Προς το περιεχόμενο

Aγορά κιθάρας για 8χρονο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί κιθαρίστες του noiz, ζητώ τη βοήθειά σας!

Θέλω να κάνω δώρο μια κιθάρα στην αδελφή μου,η οποία είναι 8 ετών..και θέλει απεγνωσμένα να μάθει παίζει!!!

Το θέμα είναι...ότι εγώ είμαι άσχετη απο κιθάρες!!!(παίζω πλήκτρα και σαξόφωνο)

χρειάζομαι λοιπόν μια κιθάρα όχι ιδιαίτερα ακριβή-αφου τώρα ξεκιναει,έχετε να προτείνετε κάτι???(να έχω μια ιδέα..μη με πιάσουν στον ύπνο) ??? ;)

Across the Universe....!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάς για ηλεκτρική, νομίζω μια squier stratocaster είναι ότι πρέπει... ;)

 

Να μια φτηνή: http://www.thomann.de/gr/fender_squier_bullet_strat_rw_bk.htm

 

Και να και μια πιο ακριβούτσικη: http://www.thomann.de/gr/fender_squier_classic_vibe_strat_50s.htm

 

(Όταν λες όχι ιδιαίτερα ακριβή δεν ξέρω για τι ποσό ακριβώς μιλάς)

 

Edit: Ξεκίνησα να γράφω πριν ποστάρει ο Εαρενδίλος, αλλά έχει δίκιο, είσαι αόριστη, για να μην κάνουν όλοι υποθέσεις σαν κι εμένα, δώσε λίγα στοιχεία παραπάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

800 ευρώ νομίζω ότι φτάνουν για μια Αλάμπρα 5P, (αν όχι, σίγουρα φτάνουν για την 4P) η οποία δεν είναι μόνο για αρχή, αλλά μια αξιπρεπέστατη κιθάρα, που θα κρατήσει μιά ζωή! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μιλάς για ηλεκτρική, νομίζω μια squier stratocaster είναι ότι πρέπει... ;)

 

Να μια φτηνή: http://www.thomann.de/gr/fender_squier_bullet_strat_rw_bk.htm

 

Και να και μια πιο ακριβούτσικη: http://www.thomann.de/gr/fender_squier_classic_vibe_strat_50s.htm

 

(Όταν λες όχι ιδιαίτερα ακριβή δεν ξέρω για τι ποσό ακριβώς μιλάς)

 

Edit: Ξεκίνησα να γράφω πριν ποστάρει ο Εαρενδίλος, αλλά έχει δίκιο, είσαι αόριστη, για να μην κάνουν όλοι υποθέσεις σαν κι εμένα, δώσε λίγα στοιχεία παραπάνω...