Προς το περιεχόμενο

Μaxon CP9Pro vs. Carl Martin Comp/Limiter?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μήπως κάποιος έχει συγκρίνει αυτούς τους δυο κομπρέσσορες, ή έχει πείρα στη χρήση κάποιου εκ των δυο;

 

http://www.maxonfx.com/Nine_CP9.php

http://www.carlmartin.com/product_compressor.htm

 

Θα σας παρακαλούσα θερμά να μην αντιπροτείνετε απολύτως κανέναν άλλο μιας και αυτή τη στιγμή έχω ειδικούς λόγους που με ενδιαφέρουν αποκλειστικά αυτοί οι δυο. Στη συνέχεια ίσως θίξουμε και τι είναι αυτό που τους διαφοροποιεί από όλους τους υπόλοιπους.

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Υποτίθεται ότι εντός του Quattro που έχω περιέχει το ίδιο module με τον stand alone compressor της εταιρίας με λιγότερα controls....

...Δεν κόβω και το κεφάλι μου ότι έιναι ο ίδιος,το λέω βάση specs της Carl Martin...

Αλλά...

...Εμένα με βόλεψε , είναι δ-ι-α-κ-ρ-ι-τ-ι-κ-ό-ς και ο-υ-σ-ι-α-σ-τ-ι-κ-ό-ς ,κάνει αυτό που πρέπει χωρίς ακρότητες,φανταστικό sustain για soloing και compression για funk-rythm κλπ κλπ...μέχρι και high gain παλεύει...είναι ο μοναδικός compressor (απο τους 2-3 που έχω δοκιμάσει ) που εχω παίξει ο οποίος είναι εντελώς α-θ-ό-ρ-υ-β-ο-ς ,πράγμα που μου έσπαγε τα νεύρα με τους υπόλοιπους (cs3-cs2-mxr)....

 

..γενικά περί Carl Martin : πληρώνεις 10 και λαμβάνεις 15 σε απόδοση ,σου έχω κάνει bold αυτά που ξεχωρίζουν αμέσως στο πετάλι,τα υπόλοιπα θεώρησε τα εντελώς υποκειμενικά...

..για το maxon δεν έχω άποψη...

Όχι άλλο σόλο ρε παιδιά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα να ευχαριστήσω για το λινκ που είναι πολύ ενδιαφέρον, και τον Fritz για την γνώμη του! Μάλλον τον Maxon θα πάρω γιατί έχει τα πλεονεκτήματα να δουλεύει εσωτερικά στα 18 volt, ότι περιέχει σχέδιο επώνυμου στουντιακού κομπρέσσορα (του DBX) και γιατί δεν έχει την επιπλέον ρύθμιση του attack που διαθέτει ο Carl Martin (καλές οι έξτρα ρυθμίσεις αλλά σε εξωθούν να τις πειράζεις συνεχώς, όταν υπάρχουν).

 

Αυτοί οι δυο κομπρέσσορες είναι από τους ελάχιστους (σε μορφή πεταλιού) που διαθέτουν ρύθμιση του threshold, κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ επειδή θέλω να το χρησιμοποιήσω σαν soft knee limiter, πειραματιζόμενος και με τη θέση του πριν ή μετά τα "βρώμικα" πετάλια (θέλω να σταματήσω πια να τον βάζω πριν). Αν θέλετε να δείτε τι ακριβώς δουλειά κάνει, http://www.maxonfx.com/media/nine3.pdf (το CP9Pro+).

 

Γενικά, μετά από πολλές δοκιμές, βλέπω ότι δεν μου αρέσουν καθόλου ηχητικά τα σχέδια που βασίζονται σε κλώνους του Ross/Dyna Comp/Orange Squeezer, και οι οπτικοί που έχω δοκιμάσει είναι κάπως "ψόφιοι". Ο μόνος που ίσως πάρει τη θέση του Maxon είναι ο Βarber Tone Press ή ο EH Black Finger (έχω παίξει αρκετά και με τους δυο και είναι φανταστικοί, αλλά δεν έχουν το threshold που με ενδιαφέρει συγκεκριμένα).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δουλεύει εσωτερικά στα 18 volt,

Ρε σύ δεν το βρήκα στα specs αυτό,σίγουρα...?...9 έλεγε...

 

(καλές οι έξτρα ρυθμίσεις αλλά σε εξωθούν να τις πειράζεις συνεχώς, όταν υπάρχουν).

+1000000000....είναι να μην δούμε κουμπάκι.....πρέπει πάντα να το γυρίζουμε.... ;D ;D

πειραματιζόμενος και με τη θέση του πριν ή μετά τα "βρώμικα" πετάλια (θέλω να σταματήσω πια να τον βάζω πριν)

έχω την αίσθηση  ,απο παρόμοια προσωπική εμπειρία με αυτά που είχα τότε(cs2-cs3)  , ότι με gain θα μαζεύει πολύ σκουπίδι  μαζί και κομματάκια απο αρμονικές (αυτή είναι και η δουλειά του όταν μπαίνει μετά υποθέτω )...clean μόνο αν θέλεις να ενισχύσεις -- boost -- και να compressαρεις λίιιιιιιγο παρά να κόψεις μόνο....

δεν ξέρω ,δεν το φιλοσοφώ άλλο ,postαρε όταν γίνει το πείραμα μπάς και λέω λαλακίες...

 

και άν τον πουλήσεις..εδώ είμαστε...πολύ θα τον ήθελα ;D

Όχι άλλο σόλο ρε παιδιά.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε σύ δεν το βρήκα στα specs αυτό,σίγουρα...?...9 έλεγε...

 

Αν θυμαμαι καλα, τρεχει με τον κλασικο Boss-style 9VDC ανταπτορα και διπλασιαζει εσωτερικα το voltage. Και, αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος, για αυτο το λογο δε συστηνεται να χρησιμοποιηται με daisy chain (δεν ξερω κατα ποσο ενδιαφερει τον bloody_sunday το τελευταιο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, το διπλασιάζει εσωτερικά το voltage... Είναι ένας από τους λόγους που έχει πολύ μεγάλο headroom και δεν παραμορφώνεται από δυνατά σήματα. Αυτό μου είναι χρήσιμο γιατί σκέφτομαι να τον τοποθετήσω μετά τα βρώμικα πετάλια που τα βάζω σε σχετικά υψηλά volumes.

 

Για ποιο λόγο να πάει μετά; Πάντα μου άρεσαν οι αποκρίσεις που έχουν τα βρώμικα πετάλια ανάλογα με το παίξιμο στην κιθάρα, κάτι που δεν στο επιτρέπει το "σιδέρωμα" που κάνει ο κομπρέσσορας όταν βρίσκεται πριν από αυτά, χώρια που το (έστω ελαφρύ) gain του τα πουσάρει αλλάζοντάς τους τη χροιά, μαζί με τα ανάλογα feedback που δημιουργεί. Αν όμως μπει μετά & ρυθμιστεί το threshold του να επεμβαίνει μόνο από ένα σημείο κι έπειτα, υπάρχει πιθανότητα να τα "μαζεύει" κατάλληλα, δίνοντάς τους και λίγο έξτρα sustain. Όταν αυτά σβήνουν θα βοηθάει παράλληλα και τα καθαρά. Αν αποτύχει το πείραμα θα πάει πάλι μπροστά...  :(

 

Στα συν του Maxon (από αυτά που ακούω & διαβάζω) ότι είναι εξαιρετικά ήσυχος, κάτι που σημαίνει ότι η μοιραία μεγέθυνση του noise floor θα είναι μικρή, και το ότι είναι πολύ μικρός σε εμβαδό. Στα πλην το ότι είναι πολύ ακριβός και για σπέσιαλ γούστα...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου