Προς το περιεχόμενο

ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΗΧΟΛΗΨΙΑΣ!ΒΟΗΘΕΙΑ!!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σε όλη την παρέα του ΝΟΙΖ...Είμαι σχεδόν ένα μήνα στο φόρουμ και ακόμα δεν έχω ψάξει ούτε το 1% των πληροφοριών...Όνειρό μου είναι να γίνω ηχολήπτης και θέλω να μπώ απο πρίν σε αυτό τον χώρο αλλά δυσκολέυομαι αρκετά μιας και δεν ξέρω απο πού να ξεκινήσω...Χτές είδα σε ένα θέμα μία ανάλυση μικροφώνων αλλα και σε άλλα ποστ κάποιες άλλες αναλύσεις σε ερωτήματα ατόμων που ζητούσαν πληροφορίες σε θέματα αγοράσ είτε μικτών είτε κονσολών είτε καρτών ήχου κτλ...Είμαι αρχάριος σε θέματα ηχοληψίας.Διαβάζοντας λοιπόν τα θέματα αυτά προσπαθούσα να κατανοήσω τι ακριβώς έλεγε όμως δεν καταλάβαινα και πολλά μιας και υπήρχαν μέσα σε αυτά πολλές ορολογίες άγνωστες προς εμένα (π.χ μικρόφωνα Tube,Transistor κτλ)...Θα ήθελα λοιπόν όποιος μπορεί να διαθέσει λίγο απο τον πολύτιμο χρόνο του για να μου δώσει μερικές πληροφορίες για το που μπορώ να βρώ τις σημασίες των ορολογιών αυτών...Όποια πληροφορία θα μου είναι πααααααρα πολύ χρήσιμη...

Ή ταν, ή δεν ήταν!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή η wiki για αρχή. Κοίτα και αυτά: http://www.noiz.gr/index.php?topic=152993.0

http://www.kybernografoi.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=172 (έχει και άλλα άρθρα για το θέμα).

 

 

:D..::Christabel Etheriel::..:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλυτερο που θα μπορουσες να κανεις πιστευω,ειναι να πας και να αγορασεις καποιο βιβλιο εισαγωγης στην ηχοληψια,

ιστορια ηχοληψιας κτλ διοτι απ τα λεγομενα σου καταλαβαινω πως προς ωρας δεν εχεις καμια σχεση με το "αθλημα".Θα σε βοηθησουν αρκετα να μπεις στο πνευμα.

Επισης θα αρχησουν να σου γεννιουνται πιο συγκεκριμενες αποριες που παντα μεσω του νοιζ θα σου λυνονται.

Φιλικα

Χρηστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!