Baker B3 Phoenix Driftwood, MJT partscaster strat με CS69, callaham κλπ, MKM (DIY) σε δικό μου σχέδιο - Υπο κατασκευή: Ενισχυτές: Two Rock Classic Reverb σε 2 eminence EJ1250 Blackstar Artisan 15 VHT Special 6 Πετάλια κλπ: JAM pedals multipedal με: Dynassor, TubeDreamer72+, Red Muck, Chill, Waterfall, Dellay Llama, Ed's Custom Shop Distortion Burkey flatliner 6 τροφοδοτικό Jamman looper EHX hum debugger
    0 βαθμοί
  13. Μπορεί να είμαι εν μέρει εκτός θέματος, αλλά χρωστάω πολλά στον Rick Beato, άρα και στο YouTube. Πέρα από το συνεχόμενο περιεχόμενο του (που από ό,τι βλέπω κατά καιρούς υπάρχουν κάποιες διαφωνίες εδώ μέσα), μπόρεσαν άνθρωποι σαν εμένα να έρθουνε σε επαφή με έναν εξαιρετικό δάσκαλο κιθάρας, αυτόν που πάντα έψαχναν και δεν βρήκαν ποτέ. Είναι υπεραναλυτικός, σου δίνει πολλές κατευθύνσεις και οι σημειώσεις του είναι πολυδιάστατες. Εννοείται πως δεν μπορείς να στηριχτείς χωρίς να έχεις κάνει ποτέ μάθημα δια ζώσης με κάποιο άτομο. Σίγουρα για εμένα, που πάτησα τα 30 και έχω αλλάξει καμπόσους, ήταν η σανίδα σωτηρίας μου την εποχή της καραντίνας, όταν πρώτοαγόρασα το Beato Book και ήταν από τις καλύτερες πνευματικές επενδύσεις που έκανα ποτέ και όλα αυτά επειδή μια μέρα είδα πλάι σε ένα βίντεο της Χ panic records το What makes this song great. Εκεί που ένιωθα να βαλτώνω, έτυχε και ξαναβρήκα το δρόμο μου με τον συγκεκριμένο YouTuber. Συγγνώμη αν σας κούρασα, ήθελα απλα να το μοιραστώ για να καταλήξω στο ότι πρέπει να αναπτύξουμε και μόνοι μας φίλτρα σε μια τέτοια πλατφόρμα, ώστε να είμαστε υγιείς. Δεν θα έπρεπε να μας πειράζει αν π.χ. ο Beato διαφημίζει τις Ernie ball χορδές ή αν είναι Les Paulικός και δεν έχει ακουμπήσει ποτέ telecaster (τραγικό btw )
    0 βαθμοί
  14. Η ηχογράφηση με το κινητό σου δίδει καλύτερη αίσθηση του πως ακούγεται η κιθάρα μέσα σε έναν χώρο. Ο ήχος είναι πιο κοντά σε αυτό που ακούμε ότι είμαστε μέσα στο δωμάτιο αυτό. Η ηχογράφηση με close mic, ενώ είναι ιδανική για χρήση μέσα στο μιξ, δεν δίνει τον παραπάνω ήχο. Αυτή είναι η αίσθηση που εχω.
    0 βαθμοί
  15. To Honor 7 Lite διαφωνεί με το παραπάνω σχόλιό σας... Να'σαι καλά, ευχαριστώ.. χάνει σίγουρα, αλλά τη γενική ιδέα την παίρνεις σε ικανοποιητικό βαθμό, για αυτό και τελικά το ανέβασα.
    0 βαθμοί
  16. Τον κατάφεραν να πάρει επιτέλους τον PaoBC; Sorry, συνεχίστε...
    0 βαθμοί
  17. @fusionakis ωραιος φιλε!! φαινεται οτι το εχεις δουλεψει και μελετησει το setup και το χειριζεσαι πολυ καλα! ωραια παλετα απο ηχους και υποθετω οτι ηταν και με το κινητο γραμμενο οποτε σιγουρα χανει λιγο
    0 βαθμοί
  18. Update: Το Free-Way 5B5-01 switch που φαίνεται και στο βίντεο, το οποίο χωρίς να αλλάζει την εμφάνιση της Strat ή S-τύπου κιθάρας που έχεις, προσφέρει άλλους 5 συνδυασμούς μαγνητών. Συγκεκριμένα... Στους 5 κλασικούς συνδυασμούς: 1) neck 2) neck + middle (parallel) 3) middle 4) middle + bridge (parallel) 5) bridge Προσθέτει και τους 5 παρακάτω (σε αντίστοιχη σειρά): 6) neck >> middle (series) 7) neck + bridge (parallel) 8) neck >> bridge (series) 9) neck + middle + bridge (parallel) 10) middle >> bridge (series) Το θεωρώ εξαιρετικά καλοφτιαγμένο τόσο από θέμα λειτουργικότητας (το συνηθίζει πολύ εύκολα το χέρι και η σειρά των συνδυασμών είναι σωστά διαμορφωμένη) όσο κι από θέμα εμφάνισης (δεν αλλάζει τίποτα στο πώς δείχνει η κιθάρα, μέχρι και απαρατήρητος περνάς), και το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους λατρεύουν το όργανο που ήδη έχουν, και απλά θέλουν να εμπλουτίσουν την ηχητική παλέτα αυτού για ειδικές περιστάσεις. Αναφορικά με τις νέες θέσεις, η (6) είναι κάτι σαν neck humbucker, οπότε προσφέρεται για πιο σκοτεινούς και ογκώδεις καθαρούς ήχους ή Les Paulικά γκάζια, η (7) είναι λες και ακούς Tele στη μεσαία θέση, η (8) είναι κάτι σαν μεσαία θέση μιας LP, η (9) είναι μάλλον αυτή με το λιγότερο χαρακτήρα, αλλά μπορεί να είναι χρήσιμη σε αρπίσματα και γενικά καθαρά παιξίματα, ενώ η (10) πλησιάζει την αίσθηση ενός bridge humbucker, ό,τι πρέπει δηλ. για γκάζια με λίγο παραπάνω όγκο. Προσωπικά ο λόγος που το αγόρασα ήταν επειδή πού και πού ένιωθα να μου λείπει ένας humbucker στο bridge, αλλά ταυτόχρονα δεν ήθελα και να χάσω κανέναν από τους υπάρχοντες 5 ήχους από τους εξαιρετικούς low output Alnico 5 μαγνήτες της Cutlass. Με τη θέση (10) έχω ακριβώς αυτό, ενώ επίσης γουστάρω πολύ και με τη θέση (7) για funky T-style ρυθμικά, αλλά και με την (6) για γλυκά γεμάτα καθαρά άλλου τύπου.
    0 βαθμοί
  19. Θα απαντήσω και στους δύο σας με δύο μόνο λέξεις. Elon Musk.
    0 βαθμοί
  20. Μήπως υπάρχουν άνθρωποι που παρακολουθούν τυφλά κάποιους άλλους και θέλουν να τους λένε τι να έχουν μιας και δεν είναι σίγουροι για τις επιλογές τους ή δεν έχουν τη τεχνογνωσία; Λέω κι εγώ. Υπάρχουν πολλά απαξιωμένα καλούδια και μάλλον ο Josh με το επιχειρηματικό του πνεύμα και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει μέσα απο το εκπαιδευτικό του κανάλι, συνδύασε το τερπνόν μετα του ωφελίμου. Γιατί όχι; Μήπως κάνει καλό και στον πλανήτη που βάζει πράγματα άχρηστα σε λειτουργία πάλι;
    0 βαθμοί
  21. Προ αμνημονεύτων ετών και βάλε, υπήρχε ένα πολύ ωραίο και υψηλής αισθητικής κανάλι το sevenX, που έβαζε ωραία πράγματα,monty python, κλασσικές ταινίες στυλ Ποτέμκιν, Μισαλλοδοξία κλπ, τη Μαλβίνα στα ντουζένια της και τέτοια. Παράλληλα υπήρχε και το ΙΤΑ8 που έβαζε τσόντες και διαφημίσεις για ψησταριές. Τι από τα δύο εννοούμε λοιπόν ως τηλεόραση; Και στο youtube οι διαφορές και οι ποικιλία του περιεχομένου είναι ακόμα μεγαλύτερη. Πάντως όταν θέλω να δω εξοπλισμό, κλικάρω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε βίντεο με τίτλο "tade petalaki NO TALKING", γιατί οι wannabe reviewers δεν παλεύονται με τίποτα. Και φυσικά δεν αντάλλαζα τους καλούς δάσκαλους της real life ούτε για 5000 τερα με βίντεο. Όμως τα βίντεο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ήταν πολύ χρήσιμα εργαλεία, σε VHS φυσικά. Οπότε μπράβο στο youtube, έχει πολύ πράγμα ΑΛΛΑ πρέπει να έχει κάποιος αναπτυγμένο κριτήριο, γιατί είναι ΤΙΓΚΑ στο σκουπίδι και θέλει προσοχή.
    0 βαθμοί
  22. Ήμουν 25 χρονών, είχα μόλις πάρει πτυχίο Οικονομικών, και αποφάσισα να το κορνιζάρω και να το ξεχάσω. Επειδή όμως ζούσα σε ένα πολύ φτωχό περιβάλλον, έπρεπε κάτι να κάνω. Είχα ένα φίλο από Ρουμανία που δούλευε στο gaming industry σαν animator. Ζήλευα και είπα, τι θα μπορούσα να κάνω στο gaming? Να ζωγραφίζω ίσως? Ε μου τη βίδωσε και είπα θα το πάω επαγγελματικά όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ξεκίνησα από το απόλυτο μηδέν, δεν ήξερα πραγματικά ούτε ένα stick figure να κάνω. Τα γράμματά μου ήταν (και ακόμα είναι) χειρότερα από γιατρού, δε μπορούσα να τραβίξω μια ίσια γραμμή. Δεν είχα ποτέ το "χέρι" που λένε, ούτε ζωγράφιζα μανιωδώς μικρός. Το μόνο που είχα ήταν ο υπολογίστής μου, αλλά έπρεπε επιτέλους να ανεξαρτητοποιηθώ, όσο πιο γρήγορα γινόταν, οπότε ήταν μια διέξοδος στο να γίνω αυτόνομος. Πίεσα τον εαυτό μου να γίνει σχεδόν full-time μαθητής, μέσω YouTube, ναι. Μέσα από συγκεκριμένα κανάλια που ανέβαζαν 100% μαθητικό περιεχόμενο, καλύτερο από αυτά που μπορεί να συναντίσει κάποιος σε ιδιωτικές σχολές και πανεπιστήμια. Κάποιοι ήταν και καθηγητές. Θα έλεγα κατά 90% ήταν μέσω YouTube. Αφήνω ένα 10% για συμβουλές που πήρα αρκετά αργότερα από δω και από κει, συν κάποια φανταστικά ebooks που διάβασα, αλλά ακόμα και αυτό το 10% θα ήταν άχρηστο αν δεν υπήρχε κάποιος να μου μάθει πώς να αξιωποιώ όλες τις υπόλοιπες πηγές που συναντώ. Τo YouTube όμως ήταν αυτό που έκανε όλη την πραγματικη δουλειά. Και όλα αυτά τα έκανα δωρεάν. Δε πλήρωσα ποτέ ούτε ένα ευρώ. Δεν είχα καν χρήματα. Προγράμματα, και ebooks τα κατέβαζα πειρατικά, γιατί με το ζόρι είχαμε χρήματα για φαγητό. Γι αυτό και τα πρώτα χρήματα που έβγαλα σαν εικονογράφος τα έκανα donate σε αυτόν που εγώ αποκαλούσα "καθηγητή" μου, που ήταν ένας τύπος που ανέβαζε ταπεινά βιντεάκια στο YouTube. Θυμάμαι είχα ζητήσει από τον πελάτη μου 150 δολάρια, και μου έδωσε 170 γιατί του άρεσε πολύ, και τα έκανα όλα donate. Το εισόδημα τους πρώτους μήνες δεν ήταν τεράστιο φυσικά, αλλά δεν είχα το κοινό ακόμα. Το επίπεδό μου ήταν (και ίσως είναι ακόμα) πολύ πάνω από άλλους που εβγάζουν χιλιάδες ευρώ. Η εικονογράφηση είναι ακριβοπληρωμένο επάγγελμα, γιατί δεν εξαρτάσαι από το ελλαδιστάν. Ένας καλός εικονογράφος μπορεί να βγάζει άνετα 3-5 χιλιάρικα το μήνα. Εγώ χρέωνα μέχρι 300 ευρώ το κομμάτι, γιατί τα είχα ανάγκη και ήθελα να είμαι ανταγωνιστικός, αλλά θα μπορούσα να χρεώνω 600-1000, κάτι που το φτιάχνω μέσα σε μια βδομάδα το πολύ. Ξεκίνησα Απρίλη του 2015, και αποφάσισα να σταματήσω Οκτώβρη του 18, γιατί κατάλαβα ότι πίεσα τον εαυτό πολύ για κάτι που εν τέλει δεν μου άρεσε πραγματικά, δε το απολάμβανα. Γι αυτό και γύρισα πίσω στη μουσική. Παρ΄όλα αυτά, επειδή είχα πάλι ανάγκη χρήματα, το 2020 από σπόντα ξεκίνησα να δουλεύω σαν γραφίστας σε μεγάλη εταιρεία εδώ στην Αθήνα, και βγάζω πολύ καλά χρήματα. Θα μπορούσα άνετα να υποστηρίξω μια οικογένεια, και φαντάσου δουλεύω μόνο 2 χρόνια, που να δούλευα 10. Σε περίπτωση που είσαι περίεργος, εδώ είναι κάποια από τα κομμάτια που έκανα: https://www.artstation.com/nunbul Όσο δουλεύω στην εταιρεία, παλεύω να κυνηγήσω επαγγελματικά τη μουσική σύνθεση. Ακόμα και σε αυτό τον κλάδο έχω μάθε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πολλά πράγματα μέσω του YouTube, ειδικά αν μιλάμε για τεχνικά θέματα, όπως μείξη, παραγωγή και διαχείριση DAW, vst, κτλ. Ήξερα μουσική θεωρία επειδή πήγα σε μουσικό γυμνάσιο-λύκειο, αλλά για όλα τα υπόλοιπα δεν είχα ιδέα. Πού τα έμαθα? 100% YouTube. Μη κατηγορούμε τα εργαλεία. Δεν φταίνε ποτέ αυτά. Οι άνθρωποι φταίνε, για όλα. Τώρα για παραδείγματα για άλλους που ίσως να κατάφεραν περισσότερα, θυμάμαι υπήρχαν ολόκληρα groups που έβαζαν στόχους τα 2 χρόνια και μοιραζόντουσαν το progress τους σε facebook groups, reddit, discord servers και άλλες πλατφόρμες. Αν ακούσεις για κάποιον νεο-αυτοδίδακτο καλλιτέχνη, να είσαι σίγουρος ότι το YouTube έχει παίξει μεγάλο ρόλο.
    0 βαθμοί
  23. Με μια μικρή καθυστέρηση 20 ετών, κυκλοφόρησε χτες στα digital stores ένα mini άλμπουμ του project που είχαμε κάνει με τον Giorgos Frantzeskakis στη φωνή και την Catrine Doverholt στους στίχους, το 2001 με αφορμή το nomination για τη συμμετοχή στη Eurovision. Δεν καταφέραμε να προκριθούμε στους προκριματικούς (και πήγε ο ανταγωνιστής @Terry RoscoeBeck5 τελικά) αλλά στη διαδικασία γράψαμε 4 κομμάτια πάνω στο ύφος που επιλέξαμε τότε και τα οποία πέραν του Fire που συμμετείχε στον διαγωνισμό, δεν κυκλοφόρησαν ποτέ μέχρι σήμερα. Την παραγωγή είχα κάνει στο home studio - γραφείο μου και φέρει σφραγίδα vintage 2001. Κυκλοφόρησε χτες με τίτλο Project '01. Spotify, Apple Music, i-Tunes, Youtube Music κ.α.
