Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.956


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      46.976


  3. Grey

    Grey

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.126


  4. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.444


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/03/2024 σε όλα

  1. Έχουμε μπλέξει τελευταία.Πολύ.Ετερόκλητοι και αυτόφωτοι υπερασπιστές της "τέχνης" προσπαθούν να μας δείξουν το δρόμο προς τον ανοιχτό ορίζοντα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έπρεπε να κοιτάω/ακούω ώρες ατελείωτες το τραγούδι της Μαρίνας σαν ένα πίνακα του Ζουάν Μιρό,να ξύνω το πηγούνι μου και κάποτε (επιτέλους) να αναφωνήσω :"Μα ναι,είναι πλέον ξεκάθαρο.Τούτο το μουσικό πόνημα είναι η επιτομή της σάτιρας προς το νεοελληνικό γίγνεσθαι". Δουλευόμαστε και μεταξύ μας τώρα; Αν είναι Greek Promo η φάση,παίρνει μηδενικό. Αν είναι παρωδία,δεν παίρνει ούτε αυτό. Αν είναι μια πραγματική προσπάθεια παρουσίασης μουσικής,η βαθμολογία δεν έχει απολύτως κανένα νόημα.
    5 βαθμοί
  2. Θα έπρεπε επειγόντως να γραφτεί ένα «Περί Σοβαροφάνειας» δοκίμιο. Για τη σοβαροφάνεια με την οποία η κοινωνία μας αντιμετωπίζει τα πάντα, παλινδρομώντας ακατάπαυστα ανάμεσα στον θαυμασμό και στην απέχθεια, στην αποθέωση και στον λιθοβολισμό. Το να σφίγγεις ισόβια τα δόντια μήπως και σου ξεφύγει ένα χαμόγελο σε κάνει άραγε καταθλιπτικό ή απλώς γελοίο; Για τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό ελαφρού τραγουδιού πρόκειται. Όχι για τη διεκδίκηση των χαμένων πατρίδων. Ούτε για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Οι συντελεστές της φετινής συμμετοχής μας στη Eurovision είναι ευφυέστατοι. Το αποδεικνύει το χιούμορ τους. Η Ελλάδα που αυτοσαρκάζεται μακάρι να τα καταφέρει καλύτερα από την Ελλάδα που φουσκώνει, κοκορεύεται και δεν σηκώνει μύγα στο -σκουριασμένο φευ!- σπαθί της. Λυπάμαι μόνον που δεν συμμετέχει και η Ινδία στη Eurovision. Ποιος ξέρει; Ίσως να έστελνε ένα ζειμπέκικο. Ή ένα νησιώτικο. Χρήστος Α. Χωμενίδης Kαι περισσότερα...που μου αρέσουν όλα!!! https://www.athensvoice.gr/viral/trending-now/840380/zari-ta-sholia-gia-to-to-tragoudi-tis-marinas-satti/
    3 βαθμοί
  3. Εμένα οι ενστάσεις μου δεν βρίσκονται ούτε στο οτι αισθάνομαι πως εκπροσωπουμαι από την τραγουδιστρια (δεν το έχω αισθανθεί ούτε με αθλητάς....ούτε καν με πολιτικούς). Ούτε στο οτι δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα γι αυτό (ούτως ή άλλως όλα τα έξοδα του δημοσίου στον κουβά πάνε). Τα κριτήρια μου είναι αμιγώς καλλιτεχνικά (υπό το πρίσμα του συγκεκριμενου θεσμού πάντα)....και το πόνημα αυτό πάσχει...οπτικοακουστικώς και εν συνόλω.
    3 βαθμοί
  4. Πείτε τώρα που γυρίζει... Να πέσει λουκέτο; Ότι θέλει το κοινό.
    2 βαθμοί
  5. Τι αν ειναι και αν ειναι; Αφου ξερουμε τι ειναι Ενα τραγουδι για τη Eurovision ειναι
    2 βαθμοί
  6. Σε καταγγέλλω ως πσΕφτι. Στο , υπέροχο, άρθρο** που παραθέτεις για το οποίο σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ από καρδιάς, αναφέρεται ΚΣΕΚΑΘΑΡΑ ότι οι Clash χρησιμοποιούν ΤΡΙΑ ακκορντα Έτσι λοιπόν δεν είναι ΟΡΙΑΚΑ καλύτεροι των DP αλλά ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτεροι. **Μόνο για το παρακάτω που δείχνει ότι οι μεγάλοι καλλιτέχνες δεν έχουν τσίχλα στο μυαλό αξίζει κάποιος να το διαβάσει: Reporter: I got the new Ellen Foley record recently and I noticed that you and Mick wrote most of the tunes, and that you all (the Clash) back her up on the record. I played it for a few people and asked "now, who do you think this is?" Most people thought it was Abba... Strummer: That's a compliment! Fripp: Abba are very, very good.
    2 βαθμοί
  7. Μου αρέσει που πας να αναλύσεις κιόλας το video....το οποίο πραγματικά δεν αντέχει σε καμία κριτική....ούτε καν κακή. Είσαι καλός άνθρωπος
    2 βαθμοί
  8. Το διάβασες λάθος. Λέει (και έχει δίκηο) ότι αυτοί που ακούνε Mahavisnu Orchestra είναι πιθανότερο ότι θα εκτιμήσουν κάτι σαν το "Ζάρι" (ακριβώς λόγω της καλογουστιάς τους και της ευρύτητας μουσικού πνεύματος που έχουν αναπτύξει) απ' ότι οι συντηρητικοκλαρινογμπρισταί που ακούνε Οικονομόπουλο. Τα στοιχεία (που εσύ παρέθεσες) σε συνδυασμό με την επίγνωσή μας ότι πολλοί περισσότεροι ακούνε κλαρινογαμπρούς από τζαζίστες στην Ελλάδα, επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά του.
    2 βαθμοί
  9. να προσυπογράψω μετά λόγου γνώσεως ότι ναι... έτσι κι αλλιώς το ίδιο κάνουν (και έκαναν κατά καιρούς)... από την άλλη μακριά από μένα η δίκη προθέσεων οπότε δεν ξέρω αν (οι καλλιτέχναι τουλάχιστον) θεωρούν ότι κάνουν τέχνη (ελπίζω όχι)... ξέρω όμως ότι κάποιοι (των επιτελείων ντε) όχι απλά χαμογελούν αλλά ξεκαρδίζονται στα γέλια με τους "λόγιους" υπερασπιστές τους... κι αυτό γιατί το έχουν κάνει μπροστά μου (οι ίδιοι) πάνω από μια φορές σε ανάλογες περιπτώσεις κατά το παρελθόν... κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε δεν περιγράφω άλλο μια και οσονούπω περνάμε το ψυχολογικό (μου) όριο των 50 σελίδων... -
    1 βαθμός
  10. Ωραίο ακούγεται. RIP John. Να ζεις να τον θυμάσαι
    1 βαθμός
  11. Τι ωραία που θα έρεε αυτό το thread αν εστίαζε στην ουσία του ζητήματος: Ο διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβιζιόν, είναι ένα "απόλυτο" τηλεοπτικό προϊόν και πουλάει κυρίως εικόνα- το τραγούδι είναι "τσόντα" στη διαδικασία.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Εγω έχω αυτό. Μια χαρά είναι...πάρτο.
    1 βαθμός
  14. Αστα αΦτα και κανε ετισι για Hammond Player στους Deep Purple....οταν κακαρωσει αΦτος που εχουν τωρα σε 45 χρονια θα σε παρουν στη θεση του γιατι τεχνικα ισε πολυ καΒλοσ. Θα σε βαλουν και στην 23η version του "καπνου στο νερο" και θα γυρισεις και βινΔεο
    1 βαθμός
  15. Ε, ναι... Αφτή (εδώ και αρκετό καιρό) είναι η "νέα" Εβροβιζιόν. Και σε αυτή κυρίαρχη είναι η εικόνα, η υπερβολή και σε καμία περίπτωση το τραγούδι, η μουσική - η καλλιτεχνία όπως την εννοούμε εδώ, οι σοφοί γέροντες του forum Όταν πήραν πόδι οι ορχήστρες από τον διαγωνισμό και οι live εκτελέσεις των κομματιών, εκεί γύρισε το θέμα...
    1 βαθμός
  16. Αναφέρομαι στον υπερσυντηρητισμό, τη σοβαροφάνεια και την έλλειψη ανοιχτού πνεύματος. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με την ηλικία, ούτε με την εκπαίδευση και συναντάται σε όλους τους χώρους.
    1 βαθμός
  17. Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)
    1 βαθμός
  18. ειναι ΕΠΑΙΤΕΙΑΚΩ το ταξι..ειδικο για την Σατι που έχει "ακρες" εορταζει την 45η ΑΙπετΟιο που γενικαμενε εβροπεη...και αντι για μπουΖουκια ακουμεν πλεον Deep Purple
    1 βαθμός
  19. Απ' όσο καταλαβαίνω έβγαλαν ένα επετειακό μοντέλο για κάθε μία από τις δημοφιλέστερες σειρές τους. Οπότε οι τιμές ξεκινούν από επίπεδα καλής μεξικάνικής και καταλήγουν στo μοντέλο της ακριβότερης σειράς που είναι η Vintage II.
    1 βαθμός
  20. Δηλαδή το κομμάτι αυτό πιο πολύ ταιριάζει σε ανθρώπους που ακούνε Μahavishnu παρά Οικονομόπουλο? Σοβαρά μιλάς? Σιγά μην πρόκειται να διδαχθεί στο μέλλον και στο Berklee. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι αυτό της φαστ φουντ μουσικής που ακούνε και Οικονομόπουλο.
    1 βαθμός
  21. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    1 βαθμός
  22. Δεν υπάρχει κανένα "αφήγημα", γνώμες λέμε. Αυτό που έγραψα είναι κλασσική περίπτωση παραδείγματος για το πως το "κοινό" θέλει να οικειοποιείται την επιτυχία, αλλά να κρατά τις αποστάσεις του από την αποτυχία. Αν το τραγούδι πάει καλά στο διαγωνισμό, τότε να δεις τι θα γράφουν (ή τι θα γράφουν αν πατώσει). Αλλά, ναι, να την αγνοήσετε φίλτατε την αποστροφή, εκτός αν θεωρείτε πως αν τους βάζατε Βαν Μόρισον ή Μπομπ Ντύλαν θα εκφραζόντουσαν με θετικά σχόλια. Ασχετούληδες είναι, δεν έχει και πολύ σημασία τι λένε. Θέλανε εύπεπτο φαγάκι, το "Ζάρι" δεν είναι εύπεπτο φαγάκι, σου λέει "μάλλον δε θα πάει καλά" "μη μας πούνε και άσχετους". Εγώ δεν έχω σχέση με τέτοιες γνώμες, υποθέτω ούτε και εσύ.
    1 βαθμός
  23. Ισχύει ρε τρελέ. Δεν υπάρχει νότα στην ιστορία της ανθρωπότητας που δε συνδέεται με κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο. Αλλά (και εγώ δηλαδή) είμαστε κακομαθημένοι, νομίζουμε ότι επειδή έχουμε δίσκους ή κατεβάζουμε δισκογραφίες ολόκληρες σε είκοσι λεπτά, μετέχουμε σε κάποιο μουσικό timeline που βρίσκεται κάπου εκτός context. Αν έχεις αμφιβολίες, φαντάσου (μια και αναφέρθηκε πρόσφατα) να πήγαινες στην εκκλησία ή στο δημαρχείο και να έπαιζε μέσα Ρόρυ Γκάλαχερ, ή να πήγαινες να δεις τον Ρόρυ ζωντανά και να άνοιγαν το σώου οι Μπόνυ-Μ ή ο Κολτραίην. Μην το επιμένεις αυτό το θέμα, δυστυχώς είναι πέραν συζητήσεως.
    1 βαθμός
  24. Τις αποψεις αυτων των νεοτερων γενιων παντως τις συμμεριζομαστε α λα καρτ
    1 βαθμός
  25. Δηλ ρε γέροι αυτό δεν ήταν κομματάρα με τρομερή σκηνική παρουσία?
    0 βαθμοί
  26. Όχι... (μην μου γίνεσαι Cos, θεός φυλάξει) Το κλιπ είναι ένα "συστατικό", αλλά όχι το παν. Εκεί πάνω στη σκηνή τι θα κάνεις - ποια εξτραβαγκάντσα που θα μείνει (σύμφωνα με την... συνταγή της επιτυχίας) στον τηλεθεατή. Έτσι ώστε όταν θα έρθει η ώρα να ψηφίσεις να θυμηθείς αυτόν που... έτρωγε σπαθιά ή αυτοπυρπολήθηκε (δίνω ιδέες, αφτά δεν τα έχουν κάνει ακόμα), έτσι ώστε να του τη ρίξεις
    0 βαθμοί
  27. Νιώθω την ελάχιστη ανάγκη να υπερασπιστώ οτιδήποτε, ακόμη και τον cos_dr (Καλημέρα Κώστα). Επί του συγκεκριμένου, είναι προφανώς παρωδία, χωρίς πορνό ή ώθηση προς χρήση όπλων και ναρκωτικών (το γράφω αυτό για τον Σάμη που ονειρεύεται ότι θα προσλάβει τον Σνικ), χωρίς Ρουβοκοιλιακούς, με τουλάχιστον μία (1) γκόμενα που δεν παίζεται (κανείς δεν την μνημόνευσε).
    0 βαθμοί
  28. πλακα κανεις.....πΓια τελευται φορα ρε συ? η τελευταια φορα που πηγε κομματι που λες "κατσε καλα πριν τολμησεις να μιλησεις" στην εβροβιζιον ηταν αφτι
    0 βαθμοί
  29. ibanezjamslo.mp3 Εδώ παίζω με άλλον ήχο (soldano), πιο ζουμερό σε σχέση με εκείνον στο προηγούμενο μου ποστ (jcm800). Επίσης, εδώ προσπαθώ να κάνω πιο εντονο vibrato, στυλ 80s. Θέλω δουλειά ακόμα....
    0 βαθμοί
  30. μια απο τις ΜΕΓΑΛΕΣ πληγες (ενταξει εχουμε βεβαια και πολλες αλλες εξισου μεγαλες) που μας εχουν καταντησει εδω που μας εχουν καταντησει ως χωρα..... επαθε η μιση χωρα ταρακουλο για το...image της ΕλλαδΟσ και την..αισθητικη της... επειδη ειδαν ενα τζατζικι και μια περικεφαλαια στο βιντεο της Σατι ....αποΜπροσπαρθαινακεαποπισομπενουντρενα που ελεγε και ο παππους μου....
    0 βαθμοί
  31. Όλα παίζουν ρόλο. Και η παραμικρή λεπτομέρεια. Είμαι ειδικός και ξερόλας σε όλα.
    0 βαθμοί
  32. Τελικά δεν βγήκες εσύ για ποτό...; Άμα το ήξερα θα είχα κάτσει λίγο περισσότερο... Τέλος πάντων, δεν ήξερα ότι και οι πέντε που ακούνε MO στην Ελλάδα, έχετε συνδικαλιστεί και ότι βγάλατε και πρόεδρα (εσένα δηλαδή).... που να τολμήσω εγώ τώρα να ζητήσω να γίνω μέλος του σωματείου... ίσως να βοηθήσει ότι ξέρω τι σημαίνει Mahavishnu από τα Σανσκριτικά που έχω διδαχθεί... ναι, αυτό ίσως βοηθήσει, απ΄την άλλη έγραψα καλά λόγια για το "Ζάρι" οπότε ίσως με κάνετε δόκιμο μέλος για πέντε χρόνια και μετά - άμα ζω - βλέπουμε.... - To 1981 ο Vic Garbarini έκατσε στο ίδιο τραπέζι τον Joe Strummer (των Clash, άλλοι αυτοί που δεν θα τους άκουγαν οι οπαδοί τζαζ-ροκ της Ελλάδος, από εδώ και πέρα ΟΤΡΕ) και τον Robert Fripp, τον ισόθεο των King Crimson που πάλι δεν πολυ-ακούνε οι ΟΤΡΕ, παρ'ότι δεν τολμούν να πουν κάτι κακό εναντίον του βέβαια. Πως το σκέφτηκε ο Garbarini; Επειδή ήθελε να μιλήσει με δύο πρόσωπα που έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην πεποίθηση ότι η μουσική μπορεί να έχει σημαίνοντα ρόλο στην προσπάθεια για προσωπική και κοινωνική αλλαγή. Θαρραλέο παιδί ο Vic, αλλά η μεγάλη έκπληξη ήταν ότι δέχθηκαν, μάλιστα ο Strummer (που θεωρείτο και πιο δύσκολος στο να δεχθεί) είπε "Ας το δοκιμάσουμε, σε τελευταία ανάλυση ο Φριπ είναι πιο κοντά σε αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, από οποιονδήποτε άλλον μπορώ να σκεφτώ". Τέτοιο είναι το μεγαλείο των... μεγάλων - αντιλαμβάνονται ότι η μουσική είναι ένα διαρκές ρεύμα και βρίσκουν κοινό τόπο ακόμη και σε υλικό που απλώς δεν σχετίζεται καθόλου, δηλαδή κάποιος θα έλεγε τότε (και θα υπέγραφε) ότι ως λάτρης των King Crimson σας διαβεβαιώνω ότι κανείς μας δεν θα άκουγε ποτέ Clash και άλλα τέτοια και μουσικές των δύο ακκόρντων. Σε εκείνο το τραπέζι θα ήθελα να είμαι οποιοσδήποτε από τους τρεις, όχι ο τύπος στο διπλανό τραπέζι που ίσως / μάλλον δεν θα καταλάβαινε τι κάνουν αυτοί οι τρεις μαζί. (https://www.elephant-talk.com/wiki/Interview_with_Robert_Fripp_and_Joe_Strummer_in_Musician) Υ.Γ. Πριν κάποιος σκεφτεί να το γράψει, δεν λέω πουθενά ότι η Σάττι ή οποιοσδήποτε άλλος είναι παρόμοιο φαινόμενο με τους Clash. Αν αυτό που κάνουν οι σημερινοί, θα έχει διάρκεια, επιρροή κλπ, είναι κάτι που θα μάθουν οι μελοντικοί ακροατές. Οι ΟΤΡΕ και παρόμοιοι όχι, αυτοί θα συνεχίσουν να ψάχνουν όρια και στεγανά ανάμεσα στις δεκαετίες, θα γκρινιάζουν για το ότι η μουσική πάει από το κακό στο χειρότερο, θα αποκαθηλώνουν, και γενικώς θα κρίνουν.
    0 βαθμοί
  33. και οι σουγκαρ νταντης ρε φιλωουζ που λεΓει ο Κουτσουμπας τι θα κανουν? κλεφτες θα γινουν?
    0 βαθμοί
  34. Δεν γίνεται αυτό. Στον δικό μου κόσμο (σε αντίθεση με το γιουροβιζιον βίντεο) οι άντρες δεν χρειάζονται εγκέφαλο....μονον κοιλιακούς .
    0 βαθμοί
  35. Είσαι σε καλό δρόμο. Σε 20-30 χρόνια, αν ακόμα ζεις, θα αρχίσεις να εκτιμάς το έργο τους.
    0 βαθμοί
  36. εχις χασι επισοδια, με αφτο τα ασΘμα ξεκινησε το θρεντ...(μεριδα δε των συμφορουμιτων λογω ΥΠΕΡπροχωρημενης ηλικας η οποια, μεταξυ αλλων, μειωνει και την ΑΝΤΙΛΗΨΗ μαλιστα νομισαν οτι αΦτο θα στειλουμε και κσεκινησαν την γκρινια ως γεροπαραλημενοι απο τοτενες )
    0 βαθμοί
  37. https://www.youtube.com/watch?v=DrcUYagI1bU&ab_channel=Fender Νέα, επετειακή σειρά της Fender.
    0 βαθμοί
  38. το ανωτέρω δικό μου σχόλιο αναφερόταν ΜΟΝΟ στα σημερινά σχόλια για το S.A.G.A.P.O. και τον Ρακιντζή (σε απόλυτο κοντράστ με την ανάλογη ατμόσφαιρα τότε) κι όχι για τη Σάτι... όσο για την εν γένει αποδοχή του επίκαιρου πονήματος, οι δικές μου προσλαμβάνουσες (πλην του noiz) είναι συντριπτικά κατά και συνοψίζονται εν πολλοίς γλαφυρά στο βίντεο που παρέθεσε ο Ηλίας (και ειδικά στην αντίδραση του μωρού στο φινάλε του)... δεν ξέρω τι εισπράττετε οι υπόλοιποι (κι ούτε θα μπω στην παράλληλη φιλοσοφικοκοινωνική ανάλυση του φαινομένου) αλλά εγώ μόνο μπινελίκια ακούω και βλέπω από χθες για το άσμα και το γνωστό-άγνωστο συνάφι της ΕΡΤ που το πρόκρινε (αυθαίρετα και στη ζούλα ως συνήθως) ερήμην της τσέπης και της γνώμης του μέσου πολίτη που υποτίθεται εκπροσωπείται μέσω της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ... ΥΓ. η τραγελαφική σύμπτωση για μένα, είναι ότι σε συνάντηση που είχα προ εξαμήνου περίπου στην ΕΡΤ παρέα με δημοσιογράφο παραγωγό εξ Γερμανίας (που έλειπε χρόνια) για κάποια ενδεχόμενη νέα συνεργασία, υψηλά ιστάμενο στέλεχος της έσχιζε το καλσόν του ενώπιόν του ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει σε σχέση με ότι είχε αφήσει πίσω του και απέναντι στις δικές μου αμφιβολίες περί αυτού η απάντηση ήταν "θα δεις"... εμ δεν βλέπω;...
    0 βαθμοί
  39. 0 βαθμοί
  40. Ωραία η χρωματική παλέτα- ο αμέθυστος, το nebula noir sparkle, το ότι θυμήθηκαν το Antigua. Ωραία ακούγονται... Αλλά τιμές δεν βλέπω- αν και τις φαντάζομαι Edit: Έριξα μια ματιά στο site της Fender για τις τιμές και ομολογώ ότι τις περίμενα πιο "φουσκωμένες".
    0 βαθμοί
  41. εγώ πάλι συνονόματε ίμε του κλασσικού για να μην πω γι αυτό που το γουστάρω και με τρέλα μελωδικά
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου