Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Kanimothrios

    Kanimothrios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      838


  2. ex - v27, bk27

    ex - v27, bk27

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      3.708


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.976


  4. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.956


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/01/2024 σε όλα

  1. Μου αρέσει που έχουμε αναφέρει σαν αιτίες που κάνουν το noiz μη ελκυστικό σε νέα μέλη, τις tele,τα αστεία,τα περί ανέμων και υδάτων και όχι τους καυγάδες τρίχρονων, τους εγωισμούς και τις απειλές για αποχώρηση. Και δεν τα γράφω τα παραπάνω για να βάλω λάδι στη φωτιά, αλλά πραγματικά η φάση κάποιες φορές είναι επιπέδου:"Μαμά, μου φάγαν το μπιφτέκι μου". Κάποιοι παίρνουν την ψηφιακή τους περσόνα και το noiz πολύ πιο σοβαρά από ότι θα έπρεπε. Και δεν παίρνουν καθόλου στα σοβαρά, τα σαφή μυνήματα αποδοκιμασίας ή επιδοκιμασίας, των υπόλοιπων μελών, ενώ θα έπρεπε. Τέλος, αν με το moderation του Λάκη ή του Βασίλη, έχουν πρόβλημα ας πούμε 3 από 30 μέλη με καθημερινή παρουσία,δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι 27 είναι κλίκα που τα έχει κάνει πλακάκια μαζί τους. Κάτι άλλο συμβαίνει..
    5 βαθμοί
  2. Θα παρεις αυτη με τα χρυσα και θα της βαλεις ασπρο pickguard
    2 βαθμοί
  3. Δεν ξερω για ΑΙ και αλλες τετοιες τριχες κατσαρες αλλα εισαι συνθεταρα φιλωΟυζ. Μεγαλη συνθεταρα.
    2 βαθμοί
  4. Ξεκινησα να το ακουω σημερα κ πηγα κατευθειαν στα κομματια που παιζει ο @gvour κ ο @fusiongtr Μου επεσαν τα σαγονια κ απο τοτε τα εχω ακουσει ποσες φορες στο repeat κ δεν εχω ακουσει το υπολοιπο αλμπουμ. Οποτε κανονικα θα επρεπε να το ακουσω ολο κ μετα να μιλησω, αλλα δε μπορω εχω παθει πλακα. @loucas τι να πω? Εισαι μεγαλος παιχτης , αλλα εισαι ακομα πιο μεγαλος συνθετης κ εχεις οραμα. Κ αυτο ειναι σπανιο. Καταπληκτικος! Ο Τζιβουρ εχει απιστευτο touch κ παιξιμο. Επαθα πλακα Στρατο μπηκες τσαμπουκαλεμενος κ θερισες. Σου τα'πα κ ιδιαιτερως, αλλα επειδη σε φερνω σε δυσκολη θεση με τα κοπλιμεντα, ηθελα να το κανω κ δημοσιως . Εισαι ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ
    1 βαθμός
  5. Εγω δεν πιστευω οτι θα βγουν .. "τραγουδια" ... τραγουδαρες. Και τωρα βγαζει κομματια. Δεν περιμενω ομως να μου βγαλει ενα καινουργιο "cause we ended as lovers". Απο τη μια ειναι το ειδος της μουσικης που παιζει, απο την αλλη ειναι οτι εχει γινει γνωστος απο τα κασκαντεριλίκια. Δες για παραδειγμα γνωστα συγκροτηματα που εχουν γινει διασημα απο ενα συγκεκριμενο υφος. Πχ Iron Maiden. Πιστευεις οτι γουσταρουν μετα απο 50 χρονια να βγαζουν ιδια τραγουδια με τα παλια? Κι ομως το κανουν (ή προσπαθουν) , γιατι αυτο θελει το κοινο τους. Ετσι κι αυτος. Ειναι μεγαλο ρισκο να αλλαξει ροτα ενας καλλιτεχνης. Ειναι και οτι ολα (τα καλα) εχουν παιχτει πια. (πχ καινουργιο και που δεν εχει ξαναπαιχτει ειναι αυτο το ειδος των Polyphia , αλλα δεν μου αρεσει, δεν το θεωρω καλο. Το θεωρω ιδιαιτερο. Γουστα ειναι αυτα.) Εμενα παντως δεν με χαλαει αυτο που κανει ο Mancuso ακομα κι αν δεν βγαλει τις μεγαλες συνθεσεις. (Συγνωμη δηλαδη, το πρωτυπο του ο Eric Johnson, ποσα κομματια του ξερει ο κοσμος? Ακομα και οι αμεσα ενδιαφερομενοι - οι κιθαριστες- αν τους ρωτησεις πανω απο 4-5 κομματια του, δεν ξερουν να σου πουν τιτλους.) O Mancuso ειναι ενας δεξιοτεχνης που χαιρεσαι να τον βλεπεις και να τον ακους. Εμενα, για ενα τετοιου ειδους μουσικο, θα μου εφτανε να βλεπω και επανεκτελεσεις ή διασκευες απο παλιες καλες συνθεσεις αλλων συνθετων, με το δικο του υφος. .
    1 βαθμός
  6. Ιδανικα, θα ελεγα λευκο pickguard και χρυσο hardware. Μεταξυ των δυο, μαυρο pickguard και χρυσο hardware - το νικελ δε μου καθεται πολυ ωραια σε αυτες και τις V (μιλαμε για την "παραδοσιακη" συνταγη παντα).
    1 βαθμός
  7. αυτο συμβαινει μονο στα vintage reissue μοντελα (οπως άλλωστε και στα αμερικανικα και μεξικανικα) γιατι απλα ετσι ΠΡΕΠΕΙ, εχει βγαλει η MIJ Fender πολλα μοντελα με το TR Adjustment στο headstock. η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ του @LK ειχε TR Adjustment στο headstock και στα 70s οποτε παρε μια τετοια Ειναι αλλα θελουν ΑΜΕΣΗ αντικατασταση ηλεΧτρονικων και μαγνητωΝΕ (με εξαιρεση καποια μοντελλα που εχουν αμερικανικους μαγνητες)
    1 βαθμός
  8. Ποτέ δεν χώνεψα τις Japan για έναν και μοναδικό λόγο. Πρέπει να ξεβιδώνω μανίκι για ρυθμίζω το relief. Δεν θα μπορούσα ποτέ να συμβιώσω με τέτοια κιθάρα. κουκλα!
    1 βαθμός
  9. Aν είχε FX loop ίσως θα μπορούσες να δοκιμάσεις τα πετάλια σου, αλλά νομίζω ο συγκεκριμένος δεν έχει και για μένα είναι μεγάλο μείον αυτό. Νομίζω ότι είναι το No1 must have σε πολυκάναλο ενισχυτή. Τώρα από το input ο ενισχυτής περιμένει να δει σήμα σε στάθμη μαγνητών κιθάρας για να λειτουργήσουν σωστά τα μπλιμπλίκια του. Οπότε αν του βάλεις δύσκολα εκεί "βραχυκυκλώνει" .
    1 βαθμός
  10. Σε καταλαβαίνω, είναι όντως random με digital ενισχυτές. Δεν παίρνεις κατι τέτοιο για να μην παιδεύεσαι στο πάνελ του ενισχυτή; https://blackstaramps.com/product/silverline-footswitch-fs-10/?product_id=872
    1 βαθμός
  11. Εδω έφτασε το hangover burger 7 ευρώ στην Pizza Fan. Μια χαρά το έχουν. Της Pizza φαν θες δύο για να χορτάσεις
    1 βαθμός
  12. Ευχαριστουμε καλε μας Terry. Εχεις τοσο δικιο. Εδω το κομματι του Γιαννη
    1 βαθμός
  13. A) Μπράβο στον @BillTrantos που τα επανέφερε στο προσκήνιο- μου είχαν ξεφύγει και σήμερα η μέρα άρχισε υπέροχα με μουσικάρες. Β) Μπράβο (τι μπράβο... εύγε) στον @loucas. Αφού λοιπόν διάβασα την υπέροχη παρουσίαση του Βασίλη, ξεκίνησα το ψάξιμο και άρχισα να ξετρυπώνω κομμάτια Ουάοοο... Άκουσα καταπληκτικά πράγματα, υπέροχες μουσικές και τρομερά παιξίματα - το οποίο μας οδηγεί στο... Γ) Εδώ θα ξεκινήσω με τον @gvour... Έχω παίξει με τον Γιώργο, έχουμε γράψει ουκ ολίγες φορές, αλλά τέτοιον gvour πρώτη φορά άκουσα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη - αλλά τα έχουμε πει πολλές φορές γι΄αυτό το αγόρι: Είναι κιθαρισταράς Καλά, όσο για το άλλο αγόρι @fusiongtr δεν είχα... εκπλήξεις. Ο Βασίλης τον περιέγραψε άψογα. Κλασικός Στράτος για όσους τον γνωρίζουμε καλά: Μπήκε, "γάζωσε" και αποχώρησε- όπως πάντα απολαυστικός. Edit: Βρήκα το Scherzo Latino για να ακούσω τον @Yannis Methenitis και μου έφυγε η περιέργεια. Υπέροχο κομμάτι. Και ο Γιάννης "ζωγράφισε" με το γνωστό χωρίς πολλά-πολλά στιλ του. ΥΓ1: Κάθε φορά που ακούω υπέροχες μουσικές που προκύπτουν "εκ των έσω", επειδή γνωριστήκαμε εδώ μέσα, οι όποιες "γκρίνιες" έχουμε περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Το Noiz είναι αυτό που άκουσα... ΥΓ2 Ακριβοθώρητα αγόρια Γιώργο- Στράτο, γράψτε καμιά μουσική το κοινό σας αδημονεί... ΥΓ3 Λουκά και πάλι εύγε.
    1 βαθμός
  14. Juicy grill... Ότι καλυτερο
    1 βαθμός
  15. Αυτο ακριβώς ήθελα τώρα. Αν και πρέπει να προσέχω τη διατροφή μου, μου γεννήθηκε η επιθυμία μόλις διάβασα αυτό για ένα καλό burger. Θα πάω το απόγευμα να φάω σε ένα καλό burger house που ξερω στι Χαλάνδρι. Να σαι καλά φίλε, μου έδωσες την ιδέα για μια ευχάριστη σημερινή.... διέξοδο.
    1 βαθμός
  16. Έχω χρόνια να το χρησιμοποιήσω και δυστυχώς δεν το έχω πρόχειρο για να το τσεκάρω. Όμως απο μνήμης, γιατί το είχα χρησιμοποιήσει πάρα πολύ και εγώ σαν τον @Spyros Delta νομίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να Mute- αρεις ένα απο τα δύο Output κατά το δοκούν. Κοινώς θα πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα βάζοντας πχ ένα κουρδιστήρι αμέσως μετά το right output. Επίσης τα εφε σου θα πρέπει να είναι mono για να μην έχεις τίποτα περίεργες πτώσεις έντασης. Ξέρω ότι δεν βοήθησα πολύ, δυστυχώς θα πρέπει να πειραματιστείς μόνος σου για να καταλάβεις τι γίνεται..
    1 βαθμός
  17. Όντως και κακώς κατέβασα την ένταση της κιθάρας για να βάλω μπροστά το μπάσο.
    1 βαθμός
  18. Ναι αλλά για την Οριάνθη δε μας είπες κ εσύ κάτι, διαβάσαμε μόνο τον διθύραμβο του npap Πέρα απ' την πλάκα, όταν έπαιζε με τον Michael το beat it, το σκότωνε το σόλο του μεγάλου Eddie. Το δολοφονούσε. Ιεροσυλία κανονική
    1 βαθμός
  19. Εγώ το πάτησα το κουμπί, αν εννοούμε το αρχικό moderation και (παράκληση σε όλους) θα προτιμούσα να έρθετε όσοι έχετε θέμα μαζί μου να μου το πείτε ιδιωτικά, παρά να κάνετε πηγαδάκια και να με ειρωνεύεστε πλαγίως. Το ότι τόσο καιρό δεν έχω πει κάτι, δε σημαίνει ότι δε διαβάζω, ή δεν καταλαβαίνω τι γράφεται. Προτιμώ να γίνει μια ειλικρινής κουβέντα κι ας διαφωνούμε, παρά αυτό το πράγμα. Είναι κρίμα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τον Λάκη, κυρίως ότι στο δε γίνεται να μας αγαπάνε όλοι, δε γίνεται αυτό σε καμία κοινότητα οποιουδήποτε μεγέθους. Τέλος, θα ήθελα να διευκρινίσω, αν και είναι προφανές, πως αυτή τη "δουλειά" την κάνουμε αφιλοκερδώς επειδή αγαπάμε το forum. Είναι μια δουλειά με ελάχιστα ευχαριστώ και πολλά μπινελίκια. Αυτό δεν το λέω γιατί περιμένω να μας πείτε μπράβο, ή να εκτιμήσετε τι προσπαθούμε να κάνουμε, αλλά για να μην υπάρχει η απαίτηση να είμαστε όλοι απίκο 24/7. Είναι πρακτικά αδύνατο και σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι κάνουμε moderation μόνο όσους νομίζετε ότι δε συμπαθούμε.
    1 βαθμός
  20. 1.Εχεις δίκιο, σαν 2 χρονα. Μα στα 2χρονα επιβάλλονται τιμωρίες. Οι ενήλικες δεν χρειάζονται. Πειθαρχούν. 2. Κουμπί ΔΕΝ πάτησα ποτε μου 3.Το πως θα κάνω μοντερεσιον, το δήλωσα και στον προηγούμενο admin και στον νυν (και προφανώς το αποδέχθηκαν - αφου είμαι ακόμα). Αλλά νομίζω είναι γνωστό.....είμαι Mod από το 2016, και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΟΥΜΠΙ για κανένα μέλος. 4. Να κάνεις αυτό που αισθάνεααι edit: Και μια χαρα παρακολούθησα το θέμα. Σου έγινε συσταση (και ορθότατα) να αλλάξεις τον τίτλο γιατι το " ε ψιτ παιδί έλα εδώ" είναι ό,τι να ναι, και άρχησες να λες "επήτιδες το έκανα" και "δεν το αλλάζω" και είμαι "συνειδητά παραβατικός"....και ναι in my books , αυτό δεν είναι συμπεριφορά ενήλικου. Κουμπί δεν πάτησα, μια χαρά προλάβαινα. Το πάτησε άλλος....ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
    1 βαθμός
  21. Αυτό είναι μια σύσταση να χαλαρώσετε και αντι να μαλώνεται σαν 3 χρονα, να ασχοληθείτε με κάτι εποικοδομητικό για το forum....να προτείνετε δηλαδή τι κιθάρα να πάρω. Δεχομαι την κριτική για το Moderation. Έχεις δίκιο, δεν έπρεπε να προσπαθησω να χαλαρώσω το κλίμα, αλλα να πατήσω τα κουμπια να σας εξαφανίσω από τον χάρτη. Εγω θα το ξαναπώ για τελευταία φορά. Αν ένιωθα αδικημένος/ πονεμένος /πληγωμένος ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ. Δεν θα σχολίαζα "γιατι κάνατε μοντερεσιον σε εμένα και όχι στα άλλα τα παιδάκια που έκαναν το ίδιο με εμένα" (ακόμα και να ίσχυε). Αν δεν ένιωθα , θα το ξεπερνούσα και θα συνέχιζα να πρακαλουθώ το νοιζ. Απλά είναι τα πράγματα....... (μάλλον για εμένα).
    1 βαθμός
  22. ...το πρόβλημα είναι η ανάμιξη σε θέματα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι γνωρίζουν
    1 βαθμός
  23. Ανεβάζω κάτι διαφορετικό με φωνές ΑΙ. Όλα τα φωνητικά μέρη του κομματιού (lead, αρμονίες) έπρεπε να τα τραγουδήσω εγώ και μετά να τα μεταφέρω στις φωνές των ΑΙ. Έχω πάθει πλάκα με τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Δεν μπορώ πραγματικά να φανταστώ πως θα εξελιχθούν τα πράγματα σε δύο τρία χρόνια. Οι ΑΙ φωνές είναι πραγματικοί άνθρωποι που έχουν διαθέσει τις φωνές τους για ακριβώς αυτό τον σκοπό. Για να είναι πιο φυσικό το αποτέλεσμα από την εκτέλεση των φωνών του ΑΙ, έγραψα Αγγλικούς στίχους. Λόγω του είδους του κομματιού είναι τέρμα γλυκανάλατοι, δεν τους ανεβάζω
    0 βαθμοί
  24. Ο εικονιζόμενος είμαι εγώ Ειναι snapshot από ένα video του 2010. Κάπου εκει αγοράστηκε και η κιθάρα αυτή , από εναν φίλο μου, γύρω στα 600-700 € αν θυμάμαι καλά. Και την γκουγκλαρω σήμερα να την βρω και βλέπω ότι η fender την πουλάει ακόμα.....σχεδον 2.000,00 δολλάρια. Πάμε καλά; Αρχίζω να μετανιώνω που δεν πήρα και εγώ τότε μια. https://www.fender.com/en-AU/electric-guitars/telecaster/made-in-japan-traditional-70s-telecaster-custom/5360602306.html
    0 βαθμοί
  25. Δεν γνωρίζω ποια πεταλακια έχεις, αλλά μπορείς να δοκιμάσεις ένα πεταλακι overdrive ρυθμισμένο σαν booster μπροστά από τον ενισχυτή (με επιλεγμένο ένα high gain μοντέλο στον ενισχυτη), ώστε να οδηγήσεις την προενισχυση με πιο hot σήμα (όπως αν ήθελες να υπεροδηγησεις ένα λαμπατο ενισχυτη). Συνήθως το gain στους ενισχυτές (λαμπατους η modeling) το ρυθμίζω στο 6/10 (εκεί βρίσκεται το sweet spot, εξαρτάται τον ενισχυτή βέβαια), παραπάνω gain και αρχίζει και "λασπωνει" ο ήχος - χάνεται το definition... Αν τώρα το distortion το παίρνεις από τα πεταλακια σου σε καθαρό κανάλι ενισχυτή, τότε είναι πιο "δύσκολα" τα ταιριάσματα με τους modeling ενισχυτές imho. Ίσως σε αυτή την περίπτωση να ήταν καλύτερο να τα συνδέσεις απευθείας στο τελικό (μέσω effects return) - παρακάμπτοντας έτσι και την ad/da μετατροπή της modeling προενισχυσης του ενισχυτή.
    0 βαθμοί
  26. Άκουστε τον Στράτο στην πρώτη συμμετοχή του στο δευτερο cd. Ti κάνει ο τύπος?????? Το σόλο του Στράτου είναι σπουδή...
    0 βαθμοί
  27. Ένα promo με τον συνθέτη του Avatar που βρήκα ενδιαφέρον. Ένα exploration που αναδεικνύει θα έλεγα κάποια πράγματα που έχουν ειπωθεί στο thread για το integration του controller με το software για browsing και mangling των instruments. Δεν ξέρω κατά πόσο τα χρησιμοποιεί έτσι και στην πραγματικότητα γιατί είναι και διαφήμιση. Εγώ πάντως αν ήμουν σαν και αυτόν νομίζω πως σήμερα με αυτό το setup θα δούλευα ξεκάθαρα επαγγελματικά. Και χαίρομαι που το διαθέτω ως ερασιτέχνης έστω και χωρίς το controller (yet)
    0 βαθμοί
  28. τόσο απλά και καθαρά όσο τα θέτει ο Γιάννης... και επ ευκαιρία αυτό το πρόσφατο thread (για να ναι και επίκαιρο) που αντιστοιχεί το noiz που κατά βάση προσωπικά με αντιπροσωπεύει (θέλοντας να ελπίζω και πολλούς ακόμα)... εν περιλήψει ένα νέο μέλος ρωτά και κάποιοι παλιότεροι απαντούν και το βοηθούν ουσιαστικά καλωσορίζοντας το και δίνοντας του χώρο και την ανάλογη ατμόσφαιρα ώστε δυνητικά να ενταχθεί και να παλιώσει δίνοντας με την σειρά του βοήθεια στον επόμενο...... δύσκολο έ; και θα πρεπε να εννοείται από την άλλη φυσικά και παράλληλα ότι (πολύ) καλώς υπάρχει και ο Λούκουλος κι όποιο άλλο thread δείχνει ότι ο μουσικός (και ο ηχολήπτης) είναι και απλός άνθρωπος με τα ούλα του πέραν της τέχνης του... τον λόγο να "μπλέκουν" ποτέ δεν τον κατάλαβα ακόμα και όταν έπιασα τον εαυτό μου να συμμετέχω σε καθ υπερβολήν δρώμενα... το ίδιο φερόμαστε στο σπίτι; το ίδιο στην δουλειά; το ίδιο στο σχολείο; το ίδιο στην ταβέρνα; υπάρχει κάποιο κακό στο να προσαρμόζονται οι συμπεριφορές μας στις ανάγκες του κάθε περιβάλλοντος;... εκτός αν κάποιοι αρέσκονται στο να μπερδεύουν την συνειδητή προσαρμογή με τον καταναγκαστικό συμβιβασμό... ντάξει κι αυτό σημείο των καιρώνε είναι αλλά υπάρχει κι ένα έλεος τελικά για όποιον επιμένει κάνοντας συστηματικά την τρίχα τριχιά... anyway... πολύ μπλα μπλα και από τηγανίτα τίποτα... αγαπώ αυτό το γαλατικό χωριό και με τα καλά του και με τα κακά του... οι κρίσεις πάντα μπορούν να είναι δημιουργικές και να βελτιώσουν καταστάσεις... χαλιέμαι μόνο όταν κατά καιρούς αισθάνομαι κάποιον Ιζνογκούντ στα πέριξ...
    0 βαθμοί
  29. Λογικό, πρέπει να δικαιολογήσεις το nick σου.
    0 βαθμοί
  30. Εγώ ψηφίζω την άσπρη https://www.thomann.de/gr/harley_benton_ex_84_modern_emg_wh.htm?ref=prp_variations_382559_2
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. Ιδανικα αυτο, και βαζεις και top hat knobs μη σου πω. Απλα το pickguard, αν παρεις καποιο ετοιμο aftermarket δε θα ειναι ιδιο προφανως και θα χρειαστει νεες τρυπες για τις βιδες.
    0 βαθμοί
  33. Καλησπέρα φιλέ blue και σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα συμφωνήσω μαζί σου για το TR8S καθώς η Roland έχει γράψει την δικιά της ιστορία πάνω στα drum kit, αλλά το νέο drumbrute impact διαβάζω και βλέπω ότι έχει κάνει την δικιά του επανάσταση καθώς έχει υποστεί βελτιώσεις από τον προκάτοχο του drumbrute. Βασικά να πω ότι στα νέα techno τα φίλτρα με distortion fx είναι κάτι ωραίο και δυνατό στο είδος το οποίο έχει το impact. βεβαια να πω ότι αρκετοί είδα ότι τα έχουν και τα δυο και τα δουλεύουν και μαζί. Γενικά μια ωραία ανάλυση ακόμα και από τεχνικής πλευράς πιστεύω ότι θα είναι ωραία να γραφτεί εδώ μέσα και να αναστήσουμε λίγο την κατηγορία, να αρχίσει και κόσμος της Dance Electronica να μπει ξανά εδώ μέσα και να δώσουμε πάλι μια ανάσα στην κατηγορία πλήκτρα όπως της αρμόζει. Αυτό ήταν το έναυσμα από παλιό μέλος και συμφορουμιτη (αν το γράφω σωστά) να μπω και να το αναρτήσω ως θέμα και να μπει μοντέρνος κόσμος που τον ενδιαφέρει αυστηρά η Dance Electronica και σε όλα τα παρακλάδια της. Eσύ είχες το παλιό Drumbrute?
    0 βαθμοί
  34. Όσα θέματα έχεις ανοίξει μέσα στο τελευταίο 10ημερο, δεν τα έχεις ανοίξει τελευταία 5ετια
    0 βαθμοί
  35. Με μαύρο, πάει με το headstock... ΥΓ: Ελπίζω κάπου εδώ να υπάρξει... φρένο
    0 βαθμοί
  36. Μου αρέσει με το μαύρο pickguard, καθως δένει με το μαύρο headstock, αλλά προτιμώ το chrome για την αντοχή του στον χρόνο….
    0 βαθμοί
  37. και με custom 69 Μάγνητες και φυσικά αλλαγμένο το switch με αμερικάνικο, γιατί τα japan switch εκείνης της εποχής....
    0 βαθμοί
  38. Το ΝΟΙΖ καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι πέρα από τα threads που θα κάνουμε τον χαβαλέ μας και θα θαφτούν εν καιρώ κάτω από το ιντερνετικό ''μελάνι'', λειτουργεί και ως ''ψαχτήρι''.... Βασικά έτσι το χρησιμοποιώ εγώ κυρίως... βλέπω κάτι που μου γυαλίζει από gear, κάνω ''αναζήτηση'' στο φόρουμ πάνω δεξιά και διαβάζω threads που αφορούν στο θέμα (και όταν βλέπω άστοχες ή ανούσιες τυχόν παρεμβάσεις μου σε αυτά τα παλιά threads, μου ρίχνω και μια μούτζα...). Και εάν τα θέματα δεν με καλύπτουν ανοίγω νέο thread. Το να υπάρχει υπερβολικός χαβαλές σε αυτά τα παλιά threads δυσχεραίνει την ομαλή ανάγνωση και αφομοίωση χρήσιμης πληροφορίας. Νομίζω ότι οι νέοι κανονισμοί συμβάλλουν σε αυτή την κατεύθυνση.. όχι να γίνουμε στρατιωτάκια και να απωλέσουμε το προσωπικό μας στυλ γραφής αλλά να κάνουμε το φόρουμ πιο εύχρηστο και χρήσιμο για όλους και τώρα και μελλοντικά. ΄Όχι επειδή το επιβάλλει κάποιος mod, αλλά επειδή εμείς ως χρήστες νοιαζόμαστε. Υ.Γ. Τα παραπάνω δεν αποτελούν μομφή για κανένα μέλος (όπως πχ το μέλος που έχει ο τίτλος του thread, ο οποίος έχει συμβάλλει με πολλές γνώσεις - είπαμε, διαβάζω παλιά threads και το βλέπω), απλά ήθελα να δώσω και την διάσταση του χρήστη που χρησιμοποιώ το site ως ''ψαχτήρι''
    0 βαθμοί
  39. Τωρα.....τότε έπρεπε να την πάρω. Δηλαδή ευτυχως εχω αυτην , που ειναι και του 1988.....θα την πουλησω αν είναι να πάρω σπίτι.
    0 βαθμοί
  40. δεν παίζω techno, αλλά είχα και το drumbrute και το tr8 (όχι το s). το arturia είναι one trick pony με ήχο που στους περισσότερους δεν αρέσει ενώ το Roland είναι κλασικo όργανο. ειδικά το tr8s είναι κλασική επιλογή και το βρίσκεις σε όλων των ειδών τα setups.
    0 βαθμοί
  41. Μα ναι, αυτό κάνουμε! Όλη την ημέρα είμαστε σε τηλεδιάσκεψη μέσω zoom (όλοι oi mods και ο admin) και συζητάμε πώς θα κάνουμε μοντερέσιον σε αυτούς μου δεν χωνεύουμε και πολύ και πως θα την χαρίσουμε στους άλλους που χωνεύουμε. Μας ξεσκέπασαν ! Σας αφήνω τώρα, πάω στο νηπιαγωγείο μου, εχω σχολείο σήμερα.
    0 βαθμοί
  42. σίγουρα όμορφο πακέτο. Το είχα σε micro dark έκδοση, που είχε και fx loop. Μου έχει μείνει η καμπινουλα
    0 βαθμοί
  43. Πολύ καλή επιλογή, αλλά ειναι αρκετά δυνατό σαν ένταση (πιο δυνατός από τον burgera V5). Δεν θα καταφέρεις να παίξεις με βρωμικο ήχο χωρίς να φτάσεις σε ικανή ένταση. Οι μικροί solid state combo έχουν υπέροχα καθαρά και ίσως σε βολέψουν καλύτερα.
    0 βαθμοί
  44. Μια ξεκούρδιστη.
    0 βαθμοί
  45. Για να σας εξηγησω καλλίτερα το σκεπτικό μου. 1. Καταρχήν με ενδιαφέρουν οι κλασσικοί σε όψη και σε ήχο ενισχυτές (κρίμα οι νέοι modelling VOX δεν είναι όπως οι παλιοί , που είχαν όψη πιο κοντα στον VOX AC 30- η τότε σειρά VOX VT20, VT30) . Ευτυχώς η Marshall στους modelling το γυρισε στην κλασσική όψη. H Fender στα νέα μοντελα mustang , το χαλασε το Look, αλλά εγώ εύτυχως πρόλαβα την παλιά κλασσική σε όψη σειρά. Αφού έχω fender και Marshall (καλά ο bugera ήταν αγορά μικρού για την λάπμα ), σειρά έχει ο vox και θα κλείσω με orange. 2. Τους θέλω μικρούς και σε όγκο και σε βατ γιατί είναι για Home studio φαση. 3. Κατέληξα στους Modelling εδώ και 12 χρόνια, γιατί με βολεύουν τα build in effects (ένα καλώδιο και παίζεις). Τους προγραμματίζεις όπως θες (και μέσω software και κάνεις τα Presets σου). Δεν χρησιμοποιώ foot controllers (είπα τον λόγο , δεν τους θέλω στο πάτωμα) και όσους έχω και εγώ με τα χέρια τους πατάω. 4. Τους χρησιμοποιώ κατά 80% για παίξιμο και 20% (τους μικροφωνιάζω ) για recording. 5. Όχι ότι υπάρχει τέτοια περίπτωση, αλλά 1% αν θελήσω για ένα μικρό gig , τον παίρνω μαζί μου. 6. Με βολεύουν και σε live παίξιμο στο studio (max 3-4 άτομα). Άρα το πλάνο είναι να πάρω έναν vox , μάλλον τελικά τον VT20X (που είπε και ο φίλος πάνω).....και να κλείσω με Orange Micro Terror με μια καμπινουλα Με αυτό το σκεπτικό ΔΕΝ θα ασχοληθώ ξανά με amp στη ζωή μου. Για αμιγώς recording χρησιμοποιω κατα 80% software (guitar rig etc.) εδω και 20 χρόνια και δεν θα αλλάξει τώρα.
    0 βαθμοί
  46. Πιο plug n play από ενισχυτή με πετάλια δεν υπάρχει. Μια φορά τα στήνεις τα πετάλια. Άσε που αν δεν θες να πατάς κουμπάκια στον modelling amp για να αλλάζεις ήχο, λογικά θα έχει κάποιο foot switch οπότε πάλι κάτι θα πατάς (που θα πρέπει να προγραμματίσεις πρώτα)
    0 βαθμοί
  47. Μερικές σκέψεις μου τηλεγραφικά. Η πίστη στη μουσική βρίσκεται στην αρχή και καθορίζει όσα έπονται. Κάθε ειλικρινής και αφοσιωμένος μουσικός θα νοιώθει πάντα μαθητής. "Τα πάντα ρεί", κάθε μέρα είναι διαφορετική σε όσα παίζεις ή ακούς. Η εμβάθυνση και η γνώση γενικότερα καλλιεργεί αισθητική και κριτική ικανότητα, βοηθάει να γνωρίζεις ποιός είσαι και τι μπορείς να κάνεις, να σέβεσαι τον εαυτό σου αλλά να μην παραμυθιάζεσαι. Οι έννοιες καλύτερος/χειρότερος αφορούν κυρίως ΜΜΕ και παρεΪστικες χαλαρές κουβέντες. Κυρίαρχο στην τέχνη είναι αν και τι έχεις να πεις, το μέσο και η υψηλή τεχνική δεν είναι προαπαιτούμενα.
    0 βαθμοί
  48. Γιάννη μου ο τύπος αναφέρει επιθετικά και δηκτικά ως ουσιαστικό "πρόβλημα" (που μάλιστα κατ αυτόν είναι και αιτία αφορισμών), μια υποκειμενική τεχνοκρατική ηχοληπτική προσέγγιση που λογικό είναι σε κάποιους να αρέσει σε κάποιους όχι (κι από τα σχόλια στο πρώτο βίντεο μάλιστα φαίνεται ότι αρέσει στους περισσότερους)... κι ενώ αντικειμενικά δεν υπάρχει τεχνικά κάτι που να δικαιολογεί τον προσβλητικό χαρακτηρισμό του (πχ ένα φασικό πρόβλημα που θα δημιουργούσε ενοχλητικά artifacts και οι "κοινοί θνητοί" δεν άκουσαν) και τον βάζουν και στη θέση του διάφοροι σχολιαστές (και ευγενικά γιατί εγώ μάλλον θα ήμουν ανάλογος με την κακοτροπία του και τα ειρωνικά γελάκια της κομπλεξικής αυθεντίας που ξεγυμνώνεται αντί να αποθεωθεί όπως θα επιθυμούσε), αυτός φτιάχνει και δεύτερο "πολιτικάντικο" βίντεο (σε αμυντικό υφάκι αυτή τη φορά)... ε και σε αυτό επιμένει με ξύλινο λόγο και ψευδοφιλοσοφικές αιτιάσεις, σοφιστίες, βατράχους και ειρωνείες να προσπαθεί να δικαιολογήσει την μ@λ@κi@ του και τις προσβολές που περιείχε το πρώτο... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ... αν ήθελε πραγματικά να δώσει τροφή για μια ενδιαφέρουσα κουβέντα όπως λες, θα είχε άλλη τακτική που θα έθετε αφορμή να ανοίξει το θέμα της αυστηρής πιστότητας στην καταγραφή της κλασσικής μουσικής και τα ταμπού που κουβαλάει διαχρονικά ο "δομικός" ελιτισμός της που καταλήγει συχνά πυκνά σε μια αυτοαναιρούμενη "σοβαρότητα" (πχ τα natural references που πια έχουν εμφανείς "ρωγμές" αξιοπιστίας με τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις στις αίθουσες συναυλιών και καταχρώνται κατά περίπτωση την διακριτική support παρουσία τους)... το αστείο της υπόθεσης μάλιστα είναι ότι βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του τοποθετώντας με την κουτοπόνηρη συμπεριφορά του τον εαυτό του στην χειρότερη κατηγορία των audiophiles... αυτών με την αυτοανακηρυγμένη "ανωτερότητα" που κράζει δικαίως ο Allan Parson με την ρήση του: "Audiophiles don't use their equipment to listen to music. They use music to listen to their equipment." και το χειρότερο όλων το ότι με αφορμή αυτόν ο φίλος μας ο @bouzoukleri (και φαντάζομαι και αρκετοί άλλοι) χαλάει τη ζαχαρένια του χωρίς πραγματικό λόγο...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου