Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 18/08/2019 σε όλα

  1. 10 points
    Χαίρετε. Εδώ και πολλά χρόνια είχα μία ιδέα του πως θα ήταν να συνδυάζονταν πολλαπλά timing στην ίδια μουσική, όπως πχ στη μουσική του Conlon Nuncarrow και άλλων πολυχρονιστών, αλλά σε ένα αυτοσχεδιαζόμενο setting. Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια ενός μουσικού Τιτάνα που έχω τη χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι πολλά χρόνια, του Αντώνη Λαδόπουλου, ξεκινήσαμε το PolyTempora Project, που είναι ένα σύνολο από πολυχρονικά κομμάτια. Πολυχρονικότητα (polytemporality) σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς υπακούει σε άλλο timing από ότι ο άλλος. Οπότε ακριβώς ή ίδια μουσική την ακούει ο καθένας αλλιώς, διότι αντιλαμβάνεται τη φόρμα διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές, οι παλμοί του ενός σε σχέση με τους παλμούς του άλλου σχηματίζουν πολυρυθμικές σχέσεις. Στα δύο πρώτα βίντεο παίζουμε δύο διαφορετικές φόρμες που ξεκινούν και τελειώνουν ταυτόχρονα, αλλά συνεχίζουν ανεξάρτητα: και η αντίστροφη αναλογία: Στο τρίτο βίντεο παίζουμε την ίδια φόρμα (3 φόρμες blues) αλλά ο ένας την κρατάει σταθερά ενώ ο άλλος αλλάζει τέμπο συνέχεια, και ξανά reset στην αρχή. Σαν να βάζει κανείς το Accelerando του Vijay Iyer πάνω από τον εαυτό του χωρίς την επιτάχυνση ένα πράμα: Kαλή ακρόαση!
  2. 5 points
    Καλησπέρα σε όλους , μετά απο πολύ καιρό είπα να ανοίξω ενα νέο θέμα για ενα όργανο που έχω ξεκινήσει και ειναι στα τελειώματα... Telecaster Esquire κατ όνομα τουλάχιστον γιατι οσον αφορά τα specs δεν μοιάζει και πολύ μόνο το σχήμα και ο ένας μαγνήτης θα θυμίζουν κάτι Σώμα απο φλαμούρι -basswood που πλησιάζει στο alder τουλάχιστον στο βάρος, μπράτσο κελεμπέκι -maple, ταστιέρα rosewood
  3. 4 points
    Γενικά όπου ακούτε καριέρες στο εξωτερικό, περιοδείες, κλεισμένα λαιβ να ξέρετε ότι οι μπάντες τα βάζουν από την τσέπη τους. Όταν μια μεγάλη μπάντα του εξωτερικού κάνει ένα τουρ στην Ευρώπη συνήθως παίρνει από μια έως 2 μπάντες οι οποίες καλύπτουν τα έξοδα του τουρ δηλαδή το τουρ μπας τον οδηγό τις βενζίνες διόδια βινιετες κλπ. Είναι το λεγόμενο pay to play που λένε. Όσο αφορά τις τιμές σε αυτό για ένα τουρ διάρκειας ενός μήνα τα ποσά έρχονται γύρω στα 20000 ευρώ. Αυτό δεν είναι η ελληνική πραγματικότητα έτσι δουλεύει πλέον το σύστημα. Τώρα αν είναι κακό ή όχι για εμένα εννοείται ότι είναι κακό. Η αγγελία είναι σαφέστατη σε αυτό που λέει δηλαδή να έχουν την οικονομική δυνατότητα δηλαδή να τσονταρουν το μερίδιο τους για να πάει η μπάντα να παίξει στα λαιβ. Επίσης την ανεξαρτησία για να το κάνει δηλαδή να μην έχει κάποια δουλειά που να μην τον αφήνει να εγκαταλείψει τα πάντα για κάποιο διάστημα για να πάει στο εξωτερικό να το κάνει. Τώρα όσο αφορά τα έσοδα της μπάντας σε τέτοιες περιπτώσεις τα μόνα έσοδα είναι το merchandise της μπάντας το οποία έσοδα δεν ξέρεις πως το κανονίζουν και αν θα πάει να καλύψουν τα έξοδα του τουρ αλλά και πάλι μέσα θα μπουν 100 %. Από εκεί και πέρα είναι στην ευχέρεια του καθενός πως το βλέπει.
  4. 4 points
    Για αυτο λοιπον, η αντιθετη αποψη δεν εχει πολλα επιχειρηματα υπερ της. Ειναι φανερο οτι ψαχνουν κελεπουρι ερασιτεχνη στο τσαμπα (και μπορει οντως να κατσει) πριν αποφασισουν οτι δεν γινεται αλλιως απο το να ξηλωθουν και να πληρωσουν καλο μουσικο για να κανει τη δουλεια. Υποψιαζομαι επισης οτι ο μπασιστας τους εχει καποια υποχρεωση τωρα και δεν μπορει, αλλα θα γυρισει. Αλλιως θα αφηναν εστω ενα υπονοουμενο για μονιμοτητα. Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να ξηλωθει ο μπασιστας για τον αντικαταστατη του. Τουλαχιστον ειναι τιμιοι. Δεν λενε π@απαριες για τυχων εσοδα, ουτε για τυχων μονιμοτητα. Αυτες "οι προσοχες" με χαλανε στην αγγελια. Θελεις να με εχεις και σουζα, να ειμαι παιχταρας, να βαλω κι απο την τσεπη μου. Τουλαχιστον κανε σε κατι πισω. Αντε να ειμαι παιχταρας ταλενταρα, να βαλω κι απο την τσεπη μου, αλλα μη γυρισεις και μου πεις στην προβα "ΓΙΑΤΙ εβαλες περαστικο F# απο το Ε στο G? να ΜΗΝ το ξανακανεις, δεν το εχει στο κομματι", θα σου φερω το μπασο στο κεφαλι. Ή τιποτα "να καθεσαι πιο πισω στη σκηνη", "χαμηλωσε"? εχεις φαει και τη θηκη τη σκληρη, κολαρο. Αλλα ξερω τι γινεται ... σου κοβω τον τσαμπουκα απο την αρχη. Προσεχω για να εχω. Πολυ φιλοδοξο σχεδιο ομως. .
  5. 4 points
    ΟΚ, ειπαμε οτι δεν ξερουμε τι παιζει ακριβως και απλα γινεται κουβεντα οπου καταθέτονται διαφορες γενικα αποψεις και εμπειριες. Ομως μη ξεχνας οτι ειναι φανερο στην αγγελια οτι ζητειται μπασιστας μονο για τις συγκεκριμενες συναυλιες , που δεν θα εχει λογο σε τιποτα, δεν θα παιξει ουτε μια δικια του νοτα, και δεν θα εχει κανενα κερδος απο την προσπαθεια της μπαντας να κανει γνωστο το ονομα της μεσα απο αυτα τα λαιβ (το τελευταιο συμπεραινεται ευκολα απο το οτι θα εχουν εξοδα, παρα εσοδα οι μουσικοι) γιαι πολυ απλα δεν εξασφαλιζεται τιποτα για το μελλον της συνεργασιας. Ημουν ευγενικος νομιζω μεχρι τωρα, αλλα για να τα λεμε στεγνα τα παραγματα. Η αγγελια λεει ελα αρτιε μπασιστα, μελετα ολο το ρεπερτοριο μας νοτα προς νοτα, κανε προβες, παιζε οτι σου λεμε εμεις, βαρα και προσοχες ταυτοχρονως, πληρωσε τα εξοδα σου (και ποιος ξερει τι αλλο ακομα) και αντε γεια. Ειναι λιγο τοο much ακομα και για κα@λωμενους ερασιτεχνες, κατα την αποψη μου. Να ηταν οι iron maiden, ναι να πληρωνε και τα εξοδα ολης της μπαντας οχι μονο τα δικα του και να εφευγε μονο με τις φωτογραφιες που θα εβγαζε μαζι τους στο πορτοφολι του.
  6. 4 points
    Ενα απο τα μειονεκτηματα. Αλλο μειονεκτημα ειναι οτι συνηθως πρεπει να παρατεισαι απο τα συγγενικα δικαιωματα (για να εισαι ανταγωνισιμος). Πλεονεκτημα ομως ειναι οτι δεν περιμενεις οπως στην Ελληνικη δισκογραφια (που εχεις μεν συγγενικα δικαιωματα - τα οποια ομως εχουν γινει ψιχουλα πλεον) να πληρωθεις του Αγιου (και ενα χρονο καθυστερηση μου εχει τυχει) μερικες φορες να απειλησεις και δικαστικα. Σε 17 μερες μετα την πωληση του Gig μπορεις να μεταφερεις τα χρηματα στο Paypal, απο εκει συνηθως αμεσως στην τραπεζα σου και σε 1-3 εργασιμες να φτασουν στα χερια σου. Σε 20 μερες συνολο ας πουμε. Το αλλο πλεονεκτημα ειναι οτι αν κανεις ονομα (πχ με πωλησεις και καλα reviews), μπορεις να ανεβασεις τις οικονομικες σου απαιτησεις σταδιακα. Και αν τωρα που αρχισα με μηδεν πωλησεις και καθολου reviews, ειχα βαλει μια τιμη χαμηλη κα παλι βγηκε αξιοπρεπης αμοιβη σε σχεση με τα Ελληνικα δεδομενα, στη συνεχεια μπορει να φτασει το εσοδο να αντιστοιχει για τη δουλεια που προσφερω και με το παραπανω. Δεν ειπε κανεις αυτο. Κριτικη για το μεγεθος του ποσοστου καναμε. Αν δεν ηθελα, δεν θα το δεχομουν και δε θα προσεφερα υπηρεσια εκει. Το δεχτηκα και πηγα. Δικαιωμα στην κριτικη εχω ομως. Οπως εχω και δικαιωμα αν βρω κατι καλυτερο να παω εκει. .
  7. 3 points
  8. 3 points
    αμάν ρε αθεόφοβοι... δέκα μέρες έλειψα και το κάνατε κούγκι για σχεδόν αυτονόητες πια παραδοχές... παρεμπιπτόντως, αυτό που εμένα "ενοχλεί" στο θέμα (χωρίς όμως να αναιρώ την χρησιμότητα του, απλά ως προτεραιότητα), είναι ότι μεγάλο μέρος της "έρευνας" σπαταλιέται στο να κλωνοποιηθεί ψηφιακά το κλασικό αναλογικό hardware (πολλές φορές ανούσια), ενώ θα έπρεπε να ανοίγονται ήδη πολλοί περισσότεροι νέοι δρόμοι στην επεξεργασία μέσω της εκμετάλλευσης των δυνατοτήτων του ψηφιακού κόσμου... τέλος να συνηγορήσω στο ότι το μουσικό είδος, παίζει τον πρωταρχικό ρόλο στο πως και γιατί θα χρησιμοποιηθούν τα μεν ή τα δε σε κάθε περίπτωση, προσθέτοντας ότι προσωπικά (κυρίως μέσω της πρακτικής εμπειρίας), έχω καταλήξει να θεωρώ αλληλοσυγκρουόμενη (ως προς την τελική audio ποιότητα) την ταυτόχρονη τους χρήση σε κάποιο στάδιο παραγωγής...
  9. 3 points
    Και για να ενημερωσω το θεμα και να φτασουμε στο διαταυτα. Η παραγγελια ηταν για 60 δολαρια, το fiverr κρατησε το 20%, εμειναν 48 δολαρια, τα οποια εδωσα εντολη να πανε στο paypal (οπου ειχα ηδη δημιουργησει businnes account και τον ειχα συνδεσει με την τραπεζα και την καρτα μου). Στο paypal εγινε η μετατροπη των 48 δολαριων σε 42.11ευρω και εδωσα εντολη να μεταφερθουν στην τραπεζα μου. (PayPal exchange rate:1 USD = 0,8773 EUR. This exchange rate includes our currency conversion fee) Ουσιαστικα το Paypal κρατησε γυρω στο 1 ευρω και κατι σεντς, (τα 48 δολαρια μου τα βγαζει στα σαιτ ισοτιμιας 43.2 ευρω) Αποτελεσμα: απο 60 δολλαρια παραγγελία, πηρα 42.11 ευρω. Δεν εινα ασχημα εκτος απο το μεγαλο νταβατζιλικι (20%) του fiverr, το οποιο τα παιρνει και απο τον πελατη. Στα 60 δολλαρια παραγγελια, καπελο 3 δολλαρια, 63 συνολο. .
  10. 2 points
    δεν την ηξερα την συγκεκριμενη..για να ειμαι ειλικρινης πριν λιγο την εμαθα!!!εξαιρετικη!!
  11. 2 points
    Heavy Metal jam για πολύ headbanging !!! Αφιερωμένο σε όσους δεν πήγαν πουθενά, εμπνευσμένο στους καυτούς δρόμους της Αθήνας Enjoy
  12. 2 points
    Τρομοκράτες των μουσικών θα έπρεπε να λέγεστε. Πολύ καλό!
  13. 2 points
    Σύμφωνοι, στο θέμα της μουσικής έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά χρειάζεται κάποιος αποκλειστικά για τους διαχειριστικούς σκοπούς και μόνο. Κάποιον που θα πληρώνω για να μου κλείνει σωστές συμφωνίες και σωστά lives και να διαχειρίζεται την σελίδα και την διαφημιση μου για να μπορώ να βάζω και κάτι στην τσέπη μου. Ένα μέλος από την μπάντα είναι πάντα προκατειλημμένο και δεν μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά σοβαρά. Είναι και αυτό θέμα κουλτούρας.
  14. 2 points
    Προσωπικά θεωρώ το Α & Ω να θέλουν όλοι τα ίδια πράγματα να ξεκαθαριστουν τα σημαντικά από νωρίς ώστε να υπάρχει σύμπνοια Γιατι πχ δεν βρίσκω λογική να κυνηγάς ένα όνειρο ή την δόξα θέλοντας να εκμεταλλευτείς τον κόπο κάποιου που ζητάει απολαβές όπως το παράδειγμα αποπανω ούτε προφανώς το αντίθετο, να σε προσεγγίσουν άτομα που θέλουν απολαβές ενώ εσύ ζητάς συντρόφους σε ένα "ρομαντικό" ταξίδι
  15. 2 points
    Μια ωραία παρέα Ελληνο-Κουβανών έχει κέφια και γράφει. Ωραίο βίντεο!
  16. 1 point
    Η διαφορά είναι τεράστια!!!! Ακομά προσπαθώ να συνέλθω και να συνειδητοποιήσω τελικά τι κάνει μια σωστή μίξη. Τεχνικές γνώσεις δεν έχω. Την ορολογία δεν την έχω οπότε θα χρησιμοποίησω ότι εκφράσεις μπορώ. 1) Πρώτη εντύπωση είναι σαν να τράβηξε κάποιος μια κουρτίνα και η θολούρα έφυγε. Κι άρχισαν όλα να ακούγονται. 2) Το κομμάτι άπλωσε. Και το κάθε όργανο βρήκε το χώρο του. Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ξεστραβωθώ και να μάθω 2-3 πραγμάτα περι μίξης, comporessores, reverbs. Πριν απο λίγο είχα ανοίξει ενα demo song στο Logic κι άρχισα να παίζω και να αφαιρώ plugins απο τα διάφορα tracks και κατάλαβα ότι ειναι μακρύς ο δρόμος μέχρι να καταλάβω γιατι το καθε plugin ήταν έκει και με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις. Τέχνη είναι η μιξή κι εσύ καλλιτέχνης! Καταπληκτικός!
  17. 1 point
  18. 1 point
  19. 1 point
    Αν το εχω παθει!!!!!και μια και δυο και τρεις φορες. Και το κακο ειναι οτι δεν εβαλα κ μυαλο. Πουλησα 2 φορες τελε πιστευοντας οτι δεν την χρειαζομαι.Τελικα ξαναπηρα. Πουλησα αγαπημενη στρατ που με κοπο κ €€€ εφτιαξα απο κομματια κμεσα στο μηνα αρχισα να βλαστημαω. Φυσικα παλι με οικονομικο κοστος την ξαναεφτιαξα. Πουλησα αναριθμητα πεταλια επειδη δεν μου εκαναν (στην πλειονοτητα των περιπτωσεων ημουν απλα ανωριμος ωστε να καταλαβω πως δουλευουν σωστα). Ξαναγοραστηκαν καποια κ εκτιμηθηκαν. Πολυ ακριβο χομπυ η μουσικη, εν αντιθεσει με τις πεποιθησεις.....
  20. 1 point
    Έκπληξη το μαόνι για τα αυτιά μου με τετοιο συνδυασμό μαγνητών. Βεβαια έχει μεγαλη σημασία με τι ηχεία θα το ακούσετε, καθως ανάλογα με το πόσο χαμηλά κατεβαίνουν θα ακούσετε διαφορετικά πράγματα μιας και σε αυτα ενος laptop πχ οι μεσαίες συχνότητες προβάλλονται ελλείψει μπάσων.
  21. 1 point
    να πω οτι το συγκεκριμενο προτζεκτ κατ εμε δεν ειναι για να παιχτει κανα δυο φορες στην Αφρικανα κ στο Jazz Point{υπαρχει ακομα αυτο?} Θεωρω οτι αυτη η ιδεα ειναι καθαρα φεστιβαλικη τοσο για Ελλαδα οσο κ για εξωτερικο. Τις θερμοτερες ευχες μου να σκισετε.
  22. 1 point
    Πωπω μπράβο βρε μάγκες! Φανταστικοι!!!! Ευχομαι κ εις ανώτερα και να σας δούμε και λαιβ πουθενά!
  23. 1 point
    Σαν απότομα έκοψε στο τέλος Κλασσικά πολύ ωραία τα ριφφάκια σου αλλά μπάσο πότε θα βάλεις!!!
  24. 1 point
    elaborate please.... βαθειά νοήματα...
  25. 1 point
    Τα τελευταία σου είναι πιο Rhythm and Blues και μ' αρέσει. Ωραίες ιδέες! Γκρίνια mode on: quantize, quantize, quantize! Ιδιαιτερα στα γκρουβάτα, τα φλαμς δεν παίζουν.
  26. 1 point
    Δεν το ειπε ΚΑΝΕΝΑΣ αυτο. Εκτος και αν μπορεις να το παραθεσεις. Σου ειπαμε απλα οτι αυτο που ΟΝΤΩΣ ειχες πει (δηλ. οτι μονο οι ΚΑΛΑΜΠΟΡΤΖΑΙΟΙ ερασιτεχνες χρησιμοποιουν plug ins ) ΔΕΝ ισχυει... και παλι θα ηθελε ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ για να ...ηχογραφησει με το lap top....τωρα εχει λοιπον ...DESKTOP & ΜΕΓΑΛΕΣ σε ΟΓΚΟ προενισχυσεις (με bonus ενα απο τα κλασσικοτερα eq ολων των εποχων).... Ειμαι παντως 100% ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι και με μια 8αρα καρτα ηχου της Μ-AUDIO ,ενα LAP TOP & τα native plug ins των PT light.....ΗΧΑΡΑ θα εβγαζε ακομα και αν ηχογραφουσε στο...δρομο....
  27. 1 point
    Είδα τα βίντεο εχθές τρώγοντας λίγο κολλημα αφού διαβασα το αρχικό ποστ, μετρώντας αντίστοιχα για να αντιληφθώ τις συγχρονιες και το "δέσιμο" των.... αχρονιών. Αφού λοιπόν το απόλαυσα μετρικά και με ικανοποίησε σε τεχνικό επίπεδο,τα ξανάκουσα αποστασιοποιημενος από μουσικά μέτρηματα, καθαρά ως ακροατής και εκεί το απόλαυσα πραγματικά. Αρα για εμένα το πείραμα όπως το συλλαβατε και το εκτελέσατε έχει όχι μόνο εξαιρετικό τεχνικό αποτέλεσμα αλλά και ουσιαστικά μουσικό για το είδος. Τέλος θα αναφέρω και για το οπτικό του θέματος. Απόλαυσα το ότι σας είδα να παίζετε και όλο το στήσιμο ήταν πραγματικά spectacular. Ενα από τα πιο ωραία μουσικά βίντεο που έχω δει από μελος/μέλη του noiz και όχι μόνο, πλέον ένα από τα αγαπημένα μου. Τοσο πολύ μου άρεσε και η πιανιστικη απόδοση που ζήλεψαν και άνοιξα το καπάκι του φυσικού μου πιάνου και γρατζουνισα λίγο για να μου φύγει!!!!! (βέβαια δεν έχω καμία σχέση με εσάς, γιατί τα έχω παρατήσει κιόλας, παλιά κάτι γρατζουναγα αλλά..... όταν βλέπεις τέτοια εγχειρήματα και τόσο άρτιο και καλαίσθητο αποτέλεσμα.... είναι ρε παιδί μου.... ξυπνάει το τέρας μέσα σου χαχαχαχαχα) Τέλος πάντων πολλά είπα, αλλά από χαρά και ευχαρίστηση μου βγήκαν. Συμπαθάτε με.
  28. 1 point
    Και καλα κανει,αφου τους εχει .... (και φυσικα και ΜΑΜΑΝΕ & ΔΕΡΝΟΥΝ ειδικα αυτοι που εχει) Παντου στον κοσμο τα επαγγελματικα στουντιΑ χρησιμοποιουν ΚΑΙ τα 2 (και plug ins & outboard gear). Η Sylvia χρησιμοποιει τους προσομοιωτες μικροφωνων του Slate (ειδικα οταν ΜΙΞΑΡΕΙ)...οταν στο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ οργανο που υπαρχει (δηλ. στη ΦΩΝΗ ) χρησιμοποιεις plug in σιγουρα ΔΕΝ μισεις τα plug ins... Πρεπει λιγο να ...ξεκολησεις απο τους δογματισμους και να καταλαβεις οτι και τα plug ins ειναι απλα "just another tool".... Καποιοι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ λοιπον χρησιμοποιουν Plug Ins αποκλειστικα,κάποιοι χρησιμοποιουν outboard gear σε συνδιασμο με plug ins & σιγουρα ΟΛΟΙ χρησιμοποιουν DAW.......δεν νομιζω να υπαρχει αυτη τη στιγμη ηχοληπτης/παραγωγος ή στουντιο που να μη χρησιμοποιουν ΚΑΘΟΛΟΥ plug ins πάντως (οσο παραδοσιακος και αν εισαι ειδικα για delay,reverb,drastic eq /comp,filters κτλ..... plug in θα χρησιμοποιησεις θες δε θες....)
  29. 1 point
    Σας καλησπερίζω μετά από αρκετά χρόνια απουσίας ως ενεργό μέλος (παρακολουθώντας σποραδικά και σιωπηλά όμως). Πρόσφατα έπεσα πάνω σε προσφορά εντόπιου καταστήματος (του μεγαλύτερου στην Ελλάδα) που δε μου άφηνε άλλη επιλογή από το να αλαφρώσω το πορτοφόλι μου. Έτσι μοιραία έγινα κάτοχος ενός Fender Bassbreaker Head 45w. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και κάποιο διάστημα με "έτρωγε" να ψαχτώ για νέο ενισχυτή καθώς το τρέχον setup μου είχε αρχίσει να μη με καλύπτει. Κυρίως έπαιζα με έναν Vox AC15 (στο σπίτι και σε live), με έναν Vox AC30 (στις πρόβες) και με έναν Egnater Tweaker 15w (στο σπίτι και σε κάποια live). Το πρόβλημα μου ήταν στην περίπτωση των Vox ότι πολλά πετάλια (fuzz/od) δεν με ικανοποιούσαν χωρίς όμως να φταίνε τα πετάλια (έχανα σε articulation και όγκο) και στην περίπτωση του Egnater το headroom. Ψιλοάσχετη παρατήρηση, τα προβλήματα εμφανίστηκαν κυρίως όταν αποφάσισα να χρησιμοποιώ στις πρόβες την Gretsch streamliner που έχω (μαμά μαγνήτες) αντί της Jazzmaster που χρησιμοποιουσα (με Curtis Novak vintage μαγνήτες). Ενημερωτικά παίζω στο όριο του breakup (εκεί είναι το "καθαρό" μου) και η χρήση OD/Fuzz είναι σχεδόν συνεχής. Πάμε τώρα στο ζουμί. Σαν ενισχυτή καλώς ή κακώς τον άκουσα σε demos στο YouTube μετά την παραγγελία και μέχρι την παραλαβή του και ομολογώ ότι δεν μου έπεσαν και τα σαγόνια (ήμουν όμως συγκρατημένα αισιόδοξος). Επίσης σαν features τον λες και φτωχό (θα ήθελα master volume, effects loop, reverb, tremolo), ενώ σίγουρα μπαίνει στην εξίσωση ότι είναι ένας μαζικής παραγωγής λαμπάτος ενισχυτής με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Παρόλ' αυτά, πήρα το ρίσκο μιας και η τιμή ήταν στο 40% της προτεινόμενης λιανικής που δίνει η Fender με την σκέψη ότι αν δε μου κάνει να τον πουλήσω. Μετά από περίπου ένα μήνα μαζί του, τον ενισχυτή, καθότι κεφαλή, τον έχω ακούσει με μια Marshall 4x12 καμπίνα στο προβάδικο ενώ στο σπίτι μην έχοντας καμπίνα, έχω modάρει τον Vox (με το μαμά Celestion Greenback 12αρι speaker των 25w) ώστε να λειτουργεί και ως cab. Συνοπτικά, και στην πρόβα αλλά και στο σπίτι οφείλω να ομολογήσω ότι με εξέπληξε πολύ πολύ ευχάριστα! Έχει αρκετό headroom, ο ήχος του και στα τρία κανάλια μου έκατσε γάντι (και τα καθαρά και στο όριο του breakup που συνηθίζω να παίζω - και τα βρώμικά του θεωρώ ότι είναι παραπάνω από decent απλά δεν είναι κάτι που εγώ θα χρησιμοποιήσω) και κυρίως είναι φοβερή πεταλομηχανή! Ό,τι πετάλι και να του έβαλα (οι δοκιμές κυρίως στο σπίτι με τη Vox καμπίνα), φτηνό η ακριβό, ψηφιακό ή αναλογικό, ακούγεται θαυμάσια! Κομπλιμεντάρει ό,τι και να του βάλεις μπροστά και βγάζεις ηχάρα όπως και να έχει! Έχω φτάσει σε σημείο να περιμένω να γυρίσω από τη δουλειά για να παίξω κιθάρα (πραγματικά δεν το είχα ποτέ αυτό), συν ότι το riffin' πάει σύννεφο! Τα ερωτήματά μου προς εσάς είναι δύο: 1) Σκέφτομαι την αγορά μιας καμπίνας. Για την ώρα λέω να ξεκινήσω από την matched cab (Bassbreaker BB-212 2x12 με Celestion V-type 70w το καθένα). Έχετε κάποια άλλη καλή ιδέα/πρόταση; Επίσης, τι διαφορά θα έχω μεταξύ 1x12 και 2x12 (ναι, οκ, θα "κινείται" περισσότερος αέρας αλλά τι λέει αυτό ως προς προς την ένταση ή το focus στον ήχο); Την καμπίνα την θέλω για το σπίτι και για live χρήση. 2) Δεδομένου ότι δε ζω σε απομονωμένο χωριό αλλά σε γειτονιά της Αθήνας (ευτυχώς σε μονοκατοικία με όλα τα κιθαριστικά στο υπόγειο) πρέπει να είμαι λίγο προσεκτικός με τις εντάσεις. Μπορώ μεν να παίζω άνετα σχετικά με ενισχυτή αλλά σε ανθρώπινες εντάσεις. Δυστυχώς το voltage control που έχει ο Bassbreaker επάνω του (από 1 μέχρι 45 watt) δεν έχει ιδιαίτερη επιρροή στην ένταση, αφού ακόμα και στο 1 watt είναι αρκετά δυνατός. Με τα παραπάνω δεδομένα έχω αρχίσει και σκέφτομαι τη λύση του attenuator. Προτάσεις/ιδέες πάνω σε αυτό; Το ιδανικό θα ήταν να μπορώ να δοκιμάσω μια τέτοια λύση, για να δω πόσο αλλάζει ο ήχος (ποιοτικά αλλά και σε ένταση). Τέλος, ξαναλέω ότι είμαι αρκετά ενθουσιασμένος με τον συγκεκριμένο ενισχυτή και όχι άδικα. Σκεφτείτε ότι στην πρώτη πρόβα που τον χρησιμοποίησα κούμπωσε τόσο καλά με την υπόλοιπη μπαντα που ο τραγουδιστής μας ενθουσιάστηκε με τον ήχο του. Στην δε επόμενη πρόβα που δεν τον κουβάλησα, ο τραγουδιστής μας φυσικά αναρωτήθηκε γιατί...
  30. 1 point
    Πολύ ωραίο Sami. Ξέρεις τι λείπει για να δέσει το γλυκό..
  31. 1 point
    Διαγιγνώσκω ψήγματα διακριτών μαθηματικών? Θυμάμαι ακόμα την άλγεβρα της ταστιέρας που είχες εφεύρει, τον πολλαπλασιασμό πινάκων, φοβερά πράγματα! Να μην μιλήσω για το παίξιμο σε εκείνη την7-χορδη Ibanez Universe, το αρτιότερο, καθαρότερο, γρηγορότερο παίξιμο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ που είχα ακούσει τότε!!! (τελικά πήρα και εγω μια τωρα στα γεράματα ίδια με την δικιά σου εννοείται!) Κες και Κύριοι, έχουμε την τιμή να μιλάμε με ένα απο τα μεγαλύτερα μουσικά ταλέντα των τελευταίων 30 ετών! ΓΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΣΑΜΙ!!!!
  32. 1 point
    Η Fender Bassbreaker 2x12" Cabinet ειναι μια χαρα και ταιριαζει και εμφανισιακα με τον ενισχυτη. Τωρα για "χαμηλο" volume σε ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ με 45w ενισχυτη ΞΕΧΝΑ το οτιδηποτε μεγαφωνο και να βαλεις... Βαλτον στο 1 βαττ και χαμηλωσε το volume και ο θεος βοηθος... Τα attenuator της ΠΡΟΚΟΠΗΣ θα σου κοστισουν οσο ο ενισχυτης οποτε τα ξεχνας και αυτα..
  33. 1 point
    Σε ευχαριστω πολυ. Με ενα audio switcher γινεται να κανεις την συνδεσμολογια των διαφορων racks τα οποια πλεον μπορεις να τα χειριζεσαι οπως πολυ σωτήρια μου ειπες απο ενα Midi controller. Βεβαια το budget ξεφευγει αλλα ελπιζω να υπαρχουν λυσεις πιο οικονομικες
  34. 1 point
    Τα εχω αλλα τα εκοψα και αφησα ,μονο της εθνικης που με ενδιεφερε. Τωρα ψαχνω καθε ποτε μπορω να μεταφερω χρηματα απο την paypal στην τραπεζα, μηπως υπαρχει καποιο οριο πχ μια φορα την εβδομαδα. Νομιζω οτι καπου ειχα διαβασει μια φορα την ημερα. Αν ειναι ετσι, τοτε ετσι για σπασιμο θα μεταφερω μεχρι 15 ευρω καθε μερα οπου δεν υπαρχει προμηθεια.
  35. 1 point
    ξανα πέστο αυτό. Τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν οι ροκάδες σήμερα στα σχολεία? Δεν ανανεώνεται η φάση.
  36. 1 point
    Ακριβώς αυτό Σπύρο. Πρέπει η επαγγελματική μπάντα να έχει κουλτούρα επαγγελματικής μπάντας και να συνάπτει επαγγελματικές συμφωνίες. Αλλιώς είναι μια ερασιτεχνική μπάντα και στο μυαλό του καθενός φαντάζει επαγγελματική. Απο την άλλη όταν χωρίζεται σε μετοχικά κεφάλαια τότε πρέπει να μοιράζονται τα δικαιώματα καθώς και να μην αποκλείονται άλλες προτάσεις. Γι αυτό χρειάζεται manager και όχι band leader σε αυτές τις περιπτώσεις.
  37. 1 point
    πολυ ωραίο! 70ς? λίγο 80ς?
  38. 1 point
    Ευτυχισμενος ανθρωπος. Εχω ακουσει τοσες μ@λακιες στη ζωη μου, που πριν ανοιξει το στομα του ο αλλος, εχω καταλαβει που το παει. Και αν τελικα υποκυψω και κλεισω, ξερω εκ των προτερων ποσα θα χασω απο τα συμφωνημενα και αν θα χρειαστει να τρεξω δικαστικα στο τελος.
  39. 1 point
    Δοκίμασε με Alt και Tab μηπως δεις το παράθυρο του Αddictive drums και πατήσεις πάνω του και μετά το επαναφέρεις σε μέγεθος. Επίσης δοκίμασε να παίξεις λιγο με την ανάλυση της οθόνης σου, βαλτή χαμηλότερα και ξανά σωστά και μπορεί να στο εμφανίσει οπότε να το τοποθετήσεις.
  40. 1 point
  41. 1 point
    Καλημερα παιδια, διαβασα ολο το νημα και λεω να "αναβιωσω" λιγο το θεμα . Και εχω να σταθω στα εξης: Οι Αμερικανοι εχουν οντως διαφορετικο τροπο σκεψης... Τωρα, εγω εχω να παρατηρησω: 1. Μπορει και να τους ξεφυγε το βιντεο, μπορει και οχι... Σκεφτειτε μονο οτι δεν ξυπνησαν μια μερα, μονοι τους μια Κυριακη και ειπαν "ρε σεις, ρε, ρε δεν παμε να στρωσουμε καμια 300ρια κιθαρες που θα πεταξουμε, στο χωμα, να τις ευθυγραμμισουμε σωστα, να παμε μετα να φερουμε τον εκσκαφεα, να περασει απο πανω 2-3 φορες, μετα να τις μαζεψουμε και τα μικρα κομματια λιγα λιγα, να παμε να τα πεταξουμε; (εκει που θα τα πεταγαμε απο την αρχη, into a Shredding Machine, ή σε φουρνο για καψιμο;). Ελαττωματικα προιοντα, και μιας τετοιας εταιριας, δεν αλλαζουν χερια ετσι, χωρις να υπαρχει επιβλεψη απο υπευθυνους του Τι θα γινουν... Σιγουρα υπαρχει ιεραρχια και ευθυνων, και λογοδοτησεων...Καπου σταματησε η μπιλια. Και αν δεν το ηξερε ο CEO, τοτε ο πιο κατω, πιο κατω, μεχρι που βρισκεται ποιος φταιει... 2. Exaggereted Τhings... Ναι, το εχουν μαλλον αυτο με την υπερβολή οι αμερικανοι... 3. Ενα αποτυχημενο προιον, το πιο λογικο ειναι, να εξαφανιστει και απο την αγορα και απο τις αποθηκες, με συνοπτικες διαδικασιες, χωρις πολλα πολλα, "να παμε παρακατω τωρα που ηπιαμε την πορτοκαλαδα...". Αντ' αυτου, χρειαστηκε κοπο, χρονο, ανθρωπους, οδηγους, μετα να καθαρισουν, ενα πρωινο, κτλ για να γινει κατι τετοιο. "Not so time and effort efficient", που λενε και οι Αμερικανοι... 4. Απο την αλλη, "οσα ξερει ο νοικοκυρης, δεν τα ξερει ο κοσμος ολος" Σε ολων μας τις δουλειες, μπορει να ξερουμε και να γινονται πραγματα, που απλα δεν βγηκαν παραεξω και δεν εγινε ντορος... Εδω βεβαια, οσο μεγαλυτερη η εταιρια, τοσο μεγαλυτερος ο ντορος. 5. Συμφωνω με τους υπολοιπους, οτι, μια εταιρια τετοιου επιεπεδου που κυκλοφορει συγκεκριμενης ποιοτητας προιοντα, δεν προκειται ποτε να τα κυκλοφορησει ως Β-stock με το ιδιο λογοτυπο για ευνοητους λογους. Το κανει, ομως, βγαζοντας μια πιο οικονομικη γραμμη, πχ τις Epihpone (αν και δεν τις θεωρω τοσο κατωτερα παιχτικα οσο γενικα μπορει να νοειται), η ESP με τις LTD της, η Fender με τις Squier της κτλ. 6. Αν ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι; Ναι, φυσικα...Στεναχωρο, ξεροντας τι χρειαστηκε να γινουν και να φτιαχτουν μεχρι να φτασουν στο εκει χωμα. Αν απλα το ακουγα και δεν το εβλεπα, αν θα μου εκανε την ιδια εντυπωση; Ισως λιγοτερη...Απο την αλλη, πριν ακομα φτασει σε εμας και να δειξει το βιντεο αυτο disrespect στα ματια μας ως καταναλωτες, πρωτα απο ολα δεν δειχνει το σεβασμο που θα επρεπε στους ιδιους τους υπαλληλους τους που καναν τοσο κοπο να τις φτιαξουν. (εγω τουλαχιστον αν δουλευα στην γραμμη παραγωγης, εχοντας φαει τοσες ωρες και κοπο να την φτιαξω, το να τις πετανε κατω σαν τουβλα, ή απλα μαδερια, θα με ενοχλουσε ακομα περισσοτερο...) 7. Εμεις οι μουσικοι (τουλαχιστον), εχοντας ιδιαιτερη σχεση με το μουσικα μας οργανα, ναι, θα πουμε ενα "ρε τους μλκς, δεν την παλευουν καθολου;" Απο την αλλη, αν βλεπαμε κατω καμια 300αρια πλυντηρια να περναει απο πανω τους, μπορει και να λεγαμε "ω,τρελλη φαση!" (αγαπητε αναγνωστη, αν εφτασες μεχρι εδω κατω και καταφερες να τα διαβασες ολα αυτα, απλα Respect ) Cheers που λενε και στο America!
  42. 1 point
    Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
  43. 1 point
    Υπάρχει προσβλητικό παίξιμο. Είναι εκείνο που, όσο μεγάλος τεχνίτης κι αν είναι ο παίχτης, χρησιμοποιεί το όργανο για να ανέβει στα μάτια των άλλων και για να αποδείξει πράγματα. Και η προσβολή δεν αφορά τον ακροατή αλλά το όργανο το ίδιο που είναι το μέσον. Δηλαδή άμα το σκεφτείς ο ρόλος του οργάνου είναι απερίγραπτα σημαντικός. Είναι η οδός ή η πόρτα αν θες που επιτρέπει την είσοδο του κόσμου των ιδεών στον υλικό κόσμο. Το 'χουμε συνηθίσει γι' αυτό δεν μας φαίνεται μεγαλειώδες αλλά σκέψου ότι ο ρόλος που επιτελεί το μουσικό όργανο είναι ό,τι πιο κοντινό υπάρχει στη μαγεία. Μεταφράζει αυτό που δε λέγεται σε γλώσσα που καταλαβαίνουν οι πάντες. Οπότε ας μην το προσβάλλουμε με φλυαρίες, ανοησίες, κομπλεξισμούς και δηθενιές. Δηλαδή, τα "μπράβο" και τα χειροκροτήματα θα ξεχαστούν σε μερικές ώρες. Η μουσική που αφήνεις πίσω σου θα μείνει για πάντα.
  44. 1 point
    Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
  45. 1 point
  46. 1 point
  47. 1 point
  48. 1 point
    Αν ο 4χρονος γιος μου σε μια ζωγραφιά του κάνει κάτι που δεν του αρέσει, την τσαλακώνει, την σκίζει σε χίλια κομμάτια και την πετάει, όσα "εμένα μου άρεσε" και "ο καθένας έχει το στυλ του" του πω. Η σοφία που έχουν τα παιδιά, ώρες-ώρες είναι αφοπλιστική.
  49. 1 point
  50. 1 point
    100 χιλιάδαι δίσκοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.