Προς το περιεχόμενο

Πόσο «αξιόπιστοι» μουσικοί είμαστε;


Terry RoscoeBeck5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Κατά την ταπεινή μου άποψη, ένα από τα κυριότερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα γκρουπ είναι η αξιοπιστία των μουσικών που τα απαρτίζουν.

 

 

Και αποσαφηνίζω: Ο όρος «μουσικός» δεν άπτεται αποκλειστικά στις παικτικές ικανότητες.

 

Είναι όλο το «πακέτο» που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως «επαγγελματισμός»- παρότι κατά βάση είμαστε ερασιτέχνες/ χομπίστες.

 

 

Έτσι…

 

- Είμαστε ακριβείς στα ραντεβού μας σε πρόβες και εμφανίσεις;

 

- Είμαστε «διαβασμένοι», έχουμε μελετήσει τα κομμάτια μας;

 

- Έχουμε σε καλή κατάσταση τον εξοπλισμό μας;

 

- Έχουμε επαφή με το «περιβάλλον» όταν παίζουμε την υπόλοιπη μπάντα;

 

 

Ή…

 

- Εμφανιζόμαστε όποτε μας κάνει κέφι, στήνοντας τους συνεργάτες μας;

 

- Δεν σταυρώνουμε νότα στα κομμάτια που έπρεπε να προετοιμάσουμε;

 

 

- Δεν κουβαλάμε ούτε καλώδιο γιατί «έλα μωρέ, θα έχει εκεί»…

 

- Βαράμε στο wedding of Karagiozis;

 

 

Νομίζω ότι από καιρού εις καιρόν το θέμα «αξιοπιστία» μας έχει απασχολήσει όλους. Και συνήθως η έλλειψη της, είναι το ζήτημα που οδηγεί στην διάλυση συγκροτημάτων.

 

Κατά την άποψη σας, ποιο είναι το «θανάσιμο αμάρτημα» που κάνει έναν μουσικό αναξιόπιστο- από τα τέσσερα παραπάνω;

 

Αλλά και τι άλλο θα μπορούσε να θεωρεί αναξιοπιστία;  

 

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 105
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Κατά την άποψη σας, ποιο είναι το «θανάσιμο αμάρτημα» που κάνει έναν μουσικό αναξιόπιστο- από τα τέσσερα παραπάνω;

 

Τα θανασιμα αμαρτηματα ειναι κατα σειρα προτεραιοτητας:

 

1.Το να μην ειναι στην ωρα του (ή μαλλον τουλαχιστον 15 λεπτα πριν) στην προβα,στο soundcheck,στο αεροδρομιο ,στο σημειο συγκεντρωσης κτλ,κτλ...

 

2.Το να μην παιζει οπως πρεπει να παιζει ωστε να υπηρετει το κομματι (υπερβολικη ενταση,υπερβολικα πολλες νοτες,αγνοια του κομματιου κτλ,κτλ)

 

3.Το να μην προσεχει την ΕΜΦΑΝΙΣΗ του πανω στη σκηνη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το να προσέχει την εμφάνιση του πάνω στην σκηνή, είναι σημαντικότερο από όλα τα υπόλοιπα?  ;D

΄

Ε, όχι βέβαια...

Όχι άλλα μινόρε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαγγελματισμος χωρις... μπικικινια δε γινεται. Αν ζεις απο αυτο, θα πρεπει να φερθεις και αναλογα, βρεξει χιονισει. Αν το κανεις για την κ@υλα σου, οταν για τον αλφα η βητα λογο δεν θα εχεις κ@υλα, δεν θα το κανεις και καλα.

 

Βεβαια το να φερεσαι σαν ανθρωπος, δηλαδη να μη στηνεις τους αλλους, να ξερεις τα κομματια κλπ ειναι αυτονοητο, αλλα οπως ολα τα αλλα αυτονοητα, στην Ελλαδα παυει και αυτο να ειναι... αυτονοητο  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

3.Το να μην προσεχει την ΕΜΦΑΝΙΣΗ του πανω στη σκηνη.

 

Απόλυτο δίκιο.

 

Και αυτό στα «θανάσιμα αμαρτήματα».

 

 

@Manosx: Για αυτό φίλος το ανέφερα ως «επαγγελματισμό»- δεν είναι βιοπορισμός  :)

 

Όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι μπορούμε να το κάνουμε με... «επαγγελματισμό»  ;)  ;D

all this has happened before and will happen again

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα δεν εχω παιξει ποτε στη ζωη μου σε μπαντα "για την κ&^λα μου" (ολες ειχαν σαν στοχο τη δημιουργια original υλικου, τη δισκογραφια,τις συνεργασιες με γνωστους τραγουδιστες και τις ζωντανες εμφανισεις...με λιγα λογια ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ... ;D) οποτε δεν γνωριζω πως πρεπει καποιος να φερεται σε τετοια καυλομπαντα... ;D...απο την αλλη αν δεν φερεσαι σαν επαγγελματιας δεν προκειται και ποτέ κανεις να σε παρει στα σοβαρα (εσενα ή την μπαντα σου) οποτε γιατι να μην εισαι "επαγγελματιας" απο την αρχη? ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η προσωπική μου εμπειρία λέει πως το πρόβλημα ήταν η έλλειψη χρόνου .Ειδικά όταν πλέον είχαμε απολυθεί απ το στρατό και είχαμε πιάσει δουλειές-υπήρχαν εκείνα τα χρόνια  ;D- δεν μπορούσαμε να βρούμε κοινή ώρα και μέρα για πρόβες .

Τα προβλήματα που λέει ο Τέρυ-Μπέρυ και ο ΣΦ ,λύνονται ,αλλάζοντας μέλη στη μπάντα  ;D ;D ;D

 

Με την ανεργία που υπάρχει σήμερα βέβαια ,νομίζω το πρόβλημα χρόνου για πρόβες έχει λυθεί  ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την άποψη σας, ποιο είναι το «θανάσιμο αμάρτημα» που κάνει έναν μουσικό αναξιόπιστο;

 

Να μην του αρέσει αυτό που κάνει εκείνη την ώρα, σε εκείνο το μέρος, με εκείνους που παίζει.

 

Και πρίν αρχίσουν οι ψυχρόαιμοι (σαν τα ερπετά) "σεσσιονάδες" να μου αρχίζουν τα μπιρι-μπιρι, να πω πως μιλώ ως ένας (συνήθως) παθιασμένος ερασιτέχνης καθότι δεν έχω δουλέψει ως επαγγελματίας (βιοποριστικά), δεν πρόκειται και ούτε με ενδιαφέρει οπότε δεν γνωρίζω (αλλά μπορώ να φανταστώ) τι πάγιες απαιτήσεις υπάρχουν από έναν επαγγελματία.

 

-Ένα τέταρτο-εικοσάλεπτο πάνω κάτω δεν χάθηκε ο κόσμος (εκτός κι αν έχεις στημένο στούντιο που δουλεύει με το 10€/δευτερόλεπτο.

 

-Το να μην έχει διαβάσει και τα 15 κομμάτια που είπαμε μεσοβδόμαδα μέσω email και "δες τα στο Youtube" δεν είναι του θανατά. Το να μην έχει ούτε τα δύο μάλλον είναι τεμπελιά και αδιαφορία για το γκρουπ.

 

-Το να καυλώσει που που και να βαρέσει δέκα νότες παραπάνω, ε δε γαμιέται, σιγά τα ωά και πολλοί θα υποστηρίξουν (ίσως και σωστά) ότι αυτή είναι η τρύπια τελεία (that's the (w)hole point). Ε, αν του βάλουν όλοι χέρι για το επαναλαμβανόμενο του πράγματος και αυτός/αυτή συνεχίζει ή δεν τον νοιάζει το έργο ή δεν μπορεί αλλιώς. Εκεί αποφασίζει το γκρουπ.

 

- Το να μην φέρνει επαναλαμβανόμενα και εκ συνειδήσεως τα απαραίτητα σε αυτόν/αυτήν πράγματα, νομοτελειακά (ούτως ή αλλέως) θα τιμωρηθεί.

 

- Η εμφάνιση έχει ξαναειπωθεί και συζητηθεί και οι γνώμες διίστανται. Προσωπικά μου αρέσει το live και θεωρώ ότι πρέπει να δώσεις σε αυτόν που πλήρωσε να σε ακούσει, κάτι διαφορετικό από μερικά αδιάφορα στην ανάδραση του κοινού αγγούρια που παίζουν (καλά ή άσχημα δεν το εξετάζω στο παρόν bullet) με λιγότερη ζωντάνια από ένα εξώφυλλο δίσκου. Που περιέχει τα κομμάτια που πιθανότατα επαναλαμβάνεις με χειρότερο τρόπο.  ;)

 

- Τώρα με τον εξοπλισμό και σε καλή κατάσταση, είναι μεγάλη και περίεργη κουβέντα. Αν είναι λειτουργικά (αν είναι όμορφα και περιποιημένα είναι θέμα γούστου και ιδιοκτησίας) και δεν δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στον γενικό ήχο δεν με σκοτίζει.

 

Επαναλαμβάνω, από την δική μου ερασιτεχνική σκοπιά και με την πιθανότητα να κάνω λάθος.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ εύστοχο το θέμα και μπράβο Τέρυ που το σκαλίζεις .

 

Πέρα απο τα αυτονόητα περί τυπικότητας στα ραντεβού , στις πρόβες κλπ θεωρώ πολύ σημαντικό και απαραίτητο για ένα μουσικό αυτό :

Το να μην παιζει οπως πρεπει να παιζει ωστε να υπηρετει το κομματι (υπερβολικη ενταση,υπερβολικα πολλες νοτες,αγνοια του κομματιου κτλ,κτλ

 

Μεγάλη δουλειά και δύσκολη να καταλάβεις ότι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

www.facebook.com/kostas.antonakopoulos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου