Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      17

    • Αναρτήσεις

      12.295


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      42.526


  3. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.333


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.800


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 13/04/2021 σε όλα

  1. Κανένα ιδιαίτερο νόημα. Είναι μπουχτισμένοι από την κλεισούρα μουσικοί που τους έχει λείψει η σκηνή και το performance και αποφάσισαν να κάνουν ένα εκ του μακρόθεν cover για να περάσουν καλά. Ε και το δημοσίευσαν κι όλας.
    7 βαθμοί
  2. Εγώ θα πρότεινα να μην δώσεις ένα όργανο τέτοιας αξίας για ένα άλλο που μάλλον δεν είναι και σίγουρο ότι θα σου κάτσει.παρε μια οικονομική classic vibe που είναι τίμιο οργανάκι που το πουλάς οπότε θες.και επεξεργασου την.αν σου κάτσει στο χέρι και το αυτί κάνεις το μεγάλο βήμα δίνεις και τις 2 και τα χώνεις €€ για ένα και καλο.αυτα
    5 βαθμοί
  3. Στην πράξη αν χρησιμοποιεί κάποιος loopers (η και triggered samples) πρέπει να είναι ο ντράμερ και να παίζει με ακουστικά πάνω στην λούπα. Αλλιώς πρέπει όλο το time της μπάντας να είναι πάνω στη λούπα.. πολύ δύσκολο να γίνει εκτός στούντιο, γιατί πρέπει οτιδήποτε δίνει time να συγχρονίζεται με τη λούπα.
    3 βαθμοί
  4. simply the best!!! ΔΙΣΚΟΣ!!!!! ΤΕΛΟΣ!!! ΑΥΤΑ!!!!
    2 βαθμοί
  5. You are simply the best!!! Και η συμμετοχή της κόρης ΣΟΥΠΕΡ. ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΔΙΣΚΟΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΔΙΣΚΟΣ!!! ΤΕΛΟΣ!!! ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΔΙΣΚΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!!!!
    2 βαθμοί
  6. H αλλαγή από PRS σε Tele είναι αρκετά ριζοσπαστική. Συμφωνώ σε ό,τι λέει ο @JimmyPap αν σου αρέσουν τα ''σύγχρονα'' Petrucci-οειδή leads με πολλά μεσαία, ή ακόμα και τα old school lead παιξίματα τύπου Gary Moore, Randy Rhoads κτλ, μην έχεις πολλές απαιτήσεις από την Τele, η οποία όμως στα ρυθμικά και στα καθαρά σκοτώνει, και στα leads βέβαια αλλά μιλάμε για άλλου τύπου leads. Την συγκεκριμένη κιθάρα βέβαια δεν την έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου (έχω παίξει μόνο με ''κλασσικού'' τύπου Τέλε και έχω και μια Μπάχα), αυτή έχει αρκετές μοντέρνες υλοποιήσεις που πάνε προς Ritchie Kotzen με
    2 βαθμοί
  7. να πίνεις πολλά νερά και να αθλείσαι . Κόψε το noiz για ένα μήνα και ίσως σου περάσει αυτή η " τρέλα " που πας να κάνεις
    2 βαθμοί
  8. Όταν λέω να "τραγουδήσει" αναφέρομαι περισσότερο σε κάτι σαν τα ακόλουθα, δηλαδή μεγάλες νότες, gain, compression, βιμπράτο κλπ. Φυσικά όλα μπορούν να παιχτουν με όλες τις κιθάρες αλλά αν ψάχνεις τη λεπτομέρεια τότε κάποιες κιθάρες είναι καλύτερες από άλλες για συγκεκριμένες χρήσεις και φυσικά η ποιότητα της μουσικής είναι το νο1 ζητούμενο
    2 βαθμοί
  9. Μόλις άλλαξα χορδές σε safety tuners και κάθε φορά απορώ πως δεν έχουν γίνει υποχρεωτικά industry standard από όλες οι εταιρίες. Η διαδικασία είναι τόσο γρήγορη, εύκολη και απολαυστική που πραγματικά χαίρεσαι ν’ αλλάζεις
    2 βαθμοί
  10. γι αυτό και γω θα πάρω μια μέρα μπρεντ μεισον, μπας και γράψω κανένα καλό ασθμα.... Εύγε! (ειλικρινά από τα καλύτερα)
    2 βαθμοί
  11. To Digital delay της Joyo πρέπει να είναι το μοναδικό πετάλι delay παγκοσμίως που γράφει digital αλλα ακούγεται 100 φορές πιο αναλογικό από αλλά όπως και από το analog delay της ίδιας εταιρίας! χααχ Απίστευτοι κινέζοι! Όσοι ψάχνετε φτηνό delay που να ακούγεται με σκοτεινά repeats, σε τιμή ξεφτίλα, προτιμήστε το Digital της Joyo και όχι το Analog.
    2 βαθμοί
  12. Μια κλεφτή ματιά μέσα απο τη κλειδαρότρυπα που αποκαλύπτει την ομορφιά του εσωτερικού κόσμου (σου). Πολύ του γούστου μου (αμφότερα ήχος και παίξιμο). Ευχαριστούμε που μας το εκμυστηρεύτηκες!
    2 βαθμοί
  13. Ωραίο, φρέσκο άκουσμα. Λίγο δούλεμα η φωνή και λίγο πιό μπροστά στην παραγωγή. Αυτό έχει φόντα. Εχει ωραίο ρεφραίν κολλητικό. Μπράβο. Κυνηγήστε την παραγωγή άμεσα. Μπορεί να ακούγεται έξω από τις σύγχρονες ποπ, αλλά είναι καλό. θέλουμε και τέτοιο στυλ.
    2 βαθμοί
  14. Πολυ πολυ ομορφο και προσεγμενο κομματι. Εξαιρετικο παιξιμο και ηχος.
    2 βαθμοί
  15. ....ένα νεο blog post με ένα θέμα που πιστεύω πως θα έπρεπε να ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται εραστεχνικά ή επαγγελματικά με daws... https://www.mixingnik.com/post/mix-with-your-ears-not-with-your-eyes ....εσείς? ξεκολάτε καθόλου από την οθόνη?
    2 βαθμοί
  16. Βρίσκω την ένωση των κατά τα άλλα εξαιρετικών θεμάτων λίγο παράταιρη. Πρέπει να το συγκεντρώσεις σε......... δύο κομμάτια που μπορείς να βγάλεις. Για να γίνει πιο εμπορικό και να μένει. Κατά τα άλλα είναι εξαιρετικό αλλά σε μεμονωμένα μέρη έτσι όπως είναι.
    1 βαθμός
  17. τα ανοιχτού τύπου είναι πιό ξεκούραστα. Μπορείς να ακούς τους ήχους του περιβάλλοντος, τηλεφωνα αν χρειαστεί, ομιλίες κλπ αλλά βασικά κάνεις τη δουλειά σου. Τα κλειστού τύπου σε ξεκόβουν, σε απομονώνουν, ψιλοαισθάνεσαι λίγο άσχημα και ανάλογα με την ποιότητα του ακουστικού έχεις την αίσθηση ότι ακούς σε "κουτί". Αλλά ό,τι δεν ακούς εσύ, δεν ακούν και οι άλλοι προς τα έξω. Δεν έχεις leakage προς το μικρόφωνο και ακούς καθαρά τη φωνή σου μέσα απο το κεφάλι σου αν είσαι ο τραγουδιστής. Δεν ενοχλούν τους δίπλα. Απλά...ακούγονται ελαφρά. Προσωπικά έχω 6 ζευγάρια ανοιχτού και ένα μόνο
    1 βαθμός
  18. Αυτά είναι όντως καλά ακουστικά για επαγγελματίες και χαιεντάδες. Βέβαια για τους χαιεντάδες ίσως είναι η αφετηρία τα 300 ευρώ, καθώς η headfi craze των τελευταίων 10 ετών μας οδήγησε σε ακουστικά των 1000, 2000, 5000 και 10000 ευρώ. Ευτυχώς οι επαγγελματίες δεν μασάνε. Και μένουν με ένα καλό επαγγελματικό. Τα άλλα είναι έχοντες και μυαλό μή έχοντες....
    1 βαθμός
  19. Καταρχάς πρέπει να καταλάβεις τι παίζει με τα Ohm/impedance και τις κάρτες ήχου. Τι γίνεται όταν συνδέσεις high-impedance ακουστικά σε συσκευή που δε τα "σηκώνει", είτε αυτό είναι κάρτα ήχου, είτε είναι κινητό τηλέφωνο? Πολύ απλά, δεν έχεις αρκετή ένταση. Όσο περισσότερα Ohm ζητάει το ακουστικό, τόσο λιγότερη ένταση θα έχεις - γι αυτό και συνιστάται προενίσχυση. Η κάρτα σου είναι ίσως η πιο entry-level που υπάρχει, και απ'ότι διαβάζω δε θα μπορεί να υποστηρίξει 250 Ohm ακουστηκά. Γενικά διαβάζω ότι η συγκεκριμένη κάρτα δε τα πάει καλά με το headphone output. Οπότε θα πρέπει να πάς κάτω α
    1 βαθμός
  20. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Δε με χαλάει καθόλου αυτό. Ίσα-ίσα. @JimmyPap & @Lord_Goumis Καταλαβαίνω τι λέτε. Τα posts σας εξέφρασαν πολλά από αυτά που σκέφτομαι και με ανησυχούν. Ελπίζω ότι σε medium/high gain ήχους θα με καλύψει η Charvel. Θα παραδεχτώ την αλήθεια και θα σου πω: Δεν ξέρω. Απλά ψάχνομαι... Μιας και δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να έχω μια σειρά από όργανα που θα είναι ας πούμε "tamam" για το εκάστοτε είδος που θα ήθελα να παίξω (blues, funk, hard rock, metal, ποιο σολισ
    1 βαθμός
  21. θα ξεκινήσω από το υστερόγραφό σου και εσύ επίσης θα έπρεπε απο εκεί. Η κάρτα είναι εντελώς budget κατηγορία και κάτω. Τα ακουστικά που διαλέγεις ή στοχεύεις έχουν απαιτήσεις σε ohm. Τα sennheiser ιδίως, αλλά και τα beyer. Εχε υπόψη ότι το 770 βγαίνει και σε 32Ω. Προσωπικά θεωρώ καλό ένα ακουστικό ότι είναι απαιτητικό σε watt δηλαδή έχει μεγάλη impedance. Και τα ακουστικά που διαλέγεις μπορεί να είναι επένδυση αλλά μέχρι να αλλάξεις κάρτα θα ακούγονται όπως τα ακουστικά των 30-40 ευρώ. Στα χρήματα αυτά έως 100 θα κοίταζα επίσης τα akg K240 και τα at ath m40, με προτίμηση
    1 βαθμός
  22. Πάρε και μια tele καλύτερα.θα το μετανιώσεις..
    1 βαθμός
  23. Στα κομμάτια των Queen και PF που παραθέτεις χρησιμοποιούνται κιθάρες bolt on με πολύ λιγότερο sustain από μια tele. Συνεπώς δεν υπάρχουν "καλύτερες " κιθάρες απλά αυτές που βολεύουν τον παίκτη, εξάλλου στο κλιπ του Gilmour που έβαλα παραπάνω...ίδιο ηχο βγάζει και με την tele και φυσικό είναι με 3 ψυγεία με εφε... :) Επίσης αν κατάλαβα καλά ο ΟΡ δεν ζητάει κιθάρα για συγκεκριμένες χρήσεις αλλα all around κιθαρα και σίγουρα πιο all around κιθάρες από tele και strat δεν υπάρχουν. Το μόνο είδος που δεν τα καταφέρνουν καλά είναι τo heavy metal,grindcore etc. αλλά
    1 βαθμός
  24. Ο μονος μου προβληματιΖΜΟς ειναι οι noiseless μαγνητες της ULTRA (που κατα τα αλλα ειναι κιθαρουκλα και οτι πρεπει για καποιον που ερχεται απο "μοντερνο" οργανο ,λογω του compound radius και του γελοία χαμηλου action που μπορει καποιος να πετυχει με αυτο ) αλλα αυτο αλλάζει. Μπορει ομως και να σου αρεσουν μια και δεν εχουν τα πριμα και το υπερβολικο σκασιμο των πραγματικων single coil μαγνητων. ΟΛΟΙ οι κιθαριστες καποια στιγμη ΩΡΙΜΑΖΟΥΝ στη ζωη αυτη και καταληγουν στην καλυτερη κιθαρα που εχει φτιαχτει ποτε και στην ΜΟΝΑΔΙΚΗ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειαζονται.... ....η
    1 βαθμός
  25. Δεν έχω windows7 αλλά όπως φαίνεται από το σύνολο των σχολίων μοιάζει με πρόβλημα hardware. Προσοχή σε αυτό που λέει παραπάνω ο dimsonic. Αν το τροφοδοτικό έχει κουραστεί εξηγούνται πολλά προβλήματα τα οποία εκδηλώνονται κατ' αρχήν σε περιφερειακά usb . Καταλαβαίνω ότι δεν έχεις καμία διάθεση να το αφαιρέσεις και να το τρέχεις για μέτρημα....αλλά , κάποτε συμβαίνει... Μπορεί όμως και να μην είναι ακριβώς αυτό το πρόβλημα. Έχεις προσθέσει τελευταίως κι άλλες συσκευές USB ? Αν ναι , τότε αφαίρεσε όσες δεν χρειάζονται για να βγει η δουλειά σου. Κάποιες μητρικές μπορεί να λένε
    1 βαθμός
  26. Δυστυχώς... Καλός μουσικός και καλός άνθρωπος. Ο Θεός να τον αναπαύσει.
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. ωραίο και καθώς πρέπει. Λείπει ο πειρατής βέβαια αλλά η εικόνα είναι γενικά σωστή.
    1 βαθμός
  29. Ο τύπος πάντως δεν το παίζει καλά το κομμάτι των Crimson. Να κάτσει να στρώσει κώλο άλλα 22 χρόνια, και μετά να ξαναδοκιμάσει να το παίξει. Α, ξέχασα, να μάθει και κανένα του Holdsworth (καμιά 20αριά χρόνια θα του πάρει). Και θα πάει 60 χρονών, και θα είναι ένας φοβερός κιθαρίστας που θα παίζει 2 κομμάτια.
    1 βαθμός
  30. Α ναι φυσικα! Ο John Renbourn, μαζι ισως και με τον Davy Graham, τον Bert Jansch και τον Dave Evans ειχαν εμφανιστει και αυτοι τη δεκαετια του '60 στη Βρετανια και ειχαν μια προσεγγιση διαφορετικη μεν αλλα σιγουρα παρομοιας φιλοσοφιας με αυτη του Fahey και της σχολης του, μπολιασμενη προφανως πιο εντονα απο την Βρετανικη μουσικη παραδοση (και ειχαν προφανως και τεραστιο αντικτυπο, ειδικα στην βρετανικη folk). Αν σου αρεσουν τοτε σιγουρα θα βρεις πολυ υλικο να απασχοληθεις εντος american primitive. A επισης, για οποιον ενδιαφερεται και μιας και δε ξερω ποτε θα βρω λιγο χρονο ν
    1 βαθμός
  31. Επρεπε ο Fripp να το κανει ακομα πιο δυσκολο για να μη μπορει να ξαναπαιχτει ποτε. Δεν θα χαναμε τιποτα.
    1 βαθμός
  32. Το έχω χρησιμοποιήσει σε δυο φάσεις μόνο με επιτυχία: α) Για να ντουμπλάρω σημεία από ένα σόλο -που όμως ήταν αρκετά free σε χρόνους, σα να λέμε δηλαδή ότι και να έπεφτε λίγο πριν ή λίγο μετά το sustain δεν θα ακουγόταν άσχημα β) για να εισάγω προηχογραφημένο εφέ πίσω από τη σόλο κιθάρα που έπαιζα στην εισαγωγή του κομματιού (το Jamman XT σου δίνει την δυνατότητα να ηχογραφήσεις έως και 99 λούπες, διάρκεια 5-10 λεπτών η καθεμία). Ετσι, το χρησιμοποιησα σε μια εισαγωγή κομματιού, ενώ έπαιζα από πάνω το ριφ/αρπέτζιο. ΔΕΝ ηχογραφουσα αυτό που έπαιζα, χρησιμοποίησα το λούπερ μόνο για να αναπαρ
    1 βαθμός
  33. Καλησπέρα! Δοκίμασε να βάλεις ένα πετάλι με buffer στο τέλος της αλυσίδας, κι ας είναι και κλειστό, π.χ. ένα boss ds-1. Το πιθανότερο είναι να συμβαίνει λόγω true bypass.
    1 βαθμός
  34. Ναι, προφανώς.. Όρεξη να έχεις να πειράζεις και να αποθηκεύεις, και είναι και τρομερά απλή διαδικασία.
    1 βαθμός
  35. Να εχεις υποψη σου οτι θελει χρονο και ωριμασει η φωνη μεσα σου. Μην βιαζεσαι για αποτελεσματα. Οταν ημουν στα 20 μου, τραγουδουσα συνεχεια. Αργοτερα εκανα και μαθηματα/ασκησεις. Διαφορά ειδα, αλλα σχετικα μικρη, καθως μονος μου ειχα φερει τη φωνη μου ικανοποιητικο σημειο. 15 χρονια μετα, που σταματησα να ασχολουμαι με τη μουσικη, και τραγουδουσα 5 φορες το ετος, εκανα πραγματα που δεν μπορουσα να κανω νεοτερος. Δουλευα διαφραγμα, ειχα καλυτερο ελεγχο, και καλυτερο ηχο. Επισης, ειχα και βιμπρατο, κατι που μικροτερος δεν ειχα. Ηθελα, απλα, τον χρονο μου. Καποιοι δεν χρειαζονται πολυ χρονο, καθ
    1 βαθμός
  36. Ένα πολύ πρόσφατο βίντεο από τον Christian Henson της Spitfire Audio, που λέει για το +10 ώρες της τηλεόρασης και άλλα διάφορα, που το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  37. ακριβώς. Και με το offset μπορείς όλη την ώρα να στέλνεις το 0 όλο και πιό δεξιά. Είναι απαραίτητο.
    1 βαθμός
  38. Πολύ ωραίο Γιώργο! Μπράβο! Πολλές ωραίες ιδέες, κατάφερες να τις χωρέσεις όλες χωρίς να πλατειάζει το κομμάτι. Ωραίος και ο ήχος σου. Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον και την προσθήκη της γυναικείας φωνής!
    1 βαθμός
  39. μου άρεσε η αλλαγή γέφυρα στο 1.27. για τραγούδι είναι μεγάλο... ώραίο (εως υπέροχο) το camel interlude στο 2.20 και το σόλο στο 4.00 Λίγο πεζή χωρίς εξάρσεις η ηχογράφηση. Με λίγη σοφή οικονομία....θα ήταν ακόμα καλύτερο. Γενικά ξεκίνησα να το ακούω με ελάχιστη διάθεση (για πολλούς λόγους) αλλά με εξέπληξε.
    1 βαθμός
  40. Μου άρεσε πάρα πολύ
    1 βαθμός
  41. Εχει 3 presets, που εχεις αμεση προσβαση με το ποδι. Εαν σκυψεις και βαλεις χερι, εχεις τα υπολοιπα toneprints.
    1 βαθμός
  42. Για τον ιδιο λογο που παιζει αυτος αυτο Αυτος αυτο Αυτος αυτο κλπ
    1 βαθμός
  43. κι εγώ έχω παίξει με πολλά. Όλα μου αρέσουν. έχω κρατήσει το boss dd5 και το ibanez es2, γιατί κάνουν καλά αυτά που κάνουν καλά. Αν έπρεπε να έχω μόνο ενα, μάλλον θα κράταγα το dd5. και το time machine (vox) έχω κάπου και κάνα 2 αλλα, ωραία είναι όλα, αλλά σιγά: ένα ψηφιακό delay δίνει καθαρές επαναλήψεις, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες, λειτουργίες που χρειάζεσαι ή οχι και προσομοιώσεις. μου λείπει το reverse του delay της Tonelab SE, αλλά δεν θα την κράταγα μόνο για αυτό. Μου άρεσαν κάποια modes του line6 DL4 που τα βρίσκεις σε όλες τις line6 M. Πολύ
    1 βαθμός
  44. Εξαιρετική μίξη παραγωγή κι ενορχήστρωση! Κι εγώ εντυπωσιάστηκα, το programming στα ντραμς τέλειο, κιθάρες μπάσο πολύ καλές για το είδος, το vocal και η σύνθεση επίσης άριστα για το στυλ. Το μόνο που δε μου άρεσε είναι το παίξιμο στο πιάνο το οποίο το βρήκα busy και πως να το πω...πολύ μινόρε/ματζόρε ρε παιδί μου. Θα ήθελα δηλαδή ή να παίζει λιγότερα ή κάπως πιο "έξυπνα", να μη παίζει τη γραμμή της φωνής στα ρεφραίν και πιο πολύ ακόρντα στο beat και όχι όλο αρπέτζια :) Φυσικά τα σχόλιά μου για το πιάνο είναι τελείως υποκειμενικά και καλώς το κάνατε όπως εσείς θέλατε :) και εις ανώτ
    1 βαθμός
  45. καλησπερα, έχω ξαναψωνισει από reverb και ήταν όλα μια χαρά. Στην τελευταία μου αγορά ταλαιπωρήθηκα λίγο, για αυτο θα γράψω το μάθημα που πηρα, για την περίπτωση που το δει κάποιος και βοηθηθεί σε μια παρόμοια μελλοντική περίπτωση. Το ιστορικό: παρήγγειλα από ιδιώτη στη Γαλλια τον laney L5T (made in uk) σε καλή τιμή. Οι επιλογές για αποστολή ήταν πολύ ακριβες,αλλά με chronopost θα ερχόταν με 80€. Αφότου απεστάλη, έψαξα να δω πληροφορίες για την εν λόγω εταιρεία. Είδα βιτριολικες κριτικές, αλλά στην περίπτωσή μου δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο παράπονο (συγκριτικά με άλλα πο
    1 βαθμός
  46. Γενικά δεν τα πάω καλά με τα γλυκά αλλά αυτό φαίνεται ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ.
    1 βαθμός
  47. αν είναι να κοπούν πρέπει να τσακιστούν πρώτα
    1 βαθμός
  48. Το πως γράφονται οι νότες φαίνεται απλό, λυμένο θέμα, έτσι; Κι όμως, δεν είναι ακριβώς έτσι. Στο παρόν άρθρο υπάρχουν ορισμένα λίγο έως πολύ τραβηγμένα πράγματα, αλλά είναι σημαντικό να τα ξέρει κανείς για να καταλάβει το πως λειτουργεί το σύστημα μουσικής γραφής, ο μηχανισμός. Αυτό είναι προαπαιτούμενο ώστε να μπορέσει να κατανοήσει σε βάθος τα διαστήματα, την κατασκευή κλιμάκων, συγχορδιών, μεταβάσεις από τη μία στην άλλη, κτλ. Μην τα θεωρήσετε τετριμμένα, δεν είναι! Αντίθετα, δημιουργούν παρανοήσεις συνεχώς, τις οποίες και δεν θα έχετε εφόσον τα κατέχετε. Καλή υπομονή! Πόσες
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.