Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      793


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      13.319


  3. trolley

    trolley

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11.525


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      46.993


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/04/2024 σε όλα

  1. Παραγωγάρα!!! Τα πλήκτρα σκίζουν, οι κιθάρες μαγικές και το μπάσο καταπληκτικό! Θέλουμε και live!!
    2 βαθμοί
  2. Εσυ ξέρεις καλύτερα που το ακούς ζωντανά. Οπωσδήποτε μπουσταρε τον ήχο και χαμήλωσε το gain τοτε. Με always on booster πιθανότατα να έχεις και πιο εξισορροπημένες εντάσεις ανάμεσα στα δυο κανάλια.
    1 βαθμός
  3. Ωραία φωνή έχει ο τύπος...
    1 βαθμός
  4. Εξαιρετικός, εύγε, εύγε!
    1 βαθμός
  5. Οι προηγούμενοι συμφορουμίτες με έχουν καλύψει απόλυτα. Είναι ανεξάντλητος, είσαι εκπληκτικός, γράφεις και εκτελείς εμπνευσμένα, τόσο όμορφες και καλοδουλεμένες παραγωγές. Εξαιρετικός, εύγε, εύγε!
    1 βαθμός
  6. Ο πάνω δεξιά τον βάζει χάμω τον Λένη Κάβλτζ και τονέ στίβει.
    1 βαθμός
  7. 1 βαθμός
  8. Δεν ήταν μέλος στους Arcadia εννοώ. Τεσπα.
    1 βαθμός
  9. Μπάμπη πάρα πολύ καλή απόδοση, φανταστικός ήχος και ωραίο βιντεάκι
    1 βαθμός
  10. Κάθε κομμάτι και μια έκπληξη Απόστολε! Πως το καταφέρνεις αυτό; Κρίμα που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συγκυρίες μέχρι στιγμής να φύγουν αυτά τα κομμάτια από τον μικρόκοσμό τους.
    1 βαθμός
  11. Αυτά είναι Νεκκωνα! Πάντα τέτοια @Σπινθηροβόλος γάιδαρος επειδή αν σε ρωτήσω ποιος είσαι δε θα μου πεις, θα ρωτήσω κάτι άλλο. Τεκίλα;
    1 βαθμός
  12. Παντως αυτες (οι SE CE) ειναι προφανως φτιαγμενες στα πρωτυπα των κανονικων CE, που με τη σειρα τους ηταν πρακτικα μια Custom 22/24 με bolt-on μανικι, και κατα τη γνωμη μου ηταν πολυ παρεξηγημενα οργανα. Ναι οκ ειναι πιο φτηνη ως κατασκευη, εξου και ηταν λιγο πιο οικονομικες απο τις Custom, αλλα δεν ηταν η οικονομια το σκεπτικο πισω απο την δημιουργια τους (θεωρω). Ουτε για τις αμερικανες και κατ'επεκταση θα ελεγα ουτε για τις SE. Εξαλλου αν καποιος ηθελε μια φτηνοτερη βερσιον της Custom υπηρχαν και οι SE Custom καθως και οι S2 Custom παρα η CE. Ειναι διαφορετικα οργανα, εχει αλλη αποκριση το bolt on και σε καποιους αρεσει. Ειναι λιγο αδικο νομιζω να βλεπουμε τις CE σαν απλα μια πιο φτηνιαρικη Custom. Εμενα προσωπικα, με το περιορισμενο δειγμα που εχω, οι CE μου αρεσαν παντα λιγο παραπανω απο τις Custom. Ενω η Epiphone Les Paul πχ οκ, οταν της βαζεις slab σωμα και bolt-on neck για να βγει τζαμπε ναι μονο στα χαρτια την λες Les Paul.
    1 βαθμός
  13. I believe in second (and third and fourth and fifth) chances.
    1 βαθμός
  14. Ήταν υπόσχεση και έγινε πραγματικότητα. «Κατάλαβε με» του γίγαντα Κώστα Ψυχογιού (πρώτη και κορυφαία εκτέλεση του επίσης γίγαντα Κ.Καφαση) σε μια ελεύθερη διασκευή από τους Twang Attack. @Terry RoscoeBeck5: Bass @Nestoras: Lead Guitars SF: όλα τα υπόλοιπα +παραγωγή/ενορχήστρωση/μίξη & mastering Hope U enjoy it!
    0 βαθμοί
  15. Παίζω κιθάρα σε αυτό το κομμάτι. Δεν τραγουδώ. Είναι από σημερινή πρόβα στο ωδείο. mistreateddd.mp3
    0 βαθμοί
  16. 10000000_8250565331627159_6165812965986278269_n.mp4 Εδώ και ενάμιση μήνα που πήρα την πρώτη μου μέταλ κιθάρα (Jackson) δεν έχω αγγίξει άλλη κιθάρα (καλά, για Τέλε δεν το συζητάμε, την έχω στην θήκη και έχω ξεχασει ακόμα και το σχημα της πως είναι ). Μου προτάθηκε για ανταλλαγή με μια αγγελία μου ένας Engl Fireball (ο παλιός), ήταν λες και ο Μεταλλικός Θεός μου έδειχνε οιωνούς.... ήρθε πραγματικά την κατάλληλη ώρα και στιγμή που περνάω την κρίση μέσης ηλικίας μου (και άρα επιστροφής μου στο μέταλ). Το απόσπασμα παραπάνω είναι με την κιθάρα αυτή καρφί στον συγκεκριμένο ενισχυτή χωρίς εφφέ. Ακόμα το ψάχνω με τις ρυθμίσεις. Αν σας αρέσει θα ανεβάσω και άλλα τέτοια μέταλ κλιπάκια στο παρόν thread (και φυσικά ανεβάστε και εσείς) Να μαζευτούμε να γίνουμε πολλοί και να ανατρέψουμε το ψευτό-τελεκαστερικό regime που διακατέχει το φόρουμ
    0 βαθμοί
  17. Ολοι είναι μέλη του ωδείου και κάνουν μαθήματα εκεί, εκτός τον ντράμερ που πλέον είναι ο δασκαλος (20 χρόνος). Εγώ δεν κάνω πλέον μαθήματα (εκεί ξεκίνησα να μαθαίνω το 2017) αλλά συμμετέχω σε δυο γκρουπάκια. 30 μέτρα από το σπίτι μου είναι. Το ένα μου παιδί με ακόλουθα και φοιτά εκεί, ενώ το άλλο, ευελπιστώ να ακολουθήσει το πρώτο, που ακολουθεί εμένα
    0 βαθμοί
  18. Με τις νέες τιμές, πλέον διαθέσιμες μόνο σε student lawyers ή student doctors.
    0 βαθμοί
  19. Αυτά είναι καλό να ... Γίνονται! Τα άλλα μέλη της μπάντας είναι επίσης του ωδείου? Ωραίο αποτέλεσμα, επαγγελματικό. Θα είναι πολύ ωραίο λάιβ
    0 βαθμοί
  20. Σαν κουπί είναι, αδερφέ. Να βοηθήσω θέλω
    0 βαθμοί
  21. Εξαιρετικοί είστε! Ο ήχος παρά πολύ καλός, αλλά ένα πετάλι να λειτουργεί ως booster (πχ ts9) νομίζω το χρειάζεσαι. Σα να λείπει λίγο γκάζι και σφίξιμο.
    0 βαθμοί
  22. Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω, δεν έχω λόγια. Βρέθηκα στη συναυλία του Julian Lage στο Mojoclub, στο St.Pauli του Αμβούργου στις 21/4/24. Μακράν ο καλύτερος κιθαρίστας που έχω ακούσει από κοντά, και γενικά η καλύτερη παράσταση από μπάντα. Να μην κάνουν ούτε ένα λάθος οι άτιμοι; Και έπαιζαν δύσκολα πράγματα. Δεν ήταν απλό παίξιμο, ήταν συζήτηση. Μιλούσαν τρία όργανα μεταξύ τους και ήμασταν απλοί θεατές, παρακολουθώντας μαγεμένοι τη συνομιλία τους. Αλλά εκείνος με τον οποίο έπαθα πλάκα ήταν ο Julian. Έπαιζε με άπειρη φυσικότητα πράγματα που προσπαθώ χρόνια να κατακτήσω. Double stops, triads, ρυθμικά, αυτοσχεδιασμοί, όλα με τόση φυσικότητα που φαίνεται ότι το να ανεβοκατεβαίνει την ταστιέρα ταχύτατα, μελωδικά, και χωρίς να σκέφτεται στιγμή, είναι δεύτερη φύση του. Αλλά αυτό δεν ήταν τόσο εντυπωσιακό. Εκεί που έπαθα πλάκα ήταν το άγγιγμα του. Με το χέρι του ρύθμιζε τόσο φυσικά το πόσο απαλά ή δυνατά θα ακουστεί, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο παίξιμο. Η νότα ξεχυνόταν από τα δάχτυλά του, δεν ήταν απλή τοποθέτηση των δαχτύλων στα τάστα που πρέπει. Μου άρεσε που δεν έπαιζε σε εκκωφαντική ένταση, άκουγες άνετα τι λέει ο διπλανός σου. Έβγαλε τη συναυλία του με τη Nachocaster του (και τι άλλο να χρειαζόταν εξάλλου), δύο Fender Deluxe Reverb λογικά backline του μαγαζιού (ο ένας μη μικροφωνιασμένος, άρα παίζει να ήταν just in case), και τα τρία-τεσσερα πετάλια που αναφέρονται στο Rig Rundown του Premier Guitar. Έπαιξε ποικιλία τραγουδιών του, από παλιότερα άσματα, σαν το κλασικό "Tributary", μέχρι το πρόσφατο έπος "Nothing happens here". Το μόνο που με "χάλασε" ήταν το ότι κράτησε 80-85 λεπτά η συναυλία. Αλλά άξιζε κάθε δευτερόλεπτο.
    0 βαθμοί
  23. Περνάμε καλά είναι η αλήθεια. Σήμερα εμαθα ότι θα κάνουμε και συναυλία σε ένα σούπερ αρχαιολογικό χωρο, τον Ιούνη. Θα ανεβάσω τα συνήθη βίντεο…
    0 βαθμοί
  24. Δυνατό κόβερ! Περνάτε καλά και είσασταν διαβασμένοι και αυτό φαίνεται.
    0 βαθμοί
  25. NED (New England Digital) Synclavier, το αντίπαλο δέος του Fairlight CMI. Το απόλυτο φετίχ ανάμεσα στους synth players σε όλο τον πλανήτη τη δεκαετία του '80. Αν το Fairlight ήταν ένα άπιαστο όνειρο για την συντριπτική πλειονότητα των synth μουσικών, το Synclavier ήταν ένα άπιαστο όνειρο x2. Το πρώτο Synclavier δημιουργήθηκε στα τέλη των '70s και για μια δεκαετία παρέμεινε στην κορυφή της κατηγορίας, αν και το ίδιο ήταν μια κατηγορία από μόνο του. Σε μια εποχή που οι έννοιες Workstation και DAW δεν υπήρχαν ούτε στη φαντασία μας, το Synclavier συνδύαζε FM & additive synth, sampler, multitrack sequencing και hard-disk recording σε ένα σύστημα. Η εταιρεία κυκλοφόρησε τρία βασικά μοντέλα, αλλά επειδή τα μοντέλα αυτά μπορούσαν να αναβαθμιστούν με διάφορες προαιρετικές επεκτάσεις, οι περισσότερες Synclavier υλοποιήσεις διέφεραν αρκετά μεταξύ τους. Η τιμή ενός Synclavier άρχιζε από $25,000 και μπορούσε να φτάσει μέχρι και τις $200,000, δηλαδή κοντά στις $580,000 σε σημερινές τιμές. Τα συστήματα αυτά λοιπόν όπως είναι προφανές προορίζονταν για λίγους ματσό μουσικούς και κάποια μεγάλα στούντιο. Το Synclavier ήταν πραγματικά πολύ μπροστά από την εποχή του αλλά οι περισσότεροι το είδαν μόνο σε φωτογραφίες, που κι αυτές ήταν ελάχιστες την εποχή εκείνη. Stevie Wonder, Pat Metheny, Trevor Horn, George Duke, Genesis, Frank Zappa, Chick Corea και Geoff Downes ήταν μερικοί από τους τυχερούς χρήστες/ιδιοκτήτες αυτού του συστήματος, οι δε Zappa και Corea το κουβάλαγαν και στα lives τους. Μερικά Synclaviers χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. Πάμε να δούμε μερικές φωτός βγαλμένες από τα Waterfall's Vaults. Thevor Horn & Synclavier Chick Corea's Synclavier
    0 βαθμοί
  26. Telecaster πήρα σήμερα, με διαφορετικά πετάλια έτσι για αλλαγή. Δεν μου πολύ άρεσε ο ήχος αλλά δεν βαριέσαι….
    0 βαθμοί
  27. Εννοείς σου συμπεριφέρθηκαν άσχημα στη σημερινή πρόβα ε;
    0 βαθμοί
  28. Ήθελα όντως να κάνω ένα σχόλιο για την κάτω σειρά, ότι ο τρίτος είναι ανύπαρκτο πρόσωπο, κάποιος έχει κολλήσει ένα κεφάλι σε ένα άλλο σώμα. Παράλληλα, αυτός που μοιάζει με γυναίκα είναι στην πραγματικότητα άντρας, μακιγιαρισμένος και με περούκα ώστε να μην φανεί παράξενο ότι ειναι δέκα άντρες και καμία γυναίκα.
    0 βαθμοί
  29. Και εγώ περιμένω να τα γράψω
    0 βαθμοί
  30. Να Μετράς Πιο Αργά (Verse 1) Σ' αυτής της γης το οικόπεδο τι ζόρι εγώ τραβάω; Σ' αυτόν τον χωματόδρομο πως έμαθα να ζω. Τι βλέπεις φίλη μοίρα μου; Τα λόγια μου σα χάνω Και τ' αδειο τωρα μου μυαλό στα πόδια σου πετώ (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Ανέβα πάμε μαζί, Της φυγής τα λεπτά να μετράς πιο αργά. (Verse2) Αυτής της γης τον τόπο μου, να σκύβω να προσκυνάω. Σε άδικο μονόδρομο, Ιθάκη εγώ θα βγω. Μη δείχνεις φίλη μοίρα μου, ξέρω να περπατάω. Το σώμα τόσα άντεξε, δεν νοιώθει τον γκρεμό. (Chorus) Να μετράς πιο αργά τη ζωή που θα φεύγει απ' το στρώμα μακριά. Μη τη διώχνεις ξανά. Στο ίδιο στρώμα και εγώ να μετρώ πια αργά. Η ζωή μου - ζωή σου με τα μάτια κλειστά. Ένα νέο σκαλί. Ανέβα πάμε μαζί, Της φυγής τα λεπτά να μετράς πιο αργά.
    0 βαθμοί
  31. Πάνο σε ευχαριστώ πολύ! Ούτως ή άλλως για τον δικό μου μικρόκοσμο γράφονται και προορίζονται :) Δεν χάλασε ο κόσμος Κώστα σε ευχαριστώ πολύ! Περιμένω να ακούσω τα καινούργια σου κομμάτια!
    0 βαθμοί
  32. Παλιό αλλά κλασικό...
    0 βαθμοί
  33. Οι SE θεωρώ ότι αξίζουν τον κόπο. Τα κλειδιά δεν εχουν κανένα θεμα, οι μαγνήτες είναι ποιοτικοί, αλλά έχουν vintage χροιά και χαρακτήρα, και τελικά είναι αθαρά θέμα γούστου. Τα ηλεκτρικά ειναι άψογα, ξύλα και βάψιμο πάρα πολύ καλά, και η γέφυρα είναι αρκετά καλή για την κατηγορία χρημάτων που κοστίζει το όργανο. Εάν θέλει κάποιος PRS κάτω από 1000 ευρώ, αξίζουν τον κόπο.
    0 βαθμοί
  34. 0 βαθμοί
  35. Κανονικότατα ήταν στην γνωστή κλασική 5άδα. Αλλά ας τα πούμε αυτά σε κάποιο άλλο νήμα, γιατί μόλις γυρίσαμε από τον J. Lage στους D.D. μπήκαμε σε comfort zone και του αλλάξαμε τα φώτα. Συγγνώμη Nekkon και ευχαριστούμε για το ρεπορτάζ, ο τύπος είναι πραγματικά απίθανος!
    0 βαθμοί
  36. Βασικά για τη δικιά μας τη δουλειά πόση πληροφορία χωράει μετράμε και εργονομία με τα παράθυρα.
    0 βαθμοί
  37. Βρε λες; Θα παίξουν και το Election Day ; ( είναι και οι ευροεκλογές )
    0 βαθμοί
  38. Εγω στην Αττική δε έρχομαι...ΠΟΤΕ.
    0 βαθμοί
  39. Αυτό το νήμα κανονικά θα το άνοιγε ο Dimsonic. Στην ανάμνηση και προς τιμήν του οποίου, το ανοίγω εγώ. Ελπίζω να το δει (και να γυρίσει):
    0 βαθμοί
  40. Είχα ρωτήσει διοργανωτή συναυλιών γι' αυτό το ζήτημα. Η απάντηση ήταν (και - υποθέτω - παραμένει) ότι είναι ακριβοί οι Αμερικάνοι. Θυμίζω ότι στη χώρα έχει καλιεργηθεί η εντύπωση ότι οι συναυλίες των ξένων καλλιτεχνών είναι κάπως... λαϊκά δρώμενα, και όποτε ανεβαίνει το εισιτήριο υπάρχουν διαμαρτυρίες. Εσύ πόσο πλήρωσες για να τον δεις;
    0 βαθμοί
  41. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα! Ευχαριστώ πολύ! Δουλεύοντας κάθε κομμάτι βγαίνουν ιδέες και τελικά γίνεται τεράστιο, δεν έχω καταφέρει ακόμα να βάλω φρένο στον εαυτό μου ενώ πραγματικά χρειάζεται... Σε ευχαριστώ θερμά για τα τόσο καλά λόγια, τιμή μου! Όντως τα "ρεφραίν" είναι Brian May στο μυαλό μου, στα "κουπλέ" πήγαινα για Andy Timmons αλλά μάλλον δεν τα κατάφερα... Ευχαριστώ και πάλι για τα τιμητικά λόγια! Συμφωνώ και επαυξάνω για όσα λες για το απλό κοινό και τους μουσικούς. 'Ομως αν αρέσει και σε κανέναν μουσικό παίρνεις και λίγη ικανοποίηση ακόμα Περισσότερο για σχόλια επί της παραγωγής το ανέβασα μιας και τα γούστα είναι πάντα υποκειμενικά. Σε ευχαριστώ πολύ και τιμή μου! Ευχαριστώ πολύ! Fractal Fm3 όλα! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Το κατά δύναμιν! Το δικό σου εμπεριστατωμένο σχόλιο περίμενα πάνω απ' όλα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, πάντα μοιράζεις απλόχερα γνώση και feedback. Αφού περνάω το δικό σου "τεστ" (έστω όχι με άριστα αλλά σχετικά κοντά) είμαι έτοιμος να το ανεβάσω! Δε μιξάρω μόνος μου μιας και δεν ξέρω (εντάξει ξέρω κάποια βασικά αλλά όχι σε pro επίπεδο), αλλά πάντα βάζω εδώ τους μίξερ που προσλαμβάνω για να υποβληθούν στη βάσανο της κριτικής των Γκουρού του Νοιζ. Υπόχρεος και σε ευχαριστώ και για τα καλά λόγια επί του μουσικού μέρους.
    0 βαθμοί
  42. Καλησπέρα σε όλους! Ως συνήθως, ανεβάζω πρώτα εδώ για να ακούσω γνώμες για το κομμάτι και την παραγωγή πριν ανέβει σε όλες τις πλατφόρμες και γίνω ρεζίλι! Το έχω ακούσει αναγκαστικά τόσες πολλές φορές που ούτε ξέρω πια αν μου αρέσει η εάν η παραγωγή είναι "σωστή". Κι επειδή φτιάxνω τραγουδάκια μια φορά το χρόνο πάνω-κάτω, έχω πολλά μαζεμένα και βγαίνουν όλα έξι λεπτά :) Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ακρόαση και αναμένω τις κριτικές σας, θετικές ή αρνητικές!
    0 βαθμοί
  43. Anderson, Bruford, Wakeman, Howe - Close To The Edge (live, 1989) 19 λεπτά είναι μόνο Samy, δες το...
    0 βαθμοί
  44. Δεχομαι μηνυματα για το gear που χρησιμοποιηθηκε.... Drums: Toontrack Superior 3 (Hansa "dead" Booth, Meazzi 60s drumkit w/ Sonor macassar ebony 5 X 14 snare,Paiste 602 Elements cymbals ) Bass: Fender J-Bass (4 string στο κουπλε, 5 string στο chorus) Guitars: SF: @argytar JAZZMASTER, Rickenbacker 360 , Nestoras: Fender Elite Telecaster στο chorus, 1998 Fender Am Std Strat στο κουπλε (και οι δυο γραψαμε σε Marshall 1974X μικροφωνιΖμενο με ενα Shure 545S ) Synths/Keys : 80s Elka, Roland Jupiter 8, Roland JX3P, Oberheim OB8, Hammond B3, Fender Rhodes, VOX Continental, Farfisa (ολα VST )
    0 βαθμοί
  45. ΓΚΟΜΕΝΟΣ (αν ειναι τραγουδΓιαρα, για αντρα δαιν κΣερο)
    0 βαθμοί
  46. Έτσι κι αλλιώς δε νομίζω να υπάρχει ενισχυτής περισσότερο high gain από έναν JVM410h... Με 1270 ευρώ καινούριο μια χαρά είμαστε εδώ στην Ευρώπη!!
    0 βαθμοί
  47. Εγώ πάντως παρά τις διαβεβαιώσεις σου κρατήθηκα χθες στα έξοδα.
    0 βαθμοί
  48. Yamaha DX1 / DX5 (1983 / 1985) DX1, τo "Holy Grail" της DX σειράς, το πιο ακριβό FM synth που έχει κατασκευαστεί ποτέ και ένα από τα πλέον σπάνια synths στην ιστορία, αφού κατασκευάστηκαν μόνο 140 units. Το DX1 κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με το DX7 και τεχνικά ήταν δύο DX7 μαζί. Πιο συγκεκριμένα, το DX1 ήταν ένα bi-timbral 6-operator/32-algorithm FM synth και διέθετε 32-voice (max) πολυφωνία, 73-weighted wooden keys με initial & poly-aftertouch, μεγάλη (για την εποχή) LCD screen και LED parameter displays για ευκολότερο προγραμματισμό, κατασκευή από μέταλλο & ξύλο, XLR & jack εξόδους, έξοδο ακουστικών και εισόδους για breath controller, volume & mod. pedals και sustain & portamento footswitches, και φυσικά τα -τότε νέα- MIDI IN/OUT/THRU. Τσεκάρετε ξανά τα specs που είχε το DX1 πίσω στο 1983 και συγκρίνετε τα με κάτι αστεία specs σε σημερινά digital synths που πωλούνται ένα σκασμό λεφτά, για να καταλάβετε τι δούλεμα και κλέψιμο πέφτει στις μέρες μας (πχ, bi-timbral synths των 2-3 oscillators με 8-voice πολυφωνία και ADSR περιβάλλουσες με τιμή στα €2Κ+, με το DX1 να έχει 32-voice πολυφωνία και 8-stage amp. & pitch περιβάλλουσες 41 χρόνια πριν). Μια και αναφέραμε την 32-voice πολυφωνία του DX1, πράγμα εξωπραγματικό για synth της εποχής, να πούμε ότι το synth την αξιοποιούσε με τρία play modes, τα Single, Dual & Split modes. Στο Single mode το synth έπαιζε ένα patch με 32-voice πολυφωνία , στο Dual mode με δύο patches σε layer και 16-voice πολυφωνία και στο Split mode με δύο patches σε split και 16-voice πολυφωνία για κάθε patch. Το όργανο ήταν τεράστιο σε μέγεθος και ζύγιζε 51 κιλά. Δυστυχώς η πάρα πολύ υψηλή τιμή του το καθιστούσε απλησίαστο για την συντριπτική πλειονότητα των μουσικών. Με τιμή αγοράς τα $14,000 ($44,000 σε σημερινές τιμές) μόνο κάποια μεγάλα στούντιο και λίγοι διάσημοι κ' φραγκάτοι μουσικοί μπορούσαν να το αγοράσουν. Για το λόγο αυτό πήγε άπατο, ενώ το DX7 στα μόλις $2,000 έγινε παγκόσμιο best seller. Το 1985 κάνει την εμφάνιση του το DX5, που στην ουσία είναι ένα DX1 σε διαφορετικό "κέλυφος" και με πολύ χαμηλότερη τιμή, στα "μόλις" $3,5Κ (γύρω στις $11,000 σήμερα). Μεταλλική κατασκευή με 76-key synth type πληκτρολόγιο με initial & channel aftertouch (πάει το poly), ίδια in/outputs, σχεδόν ίδιο πάνελ αλλά με τα LED parameter displays να έχουν φύγει, και φυσικά πολύ λιγότερο βάρος (19 κιλά). Το δε "αεροδυναμικό" minimal design του προσωπικά ακόμα και σήμερα το βρίσκω υπέροχο. Ίδια specs λοιπόν με το DX1, αλλά κι αυτό δεν πούλησε αρκετά λόγω τσιμπημένης τιμής και της παντοκρατορίας του DX7, που μέσα σε μόλις δύο χρόνια είχε σαρώσει τα πάντα στην synth αγορά. Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του DX5 η Yamaha βγάζει τη νέα 16bit DX γενιά και το bi-timbral DX7 II, και οι 14bit γίγαντες της DX σειράς μάς αποχαιρετούν οριστικά. Πιάστε το μπουρνούζι, ακολουθεί γερό οφθαλμόλουτρο. DX1 To DX1 prototype με την ονομασία CSDX DX5
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου