Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      11.681


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      46.966


  4. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.411


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/02/2021 σε όλα

  1. Τα λάθη που κάνουμε πολλοί μουσικοί και μας διαφεύγουν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά πολλές φορές και ξεχωρίζουν τον ολοκληρωμένο παίκτη απο τον "ερασιτέχνη". Ποια είναι αυτά; 'Οταν δεν έχεις καλό ήχο. Ο ήχος σου εξαρτάται απο τα χέρια σου και πρέπει να τον βρεις πάνω στο όργανό σου. Όταν το παίξιμο σου στερείται σιγουριάς μέσα στην μπάντα. Όταν μαθαίνεις κάτι στο περίπου και όχι ολοκληρωμένα. Όταν παίζεις κυρίως γρήγορα. Ταχύτητα δεν σημαίνει απαραίτητα γρήγορα αλλά να μπορείς και αργά. Εκει χωλαίνουν οι μπάντες. Όταν παρακολουθείς τι κάνουν οι άλλοι και χάνεσαι σε αυτά αντι να επικεντρώνεσαι στο τι κάνεις εσύ. Η ακατάσχετη πολυλογία στο παίξιμο. Το να εστιάζεις στο gear και όχι στον ήχο σου. Τον δικό σου ήχο που δεν θα στον φέρει το καινούργιο γκάτζετ. Σίγουρα κάποιο αναγνωρίζουμε σε εμάς. Δείτε τι ωραία τα εξηγεί στην πράξη ο εξαιρετικός Stephen Taylor (δυστυχώς στα αγγλικά) για τους ντραμερ. Όποιος τον ακούσει θα ωφεληθεί πολύ. Ισχύουν για όλα τα όργανα.
    6 βαθμοί
  2. αμα σε ανεβάζουν στη σκηνή και δεν έχεις μαζί τα εργαλεία σου, βολεύεσαι όπως όπως....
    3 βαθμοί
  3. Όποτε έχω αρακά κοκκινιστό, φτιάχνω και σπυρωτό ρυζάκι με κουρκουμά, ψιλοκόβω και ξερό κρεμμύδι, και πετάω μέσα στο ρύζι τον αρακά με την σαλτσούλα του (και φυσικά ότι άλλο έχει μέσα ο αρακάς). Από πάνω βάζω ή θρυμματισμένη φέτα, ή τζατζίκι.
    2 βαθμοί
  4. Κάτι γρήγορο σήμερα γιατί έχει πήξει ο απαυτός μας..... Αρακάς κόκκινος με καροτάκι και πατατούλα. Είπα να βάλω και λίγη γλυκοπατάτα αλλά τελικά δεν προσέφερε κάτι ουσιαστικό στο σύνολο.
    2 βαθμοί
  5. Charles Bukowski - 0 Άνθρωπος για όλες τις δουλειές George Orwell - 1984 Okakura Kakuzo - Ο δρόμος του τσαγιού
    2 βαθμοί
  6. Απο τις πιο αγαπημενες μου μπαντες και ενας απο τους πιο underrated κιθαριστες ever (Martin Barre).Εχω ολα τους τα LP απο το πρωτο μεχρι το Stormwatch, μετα σταματησα να τους παρακολουθω.
    2 βαθμοί
  7. Σπουδαίο LP είναι και το Stand Up παιδες, αν και ελαχιστα θυμιζει rock συγκρόητμα. Πολυ παραξενο που πήγε στο νουμερο 1 του chart στη Μεγ. Βρετανία.
    2 βαθμοί
  8. όταν έρχεται μαζί σου ο Nile Rodgers πρέπει να είσαι σημαντικός...
    2 βαθμοί
  9. Εγώ κάθομαι και τζαμαρω πάνω στο get lucky. Παίζω instrumental ως κύριο θέμα τη μελωδία της φωνής που είναι genius και μετά τα χώνω κιόλας.
    2 βαθμοί
  10. 2 βαθμοί
  11. Το τέλος τους (καλλιτεχνικά) ανακοίνωσαν οι Daft Punk σήμερα μέσω ενός 8λεπτου βίντεο. Οι άνθρωποι πίσω απο τους δίσκους Ευαγγέλια, για τη σύγχρονη ποπ μουσική, [Homework (1997), DIscovery (2001), Human after all (2005), RAM (20013)], singles που σαρρώσανε με τη ποιότητά τους (One More Time και Harder, Better, Faster, Stronger), το φανταστικό φουτουριστικό soundtrack για τη remake ταινία Tron: Legacy (2010), ή και για τα πιο πρόσφατα χιτάκια όπως το Get Lucky (2013) που μέχρι και οι πέτρες τραγουδάνε.... Οι Thomas Bangalter και Guy-Manuel de Homem-Christo.
    2 βαθμοί
  12. 1 βαθμός
  13. 5β) όταν κοιτάς τι κάνεις εσύ μόνο και δεν παρακολουθείς τι κάνουν οι αλλοι
    1 βαθμός
  14. εμ, ο άλλος κράτησε για τον εαυτό του την μπαχατέλα την εστζι
    1 βαθμός
  15. Οσες φορες πεφτει μπροστα μου το εν λογω βιντεο, μου βαζουν χερι απο μεσα για την ενταση. Τα ρυθμικα σχηματα που χρησιμοποιει στα σολο του, ειναι σχολειο για οσους θελουν να μαθουν να εχει νοημα το σολο τους. (H μεγαλυτερη δυσκολια πιστευω που συναντησε ηταν στο παχος των χορδων. O ηχος ερχεται οσο ναναι με κοψιμο των πριμων και του tone)
    1 βαθμός
  16. Με τη super-strat σαν Benson ακούγεται. Τι έγινε ρε p0u$th μου.
    1 βαθμός
  17. Από την εποχή που τα "παλιάς κοπής" όντα άκουγαν τα βινύλια ολόκληρα, μπρος και πίσω, και πολλές φορές - Κανείς που τους γουστάρει? Καλησπέρες φίλτατοι
    1 βαθμός
  18. Είστε μάλλον πιο προχωρημένοι από εμένα - και για να σας πω την αλήθεια, τα 3 μόνα άλμπουμ τους που άκουγα ολόκληρα ήταν το Minstrel in the Gallery, το Aqualung και το Thick as a Brick (με αυτήν τη σειρά προτίμησης). Να σας αφιερώσω το παρακάτω, που μου αρέσει να γρατζουναω με τον πολύ πρωινό καφέ (χωρίς capo και απο το 7ο μέτρο και μετά ) Διάρκεια: 1.17 Στίχοι: On Preston platform Do your soft shoe shuffle dance Brush away the cigarette ash that's Falling down your pants And then you sadly wonder Does the nurse treats your old man The way she should She made you tea Asked for your autograph What a laugh Πηγή έμπνευσης: (αντιγράφω) Ian had been visiting his father, seriously ill in hospital in Blackpool. Whilst waiting for a connecting train to London, at Preston station (Lancashire), he sketched this song, about the experience of visiting. He may have been joking, but Ian claimed the song would have been longer, but the train arrived! ΜΦΧ
    1 βαθμός
  19. 1 βαθμός
  20. Να σου πω. Έτσι κι αλλιώς σχεδόν όλες οι τροφές, περιέχουν αλάτι, και αρκετές περιέχουν και λιπαρά. Αυτά μου φτάνουν και προτιμώ να μην προσθέτω κι άλλα. Προτιμώ τα μπαχαρικά, που βοηθάνε να αναδειχτούν οι γεύσεις των υλικών του φαγητού, καθώς και την μουστάρδα, το μπαλσάμικο, κλπ. Το ξέρω ότι είμαι "ανώμαλος", αλλά μου αρέσει έτσι.
    1 βαθμός
  21. Στην αρχή,όταν σωτάρουμε το ρύζι, αφού πρώτα το έχουμε πλύνει επιμελώς και αφήσει να στεγνώσει, στο φρέσκο βούτυρο ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟ ΠΙΛΑΦΙ: 1 ΚΡΕΜΜΥΔΙ 1 ΓΕΡΗ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΣΟΥΠΑΣ ΦΡΕΣΚΟ ΒΟΥΤΥΡΟ & 1 ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΣΟΥΠΑΣ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΕΙ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ 2 ΚΟΥΠΕΣ ΚΑΛΟ ΡΥΖΙ ΓΛΑΣΕ (ή BASMATI), ΚΟΥΡΚΟΥΜΑΣ (αν θελουμε) ή ΣΑΦΡΑΝ (αν ειμεθα πλουσΓιοι.. ) Πλένουμε ΠΟΛΥ καλά το ΡΥΖΙ. Το βάζουμε σε ένα σουρωτήρι και το βουτάμε ανακατεύοντας με το χέρι σε μια μεγάλη μπασινα με ανανεούμενο τρεχούμενο κρύο νερό μέχρι να ξεθολώσει σχεδόν τελείως το νερό. Το αφήνουμε να σουρώσει καλά στο σουρωτήρι. Σωτάρουμε στο βούτυρο και στο λάδι το ψιλοκομμένο κρεμμύδι ,χωρίς να ροδίσει, και μετά αμέσως σωτάρουμε και το ρύζι καλά (να καλυφθούν όλοι οι κόκκοι του με βούτυρο και λάδι). Προσθέτουμε 3 κούπες βραστό νερό με 1 κύβο KNORR κοτόπουλο μέσα διαλυμένο ανακατεύουμε ΜΙΑ μόνο φορά και μετά μόλις αρχίσει να βράζει κατεβάζουμε τη θερμοκρασία ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ,καπακώνουμε ΠΟΛΥ καλά ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ 20 ΛΕΠΤΑ. Μετά από 20 λεπτά ανοίγουμε την κατσαρόλα το ανακατεύουμε με ένα ΠΗΡΟΥΝΙ (όχι κουτάλι) ώστε να γίνει fluffy ,σκεπάζουμε με μια καθαρή πετσέτα και το αφήνουμε έτσι άλλα 5 λεπτά. Έτοιμο!
    1 βαθμός
  22. Μπράβο ρε Ζωρζ! Ωραίο θέμα. Και μου άρεσαν και αυτα που είπες για το πλάνο του κομματιού πριν την ηχογράφηση. Ετσι. Για να μαθαίνουμε κι οι πιο νέοι.
    1 βαθμός
  23. Είναι τόσο 80'ς που είμαι σχεδόν σίγουρος τη μείξη και mastering την έκανες πάνω σε Yamaha NS10. Ξυρίζουν τα πρίμα και παίρνουν σκαλπ. Εχει όλα τα χαρακτηριστικά της εποχής στην ηχογράφηση, ακόμα και τα αρνητικά. Ωραίο τραγούδι. Μπράβο!
    1 βαθμός
  24. Προς το τέλος του βρασίματος, όταν το νερό θα αρχίσει να σώνεται.
    1 βαθμός
  25. Μου άρεσε. Και το ρεφραίν επίσης. Διότι είναι όσο πρέπει ξεσηκωτικό (φαντάζομαι σκηνικό) για στίχο "μίλα ρε" και σίγουρα δεν απευθύνεται σ' εμένα και τους συνομήλικους μου. Like!
    1 βαθμός
  26. Ειχα μερικα βινύλια (Aqualung, Thick as a Brick, Too Old to Rock 'n' Roll - Too Young to Die, Songs from the Wood, Heavy Horses), αλλα αυτο που ειχα λιωσει ηταν το Live Bursting Out, με τον Barriemore Barlow στα τυμπανα να μου παιρνει τα σωβρακα με ολη του την παρουσια στο Live, αλλα ειδικοτερα με αυτο το ανεπαναληπτο pattern και brake στο No Lullaby. (απο το 1'.02")
    1 βαθμός
  27. εγο ιμε πΑνκΣ δαιν μαιτρο.
    1 βαθμός
  28. Δεν είμαι μεγάλος φαν της ηλεκτρονικής μουσικής αλλά τούτους εδώ τους σέβομαι απεριόριστα. Ακόμα θυμάμαι το ποσό πορωτικη ήταν η πρώτη επαφή μαζί τους. Με το Robot Rock
    1 βαθμός
  29. και εγω living in the past αν και ειμαι αλλης κατευθυνσης
    1 βαθμός
  30. Έπρεπε να ρωτήσεις ποιος δεν..., ώστε να εμφανιστεί ο Superfunk.
    1 βαθμός
  31. Α΄τάξη του Γυμνασίου ...( και έχω το βινύλιο ..από τότε ) το L.P τους ''Heavy Horses''...
    1 βαθμός
  32. "Great Hopes: Insight" is a track of electronic music. It could very well be a sountrack. It is rather an experimental piece of work. It was created using synthesizer sounds and was written in 2010. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    1 βαθμός
  33. Eιχα καιρο να ακουσω κομματι σου. Πολυ ωραιο απο καθε αποψη. Ισως ειναι πιο "ποπ" απο αλλα και για αυτο μου αρεσει ακομα πιο πολυ. Κι εμενα σε Steely Dan με πηγε ειδικα το σαφλ μερος. Εξαιρετο απο ηχητικης αποψεως.
    1 βαθμός
  34. Solo κιθάρας: Γιώργος Κουρμούλης Ειδικές ευχαριστίες στον gkourmoul1 για το solo στην κιθάρα και την βοήθειά του στην μίξη και το mastering Πειραματισμός σε τελείως διαφορετικό ήχο και ύφος. Στίχοι: Μίλα Ρε (Verse1) Λες τη ζωή σου δεν αντέχεις ξανά νοιώθεις τα βράδια ότι το σύμπαν γυρνά και το κορμί σου το αφήνεις πίσω, νεράιδες να ζητά. Πας να ξυπνήσεις όμως νοιώθεις οικτρά σε μια πόλη που δεν πας πουθενά και το κορμί σου φυλακίζεις πάλι σε τοίχο να κοιτά. (Pre) Σπάσε τον τοίχο φύγε μακριά... Η φωνή σπάει τα δεσμά. (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά. (Verse2) Θες τη φωνή σου πάλι πίσω απλά μα όταν πρέπει δεν μιλάς πουθενά και τη ζωή σου μες τα χέρια τρίτων αφήνεις να περνά. Ρίξε τις πέτρες που στα χέρια κρατάς τι θα αλλάξει αν τον τοίχο κοιτάς; Τα πάνω κάτω αν δεν θες να φέρεις, δάκρυα μη χαλάς. (Verse3) Παρ' τη ζωή σου μες τα χέρια ξανά μη περιμένεις με τα πόδια ψηλά όπλο οι λέξεις που θα προφέρεις, στοχεύεις στα μυαλά. (Pre) Η φωνή σπάει τα δεσμά... (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά.
    1 βαθμός
  35. Όπως πάντα η κιθάρα είναι αξεπέραστη .Ασυνήθιστο και το ύφος που το προτιμώ από τα πολύ γκαζιάρικα γιατί έφαγα πολύ fuzz από black metal έως R&Blues στα νιάτα , οπότε τις τρεις τελευταίες δεκαετίες αποτοξινώνομαι . Στα τύμπανα θα έδινα λίγο βάθος η χώρο .Ο ήχος της 2ης κιθάρας φτιάχνει κλίμα. Και πάλι πολύ καλό Γιώργο μας .Άρχων του είδους.
    1 βαθμός
  36. Κατάφερα να ολοκληρώσω κάτι που το παίδευα πολύ καιρό. Enjoy
    1 βαθμός
  37. Το κομμάτι βγήκε στις 14 Φεβρουαρίου 2021 με επιρροές σύγχρονης ποπ μουσικής και κάποια στοιχεία του '80. Στίχοι και μουσική από Billy Crabbe. Μουσική παραγωγή, Μίξη και Μαστερινγκ από Billy Crabbe.
    1 βαθμός
  38. Nα σου πω την αληθεια Τζορτζ εχω αλλαξει εντελως τακτικη στα τελευταια 5-6 κομματια. Τα φτιαχνω πρωτα μεσα στο μυαλο μου,εννοω οτι πριν πιασω οργανο,το εχω σχεδον ολο ηδη ετοιμο,ξερω πως θα ειναι.Μπορει στην πορεια να αλλαξει κατι αλλα το μεγαλυτερο μερος υπαρχει. Εντελως διαφορετικο απο πιο πριν που αρχιζα να χτιζω επανω σε κατι,ριφφ,μελωδια η κατι τετοιο. Και στο τελος κατεληγε αλλιως,εκανα καιρο να τελειωσω και το ειχα απο βαρεθει ως σιχαθει. Και ειχε χαθει πολυ πραγμα απο το κομματι. Παρα πολλα για αυτον ακριβως τον λογο δεν τελειωναν ποτε. Και δεν προκειται. Το καλο ειναι οτι τωρα δεν το "καιω",με τα καλα και τα ασχημα του βεβαιως. Και μου ακουγονται να ρεουν πιο σωστα. Εχουν ενα καρο ατελειες,ακομα πιο πολλες απο τα παλια,αλλα δε με κουραζουν γιατι "φευγουν" γρηγορα. Στο κατω κατω δεν μπορω καλυτερα,μεχρι εκει ειμαι. Παντα ομως μιλαμε για αυτα τα λαικης κοπης-γελαει ο Φασιον με αυτην εκφραση-κομματακια που φτιαχνω και δεν εχουν και ιδιαιτερες απαιτησεις. Αυτα....
    1 βαθμός
  39. Ενα μικρο κομματακι,το εφτιαξα βλεποντας εξω το χιονι να πεφτει. Οχι και κατι,κανα δυο μελωδιες.
    1 βαθμός
  40. https://cambridge-mt.com/ms/mtk/ πλούσιος κατάλογος με πολύ καλές (κατά κανόνα) full multitrack ηχογραφήσεις για ατέλειωτες ώρες εξάσκησης... enjoy...
    1 βαθμός
  41. Για όσους διαβάζουν ψυχολογία προτείνω Ο φόβος μπροστά στην ελευθερία του Έριχ Φρομ. Επίκαιρο. Ο άνθρωπος παύει να είναι ο εαυτός του και υιοθετεί απολύτως τον τύπο της προσωπικότητας που του επιβάλλουν τα πολιτιστικά πρότυπα, η κοινή γνώμη, η κοινή λογική. Έτσι, οι συνειδητοί φόβοι της μοναξιάς και της αβεβαιότητας αντιμετωπίζονται με την ένταξη στο όλον. Όμως, με αυτόν τον τρόπο, το άτομο πληρώνει το τίμημα για την απομάκρυνσή του από την αληθινή, θετική ελευθερία, η οποία συνίσταται στην αυθόρμητη δραστηριότητα. Από το οπισθόφυλλο. Επίσης έχει αναφορά στην ψυχολογία του ναζισμού επίσης επίκαιρο.
    1 βαθμός
  42. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου