Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 19/02/2020 σε όλα

  1. 15 points
    Καλησπέρα φίλοι μου. Σήμερα είχα μια ευχάριστη έκπληξη από το μακρινό 1989 και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Με παίρνει τηλέφωνο ο καλός μου φίλος και συμφοιτητής παλιά, ο γιατρός ο Πάνος στο κινητό και μου λέει άκου λίγο. Μάλιστα μου έκανε και πλάκα γιατί μου λέει, άκου φίλε τι έγραψα (ο πάνος έχει μουσική παιδεία, έκανε αρμόνιο δισκαλο και έχουμε μ$@$#@$ πολλές φορές μαζί μουσικά και έπαιζε και καλά) Για να μην τα πολυλογώ βρήκε μια κασέτα μου που είχε χαθεί σε μετακομίσεις παλιά και ήταν στην κατοχή του, γιατί έχουμε συγκατοικήσει, έχουμε κάνει κοινόβια με γκόμενες και πολλά αλλα με αυτό το παιδια που περιείχε ηχογραφήσεις που είχα κάνει όταν ήμουν δεκατεσσάρων χρονών, το θυμάμαι αυτό γιατί θυμάμαι τις περιόδους που είχα διάφορο μουσικό εξοπλισμό, με το Yamaha PSR 500. Γενικά μικρός ηχογραφούσα πολύ αλλά δεν έχει διασωθεί πολύ υλικό, σχεδόν όλες οι κασσέτες έχουν χαθεί και αυτή που τελικώς διεσώθη και την βρήκε, ήταν και η μοναδική που περιείχε τα συγκεκριμένα κομμάτια μου μέσα. Πραγματικά συγκινήθηκα, μερικά δεν τα θυμόμουν καν. Έκανα μια μικρή επιλογή και αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας, εδώ με τους καλούς φίλους του noiz. Ολοι οι ήχοι είναι από αυτό το όργανο και γραμμένοι στον υποτυπώδη sequencer του που αν θυμάμαι καλά είχε την δυνατότητα να γράψεις και να αναπαράγονται μεχρι 5 κανάλια/5 οργανα ταυτόχρονα του ακομπανιαμέντου με φυσικά δυνατότητα αλλαγής οργάνου στο κανάλι κατά τη διάρκεια. δεν θυμάμαι με τι το συνδεα για να κάνω το midi dump, νομίζω είχα πάρει κάποιο εξάρτημα ή το έκανα απο το Atari ST γιατι είχε περιορισμένο αριθμο κομματιών στην μνημη. Το audio recording είχε γίνει σε ενα compact cassette system της sony που θυμάμαι ακουγόταν πολυ καλά. Ακούγοντας τον εαυτό μου μετά από 30 χρόνια τα συναισθήματα ειναι δυνατά. Πάντα είχα την τρέλα να γράφω μουσική και να παίζω παιχνίδια και να είμαι ΠΑΣΟΚ. Ακόμα την έχω!. ΓουΊουου!!!!!! Στις συνθέσεις βλέπω τα κενά μου αλλά μπορώ να πω άφοβα πως για 14 χρονών, χωρίς γνώσεις συνθεσης, μονο ότι ήξερα απο το πιάνο, χωρίς ίντερνετ για να μαθαίνεις και να μελετάς ερασιτεχνικά, με μόνο εφόδιο τη φαντασία μου, το αυτί μου και τα τεύχη του περιοδικού ΜΟΥΣΙΚΗ( και του PIXEL χαχαχαχαχχαχ) που διάβαζα φανατικά και κάτι σκάμπασα απο εκεί για την εν γένει παραγωγική διαδικασία, είχε ωραία αρθρα και παρουσιάσεις, από εκει εμαθα ορολογία γιατί αμα δεν έχεις και κανέναν να σου δειξει................. δεν τα πήγαινα και άσχημα. Ήμουν πολλά υποσχόμενος. Ιδιαίτερα στα cover ήμουν και είμαι ψυχαναγκαστικός. Τα πήγαινα πολύ κοντά. Πιστεύω πως τότε έφερα το όργανο, όπως και κάθε ψηφιακό όργανο που είχα στην κατοχή μου στα όρια του, γιατί ειμαι ταλέντο. ΤΕΛΟΣ. Ημουν και είμαι, τι να κάνουμε τώρα? χαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχ Να ευχαριστήσω μιας και θα κοινοποιήσω το post, τον καλό μου φίλο από παιδιά, τον κολλητό μου τον πάνο, που μπήκε στον κόπο πέραν από την έκπληξη, να ψηφιοποιήσει και την κασέτα (δεν έχω και κασετόφωνο πρόχειρο εδώ, θα έπρεπε να τρεχω στο χωριο χαχαχαχαχαχα) και μετά την κουβέντα μας, να μου στείλει το αρχείο. Ένα εξαιρετικό παιδί και λαμπρό επιστήμονα που έχουμε συνεργαστεί και στα παραϊατρικά. Σε ευχαριστώ φίλε μου Πανο και σε ευχαριστώ που με κούραρες και πρόσφατα που φοβήθηκα από τις αρρυθμίες και ήρθα στις εφημερίες σου και βρήκες πως μου είχε πέσει το μαγνήσιο στον πάτο και με έφτιαξες εκεί με τους ορρούς χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα Εσείς? Πως βρίσκετε τον 14χρονο cos_dr? Απόψης? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Α, τα κομμάτια που παραθέτω είναι 2 διασκευές (arthur's theme - axel f) και τρια δικά μου. Υ.Γ. Σκέφτομαι τώρα πως αυτά τα έγραφα και ήμουν 4 χρόνια μεγαλύτερος από τον γιό μου που δεν θέλει μουσική. Δεν πειράζει. Θα πεθάνει η τέχνη μαζί μου χαχαχαχαχαχαχαχα arthur's theme cover by 14yo cos_dr (1989).mp3 axel f cover by 16yo cos_dr (1989) on yamaha psr 500.mp3 untitled 2 by 14yo cos_dr (1989).mp3 untitled by 14yo cos_dr (1989).mp3 Ξέρω πως δεν θα γυρίσεις.mp3
  2. 7 points
    Δεν υπάρχει λόγος για συγκρίσεις. Είναι πάμπολλα τα παραδείγματα μουσικών με άρτιες θεωρητικές και τεχνικές γνώσεις που σε context εκτός μουσικού κειμένου όχι μόνο αισθάνονται άβολα, αλλά και γυμνοί. Το ίδιο κι από την άλλη, όπως λες, μουσικοί που επειδή-θεωρητικά- είναι περιζήτητοι λόγω εμπειρίας/γνωριμιών/πλασαρίσματος/τσαγανού, θεωρούν εαυτόν αυθεντία, natural talent κλπ και οτιδήποτε εκτός δικής τους οπτικής ως προς τι είναι καλός μουσικός έχει στενέψει επικίνδυνα σε αλλαζονικό επίπεδο. Η αλήθεια είναι ότι ούτε ένας folk-λαϊκός μουσικός μπορεί να παίξει κλασσικά έργα, αλλά ούτε και ένας κλασσικός μουσικός να παίξει το ρεπερτόριο άλλου ιδιώματος χωρίς να το κατέχει-όση παρτιτούρα και να του δώσουν. Δεν είναι μόνο η εκτέλεση παρτιτούρας, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οπότε η παρεξήγηση αφορά τον όρο καλός μουσικός-μη καλός μουσικός ο οποίος-παραδόξως- είναι εύστοχος και στις δύο περιπτώσεις. Νομίζω είναι περισσότερο παρεξήγηση λόγου παρά έργου.
  3. 6 points
    Παιδια το πηγαμε αλλου. Για να δουμε το θεμα στη βαση του, ειναι να δουμε εστω εναν απλο οδηγο απο το κομματι του θεματος. Το κομματι το εχω παιξει μερικες χιλιαδες φορες και απεξω δεν το θυμαμαι. Ολο και καποιο λαθος θα κανω αν προσπαθησω να το παιξω απεξω. Το θεμα ειναι λοιπον να μην παιζουν οι μουσικοι (αν θελουν να θεωρουνται αξιοπρεπεις και οχι καλαμπορτζαίοι και πανηγυρτζηδες) στο γαμο του καραγκιοζη, ή με οποια εκτελεση εχει μαθει ο καθενας και ΑΝ την θυμαται κι αυτη απεξω. Του θεμα του .... feeling και αν κατεχει καποιος μουσικος το ειδος που καλειται να παιξει, ερχεται στη σειρα μετα απο το θεμα να παιξει τουλαχιστον σωστα τις συχγορδιες. Παραδειγμα αν παιζω εγω απεξω ακομα και ολοσωστα την 1η εκτελεση.... .... και οι υπολοιποι την 2η εκτελεση, ας παμε για ψαρεμα καλυτερα.
  4. 6 points
    Αυτό που δεν παύει ποτέ να μου κάνει εντύπωση είναι η ευκολία με την οποία κάποιος εκφράζει άποψη ειδήμονα χωρίς να έχει ιδέα για τι μιλάει. Προσωπικώς δικαιολογώ οποιαδήποτε ανοησία μέχρι και τα middle 20s όπου το μυαλό δουλεύει υπερωρίες ειδικά για να σκέφτεται χαζομάρες. Από εκεί και πέρα είσαι απολύτως υπεύθυνος για την κάθε βλακεία που εκφράζεις.
  5. 6 points
    Σας αρέσει ωρέ?? jumpy_blues.mp3
  6. 5 points
    Κάνει λογικά άλματα και λέει μπούρδες . Θέματα που έχουν λυθεί πριν πολλά πολλά χρόνια. Το όποιο πνευματικό έργο χωρίζεται στην ιδέα και την μορφή. Η ιδέα (π.χ. χρήση δωδεκατονικής μουσικής, ή κυβιστική ζωγραφική, ή π.χ. κινούμενα σχέδια) δεν προστατεύεται, Αυτά είναι κοινό κτήμα της ανθρωπότητας. Η μορφή όμως( εσωτερική μορφή : σύνδεση ιδεών , περιεχόμενο , σχεδιασμός ΚΑΙ εξωτερική μορφή (διατύπωση , έκφραση)., αυτά είναι ατομικά στοιχεία του έργου και προστατεύονται. Με άλλα λόγια , αν πάρω την πρώτη , την χιλιοστή και την πέμπτη μελωδία που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι κατοχύρωσε ως δική του με αυτή τη σειρά, δεν τις έχει κατοχυρώσει έτσι και είναι δικό μου αυτοτελές έργο (απλοϊκό το παράδειγμα, αλλά για να γίνω κατανοητός) . Κακώς ασχολούμαι με ανόητα νομικίστικα μορφώματα ανθρώπων που δεν είναι ούτε καλοί μουσικοί ούτε καλοί νομικοί, άλλα παρασύρθηκα. Σαν να λέει ο εφευρέτης του λεξικού auto correct ότι του ανήκει οποιοδήποτε συγγραφικό έργο. Φυσικά, όπως ειπε και ένας αγνοει τον ρυθμό την τονική, θα προσθέσω εγω την ενορχηστρωση , ακόμα και την παραγωγη.
  7. 4 points
    Οι Αμερικάνοι είναι πιο παλιό κράτος από εμάς και περισσότερο πατριώτες. Η παράδοση δεν είναι κάτι κακό. Σημαίνει παίρνεις κάτι από το παρελθόν και το παραδίδεις στους επόμενους, προσθέτοντας τα δικά σου στοιχεία. Προσωπικά, δε βλέπω κάποια προσήλωση στη δεκαετία του '50. Υπερβολικά γενικό ακούγεται κάτι τέτοιο. Όχι, γιατί δεν έχει να κάνει με τη χρηστικότητα του οργάνου, αλλά με τη συλλεκτική του αξία. Οι τιμές διαμορφώνονται από τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης σε όλα τα προϊόντα. Γιατί; Στις δημοπρασίες έργων τέχνης αγοράζουν πίνακες μόνο ζωγράφοι; Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα παθολογίας, και μού θυμίζει τη χαιρεκακία που απολαμβάνει ο μέσος Έλληνας στο να καταστρέφει ό,τι περνάει από το χέρι του με αλαζονεία, και να μην εκτιμάει τίποτα λόγω της "ανωτερότητας" του απέναντι στους άλλους. Είναι σαν να παίρνεις μια Rolls Royce και να βάζεις αεροτομή. Σημαίνει το λιγότερο ότι δεν αναγνωρίζεις την αξία και την ποιότητα μιας Rolls Royce, μια παράδοση γενικότερα.
  8. 4 points
    Οι τιμές είναι αποτέλεσμα της μαλάκυνσης που έφεραν οι συλλέκτες και αποδέχονται οι κιθαρίστες γιατί μη ξεχνάμε μπορεί να έχεις τα φράγκα και τις κιθάρες αλλά να μη πιάνεις ακόρντο. Υπάρχουν και τέτοιοι συλλέκτες. Μπα...κότα είναι και ο συγκεκριμένος, ούτε τάστα δεν αλλάζει αν και η κιθάρα τα χρειάζεται. Έτσι και ήμουν πολυεκατομυριούχος, να είχα λεφτά για πέταμα δηλαδή, θα έπαιρνα μία απ' αυτές και θα έκανα live streaming στο YouTube σπάζοντας τις original κολλήσεις με πολυκάμερο να δώσω πόνο σε όλους τους κολλημένους. Θα έβαζα και δύο EMG 81 να δω αν θα προκαλούσα περισσότερους θανάτους απ' όταν η Βραζιλία χάνει σε τελικό Μουντιάλ. Κι εγώ δε βλέπω τον λόγο να κάνεις μη αναστρέψιμες μόντες σε μια τέτοιας αξίας κιθάρα όταν τη σημερινή εποχή υπάρχουν αξιόλογα όργανα χαμηλής τιμής. Όταν όμως η κιθάρα χάνει αξία χωρίς τις original κολλήσεις ή να μην αλλάζεις ποτενσιόμετρα, τάστα κλπ όχι απλά είναι εκτός λογικής, είναι τελείως ηλίθιο. Θυμάμαι TGP post όταν κάποιος άνοιξε θέμα για το αν πρέπει ν' αλλάξει τάστα σε '81 LPC που ήταν 50'ς επανέκδοση με χαμηλά τάστα. Βρέθηκε άτομο που του είπε να την αφήσει όπως είναι γιατί ελάχιστες έχουν μείνει original και ήταν δείγμα της Αμερικάνικης κληρονομιάς. Του είπε να τη πουλήσει και να πάρει άλλη που τον βολεύει!!! Οι Αμερικανοί που είναι σχετικά νέο κράτος έχουν μια βλακώδη προσκόλληση στο παρελθόν και στις παραδώσεις με αποτέλεσμα να μολύνουν και τους υπόλοιπους, παράδειγμα η παγκόσμια ηλίθια προσήλωση των κιθαριστών στη δεκαετία του 50.
  9. 4 points
    Διάβασα πρόσφατα ένα άρθρο του Rolling Stone σχετικά με ένα ανολοκλήρωτο/ακυκλοφόρητο άλμπουμ του J. Beck, που γράφτηκε στο Hitsville, το θρυλικό στούντιο της Motown. Ενδιαφέρον και αστείο ταυτόχρονα, κυρίως για τον τρόπο που αντιμετώπισαν τους 'Άγγλους ροκάδες' οι house μουσικοί του στούντιο. https://www.rollingstone.com/music/music-news/jeff-beck-on-his-legendary-unreleased-1970-motown-album-111450/?fbclid=IwAR0UubPgE6qFydx5f7oCTXemBBOpJJvAlSmAu2Ag2iBgleZw0hz15fSzkR4 Χαρακτηριστικός διάλογος του ηχολήπτη με τον Beck, όταν είδε τον Cozy Powell να βγάζει έξω το σετ του στούντιο και να φέρνει το τέρας με τις δύο 26άρες κάσες που έπαιζε τότε: - Νόμιζα ότι κουβαληθήκατε εδώ για να γράψετε με ήχο Motown. - (Beck) Nαι. - Μόλις χάσατε την ευκαιρία.
  10. 4 points
    Το GIGGITY της voodoo lab είναι μια από τις σχετικά τελευταίες μου ανακαλύψεις στην πράξη. Ηξερα εδώ και καιρό ότι με αυτό παίζει ο Eric Johnson, ο Sonny Landreth και πολλοί ακόμα, αλλά δεν είχε τύχει να το έχω και να το χρησιμοποιήσω στο rig μου, μέχρι πρόσφατα. Αρκετά βίντεο υπάρχουν στο youtube, αλλά είναι με κιθάρες που δεν με αφορούν ή είναι δείγματα με μία μόνο κιθάρα. Η δουλειά που κάνει το GIGGITY είναι στην ουσία η αλλαγή του βασικού χαρακτήρα της κιθάρας σου, ή να το πω καλύτερα του μαγνήτη που φορά η κιθάρα, με πολύ απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Ετσι μπορείς να τοποθετήσεις το πετάλι στην αρχή της αλυσίδας σου, μεταβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο την χροιά της κιθάρας σου απλά επιλέγοντας ή όχι το πετάλι (on - off), ή να το τοποθετήσεις στο τέλος της αλυσίδας κάνοντάς το στην ουσία ένα mastering equalizer! Η χρήση του είναι πολύ απλή με δύο κουμπιά (body και air) που μεταβάλουν τον όγκο και το presence και έναν τετραθέσιο επιλογέα που λειτουργεί επιπρόσθετα στα προηγούμενα, με την 1η θέση να ονομάζεται sun (bright) και την τελευταία moon (dark). Επίσης εκτός του master, υπάρχει και το κουμπί loudness που στην ουσία είναι ένα gain που ανοίγοντάς το, υπεροδηγεί το σήμα κάτι σαν tube overdrive. Tο μεγάλο ατού του πεταλιού είναι ότι με πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο μπορείς να κάνεις έναν μονοπήνιο να ακούγεται σαν humbucker αλλά και το αντίθετο. Επίσης μπορείς κάποια 'τζιτζικοειδή' overdrives-distortions να τα κάνεις να ακούγονται ευχάριστα. Μέχρι εδώ όλα καλά και αναμενόμενα, η έκπληξη ήταν όταν το δοκίμασα στην Martin που φορά Fishman aura piezo και παρ' ότι είναι ένα καλό σύστημα δεν παύει να έχει αυτό το χαρακτηριστικό του piezo, που ενοχλεί όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις. Κι εδώ το GIGGITY βοήθησε πολύ να φύγει αυτό που ενοχλούσε στο piezo σύστημα. Στο review που ακολουθεί θα ακούσετε τρείς κιθάρες. Μια Les Paul, μια stratocaster και την Martin που προανέφερα. Οι ρυθμίσεις του GIGGITY αναγράφονται πάνω αριστερά και φαίνονται στο ίδιο το πετάλι. Δυστυχώς έχω κάνει μόνο κάποιες βασικές ρυθμίσεις για να φανούν διαφορές, αλλά κάποιος μπορεί να βρεί το sweet spot του GIGGITY παίζοντας λίγο παραπάνω στα settings!
  11. 4 points
    Είπαμε να τσικνίσουμε, αλλά ..... όχι και την Porsche βρε αντίχριστοι.
  12. 4 points
  13. 3 points
    Ένα διαφορετικό κομματάκι απ'τα συνηθισμένα μου... Είπα να θυμηθώ τα νιάτα μου, παρ'όλο που ποτέ μου δεν άκουσα την συγκεκριμένη μουσική, αλλά για να βγάλεις τότενες (80's..) κοπέλα έπρεπε να επισκέπτεσαι συχνά τις ντίσκο, τουλάχιστον στην πόλη μου. Η μίξη, το ξέρω, φωνάζει για αναθεώρηση και αλλαγή... το ίδιο όμως και το λάπτοπ μου που με τόοοοσα vsti's δεν τα βγάζει πέρα. Κολλούσε απελπιστικά οπότε δεν μπορούσα να μιξάρω με όλα τα tracks ενεργά. Τώρα πως έβγαλα και αυτή την μίξη, εγώ και ένας Θεός το ξέρει! Όλες οι γνώμες δεκτές (εννοείτε..), αλλά όσον αφορά την μίξη (και ίσως το τελευταίο σόλο) να είστε επιεικείς... Υ,Γ. Το μπάσο το κατευχαριστήθηκα!!!!!
  14. 3 points
    Τελικά πρέπει να είμαι ο μόνος εδώ μέσα που μ' αρέσουν τα Boss.
  15. 3 points
    πριν κάνεις εγχείριση δες και άλλο γιατρό Περαστικά
  16. 3 points
    Εδώ είμαστε και πάλι... το συγκεκριμένο έχει ως συνήθως ιστορία πίσω του. Σαν σύνθεση πάει πίσω στο 1980, από τις λιγοστές 100% προσωπικές προσπάθειες που έφτιαξα και παίξαμε με τους a priori. Ως ηχογράφηση ξεκίνησε το 2009 με διάφορα μέσα για να παρουσιαστεί εδώ ακριβώς πριν 3 χρόνια. Μετα από εξαντλητική επεξεργασία άλλαξαν πολλά στην ενορχήστρωση, άλλαξε η κιθαριστική του προσέγγιση και δόθηκε βάρος στα πλήκτρα και τα άλλα όργανα καθώς το βασικό θέμα δεν ήταν για κιθάρα. Πολύς χρόνος στην παραγωγή και στα τύμπανα. Ελπίζω να σας αρέσει. Και μια αυθεντική φωτό από τις καθόδους στο κλεινόν άστυ όταν νομίζαμε ότι θα κατακτήσουμε τον κόσμο...
  17. 3 points
    Γράψε σε παρτιτούρα αυτό και βάλε το στον Λεωνίδα Καβάκο να το παίξει. Εξακολουθώ να θεωρώ πως τσάμπα παρεξηγιέται ο φίλος σου. Εγώ αντί να παρεξηγούμαι, θα σήκωνα τα μανίκια και θα έπιανα δουλειά για να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου χώρου που καλούμαι να υπηρετήσω, έστω και περιστασιακά, έστω και χωρίς καλλιτεχνικό κίνητρο. Ένας μουσικός δεν κρίνεται μόνο από τις θεωρητικές, τις τεχνικές ή ακόμη-ακόμη τις ιστορικές γνώσεις πάνω σε ένα αντικείμενο. Ούτε καν από την αγάπη του προς αυτό.
  18. 3 points
    εγώ μια φορά είδα έναν τύπο που έπαιζε τζαζ και τεχνικό μέταλ ταυτόχρονα και η φάση ήταν δεν είχε κώλο, τα πόδια ήταν attached απευθείας στα νεφρά
  19. 2 points
  20. 2 points
  21. 2 points
    Ετσ' έτσ'... πείραζε τις γεννήτριες και ανεβοκατέβαζε το VCF και θα κάτσει, που θα πάει. Ασε ρε με τους πληκτράδες... τι να μας πουν κι αυτοί. Κάνουν τους μάγκες με τα preset . Αν είχαν preset τα πεταλάκια...
  22. 2 points
    Μακάρι να είχα ένα ευρώ ή ένα χιλιάρικο, γιατί από προ ευρώ το ακούω, κάθε φορά που κάποιος τροβαδούρος και κάποιος μπουζουκίστας (***προσοχ'η σας μιλάει άνθρωπος που παίζει πιανο, λατρεύει την soul, funk, rnb, jazz funk, smooth jazz κτλ κτλ κτλ κτλ αρρώστια με astor piazzolla , και τα παίζει αυτά τα είδη, έχει καταπιεί και γράψει κιλά παρτιτούρες και ναιιιιι ήμουν σε μια ζωή "καλός" στο μπουζουκι, ξύπναγα με το μπουζουκι ουισκι του σπορου και κοιμομουν με λεμονοπουλο, παράξενο κοτειλ εμπειριας. ) ειπε πως "ο ταδε δεν ειναι καλος πιανιστας γιατί παρόλο που έχει διπλωμα πιανου του ειπα να παιξουμε το Μερτικο και μου ζητησε παρτιτούρα". Ακουσον!! Κάποιος που εχει παιξει Chopin, Liszt, Bach, Debussy κτλ κτλ δεν μπορεί να παιξει το ΜΕΡΤΙΚΟ! Μου το είπε κάποιος που παίζει 4 ακκόρντα (ξεχάστε 7,9,11,13, κτλ) στην κιθάρα, κακοπαίζει ότι μελωδία/εισαγωγή νομίζει ότι είναι σωστή, γρατζουνάει και τραγουδάει και αυτό ειναι όλο - ετοιμάζει και δίσκο μη χ..σ.. για εναν άνθρωπο που δίνει κονσέρτα. Πάριος VS Liszt. Μάτια Μπλε VS La Campanella Η προσωπική μου άποψη, αν και δεν ειμαι ουτε 40 ετών (34 ειμαι ;-)), ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ τα παιδιά και τα παίζουν και να μην σώσουν να τα παίξουν παρά μόνο αν χρειαστεί για βιοποριστικούς λόγους. Θέλεις ψευτονταλάρα να σου παίξει το Οποια και να Σαι? Αφου είσαι τοσο καλος μουσικός ΓΡΑΨΕ ΤΟ ΕΣΥ σε παρτιτουρα, και μην κριτικάρεις με τόσο κακό και κομπλεξικό τρόπο κάποιον που αφοσιώθηκε στην κλασσική μουσική και όχι σε 4 "ακόρδα" και 100 στίχους. Στην τελίκή πες του: Φιλαρακι θελω μουσικό με το τάδε ρεπερτόριο έτοιμο, οταν είσαι έτοιμος τα λεμε. Αν το είχε πει σε εμένα θα είχε φάει γιαούρτι, οχι γιατί δεν μπορώ αλλά η νοοτροπία και τα μυαλά καποιων ανθρώπων με κάνουν να θέλω να κάνω εμετό πάνω στα drawbars. Κρίμα.
  23. 2 points
    Οδηγος του ποδαριου ειναι. Οχι και υπερπολυτελειας. Κανονικα θελεις και ολες τις μελωδιες που παιζονται. Ακομα και τα μπουζουκια (ναι υπαρχουν μπουζουκτσηδες που διαβαζουν) γιατι παιζει και το θεμα των διφωνιων αλλα και το μοιρασμα των μελωδιων στα σολιστικα οργανα. Φυσικα και το bassline (τουλαχιστον τα πρωτα μετρα για να παρει το feel ο μπασιστας, αλλα και οπου υπαρχει διαφοροποιηση στα patterns). Πολλες φορες χρειαζεται και set για τα drums. Η γνωμη μου ειναι οταν οταν πας σε μια δουλεια, μαθαινεις πρωτα τι συνθηκες επικρατουν (εκτος των αλλων και για το θεμα των οδηγων) και αναλογα αποφασιζεις αν θα δεχτεις να πας. Εγω σιγουρα δεν θα κατσω να γραψω για μενα οδηγο, γιατι τσαμπα θα το γραψω. Κατα πασα πιθανοτητα, άλλα θα παιζω εγω και αλλα οι αλλοι. Οποτε τσαμπα κοπος. (Οσο για να το μοιρασω και στους αλλους "αφου το 'γραψα που το 'γραψα" ... ΟΧΙ. Ο τσαμπας πεθανε.) Προσωπικα εχω αρνηθει δουλεια με μεγαλο ονομα, που επαιζαν χωρις οδηγους. Πολυ ψυχοφθορο ολο αυτο το κυνηγι της σωστης συγχορδιας ολο το βραδι. Και επειδη για να επιβιωσω ολα αυτα τα χρονια στη δουλεια, μολις τελειωνα τη βραδια, παταγα format στο σκληρο μου, και την αλλη μερα δεν θυμομουν τιποτα, δεν θα επιανε το κολπο να παω μερικες μερες "συντηρητικά" μεχρι να τα μαθω απεξω.
  24. 2 points
    Λογιστή-φοροτεχνικό. Είναι πολλές οι παράμετροι και πολλές οι πληροφορίες που θα πρέπει να μοιραστείς για να πάρεις απαντήσεις που είναι πολύ πιθανό να είναι λάθος ή βασισμένες σε παλιότερα στοιχεία.
  25. 2 points
    Λοιπόν για να μιλήσω σοβαρά ... Δεν συμφωνώ ότι "Ολα γράφονται και όλα διαβάζονται." Να εξηγηθώ. Το πεντάγραμμο φτιάχτηκε σε μια μουσική περίοδο που όντως εξυπηρετούσε τις τότε ανάγκες μουσικής επικοινωνίας. Φτιάχτηκε πάνω σε δομές οριζόμενες από αυτό που λέμε κλασσική μουσική. Δεν εξυπηρετεί τα πάντα προφανώς (πχ μόρια). Αν δώσεις μια παρτιτούρα σε 10 διαφορετικούς μουσικούς που ξέρουν να διαβάζουν καλά αλλά δεν γνωρίζουν το ιδίωμα του κομματιού, θα ακούσεις 10 διαφορετικές εκτελέσεις. Η παρτιτούρα δεν είναι εύκολο να καλύψει λαϊκά ιδιώματα από την άποψη του παιξίματος και της έκφρασης. Αν βάλεις έναν υπερυπολογιστή να γράψει σε παρτιτούρα τις πραγματικές αξίες (και όχι να τις στρογγυλοποιήσει συμβατικά) που παίζονται πχ σ' ένα σόλο λαϊκού ιδιώματος, αυτή θα είναι γεμάτη κουκίδες που θα είναι σχεδόν αδύνατο να παιχτούν ακριβώς όπως είναι γραμμένες. Δεν μπορεί επίσης να καλύψει θέματα όπως groove (όλα σωστά παίζονται από όλους αλλά δεν τσουλάει το κομμάτι), παίξιμο λίγο πίσω ή λίγο μπροστά από το beat, τρόπος χτυπήματος νότας, κλπ. Γι αυτό βλέπουμε τα "play with a swing feel", "ελεύθερο", κλπ γραμμένα πάνω στην παρτιτούρα. Από εκεί και πέρα όμως έχουμε και τα εξής. Στις κλασσικές σπουδές γίνεται πολύ δυνατό ear training (σολφέζ), και μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι κάποιος που έχει τέτοια εκπαίδευση δεν μπορεί να "ακούσει" τρία ακκόρντα και ζητάει παρτιτούρα. Αλλά .... η παρτιτούρα εκτός από το τι θα παίξει κάποιος και πώς θα το παίξει, γράφει και το πότε θα το παίξει. Σε μια μπάντα, ακόμα και αν σου πούνε ή καταλάβεις τα ακκόρντα, αν δεν ξέρεις το είδος, δεν ξέρεις πώς και πότε να παίξεις. Μια παρτιτούρα σίγουρα σε βοηθάει να βρεις τον σωστό τρόπο. Απλά ήταν λίγες σκέψεις αραδιασμένες σ' ένα ποστ.
  26. 2 points
  27. 2 points
  28. 2 points
    Ο bugera g5 ειναι κλωνος του ht5, στα μισα λεφτα. Σαν εταιρεια, τα τωρινα μοντελα ειναι αρκετα αξιοπιστα (εχω ιδία εμπειρια). Προ καμποσων ετων ειχαν θεματακια. Θα τον αγοραζα ανετα.
  29. 2 points
    δεν αντιλέγω! Για αυτό τη βλεφαριάζει αμα δεις και ο Βλάσσιος! Μπορεί να της είπε μετά «κοριτσάρα μου;»
  30. 2 points
    Ναι αλλά η πρωταγωνίστρια ήταν το καλύτερο κορμί των τότε ηθοποιών - χορευτριών η Ελένη Προκοπίου.
  31. 2 points
    Σίγουρα. "Όλα" ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ όμως, τουλάχιστον πειστικά. Πριν από χρόνια στο Berklee ήρθε να παίξει σε "clinic" o Albert Collins. Tην προηγούμενη έπαιζε ο John Scofield. Μας είπε λοιπόν ,ο Scofield: "Tomorrow A.C will PLAY THE BLUES, with him will be some white guys from the school PLAYING BLUES SCALES" Κάτι τέτοιο μάλλον σου λένε και δεν το καταλαβαίνεις.
  32. 2 points
    Εγώ τον Kirk Hammett βλέπω να την αγοράζει και να βάζει κανένα σετ EMG μαγνήτες επάνω!
  33. 2 points
  34. 2 points
    ΓΙΝΟΜΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΑΛΛΑ DAVID BOWIE- LIVE AT SANTA MONICA 72 ΟΤΙ ΠΙΟ punkROCK AΣ ΟΨΕΤΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕ (ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΣΚ ΓΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟ) DEDICATED TO MICK RONSON https://youtu.be/3qrOvBuWJ-c?list=PL-V2Kaf9zD68KEQlWYM2UbKRwzHylz7Ca https://youtu.be/MVq272ek7X4?list=PL-V2Kaf9zD68KEQlWYM2UbKRwzHylz7Ca
  35. 2 points
    Επίσης έχει έξοδο για να συνδεθεί σε καμπίνα απλά να είναι 16ohm..Εγω βασιστικα πάντως στη γνώμη του gkourmoul kai πήρα τον dsl5cr και δεν το μετάνιωσα.... Εδώ τον δουλεύω στα 0,5 watt με booster...
  36. 2 points
  37. 2 points
  38. 2 points
  39. 2 points
    Ωραιος... Βρηκα και εγω πριν καποια χρονια πολλα ασΘματα που ειχα γραψει στα 10-14 χρονια ΜΟΥ και ηχογραφησεις της πρωτης σΧολικης μπαντας...(14-16 ΕΤΩΝ) Απο τοτενες δεν επαιζα διασκευες....μονο ΕΜΕΙΣ παιζαμε originals.. Ειμεθα τελικα ολοι ΜΠΕΤΟΒΕΝ εδω μεσα,,,απορρω πως δεν κολυμπαμε στο χρημα
  40. 2 points
    Ακούστε το σαξόφωνο στο 6.20
  41. 2 points
  42. 2 points
    Πιο πολυ μου αρεσει η 14χρονη βερσιον σου. Εκει, τουλαχιστον, πιανω και κανα απο ακορντα που παιζεις.
  43. 2 points
  44. 2 points
    καπως ετσι παιζονται τα blues!!
  45. 2 points
    Μια φοβερή εκτέλεση του Purple rain! Λεπτομέρεια: επειδή είναι γραμμένο silent και είναι όλοι με ακουστικά, ο τραγουδιστής - μπασίστας στέκεται πάνω σε μια πλατφόρμα https://www.eich-amps.com/bassboardl που μεταφέρει δονήσεις για να έχει καλύτερη αίσθηση του μπάσου.
  46. 2 points
    Γεια σας αλάνια παλίο jam με φίλο μπασίστα, ακόμα δεν ξέραμε τι κάναμε (production, mixing) etc έχει ενδιαφέρον όμως και είπα να το μοιραστώ Enjoy
  47. 1 point
    Πολύ καλή προσπάθεια. Μπράβο. Χαλαρά ταιριάζουν και συνθια στο στυλ...... Έτσι για να το πω......
  48. 1 point
    Μάλιστα. Σκέψεις αριθμημένες αλλά όχι και σε σειρά: 1) Αν η παρτιτούρα (Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ) ήταν η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του ήχου, (σαν midi ένα πράγμα), δεν θα υπήρχαν διαφορετικές εκτελέσεις. Θα υπήρχε η μία [1] σωστή εκτέλεση και οι άλλες θα ήσαν αιρέσεις. Δεν είναι, και δόξα τω θεώ. Όσο πιο πίσω πάμε, τόσο καλύτερα φαίνεται. Βλέπε κοντσέρτα του Vivaldi για τσέλλο που είναι γραμμένη η γραμμή του cello και το δοσμένο μπάσσο. Η υλοποίηση επαφιόταν στον κοντινουίστα. Βλέπε σουίτες Μπαχ για τσέλλο, που είναι οι νότες μόνες σκόρπιες στα πρωτότυπα, και σε μοντέρνες επανεκδόσεις έχει λεγκάτα, στακκάτα, sul G, D κτπ. κτπ. 2) Παρτιτούρα μέτρο μέτρο για το Μερτικό, το φύγε να ησυχάσω, το καήκαμε κι απόψε καήκαμε δεν νοείται. Είναι σπατάλη. Μπορείς να γράψεις έναν οδηγό μια εισαγωγή 8 μέτρα να τη θυμάσαι, άντε και τίποτα ακκόρντα, που θα αλλάζουν μαζί με τους στίχοι. 3) Ο παίζων εκτός έδρας οφείλει να κάνει τα κουμάντα του αν θέλει να είναι παίζων. Κι εγώ αν δεν ξέρω κομμάτια κάθομαι και βγάζω οδηγούς, για ιδιωτική χρήση. Δεν είναι δουλειά του κουμανταδόρου/δουλιτσοκλείστη να μου δώσει παρτιτούρες. Αν είναι μαγαζί ΑΑΑ θα έχει "μαέστρο" που θα έχει κάνει ενορχηστρώσεις με τρόπους διάφορους. Είτε πάρτες, είτε οδηγούς είτε και στο μιλητό. 4) Άλλο La Campanella άλλο τα καμπανέλια. Ότι ξέρεις να παρκάρεις σκάνια με καρότσα σε χώρο που παρκάρει σμαρτ, δε σημαίνει ότι ξέρεις να κάνεις πατίνι. Είναι άλλο πράγμα. Ότι μια παρτιτούρα είναι 4/4 και δεν έχει οπλισμό κι έχει απάνω νότες διάφορες δε σημαίνει ότι θα βγει αμα τη εκτελέσει αγριοτσιφτέτελο μι ουσακ. Ο εκτελών προξενεί το αγριοτσιφτέτελο, κι ουχί η καταγραφή. Αντιστρόφως. Φαντάσου ότι πας στον μπουζουξή και του λες: ΦΑ# τα μινόρια. Παίξε μου Ντο-σι-λα-λα-σολ-φα-μι-φα-σολ-ντο-ντο-ρε-ντο-σι-λα-λα-σολ-φα-μι-φα-σολ κτπκτπ με τα ενδιάμεσα ντο#. Θα βγει la campanella ή τα καμπανέλια; Ο παίχτης το κάνει όχι η πληροφορία. 5) Γιατί να υπάρχουν φταίχτες σε όλα; Πήγα κάπου, μου είπε έτσι, εγώ ξέρω αλλιώς. Τέλος. Δεν τα βρήκαμε. Πώς να το κάνουμε. Πρέπει να είμαστε όλοι το ίδιο σ' αυτόν τον κόσμο, ο Κάιν με τον Άβελ αγκαλιά και να έχουμε την ίδια γνώμη; Όχι. Να σκοτωθούμε κιόλας όμως για τη γνώμη; Όχι. Κλάιν. Παρακάτω.
  49. 1 point
  50. 1 point
    Ενα κομμάτι που έγραψα μεταξύ 2005 και 7 πάνω σε μια βυσσινί Fender Telecoustic. Αφορμή η ενδοσκοπική φάση της εποχής εκείνης. Στην ηχογράφηση που έκανα σε μια γκαρσονιέρα στον μαγευτικό Ψαθόπυργο Αχαΐας, συμμετοχή είχε ο φίλος μου Νίκος "Jazzman" Σταμούλης που έπαιξε τα ηλεκτρικά πιάνα που απογειώνουν το κομμάτι, με την ρυθμική αισθητική ενός ντράμερ αφού έχει διπλό ταλέντο. Το γλυκό έδεσε στα arpeggiators o ανιψιός μου και Producer/Dj, Νίκος Ησαγιόγλου. Στο Mix ανεβάζω μια μίξη που απλά έχει mojo. Δεν είναι η reference και με τις δυναμικές που πρέπει αλλά αυτή είναι που έχω συνηθίσει να ακούω και να απολαμβάνω όταν μερακλώνω. *Edit 24/9/2019 - Ανέβασα την εκδοχή με... φυσικότερα ντραμς στο βίντεο.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.