    0 βαθμοί
  24. Η Arturia ανακοίνωσε την κυκλοφορία της συλλογής V 9, μιας σημαντικής ενημέρωσης στη premium σουίτα virtual instrument. Η πιο εκτεταμένη και γεμάτη δυνατότητες συλλογή τους μέχρι σήμερα, η V Collection 9 διαθέτει τώρα 32 όργανα και είναι εξοπλισμένη με 14.000 preset που καλύπτουν κάθε στυλ μουσικής, διαθέσιμες τόσο ως DAW plug-in όσο και ως ανεξάρτητα όργανα. KORG MS-20 V - Ο μαύρος μονόλιθος, με τον πρωτόγονο αναλογικό ήχο και semi-modular αρχιτεκτονική. SQ80 V - Hybrid lo-fi crosswave synth που πετυχαίνει χιλιάδες συνδυασμούς ψηφιακών κυματομορφών συνοδεια αναλογικών φίλτρων. Augmented STRINGS - Καινοτόμο όργανο που συνδυάζει sampled strings με state-of-the-art synthesis και deep morphing controls. Augmented VOICES - Συνδυάζοντας την ανθρώπινη φωνή με πολλαπλά synth engines και εκφραστικά χειριστήρια για υποβλητικό υβριδικό ήχο 4 Ανακατασκευασμένα όργανα - Τα CS-80 V, Prophet-5 V, Prophet-VS V και Piano V έχουν ανακατασκευαστεί πλήρως από την αρχή, με ολοκαίνουργιες μηχανές ήχου, ενημερωμένες λειτουργίες και βελτιωμένες δυνατότητες παραγωγής. 14 exclusive sound banks - Μια αποκλειστικά κατασκευασμένη επιλογή preset που καταδεικνύει την ηχητική ικανότητα κάθε νέου τίτλου της V Collection 9. Τιμή γνωριμίας προσφέρεται για όλους τους χρήστες έως τις 5 Ιουνίου 2022, με λεπτομέρειες που θα βρείτε στους λογαριασμούς σας στον ιστότοπο της Arturia. https://arturia.com
    0 βαθμοί
  25. Πολλά χρόνια είχα να το ακούσω, κομματάρα και τότε και τώρα...... το άκουσα και σε βερσιόν με τον Μπράιαν Τζόνσον, καμιά σχέση! Έκανα την μ@λ@κί@ πήγα να το ακούσω και με τον Αξλ Ρόουζ..., δεν άντεξα ούτε 10sec. Πως έπαιζε αυτά που έπαιζε ο Angus με τέτοια σκηνική παρουσία, για μένα είναι ένα μυστήριο...
    0 βαθμοί
  26. Ολοι εσεις με τις υπερτακτοποιημενες πεταλιερες μου τη σπατε.
    0 βαθμοί
  27. Επειδή ψιλοασχολούμαι με ξυλουργικά κλπ είπα να δοκιμάσω να φτιάξω μια κιθάρα σε δικό μου σχέδιο, καθαρά για εμένα, με το πάχος του μπράτσου που θέλω, καμπύλες, contouring, logo κλπ. Όρεξη υπήρχε, pro εργαλεία κλπ άφθονα και είπα να το βάλω μπροστά. Αφού έκανα τις απαραίτητες web έρευνες, σχέδια και προμήθειες και μετά από περίπου ένα χρόνο.....έτοιμη!!! ΜΚΜ custom guitar από 'μένα για 'μένα. Μαόνι σώμα, bolt-on μαόνι μπράτσο, έβενος ταστιέρα, kent armstrong pups, prs wiring (5 position rotary), 24.75'' κλίμακα. Τώρα έχει wraparound αλλά την τρύπησα προκειμένου να μπορώ να βάζω και tru-body γέφυρα... Είπα να την κάνω bolt-on και να φτιάξω δύο μπράτσα, ένα λεπτό και ένα πιο παχύ για να αλλάζω...
    0 βαθμοί
  28. Δυστυχώς ο JimmyPap αιτήθηκε τη διαγραφή του, οπότε συμμετέχει πλέον σιωπηλά ως επισκέπτης.
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου