Προς το περιεχόμενο

Line6 M13 Stompbox Modeller - Review


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπροστά από ΠΟΛΥ βρώμικο ενισχυτή, ναι, όπως ήδη έγραψα κατά πάσα πιθανότητα θα ακουστεί χάλια. Όμως εννοείται (προφανώς όχι σύμφωνα με την αιώνια... κασσέτα που κλασσικά ξαναπαίζεις) πως δεν ήταν ΟΛΟΙ καθαροί, αλλά και ψιλοβρώμικοι έως όχι-και-τόσο-ψιλοβρώμικοι.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 390
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Κοιτα μπορεις,μια και προφανως δεν το εχεις κανει ποτε,να βαλεις μια κλασσικη strat σε εναν Marshall Plexi & να τον τερματισεις...(το εχω κανει αρκετες φορες στο studio)...καντο και μετα ελα να μου πεις ποσο...βρωμικος ειναι ο ηχος (για να μην εχεις αγωνια θα σου πω ΤΩΡΑ ποσο βρωμικος θα ειναι,θα ειναι περιπου οσο με ενα TS & το gain στη μεση. ;D) ....ακομα και με διπλους το gain δεν ειναι ουτε στο 30% του βρωμικου καναλιου ενος μοντερνου ενισχυτη.

 

Και παλι βεβαια σου λεω οτι στις περισσοτερες 60s & early 70s παραγωγες τα echo/delay εμπαιναν μετα (π.χ. οπως στις παραγωγες του Hendrix,Clapton,Peter Green etc)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

oh really? Και με τι μεγάφωνα το έκανες αυτό με τον plexi? Παραμόρφωναν εύκολα ή όχι? Και με τι μετασχηματιστή? Ήταν γομάρι ή ένας από του παλιού τύπου που δεν σήκωναν πολλά-πολλά? Και γιατί καρφί και όχι με κάποιο boost? Kαι με ποια στρατ? Τι output είχε? Πώς έκανες την καταγραφή του ήχου? Κλιπάριζαν τα μικρόφωνα λόγω της μεγάλης έντασης? Ή ο προενισχυτής? Ή η ταινία στην οποία γινόταν η καταγραφή? Καταλαβαίνεις πως οι κρίκοι στους οποίους μπορεί να υπεισέλθει το clipping είναι τόσοι πολλοί, και πολύ βολικά τους αγνοείς... (ακριβώς τα ίδια πράγματα που έγραφα στα παλιά θρεντς του Χέντριξ, αλλά και αυτά βολικά ξεχάστηκαν...)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλιπάριζαν τα μικρόφωνα λόγω της μεγάλης έντασης?

 

αυτο ΟΥΤΕ να το πεις ποτε σου πουθενα  ;D...θα σκασει στα γελια ακομα και ο πλεον απειρος ηχοληπτης...δεν υπαρχει περιπτωση να...επιτρεψει ηχοληπτης που σεβεται τον εαυτο του να ...κλιπαρει μικροφωνο....ουτε φυσικα να κλιπαρει η....ταινια και ο προενισχυτης του μικροφωνου.....(ισως κατι αλλο θες να πεις )

 

τα υπολοιπα,ποια υπολοιπα δηλ. μονο το μεγαφωνο και το boost μας εμειναν... ;D,  ΜΠΟΡΕΙ και να γινουν πλην βεβαια αυτο της...εξοδου των strat μια και στα 70s & 60s ΔEN ΥΠΗΡΧΑΝ hot μαγνητες strat...,αλλα ο ανθρωπΑς απλα μας ζητησε γιατι στον υπεργκαζωμενο ενισχυτη του δεν ακουγεται το delay...οχι αναλυση των...5 περιπτωσεων σε ολη την ιστορια της μουσικης που καποιος,ποιος αραγε..εβαλε με επιτυχια delay σε βρωμικο ενισχυτη.... ;D  

 

οσο για τον Χεντριξ ο ανθρωπος εβαζε 6550 λυχνιες και τα υψηλοτερου wattage μεγαφωνα που μπορουσε να βρει για να ΜΗΝ κλιπαρουν οι ενισχυτες του... ;D

 

αλλα ενταξει μικρο και ΑΠΕΙΡΟ παιδι εισαι ακομα και δεν εχεις μαθει οτι ο ΚΑΛΟΣ ηχος ΔΕΝ ΕΧΕΙ πολυ gain & οτι ΟΛΟΙ οι μεγαλοι hard rock κιθαριστες χρησιμοποιουν ΠΟΛΥ πιο καθαρο ηχο απο οτι οι ΑΠΕΙΡΟΙ κιθαριστες νομιζουν.... ;D 

 

http://www2.gibson.com/News-Lifestyle/Features/en-us/getthattoneareyouexp.aspx

 

 

 

In the form of the large 100-watters that Hendrix used, these were big, punchy sounding amps. They stayed relatively clean up to phenomenal volume levels, and once they tipped over into distortion they really wailed. Listen closely to Hendrix’s tone, however, and you realize a lot of it really is fairly clean, while very dynamic and touch sensitive. Although we think of him as an early proponent of both hard rock and psychedelic rock, and the most revered rock lead player of all time, his core tone was more that of cranked electric-blues—wherein lay his roots, of course—and many passages display the clarity and depth of a massive clean tone just verging on the edge of breakup. Early on, Hendrix would have used the Celestion G12M “greenback” speakers, in two 4x12 cabs per-head, that these amps came with as standard, but a little later he came to prefer the newer G12H-30, a “heavy magnet” Celestion variety with bolder lows and more punch overall (a speaker Marshall was initially using in its bass amps), so he was really going toward projection and clarity, rather than pure juice and grind.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό είναι να μην θεωρούμε τον εαυτό μας σημείο αναφοράς για το επίπεδο όσων διαβάζουν.

Δεν μιλάμε στην ίδια τάξη στο σχολείο και δεν είμαστε συνήθως συνομήλικοι, ούτε ζούμε στον ίδιο τόπο με παρόμοιες εμπειρίες. Οταν γράφεις κάτι στο Noiz, μπορεί να το διαβάσει ο δάσκαλος σου, το είδωλο σου ή ο μαθητής σου. Γι αυτό γράφουμε ευγενικά, φειδωλά και μετρημένα λαμβάνοντας υπ' όψη πως θα το διαβάσουν χιλιάδες μουσικοί.

 

Προτείνω να χαμηλώσουμε λίγο volume και gain. Ίσως και να κόψουμε λίγα πρίμα.

τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το είδωλο σου

 

ε οχι και ειδωλο....ενας απλος ανθρωΠΑΣ ειμαι οπως ολοι.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να βαλεις delay (σοβαρο delay οχι απλα ενα slapback δια να καμνεις κεφι... ;D)  μπροστα απο ΠΟΛΥ βρωμικο ενισχυτη και να μην ακουστει χαλια.

 

 

 

(σοβαρο delay οχι απλα ενα slapback δια να καμνεις κεφι... ;D)

 

 

Απλά μια άποψη:

 

 

Όλο το κλειδί για μένα της παρεξήγησης είναι εδώ. Διότι ένα απλό slapback, με ΠΟΛΥ χαμηλό wet σήμα, μπορεί να μπει αν θέλουμε πριν από γκαζωμένο ενισχυτή, μιλώντας για νορμάλ επίπεδα γκαζιού π.χ. έναν μάρσαλ με το gain περίπου στη μέση και όχι κάνα τσιτα mesa rectifier. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα γκάζια πρώτα από όλα κομπρεσάρουν το σήμα, οπότε το slapback που απλά θα "απλώσει" τη νότα δε θα ενοχλεί, και φυσικά το παίξιμο θα είναι σε φάση Lead σόλο.

 

Όταν όμως μιλάμε για "σοβαρά delay", δηλαδή multihead, τρίηχα, τέρμα feedback, χάσιμο, ψυχεδέλια, τυροπιτάκια από το διάστημα  ;D και με παίξιμο πιο "συγχορδιακό", εκεί και μόνο που θα κομπρεσάρεις τις επαναλήψεις φτάνει για να γίνει τις πο*τνας, βάλε και τα ντιστορσιογκάζια και έγινε η κιθάρα αβανγκάρντ  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ΟΥΤΕ να το πεις ποτε σου πουθενα  ;D...θα σκασει στα γελια ακομα και ο πλεον απειρος ηχοληπτης...δεν υπαρχει περιπτωση να...επιτρεψει ηχοληπτης που σεβεται τον εαυτο του να ...κλιπαρει μικροφωνο....ουτε φυσικα να κλιπαρει η....ταινια και ο προενισχυτης του μικροφωνου.....(ισως κατι αλλο θες να πεις )

 

Δεν είπα πως ΠΡΕΠΕΙ να κλιπάρουν τα... μικρόφωνα, τα preamps ή οτιδήποτε άλλο. Έθιξα παράγοντες που μπορεί να δημιουργήσουν άνετα clipping ακόμη και σε ένα γομάρι όπως έναν plexi, και επεσήμανα πως υπάρχει ΚΙΝΔΥΝΟΣ τα μικρόφωνα, τα tapes και τα preamps να κλιπάρουν σε τέτοιες θηριώδεις εντάσεις που λες πως είχες (αν δεν το είχες προσέξει). Που και για αυτές, για εκείνους που για τον ένα ή τον άλλο λόγο τις θέλουν ΚΑΙ στο στούντιο (ναι, όντως υπάρχουν, σημειώνω πριν ξαναβάλεις την κασέτα), υπάρχουν μέτρα αντιμετώπισης του φαινομένου. Και όσο για το αν τελικά κλίπαραν και τα preamps σε desks (ελαφρά και κυρίως - όχι αποκλειστικά όμως - τα λαμπάτα), πoλλές φορές ήταν και είναι ένα μέσο που ηθελημένα (ή αθέλητα, παλιά) χρησιμοποιείται από πολλούς για να πετύχουν έναν ήχο, ή να βελτιώσουν κάποιον άλλο.

 

οσο για τον Χεντριξ ο ανθρωπος εβαζε 6550 λυχνιες και τα υψηλοτερου wattage μεγαφωνα που μπορουσε να βρει για να ΜΗΝ κλιπαρουν οι ενισχυτες του... ;D

 

Ο άνθρωπος πέρασε από διάφορα στάδια αλλαγής του ήχου του, πολλά εκ των οποίων είχαν ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ σετάπ που να ΕΥΝΟΟΥΝ την παραμόρφωση των Marshall (σχετικά ελαφριά στο threshold του clipping σύμφωνα με τις δυναμικές και το vol. knob, και όχι την κλασσική over the top) αντί να την καταπολεμούν. Είχα γράψει μερικές λεπτομέρειες μια από τις προηγούμενες φορές που έπαιζε πάλι η... κασέτα. Δεν θα κάτσω καν να χάσω χρόνο ψάχνοντας για λινκ παραπομπής. Απλά θα υπενθυμίσω (για όποιον έχει αμφιβολίες) πως δεν τα έχω βγάλει από το κεφάλι μου, αλλά από διάφορες πολύ αξιόπιστες πηγές (και όχι ιντερνετικό ραδιοαρβύλα), δυο εκ των οποίων είναι και τα βιβλία "A History of Marshall" του Michael Doyle και το "Guitar Rigs" του Dave Hunter. Μερικές σελίδες τους νομίζω πως είναι διαθέσιμες δωρεάν στo Google Books ή στο Amazon.

 

αλλα ενταξει μικρο και ΑΠΕΙΡΟ παιδι εισαι ακομα και δεν εχεις μαθει οτι ο ΚΑΛΟΣ ηχος ΔΕΝ ΕΧΕΙ πολυ gain & οτι ΟΛΟΙ οι μεγαλοι hard rock κιθαριστες χρησιμοποιουν ΠΟΛΥ πιο καθαρο ηχο απο οτι οι ΑΠΕΙΡΟΙ κιθαριστες νομιζουν.... ;D

 

Ναι ω Γιόντα... ως πτωχό, ανώριμο και ΑΠΕΙΡΟ παιδάκι περίμενα να μου το μάθεις εσύ.  rotflmao.gif

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ω Γιόντα... ως πτωχό, ανώριμο και ΑΠΕΙΡΟ παιδάκι περίμενα να μου το μάθεις εσύ

 

Χαιρομαι που εισαι ενας ακομα ΤΑΠΕΙΝΟΣ και ευγνωμων μαθητης μου αλλα θα πρεπει για να με ευχαριστησεις να παρεις ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ..  ;D  ;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

lol ολη αυτη η διαμαχη ειναι so 2007. Αποχωρηστε επιτελους(απο το τοπικ). Delay και στην αποχωρηση......... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου