Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 07/10/2019 σε όλα

  1. 15 points
    Ανακατασκευή κιθάρας Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) Αρχικά να πούμε ότι η κιθάρα είναι η Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) αντιγραφή της Fender Red Lead II (1979). ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΘΑΡΑΣ Παίζουμε την κιθάρα να δούμε σε τι κατάσταση είναι. Από ότι φάνηκε η κιθάρα κατά ένα μεγάλο ποσοστό έπρεπε στην ουσία να φτιαχτεί από την αρχή γιατί διαπιστώθηκε ότι είχε: 1. Στρεβλωμένο μανίκι (neck warped) από το 5ο τάστο και μετά. Στην κάτω εικόνα παρατηρούμε ότι το μπράτσο είναι στραβό και παρεκκλίνει προς μια μεριά: 2. Βέργα ρύθμισης μπράτσου (truss rod): κατεστραμμένο σπείρωμα/πάσα! Αδυναμία ρύθμισης ισιάδας-καμπύλης μπράτσου για ρύθμιση του action: 3. Τάστα: φθαρμένα, χαμηλά, αυλακώσεις… 4. Nut: πλαστικό, σπασμένο nut με όλα τα περιπλεκόμενα προβλήματα (βαθιά αυλάκια ,η χορδή «πατούσε» σε όλο το αυλάκι κατά μήκος και όχι στην μπροστά άκρη του nut, ψηλό nut actionκτλ 5. String Action: πολύ ψηλό action των χορδών που έκανε την κιθάρα σχεδόν αδύνατη στο παίξιμο: 6. Γέφυρα (fixed fridge): παραμορφωμένα βαγονάκια, το σημείο επαφής της χορδής ανάμεσα στις δυο μικρές εξάγωνες βίδες, δεν ήταν στο κέντρο, έλειπαν ελατήρια και βίδες, οι αποστάσεις μεταξύ των χορδών ΔΕΝ ήταν σωστές, κατεστραμμένες βίδες στα σπειρώματα και στην κεφαλή και γενικά μια πολύ χαμηλής ποιότητας γέφυρα: 7. Ηλεκτρικά: χαλασμένα ποτενσιόμετρα (volume, tone),χαλασμένοι διακόπτες, κομμένα καλώδια, μόνο ο ένας μαγνήτες ήταν άθικτος και σε καλή λειτουργική κατάσταση. 8. Neck plate: κατεστραμμένες βίδες στην κεφαλή τους: 9. Κλειδιά κουρδίσματος και string trees: τα κλειδιά είχαν πρόβλημα στα γρανάζια τους και αδυνατούσαν να κρατήσουν σταθερό κούρδισμα. Τα strings trees ήταν παλιού τύπου όπου τα συγκεκριμένα «μαγκώνουν τις χορδές» και ΔΕΝ τις αφήνουν να τεντωθούν ομαλά στο κούρδισμα, στο intonation και στα bendings: Παρακάτω θα αναλύσουμε ένα προς ένα τα βήματα ανακατασκευής της: --Το πιο ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα της κιθάρας ήταν στο μανίκι. Πιο ειδικά διαπιστώθηκε ότι ήταν στρεβλωμένο (neck warped). Βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα ότι το μπράτσο έχει μια κλίση της τάξης περίπου 3 χιλιοστών από την υπόλοιπη ταστιέρα: Οι αιτίες τις στρέβλωσης του μπράτσου πολλές, μια από αυτές είναι το ξύλο να ήταν προβληματικό από την ΑΡΧΗ. Πιο ειδικά το ξύλο να μην μπορεί να παραμένει σταθερό μετά την κοπή του και τον εγκλιματισμό του και να έχει την ΤΑΣΗ να παρεκκλίνει προς διάφορες κατευθύνσεις, όσες φορές και να πλανηθεί. Συνήθως τέτοια ξύλα ΔΕΝ τα χρησιμοποιούμε σε μουσικά όργανα και τα συναντάμε σε κιθάρας του εμπορίου μαζικής παραγωγής και χαμηλού κόστους. Επιδιόρθωση στρέβλωσης μπράτσου: Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν είναι: - Αφαίρεση ταστιέρας - Ισοπέδωση μπράτσου - Αλλαγή του trussrod -Τοποθέτηση με δυο μπάρες ανθρακονήματος - Καινούρια ταστιέρα σφενδάμι (rock maple) - Βάψιμο 1. Αφαιρούμε τα τάστα και την ταστιέρα με θερμότητα: Αξιολόγηση: στην πάνω εικόνα παρατηρούμε την αφαίρεση της ταστιέρας και το truss rod μονής δράσης παρόμοιο με το truss rod που χρησιμοποιεί η Martin. Διαπιστώθηκε ότι το αυλάκι του truss rod είχε πολύ μεγάλα κενά με αποτέλεσμα η βέργα να ΜΗΝ είναι τοποθετημένη ΣΦΙΧΤΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ μέσα του (βλέπε κάτω εικόνα). Το γεγονός ότι η βέργα ΔΕΝ ήταν «σφιχτή» στο αυλάκι του truss rod μπορεί να ήταν και αυτός ένας λόγος στρέβλωσης του μάνικου (βλέπε κάτω εικόνα). Επίσης, η βέργα δεν λειτουργούσε γιατί ήταν χαλασμένα τα σπειρώματά της, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ρυθμιστεί η καμπυλότητα-ισιάδα του μπράτσου και κατ επέκταση να μην μπορούμε να ρυθμίσουμε και το action της κιθάρας: 2. Αντικατάσταση του παλιού truss rod με καινούριο διπλή δράσης. Για να τοποθετηθεί το καινούριο truss rod ΣΦΙΧΤΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ στο μανίκι επιβάλλεται να γεμιστεί το κανάλι του truss rod με ξύλο σφενδάμι (rock maple) και στη συνέχεια άνοιγμα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ καναλιού, για να τοποθετηθεί η καινούρια βέργα. Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε το κανάλι του truss rod έχει καθαριστεί και είναι έτοιμο να κολληθεί σε αυτό ένα ΝΕΟ κομμάτι ξύλο από σφενδάμι: 3. Μετά το κόλλημα του ξύλου, ΠΛΑΝΙΣΜΑ της πάνω επιφάνειας του μπράτσου. Σε αυτό το σημείο πλανίζετε και η στρέβλωση του μάνικου που είδαμε πιο πάνω και πλέον το ξύλο είναι ολόισιο: 4. Το καινούριο truss rodείναι τύπου wheel, το οποίο θα ρυθμίζεται από την πίσω άκρη του μάνικου, χωρίς να είναι απαραίτητο να βγαίνει το μπράτσο κάθε φορά που θα χρειάζεται ρύθμιση, όπως γινόταν σε παλιές fender. 5. Άνοιγμα καναλιού truss rod: 6. Ενίσχυση του μάνικου: ανοίγουμε δυο κανάλια δεξιά και αριστερά του trussrod για να τοποθετήσουμε σε αυτά δυο βέργες ανθρακονήματος (carbon fiber). Να πούμε ότι, οι βέργες ανθρακονήματος σε συνδυασμό με καινούρια ταστιέρα από σφενδάμι (rockmaple) και καινούρια τάστα από ατσάλι ΘΑ προσδώσουν την απόλυτη σταθερότητα στο μάνικο χωρίς να υπάρχουν πλέον προβλήματα στρέβλωσης. TIP: να πούμε εδώ ότι με μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο θα δούμε ότι σε περιπτώσεις στρέβλωσης του μάνικου, κάποιοι εφαρμόζουν την μέθοδο του ατμού. Με αυτήν την μέθοδο μαλακώνουν το ξύλο με ατμό, το ευθυγραμμίζουν (διόρθωση στρέβλωσης), το αφήνουν να στεγνώσει και μετά το ξύλο έχει αποκτήσει την ισιάδα του. Παρόλα αυτά αυτή η μέθοδος ΔΕΝ είναι αξιόπιστη γιατί μετά από λίγο καιρό το ξύλο θα επανέλθει πάλι στην αρχική του κατάσταση, γιατί πολύ απλά τέτοια ξύλα είναι προβληματικά από την αρχή. Η λύση του ατμού, είναι γρήγορη λύση, οικονομική, δεν απαιτεί εξειδικευμένα εργαλεία και το σημαντικότερο ΔΕΝ είναι αποτελεσματική σε βάθος χρόνου. 7. Τοποθέτηση truss rod και ανθρακονημάτων. Η κόλληση των ανθρακονημάτων γίνετε με εποξική 2 συστατικών: TIP: όταν τοποθετούμε το truss rod, βάζουμε σε διάφορα σημεία λίγο σιλικόνη κυρίως στις ΑΚΡΕΣ και μεταξύ 7ου και 9ου τάστου. Αυτό το κάνουμε για να μην ακούγονται «τριξίματα» κατά το παίξιμο της κιθάρας βλέπε κάτω εικόνα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑΣ ΤΑΣΤΙΕΡΑΣ 1. Σφενδάμι (rock maple), ακατέργαστο (rough), πλατύβενο (plain sawn 2. Πλάνισμα πάνω και κάτω επιφάνειας και τρίψιμο με 120 γυαλόχαρτο. Μαρκάρουμε το ξύλο για να φανούν τα χαμηλά σημεία κατά το τρίψιμο. Έλεγχος πάχους ταστιέρας. 3. Διαμορφώνουμε στην ταστιέρα, καμπύλη ακτίνας 16’’ ιντσών με το παρακάτω εργαλείο: 4. Το επόμενο βήμα αφορά το κόψιμο των εγκοπών στην ταστιέρα για να μπουν στη συνέχεια τα τάστα. Αυτό το βήμα είναι πάρα πολύ σημαντικό και πρέπει να είναι να έχει 100% ακρίβεια, γιατί η κιθάρα θα ακούγεται εκτός τόνου (flat-sharp). Επιβάλλετε οι εγκοπές να ανοίγονται με εξειδικευμένα εργαλεία που είναι φτιαγμένα για αυτή τη δουλειά, όπως είναι τα παρακάτω εργαλεία: 5. Ανοίγουμε τα σημάδια (fretboard dots) στην ταστιέρα με το παρακάτω μίνι ρούτερ, αφού πρώτα τοποθετήσουμε στην επιφάνεια της ταστιέρας χαρτοταινία για να την προστατέψουμε από γδαρσίματα: 6. Αποφασίστηκε η ταστιέρα να φαίνεται κατά κάποιο τρόπο παλαιωμένη (relic). Ρίχνουμε διάσπαρτα και σε σημεία που τα δάχτυλα έχουν την μεγαλύτερη συχνότητα επαφής με την ταστιέρα, μια σταγόνα μαύρη βαφή διαλύτου και τρίβουμε με δέρμα εμποτισμένο σε διαλυτικό: -Μετά γεμίζουμε τα σημάδια (fretboard dots) με κόλλα (ανάμιξη εποξική 2 συστατικών και μαύρης βαφής διαλύτου: 7 .Έτσι θα δείξει η ταστιέρα παλαιωμένη (relic) στο τέλος της (προκαταβολική φωτογραφία!) : 8. Για δεύτερη φορά ΠΡΙΝ την εισαγωγή τάστων, διαμορφώνουμε την καμπύλη της ταστιέρας με το εργαλείο 16” radius block: 9. Κόλλημα της ταστιέρας στο μπράτσο. TIP: Τοποθετούμε το 16” radius block πάνω στην ταστιέρα ΓΙΑ να πετύχουμε όσο το δυνατόν ΙΣΗ πίεση σε όλο το μήκος της, βλέπε κάτω εικόνα: TIP: ΠΡΙΝ κολλήσουμε την ταστιέρα, την ευθυγραμμίζουμε πάνω στο μανίκι και ανοίγουμε 2 τρύπες του 1χιλιοστού στο 18ο και στο 1ο τάστο όπου σε αυτές τις τρύπες θα τοποθετηθούν μικρά καρφάκια για να κρατήσουν σταθερή την ταστιέρα (από γλιστρήματα) κατά την κόλλησή της (βλέπε κάτω εικόνα): 10. Παρακάτω βλέπουμε την ταστιέρα κολλημένη στο μανίκι: 11. Αφού κολληθεί η ταστιέρα, την αφήνουμε να στεγνώσει τουλάχιστον 24 ώρες. Στο επόμενο βήμα μαρκάρουμε με μολύβι την ταστιέρα και ισοπεδώνουμε με 16΄΄radius block έως εξαφανιστούν οι γραμμές από το μολύβι: 12. Ανοίγουμε τρύπες στα πλαϊνά της ταστιέρας και βάζουμε τα πλαϊνά σημάδια (side dots), κόλλημα με κυανοακρυλική κόλλα. ΠΡΟΣΟΧΗ όταν δουλεύουμε με κυανοακρυλικη κόλλα φοράμε προστατευτικά γυαλιά και γάντια!! 13. Στρογγυλοποίηση άκρης ταστιέρας: ΑΛΛΑΓΗ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΣΤΟ HEADSTOCK 14. Ευθυγραμμίζουμε το λογότυπο και μετά με cnc δίνουμε το όνομα του ιδιοκτήτη της κιθάρας κατόπιν συνεννόησης!: 15. Αναμιγνύουμε: κόλλα εποξική 2 συστατικών + κόκκινη βαφή διαλύτου και γεμίζουμε, μετά απαλό τρίψιμο με 120 γυαλόχαρτο: 16. Τοποθετούμε το μπράτσο στο σώμα και ελέγχουμε την κλίμακα της κιθάρας να είναι σύμφωνη με την γέφυρα για την σωστή ρύθμιση του intonationαργότερα: 18. Το neck pocket πρέπει να είναι 16χιλιοστά βαθύ. Στην κιθάρα αυτή ήταν 19χιλιοστά. Το γέμισμα με ξύλο 3χιλιοστών ήταν απαραίτητο, βλέπε παρακάτω εικόνες: 19. Καθάρισμα, ισοπέδωση και κόλλημα ξύλου σφενδάμι 3χιλιοστών: - 20. Πειραματισμός για να πετύχουμε την απόχρωση χρώματος, αναμιγνύοντας εποξική 2 συστατικών και κόκκινη βαφή διαλύτου: - ΒΑΨΙΜΟ ΜΑΝΙΚΟΥ 21. Αφαιρούμε το παλιό βερνίκι με υαλόχαρτο 120/240/320/400/600/ατσαλόμαλο τύπου 00: 22. Βάψιμο με γομαλάκα. Η γομαλάκα είναι φυσικό βερνίκι που χρησιμοποιούν στα καπάκια των κλασσικών κιθάρων. Αραίωση με καθαρό οινόπνευμα 95 βαθμών και εφαρμόζουμε με την «μέθοδο της μπάλας» όπως γίνετε στις κλασσικές κιθάρες και σε άλλα όργανα: 23. Βαφή μάνικου με γομαλάκα. Πιο πάνω είδαμε ότι θέλαμε να προσδώσουμε στην ταστιέρα την εικόνα του παλιού (relic), όπου είχαμε βάλει διάσπαρτα μαύρη βαφή διαλύτου. Παρακάτω είναι το τελικό αποτέλεσμα: - 24. Πριν την εισαγωγή των τάστων ελέγχουμε πρώτα με το παρακάτω εργαλείο το βάθος που πρέπει να έχει το κάθε αυλάκι ξεχωριστά, ώστε να τοποθετηθεί ακριβώς το τάστο χωρίς να προεξέχει πάνω στην ταστιέρα: 25. Στη συνέχεια με μια τριγωνική λίμα, λιμάρουμε πολύ ελαφριά το πάνω μέρος της εγκοπής ώστε να μπορεί να γίνει εισαγωγή-εξαγωγή των τάστων χωρίς να τραυματίσουμε το ξύλο τα λεγόμενα fretchips: 26. Εισαγωγή ατσάλινων τάστων (stainless steel Jumbo Jescar frets) με πρέσα για τάστα: - TIP: θα πρέπει ΠΡΙΝ την τοποθέτηση των τάστων, να διαμορφώσουμε την καμπύλη το radius των τάστων να είναι ίδιο με αυτό της ταστιέρας. Με αυτόν τον τρόπο θα πετύχουμε την ΤΕΛΕΙΑ επαφή ταστιέρας και τάστου. Η διαδικασία αυτή γίνετε με το παρακάτω εργαλείο: 27. Κόψιμο των τάστων με μικρό τροχό: TIP: κατά το κόψιμο με τροχό, στις άκρες το τάστο αναπτύσσει μεγάλες θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να ΚΑΙΓΕΤΑΙ η άκρη του ξύλου της ταστιέρας και ειδικά στο σφενδάμι που είναι ανοιχτόχρωμο ξύλο. Για περισσότερη ασφάλεια χρησιμοποιείστε κοπτικό για ατσάλι: 28. Οι άκρες των καινούριων τάστων έχουν γωνία 90ο. Με ειδικό εργαλείο τα λιμάρουμε για να προσδώσουμε γωνία 35ο για να μην ενοχλούν κατά το παίξιμο (fretbevel Tip: το συγκεκριμένο εργαλείο είναι φτιαγμένο από τεφλόν, το οποίο ΔΕΝ γδέρνει την πάνω επιφάνεια των τάστων κατά το λιμάρισμα. 29. Ισοπέδωση τάστων (fret leveling). Κατά την ισοπέδωση των τάστων πρέπει να αφαιρεθεί όσο το δυνατόν λιγότερο υλικό, για να μην μειωθεί πολύ το ύψος τους και για να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερη υψομετρική ομοιομορφία των τάστων μεταξύ τους. Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες που είδαμε ΠΙΟ πάνω ΠΡΙΝ την εισαγωγή τάστων. Σε αυτό το βήμα, ρυθμίζουμε την ταστιέρα να είναι ολόισια κατά μήκος με το παρακάτω μεταλλικό χάρακα: Συνέχεια, ισοπέδωση τάστων: Στο ΠΡΩΤΟ βήμα μαρκάρουμε την κορυφή όλων των τάστων με έναν σκουρόχρωμο μαρκαδόρο, για να ελέγξουμε τα χαμηλά σημεία των τάστων κατά το λιμάρισμά τους. Μετά με μια λίμα ειδική για τάστα (fretleveler) μήκους 15 εκατοστών, περνάμε όλα τα τάστα κατά μήκος. Η φορά ισοπέδωσης των τάστων πρέπει να ακολουθεί την πορεία των κόκκινων βέλων, που αυτό σημαίνει ότι κάποια περάσματα θα πρέπει να γίνουν έξω από την ταστιέρα, βλέπε κάτω εικόνα: Στη συνέχεια, ξανά μαρκάρουμε την κορυφή τον τάστων και με το radius block, ξανά περνάμε κατά μήκος αλλά κυρίως κατά πλάτος όλα τα τάστα, ώσπου να σβηστούν όλα τα σημεία του μαρκαδόρου από την κορυφή των τάστων: TIP1: κατά την ισοπέδωση των τάστων, με το 16 radius block θα πρέπει να είναι σε ΣΥΝΕΧΗ επαφή με όλα τα τάστα χωρίς να μένει κανένα εκτός τόσο κατά την κίνηση μπρος-πίσω (κατά μήκος), τόσο και κατά πλάτος. Αυτό για να το πετύχουμε θα πρέπει το radius block να έχει μεγαλύτερο μήκος από την ταστιέρα. TIP2: σε αυτό το βήμα επειδή κατά το λιμάρισμα των τάστων ασκείτε κάθετη πίεση πάνω τους, και υπάρχει περίπτωση να καμπυλώσει το μανίκι ελάχιστα, θα πρέπει να ακυρώσουμε αυτήν την κάθετη πίεση για να διατηρήσουμε την ισιάδα του μπράτσου και αυτό θα το πετύχουμε πολύ απλά, υποστηρίζοντας με το χέρι την κάτω μεριά του μάνικου. 30. Fret Crowing: μόλις τοποθετηθούν τα τάστα έχουν την μορφή στην Α τάστο. Μετά την ισοπέδωση των τάστων, η πάνω επιφάνειά τους έγινε επίπεδη Β τάστο, επαναφέρουμε την κορώνα (στρογγυλοποίηση) του κάθε τάστου ξεχωριστά με ειδικές λίμες Fret crowing. Τελικό αποτέλεσμα Γ τάστο: 31. Στρογγυλοποίηση της άκρης του κάθε τάστου ξεχωριστά, με ειδική λίμα: 32. Γυάλισμα τάστων: τοποθετούμε χαρτοταινία ανάμεσα στα τάστα για να προστατέψουμε την ταστιέρα και γυάλισμα των τάστων με γυαλόχαρτα 120/240/260/400/600/ και τέλος polishing με dremer: TIP: μερικά περάσματα πρέπει να γίνουν με τον παρακάτω τρόπο. Τυλίγουμε σε ένα τύπου σφουγγάρι το γυαλόχαρτο και το περνάμε με γρήγορες κινήσεις κατά μήκος της ταστιέρας (θα λέγαμε στρογγυλοποίηση τάστων): 33. Με ένα αιχμηρό αντικείμενο κάνουμε επίτηδες «σημάδια» σε διάφορα σημεία στην ταστιέρα για να προσδώσουμε την εικόνα του παλιού: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 34. Για την μείωση του θορύβου (feedback) βάζουμε θωράκιση από χαλκό, στα cavities του σώματος και πίσω στο pickguard και γειώνουμε: 35. Αντικατάσταση των παλιών εξαρτημάτων με καινούρια ποτενσιόμετρα 250Kohms Bourns (Made in Germany), Jack και διακόπτες (switchcraft Made in USA): ΜΑΓΝΗΤΕΣ 36. Servise μαγνήτη: άνοιγμα μαγνήτη και καθάρισμα από σκουριά κυρίως: 37. Καθάρισμα των polepiecesμε dremer: 38. Παλιά λόγο έλλειψης τεχνογνωσίας, τους μαγνήτες ΔΕΝ του βύθιζαν σε υγρό (παραφίνη + κερί) για την μείωση του θορύβου-μια διαδικασία που ονομάζεται potting. Έτσι ήταν και αυτοί οι μαγνήτες. Οπότε potting: 39. Καινούρια: κλειδιά κουρδίσματος, roller string trees, neckβίδες, pickguard βίδες και καινούρια γέφυρα: ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ NUT 40. Αντικαταστάθηκε το παλιό πλαστικό nut με κοκάλινο. Υπάρχουν πολλοί τύποι nut (κόκκαλο, γραφίτης, μπρούτζος, τιτάνιο, ανθρακόνημα μέχρι και μαργαριτάρι). Σε αυτή την κιθάρα χρησιμοποιήθηκε nut από νεροβούβαλο (buffalo). Τοποθέτηση και ρύθμιση με τις παρακάτω λίμες: TIP: οι εγκοπές/αυλάκια του nut, στις οποίες κάθονται οι χορδές πρέπει να έχουν βάθος το ΜΙΣΟ της διαμέτρου της χορδής (βλέπε κάτω εικόνα). Για να μπορεί η χορδή να κινείτε ελεύθερα κατά το bending, κούρδισμα, ρύθμιση του intonation... SETUPκιθάρας και Τελικό Αποτέλεσμα
  2. 5 points
    ... είμαι σε περίοδο δημιουργίας ενός πιλότου για το έτος 2020, ανεβάζω το εν λόγω μουσικό θέμα το οποίο θα προοριστεί για την δημιουργία σειράς ή ταινίας με βάση το δραματικό και αστυνομικό στοιχείο. Αυτό και κάμποσα άλλα που δουλεύονται θα δούνε το φως του Netflix κατά κύριο λόγο. Κάποια ίσως πάνε και προς Nat. Geographic μεριά, μιας και είναι ντύσιμο ντοκυμανταίρ. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Υ.Γ. Μιας και ο Δούκας Δρίτσας έχει ανοίξει τους ασκούς της δημιουργίας, με έχει πριζώσει για τα καλά.
  3. 4 points
  4. 4 points
    Αγαπητό νέο μέλος, τι δεν καταλαβαίνεις; Πως η συκοφαντική δυσφήμιση είναι αδίκημα και υπάρχει πιθανότητα να βρεθείς κατηγορούμενος απο τον εισαγγελέα ή το ότι η διαφήμιση δεν έχει τις ίδιες συνέπειες για εσένα κι ας χάνω μόνο εγώ έσοδα; Επίσης η διαφορά του νέου μέλους που επέλεξες να αναφέρεις σαν παράδειγμα, είναι χαοτική σε απλόχερη συνεισφορά γνώσης και ενδιαφέροντος προς το φόρουμ (θα το δεις απο τις ευχαριστίες κάτω απο το ποστ του) απο κάποιο άλλο νέο μέλος που αμφισβητεί με το καλημέρα τους Κανονισμούς που προσυπέγραψε για να συμμετάσχει, ανακυκλώνοντας απλά διαχειριστικά θέματα. Το μέγεθος της συνεισφοράς που θα επιτρέψει σε κάποιον να "αυτοδιαφημιστεί", λέγεται θετική φήμη που αποκτά για τα ενδιαφέροντα άρθρα και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις βοηθείας σε τεχνικά θέματα. Κοίταξε στα άρθρα φερ' ειπείν και πες μου αν δεν θα εμπιστευόσουν έναν ηχολήπτη π.χ. που μοιράζει απλόχερα την γνώση του χωρίς ανασφάλεια. Ταυτόχρονα το να πεις "εγω θα συνεργαστώ με αυτόν γιατί ξέρει τι κάνει" είναι μια λογική και θεμιτή αντίδραση. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
  5. 3 points
    Μα, πιάνετε διαρκώς ακραίες περιπτώσεις. Κι εσύ και ο Αλιμπαρούτης! Ξέρεις τι είπε ο Ξέρξης στον ηχολήπτη του, έτσι; . . . . -"Κόψε μου λίγο τους τριακόσιους..."
  6. 2 points
    Δηλαδής, αν το Levi's 501 μου είναι μεγάλο, να ζητήσω το 500?
  7. 2 points
    Οτι ισχύει για ιδιώτες ισχύει και για επαγγελματίες. Ο νόμος είναι ένας. Η συμπεριφορά μου εξω στην κοινωνία, δεν πρέπει να ειναι διαφορετική απο αυτη στο ιντερνετ. Αν σκέφτομαι διπλά να θίξω κάποιον σε real life, μη νομίζω πως θα το κάνω ανώνυμα και εύκολα εδω.
  8. 2 points
    Όπως λένε και οι Κανονισμοί, το μεμπτό είναι "να αυτοδιαφημίζεται κάποιος". Σκοπός μιας σελίδας σαν το Noiz είναι να βοηθάει. Οταν κάποιος έχει θετικές εμπειρίες απο ένα επαγγελματία ή κατάστημα (και δεν είναι ο πρώτος που δοκίμασε), γιατί να μην το πει σε κάποιον που ρωτάει; Τα καλά πρέπει να λέγονται. Βέβαια στο παρελθόν αυτό παρερμηνεύτηκε και στα καλά καθούμενα γέμισε το φόρουμ με ικανοποιημένους πελάτες ΕΝΟΣ επαγγελματία που προφανώς έκανε μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο. Άνοιγαν θέματα για να μας μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους... Έχει υπάρξει και το αντίθετο βέβαια. Άτομο που μπαίνει για να δυσφημίσει επώνυμο επαγγελματία, ανώνυμα γιατί δεν έγινε η δουλειά όπως νόμιζε. Και είναι πολλές οι φορές που απο άγνοια κάποιος νομίζει πως τον κορόιδεψαν. Χωρίς να το συζητήσει με τον επαγγελματία. Έχει φανεί εξόφθαλμα μέσα στην συζήτηση αυτό. Ναι γράψε την εμπειρία σου χωρίς να αναφέρεις ή προσδιορίζεις πρόσωπα. Αν προκύψει πως εχεις δίκιο μπορεί να ζητηθεί και απο τον επαγγελματία η άποψη του. Και τα δύο παραπάνω είναι κατακριτέα γιατί παραπλανούν. Το να πεις όμως πως εγω πηγαίνω τις κιθάρες μου στον Χ, χρόνια τώρα και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά στις τιμές τσούζει, δεν είναι κακό για κανένα. Είναι δείγμα συνειδητοποιημένου καταναλωτή που ξέρει τι θέλει, το απαιτεί και το πληρώνει. Και παράλληλα είναι μια ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους. Δεν είναι διαφήμιση.
  9. 2 points
    Του πρότεινες ένα με 5 οκτάβες και με πάνω από 1000 ευρώ. Ο άνθρωπος θέλει 3 ή 4 οκτάβες να το έχει μαζί του μέσα στο φορτηγό για να ξεκ@βλώνει όσο είναι στο δρόμο.
  10. 2 points
    Όσον αφορά elixir για ηλεκτρική τα έχω ξαναπεί: Από τότε που τις γνώρισα δεν κοίταξα αλλού γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος. Ήχος και αίσθηση μη coated (με άλλα λόγια το coating είναι σα να μην υπάρχει) και διάρκεια στο χρόνο τριπλάσια από οποιοδήποτε μη coated μοντέλο. Να διευκρινίσω ότι μιλάω αποκλειστκά για τις nanoweb. Όσοι τις δοκίμασαν και παραπονέθηκαν για αίσθηση/ήχο το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι έπαιξαν με polyweb που έχει παχύτερο coating. Όσον αφορά το καινούριο μοντέλο optiweb, έχω μερικά σετ αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα.Οφείλω να ομολογήσω όμως ότι η αίσθησή μου είναι ότι με το μεγάλο εμπορικό μπαμ, η elixir έκανε την πρώτη corporate μαλαγανιά: Έριξε ελαφρώς την ποιότητα των nanoweb και την original ποιότητα την κυκλοφόρησε ως optiweb (είναι και ακριβότερες). Περισσότερες λεπτομέρειες όταν (σύντομα) θα δοκιμάσω το πρώτο σετ στην τέλε μου. Περί ακουστικής τώρα συντάσσομαι απόλυτα με αυτά που έγραψε ο blue. Ηχητικά υπάρχουν πολύ καλύτερες χορδές από τις elixir αλλά τις ακούς τις πρώτες δύο μέρες και μετά τέλος (ειδικά κάτι bronze μοντέλα). Οπότε και στην ακουστική nanoweb. Προσωπικώς παίζω με 11αρες. 12 που δοκίμασα, το όργανο "πνίγηκε" παρόλο που σαφώς ανέβηκε η ένταση. Αυτά προς το παρόν.
  11. 2 points
    Ετσι κι αλλιώς ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ την πατήσει με κάτι το τοσο εξόφθαλμα απατεωνίστικο είναι νομικά ΑΝΙΚΑΝΟΣ για οποιαδήποτε ΔΙΚΑΙΟΠΡΑΞΙΑ όποτε ο έχων την ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ του θα πρέπει να το φροντίσει
  12. 1 point
    Σχετικα με το WAS βρικες τιποτα αναλογο? Ενδιαφερει μερικους εδω μεσα... Τον εχω δοκιμασει και εγω. Φοβερο εργαλειο σε καθε ενταση. Σιγουρα θα σου δωσει πολλους διαφορετικους ηχους που σε εμπνευσουν για νεα αρχη.
  13. 1 point
  14. 1 point
    Ευχαριστούμε φίλε! Το ίδιο βράδυ με BLUES WIRE δεν είναι; Δυστυχώς δεν κατάφερα να πάω
  15. 1 point
    ε ναι. Και τα κοντρολς άμεσα. Άλλο τα πραγματικά κοντρόλς που έχουν πάνω τις λειτουργίες και όλη η δομή και άλλο τα ψηφιακά controllers. Βέβαια τα ψηφιακά έχουν πλεονεκτήματα, όπως αυτό που έχω της novation που δείχνει πολλά πράγματα και κρατάει visually τις ρυθμίσεις στα patch αλλά είπαμε. Το hardware έχει άλλη γοητεία. Ηardware synths γυρω γύρω και sysex dumps και το νιώθεις,
  16. 1 point
    Σόρι, αλλά θα απαντήσω σοβαρά, σβήνοντας τις ειρωνείες, αποδεικνύοντας ότι σε κάθε άλλο παρά γενικότητες αναφέρθηκα: Μπορεί να σου πει ότι ξέρει να κάνει μια δουλειά και να μην ξέρει - να σου πουλήσει φούμαρα ότι έχει Χ χρόνια μαγαζί στην Αυστραλία που έφτιαγνε κιθάρες και να είναι μούφα. Να διαδίδει ότι μαθήτευσε στον τάδε διάσημο λούθιερ, ο οποίος ούτε διάσημος είναι ούτε λούθιερ. Να πιάσει κορόϊδο έναν πελάτη πουλώντας του ότι το τάδε ξύλο είναι τίμιο κσύλο και κοστίζει ένα καράβι λεφτά, ενώ κόβει ξύλα με ειδική άδεια του δασαρχείου από τον Ταϋγετο. Του επισημαίνεις ότι το action το θέλεις πιο χαμηλά και σου απαντάει ότι δεν γίνεται γιατί α)β)γ)...ψ). Παίρνεις το όργανο και το πας σε άλλον τεχνικό και στο φτιάχνει όπως το θες, γεγονός που αποδεικνύει ότι εν τέλει γινόταν και απλά εκείνος βαριόταν να ασχοληθεί , διορθώνοντας αυτό που σου παρέδωσε in the first place επειδή δεν μπόρεσε / ήθελε να το κάνει όπως του το ζήτησες. Σοβαρά τώρα; Θα πρέπει να με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να μη θέλει άλλους πελάτες και όχι ότι έχει ένα μαγαζί σε λειτουργία, που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες; Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι; Αυτό είναι φυσικό όμως φίλε μου, και συμβαίνει σε όλους, και σε όλα τα επαγγέλματα (σχεδόν), από υπάλληλους σουπερμάρκετ μέχρι αεροσυνοδούς και από τραπεζικούς μέχρι δικηγόρους, γιατρούς και πρωθυπουργούς. Δεν είναι κάτι καινούριο. Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα": α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε; b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές; Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα (και δεν είσαι ο Ξέρξης αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!
  17. 1 point
    +1... Το κορίτσι να κλαίει πάνω απ'το νεκρό αγόρι, μέχρι το 1:30 και μετά από αυτό να σηκώνετε αργά και να απομακρύνετε ρίχνοντας μια τελευταία ματιά πίσω.... Δεν ξέρω γιατί (ξέρω δηλαδή, έχω δει πολυυυυύ Χόλυγουντ...), αλλά το πολύ καλό κομμάτι σου μου "βγάζει" ένα non happy end ταινίας....φυσικά όχι γλυκανάλατης αισθηματικής! Εμπνευσμένο, αν και κάτι μου θυμίζει....
  18. 1 point
    Τι εγραψες ρε φιλε? Θεραπευτηκαν τα αυτια μου (ειχα μια δυσκολη -μουσικα- μερα). .
  19. 1 point
    Συχνά κρατάω αξίες..ειδικά όταν είμαι πολύ στενοχωρημένος..παίρνω ανάσες έτσι, και γράφω. Το πιάνο είναι sampletank. VST plug-in. Σε ευχαριστώ.
  20. 1 point
    Οταν χάνω έναν πελάτη για ένα πλαστικό knob,δεν είμαι επαγγελματίας
  21. 1 point
    Φρέσκος στην πόλη που ήρθα να ζήσω στο εξωτερικό, ρώτησα τον μπασίστα μας, χρόνια μουσικό, δικτυωμένο, με μπάντες κλπ, που παίζει κόντρα μπάσο, ηλεκτρικό, φλάουτα και πιάνα κλπ, τον εκτιμώ και σαν μουσικό και σαν άνθρωπο, να μου συστήσει guitar tech να πάω μια μεταχειρισμένη κιθάρα που πήρα (και την οποία γουστάρω πολύ) για σετάρισμα, τσεκ στα ηλεκτρικά κλπ (η κιθάρα δεν είναι επώνυμη, αλλά Κορεάτικη, λες πολ μαόνι, μάρκας Spear). Αυτός που μου σύστησε και πήγα, εκτός του ότι με σνόμπαρε για το όργανο, μου το επέστρεψε σεταρισμένο μια χαρά (είναι set neck) με σπασμένο/ραγισμένο το ένα πλαστικό knob. Όταν παραπονέθηκα, μου είπε "ας έπαιρνες σκληρή θήκη, ξέρεις πόσες κιθάρες στοιβάζονται εδώ μεσα κάθε μέρα?" Όσο κι αν βρίσκω ότι έκανε σωστή δουλειά (που σιγά τη δουλειά δηλ. για κάποιον που ξέρει), δεν ξαναπήγα έκτοτε. Και είναι η πρώτη φορά που "γκρινιάζω" γι' αυτό, ούτε στον φίλο μου δεν το είπα. Γνώμες;
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. 1 point
    Το κομμάτι πρέπει να είναι το ... Picture Perfect από Zach Williams and the Reformation. https://www.reverbnation.com/zachwilliamsandthereformation/song/8722583-picture-perfect
  25. 1 point
    ξεβρώμισε την κιθάρα μπας και ακουστεί τπτ το ριφ στην αρχή είναι μάνα για muted
  26. 1 point
  27. 1 point
    Κρίμα, από τους πλέον αγαπημένους μου. Έχω λιώσει το Power αλλά και (λιγότερο) το two, και ο λόγος δεν είναι μόνο τα εξαιρετικά τραγούδια, αλλά και ο Danny. Υ.Γ. Ηλία πρέπει να έχουμε ακριβώς τα ίδια γούστα (πλην της περιπτώσεως του Jimmie Vaughan), γιατί και μένα το αγαπημένο μου σόλο του Latimer είναι το Summer Lightning. Βέβαια μου αρέσει και το υπόλοιπο κομμάτι που το τραγουδάει ο Caravan - Sinclair, αλλά και όλο το LP που είναι ΑΡΙΣΤΟΎΡΓΗΜΑ.
  28. 1 point
    Κ Και αυτή που επισκεύασα ήταν απο τον Αρμάο (αδερφάκια!), είχε ένα αυτοκόλλητο πίσω στο headstock που έγραφε Αρμάος. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
  29. 1 point
  30. 1 point
    Έφερε και σύνθια ο Γερμανός? Εγώ νόμιζα ότι είχε μόνο κινητά.
  31. 1 point
    Νομίζω ότι ο Σπύρος JJ, προτιμάει τις nano, αλλά δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν τις έχω δοκιμάσει.
  32. 1 point
    my take λίγο πιο spicy road_kings.wav
  33. 1 point
  34. 1 point
    Εγώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω πότε παίζω Gibson ή Fender.
  35. 1 point
    Το σκέφτηκα αλλά μου φάνηκε υπερβολικό τρολάρισμα ειδικά δεδομένου ότι εγώ ο ίδιος δεν μπορώ να ξεχωρίσω τους ίδιους μου τους μαγνήτες από κλιπς. Αν είχα ξεχάσει τη σειρά που έπαιξα, δύσκολα τα πράγματα.
  36. 1 point
    Η τύχη του πρωτάρη. (πρώτη φορά μαντεύω μαγνήτες, αλλά έναν σχετικό συνειρμό τον έκανα για τον καθένα, για να είμαι ειλικρινής) Διάλεξα αποκλειστικά με βάση το τωρινό μου γούστο, αφού απ' ό,τι έχω καταλάβει αυτό αλλάζει κατά καιρούς άλλες φορές προς το σοφότερο και άλλες προς το ανώριμο/αφελές. Μου έχει τύχει να ζαχαρώνω μέχρι και Οvation (άσχετο-σχετικά). Όντως ευχάριστο κουιζάκι. Θα μου άρεσαν κι άλλα τέτοια. (Θα είχε πολλή-πάρα πολλή- πλάκα πάντως αν σε όλα τα κλιπς ήταν ο ίδιος μαγνήτης...)
  37. 1 point
    άντε άλλη μια πολύ βιαστική και τσαπατσούλικια προσπάθεια με τα φτωχικά μου μέσα.... king2.mp3
  38. 1 point
  39. 1 point
    Αν και αμέτρητα τα βίντεο με γάτες να προσπαθούν να πηδήξουν σε μια επιφάνεια και να αποτυγχάνουν,το συγκεκριμένο με κάνει και γελάω όποτε το βλέπω.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.