Προς το περιεχόμενο

Θώμαν.de - πως να κάνετε όσα περισσότερα στραβά


lotzik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάνε μια αμφισβήτηση συναλλαγής ρε φίλε στο μήνα από την αγορά και άσε τον κάθε Thommann να ψάχνει να βρεί.

Τώρα τι να πείς και τι να κάνεις???

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τόσο καιρό μετά κι ακόμη να βρεθεί άκρη?!?

'Εχεις κρατήσει όλα τα αποδεικτικά της συναλλαγής(mails, αποδείξεις, serials κι ότι άλλο)?

Με τα τηλέφωνα πάντως από ό,τι έχω ζήσει, δεν βγαίνει άκρη. Αρκετές συναλλαγές που ήθελα δεν έγιναν λόγω κακής συννενόησης. Συνήθως το φταίξιμο ήταν 50:50, εμού γιατί δεν επέμεινα ή δεν εξήγησα πλήρως και του μαγαζιού για διάφορους λόγους όπως μεταφορικά, e-mails που δεν απαντήθηκαν κι άλλα...

Πάντως με λίγο επιμονή σε mail, fax και γενικώς γραπτά βρήκα άκρη σε κάποιες περιπτώσεις. Χωρίς αυτά ακόμη θα περίμενα για refund ή το προϊόν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

παιδιά πραγματικά απογοητεύτικα με τις βλακείες αυτές... με τηλέφωνα τελευταία φορά μου είπαν πως το refund θα γινόταν, ουδέποτε έγινε όμως. Είχα στείλει και όλα τα απαραίτητα αποδεικτικά σε αυτούς αλλα τίποτε. Η ιστορία δεν άλλαξε, ήταν αυτά που ήταν. Εγώ δεν έστειλα τίποτε, αυτοί δεν έστειλαν τίποτε απο αυτά που έλειπαν και αυτό. Δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο, οι δουλείες που είχα κ έχω να προλάβω αξίζουν πολύ περισσότερο από τα λεφτά που δεν μου επέστρεψαν, το άφησα το θέμα και δεν ασχολήθηκα παραπέρα. Μου είχαν πει τελευταία φορά ότι θα μου έκαναν refund και δεν το έκαναν, αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες αργότερα...

Lotzik μην το παρατάς. Ζήτα κάτι έγράφως από αυτούς σχετικά με το refund ¨ωστε να έχεις αποδεικτικά στοιχεία. Δεν ειναι δυνατόν να μην σου κάνουν refund..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες αργότερα...

Συμφωνώ με τον φίλο μου που απ'την αρχή λέει το πρόβλημα του! ακόμα και μία στις 100 να ήταν δεν σημαίνει ότι πρέπει να του απαφτώσουν την πίστη... εκανες λάθος διαδικαστικό, φορτωτικό δεν ξέρω γω τι?? πες οκ!! σε εξυπηρετώ! να μείνεις ικανοποιημένος...

 

μου ρθε ενισχυτής μπάσσου και το μηχάνιμα ήταν από δεύτερο χέρι!!!! φανερα!!!! το σύρμα που κρατάει το καλώδιο του τροφοδοτικού έλειπε (λεπτομέρια αλλά σε καμία παραγγελεία δεν πειράζουν το προιόν) και ενώ η κούτα ήταν οκ ο ενισχυτής είχε φάει γερό!!! χτύπημα σοτ πλαι και η "κεφαλη" είχε μετακινηθεί αισθητά...

λοιπόν τέτοια γίνονται συνέχεια γιατί έχουν πόσες παραγγελείες κάθε μέρα και χέστηκ@@ για σενα... θα γκρινιάξεις λίγο - θα σε καλύψουν στο τέλος βέβαια ν λέμε την αλήθεια αλλα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου