Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      38

    • Αναρτήσεις

      11.587


  2. Waterfall-K

    Waterfall-K

    Μέλος


    • Βαθμοί

      21

    • Αναρτήσεις

      10.197


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      46.815


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      9.270


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 12/03/2024 σε όλα

  1. Καταρχάς το κοινό δεν πήγε εκεί για το λάιβ αλλά για το μέρος, άρα δεν φταίει το κοινό. Επίσης το τραγούδι δεν δείχνει να το ξέρει το κοινό, άρα πάλι δεν φταίει το κοινό. Επειδή παίζω σε κάποια ξενοδοχεία με ροκ μπάντα, και το κοινό συχνά δεν έχει απαραίτητα σχέση με αυτή την μουσική καθώς απλά είναι ''αναγκασμένοι'' να δουν το entertainment της ημέρας αφού το πλήρωσαν, έχω να πω το εξής: ποτέ δεν φταίει το κοινό. Εμείς έχουμε φροντίσει το σετλιστ μας να είναι τέτοιο ώστε να το ευχαριστηθεί και ακόμα και ένας που δεν ακούει απαραίτητα ροκ μουσική. Και φυσικά έχει σημασία να είσαι ευχάριστος όταν τα παίζεις, και όχι διαδικαστικός, γιατί πληρώνεσαι για entertainment και άρα πρέπει να είσαι διαδραστικός με το κοινό και όχι απλά εκτελεστής οργάνου. A, και πρέπει να ''κόβει το μάτι σου'' το κοινό όταν ανέβεις στην σκηνή, κυρίως ηλικιακά. Να μην πηγαίνεις με προκαθoρισμένο playlist (ΟΚ κάποια must θα είναι στο πρόγραμμα κάθε φορά) Άπειρες φορές έχω αντικρίσει το κοινό και έλεγα ''ωχ, πως θα περάσουν οι 2 ώρες από την βαρεμάρα'' αλλά τελικά κατέληξε καλό λάιβ με συμμετοχή από το κοινό. My 2 cents
    5 βαθμοί
  2. Ακριβώς αυτό ετοιμαζόμουν να πω αλλά το έγραψε ο SF. Δυστυχώς για να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά, πρέπει εκτός από το να παίζεις καλά, να έχεις καλό-επαγγελματικό ήχο, να έχεις ετοιμάσει το υλικό σου χωρίς κενά, να έχεις ευελιξία στο ρεπερτόριο εφ' όσον παίζεις covers, να έχεις κάποια αξιοπρεπή όργανα και όχι κλασσική κιθάρα από το Lidl, και πρωταρχικά να είσαι ντυμένος καλύτερα από το κοινό που ήρθε να σε δεί, σαν να παρουσίαζες τη δουλειά σου σε κάποιο μεγάλο stage! Στην περίπτωση του βίντεο, ο μουσικός φαίνεται σαν να γύρισε απ' τη λαική... Στο live ότι κι αν είναι αυτό, 'πουλάμε' ήχο και εικόνα!
    3 βαθμοί
  3. Μπορει να μου το εξηγήσει κάποιος αυτό; Συμβαίνει μόνιμα στο Noiz. Θυμάμαι και τοτε που μιλούσαμε για τα δικαιώματα και οι συνομιλητές το έβλεπαν απο την πλευρά των καφενείων και των καταστημάτων. Είχα την εντύπωση πως απευθύνομαι σε μουσικούς εδω μέσα.
    3 βαθμοί
  4. Αθώο αστείο ε? Το μόνο αστείο στη όλη υπόθεση είναι ότι συνεχίζουμε να συζητάμε για την πάρτη της.
    3 βαθμοί
  5. Το σχόλιο "που μου είχατε και στο χωριό σας ρεγκετόν" είναι παρόμοιου ύφους με σχόλια που γίνονται ανάμεσα σε φίλους τύπου "είχες και μάρσαλ στη στάνη σου;", τα οποία έχουμε διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα και μου έχωσε σήμερα ο γείτονάς μου που με είδε με ένα ασυνήθιστο για μένα τύπο αυτοκινήτου. Ναι, είναι χιούμορ. Η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα οφείλει να είναι ελαφρά (όπως λέμε ελαφρά μουσική) διότι το ίδιο το θέμα είναι ελαφρύ. Και εκεί που το χαζογελάγαμε, υπέστημεν έφοδο από ανθρώπους που αναρωτιούνται για τους φόρους τους, θέλουν να στείλουν τον Φακανά (εν' αγνοία του, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ) και ανέφεραν την Σαμίου (και όχι, αρχικώς το μυαλό μου δεν πήγε στη Δόμνα, αλλά στην άλλη), για να μη πω για τον npap που συνέχεια (με επίμονα και επίπονα bold) αναφέρεται στις προθέσεις της κοπέλας, ενώ με κάθε ευκαιρία διαβεβαιώνει ότι δεν κάνει ποτέ του δίκες προθέσεων. Ναι, αγαπητέ npap το πρόσεξα, όπως φυσικά (μια και ρώτησες) είχα προσέξει ποιες ώρες δουλεύεις, απλά νόμιζα ότι γινόταν εκτάκτως λόγω προσωρινού στριμώγματος. Ας το ξαναπούμε λοιπόν με άλλα λόγια. Έχουμε πάει συνεμά να δούμε το Notting Hill και να φάμε κανά ποπ-κορν χαλώντας την διαλλειματική του SF, και 3-4 από εσάς έχουν σταματήσει την προβολή και αγορεύουν για την ζημιά που γίνεται στον οικιστικό χαρακτήρα της περιοχής, το πόσο απίθανο είναι το σενάριο, ότι δεν χρειαζόντουσαν τα ειδικά εφέ, ότι τα ροδάκινα τελικά πάνε με το μέλι κατά τη γνώμη τους και ότι πριν εγκριθεί η παραγωγή έπρεπε να έχει γίνει μίνι-δημοψήφισμα. Δεν θα έφτανα να πω ότι είστε εκτός θέματος (γιατί να μην είστε άλλωστε), αλλά είστε οπωσδήποτε σε λάθος ταινία. Άμα θέλετε, πάμε όλοι μαζί να δούμε Ταρκόφσκι και να φτάσουμε σε έκσταση αναλύοντας κινηματογραφικό ύφος και τεχνική. Ή, αν πρέπει να το διανθίσουμε και με ενόχληση για το που πάνε οι φόροι μας, ας βρούμε κανένα έλληνα σκηνοθέτη που να πήρε χρήματα από το ολοδιάφανο Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου. Και εκεί θα δούμε ποιος έχει έστω τις γνώσεις για να συμμετέχει στη συζήτηση. Η Σάττι δεν προσφέρεται και ούτε καν ισχυρίζεται ότι προσφέρεται.
    3 βαθμοί
  6. H φωνή είναι πολύ φλωρέ για το κομμάτι. Σκέψου το με φωνή Βασίλη Καρρά...
    2 βαθμοί
  7. Δυστυχως το θεαμα προκαλλει καποια λυπηση. Ενας μουσικος που χτυπιεται με καθε καλη διαθεση και μερακι χωρις να εχει την παραμικρη προσοχη απο το κοινο που ειναι εκει για την πιτσα και μονο. Ομως προσπαθω να βαλω τον εαυτο μου στη θεση των ακροατων και να δω αν αυτοι κανουν καποιο λαθος. Και αυτο που ειπα στον εαυτο μου ηταν οτι του συγκεκριμενου δυσκολα θα του εδινα προσοχη ακομα και σε κανονικο στημενο live που θα ειχα παει εκει για να ακουσω και οχι για την πιτσα. Δεν αμφισβητω την ορεξη και το παθος τους αλλα καπου και εμεις ως "παιχτες" πρεπει να αναρωτιομαστε μηπως δεν φταιει παντα το κοινο οταν δεν το αφορα αυτο που παιζουμε.
    2 βαθμοί
  8. Αν και ο κανιβαλισμός και η αντιποίηση επαγγέλματος δεν απαγορεύονται ρητά στους κανονισμούς, νομίζω ότι καλό θα ήταν να το σταματήσουμε εδώ..
    2 βαθμοί
  9. Για τίποτα δεν αξίζει , αν με ρωτάς, να κομπλεξαριζόμαστε ή να βγάζουμε μίσος ή ζήλια ή παρακμή.
    2 βαθμοί
  10. Ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο κομμάτι της Eurovision, αυτό που προκύπτει ξεκάθαρα από τις περισσότερες τοποθετήσεις του νήματος είναι ότι εάν η Μαρίνα Σάττι θέλει να καθιερωθεί στο ακροατήριο των πενηντάρηδων και βάλε, θα δυσκολευτεί να το πετύχει.Στην πράξη δεν νομίζω να την πολυενδιαφέρει και βασικά κιόλας. Εδώ που τα λέμε αν κινείσαι στο χώρο της ποπ, μια γενική αποδοχή από τη γενιά των γονιών σου παίζει να είναι ένα από τα κλειδιά της αποτυχίας. Με αυτή την έννοια κατά τη γνώμη μου μια χαρά το πάει το κορίτσι. Εμείς μαζί με τον Πασχάλη, τον Αντρέα Μικρούτσικο και άλλους σπουδαίους είμαστε εντελώς αποκομμένοι από το τι ακριβώς συμβαίνει στην πραγματικά ενεργή σκηνή του είδους. Το θέμα είναι η αποκοπή αυτή να μη δημιουργεί κομπλεξ και να μην εκδηλώνεται με μισαλλοδοξία και απαξίωση. Είναι κάτι φυσικό και δεν είναι πρώτη φορά που συμβαίνει, απλώς για κάποιους ίσως είναι η πρώτη φορά που αντιλαμβάνοντα ότι είναι πια στην άλλη όχθη. Οι γονείς, οι θείοι και οι παπούδες του Πασχάλη ήταν περισσότερο έξω φρενών με την τότε νέα μουσική από ότι ο Πασχάλης και οι υπόλοιποι με τη Σάττι. Δεν είχαν βέβαια internet, forum, social media για να εκτεθούν δημοσίως. Για το συγκεκριμένο κομμάτι προσωπικά παραδέχτηκα από την αρχή ότι βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες γέφυρες, ιδέες κλπ αλλά δεν μπορώ να το προσεγγίσω αισθητικά ως σύνολο. Δεν μπορώ. Δεν φταίει το κομμάτι. Σχετικά με τις επίμαχες δηλώσεις με το ρέγκετον, είδα το σχετικό βιντεάκι και από τον τρόπο και μόνο που το λέει δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα υπεροψίας, πλάκα κάνει.
    2 βαθμοί
  11. @Superfunk Το επόμενο γκραν σουξέ των Twang Attack παρακαλώ να είναι Βούλα Πάλλα Ευχαριστώ... Συνεχίστε σε κόσμιο ύφος.
    2 βαθμοί
  12. Δεν βγάζει «καλυτερο», αλλά διαφορετικό, με αλλά χαρακτηριστικά. Το 8αρι δεν έχει χαμηλομεσαία και μπάσα, και έχει έντονα ψηλομεσαία και πρίμα. Επίσης, τα συνηθισμένα 8αρια που κυκλοφορούν σε combo, δεν έχουν ένταση και συνολική παρουσία ικανή να υποστηρίξει έναν ενισχυτή σε εντάσεις μπάντας. Και να την έχουν, στα πιο πολλά είδη μουσικής, θα ακούγεται χάλια.
    2 βαθμοί
  13. Τίποτα λιγότερο από τεράστιος. Στα σχόλια γίνεται χαμός, με τον Frank Gambale να γράφει: «George is the greatest…total respect for the amazing man. No one has come close to him. I first saw him live at the State theater in Sydney in 1976, with his iconic Breezin’ band I was 17. I was so completely blown away I could not speak for several hours afterwards. Such a warm and gracious man too. First time I met was in Sydney. I was playing with my band at the Basement club. He called me out of the blue, I thought it was a prank by one of my band mates but it was him. He said “I heard your album Thinking Out Loud” and invited me to the Hilton downtown where he was playing the ballroom in a few nights time. We hung out for a few hours and he played my album and pointed out all the things he liked in real time. I’ll never forget that day. Then a day later he came early to my show and stayed for 2 full shows. I of course acknowledged his presence to the audience. He invited me to his show and somewhere in the middle of his show he acknowledged me to his audience. I was so surprised that he did that. He certainly didn’t have to. That just shows you the character of this kind and gracious man. I have seen him in concert many times over the years and always go backstage after to say “George, you are the greatest” because he is.» ️️️️️️ Frank G ️
    2 βαθμοί
  14. Κανά 100ρικο, πάντως εντυπωσιάζομαι πως ξέρουμε πως το μεγάφωνο είναι μούφα στο όλο σύνολο
    2 βαθμοί
  15. Δούλευα σε εκπομπή (παλιά) life style, που ήταν παραγωγή του ομίλου (περιοδικά) που συνεργαζόμουν τότε. Και καθότι και μουσικός, με φωνάζουν μια μέρα, πάρε το μικρόφωνο και έφυγες για ρεπορτάζ Πήγαινα λοιπόν με έναν κάμεραμαν και κάναμε το θέμα - δύο στον αριθμό. Έχω τύχει στο ίδιο θέμα να έχει στείλει και η ΕΡΤ κόσμο για να το καλύψει. Και όταν λέω κόσμο, εννοώ πολύ κόσμο: Δημοσιογράφος, κάμεραμαν, σκηνοθέτης, ηχολήπτης, ηλεκτρολόγος, βοηθός σκηνοθέτη, οδηγός κλπ- για μια συνέντευξη στο πόδι και πλάνα από το δρώμενο. Την ίδια ακριβώς δουλειά την κάναμε δύο άτομα. Μου είχε τύχει να μετρήσω για το αυτό και 10 νοματαίους της ΕΡΤ. Ξεφτίλα... Παρότι παρακολουθώ και εκτιμώ ΕΡΤ για τους λόγους που ανέφερε ο @Superfunk, αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ένας "παρασιτικός" οργανισμός, με πολλούς επ' αμοιβή αργόσχολους και θα μου επιτρέψετε λόγω επαγγέλματος να έχω ιδίαν άποψη.
    2 βαθμοί
  16. Γιατί θα χαλάσει το "Agent Smith look" που χρησιμοποιεί στα lives του... Για να δείξει τι? Ποιο είναι το vintage και ποιο το σύγχρονο? Το θέμα του βίντεο αν κατάλαβα καλά ήταν να δείξει πόσο κοντά στον ήχο του Hendrix μπορεί να φτάσει κανείς χωρίς να χρειαστεί να πουλήσει το σπίτι του, παίζοντας με ένα πολύ φτηνό rig.
    2 βαθμοί
  17. Εχει εξαιρετική φήμη. Είναι αντιγραφή του Laney cub 12R (του προηγούμενου μοντέλου). Έχει παρά πολύ ωραία καθαρά, που θυμίζουν κάπως μαρσαλ. Παίζει και στο 1 watt. Είναι ιδανική πλατφόρμα για πετάλια, εάν αυτο ψάχνεις.
    2 βαθμοί
  18. Δεν νομίζω ότι είναι μόνο Ελληνικό φαινόμενο. Είναι σίγουρα Αμερικάνικο επίσης. Στην Ευρώπη μπορεί να μην ισχύει, λόγω τεράστιου κόστους της κατοικίας από παλαιότερα,. Αυτό τείνει να γίνει και στην Ελλάδα. Επενδυτικά δεν τα θωρώ καλά τα ακίνητα (ειδικά πλέον) , αλλά για ιδιοκατοίκηση ,αν υπάρχει η δυνατότητα, εκ των ων ουκ ανευ.
    2 βαθμοί
  19. Μένω στο νοίκι και απ' ότι φαίνεται θα μένω στο νοίκι για τα επόμενα 140-150 χρόνια. Συμπτωματικά, καμιά 500αριά μέτρα απ' το πατρικό μου. Εκεί δεν πρόκειται να επιστρέψουμε ούτε εγώ ούτε ο αδερφός μου, μιας και έχουμε και οι δύο τετραμελείς οικογένειες και τα 56 τετραγωνικά το έκαναν μία φορά το θαύμα τους με τετραμελή οικογένεια. Έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι από το '80 και το '90, άλλες οι ανάγκες για χώρο σήμερα. Μερικές σκέψεις με αφορμή το thread αλλά όχι στενά σχετιζόμενες με το θέμα: Αξιοσημείωτο πόσο δενόμαστε με τη γη ή και με τα ντουβάρια οι Έλληνες. Δεν κουνάω δάχτυλο, μέσα κι εγώ. Άλλοτε θα έκοβα αυτοστιγμή την κουβέντα, σήμερα αν ήταν βιώσιμο μάλλον θα έφευγα απ' την Αθήνα. Μάλλον όχι για χωριό με 30 κατοίκους, αλλά π.χ. για πρωτεύουσα νομού ή παραπλήσιο μέγεθος... χωρίς σκέψη. Το κοκτέϊλ σχεδόν μηδενικής οικοδομικής δραστηριότητας για κάμποσα χρόνια και απότομης αλλαγής συσχετισμών λόγω βραχυχρόνιας μίσθωσης περιμένει έναν καταλύτη για να γίνει καμπούμ. Δεν ξέρω ποιος θα είναι αυτός και πώς θα έρθει. Δεν ξέρω καν αν έχω δίκιο. Αλλά όσοι από τη γενιά μου τουλάχιστον αλλά όχι μόνο (είμαι 41) δε βρήκαν έτοιμη λύση, πώς να το πω κομψά, are already drinking him. And by the looks of it they will certainly continue drinking him dryly for the foreseeable future.
    2 βαθμοί
  20. Η παραγωγή της (reissue) Melody Maker έχει σταματήσει εδώ και χρόνια με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη συλλεκτικότητά της. Η tele american performer από την άλλη είναι από τα σχετικά πολύ πρόσφατα μοντέλα της Fender και αποτελεί το entry level του αμερικάνικου εργοστασίου. Αντικατέστησε τη σειρά American Special. Νομίζω ότι στην αγορά μεταχειρισμένων, η Melody Maker έχει αρκετά μεγαλύτερη αξία από την american performer.
    2 βαθμοί
  21. Στα σοβαρά τώρα, στις αγγελίες υπάρχουν μερικά πλήκτρα ιδιαίτερα. Ως έγχορδος καμιά φορά χαζεύω για οφθαλμόλουτρο.
    2 βαθμοί
  22. Ζήσε Μάη μου... Οπότε: Νέο pc (αν το παλιό δεν τραβάει), Windows 11 και clean instal. Θα παιδευτεί λίγο στην αρχή ώσπου να το σετάρει όπως θέλει αλλά μετά θα είναι σίγουρος ότι όλα θα δουλέψουν ρολόι. Next case.
    2 βαθμοί
  23. Η άλλη λύση. Τον κρατάει όπως είναι, τον δουλεύει έτσι....και παίρνει έναν άλλον για internet. Υ.Γ. στο ένα studio έχω ακόμα και εγω δυο μηχανήματα με 7αρια...ακόμα , και θα τα κρατήσω έτσι. Το ένα αποκλειστικά για να δουλεύω/ χειρίζομαι τους modeling ενισχυτές, και τον άλλον για video-φωτογραφία. Ακόμα δεν εχω θέματα με το Internet....απλά δεν έχει updates.
    2 βαθμοί
  24. Δεν έχεις επιλογή, πρέπει να αναβαθμίσεις το λειτουργικό. Οπότε το ερώτημα γίνεται "να πάω στα 10 ή στα 11;" Εδώ να σημειώσω ότι οτιδήποτε τρέχει στα 10, φαίνεται να τρέχει και στα 11 ακόμα κι αν δεν αναφέρεται στις προϋποθέσεις. Οπότε το μόνο που μένει είναι να δεις αν το υπάρχον hardware σου παίρνει τα 11. Αν όχι και δεν προτίθεσαι να αναβαθμίσεις hardware, πας αναγκαστικά στα 10 για όσο (λίγο) χρόνο έχουν ακόμα.
    2 βαθμοί
  25. Πρώτα πάρε clone τον σκληρό σου έτσι οπως είναι τώρα (για τον φόβο των Ιουδαίων) . Μετά κάνε update στα 11, και κατά 93,7 % δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα (το έχω κάνει από windows 7 σε 11, το έχω κάνει από windows 8.1 σε 11....το έχω κάνει και από windows 10 σε 11- χωρίς κανένα πρόβλημα )
    2 βαθμοί
  26. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα στο Berklee κάνεις και music business, social media, career planning και παρόμοια courses. Ως Αμερικάνοι έχουν ψύχωση με αυτά. Είναι εμφανές ότι εδώ έχουν πιάσει τόπο. Ας μη ξεχνάμε ότι ο καθένας επιλέγει το τι θα επιδιώξει στη ζωή, άλλος κυνηγάει τέχνη, άλλος χρήμα, καριέρα κτλ. Αυτό που θέλει να κάνει η Σάττι το κάνει μια χαρά εδώ. Τώρα το ποιους αφορά και ποιους όχι είναι άλλο θέμα. Εγώ αν ακούσω τέτοιο πράγμα πχ πάνω από μερικά δεύτερα θα μου πέσουν τα αυτιά :) .. ούτε και Ρουβά θα άκουγα, αλλά τον θεωρώ εξαιρετικό ως Έλληνα ποπ τραγουδιστή, μεγάλο ταλέντο σε όλα που κάνει. Θυμάμαι μια ιστορία με τον Ξαρχάκο που είχε ένα - εξαιρετικό- κομμάτι στο νούμερο δύο κάποτε και ανακάλυψε ότι στο νούμερο ένα ήταν ο κάτμαν.. νομίζω κάποιος απ τη μπάντα του έβαλε να δει το βίντεο... :( Και γενικώς αυτή είναι η ιστορία της ποιοτικής ελληνικής μουσικής, και η ιστορία της μουσικής καριέρας των περισσότερων φίλων μου. Περιθώριο, πολύ μικρά μεγέθη, και μηδενική σχεδόν απήχηση σε μέσα και κοινό. Ο Έλληνας καταναλώνει τραγούδι βασικά, όχι μουσική. Και η σημερινή μουσική κατάσταση αντικατοπτρίζει πλήρως την κοινωνική κατάσταση. Αν συγκρίνεις το βάρος των μεγάλων φωνών και δημιουργών 60-70 με αυτούς του 80-90 οι τελευταίοι ωχριούν. Και αν πάμε 2000+ δεν υπάρχει καν σύγκριση. Δεν είναι τυχαίο ότι μας κατακτήσανε, και οι επόμενες γενιές θα ζήσουν σε μια χώρα απροσμέτρητα χειρότερη απότι εμείς. Η ήττα μας ήταν πρώτα απόλα πολιτισμική. Τώρα γιατί συνέβη αυτό, έχω διάφορες θεωρίες, αλλά είναι κουβέντα για άλλο thread.. ;)
    2 βαθμοί
  27. Καλά λοιπόν, θα τα πιούμε του χρόνου, θα σας κάμνωμεν σκόνη απ τους προκριματικούς του Νοιζ, με Νπαπ στις κονσόλες, Δέλτα στις κιθάρες, Κοζ δρ στα πλήκτρα, θα φάτε τη σκόνη μας
    1 βαθμός
  28. Έλα τώρα... Και είχα high hopes λαίμαι... Πολύ φοβάμαι τότε ότι ο κλήρος θα πέσει στον "τραγουδιστή του Noiz", γνωστό και ως sir Apos.
    1 βαθμός
  29. με μόνο όρο να βγει το προϊόν με πλήκτρα σε δυο εκδόσεις. Σε κίτρινο χρώμα και οσμή τσιγαρίλας ή σε Πέρλα και τα τέσσερα ακραία (με επιλογή του πελάτη η πλευρά) με κάψιμο από σιγκαρίλος.
    1 βαθμός
  30. Μια μικρή παρένθεση, επειδή είδα πολλάκις να επαναλαμβάνεται το επιχείρημα των "χρημάτων των φορολογουμένων που πηγαίνουν σε ανοησίες". Είμαστε σίγουροι ότι τα έξοδα της ΕΡΤ ή όποιου άλλου δημόσιου φορέα συμμετέχει δεν υπερκαλύπτονται από διαφημιστικά ή άλλα έσοδα; Δεδομένης και της απήχησης που έχει η Σάττι αλλά και του χαμού που έχει ήδη προκληθεί, δεν είναι λογικό να υποθέσουμε ότι από μόνη της αναβαθμίζει το διαφημιστικό προϊόν;
    1 βαθμός
  31. Να στείλεις CV και φωτό - που θα εξεταστούν από τριμελή επιτροπή "σοφών" η οποία θα αποφανθεί αν ο κτηνίατρος ματσάρει με τις συνολικές απατήσεις. ΥΓ: Αλλά τι λέω... Εσύ είσαι γερούνδιος. Εδώ θέλουμε να ρίξουμε το μέσο όρο, όχι να τον ανεβάσουμε. Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ...
    1 βαθμός
  32. TA TA TA stands for : True Analog True Algorithmic Time Assigned COSTIKKO
    1 βαθμός
  33. Αυτό το βίντεο δεν μπορεί να παρουσιάζεται ως conversation killer σε μια συζήτηση. Και θέλω να πιστεύω ότι και η Σάττι δε θα το παρέθετε για να δειγματίσει τη δουλειά της. Δεν πιστεύω ότι κάποιος με ορθή κρίση θα έβγαινε να ισχυριστεί ελαφρά τη καρδία ότι: Δεν εχει σχέση με το τραγούδι. Δεν εχει σπουδές στη μουσική. Δεν εχει μια γενική γνώση τουλαχιστον περι της ιστορίας της τέχνης αλλά και του concept στην τέχνη. Δεν εργάζεται επαρκώς. Όμως όλα τα παραπάνω δε σημαινουν ότι μπορούμε να ισχυριστούμε ότι έχει παραπάνω ικανότητες απο ανθρώπους που μελετούν με σαφή κατεύθυνση και αφοσίωση κάποια είδη με τόσο συγκεκριμνένα χαρακτηριστικα σαν αυτό. Κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα και καλά. Δε φτάνει ούτε ο χρόνος ούτε η αφοσίωση, και μερικές κοντράρουν πάνω σε άλλες. Επειδή βλέπω ότι αρκετοι τρώγονται με τις σπουδές στο Berklee, πρέπει να καταλάβουν ότι όλα αυτά τα κολέγια δεν είναι εγγύηση για κάτι γιατι λειτουργούν με την αμερικανική νοοτροπία περι της εκπαίδευσης που εν πολλοίς είναι πλήρωσε και αν θες, εκεί ειναι η γνώση, πάρτη. Αν δε θες, πλήρωσε και φύγε κανοντας κάποια βασικά πραγματα. Απο το berklee εχω γνωρίσει ανθρώπους που ήταν πολύ καλοί και κάποιους όχι και τόσο. Το ίδιο και με σπουδαστές απο το LACM το Codarts και το LCM. Απο μόνο του το χαρτί δε λέει κάτι για τον μουσικό και ευτυχώς, όπως ακριβώς και στη δουλειά μου έχω δει και αγράμματους με χαρτί απο το Harvard και άλλες βαρυγδουπες περιγαμηνες του εξωτερικου. Το ίδιο και με δουλειές απο βαρύγδουπα σε φήμη εργοληπτικά γραφεία του εξωτερικού, που έχουν μέσα λάθη που εδώ φοιτητής δεν κανει. Αλλά τα στέλνουν χωρις καν να ελέγχουν. Είναι ο λόγος που πάντα λέω ότι δείκτης για την ποιότητα των σπουδών ενός ιδρύματος δεν ειναι ο αριστούχος αλλά αυτός που με το ζόρι πέρασε τη βάση. Αυτό που όντως ισχύει είναι αυτό που είπε και ο Αποστόλης παραπάνω. Δηλαδή ότι στην αμερική αυτό που διδάσκεται στα κολλέγια της μουσικής και διαφεύγει ολοκληρωτικά σε κάποιον που σπουδάζει εδώ, ακόμα και αν έχει όρεξη να μάθει, είναι το να μάθεις για το μη μουσικό μέρος της δουλειάς. Δηλαδή το μαρκετινγκ της δουλειας σου, στρατηγικές καριερας, προστασία δικαιωμάτων και λοιπά στοιχεία περισσότερο οικονομικου και στρατηγικού προφίλ παρά καλλιτεχνικού. Σε αυτό το σημείο όλοι όσοι έχουμε σπουδάσει εδώ δυστυχώς χάνουμε. Δεν εκπαιδευτήκαμε για αυτό και το αποτέλεσμα είναι οι καριέρες και τα έργα πολλές φορές να πέφτουν στο κενό και να χάνονται ακόμα και απο ανθρώπους που έχουν επιδείξει ικανότητες ίσες και μεγαλύτερες και απο εγχώριους αλλά και διεθνείς καλλιτεχνες που μας έρχονται στο φεστιβάλ της πρωτεύουσας και με ειδικές μετακλήσεις για να πάρουν πρωταγωνιστικούς ρόλους. Ο έλληνας σπουδαστής μουσικής δεν γνωρίζει τίποτα για τη δουλειά και πώς να τη διεκδικήσει σωστά με το που ξεπορτίζει απο το ωδείο του και φιλοδοξεί να εργαστεί σα μουσικός. Μαθαίνει στην πράξη (αν μάθει). Στην αμερική σε ετοιμάζουν για αυτό. Και δυστυχώς αυτό σήμερα είναι στην καλύτερη εξίσου σημαντικό με τη μουσική για κάποιον που θέλει να βιοπορήσει ή έχει φιλοδοξες βλέψεις (μην πω και σημαντικότερο). Η Μαρίνα Σάττι στο τελευταίο φαίνεται ότι επιδεικνύει σημαντικές ικανότητες, ακολουθώντας μια πορεία με μικρή σχετικά αλλά σταθερή πρόοδο (την οποια διατηρεί εδώ και κάποια χρόνια, άρα η πρόοδος της δεν ειναι μικρή πια), κάνοντας στοχευμένες επιλογές που αποδεικνύουν ότι δεν απευθύνεται τοσο στην ελληνική κατανάλωση, ότι ακολουθεί σχέδιο που ασχετως αν εκπόνησε η ίδια ή εργολάβος αποδίδει και ότι έχει μια πολύ προσωπική αντιληψη περι της μουσικής της ταυτότητας. ΌΛΑ τα παραπανω είναι γεγονότα. Όμως δυστυχώς η τέχνη συμβαίνει και εκεί που δεν μαζεύεται πολύς κόσμος, και εκεί που δεν πεφτουν πολλά χρήματα. Και σίγουρα ο καθένας έχει προσωπικό φίλτρο για το τι του αρέσει και τι όχι και αυτό αντίθετα με τις επιστήμες, στην τέχνη μπορεί να σταθεί ως conversation killer. Δεν την γνωρίζω προσωπικά, και παρά το γεγονός ότι και ο ίδιος διακρίνω ποιότητες αλλά και άνθρωποι που σέβομαι και εμπιστεύομαι στο χώρο, ορκίζονται για τις ικανότητες της (και δεν εχω αμφιβολία για το κριτήριο τους) δεν μπορούν, ούτε η ίδια και δεν μπορει κανεις να με πεισει για τις αισθητικές της επιλογές. Δεν μπορώ να το παρακολουθήσω όλο αυτό και δεν μπορούσα απο την εποχή της διασκευής του θα σπασω κούπες. Ούτε τώρα στην εποχή της Rosalia και του διαπολιτισμικου trap. Δεν παλεύεται απο μένα η επιλογή του δρόμου που με συνέπεια ακολουθεί εδώ και κάμποσα χρόνια και μάλιστα η αρχική μου απορία για αυτό έχει δώσει τη θέση της στη βεβαιότητα ότι η ίδια είναι απόλυτα συνειδητή στο τι και πως το κάνει, ότι αυτο που εγώ δεν αντέχω δευτερόλεπτο σε αυτήν αρέσει. Αυτο το χιπστερ κολάζ χωρις συνδετικο ιστό, με θραύσματα απο συνταγες που στο πρόσφατο παρελθον εχουν δοκιμαστει επιτυχημένα απο εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους και πολιτισμούς σε διάφορα μέρη του κόσμου είναι μεν κατι που δεν συναντάμε πρώτη φορά αλλά παίζει ρολο και ο τρόπος που γίνεται. Και παρεμπιπτόντως λόγω αυτού πιστεύω ακράδαντα ότι στο ζάρι και το βίντεο του είχε αρκετό εως σχεδον αποκλειστικό λόγο. Δηλαδή δε θεωρώ ότι της επιβλήθηκε κάτι και αν ναι θα ήταν ελάχιστο ίσως και ανάξιο λόγου. Το βίντεο του συγκεκριμένου τραγουδιού, είναι σαν συνέχεια όλων των προηγουμένων της. Εχει αντιστοιχα κλισέ σημεία και είναι τέλεια ευθυγραμμισμένο με αυτά που λέει σε δηλώσεις, συνεντεύξεις* και το βιογραφικό της. Συνεπώς ένας λόγος παραπάνω για να πιστεύω ότι είχε τουλάχιστον γεναία μερίδα ελέγχου πάνω στο τελικό αποτέλεσμα. Η μουσική έχει πάψει να ειναι τόσο τεχνοκρατική όσο όταν μέχρι και τον 20 αιώνα. Σήμερα οι όντως δεξιοτεχνες δεν παράγουν μουσική (ειναι youtubers και δεν εχουν χρόνο) αλλά "περιεχόμενο" όπως οι υπόλοιποι παράγουν ένα show που με μορφή βίντεο απευθύνεται στο κοινό των SM με ότι και αν αυτο επιβάλει. Έτσι ίσως και οι πρώτοι να γίνονται αυτιστικοί και βαρετοί geeks που απευθύνονται σε άλλους geeks που έχουν αντοχή προσοχής μερικών δευτερολέπτων στο καθημερινό scroll τους. Αυτό δεν σημαινει απλά εκπτώσεις, αλλά περιορισμό της δυναμικής της μουσικής σε ένα σχεδον μονοψήφιο ποσοστό ενός συνολικού θεάματος στο οποίο η μουσική λειτουργεί συμπληρωματικά. Πολλές φορές και σε ένα σπάρταθλο καγκουριάς και καραγκιοζιάς για κέρδος λίγης παραπάνω θέασης. Και αυτό είναι το πλαίσιο στο οποίο σήμερα η μουσική ζει. Στα 1-2-3' του reel. Οπως επίσης έχει αναφερθεί και απο άλλους, και εγώ έχω τοποθετηθει ξανά ότι δυσκολεύομαι να εντοπισω τους λόγους που η καλη μουσική βιώνει αυτή τη συντριβή και δεν προσφέρεται πλεόν ως κάτι άλλο απο μια κακή τραγουδιστικού τύπου διασκέδαση/αποσυμπίεση. Πάει πακέτο και μαζί με άλλα πράγματα και σίγουρα κανένας (ειδικότερα οι νεότεροι) δεν προτείθεται να προσπαθήσει πολύ για κάτι που ακομα και παλιότερα λίγοι καταλάβαιναν και σήμερα ενδεχομένως κανείς. Η πραγματική τέχνη, όχι μόνο δε σου προσφέρει αλλά στα παίρνει όλα. Και αυτό είναι ένα τιμημα που λίγοι σήκωναν και σηκώνουν. Οι δε νεότεροι, στα πλαίσια της ανάγκης τους να απορρίψουν τις επιλογές της προηγούμενης γενιάς, τραβάνε προς τις κατευθύνσεις που προαναφέρθηκαν και μοιάζει αδύνατο να συμφωνήσουν δυο γενιές εκ των οποίων πιο παλιές γνωρισαν τον διαδικτυακό κόσμο κάποια στιγμή και τον χρησιμοποιούν και μια άλλα που έζησε και ζει όλη της τη ζωή μέσα απο αυτό. *Μερικές μέρες πριν την προβολή του βίντεο είχε δηλώσει ότι: "Ο κόσμος έχει αυτά τα στερεότυπα για την Ελλάδα για τα όμορφα νησιά, τα αρχαία, τη θάλασσα, το σαγανάκι, το όνειρό μου είναι να δείξω στον κόσμο αυτή τη νέα Ελλάδα του σήμερα, με την urban κουλτούρα και την έμπνευση απο την πόπ κουλτούρα".
    1 βαθμός
  34. τρεχουν ολα. μολις γυρισα και τα 2 pc μου , το ενα εχει μεσα τις παναγιας τα ματια, απο 10 σε 11 με μηδενικα προβληματα, μη σου πω οτι τρεχουν καλυτερα στα 11....
    1 βαθμός
  35. Καλλίτερα νεο PC, δεν θα χρειαστεί και να κάνει ενδεχομένως και χακεριές. Με το MBR σε GPT κ.λ.π... Edit 2... Άσε που για να έχει 7αρια, σημαίνει ότι ο επεξαργαστής του ΔΕΝ υποστηρίζεται επίσημα από τα 11. Θα χρειαστεί, όπως και να έχει, χακερίες (που οκ τις έδωσε η microsoft), αλλά θα φάει χρόνο...κι άλλο.
    1 βαθμός
  36. ειστε υπερβολικοι και ΓΕΡΟΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι και στην εποχη μας παραγεται ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ μουσικη, απλα παραγεται και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ μουσικη οποτε θελει λιγο παραπανω για να ΨΑΞΕΙΣ να την βρεις. Τωρα αν μιλας μονο για Mainstream, top-40 θα συμφωνησω αλλα και παλι διστακτικα μια και φοβαμαι οτι ο λογος που δεν μου αρεσει σχεδον τιποτα στο top 40 δεν ειναι επειδη δεν ειναι "καλο" αλλα επειδη εχω τα αΦτια ενος 60χρονου (σχεδον).....
    1 βαθμός
  37. Για να πετύχεις έναν καλό ήχο, μπορείς να δοκιμάσεις έναν καθαρό φεντερ και καποιο big muff, σκακαρισμένο με λίγο ts808 και compression. Πολύ πρόχειρα μαγείρεψα έναν ήχο, χωρίς να ξερω πως παίζεται το κομμάτι. mar.mp3
    1 βαθμός
  38. Θα μου επιτρέψεις μια μικρή διαφωνία... Δεν είναι "μας" η ήττα ως Ελλάδα. Είναι "όλων μας" παγκοσμίως. Η κατρακύλα είναι συνολική και εμείς είμαστε μέρος της. Floyd, Queen, YES, Supertramp, ELP, Παπαθανασίου για να αναφέρω ορισμένους... Πάνε, τέλος. Τώρα Badbanny (αν το λέω σωστά) και Kanye West. Και έχουμε μείνει εμείς να ζούμε με τα "φαντάσματα" των ένδοξων ημερών. Δυστυχώς, είμαστε είδος υπό εξαφάνιση. Αλλά από την άλλη, είναι αναπόφευκτο.
    1 βαθμός
  39. Πολλά μπράβο για το εγχείρημα! Ήσουν πολύ πειστικός στο μεγαλύτερο μέρος. Πολύ καλός ήχος, ατμόσφαιρα και το παίξιμο σου υποστηρίζει πολύ το -αρκετά απαιτητικό- κομματι. Το γουστάρεις και αυτο φαίνεται. Σε κάποια -λίγα- σημεία εάν είχες κάπως καλύτερη ροη, και ήσουν λίγο πιο «διακριτικός» στη χρήση του tremolo, θα μιλούσαμε για μια τέλεια εκτέλεση.
    1 βαθμός
  40. Εκτός από το παίξιμο, μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος σου. Δεν είναι αμιγώς "Γκιλμορικός", αλλά έδωσε τα μέγιστα στην ατμόσφαιρα του κομματιού.
    1 βαθμός
  41. Σωραίος. Αλμπουματάρα btw.
    1 βαθμός
  42. Δεν ξέρω τι είναι, εκτιμώ ότι απλά άλλαξαν το όνομα που εμφανίζεται πχ το "Miltos23" να γίνει "Πεταλουδίτσος" αλλά αναγράφεται το ex-Miltos23 για να γνωρίζουν ποιος είναι.
    1 βαθμός
  43. Εξω απο την πλακα εμενα αυτο που μου κανει τεραστια εντυπωση ειναι η παντελης έλειψη ΧΙΟΥΜΟΡ των...επικριτων του βιντεο που δεν καταλαβαινουν οτι η Σατι κανει ΠΛΑΚΑ με τα στερεοτυπα που εχουν οι..ασπροκαλτσομενοιμεσανδαλια κΣενοι για την Ελλαδα..και δεν τα προβαλει ως θετικα σημεια της χωρας για τα οποια καποιος αξιζει να την επισκεφτει... (ενταξει είμαστε Βαλκανιοι και ως εκ τουτου το χιουμορ δεν ειναι και το δυνατο μας σημειο αλλα οχι και ετσι ρε φιλωΟυζ)
    1 βαθμός
  44. Το τραγούδι και το κλιπ τα σπάνε. Αυτοί που λένε για κιτς και μπολυγουντ φαντάζομαι δεν δέχονται ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να εχει και άποψη και συγχρόνως να μην παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Η Σάττι δεν είναι τυχαία. Θεωρώ ότι τα πολλά dislikes που αναφέρονται στα βίντεο προέρχονται περισσότερο από ανθρώπους που ακούν περισσότερο Οικονομόπουλο και λιγότερο Μαχαβισνου ορκεστρα
    1 βαθμός
  45. ζΟΥΡΝΑΣ αγορι μου ο βασιλεφσ....τι να κλασι το κλαρινο..τιποτισ δεν κΣινι το αΦτι οπως ο ζουρνας.. το τραγουδι μαμαει και δερνει btw για το ειδος (δεν το ειπα εγω μου το ειπε ο ανιΠσιος μου που ακουει ΜΟΝΟ τραπ και ρεγκετον και ειναι 17 ετων και ινΕ και LGBT οποτε κατι κσερι ), σιγουρα το πρωτο τραγουδι της εβροβιζιον που εχουμε στειλει και μου αρεσει (ή τελος παντων δεν με κανει να θελω να αΦτοχτονισο απο την βαρεμαρα και την υποκρισια ) . σουπερ παραγωγη, πανεξυπνη ενορχηστρωση και το βιντεο σκοτΩ.
    1 βαθμός
  46. Αυτά έλεγα στον @Waterfall-K, αυτά θα επαναλάβω... Αν και διαγωνισμός "τραγουδιού", προσπαθήστε να αφήσετε το τραγούδι, τη μουσική εκτός... Κατανοητό ότι για εμάς, γερούνδιους και νεότερους που ασχολούμαστε με τη μουσική, είναι από δύσκολο ως ακατόρθωτο να θέσουμε εκτός κάδρου αυτές τις παραμέτρους. Όμως η Ευροβιζιόν έχει μετεξελιχθεί σε κάτι, που σε εμάς μπορεί να μην αρέσει, αλλά η Σάττι την προσέγγισε με έναν τρόπο που προσεγγίζει τα "θέλω" του διαγωνισμού. Δεν κρίνω τη συμμετοχή της μουσικά, αλλά ως pure business. Δείτε τι πουλάει ο «ανταγωνισμός». Με αυτόν πρέπει να γίνουν οι συγκρίσεις και όχι με τα ακούσματα μας. Και όπως λέω, είναι απλά η Ευροβιζιόν, όχι κάποιο ζήτημα ζωής ή θανάτου... Cheers
    1 βαθμός
  47. Για τους γνώστες
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου