Προς το περιεχόμενο

βοήθεια για αγορά ηλεκτρακουστικής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας και σίγουρα υπάρχουν περισσότερο ειδικοί εδώ μέσα για να σε διαφωτίσουν. :)

Συνεχίζοντας, η ταπεινή μου άποψη είναι ότι δεν αξίζει να δώσεις 300 ευρώ για ακουστική, αλλά να περιμένεις για να αγοράσεις κάτι καλύτερο.  ;)

Από την άλλη άν επιμένεις να πάρεις κάτι φθηνό, επειδή π.χ. τώρα αρχίζεις και δεν ξέρεις αν θα συνεχίσεις, ή και για οποιονδήποτε άλλο λόγο, υπάρχουν πιστεύω αρκετές επιλογές.

Μια κλασσική λύση είναι οι Cort όπως αυτή:

http://www.thomann.de/gr/cort_mr710tf.htm

την είχα παίξει παλιότερα και είναι μια αξιοπρεπής λύση σε αυτά τα λεφτά.

Επίσης για ένα ψάξιμο δικό μου για φτηνή 12χορδή έπεσα πάνω σε αυτήν:

http://www.zozef.gr/site.php?&file=product-view.xml&cat0id=&cat1id=12&cat2id=49&id=694

η οποία μου έκανε τρομερή εντύπωση, συναρτήσει πάντα του χαμηλού της τιμής της. Δε θα χάσεις τίποτα να τσεκάρεις και τα 6χορδα μοντέλα της όπως π.χ. αυτήν:

http://www.zozef.gr/site.php?&file=product-view.xml&cat0id=&cat1id=12&cat2id=50&id=706

Στην ίδια αναζήτηση έπεσα πάνω σε μια ψιλοάγνωστη μάρκα που τη φέρνει στην Ελλάδα ο Διαμαντόπουλος. Το όνομα αυτής Faith, και έχοντας... πίστη  ;D, αγόρασα τελικά αυτήν:

http://www.faithguitars.com/productdetails.aspx?GUID=39973d5c-2a66-42ad-a20b-6033be24a018

με τη διαφορά ότι η δικιά μου έχει diamond inlays. Έχοντας παίξει με όλες τις 12χορδές τις Αθήνας που κυμαίνονταν σε αυτά τα λεφτά (600 ευρώ+βαλίτσα θήκη), στα χέρια μου και στα αυτιά μου μού έκατσε αυτή.Τότε είδα και κάποιες 6χορδες. Δε θυμάμαι τιμές, όμως κρίνοντας από τη δικιά μου θα είναι μάλλον λίγο παραπάνω από το budget σου. Αν θές τσέκαρέ τες κι αυτές, πιστεύω ότι είναι καλή επιλογή.

Αυτά...

Ελπίζω να βοήθησα και να μην κούρασα με το μακροσκελές post :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν κούρασες καθόλου, το αντίθετο.

τύμπανα παίζω και έχει λίγα χρόνια που παίζω ηλεκτρική κιθάρα.