Προς το περιεχόμενο

Τραγούδια που σας κάνουν να πάθετε πλάκα !!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παντα μενω αφωνος me to comfortably numb twn pink floyd....................ειδικα με το δευτερο σολο............

Πωωωω, τι είπες τώρα!!! Κάτσε να βρω το CD να το βάλω στο repeat...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παντα μενω αφωνος me to comfortably numb twn pink floyd....................ειδικα με το δευτερο σολο............

Πωωωω' date=' τι είπες τώρα!!! Κάτσε να βρω το CD να το βάλω στο repeat...[/quote']

Απόσπασμα από συνέντευξη του Gilmour για το συγκεκριμένο solo : "Το πιο ωραίο πράγμα στον Τοίχο, ήταν να στέκεσαι στην κορυφή του και να παίζεις... βραδυά-με-βραδυά, προσπαθώντας κάθε βράδυ να το κάνεις λίγο διαφορετικό, λίγο καλύτερο...". Το σχόλιο αναφέρεται στη σειρά συναυλιών που είχαν δοθεί στο Earl's Court όταν ο Τοίχος είχε μόλις εμφανιστεί. Είναι οι ίδιες συναυλίες που βρίσκονται στο άλμπουμ "Is there anybody out there".

Reading The Fucking Manual

Βρήκα κι εγώ ένα απόσπασμα απο μια συνέντευξη του Gilmour στο Guitar World όπου αναφέρεται σε αυτό το σόλο:

GW: What about your solo on "Comfortably Numb"? Did that take a long time to develop?

DG: No. I just went out into the studio and banged out five or six solos. From there I just followed my usual procedure, which is to listen back to each solo and mark out bar lines, saying which bits are good. In other words, I make a chart, putting ticks and crosses on different bars as I count through: two ticks if it's really good, one tick if it's good and cross if it's no go. Then I just follow the chart, whipping one fader up, then another fader, jumping from phrase to phrase and trying to make a really nice solo all the way through. That's the way we did it on "Comfortably Numb". It wasn't that difficult. But sometimes you find yourself jumping from one note to another in an impossible way. Then you have to go to another place and find a transition that sounds more natural.

GW: When you do a comp like that, are you concerned that you'll wind up with a result that's physically impossible to play?

DG: Not if it sounds all right. I'm perfectly happy to puzzle the hell out of people who try to work out how it was done.

GW: For live shows, do you then have to go and learn to play the solos from the record?

DG: No. I never play live solos exactly the same way they appeared on the record. I tend to start with the same thing that's on the album and take off from there. Every once in a while I'll remember a bit from the record and fall back on that. Of course, the solo in the middle of "Comfortably Numb" is worked-out, so I always do that the same. But I never play the main solo - the jam solo in the end - exactly the same as the original.

www.facebook.com/YourPaintedSmile

elavd, πολύ ωραίο quote!

Τώρα, αν ήταν τόσα λίγα τα τραγούδια που μας κάνουν να κλαίμε, δεν ξέρω αν θα'μασταν τώρα εδώ, αν θα'μασταν μουσικοί κτλ. ¶ντε, όμως, ας πω κι εγώ κάνα-δυό:

Garbage : "You look so fine", "The trick is to keep breathing"

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Απίστευτη μπάντα οι Garbage !!

Όσο για τα solos του Gilmour, τί να πώ το σκουλήκι...

Είναι ο λόγος που έμπλεξα με την κιθάρα.

Leo got it right the first time

Μπόμπιρας σε κατατασκήνωση:

Nirvana-Smells Like Teen Spirit, Rape Me

και έπονται:

Misfits-Astro Zombies

Dead Kennedys-Holiday In Cambodia

Sonic Youth-Beauty Lies In The Eye

Bauhaus-Mask

The Cure-One Hundred Years

The Smiths-Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me

Radiohead-Paranoid Android

Smashing Pumpkins-To Forgive

Anathema-Forgotten Hopes

The Gathering-Great Ocean Road

www.myspace.com/pogr

• 4 εβδομάδες αργότερα...

1)Joe Bonamassa - If Heartaches Were Nickles

2)stevie ray vaughan-liitle wing,lenny,scuttle buttin,riviera paradise

3)scott henderson & tribal tech-you may remember me,dolemite,jakarta

4)michael landau-can t buy my way home

5)joe satriani-down down down,the forgotten(part2),cryin

6)gary moore-story of the blues,the loner

7)peter green-drifting

8)brett garsed-frank gambale,lane-Centrifugal Funk

9)Jean-Luc Ponty-Infinite Pursuit

10)Alex Flouros&Myron Stratis-jam 8)

11)κωστας αλεξακης-high octane 8)

12)pink floyd-comfortably numb,shine on you crazy diamond

13)steve vai-tender surrender,for the love of god

14)ufo-lights out,try me,love to love,rock bottom

15)yngwie malmsteen-black star,far beyond the sun,icarus dream suite op1,evil eye,Brothers

16)uriah heep - july morning

17)megadeth-holy wars...,tornado of souls,hangar 18,symphony of destruction,in my darkest hour

18)michael jackson-beat it

ουφφφφφφ... :roll: δεν ειχα τι να κανω και να τι βγηκε :P

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

• Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου