Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.444


  2. Σπινθηροβόλος γάιδαρος
  3. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.133


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.976


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/03/2024 σε όλα

  1. Το μόνο "τρομακτικό" στην υπόθεση, είναι ότι βρίθουμε ακροατηρίου που δεν συνειδητοποίησε (μάλλον ποτέ) ότι η μουσική ανέκαθεν υπάρχει και λειτουργεί σε κάποιο χώρο, σε κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο, έξω από τον οποίο δεν λειτουργεί και δεν έχει κανένα νόημα. Π.χ. τα gospel δεν γράφτηκαν για να τα ακούει κάποιος στον υπολογιστή του, αλλά για να τα τραγουδάει, μαζί με άλλους Χριστιανούς αδελφούς, σε κλίμα δέους και κατάνυξης. Τα blues έχουν τον αντίστοιχο φυσικό τους χώρο, η ντίσκο επίσης, το πανκ επίσης. Κοινώς, δεν υπάρχει η μουσική για να την αναλύουμε, αλλά για να τη ζούμε. Ειδικά όσοι δηλώνουν μουσικοί. Γράφει ο άλλος ότι κρίντζαρε με Σάττι (δεν το λέω για να τον υποτιμήσω, καθόλου, ίσα-ίσα μου είναι συμπαθέστατος). Κρίντζαρες επειδή περίμενες τι; Κάτι σαν Βίκυ Λέανδρος; Κάτι σαν Μαρινέλλα; Κάτι σαν Κοντσίτα; Κάτι σαν τη τρελάρα τη Σουηδέζα (δε θυμάμαι τώρα πως τη λένε); Κάτι σαν το αγαπημένο σου προγκ άλμπουμ; Κάτι σαν Χατζηδάκις; Μα δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι άσχετα; Ή άραγε, σου άρεσε κάτι απ'όλα αυτά; Επίσης, πότε αγόρασες τελευταία φορά μουσική; (Λέω "αγόρασες" διότι το τζαμπέ κατέβασμα δεν είναι πραγματικά επιλογή, είναι "μπήκα σε ξένο λεμονόκηπο και ψάχνω μήλα"). Ήταν πριν ή μετά το 1990; Έχεις κατα νου πόσο άλλαξε ολόκληρος ο πλανήτης από τότε; Και - το ωραίο, που έγραψε ο άλλος φίλος - ότι το βίντεο του θύμησε Πακιστάν, μάλλον ήθελε να δει κάτι σε στυλ "Πανθέοι"; Ή μήπως κάτι σα βίντεο της Βανδή; Ή τι ακριβώς τέλος πάντων; Και τι πρόβλημα έχεις ακριβώς με την κινηματογραφική αισθητική αλά Πακιστάν; Έτσι είναι η Ελλάδα που βλέπω όταν βγαίνω έξω, δεν είναι γυμνασμένοι Ρουβάδες να θαυμάζουν τα "αρχαία" στο Μουσείο Ακρόπολης. Η μουσική (γενικότερα η τέχνη) δεν υπάρχει για να κολακέψει ή να εναντιωθεί στις προϊδεάσεις μας, αλλά να τις διαμορφώσει. Την ημέρα που λήγουμε αυτό σύνδεσμο διότι αγαπάμε πολύ τις προϊδεάσεις μας και δεν θέλουμε με τίποτε να τις αλλάξουμε, δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε επαφή με τέχνη. Ας μείνουμε να θυμόμαστε την εποχή που είμαστε ακροατές, μπορεί να μας ξανασυμβεί στο μέλλον.
    3 βαθμοί
  2. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    2 βαθμοί
  3. Κύριοι συγνώμη που θα χαλάσω το πάρτι, αλλά αυτό είναι ένα αμιγώς πολιτικό θέμα. Και ως εκ τούτου δεν έχει θέση στο forum. Μπορεί να ξεκινά με αγαθές προθέσεις, αλλά με μαθηματική ακρίβεια θα γίνει "Κούγκι". Ως εκ τούτου θα πρέπει να το λήξω εδώ...
    2 βαθμοί
  4. θα στενοχωρήσω τον φίλο μου Τέρρυ αλλά αυτό το κομμάτι (;) είναι "μηνύσημο" (θα ρωτήσω τον Λάκη αν έχω το δικαίωμα να καταθέσω ασφαλιστικά μέτρα να μην πλησιάζει την αισθητική μου στα 500km)... στα σοβαρά τώρα πέραν του μπολιγουντιανού υποτράπ το απαπαπαπαπαπαπα τουλάχιστον έχει και ένα επαγγελματικό βίντεο (ασχέτως αισθητικής) γιατί δεν πήραν και οι Ολλανδοί για την σκηνοθεσία τον Μπάμπη με την mirrorless από τον γάμο της 2ης ξαδέλφης του θυρωρού της ΕΡΤ... άντε βρε του χρόνου και με ένα original trap με τίτλο "μπαμπάαα" και solo από κλαρινόπλα του 21 (2021)...
    2 βαθμοί
  5. Και επειδη ορισμενοι κανουν ημιειρωνικα σχολιακια να τους υπενθυμισω οτι η κυρα Μαρινα εδω και καποια χρονια εχει αναγει τη λατρεια του λουμπεν στοιχειου της χωρας σε κυρια θεματολογια των βιντεοκλιπ της. Οποτε ναι, επιμενω να περιμενω κλιπ της απο το Ευγενιδειο Ιδρυμα, την Κηφισια, το Μεγαρο (οπως σωστοτατα ειπωθηκε), τον πυργο του Πειραια, το golden hall, το Νιαρχειο και την πλατεια (Κολωνακιου ντε).
    1 βαθμός
  6. Δεν υπάρχει κανένα "αφήγημα", γνώμες λέμε. Αυτό που έγραψα είναι κλασσική περίπτωση παραδείγματος για το πως το "κοινό" θέλει να οικειοποιείται την επιτυχία, αλλά να κρατά τις αποστάσεις του από την αποτυχία. Αν το τραγούδι πάει καλά στο διαγωνισμό, τότε να δεις τι θα γράφουν (ή τι θα γράφουν αν πατώσει). Αλλά, ναι, να την αγνοήσετε φίλτατε την αποστροφή, εκτός αν θεωρείτε πως αν τους βάζατε Βαν Μόρισον ή Μπομπ Ντύλαν θα εκφραζόντουσαν με θετικά σχόλια. Ασχετούληδες είναι, δεν έχει και πολύ σημασία τι λένε. Θέλανε εύπεπτο φαγάκι, το "Ζάρι" δεν είναι εύπεπτο φαγάκι, σου λέει "μάλλον δε θα πάει καλά" "μη μας πούνε και άσχετους". Εγώ δεν έχω σχέση με τέτοιες γνώμες, υποθέτω ούτε και εσύ.
    1 βαθμός
  7. Δεν με απασχολεί για ποιο σκοπό γράφτηκε,σε ποιο πλαίσιο κινείται και πού απευθύνεται.Το κομμάτι είναι κακόγουστο.Το κλιπ ακόμα πιο πολύ...Και γίνεται χειρότερο αν σκεφτείς ότι μάλλον,όπως ήδη ειπώθηκε,αυτή είναι όντως η εξωτερική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας.
    1 βαθμός
  8. Ο διαβόητος Mark Cross- Metalium, Helloween, Kingdom Come, Firewind, Magna Carta και άλλοι πολλοί...
    1 βαθμός
  9. Έχουμε κλείσει εισητηριο για Malmoe φιλωΟυζ,θα πάμε μαζί.
    1 βαθμός
  10. Λοιπόν δεν άντεξα. Θα σχολιάσω. @Terry RoscoeBeck5 Μου άρεσε πολύ το video από την Κορομηλά. Ο Σαξοφωνίστας - πληκτρας δεν δένει με την μπάντα. Οι άλλοι όλοι, Εσύ, ο Μανουσέλης ......ο Ντραμμερ (δεν ξέρω ποιος είναι- αλλά το χε) , ακόμα και ο Ρακιντζής πολύ ωραίοι. Σαν να έβλεπα White Lion της εποχής.
    1 βαθμός
  11. Aπο το πρωι ακουω και κυριως βλεπω το ασμα. Και μουσικα δεν με ενδιαφερει αν ειναι καλο η οχι, ή το ποσο καλο ειναι στα πλαισιο ενος μουσικου πανηγυριου σαν τη γιουροβιζιον. Αυτο ομως που με ενδιαφερει παρα πολυ στο συγκεκριμενο ειναι αυτο που δειχνει και για το οποιο ορισμενοι επιχαιρουν με το σχολιο "αυτοι ειμαστε". Αυτοι που εκφερουν την αποψη του "αυτοι ειμαστε", η που συνεισφερουν στην συγκεκριμενη εικόνα που ναι, εχει δοση αληθειας, ειναι αυτοι που ανεκαθεν απο οσο θυμαμαι τον εαυτο που ειναι αυτοι που κανουν οτι μπορουν, πολιτικα και πολιτιστικα, ωστε να συρουν την χωρα, τους πολιτες της, και εαυτους, στο να εμπεδωσουν οτι ειναι ικανοι μονο για τον ελαχιστο κοινο παρονομαστη. Τους αναγνωριζω το ελαφρυντικο οτι ειναι πολυ συγκεκριμενα κομματια της πολιτικης ελιτ του παροντος και του μακρινου (η οχι και τοσο μακρινου) παρελθοντος που καλλιεργησαν μετ' επιτασεως την αντιληψη αυτη. Και βεβαια ανεκαθεν υποστηριζω οτι η συγκεκριμενη πληθυσμιακη φραξια που καποτε ενας τραγουδοποιος ειχε γραψει ενα πολυ ωραιο τραγουδι για να την περιγραψει (και εισεπραξε την μηνιν ολων) αγγιζει τα ορια της ψυχικης νοσου. Η μονιμη αντιδραση, το στυλωμα των ποδιων, η διαρκης αντιπαλοτητα και παρελθοντολαγνια, ο μηδενισμος, ο φθονος του διπλανου, η συνωμοσιολογια, τα δικαιωματα χωρις υποχρεωσεις, η επιβραβευση χωρις κοπο, και κατα βαθος η αντιδημοκρατικοτητα και ο διχασμος ειναι τα κυρια γνωρισματα της ιδεολογιας τους. Ε, λοιπον οχι δεν ειναι ετσι η χωρα και ουδεποτε ηταν, και καλο θα ηταν οσοι το πιστευουν να το κρατησουν για τον εαυτο τους αφου δουν και ιστορικα και συγκρινουν το ποια ηταν η χωρα πριν καποιες δεκαετιες, πριν ενα αιωνα και ποια ειναι σημερα και χτες. Πατα υπηρχαν οι Μαυρομιχαλαιοι και οι Δηλιγιαννηδες, οι βασιλοφρονες, οι συμμοριτες και οι προνομιουχοι, αλλα τους ξεπερασε η ιδια η ιστορια και ο ιδιος ο λαος τους εστειλε στον αγυριστο. Ελεος καπου με τον ραγιαδισμο, το αυτομαστιγωμα και την υπονομευση. Μουσικα το κομματι ειναι Μοτσαρτ, Μπετοβεν, Beatleς, μπροστα στο υποκουλτουροειδες ξερατο της εικονας.
    1 βαθμός
  12. Ναι τους ελληνικούς στίχους έχει γράψει. Το παραπάνω είναι η συνεργασία με τον Αιγύπτιο ράπερ που κάνει "διεθνή καριέρα" το τραγούδι. Το ορίτζιναλ ελληνικό είναι αυτό
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Εμένα μου άρεσε γιατί πρόκειται για ένα τζερτζελιαρικο viral κομμάτι από ένα άτομο σίγουρο ταλέντο και με δυνατότητες και με την δική της αισθητική και ύφος, που δεν με τρελαινει. Συμφωνώ με προηγουμενες απόψεις ότι σε μερικά σημεία γίνεται πάρα πολύ όμορφο πχ η γεφυρα στο 1:47. Νομίζω κρατά καλη ισορροπια στο πανηγύρι Eurovision κ σε κάτι μουσικο, το βίντεο σε στυλ mockumentary μου άρεσε, η κοπέλα είναι κούκλα και πολύ γλυκιά στις συνεντεύξεις και πιστεύω ξέρει ακριβώς τι παρουσιάζει .Και για εμένα πολύ καλύτερη συμμετοχή σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που ούτε τις θυμάμαι και ούτε ενδιαφέρθηκα ποτέ να τις ξαναακουσω.
    1 βαθμός
  15. Μου άρεσε η αρχή του τραγουδιού και η γέφυρα στο 1:47 Γενικά το όλο τραγούδι μου έδωσε την εντύπωση ότι αποτελείται μόνο από γέφυρες. Ίσως αυτό έχει να κάνει και με το ότι οι συνθέτες ήταν πολλοί και όχι ένας. Ίσως πάλι είναι η νέα αισθητική που είναι φυσικό να μη με συγκινεί λόγω του ότι ανήκω πια στην παλαιότερη γενιά (συνέβη και στους πρηγούμενους και θα συμβεί στους επόμενους) Η Σάττι είναι πολύ καλή Δεν μου άρεσε το βίντεο
    1 βαθμός
  16. επΗμενο...ιμαστε εδο μεσα το λαθος δΙμογραφικΩ διγμα για την γουροΒΥΖΙΟΝ
    1 βαθμός
  17. Εχει έναν μαγικο αυλό (1:20) που όποιος τον ακούει παθαινει χορεομανία.
    1 βαθμός
  18. Όσον αφορά το τραγούδι. Δεν το άκουσα, για τον ίδιο λόγο που δεν έφαγα χθες κοψίδια, ήτοι δεν με αφορά το θέμα. Παρ΄όλα αυτά ούτε με την Eurovision έχω θέμα....ούτε με την Τσικνοπέμπτη. Προφανώς υπάρχει κόσμος ....που τους αφορά. Εγώ απλά προσπερνάω..... Η ζωή είναι μικρή για να αναλώνεσαι σε πράγματα που γνωρίζεις ότι δεν είναι για εσένα.
    1 βαθμός
  19. Αναφέρεται στο πόσα δοντάκια έχει το κλειδί. Όσα περισσότερα υπάρχουν υποτίθεται ότι τόσο πιο ακριβές είναι το κούρδισμα. Μια φωτό για να δεις τι εννοώ
    1 βαθμός
  20. Συγκινητική μπορώ να πω η προσπάθεια που κάνεις να κρατήσεις μια μετριοπαθή στάση που να λειτουργεί ως αντίβαρο στα τόσα αρνητικά σχόλια.
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Το εφτιαξα. Δεν ήταν χατ. Ήταν ο ήχος του snare. Βρήκα καποιον που μου άρεσε και τον αντικατέστησα.
    1 βαθμός
  23. Μπήκα στη βάσανο να δω το οβίνδεο ''εξαιτίας σας'' αν και κάποια στιγμή θα έπεφτα πάνω του θέλοντας και μη. 1. η συγκεκριμένη λέγεται πως έχει μουσικές σπουδές σε φημισμένο αμερικάνικο ίδρυμα -ξέρει δλδ μουσική- σε σχέση με μένα που δεν ξέρω . 2. Επίσης, γνωρίζει και πως να στήνει ήχο, πράγμα βασικό στις σπουδές που κάνουν σε αυτά τα μουσικά ιδρύματα των ΗΠΑ. 3. Είμαι σχεδόν βέβαιος πως στα χρόνια-βάση της ηλικίας της- που σπούδασε στις ΗΠΑ, στα μαθήματα, εκτός μουσικής-όργανο,σολφέζ, σύνθεση κλπ + στήσιμο ήχου, θα τους δίδαξαν και πως προωθείς το προιόν σου, εμπορική εκμετάλλευση. Με βάση, αυτούς τους προσωπικούς συλλογισμούς που δεν νομίζω να απέχουν και σε σχέση με αυτό που είδα και άκουσα, έχω να πω μερικά πραγματάκια συμπερασματικά. 1. Από οικονομικής απόψεως, με βάση αυτό που είδα, θα στοίχιζε φτηνότερα και θα τσέπωνα περισσότερα, αν στη θέση των 9? συνθετών-στιχουργών, δεν ξέρω πόσων σκηνοθετών, χορευτών, μακιγιέρ, συνεργείων, ηχοληπτων στούντιο κλπ, έπαιρνα, έναν από τους γνωστούς Έλληνες τράπερ μαζί με τη κουστωδία του του έδινα ένα 10% συγγραφικά δικαιώματα, τον αφαλόκοβα να μη γράψει για πρέζες-πουτάνες κλπ και τέλος. Πιστεύω θα ήταν πιο αυθόρμητο και πιο αξιοπρεπές. 2. Το οβίνδεο. Συγνώμη, αλλά ακόμα και σα σενάριο είναι για κλωτσιές. Τουλάχιστον 3 φορές, μοστράρει ένα κουτί ''τύρος φέτα'' λές και είναι σε εκπομπή μαγειρικής με τοποθέτηση προιόντος. Εγώ δεν είμαι ούτε σκηνοθέτης, ούτε μοντέρ, ούτε σεναριογράφος, μα και χωρίς να ζητάω τον Λάνθιμο, ή τον Αγγελόπουλο, ή οποιοδνήποτε θέλετε βάλτε-ακόμα κι εγώ θα γύριζα καλύτερο οβίνδεο, τεχνικά και σεναριακά. 3. Οι άνθρωποι που συμμετείχαν, είναι μάλλον επαγγελματίες, αλλά τι επαγγελματίες? Στυγνοί μετρονόμοι, στο πόσα bpm, frame per min, khrz, κλπ Ούτε για διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ του 80. ΥΓ χωρίς να μου αρέσει το μουσικό είδος και ο θεσμός που συμμετέχει, πιστεύω πως ο τύπος που είχε γράψει το ΜΑΜΑ θα έγραφε κάτι πιο αυθόρμητο και πιασιάρικο απ αυτή τη vegan σούπα, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη κατάλληλη για αποτεφρωτήριο κατσαρίδων
    0 βαθμοί
  24. Το ξέρω ωρέ Trolley, το ξέρω. Και τι θες να κάνω τώρα, να μην ξανακούσω σπίτι μου Jazz επειδή ζω εκτός...Νέας Ορλεάνης? Με την Κλασική τι παίζει, και ιδιαίτερα με τα organ works που καραγουστάρω, να μην ξανακούσω Nicolas Kynaston στο pc, θα πρέπει να πάω στο Μέγαρο να τον (ξανα)δω liFe? Έλα τώρα, μη μου χαλάς τη διάθεση Παρασκευιάτικα, και σκοπεύω να ακούσω BluesοJazzιές σήμερα πριν βγω έξω για κάνα ποτό. Αρχίζω άμεσα μια και το ανέφερα. "Jubilee Shout!!!" στα decks, του μεγάλου Stanley Turrentine. Βάζω Gordon's και ετοιμάζομαι για μπάνιο.
    0 βαθμοί
  25. Όσο μαχαίρι και να πέσει τα dislike είναι εκεί για να τους θυμίζουν τι έφτιαξαν Από τα 3 "επίσημα" κανάλια που ανέβασαν το κομμάτι, δηλ αυτά της ΕΡΤ, της Σαττι και της Eurovision
    0 βαθμοί
  26. Ο ντόρος έγινε από έναν ηχολήπτη που πάτησε το pause πριν λήξει το κομμάτι (στον ελληνικό τελικό) και μετά το play δημιουργώντας μια "ουρά"- με αποτέλεσμα να γίνει το σύστριγγλο περί play back - σε έναν διαγωνισμό που τα πάντα πλην φωνών είναι play back Ο ορισμός του ότι να 'ναι... Το ενδυματολογικό ήταν δική μας έμπνευση και εκτέλεση- Star Wars, Blade και διάφορες άλλες κατακούτελες Sci Fi πετροβολιές που έχουμε φάει κατά καιρούς. Για την χορογραφία πήγαμε για... ταχύρυθμα (μαθήματα) σε χορογράφο- Τι θυσίες έχουμε κάνει για την τέχνη
    0 βαθμοί
  27. 29 σελίδες...29 σελίδες για μια κακόγουστη/κιτς/ανέμπνευστη βλακεία που κάποιοι έφτιαξαν για να στείλουμε στον "μουσικό θεσμό" της Eurovision. Μέσα βέβαια σε αυτές τις 29 σελίδες μάθαμε και 5 πράγματα, όπως ότι τόσες δεκαετίες κακώς ακούμε Blues/Disco/Αμερικανικό Gospel... στο σπίτι μας. Από αύριο αρχίζω να ψάχνω στη γειτονιά μπας και βρω καμιά βαμβακοφυτεία, καμιά Αμερικανική εκκλησία ή έστω κάποια Disco που να'χει ξεμείνει απ'τα '80s. Μάθαμε επίσης τον Πιτσίνιαγκα (wtF), ότι όλη η Ελλάδα μοιάζει σαν την (Ασιατική πλέον) Ομόνοια, ότι η Δρούτσα θεωρείται στιχουργός και το "τα-τα-τα" στίχος. Το κερασάκι στην τούρτα η κλασική νοοτροπία/συνήθεια/σύνδρομο κάποιων μελών του ΝΟΙΖ να βρίσκουν πάντα "επιχειρήματα" για να δικαιολογήσουν οποιαδήποτε μουσική παπαριά κυκλοφορεί στα πέριξ. Δεν υποφέρεστε λeμαι, πάω να κατεβάσω δισκογραφία Στέφανου Πιτσίνιαγκα και να πιω και κάνα Gordon's/tonic, μπας και περάσει κι αυτό το βράδυ. ΥΓ: ρε π.... μου, δεν το πιστεύω. Πριν πατήσω Υποβολή ανοίγω την tv στον ΣΚΑΙ και πέφτω πάνω στον Σεφερλή να τραγουδάει ντυμένος παπάς το "Δυνατά Tα Tα Tα" του Πιτσίνιαγκα.
    0 βαθμοί
  28. Αυτός είναι ο λόγος που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες (και κυρίως τον Μάιο) σκέφτομαι "υπομονή, λίγο ακόμη και θα περάσει" Βέβαια, θα πει κανείς, αφού πήγες, κάθε χρόνο θα σε... τρως στη μάπα. Πάντως τότε δεν είχα σκεφτεί ότι θα ζω την ημέρα της... Μαρμότας σε ετήσια βάση. Αλλά όπως λέει το τραγούδι thats life and I cant deny it
    0 βαθμοί
  29. πάντως ευκαιρίας δοθείσης κάποιοι αισθάνονται ανακλαστικά πλέον τύψεις για την τότε στάση τους απέναντι στην συμμετοχή μας... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3624478684535182&set=p.3624478684535182&type=3
    0 βαθμοί
  30. Δεν δύναμαι ν’ απαντήσω διότι. 1) Μ’ αρέσει η Σαττι. 2) Παίζει ο φίλος μου στο κλιπ. 3) Έχω δεσμούς με το Malmo.
    0 βαθμοί
  31. Σχετικό άρθρο: https://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/10586942/evi-droutsa-emeina-egkyos-tychaia-xereis-ti-einai-na-eisai-4misi-minon-kai-na-min-to-echeis-katalavei
    0 βαθμοί
  32. Διακόπτω την ροή του νήματος, διότι οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές. Στην αντεπίθεση πέρασε η στιχουργός Εύη Δρούτσα για τους στίχους της "τα τα τα" που σύμφωνα με την καταγγελία της, υπεξαιρέθηκαν από την καλλιτέχνιδα Μαρίνα Σάττι. «Εκείνοι να προβληματιστούν, γιατί τώρα πια ούτε εγώ, ούτε η εταιρεία μου, ούτε ο Ψιμόπουλος προβληματιζόμαστε. Αυτό που έκανε η ΕΡΤ, αλλά και αυτή (η Μαρίνα Σάττι), είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει ποτέ και θα το αλλάξουν αμέσως. Το "τα τα τα" και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου, με αυτόν τον στίχο. Ας πάει η κυρία Σάττι με το "τα τα τα".... Να ενημερώνονται, όταν γράφουν στίχο!». Μάλιστα πρόσθεσε ότι: «δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή, διότι κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα αποφασίσει η εταιρεία, η οποία και έχει νευριάσει. Τι είναι αυτό τώρα ξαφνικά; Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, πάει πολύ καλά και έρχεται κάποιος και γράφει "τα τα τα"; Τι ανέμπνευστα πράγματα είναι αυτά; Να αλλάξει τον στίχο, να βάλει κάτι άλλο, δεν με αφορά καθόλου». Πάντως έχει ένα δίκιο. Να έχεις στύψει το κεφάλι σου με τις ώρες για να βγάλεις ένα "τα τα τα" της προκοπής και να το οικειοποιείται ο άλλος... Είναι σκληρό.
    0 βαθμοί
  33. Έλα ντε....εγώ ανθρώπους να χορεύουν,να τρώνε ελληνικά φαγητά και να διασκεδάζουν βλέπω σε ταβέρνες και μαγερικα στα πέριξ της Ομόνοιας με ζουρνάδες και τουμπερλεκια. Εντάξει του χρόνου να το κάνουμε στο Μέγαρο με υπόκρουση Βιβάλντι και βολαβαν...για να βγούμε πΓιο πολιτιΖμενοι
    0 βαθμοί
  34. Οχι βεβαια ,( για να μην παρεξηγηθω). Ποιο κομματι του βιντεο; Αυτουσιο το βιντεο.
    0 βαθμοί
  35. 0 βαθμοί
  36. Εν συντομία δηλαδή... fusion. Ορίστε, fusion παίζει η κοπέλα και πέσατε να τη φάτε...
    0 βαθμοί
  37. Δεν είναι δυνατόν να επιτρέπεται τέτοιο ξεφτίλισμα της χώρας μας. Πίεσα τον εαυτό μου να το παρακολουθήσει μέχρι τέλους. Τρόμαξα. Νόμιζα ότι έβλεπα παραγωγή του Πακιστάν. Πάνω που λες ότι δεν υπάρχει χαμηλότερο επίπεδο, βλέπεις αυτό. Ντράπηκα...
    0 βαθμοί
  38. Κυριολεκτικά μιλώντας, από την αρχή μέχρι το τέλος, η αντίδρασή μου ήταν αυτή:
    0 βαθμοί
  39. ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.
    0 βαθμοί
  40. ενταξει εσυ τωρα συγκρινεις με οτι καλυτεροτερο εχει υπαρξει ποτε στο ελληνικοΙνδικο πενταγραμμοΝ...μην εισαι αδικος edit ρε συ στον καρδιολογο εχει βαλει ο producer/mixer την κιθαρα με το tremolo στο κεντρο??? ρε τον αντιΧριστο...
    0 βαθμοί
  41. Πρωί - πρωί στην Κορομηλά (Πρωινός Καφές), μετά από μπαρότσαρκα μέχρι που λάλησαν τα κοκόρια και με έμπνευση της στιγμής να φορέσουμε... γραβάτες Ότι μας κατέβαινε στο κεφάλι... Αφτά ήταν... Και στο καπάκι φύγαμε για Θεσσαλονίκη που θα παίζαμε σε ένα μαγαζί. Glory days
    0 βαθμοί
  42. Τα γνωρίζω όλα αυτά, γι' αυτό το έγραψα. ΥΓ.Μιας και δεν προσφέρει τη δυνατότητα spoiler το σάητ βάζω ένα λινκ τιμής ένεκεν
    0 βαθμοί
  43. Στο γνωστό της τσιγγανο-τραπ ύφος των τελευταίων ετών. Το συγκεκριμένο είναι λίγο σαν αρπαχτή/κολλάζ από προηγούμενα κομμάτια της σε αυτό το στυλ. Δε μου άρεσε. Σίγουρα πάντως δεν έχει ακουστεί τίποτα παρόμοιο σε γιουροβίζιον και τουλάχιστον θα ξεχωρίσει ως πρωτότυπο. Για θέση δεν το βλέπω μιας και έχει μηδέν στοιχεία σούπας.
    0 βαθμοί
  44. +1000 Μόνο που είδα την μέτρηση του.... Playability σταμάτησα να διαβάζω. (Όλες οι κιθάρες έχουν τέλειο playability αν σεταριστουν...στην εντέλεια.. inherent playability δεν υπάρχει)
    0 βαθμοί
  45. Μόλις έγινε γνωστό ότι ο Δήμος Μούτσης έφυγε σε ηλικία 86 ετών. Από τους πολύ σημαντικούς τραγουδοποιούς που έβγαλε αυτή η χώρα και ίσως αδικημένος ως προς τη δημοφιλία.
    0 βαθμοί
  46. Πολύ ταιριαστό νομοσχέδιο, τώρα που καταργείται και επίσημα η δωρεάν παιδεία και υγεία στη χώρα, δείχνει ότι υπάρχει concept.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου