Προς το περιεχόμενο

Ποιος στοκάρει mesa boogie??


if_it_is

Προτεινόμενες αναρτήσεις

alexi,

τα παραδείγματα που λες μου φαίνοναι υπερβολικά και σε κάθε περίπτωση ήταν λάθος των φίλων σου που δεν κυνήγησαν τα δικαιώματα τους.

Σε κάθε περίπτωση θα δικαιώνονταν.

 

Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ξέρω αν τα γραφόμενα αληθεύουν, αλλά σε τέτοια περίπτωση η άμεση καταγγελία και αν είναι απαραίτητο η περαιτέρω νομική κίνηση δικαιώνουν τον καταναλωτή. Έχω πέσει κι εγώ θύμα απαράδεκτης και άθλιας αποφυγής των υποχρεώσεων εγγύησης στο παρελθόν, έπραξα ανάλογα & τέρμα η πιτυρίδα (και σε ενάμισι μήνα, όχι σε ένα χρόνο και βάλε).

 

Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιο;),οπότε αναφέρεσαι σε εγχώρια περίπτωση ή όχι; Επίσης,τι ακριβώς έγινε σε 1.5 μήνα;

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά ,με βάση την Ευρωπαική νομοθεσία ,όλες οι ηλεκτρικές συσκευές υποχρεωτικά έχουν 2 χρόνια εγγύηση ,καθώς επίσης για να πωλούνται εντός ΕΕ υποχρεωτικά φέρουν το λογότυπο CE .

 

Το αν κάποιος αντιπρόσωπος, ή πωλητής -και εφόσον δεν έχουμε κάνει εμείς προφανή παπαριά- μας κάνει το βαρύ πεπόνι, είναι στη διακριτική μας ευκαίρια να τον κυνηγήσουμε και να δικαιωθούμε.

 

Οι περισσότερες ηλ συσκευές καθότι παράγονται σε χώρες της Ασίας με αστείο κόστος ,συμπεριλαμβάνουν συνήθως στην τιμή κτήσης και την περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ,χωρίς πολλά-πολλά εντός εγγύησης .

 

Εταιρεία του κλάδου μου που συνεργάζομαι μαζί της,προτιμά να αντικαθιστά ακόμα και εμφανώς κακοποιημένα από τον αγοραστή εργαλεία ,προκειμένου να ξαναφτιάξει το όνομά της που κατέστρεψε στο παρελθόν ο προηγούμενος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα εξαιτίας γελοίων συμπεριφορών στο σέρβις.

 

Πριν 1,5 χρόνο πήρα ένα νετ μπουκ με 250 ευρώ και επειδή το σέρβις της εταιρείας έφυγε από Ελλάδα και καθότι το μηχανάκι ήταν ελατωμματικό από κούνια, έχουν πληρώσει 2 φορές μεταφορικά για σέρβις στη Τσεχία και μια 3η που μου το αντικατέστησαν πλέον με καινούριο ,καθότι τη τρίτη φορά ,φρόντισα και τους την έκανα εγώ, καθότι με κούρασαν τα πήγαιν' έλα .................το βραχυκύκλωσα  ;D.......................................και μου έδωσαν νέα 2ετή εγγύηση  8)

 

 

Τώρα ,αν μιλάμε για υψηλής αξίας μηχανάκια ,που ακόμα παράγωνται σε ''δυτικές'' χώρες, τι να λέμε ? Θα κάτσει πχ μια σοβαρή εταιρεία να αμφισβητηθεί για τη ποιότητά της ,την οποία ακριβοπληρώνουμε,επειδή το θέλει ο κάθε μαλιάγκουρας αντιπρόσωπος? Μια επιστολή στη μαμά εταιρεία και το πράμα στρώνει , απλά θέλει και λίγο υπομονή και λίγο τρόπο ...........στην Ελλάδα ζούμε .

 

Μιλάμε πάντα για υπαρκτά προβλήματα και όχι για δικές μας καγκουριές ,μιλάμε για 2012 και όχι για 1980 έτσι?  

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν κάνω λάθος μένεις μόνιμα στο εξωτερικό (Βέλγιο;),οπότε αναφέρεσαι σε εγχώρια περίπτωση ή όχι; Επίσης,τι ακριβώς έγινε σε 1.5 μήνα;

 

Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).

 

Αν θυμάμαι καλά, δεν απευθυνθήκαμε καν σε Προστασία του Καταναλωτή ή κάτι συναφές. Με ένα υποτυπώδες εξώδικο και με δυο τηλέφωνα στο δικηγόρο της ελληνικής αντιπροσωπίας, εκείνοι (και όχι η αλυσίδα) μας έστειλαν καινούργια, ένα-ενάμιση μήνα μετά το περιστατικό. Το ανθρωπάριο που ήταν προϊστάμενος στο υποκατάστημα αυτό μας είχε βρίσει και απειλήσει, και από τα κεντρικά ένιπταν τας χείρας τους κανονικότατα γιατί τελεί υπό κάποιας μορφής franchise και δεν είναι ένα από τα "δικά τους". Φυσικά, αν τους ένοιαζε η φήμη του καραγκιοζαριού τους, θα μας είχαν ζητήσει συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του και θα του είχαν κάνει τη ζωή πατίνι... αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ...

 

Παρόμοια περιστατικά να φάνε και οι κότες: τεχνικός-τζίνι σε άλλη πασίγνωστη (και με καλό όνομα) αλυσίδα ηλεκτρονικών και υπολογιστών έκαψε τροφοδοτικό, πλακέτα και επεξεργαστή από desktop pc (αγορασμένα όλα από εκεί), και προσπαθούσε να τη σκαπουλάρει για να μην πληρώσει το λάθος του, λέγοντας πως το τροφοδοτικό τα πήρε αμπάριζα επειδή ήταν ελαττωματικό. Αυτό όμως συνέβη όταν βρισκόταν ήδη στο service ενώ πριν ήταν μια χαρά, και επανειλημμένα έπεφτε σε αντιφάσεις. Όντας δασκαλεμένος, όταν πήγα για εξηγήσεις είχα δυο μάρτυρες μαζί μου που είπα αργότερα στον προϊστάμενο πως θα καταθέσουν για το περιστατικό ακριβώς όπως εξελίχθηκε. Μετά τη φοβέρα, ακολουθησε ένα τηλεφώνημα δυο λεπτών στα κεντρικά από τον προϊστάμενο ενώπιόν μου. Κλείνοντας, κανόνισε μέσα σε 13 δευτερόλεπτα να πληρώσουν όλη τη βλάβη και την συναρμολόγηση οι ίδιοι.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

στην τελικη ομως, γιατι να ασχολησαι με μαρτυρες, καταγγελιες και αχρειαστες συζητησεις, και να μην αγορασεις κατευθειαν απο εξω (οπου ξερεις οτι δεν θα συμβει ποτε κατι τετοιο σε μεγαλα σοβαρα μαγαζια).

 

Η (κεφαλαιο η), γιατι  να μην αγορασεις απο τα λιγα εγχωρια μαγαζια που δεν θα σου πουν ποτε δικαιολογιες υπεκφυγες κτλ, αλλα θα τιμησουν την εγγυηση χωρις πολλα πολλα (οταν δουν βεβαια οτι δεν φταιει κατι αλλο για το προβλημα). απο προσωπικη πειρα η ρωτωντας φιλους οι  περισσοτεροι ξερουμε ποιες επιχειρησεις ειναι σωστες και ποιες οχι σε after sales service και support, οποτε κινουμαστε και αναλογα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή πολύ απλά....κάνεις μερικές καλές γύρες στα μαγαζιά της πόλης σου....επιλέγεις τους "σωστούς" και καθαρίζεις...

 

όσο για τα μαγαζιά του εξωτερικού, χίλια καλά έχουν, αλλά σε περίπτωση μαλακίες τα μειονεκτήματα τα χει αναφέρει ο Άρης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάω για μια περίπτωση στην Ελλάδα, με αγορά ψηφιακής βιντεοκάμερας από κατάστημα πασίγνωστης αλυσίδας ηλεκτρονικών στην Α. Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια. Σταματούσε να λειτουργεί ορισμένες φορές στα καλά του καθουμένου, αλλά δεν αναγνώριζαν το σφάλμα (κάποια you're-fucking-kidding-me δικαιολογία είχαν βρει, νομίζω πως δεν... διαλέγει να τα κακαρώσει τη στιγμή που ήμασταν εκεί, και πως είναι μια χαρά).

 

Αν θυμάμαι καλά, δεν απευθυνθήκαμε καν σε Προστασία του Καταναλωτή ή κάτι συναφές. Με ένα υποτυπώδες εξώδικο και με δυο τηλέφωνα στο δικηγόρο της ελληνικής αντιπροσωπίας, εκείνοι (και όχι η αλυσίδα) μας έστειλαν καινούργια, ένα-ενάμιση μήνα μετά το περιστατικό. Το ανθρωπάριο που ήταν προϊστάμενος στο υποκατάστημα αυτό μας είχε βρίσει και απειλήσει, και από τα κεντρικά ένιπταν τας χείρας τους κανονικότατα γιατί τελεί υπό κάποιας μορφής franchise και δεν είναι ένα από τα "δικά τους". Φυσικά, αν τους ένοιαζε η φήμη του καραγκιοζαριού τους, θα μας είχαν ζητήσει συγγνώμη για την άθλια συμπεριφορά του και θα του είχαν κάνει τη ζωή πατίνι... αλλά δεν βαριέσαι βρε αδερφέ...

 

Παρόμοια περιστατικά να φάνε και οι κότες: τεχνικός-τζίνι σε άλλη πασίγνωστη (και με καλό όνομα) αλυσίδα ηλεκτρονικών και υπολογιστών έκαψε τροφοδοτικό, πλακέτα και επεξεργαστή από desktop pc (αγορασμένα όλα από εκεί), και προσπαθούσε να τη σκαπουλάρει για να μην πληρώσει το λάθος του, λέγοντας πως το τροφοδοτικό τα πήρε αμπάριζα επειδή ήταν ελαττωματικό. Αυτό όμως συνέβη όταν βρισκόταν ήδη στο service ενώ πριν ήταν μια χαρά, και επανειλημμένα έπεφτε σε αντιφάσεις. Όντας δασκαλεμένος, όταν πήγα για εξηγήσεις είχα δυο μάρτυρες μαζί μου που είπα αργότερα στον προϊστάμενο πως θα καταθέσουν για το περιστατικό ακριβώς όπως εξελίχθηκε. Μετά τη φοβέρα, ακολουθησε ένα τηλεφώνημα δυο λεπτών στα κεντρικά από τον προϊστάμενο ενώπιόν μου. Κλείνοντας, κανόνισε μέσα σε 13 δευτερόλεπτα να πληρώσουν όλη τη βλάβη και την συναρμολόγηση οι ίδιοι.

 

Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... ::)) που σήμαινε κάνα χιλιάρικο,ενώ ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι η αιτία του προβλήματος ήταν διαφορετική και η λύση ήταν πολύ μα πολύ πιό φτηνή,σχεδόν στο 1/10 του κόστους.Τους έδωσα ευγενικά πολλές ευκαιρίες να "μαζευτούν" και να σταματήσουν να μου λένε π@π@ριές...Επέμενα ξανά και ξανά,αλλά μάταια...

 

Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.

 

Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"... ;)

 

 

"And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα...Μπράβο σου που δεν μάσησες.Έχω και γω μιά ιστορία:Εδώ και 2-3 μερες πηγαινοερχόμουν σε επίσημη αντιπροσωπεία (που τις αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι,αλλά -φαινομενικά- δεν είχα άλλη επιλογή στη συγκεκριμένη περίπτωση...) διότι είχα πρόβλημα με ένα αυτοκίνητό μου.Επέμεναν πως -όλως τυχαίως- το πρόβλημα εντοπιζόταν στο πιό ακριβό ανταλλακτικό...(surprise-surprise... ::)) που σήμαινε κάνα χιλιάρικο,ενώ ήμουν κατά 99% σίγουρος ότι η αιτία του προβλήματος ήταν διαφορετική και η λύση ήταν πολύ μα πολύ πιό φτηνή,σχεδόν στο 1/10 του κόστους.Τους έδωσα ευγενικά πολλές ευκαιρίες να "μαζευτούν" και να σταματήσουν να μου λένε π@π@ριές...Επέμενα ξανά και ξανά,αλλά μάταια...

 

Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.

 

Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"... ;)

 

 

 

Ενταξει παλι μαζι σου... αλλα εδω μιλαμε για κιθαρες... !!! Δεν μπορουμε να το τσουβαλιασουμε το θεμα με ολα τα αλλα... Διοτι αν δεχτουμε οτι οι ελληνες ειμαστε λαμογια τοτε βαζουμε και τον δικο μας εαυτο μεσα ... Οποτε αυτο ειναι γενικευμενο θεμα που εχουμε σαν λαος... Εδω μιλαμε για του ελληνες κιθαρομαγαζατωρες ... Γιατι αλλιως ο ενας θα λεει για το αυτοκινητο ο αλλος για την κιθαρα , εγω για την μοδιστρα μου και παει λεγοντας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξάλλου,σήμερα μου ήρθε ένα μαγικό μαραφέτι από χώρα μακρινή( ;D) και το αυτοκίνητο είναι μιά χαρά τώρα.

 

Α,ξέχασα:Αύριο τους περιμένει μιά..."Kinder-έκπληξη"... ;)

 

Ποιο ανταλλακτικό ήταν, και τι τους περιμένει? (Δεν το έπιασα...)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου