Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3.708


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      797


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/06/2023 σε όλα

  1. Τα σπας Μπάμπη! Φανταστικά παιξίματα και ωραίος ήχος! Με φωνή το επόμενο...
    2 βαθμοί
  2. Δεν ανεπτυξα περισσοτερο γιατι πριν εγραφα παλι το ιδιο σε αλλο θεμα και βαρεθηκα. Οπως και να εχει, το μονο που κανεις με στερεο πεταλια ή γενικοτερα stereo monitoring ειναι να καλομαθαινεις τα αυτια σου και οταν ερθει η ωρα να παιξεις live (mono, γιατι αλλιως χαιρετισματα) θα σου ερθει καπως. Στο recording παλι αχρηστο ειναι, γιατι σπανια και σε ειδικες περιπτωσεις ηχογραφεις delay και reverb. Αυτα τουλαχιστον απο τις δικες μου εμπειριες. Περασα απο αυτα τα σταδια. . Θα επρεπε να επικεντρωθεις περισσοτερο στο control (expression pedals κλπ) των πεταλιων, στο λαιβ και οχι στη στρεοφωνια. Στο στουντιο ειναι αλλη υποθεση.
    2 βαθμοί
  3. Η επιστημη δε μπορει να αποδειξει οτι ενας νομος ισχυει. Δεν ειναι μαθηματικα οι φυσικες επιστημες να ξεκιναμε με αξιωματα Η παρατηρηση οδηγει τον επιστημονα να δημιουργησει μια θεωρια (με "νομους" μεσα) Μετα την εργαστηριακη μελετη αν τα νουμερα "συμφωνουν" με τους νομους ερχεται η δημοσιευση Μετα πεφτουν απανω ολοι οι επιστημονες που τη διαβασαν να τσεκαρουν τα μαθηματικα της Μετα αρχιζει το δυσκολο. Αφου η θεωρια γινει αποδεκτη κ ειναι "εγκυρη" ο,τι σχετικο στατιστικο δεδομενο υπαρχει, σε οποιαδηποτε ερευνα ανα τον κοσμο πρεπει να την "επικυρωνει". Τι σημαινει αυτο? Ο,τι δεν μπορουμε ποτε κ για κανεναν λογο να αποδειξουμε οτι μια θεωρια ισχυει (εδω ειναι η μεγαλη διαφορα με τα μαθηματικα). Ο,τι μια κ μονο παρατηρηση που να διαφωνει με τη θεωρια φτανει να την βγαλη ακυρη. Η θεωρια λοιπον βαλλεται απο παντου κ ειναι σε ισχυ οσο δεν εχει βρεθει ενα δεδομενο να την ακυρωνει. 50 χρονια? 100? 1000? ολα μπορει. Φυσικα οσο περναει ο καιρος κ την ..."επικυρωνουμε" με περισσοτερα δεδομενα τοσο πιο "εγκυρη" ειναι Αν καποια στιγμη μετα απο πολλες τετοιες επικυρωσεις δουμε ο,τι κατι δεν παει καλα, δε σημαινει οτι την πεταμε παροτι ξερουμε καλα πλεον πως δεν ισχυει. Τρανο παραδειγμα o νομος της παγκοσμιας ελξης του Νευτωνα. Οχι μονο δεν ισχυει αλλα φτασαμε σ'ενα σημειο που απο τις 4 θεμελιωδεις δυναμεις, να ειναι η μονη για την οποια δεν ξερουμε πραγματικα τιποτα (κ ας ηταν η πρωτη που "βρηκαμε"). Στα πολυ μεγαλα μεγεθη κ στα πολυ μικρα τα κανει μανταρα. Ελα ομως που καπου εκει στη μεση κανει καλη δουλεια στο να προβλεπει αποτελεσματα. Οποτε τη διδασκουμε κανονικα (ενταξει η αναλυση "γεννηθηκε" εκει τι να κανουμε κ μονο γι'αυτο θα διδασκεται για "παντα") κ τη χρησιμοποιουμε οπου μπορουμε. Κ ολος ο κοσμος εχει πεσει να βρει τι πραγματικα παιζει με τη βαρυτητα κ οποιος το βρει θα ειναι ο νουμερο 1 σελεμπριτι επιστημονας της ιστοριας Συγγνωμη για τη συνεχη χρηση εισαγωγικων , αλλα ειναι για αποφυγη παρεξηγησεων
    2 βαθμοί
  4. Εύγε σύντεκνε! Περνάτε ωραία και φαίνεται!
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. Και εγώ like... Η "επιτυχία" σου εδώ (κατ εμέ) είναι ότι "θυμίζει" διάφορα, αλλά συγχρόνως δεν είναι τίποτα από αυτά...
    1 βαθμός
  7. Μα ποιος νοιαζεται τελικα?Ετσι για να λεμε. Να το βαρας Γιωργη.
    1 βαθμός
  8. Γαζωνει,τι να λεμε. Ακομα και το οτι σε σημεια τα τυμπανα και η κιθαρα ειναι κατι λιιιιγο εκτος,δινει μια λαιβ αισθηση. Δυνατο παιξιμο,μελωδια,τα παντα ολα. Μπραβο Γιωργαρε,εδωκες.
    1 βαθμός
  9. Μπράβο μάνο. Στο πρώτο μέρος θα ήθελα ελάχιστα λιγότερο reverb στην κιθάρα. Κάπως να το έκανες με 2 track για να πλατιάζει το reverb αλλά να ακούγεται και το θέμα. Η δεύτερη κιθάρα στο σόλο θέλει λίγο eq στα μεσαία μου φαίνεται. Πολύ ωραίο!!! Μπάβο μπάβο!!!!
    1 βαθμός
  10. Αυτό είναι πολύ ενδοσκοπικό και ευαίσθητο ρομάντζο, από εγκέφαλο που αναρωτιέται, που το βάζει κάτω το πράγμα λογικά και μετρημένα και το συλλογιέται. Πολύ σεντιμένταλ, αλλά ωραίο σέντιμεντ ναουμ. Μπράβο του παίκτου! (Και "μαλακίες" να γράφεις για να περάσει η ώρα ρε συ μάνο, τι ωραίο ήχο που βγάζεις πάντα! )
    1 βαθμός
  11. Πολύ ωραίο και ατμοσφαιρικό Μάνο.
    1 βαθμός
  12. Αμάν αμάν, φωτιές μας άναψες τώρα. Εννοείται χωρίς κιμά.
    1 βαθμός
  13. Θελω να ελπιζω πως τα συνθια κ τα μπασα δε τα εγραψες με πλαγκινια κιθαρας, γιατι αν τα εγραψες με κιθαρα οπως το αλλο που ακομα να συνελθω πρεπει να σε βαλουμε να γραψεις ενα τιουτοριαλ. Με ο,τι κ να το γραψες ειναι υπεροχο Μανο
    1 βαθμός
  14. Ναι τα θυμάμαι τα παλιά. Μπράβο σκίζει το γκρουπ. Σε αυτό το κομμάτι δώσατε γκρουβ ενθουσιασμό και τεχνική υψηλού επιπέδου στο σύνολο που φοβήθηκα να φανταστώ ότι είναι το γκρουπ με τα πιτσιρίκια από το ωδείο... γι αυτό ρώτησα.... Συγχαρητήρια σε όλους.
    1 βαθμός
  15. Γιώργο πες μας λίγες λεπτομέρειες... τι ακούμε; το γκρουπάκι που παίζεις; Εγώ πάντως όπως και να έχει ενθουσιάστηκα με όλους τους παίχτες και με το σύνολο και με την διασκευή. Αν τραγουδάς εσύ σου πάει πολύ το live singing.
    1 βαθμός
  16. Βρε μπαγασάκο Νέκκονα .... Πολύ ωραίος.
    1 βαθμός
  17. Πολύ καλό το σόλο σου. Ένα bend σου ξέφυγε λίγο (στο 0.28) και τα υπόλοιπα ειναι πολύ καλά. Ο ήχος εχει προδιαγραφές, αλλά είναι πολύ σκοτεινός και θαμπός. Θέλει καλύτερη ρύθμιση στο eq. Στη θέση σου, επίσης, θα γυρνούσα και στην θεση bridge προς τη μέση του σόλο.
    1 βαθμός
  18. Θα είμαι αυστηρός γιατί ανέβασες πολυ τον πήχη. Αν βελτιώσεις το pitch σου σε κάμποσα σηκωματα κ βιμπρατα, το σόλο σου θα γίνει καλύτερο από τους ντεμονστρεητορς που εκθειαζες πιο πρίν Αν το κάνεις αυτό που λέω, εσύ θα τους γλεντήσεις μετά κ χέστηκες αν κερδίσεις ή όχι Α...κ που είσαι..σρεντ είναι το σόλο σου Το ο,τι είναι μελωδικό , έχεις ένα μοτίβο που το αναπτύσσεις σε κάποια φάση κ δε χώνεις δίχως αύριο δεν το κάνει μη σρεντ. Το κάνει... εξευγενισμένο, όμορφο κ ενηλικιωμενο σρεντ
    1 βαθμός
  19. Ε, εντάξει, ακόμα και η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
    1 βαθμός
  20. Οριστε, εφτιαξα και ενα τεστακι. Είναι δυο παραδείγματα με την tonelab, σε τρια configurations each. Το πρωτο ειναι chorus με τo lfo εκτος φασης. Στην αρχη το ακουμε στερεο, μια χαρα ανοικτη εικονα. Στη συνεχεια ακουμε μονο το left παναρισμενο στο κεντρο. Προσεξε ποσο ξεκαθαρη ειναι η κινηση του modulation, ανεβαινει και κατεβαινει ξεκαθαρα. Στην τριτη φαση ακουμε το sum. Προσεξε οτι η ξεκαθαρη κινηση δεν υπαρχει πια, διοτι απλουστατα ακουμε δυο αντιθετες κινησεις ταυτοχρονα. Καπακι ερχεται το δευτερο παραδειγμα, με τη διαφορα φασης. Πρωτο αποσπασμα στερεο μια χαρα. Δευτερο μονο το left στο κεντρο, μια χαρα και αυτο. Στο τριτο το modulation χαθηκε εντελως! Λογικο, τα δυο σηματα εκτος φασης οταν ενωνονται ακυρωνονται. Ειναι εντελως κουφο οτι ο τελευταιος ηχος ειναι ολοιδιος με τον αμεσως προηγουμενο, με τη διαφορα να την εχει κανει το sum. Προσοχη λοιπον. manosxnoiztest.mp3
    1 βαθμός
  21. @Mixolydianb9b13 αν κ συμφωνω σε καποια απο αυτα που γραφεις εδω διαφωνω. Το bing bang ειναι μια βολικη υποθεση. Βολικα μας παει στο singularity. Πολλοι εχουν επενδυσει υπερβολικα σε αυτο. Αν βρεθει ενα μοντελο που να το ακυρωνει το big bang με μαθηματικα κ να προβλεπει το πριν... αντε γεια μετα. Κατα πασα πιθανοτητα θα ερθει απο κλαδο τοσο "χαοτικο" οσο η κβαντομηχανικη (ή κατι παρομοιο). Μετα ολο το τοπιο το επιστημονικο θα ειναι διαφορετικο για παντα. Εκει ειναι η μεγαλη διαφορα με το δογμα. Η επιστημη αναγκαζεται να αναθεωρησει. Ο "επιστημονας" ως ανθρωπος δεν εχουμε ιδεα τι θα κανει
    1 βαθμός
  22. Ε, είναι στη φύση του. Εμφανίζεται και δεν εμφανίζεται.
    1 βαθμός
  23. Οι πραγματικοτητα δεν κανουν μουσικη με κυμματομορφες αλλα με κυμματοσυναρτησεις, γκρουπαρα!
    1 βαθμός
  24. Όταν μια πηγή είναι εκτός φάσης το καταλαβαίνεις όταν την μετατρέψεις σε μονοφωνική. Τότε χάνονται τα μπάσα της ή ο όγκος. Έντονα όμως. Αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα. Εγω χρησιμοποιώ το Iridium σε Sum mode μόνιμα και χωρίς πρόβλημα αλλά δεν χρησιμοποιώ πετάλια modulation. Το modulation σαν εφε βγάζει εκτός φάσης το σήμα. Δηλαδή καθυστερεί το ένα κανάλι κάποια millisecond σε σχέση με το άλλο και μάλλον δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρονται. Οπότε επαναλαμβάνω, αν δεν έχεις τέτοιο θέμα που να είναι ακουστό, τότε δεν υφίσταται κανένα πρόβλημα και άσε τα καλώδια συνδεδεμένα.
    1 βαθμός
  25. Οι περισσότεροι άνθρωποι (κάντε μία απλή δημοσκόπηση γύρω σας) δεν έχουν καμία επίγνωση της θνητότητάς τους. Πάντα αυτοί που είχαν ήταν ελάχιστη μειοψηφία, αλλά ειδικά τα τελευταία 50-80 χρόνια υπάρχει μία ολόκληρη κουλτούρα που πασχίζει να τους κάνει να το ξεχάσουν με εκπληκτική επιτυχία (λούμπεν έκφραση του συγκεκριμένου δόγματος = "ότι φάμε, ότι πιούμε,..." κλπ). Στην περίπτωση των ζώων, δεν ξέρουμε πραγματικά, αν και υπάρχουν σημαντικά παραδείγματα πλασμάτων που πεθαίνουν με ιεροτελεστικό, προγραμματισμένο τρόπο (τα φίδια, οι ελέφαντες κλπ), οπότε κάτι πρέπει να υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις, τουλάχιστον. Και ναι, υπάρχουν τα βιντεοσκοπημένα στην εποχή μας στιγμιότυπα από θηλαστικά σε σφαγεία (γουρούνια, κυρίως όμως αγελάδες και κατσίκες) όπου δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι το ον έχει πλήρη επίγνωση του ότι πλησιάζει κάποιος αφύσικος θάνατος.
    1 βαθμός
  26. Κατα πασα πιθανοτητα θα εχεις προβληματα. Φυσικα δεν χανεις τιποτα να δοκιμασεις πως ακουγεται, αφου το εχεις το μηχανημα δικιμασε το. Ομως ειναι συνταγη καταστροφης αυτη η προσεγγιση. Το ιδανικο ηταν να επαιζες με δυο ενισχυτες, αν βεβαια το γενικοτερο set up σου το επιτρεπει. Ειναι οτι καλυτερο για στερεο set up, μιλαμε για κ**λα, αλλα εχει τις πρακτικες δυσκολιες του. Οποτε εφοσον δεν μπορεις να το κανεις αυτο θα τραβας ταλαιπωρια. Μια εναλλακτικη απο το να τραβας καλωδια ειναι η εξης: Να μελετησεις τις ρυθμισεις των πεταλιων σου, και οταν παιζεις σε εναν ενισχυτη να τα εχεις να λειτουργουν σε φαση ( dual) mono in mono out. Αν δηλαδη δεν επηρεαζουν τη στερεο εικονα, και το εφε ειναι ιδιο στα δυο καναλια, τοτε η πιθανοτητα να μπορεις να κανεις mix τα δυο καναλια σε ενα χωρις να χαλαει ο ηχος ειναι υπαρκτη. Ακομα και να συνδεσεις απλα μονο το τελευταιο left στον ενισχυτη θα ηταν ενα option ετσι, ενω αν εχεις στερεο εφε πεφτεις στην παγιδα που περιγραφει ευστοχα ο spyrosdelta. Πρεπει να μελετησεις καθε πεταλι ξεχωριστα, για να βρεις το αν γινεται και το πως θα γινει αυτο.
    1 βαθμός
  27. Είχα δει κάποτε ένα ντοκιμαντέρ για τα γουρούνια στα σφαγεία, και πώς αντιλαμβάνονταν ότι θα σφαγιαστούν και μάλιστα προσπαθούσαν να κάνουν ό,τι προλάβουν πριν τη σφαγή, ακόμα και τακτοποίηση ανεκπλήρωτου έρωτα.
    1 βαθμός
  28. Το θέμα Κώστα μου είναι ότι τις περισσότερες φορές, για μας αποτελεί απλά πληροφορία, και όχι γνώση. Οι περισσότεροι άνθρωποι συμπεριφέρονται σαν να πρόκειται να ζήσουν αιώνια.
    1 βαθμός
  29. Οι επιπτώσεις της επαφής ενός πολιτισμού με έναν πιο προηγμένο πολιτισμό, είναι ένα ενδιαφέρον θέμα. Σύγχρονοι Ινδοί φιλόσοφοι, αμφισβητούν εμφατικά το αν έκαναν ή δεν έκαναν καλό οι Βρεττανοί την περίοδο που η Ινδία ήταν αποικία, αλλά περιέργως πως, η Ινδία σήμερα είναι ένα μεγάλο φολκλόρ αποχωρητήριο. Έχουμε κάποιο λόγο (εκτός από το "Χορεύοντας Με Τους Λύκους") να πιστεύουμε ότι θα είχε γίνει κάτι άλλο στην Άγρια Δύση; Δεν είμαι βέβαιος. Μέχρι τότε:
    1 βαθμός
  30. Γιατί δεν κοιτάζεις mxr (απλό ή deluxe), ή και κάποιο από τα delay της jam?
    1 βαθμός
  31. Ωραίο τραγούδι και ωραία παραγωγή. Μπράβο.
    1 βαθμός
  32. Ανοιξα το συστηματακι για να κανω το κλιπακι στο αλλο θεμα με το summing. Δεν κρατηθηκα λοιπον και επαιξα και αυτο το ελευθερο στην κιθαρα. Μετα εβαλα απο πανω κατι φρασουλες με ηχο felt piano που εκανα κατι πειραματα τελευταια, και ενα bass synth γιατι πρωτα πεθαινει ο ανθρωπος και μετα το χουι. Εριξα και μια lead πενια να πανε τα φαρμακια κατω και ετοιμo, ρομαντζο τριτης κατηγοριας και βγαλε. Μπαμ και κατω ολα, editing ουτε για δειγμα, βαρατε ελευθερα, ειμαστε ρομαντικοι θα το αντεξουμε manosx3rdrateromance.mp3
    0 βαθμοί
  33. Κομμάτι από τον πρώτο δίσκο των Black Country Communion. (Hughes / Bonamassa / Sherinian / Bonham) Το 'χα άχτι αυτό το solo! Δεν έκατσα να το βγάλω όλο (2.5 λεπτά είναι όλο), αλλά μόνο όσο με ενδιέφερε. Τα γρήγορα lick του δυστυχώς δεν τα έχω όσο καλά θα ήθελα..όσο ζω ελπίζω... Edit: Nέα version με -3db στην lead. Song of Yesterday-mpamps.mp3
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Εεεελα ρε Γιώργαρε! Καιρό είχα να σε ακούσω και χάρηκα δίπλα με το ποστ σου! Ευχαριστώ για την ακρόαση και τα σχολια! (Η καθαρή κιθάρα είναι λίγο εκτός, βαριόμουν να τη φτιάξω, τα τύμπανα δεν έχω ιδέα που είναι εκτός )
    0 βαθμοί
  36. Εκεί κάτω στην Κρήτη πρέπει να έχετε γιάφκα ασούμε.
    0 βαθμοί
  37. Οχι με πληκτρα τα εγραψα. Υπαρχουν και τα σαχλοφωνα βεβαια για τους πιστους των χορδων, μην το ξεχναμε αυτο, μαλωνει ο marathon τους αφηρημενους
    0 βαθμοί
  38. Aγαπημένο μου φαγητό, γι'αυτό και έμαθα να το κάνω μόνος από μικρός. Ορφανά, χωρίς κιμά.
    0 βαθμοί
  39. Κεφαλογραβιερα τριμμενη
    0 βαθμοί
  40. Αυτό είναι σαλάτα. Και για φαΐ τι έφαγες?
    0 βαθμοί
  41. Ακριβως το ιδιο εφαγα σημερα. Μονο που αντι για μαυροματικα εβαλα μακαρονια. Κ αντι για καροτάκι τριμμένο, κρεμμύδι ψιλοκομμένο, πιπεριές Φλωρίνης κομματάκια, ντομάτα σε κυβάκια, αγγούρι, ακόμα και ωμό κολοκυθάκι τριμμένο, μαζί με σάλτσα μουστάρδα, μέλι και λάδι εβαλα κιμα
    0 βαθμοί
  42. Αυτά, όπως τα δείχνεις, αν αφαιρέσεις το ζουμί απ' τις φακές, και τα ενώσεις, και βάλεις μέσα καροτάκι τριμμένο, κρεμμύδι ψιλοκομμένο, πιπεριές Φλωρίνης κομματάκια, ντομάτα σε κυβάκια, αγγούρι, ακόμα και ωμό κολοκυθάκι τριμμένο, μαζί με σάλτσα μουστάρδα, μέλι και λάδι, τα σκίζω κάθε καλοκαίρι. Άλλες φορές αντί για φακές βάζω μαυρομάτικα.
    0 βαθμοί
  43. Φακές με ξύδι και τόνος με κρεμμύδι, λεμόνι και λάδι. Μέτρια προς κρύα θερμοκρασία.
    0 βαθμοί
  44. Δεν έχω ιδέα ποιοί είναι οι Film Noir Quartet όμως σήμερα βρήκα κοντά στη δουλειά μου στη Λεωφόρο Αθηνών ένα σκασμό αντίτυπα από το CD τους, όλα σφραγισμένα, πεταμένα, μερικά κιόλας με τιμή πάνω (€19). Ως αποτυχημένος ερασιτέχνης μουσικός που είμαι μου φάνηκε κρίμα ένα μουσικό έργο (έστω και μακρυά από τα δικά μου ακούσματα αν και τώρα που το ακούω είναι ιδιαίτερα αξιόλογο) να πετιέται έτσι οπότε τα μάζεψα. Θερμή παράκληση, αν διαβάζει κάποιος από τα μέλη της μπάντας (Μαρία Ρεμπούτσικα, Ανδρέας Συμβουλόπουλος, Θανάσης Σοφράς και Γιάννης Ρούσσος) ή κάποιος γνωστός τους που μπορεί να τους ενημερώσει και θέλει τα CD (μια γεμάτη σακούλα) ας στείλει μήνυμα να δούμε πως θα γίνει. Αν δεν βρεθεί κανένας θα τα αφήσω στη βιβλιοθήκη των άστεγων να τα πουλήσουν αυτοί σε όποιον ενδιαφέρεται. Αυτά
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
  46. Ε όχι και να με βγάλετε πουστη και κτηνοβάτη. Εεε όχι...... Χαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  47. Όταν μου δίνουν στίχο ένα πρόβλημα δεν έχω συνήθως ... το πως θα λέγεται το μουσικό project.... Τώρα , ο τίτλος του στιχουργού καθόρισε κι άλλα πράγματα . Όμως...τι μπαλάντα να έφτιαχνα ; Μια βαρετή και "κλαίουσα" ή, κάτι άλλο ; Ανάλογα τη φύση της "απουσίας" σκέφθηκα...και διαβάζοντας το στίχο αποφάσισα να κάνω μια μπαλάντα "κυκλοθυμική¨ ας πούμε... Καλή συνέχεια ... Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ (του Γιώργου Γκανέλη) Εισαγωγή μέχρι 00:29 1η Στροφή από 00:30 Θα’ ρθουνε μέρες βιαστικές από τον πυρετό θα καις στο σπίτι μόνη έξω αέρας θα φυσά θα ονειρεύεσαι νησιά και θα νυχτώνει. 2η Στροφή από 01:16 Θα’ ρθουνε βράδια φονικά o χρόνος πάντα θα νικά τα όνειρά σου και η σιωπή στη διαπασών ένα κυνήγι μαγισσών θα ‘ναι η χαρά σου. 3η στροφή από 02:01 Θα ‘ρθουνε , άλλες εποχές κίτρινες όξινες βροχές γεμάτες λύπη κι εσύ αλλού, σε ξένη γη μια αξημέρωτη αυγή το φως θα λείπει. Επαναλήψεις ... από 03:17
    0 βαθμοί
  48. μπραβο φιλε πολυ ωραιο!!!!!
    0 βαθμοί
  49. δεν εχω καταλαβει για ποιο λογο δεν πηρες ολους τους στιχους και κρατησες μονο ενα σημειο....,υπαρχει καποιο προβλημα αδειας για δικαιωματα και τετοια?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου