Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.962


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.980


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/04/2023 σε όλα

  1. +1000 Μάγος ο παίκτης,φαντάσου να έπαιζε και με ενισχυτή....
    2 βαθμοί
  2. Πάντως για την ορθότητα του νήματος... Η Japan είναι ανατολή Δεν νομίζω να είχε ποτέ ανταγωνιστή στη δύση σε οτιδήποτε τεχνολογικό..
    2 βαθμοί
  3. Για να επιστρέψουμε στο θέμα. Οι κιθάρες (το πιάνο, τα τύμπανα...κ.ο.κ) εκτός από μουσικά όργανα , είναι και έπιπλα. Τα έπιπλα (έργα τέχνης) δε (μαζί με τα ρούχα) είναι τα κατεξοχήν προϊόντα με υπεραξία. Συνεπώς πληρώνεις design , φήμη, όνομα, αξία μεταπώλησης .....κ.ο.κ. Δεν είναι "εργαλεία ". Αν τα βλέπεις ώς τέτοια , πάρε το φθηνότερο (ειδικά σε ηλεκτρική κιθάρα) και θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου. ...αλλά δεν είναι εκεί (μόνο) το νόημα. Άλλο να έχεις στο σαλόνι σου μια stratocaster του 54 και άλλο μια harley benton. Είναι σαν να λέμε το ίδιο είναι ένας πίκακας του Πικάσο με μια ζωγραφιά από το αφισόραμα, που ναι (αν τα δεις και αυτά σαν "εργαλεία", π.χ. να καλύψουν μια τρύπα σε έναν τοίχο) την ίδια δουλειά θα κάνουν.
    2 βαθμοί
  4. Είχαμε βεντέμα φέτος στο ηράκλειο!
    1 βαθμός
  5. Εχω MIJ του 1988. 1. Επιβεβαιώνω....το άλλαξα και έβαλα USA 2. Τους αλλαξα και έβαλα custom shop 69. Πλέον δεν την αλλάζω με καμια USA. Υ.Γ. Θυμάμαι στα 80s εβλεπα κάτι προσπέκτους Tokai και μου ετρεχαν τα σάλια..... Υ.Γ 2 εγω καυ$%%$ω που γραφει Made In Japan και λόγω discontinued
    1 βαθμός
  6. Για μίξη, ήχο τυμπάνων κ.τ.λ με παρέμβαση δαχτύλου του SF δεν ομιλώ.... Ρε συ geka τι ωραία παιξίματα, μελωδίες και ήχοι είναι αυτοί; Εύγε, το άκουσα και καπάκι το ξανάκουσα... Υ.Γ... σε κάποια σημεία, χωρίς να θέλω να πω τίποτα, μου θύμισε μελωδίες και ενορχηστρώσεις του Superfunk..., χωρίς την "φαρφίσα" και το υπερβολικό delay βέβαια.
    1 βαθμός
  7. Ακούγεται εξαιρετικά. Πολύ ωραίες κιθάρες και τύμπανα Γιώργο να ανεβάζεις πιο συχνά @Superfunk είσαι ανεξάντλητος Μπράβο κύριοι!
    1 βαθμός
  8. Αμα ειναι να παρεις φασον αντιγραφα σε στυλ squier απο ανατολη, λογικο να ειναι καλυτερες οι USA. Οι ΚΑΛΕΣ ομως japan, συνουσιαζουν και χειροδικουν. Και η Κορεα βγαζει καλο πραγμα, δε βρισκεις με παρομοια λεφτα αντιστοιχο USA, με τιποτα.
    1 βαθμός
  9. Έχοντας κάνει κι εγώ μερικές απόπειρες αλλά και αφού κατέληξα σε pedaltrain jr. classic, το μόνο που με ενοχλεί σ' αυτές τις κατασκευές είναι η κλίση. Με δυσκολεύει πάρα πολύ στον άνετο χειρισμό του wah αλλά και στο on-off του. Βέβαια εδώ να τονίσω ότι χρησιμοποιώ λίγα πετάλια και η πάνω σειρά, όταν υπάρχει, έχει πετάλια always on. Στις δικές μου δεν μ' ενδιέφερε το αισθητικό κομμάτι παρά μόνο το μικρό βάρος και μικρότερο δυνατόν μέγεθος, δεν τα ήθελα και πολύ απλωμένα τα πετάλια. Ήθελα να έχουν μια τραχιά-raw αισθητική πιο πολύ από δική μου πετριά. Τώρα που τα βλέπω με πιάνει η φαγούρα για κατασκευή μικρού pedalboard, 3 πεταλάκια max και το wah στο πάτωμα. Πολύ ωραία και μερακλίδικη δουλειά πάντως και μπανιστήρι για 'μας. Ανυπομονούμε για την συνέχεια
    1 βαθμός
  10. Παντως εγω αδερφια προσωπικα, οσες κιθαρες σκουεαρ η αλλες ανατολικες εχω παιξει (και εχω παιξει πολλες) σαν την φθηνοτερη αμερικανικη φεντερ, καμμια δεν ηταν. Μιλαμε για κιθαρες οπως τις περνεις απο το μαγαζι και οχι οπως τις τροποποιεις. Κατα τα αλλα εγω ειμαι με το Σαμη τον Παραγκα.....
    1 βαθμός
  11. Σε αυτές πληρώνεις αξία μεταπώλησης .....και ενδεχόμενη συλλεκτική αξία. Φυσικά μπορεί να πέσεις έξω και στα δύο...αλλά έτσι είναι ο καπιταλιΖμός που λέει και ο Μπάϊτενζ...
    1 βαθμός
  12. Μπράβο νεαρέ, εμένα μου άρεσε. Έχεις προ πολλού καταλήξει στα όργανα της ενορχήστρωσης σου και ιδιαίτερα σε αυτό είναι όλα καλοφτιαγμένα. Οι μελωδίες είναι απλές και τραγουδιστές, που φαίνεται σαν να τις γράφεις σιγοψιθυρίζοντας, παρά σε κάποιο όργανο. Εκτός και αν κάνω λάθος αλλά έτσι μου ακούγεται. Πρέπει να βρεις αδελφό στιχουργό και κάποιον/α φωνή που θα σε εκφράσει ερμηνευτικά. Ένα κάρο τραγούδια γράφεις.
    1 βαθμός
  13. Συμφωνώ και με το Λάκη από πάνω αλλά π.χ. το γεγονός ότι πωλούνται (πανάκριβα) επίτηδες φθαρμένα όργανα, είναι μια διαστροφή άνευ προηγουμένου. Και το λέω εγώ που μου αρέσουν όλα αυτά. Δηλαδή αν πηγαίναμε στα τέλη τις δεκαετίας του 1950 στο εργοστάσιο της Fender και τους δείχναμε τι πωλείται τώρα και σε τι τιμές, θα έπεφτε επικίνδυνο για την υγεία τους γέλιο. Το γεγονός ότι οι ηλεκτρικοί έγχορδοι (τουλάχιστον) έχουμε μια ανωμαλία στον εγκέφαλο η οποία γίνεται προϊόν ακραίας εμπορικής εκμετάλλευσης ενώ πολλοί από εμάς γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ανωμαλία, και δε μας νοιάζει, αποτελεί ιδανικό πεδίο κοινωνιολογικής μελέτης.
    1 βαθμός
  14. Εχω πάει αρκετες φορες στα Hansa γιατι δουλευε εκει ενας φιλος μου..και εχω γραψει και στο Studio 1 (to studio 2 στο οποιο αναφερεσαι δηλ. η Maastersaal δεν χρησιμοποιείται εδω και χρονια αν και για super groups το ενοικιαζαν οι τελευταιοι που εγραψαν ηταν οι REM ) οι αποψεις διιστανται καποιοι μηχανικοι μου ειπαν ότι ειχαν γραφτει στο studio 3 (ενα παλιο σινεμα στο ισογειο του κτηριου το οποιο δεν υπαρχει πλεον) καποιοι στο Maastersaal... Εγω παντως σε αυτο εδω που εχω γραψει επαθα πλακα απο τον ηχο των ντραμς Και σε αυτα εχω παει για προσκυνημα...τα στουντιο δεν τα λες και χαμηλα αλλα τα ντραμς τα εγραφαν σε ενα booth πιο μικρο και απο WC σε μπαρ στην Πατησιων συνηθως τα ηχογραφουσαν με 2-3 μικροφωνα...
    1 βαθμός
  15. Υπάρχει και η σκέψη να μπει και Three-factor authentication με passwοrd, SMS και αλκοτέστ.
    1 βαθμός
  16. Like απο τα πρώτα δευτερόλεπτα εξαιρετικό κομμάτι, πολύ ωραία τύμπανα.... όσο για την μίξη άκουσα το κομμάτι ενω πριν λίγο μίξαρα ένα δικό μου και ντράπηκα. Μάλλον θα πρέπει να το κάνω απο την αρχή .
    1 βαθμός
  17. Καμια κιθαρα δεν αξιζει τα λεφτα της fusion. Ειναι δυο κομματια ξυλο, δυο τρεις μαγνητες και εξι χορδες. Τεχνολογια του 1950. Αν κανει η μεξικανα φεντερ χιλιαρικο, το pc που γραφουμε τα κομματια επρεπε να εχει κανα εκατομμυριο. Το PC ομως ειναι μαζικη παραγωγη και εργαλειο για τα παντα, και η κιθαρα φετιχ για εμας τους μαλακες.
    1 βαθμός
  18. Καλησπέρααα! Τα τελευταία 5 χρόνια εργάζομαι σε ξυλεμπορικό. Καποια στιγμή είχα τη φαεινή ιδέα να φτιάξω ένα Pedalboard με υλικά από το μαγαζί που εργάζομαι, έτσι ώστε να μην έχω όλα τα πετάλια στο πάτωμα χύμα και να μη μετακινούνται τα γειτονικά κάθε φορά που χρησιμοποιώ καποιο. Η πρώτη απόπειρα που έκανα ήταν μία πολύ πρόχειρη κατασκευή η οποια όμως με εξυπηρέτησε στο ακέραιο για όσο τη χρησιμοποίησα. Το υλικό ήταν μελαμίνη 18 χιλιοστών (Melamine Faced Chipboard), τα κενά γίναν στο CNC και τα πλαϊνά πόδια κολλήθηκαν με πολύ δυνατή κυανοακρυλική κόλλα δύο συστατικών. Πάνω στην επιφάνεια προτίμησα να βάλω αντιολισθητική ταινία αντί για Velcro, για τον απλούστατο λόγο ότι κολλάει εύκολα και ξεκολλάει ακόμα πιο εύκολα.
    0 βαθμοί
  19. Ένα instrumental κομματι που έγραψα αρκετά πρόσφατα. Πρότεινα στον sf αν εχει διαθεση να μου κανει τα drums αρχικα. Ο τύπος είναι ο Λούκυ Λουκ. Του εστειλα τον οδηγο στις 5 και μου στειλε ντραμς στις 18:30. Ψιλοδιορθώσεις μέχρι το βράδυ. Μου είπε ότι θα έκαν και τις τελικές μίξεις και mastering και έτσι πήρα κίνητρο και όρεξη να ασχοληθώ μόνο με το να παίζω τα parts Τον ευχαριστώ πολύ Καλή ακρόαση
    0 βαθμοί
  20. με αυτες τις ρυθμισεις (φωτο) καταφερα και εβγαλα ηχο! ελπιζω να μην βγει κατι στη συνεχεια δοκιμασα ταυτοχρονα κι αλλο οργανο απο line in και λειτουργει κανονικα Fusiongtr (ειδικα) & Dimsonic ,σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας!
    0 βαθμοί
  21. Prophet 5 από Arturia
    0 βαθμοί
  22. Ζήλεψα τον @manosx που αποφασισε να ανεβασει ροΟΥκ κομματι και ολως τυχαιως κατα την ωρα που γρατζουνεΒα την Ρικενμπεκερ εφτιαξα αΦτο το τεμαχιον. (ΠΣΕΜΜΑΤΑ λεγω,ειχα κανονισει να ερθουν οι γειτονες και να πλακωθουμε στα τσιπουρα αλλα αρρωτσησε ο μικρος και επεσε ακυρο και κΣΕΣΠΑΣΑ την οργη μου στο daw )
    0 βαθμοί
  23. Το καλοκαίρι του '22 αποφασίσαμε να μπούμε στο στούντιο, να παίξουμε live και να γυρίσουμε σε βίντεο κάποια τραγούδια από τα περασμένα album μας. Το κομμάτι λέγεται product of black days και είναι από το ομώνυμο άλμπουμ.
    0 βαθμοί
  24. ρε συ, σίγουρα εσύ παίζεις? μήπως ήρθε απ κει ο Νίκος? (πλάκα πλάκα θυμίζει πολύ early U2 χωρίς φωνή). Μπράβο!
    0 βαθμοί
  25. Μπά δεν ειναι του ενδιαφέροντος μου...
    0 βαθμοί
  26. νομίζω δεν μπορούμε πλέον να ρωτήσουμε τον τελευταίο να εξακριβώσουμε
    0 βαθμοί
  27. Τώρα ναι ,τοτενες αυτές οι πιο μοντέρνες ήταν πολύ μέτριες κιθάρες με φτηνά ηλεκτρικά και hardware Κατασκευαστικα φυσικά τέλειες όπως και κάθε τι ασιατικό....ακόμα και τώρα οι Αμερικανοί δεν έχουν μάθει να χρησιμοποιουν cnc και έχουν neck gaps ακόμα και σε CS shop κιθάρες... Αλλα αυτό ισχύει σε όλα τα US όργανα...στα Drums να δεις τι γίνεται...δωνεις ένα χιλιάρικο για Ludwig black beauty και είναι...ΣΤΡΑΒΟ το bearing edge και δεν κουρδίζει με τίποτα.... παιρνεις κινεζικό Yamaha του εκατοσταρικου και είναι τέλειο...
    0 βαθμοί
  28. Οχι δεν αναφερθηκα σε αυτες.Αυτες δεν τις γνωρισα καθολου.
    0 βαθμοί
  29. δυο affinity του 2013 και 2015 που έχω πάρει μέσα από περίπου 10 συνολικά που δοκίμασα βγήκαν εξαιρετικές. Ακόμα και οι αρχικοί μαγνήτες ήταν πολύ τίμιοι, αν και αμέσως με ξεσήκωσε ο @Superfunk που μου χάρισε τον πρώτο bill lawrence και έκτοτε τους άλλαξα και στις δυο. Τουλάχιστον η κόκκινη τελε είναι η goto κιθάρα μου. Ακόμα και σήμερα 1.5 χρόνο μετά την Brent Mason και μετά από 45 χρόνια με την dlx. Όχι ότι είναι καλύτερη απ αυτές, απλά είναι πιό ελαφριά από την dlx και σίγουρα δεν φοβάμαι μην την κοπανήσω όπως πχ φοβάμαι την Mason.
    0 βαθμοί
  30. Συμφωνώ. Υπάρχουν κ άλλες εκτός από τις ριισιου. Με πιο μοντέρνα σπεξ. Αν βάλουμε κ Τοκαι, κ όλες τις άλλες στο παιχνίδι τότε οι επιλογές πληθαίνουν κ καλύπτουν όλα τα γούστα (Μονο σε archtop δεν έχω ιδέα τι παίζει). Αναφερθηκε πριν ο @ThomasSot σε squier κ δε κατάλαβα αν σε αυτό μέσα περιλαμβάνει κ τις 80s squier κ ειδικά τα early μοντέλα, που ουσιαστικά ήταν αυτό που μετά έγινε fender japan όταν ξεκαθάρισε το τοπίο .
    0 βαθμοί
  31. Οι γέφυρες φτιάχνονται, τα υπόλοιπα θέλουν δουλειά.
    0 βαθμοί
  32. Άμα την έπιασω εγώ στα χέρια μου θα νομίζεις ότι έπαιζει ο Χέντριξ ο Τζίμμυ.
    0 βαθμοί
  33. Πάρα πολύ ωραία η δουλειά σου μπράβο . Εγώ αυτό που θα ήθελα σε ένα pedalboard θα ήταν να έχει έτοιμα socket. Inout output,send return, power Είναι και χωνευτά και δεν προεξέχουν έτσι ώστε να σκαλώνουν σε κάποια θήκη μεταφοράς
    0 βαθμοί
  34. 1. Καταρχάς σε ένα έμπειρο μάτι (χέρι) οι διαφορές είναι κατανοητές. (και άλλο να βλέπεις έναν πίνακα ζωγραφικής από κοντά και άλλο σε φωτογραφίες......(δεν καταλαβαίνεις τίποτα από τις τελευταίες). 2. Αν δεν υπήρχε ο ΠικάσοΣ (έχει σημασία κυρίως το ΠΟΤΕ το έκανε και φυσικά το ΤΙ έκανε) δεν θα υπήρχε ο Παπαδημητρίου (υπαρκτός είναι αυτός; αν ναι, ας με συγχωρέσει δεν τον ξέρω). Κατ' ακολουθία αν δεν υπήρχε ο Leo ή ο Les , πολύ πιθανό το μόνο έγχορδο που θα ξέραμε ακόμα είναι το μπουζούκι (μπορεί και όχι , αλλά δεν θα μάθουμε ποτέ) . Αυτά είναι 2 επιχειρήματα (υπάρχουν κι άλλα) που δικαιολογούν το αυξημένο κόστος, αλλά αυτά είναι και μετρήσιμα σχετικά. . Τώρα αν με ρωτάς προσωπικά (και όχι γενικά),, αν τα είχα, θα τα έδινα. Δεν τα έχω ούτε για Πικάσο αυθεντικό, ούτε για statocaster του 54. Παρ΄όλα αυτά ούτε με χαλάει που έχουν όσο έχουν, ούτε ότι τα δίνουν κάποιοι που τα έχουν.
    0 βαθμοί
  35. Εντάξει, φυσιολογικά ποτήρια του κρασιού είναι.
    0 βαθμοί
  36. Να στο θέσω ως έχει: Η πολιτική είναι ηρεμία, χαβαλές και μουσική. Τα άλλα είναι out of context. Η συντριπτική πλειοψηφία συμπλέει. Και σίγουρα όλοι θυμόμαστε ότι σε προεκλογικές περιόδους "έπαιρναν φωτιά τα τόπια" στο forum, αλλά τώρα δεν πρόκειται να συμβεί. Θες να το πεις political correct, πες το.
    0 βαθμοί
  37. 1. Δεν μπορείς να μιξάρεις σωστά αν δε μάθεις να ακούς το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεσαι και το σύστημα το οποίο έχεις. Άρα σαν πρώτο βήμα ξεκίνα να ακούς τις μίξεις σου σε πολλά συστήματα για να μπορείς να συγκρίνεις και να καταλάβεις τι διαφορετικό έχει το δικό σου. 2. Ξεκίνα να μάθεις να κουρδίζεις το αυτί σου. Μάθε με ένα eq που βρίσκεται τί. 3. Δες όλα τα βίντεο του Gregory Scott (house of Kush) και του Eric Valentine στο YouTube. 4. Καλή αρχή και υπομονή
    0 βαθμοί
  38. kpeyos σαφως εχεις δικιο σε αυτα που λες. Και να σου πω οτι ειναι και το θεμα το ψυχολογικο. Η ανασφαλεια ρε παιδακι μου, βλεπεις οτι η Mekapsesoil εχει πιο φτηνη βενζινη, μηπως ομως αρχισει το μοτερ το λοξυγκα σαν τον Ορεστη Μακρη, αστο καλυτερα. Ετσι και με τις κιθαρες, αν δε γραφει πανω καποια γνωστη μαρκα εχεις ψυλλους στα αυτια, οσο καλη κιθαρα και να ειναι κατι σε τρωει. Εκει στηριζονται για να κοπανανε, το εχουν σαν προικα αυτο, ολοκληρη η ιστορια της ηλεκτρικης κιθαρας εχει ταυτιστει με τα γνωστα brands.
    0 βαθμοί
  39. Ok, κατ' αρχάς νομίζω θα το γράψω για τρίτη ή τέταρτη φορά εδώ: Η αξία ενός προϊόντος είναι υποκειμενική και καθορίζεται από τον αγοραστή. Φυσικά δεν έχει κανείς κίνητρο να πουλήσει φθηνότερα αυτό που μπορεί να πουληθεί ακριβότερα. Οι θεωρίες της αντικειμενικής αξίας, που συνέδεαν το τελικό κόστος με την αξία των υλικών, των εργαζομένων, της ενέργειας και των μηχανών ανήκουν στον Σμιθ που έζησε όμως τον 17ο αιώνα. Από εκεί προέκυψαν ο Ρικάρντο που τις ποσοτικοποίησε και ο Μάρξ που μέσω μιας απλής συνεπαγωγής κατέληξε στο ότι για να υπάρχει κέρδος όλοι οι εργοδότες πρέπει να κλέβουν τον εργάτη. Αυτές οι θεωρίες ξεπεράστηκαν όμως από τα τέλη του 19ου αιώνα γιατί δεν μπορούσαν να συμπεριλάβουν μέσα πολύ απλές έννοιες όπως την οικοιοθελή ανεργία ή τα επιδόματα ανεργίας έως και το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα, δεν μπορούσε να καθοριστεί η αξία της τέχνης κλπ κλπ κλπ. Γενικά οι μόνοι νομίζω που έχουν μείνει να συζητούν με όρους labour theory είναι κάτι Νοτιοευρωπαίοι και κάτι Λατινοαμερικάνοι στα καφενεία. Άρα γιατί μια Harley Benton κοστίζει x ενώ μια made in USA Telecaster κοστίζει 10x? Γιατί στοχεύουν σε διαφορετικό κοινό και έχουν και οι δύο τους δικούς τους αγοραστές, που όλοι νομίζω μπορούμε να καταλάβουμε ποιοι είναι σε κάθε περίπτωση. Αν πχ μιλάγαμε για αυτοκίνητα, θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι κάτι αντίστοιχο συμβαίνει με ένα Skoda και μια Mercedes: η Mercedes μπορεί να κοστίζει 10 φορές περισσότερο χωρίς να είναι 10 φορές καλύτερη στό δρόμο αλλά και τα δύο brands έχουν το δικό τους κοινό. Υ.Γ: Πάντως ακόμη και με όρους αντικειμενικής αξίας νομίζω ότι αδικούμε λίγο τα εργοστάσια του δυτικού κόσμου. Όλοι ξέρουμε πχ την Telecaster μέσω του R&D που έκανε κάποιος Αμερικάνος, μέσω του δικτύου πωλήσεων που έφτιαξε και το οποίο την πήγε στα πέρατα του κόσμου, μέσω των άπειρων endorsements σε καλλιτέχνες που μας αρέσουν...Όλα αυτά έχουν πληρωθεί και για όλα αυτά έχει παρθεί κι ένα ρίσκο που δεν το είχε ποτέ το εργοστάσιο στην Ινδονησία που αντιγράφει ένα καλούπι για να πουληθεί από ένα κατάστημα στη Γερμανία. Και στο ηθικό κομμάτι ακόμη, κανείς εδώ δεν μπορεί να βάλει το χέρι του στη φωτιά ότι του Ινδονήσιου εργάτη δεν κινδυνεύει να του πέσει η οροφή στο κεφάλι ή ότι δεν δουλεύει με όρους δουλοπάροικου για να χαιρόμαστε στη Δύση φθηνές κιθάρες. Κι άμα πιάσουμε και την οικολογία και το carbon footprint που έχει ότι παράγεται στην Ασία καίγοντας ακόμη κάρβουνο ως βασική πηγή ενέργειας....
    0 βαθμοί
  40. Τσιλικη την εκανες! Αλλα ανοιγεις τον ασκο του αιωλου τωρα, θα ξεκινησουν οι μαχες για το αν τα ξυλα της πεταλιερας παιζουν ρολο στον ηχο.
    0 βαθμοί
  41. χαιρετω τη παρεα, οπως παντα!!! προχηρο, μουσικη στιχοι κιθαρα φωνη δικα μου
    0 βαθμοί
  42. Φυσικά, ως γνωστόν, μετά το ποπ δεν έχει στοπ. Τώρα δουλεύω πάνω στην τρίτη πεταλιέρα μου, η οποια ουσιαστικά θα είναι σαν τη δεύτερη σε βελτιωμένη έκδοση. Από αισθητικής άποψης θα είναι εκπληκτική. Θα μου πεις, τι το θες το αισθητικό, Pedalboard είναι, θα καλυφθεί με πετάλια, καλώδια, βέλκρο κλπ, δε θα φαίνεται τίποτα. Δίκιο έχεις, ωστόσο το μικρόβιο μου έχει μπει για τα καλά. Βέβαια θα είναι βελτιωμένη και από άποψη αντοχής γιατί φεύγουμε και από το MDF και πάμε σε Κόντρα Πλακέ με δρύινη επένδυση καπλαμά. Καποιες αισθητικές πινελιές (πχ οι τρύπες στη βάση) πιστεύω ότι εκτός από όμορφες, βελτιώνουν και τη χρηστικότητα της κατασκευής. Καλές φωτογραφίες ακόμα δεν έχω βγάλει, θα ανεβάσω κάνα δυο πρόχειρες που τράβηξα στο μαγαζί κάτα τη διάρκεια της επεξεργασίας.
    0 βαθμοί
  43. Βέβαια με την πάροδο του χρόνου άρχισα να σκέφτομαι μήπως να έφτιαχνα μία πιο σοβαρή και ωραία κατασκευή η οποια ουσιαστικά θα διορθώνει και όλες εκείνες τις μικροατέλειες της πρώτης. Σκέφτηκα λοιπόν αντί για μελαμίνη να χρησιμοποιήσω MDF για τον απλούστατο λόγο ότι εκτός από πιο ανθεκτικό, δεν έχει και ολες αυτές τις σκλέντζες που κάνουν τα καλώδια να φθείρονται ή να κολλάνε και να πρέπει μετά να τα τραβήξεις για να ξεκολλήσουν. Επίσης θεώρησα λογικό να αμβλύνω τις γωνίες για τον ίδιο λόγο, για να μη σκαλώνουν τα καλώδια. Επιπλέον, αποφάσισα να μεγαλώσω τα κενά και να τα κάνω να φτάνουν από άκρη σε άκρη, χωρίς να σταματάνε στο κέντρο. Τέλος, έδωσα αρκετά μεγάλη κλίση στο Pedalboard ώστε τα πετάλια να κάθονται όσο το δυνατόν πιο "όρθια". Έτσι, αφενός έχω καλύτερη οπτική επαφή, αφετέρου μπορώ να πατάω τα πετάλια τις πίσω σειράς πιο απροβλημάτιστα. Οφείλω βέβαια να παραδεχτώ ότι το παραέκανα και με το ύψος και με την κλίση της κατασκευής. Ας ανεβάσουμε και κάνα δυο φωτογραφίες να δουμε πως φαίνονται με πετάλια πάνω τους. Η πρώτη απόπειρα: Και η δεύτερη:
    0 βαθμοί
  44. Δοκιμαζοντας ενα νεο πεταλακι παρασυρθηκα λιγακι και βγηκε αυτο
    0 βαθμοί
  45. Έκανα ένα συγκριτικό, στο οποίο χρησιμοποίησα κάποια πετάλια και τα έστειλα απευθείας στο di input της audient id4. Στο audio track που φόρτωσα, και έκανα τις εγγραφές με τα πετάλια, ενεργοποίησα δύο διαφορετικά software. Έκανα τρία διαφορετικά exports. Στο πρώτο έχω απενεργοποιήσει τα software και ακούγονται τα εφέ από το line in της καρτας (χωρίς προσομοίωση ενισχυτή και καμπίνας). Στο δεύτερο έχω ενεργοποιήσει το fx bias και ακούμε τα πετάλια μεσα από tweed deluxe, ένω στο τρίτο έχω ενεργοποιήσει το th3 (το περιέχει το cakewalk) και ακούμε τα πετάλια μέσα από blackface. Να σημειώσω ότι τα πετάλια τα ρύθμισα πάνω στο fx bias, και έκανα κάμποση ώρα να βρω ενισχυτή και καμπίνα που να ακούγονται κοντά στον ήχο σκέτης της κάρτας. Γενικότερα, πολύ πριματος ο ήχος μέσα από το συγκεκριμένο software και δεν μου πολυάρεσε το αποτέλεσμα. Στον αντίποδα, το Th3 είχε πολύ μπασάτο ήχο, και δεν δυσκολευτηκα να βρω ρύθμιση (δεν έχω τόσες εναλλακτικές εφέ σε αυτό). Ακούστηκε κάπως καλύτερα. Καθαρός ήχος lineclean.mp3 line fxclean.mp3 fx bias th3clean.mp3 th3 Με blues driver linebd2.mp3 line fxbd2.mp3 fx bias th2bd2.mp3 th3 Με ts808 line808.mp3 line fx808.mp3 fx bias th3808.mp3 th3 Με heavy overdrive linedist.mp3 line fxdist.mp3 fx bias th3dist.mp3 th3
    0 βαθμοί
  46. Πριν λίγες μέρες ο Μπάμπης μου έστειλε ένα κλιπ με ένα κοβερ που τραγουδούσε ο ίδιος. Μετά του έστειλα εγώ ένα κομμάτι που έγραφα και μου έστειλε και αυτός αλλά μετά εγώ του ξαναέστειλα.... εεε και τότε αυτός μου έστειλε πάλι... αυτό τίποτα άλλο.... . Στα φωνητικά λοιπόν.... Μπάμπης!!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου