Προς το περιεχόμενο

Where did it all start?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για πείτε μου, τί ήταν αυτό που σας πρωτοέκανε να παίξετε ? και τί είναι αυτό που σας κάνει να συνεχίζετε να παίζετε ?

Πχ εγώ ξεκίνησα με την κιθάρα, μετά απο ένα καλοκαίρι στην Κέρκυρα (νομίζω το 1986) που στο φαγάδικο (!!!) ενός συμμαθητή άκουσα το σόλο του θείου στο Comfortably Numb και μου σηκώθηκαν οι τρίχες στο σβέρκο...

8O

Συνέχισα παρά τις αντιξοότητες (και την προφανή έλλειψη ταλέντου !) όταν το 1992 έπαθα αιδοιόπλακα με τον ήχο και τις ιδέες του DeGarmo, και το 1998 ανακάλυψα μέσω του Johnny Marr πως υπάρχει ζωή και χωρίς σόλο !!

Υποτροπιάζω δε καθ'εκάστην, αν τύχει να πετάξω στο player τίποτα απο Eric Johnson ή Suede (ναι, είμαι παρανοϊκός γιατρέ μου, το ξέρω...)

Αλλα η μεγαλύτερη.... διέγερση είναι πάντα το stage. Κάθε φορά που ανεβαίνω, νηφάλιος ή κουνουπίδι, με καλό ήχο ή totally deaf, συνειδητοποιώ πόσο ερωτευμένος είμαι με τη δουλειά μου :D :D :D

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμαμαι καλα..ημουν δεν ημουν 8 χρονων ειχαμε παει με τους γονεις μου σε ενα μοναστηρι στην Κερκυρα για επισκεψη...(τυχαιο που και μενα η πρωτη μου σκεψη εγινε στην κερκυρα ή οντως κατι τρεχει με το νησι των φαιακων? Αν και Κερκυραιος δεν μπορω να πω...)σε καποια φαση λοιπον βρισκουμε ενα πηγαδι στο μοναστηρι...γυρω στα 2 μετρα βαθυ (ωραιο πηγαδι!!)που μεσα ειχε κερματα...μπαμπα γιατι εχει λεφτα μεσα..ρωτησε ο 8χρονος πιτσιρικος...κανεις μια ευχη και ριχνεις ενα κερμα για να υλοποιηθει μου ειπε ο daddy..εβγαλα και γω ενα πενηνταρικο που το ειχα για να παρω wwf stickers το πεταω μεσα..και ....η ευχη μου βεβαια δεν ηταν ακριβως μια ibanez rg 270 dx αλλα τοτε δεν τα πηγαινα καλα και με τις μαρκες!!!!!!

 

αυτο ήτανε...μετα ηρθαν ολα τα αλλα...το πρωτο σκιρτημα....

f you don't want it you won't  do it

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες