Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.218


  3. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      8.160


  4. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10.788


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/07/2023 σε όλα

  1. Ο @vrasidas27 εξελίσσεται σε γίγαντα του φόρουμ.
    3 βαθμοί
  2. Πχ ακριβό. https://www.thomann.de/gr/hornberg_research_hb1_midi_breath_station.htm φθηνότερο https://www.thomann.de/gr/roland_aerophone_go_ae_05.htm Τα Akai που είπες. Το Yamaha BC3A που έλεγα, έχει καταργηθεί ρε γμτ. EDIT: Έγραφα όταν έγραφες.
    2 βαθμοί
  3. Μπορεί να σας φανεί παράξενο (και σε άλλους), αλλά είναι ο δίσκος των purple που μου αρέσει περισσότερο από όλους.
    2 βαθμοί
  4. @gvour σε ευχαριστώ, αλλά μην αρχίσουμε τώρα για το ποιος δύναται να κρίνει και ποιος **μει τη ψυχολογία ποιανού που πιάνεις τη κιθάρα και λυγάει σα δεντρί σε δέκα μποφόρ...
    1 βαθμός
  5. Όταν η Yamaha είχε dedicated breath controller για κάποια από τα synths της ήδη από τις αρχές των '80s, οι υπόλοιπες εταιρείες έπαιζαν ακόμα με το πο....εεε, με το cutoff του φίλτρου (μερικές ακόμα αυτό κάνουν...).
    1 βαθμός
  6. Thanks. 4.5 ms κανει ο ηχος να διανυσει 1.5 μετρο, οποιος μπορει να παιζει χωρις να βαζει το κεφαλι του μεσα στο ηχειο δεν θα εχει προβλημα
    1 βαθμός
  7. Για πνευστά: https://www.roland.com/us/products/aerophone_pro/ https://www.roland.com/us/products/aerophone_ae-20/ https://www.roland.com/us/products/aerophone_ae-10/ https://www.roland.com/us/products/aerophone_go/ https://www.roland.com/us/products/aerophone_mini/ Κάτι υπάρχει και σε Yamaha και παλαιότερα σε AKAI.
    1 βαθμός
  8. Γενικά το audio to midi conversion είναι μεγάλο μανίκι, και έχει τεράστιες ατέλειες. Πόσο μάλλον real time, εκεί τρως τρελή φρίκη μετά να κάνεις editing στο midi κανάλι, που είναι γεμάτο σκουπίδια.
    1 βαθμός
  9. Βλέπω έναν μάστορα στο YT που χρησιμοποιεί ταυτόχρονα breath controller με midi keyboard και κεντάει.
    1 βαθμός
  10. Υπαρχουν και real time vsts https://www.jamorigin.com/
    1 βαθμός
  11. Αν δεν σε ενδιαφέρει να το κάνεις real time υπάρχουν και software λύσεις για audio to midi. Πχ https://ai-midi.com/ Υπάρχουν επίσης και αυτά τα σκατολοΐδια. https://www.sonuus.com/products_g2m.html https://www.sonuus.com/products_i2m_mp.html
    1 βαθμός
  12. Πολύ καλό, ωραίοι ήχοι και ωραία η εξέλιξη αυτών όσο περνάει ο χρόνος!
    1 βαθμός
  13. Πρωτα απο ολα, τα midi πληκτροφορα και τα midi drums ειναι τα πιο πετυχημενα, διοτι ειναι και τα δυο στην ουσια κρουστα. Το μονο που θελεις να πιασεις ειναι το χτυπημα και η ενταση του. Το pitch δεν επηρεαζεται απο το χτυπημα. Συνεπως ενας απλος σενσορας μπορει να πιασει την πληροφορια που θελουμε, με την ταχυτητα του ηλεκτρισμου δηλαδη του φωτος. Στην κιθαρα παλι, ενας κυκλος στη Μι μπασα ειναι 12 ms καθυστερηση μονο και μονο να ακουστει ( 80 Hz ). Βαλε και ωσπου να τον επεξεργαστει το σαχλοφωνο, βαλε και το γενικοτερο latency του midi και των synth, χαιρετα μου τον πλατανο και νικολο καρτερει. Στα πνευστα παλι υπαρχουν breath controllers, αλλα για να εχει νοημα κατι τετοιο πρεπει να μιλαμε για physical modelling. Δηλαδη το φυσημα στο πνευστο δεν ειναι οτι απλα δινει το note on, αλλαζει εντελως και τη χροια, και μαλιστα σε φαση legato, αν δεν ειναι το synthesizer physical modelling χαραμι θα παει η ολη φαση. Οι καλυτερες εξομοιωσεις πνευστων ειναι σε αυτη τη φαση, εκει θα επικεντρωνομουν. Τωρα για το πιο συγκεκριμενο wind controller θα επαιρνα δεν εχω ιδεα. Οσο αφορα το πως προσεγγιζουμε ενα αλλο οργανο με ενα σαχλοφωνο, αυτο δεν ειναι προβλημα μονο για το σαχλοφωνο. Και με ενα midi keyboard τα ιδια τραβαει καποιος. Απο την εκταση που πρεπει να προσεξει μην κανει το πικολο φαγκοτο, την πολυφωνια που πρεπει να ξεχασει, αλλα και το σημαντικοτερο: Να ξεχασει εντελως την πιανο προσεγγιση, η οποια ειναι χαρακτηριστικοτατη και χαντακωνει πολλες ενορχηστρωσεις. Και τελος, οσο αφορα τους controllers και τον εκδημοκρατισμο τους: Ακομα και οι πληκτραδες, πεφτουν θυματα του εκδημοκρατισμου. Οι περισσοτεροι ας πουμε 88 midi controllers ΔΕΝ ειναι graded. Προφανως οσοι δεν πολυασχολουνται με πιανο, θα τους φαινονταν παραξενο και ελαττωματικο τα μπασα να εχουν βαρυτερα πληκτρα απο τα ψηλα. Ελα ομως που αν εχεις πιανισει αρκετα, αν δεν υπαρχει αυτο ειναι σα να μπαταρει το καραβι Η πλειοψηφια ομως κερδιζει. Μη σου κανει αισθηση λοιπον που βγαινουν controller σαν τον πλατυποδα, λιγο φλαουτο λιγο σαξ και τετοια, και στα πληκτρα το ιδιο γινεται, να πιασουμε και τους πιανο να πιασουμε και οσους πιανω, μαλακιες στο τετραγωνο.
    1 βαθμός
  14. Μα αυτό λέω κι εγώ στην ουσία κυρ φιουζιονάρα μου, απλά φτάνουμε στο ίδιο συμπέρασμα από διαφορετικό σπιν. Ο κιθαρίστας αν έχει σαχλόφωνο, θα ακουστεί πολύ χάλια αν πάει να παίξει φλάουτο, τρομπόνι ή βιολί, Μπορεί να αυτοσυγκεντρωθεί πάαααααρα πολύ και να περάσει επιδερμικά για πιάνο. Όμως... αν έχουμε ένα βστ σάζι, ούτι, μπουζουκοειδές, ένα ωραίο όρθιο μπάσο, μια κλασσική; Η ακόμα έναν ήχο από συνθ που δε θυμίζει κανένα απολύτως όργανο; Εκεί δεν πέφτουμε στην παγίδα (που κλωτσάει το μυαλό γιατί καταλαβαίνει ότι η τεχνική δε συμφωνεί με το ηχόχρωμα) οπότε θα είχε ενδιαφέρον. Όμως, βλέπω ότι οι κατασκευαστές κάνουν το εξής. Πρώτον, φτιάχνουν ένα όργανο σκευομορφικά να είναι λίγο από όλα. Σαξο/κλάρινο με ίσως λίγο φλάουτο. Από τα ολότελα, οκ, αλλά σακατεύει τις τεχνικές ΟΛΩΝ των οργάνων που προσπαθεί να μιμηθεί. Δεύτερον, το φορτώνουν με κιτς ήχους για να δικαιολογήσουν(;) κάπως την τιμή. Καλύτερα να μην τους έβαζαν καθόλου για εμένα. Τρίτον, αυτό που είπες, δεν "ακούει" καλά. Βλέπω τα ντέμο, και απογοητεύομαι. Είναι σαν να έχει κάποιος μια συσκευή, που μεταφράζει τα πατήματα και τα φυσήματα σε "πληκτρογλώσσα+" και βγαίνει... ένα πράγμα που δε θυμίζει τίποτα από το αρχικό μήνυμα, γιατί δεν έχει την ίδια τεχνική αφετηρία. Ενώ δηλαδή σε άλλα πράγματα βλέπω aftertouch, mpe, στα τύμπανα crosstalk και διάφορα "όπλα" συνεπικουρικά, σε αυτά τα wind κοντρόλλερ δεν υπάρχει τίποτα στα δάχτυλα, είναι απλά switches, σαν να σου λέει ή πατάς ή δεν πατάς. Σαν μελόντικα με breath controller. Ε πού πας ρε φίλος. Για τα χάλκινα δεν το συζητάω καν. (που σαν υλοποίηση νομίζω αλγοριθμικά θα ήταν πιο εύκολη από οποιουδήποτε ξύλινου) Edit: Είδα και το βιντεο στο κινητό που έχει ήχο. Δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα. Θα περίμενα πολύ έντονες δυναμικές, σβησίματα, φουσκώματα, αλλά αυτό να είναι θέμα ρύθμισης; Του συγκεκριμένου ήχου;
    1 βαθμός
  15. Το δοκιμασες δηλαδη και δουλευει; Αν ναι, για πες latency που σου δινει. Το thunderbolt ειναι η λυση που θα μας σωσει Αν εξαιρεσεις περιπτωσεις οπως της RME με τα μαγικα της, το USB ως συμπεριφορα και latency ειναι χειροτερο και απο το ουσιαστικα καταργημενο firewire. Αντιθετα το thunderbolt εδωσε φοβερα πρωτα δειγματα, δεν εχει σταθεροποιηθει ομως το πρωτοκολλο για να δουμε τι θα κανουμε Απο εκει ομως θα ερθει η λυση για προσιτο near zero latency.
    1 βαθμός
  16. Λογικο. Η trap ειναι μια μουσικη προταση, με μεγαλη απηχηση μαλιστα. Μπορει να ειναι καγκουρικη και χαμηλοτατου επιπεδου, αλλα ειναι μια μουσικη προταση. Τα σκυλορεφραινακια με ριφακι μεταλλικα στη μεση δεν ειναι προταση, ειναι κωμωδια. Με την κακη εννοια, οχι παμε να δουμε μια ωραια κωμωδια, αλλα σε φαση "η ομαδα φετος ειναι κωμωδια, σερνεται".
    1 βαθμός
  17. Μπραβο πολυ ωραια δουλεια.Μ αρεσε ενας στιχος αν τον καταλαβα καλα-the boy from the west side,θα εβαζα αυτον τον τιτλο
    1 βαθμός
  18. ΠΟλυ καλο φιλαρακι ευγε!!
    1 βαθμός
  19. Τρομερη δουλεια και αυτες οι πινελιτσες απο δω και απο κει κανουν τη διαφορα.Πολυ ωραια τα κρουστα επισης,μου ελειψε λιγο περισσότερο μπάσο να γεμισει το κομματι συχνοτικα
    1 βαθμός
  20. Κομματάρα, πόσα χρόνια έχω να το ακούσω...
    1 βαθμός
  21. Έπος φίλε Ευτυχώς στο βίντεο αυτό έχει ολόκληρο το σολο του Lord, κάποια ζώα το έχουν κουτσουρέψει σε κάποια άλλα βίντεο.
    1 βαθμός
  22. Δεν είχε απλά αναδουλειές το άλλο "μαγαζί", ήταν εντελώς κλειστό. Ευτυχώς ξανάνοιξε το 1984.
    1 βαθμός
  23. Ε οι άλλοι το παίζανε από σι ξένο εσύ από σι ελληνικό μωρέ, οπότε δικαιολογεισαι
    1 βαθμός
  24. 1 βαθμός
  25. Boys are back in town - Driver's Hit live@Lazy 1/7/23. Προλέγω ότι εγώ κάνω τη πράσινη. Boys are back in town..mp4
    0 βαθμοί
  26. Τελικά, το βράδυ εξελίσσεται σε ξημέρωμα- αφιέρωμα Hughes. Και τότε θυμήθηκα ότι ο πάλε ποτέ "έγκριτος" δισκοκριτικός του (πάλε ποτέ) Heavy Metal, Γιάννης Κουτουβός, είχε χαρακτηρίσει το ακόλουθο "κοπριά από γομάρια" Χμμμμ...
    0 βαθμοί
  27. Ελάτε να σας φτιάξω λίγο τώρα (κάντε subscribe λέμε, είναι το κανάλι μου)
    0 βαθμοί
  28. Μιας και ήρθε και ο Μανώλης στην παρέα, ας πάμε λίγο πιο ανατολή... ΥΓ: Τελικά πάντα καταλήγουμε στην πχιότητα
    0 βαθμοί
  29. Από τους DP πέρασαν τρεις βάρδοι, μια κατηγορία από μόνος του ο καθείς- καμία αντίρρηση και μεταξύ μας και οι τρεις λατρεμένοι, ο καθένας για το στιλ του. Απλά αυτό πάντα που με "τρέλαινε" με τον Hughes ήταν αυτή η "μαύρη" funk/soul/rock φωνή στο σώμα ενός λευκού Και πάμε άλλο ένα από τη δισκάρα...
    0 βαθμοί
  30. Ναι, αλλά για τους Trapeze δεν λες τίποτα. Ακούω Hughes εδώ και ανατριχιάζω.
    0 βαθμοί
  31. Πειράζει που είναι και ο δικός μου αγαπημένος;
    0 βαθμοί
  32. θα την πω την αμαρτία μου... Παρότι είχα την τιμή και την χαρά να παίξω με τον Gillan, σαν τον Hughes τίποτα... Για τα αυτιά μου, το απόλυτο Ε, ναι... Είδες τώρα τι μου θυμίσατε; Με τον sir είχαμε παίξει το ακόλουθο και η Εβελίνα το είχε πει σούπερ...
    0 βαθμοί
  33. Πάμε και στο άλλο "μαγαζί" πριν το... λουκέτο. Δισκάρα βεβαίως- βεβαίως...
    0 βαθμοί
  34. Ε, αδελφά γκρουπ... ξέρεις πώς γίνεται Όταν είχε αναδουλειές το ένα μαγαζί, πήγαιναν στο άλλο...
    0 βαθμοί
  35. Ωραία τα 3/5 των Deep Purple mark 3...
    0 βαθμοί
  36. Δεν ξέρω φίλος, μπερδεύτηκα. Όταν κάνει ζέστη, τρώω τυροπιτα και παρακολουθώ Μαρία Αναστασοπούλου δεν μπορώ να σκεφτώ σοβαρά. Κάτσε να το γυρίσω στη Γιάμαλη...
    0 βαθμοί
  37. Με την τετράχορδη λατρεία μου, Neil Murray
    0 βαθμοί
  38. Εσύ παλικάρι μου είσαι πάντα ready an' willing.
    0 βαθμοί
  39. Και αύριο το βράδυ-εάν και εφόσον- δηλώνω έτοιμος Πάμε για τέτοια, λαϊκά και όμορφα άσματα δηλαδή...
    0 βαθμοί
  40. Φυσικα και μπορουμε. Παρακατω ο Αιγυπτιος χωρις τα γυαλια σε νεαροτερη ηλικια.
    0 βαθμοί
  41. Μπορούμε να διασκευάσουμε αυτό σε ρέγγε? Ή εναλλακτικά σε μπλουζ?
    0 βαθμοί
  42. Δια να ετοιμαζεσθε............ Can't get you out of my mind o τιτλος.Λαικης κοπης. cant get.mp3
    0 βαθμοί
  43. Αχ αυτές οι λυσσάρες ...
    0 βαθμοί
  44. 0 βαθμοί
  45. Βρε κανονίστε το εσείς ... και .... θα αφήσω ένα μυστήριο να πλανιέται.
    0 βαθμοί
  46. Λοιπόν ο παραγωγός μας "γείωσε", ως εκ τούτου επιστρέφω στην πχιότητα ως ένδειξη διαμαρτυρίας...
    0 βαθμοί
  47. (Ωρα είναι,ο αγαπητός npap να έχει πιει τα τσιπουράκια του και να τα βάλει μαζί μου) Δέν είμαι κατά του ψηφιακού,απλά πιστεύω ότι σε κάποια πράγματα ο ένας κόσμος υπερτερεί του άλλου και η ταινία,είναι ένα απο αυτά. Απλά. Οπως και η χρήση της.Υπεροδηγημένη σε σημείο παραμόρφωσης,διακριτικά? Η δοκιμή ίσως θα ήταν προτιμοτερό να γίνει μόνο σε ένα κανάλι,πχ το snare η το kick κατά την γνώμη μου πάντα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου